| | |
01.08.2013 15:11 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604135
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
Mám podobný problém. Pročetl jsem to tady snad vechno ohledně nízkého výkonu, ale furt nevim jestli mám problém s váhou nebo ventilkama na podtlaku . Mám 2,2HDi a do 2000ot. prostě nejede, ale od 2000ot. to jede jako raketa. ádnou závadu to na diag. nepíe, tak prostě nevím a jen tak zkouet jestli je to váha za 3500Kč se mi moc nechce. díky za radu
Mám podobný problém. Pročetl jsem to tady snad vechno ohledně nízkého výkonu, ale furt nevim jestli mám problém s váhou nebo ventilkama na podtlaku . Mám 2,2HDi a do 2000ot. prostě nejede, ale od 2000ot. to jede jako raketa. ádnou závadu to na diag. nepíe, tak prostě nevím a jen tak zkouet jestli je to váha za 3500Kč se mi moc nechce. díky za radu :nevim
|
|
01.08.2013 15:38 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604136
|
|
TycoonX
|
Město: , Auto: Daihatsu Sirion 1.3 4x4 | Počet příspěvků: 155 |
|
|
mrkni na swirl ovládanie, napravo od krytu motora, pri 2000ot musí prehodi klapky
mrkni na swirl ovládanie, napravo od krytu motora, pri 2000ot musí prehodi klapky ;-)
Přílohy: 22HDi SWIRL.jpg ( 56576b ) - |
|
01.08.2013 15:48 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604143
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
...jj, to je to černý táhýlko na drátu, e? Tak to se hýbe, ale nevím jestli při 2000ot. , to si tedĄnepamatuju, ale a dojedu dom tak na to mrknu....
...jj, to je to černý táhýlko na drátu, e? Tak to se hýbe, ale nevím jestli při 2000ot. , to si tedĄnepamatuju, ale a dojedu dom tak na to mrknu....:-o
|
|
01.08.2013 18:49 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604168
|
|
jumep
|
|
|
neplet si 2.2 a 2.0 to je v ovladani velky rozdiel a moj odhad je ze mas zacpaty fap
neplet si 2.2 a 2.0 to je v ovladani velky rozdiel a moj odhad je ze mas zacpaty fap
|
|
01.08.2013 19:14 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604170
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
...no tak jsem koukal na tu swirl klapku a normálně to chodí. Zkusil jsem odpojit váhu ale hodilo to antipolution f., tak budu muset asi na diag. aby mi to smazali. FAP to neni ten mám odpojenej.
...no tak jsem koukal na tu swirl klapku a normálně to chodí. Zkusil jsem odpojit váhu ale hodilo to antipolution f., tak budu muset asi na diag. aby mi to smazali. FAP to neni ten mám odpojenej.:-((((
|
|
01.08.2013 20:13 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604181
|
|
jumep
|
|
|
odpojenej = prerazena diera?
odpojenej = prerazena diera?
|
|
01.08.2013 20:15 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604182
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
SW vymazanej a díry
SW vymazanej a díry
|
|
01.08.2013 20:23 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604186
|
|
jumep
|
|
|
uprimnu sustrast pri hladani chyby teda, kazdopadne ak by si nemal podtlak tak turbo by tlacilo extra vela, nakolko pri 2.2 je turbo zatvarane podtlakom
uprimnu sustrast pri hladani chyby teda, kazdopadne ak by si nemal podtlak tak turbo by tlacilo extra vela, nakolko pri 2.2 je turbo zatvarane podtlakom
|
|
02.08.2013 00:03 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604215
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
chyba byla jetě před vymazáním
turbo je slyet pokadé co lápnu naplyn
chyba byla jetě před vymazáním
turbo je slyet pokadé co lápnu naplyn
|
|
02.08.2013 09:27 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604227
|
|
zbirka
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 13 |
|
|
na volno je 998 a hned jak lápnu tak to jde na horu končí to na asi 3200 na diag. , myslim e v tom problém není, asi by to napsalo nízký tlak...., jo a dost to ere, ale přitom kdy na to na místě lapu tak to nekouří. Vstřiky jsou na volnoběhu 0,9, -1 ,0,6, -0,3
na volno je 998 a hned jak lápnu tak to jde na horu končí to na asi 3200 na diag. , myslim e v tom problém není, asi by to napsalo nízký tlak...., jo a dost to ere, ale přitom kdy na to na místě lapu tak to nekouří. Vstřiky jsou na volnoběhu 0,9, -1 ,0,6, -0,3
|
|
02.08.2013 21:05 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2604291
|
|
jruze
|
|
|
zbirka napsal(a): na volno je 998 a hned jak lápnu tak to jde na horu končí to na asi 3200 na diag. , myslim e v tom problém není, asi by to napsalo nízký tlak...., jo a dost to ere, ale přitom kdy na to na místě lapu tak to nekouří. Vstřiky jsou na volnoběhu 0,9, -1 ,0,6, -0,3
Prohoď váhu (půjčit z auta co jede) změř kolik poutí přepady,nebo nech otestovat vstřiky.Mladej vyměnil váhu a a jede to jak z prakua spotřeba la markantně dolů(váha chybu neházela) A dej to do správného vlákna - 2.2 není RHR !!
Prohoď váhu (půjčit z auta co jede) změř kolik poutí přepady,nebo nech otestovat vstřiky.Mladej vyměnil váhu a a jede to jak z prakua spotřeba la markantně dolů(váha chybu neházela);-) A dej to do správného vlákna - 2.2 není RHR !!
|
|
29.04.2016 10:19 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2947027
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Čau, mám podobný problém, e auto netáhne v nízkých otáčkách. Turbo jakoby zabíralo pozdě, ale otáčky kdy se mění s počasím (?): od 2,5-3k.
Servis vypadá zmateně, navrhuje pouze rozebrat turbo, s tím, e to můe vést jedině na výměnu turba. To mi přijde divné, vzhledem k tomu, e se hranice náběhu turba mění a podle zdejích diskuzí se často jedná o váhu vzduchu nebo podtlakovou regulaci. Zdá se mi, e v tom tápou.
Začalo to postupně, ale skokově: nejprve jeden den netáhlo při vlhkém/studenějím počasí. Dalí den to bylo OK. Pak přestlo táhnout vdy, ale hranice, kdy zabírá turbo, se mění od 2,5-3k podle počasí(?). Pryč jsou doby, kdy zabíralo od 2k.
Diagnostika nehlásí prý nic zajímavého. Jen nějaké patné čidlo teploty v motoru, ale e to by to prý nemělo ovlivnit.
Můu nějak servis navést jak ověřit tu váhu vzduchu nebo regulaci, případně co dalího by to mohlo být?
Díky.
Čau, mám podobný problém, e auto netáhne v nízkých otáčkách. Turbo jakoby zabíralo pozdě, ale otáčky kdy se mění s počasím (?): od 2,5-3k.
Servis vypadá zmateně, navrhuje pouze rozebrat turbo, s tím, e to můe vést jedině na výměnu turba. To mi přijde divné, vzhledem k tomu, e se hranice náběhu turba mění a podle zdejích diskuzí se často jedná o váhu vzduchu nebo podtlakovou regulaci. Zdá se mi, e v tom tápou.
Začalo to postupně, ale skokově: nejprve jeden den netáhlo při vlhkém/studenějím počasí. Dalí den to bylo OK. Pak přestlo táhnout vdy, ale hranice, kdy zabírá turbo, se mění od 2,5-3k podle počasí(?). Pryč jsou doby, kdy zabíralo od 2k.
Diagnostika nehlásí prý nic zajímavého. Jen nějaké patné čidlo teploty v motoru, ale e to by to prý nemělo ovlivnit.
Můu nějak servis navést jak ověřit tu váhu vzduchu nebo regulaci, případně co dalího by to mohlo být?
Díky.
|
|
29.04.2016 10:50 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2947033
|
|
jumep
|
|
|
zmen servis ....
kazdopadne bez nejakych vacsich podrobnosti sa absolutne tazko da povedat
vaha vzduchu pri tomto motore je dost nepravdepodobna
podtlak - vacsinou to hlasi v poruchach chybu regulacie turba (kazdopadne aj vcera som tu mal auto co malo prasknutu hadicku na podtlakovom zasobniku)
prasknute hadice teoreticky - ale tiez to vie hlasit chybu
inac kazde teplotne cidlo ovplyvni nejako chod motora (a teplotne cidlo je aj sucastou vahy vzduchu napr.)
a hlavne diagnostika nesluzi len na citanie chyb, ale hlavne na meranie hodnot a pracu s nimi
zmen servis ....
kazdopadne bez nejakych vacsich podrobnosti sa absolutne tazko da povedat
vaha vzduchu pri tomto motore je dost nepravdepodobna
podtlak - vacsinou to hlasi v poruchach chybu regulacie turba (kazdopadne aj vcera som tu mal auto co malo prasknutu hadicku na podtlakovom zasobniku)
prasknute hadice teoreticky - ale tiez to vie hlasit chybu
inac kazde teplotne cidlo ovplyvni nejako chod motora (a teplotne cidlo je aj sucastou vahy vzduchu napr.)
a hlavne diagnostika nesluzi len na citanie chyb, ale hlavne na meranie hodnot a pracu s nimi
|
|
29.04.2016 16:00 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2947106
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Rád bych, ale zatím jsem nenarazil na nějaký funkční.
Jeden vrátí auto s nefunkčními parkovacími senzory a koule vymění za neoriginální za cenu originálních, cestou od druhého se začne kouřit z kola po výměně destiček, kdy se vrátím, jebne do toho, e u to bude dobrý, a pak na technické zjistím, e to skoro nebrzdí a musím vyměnit disky, páč se tím domrdal, a teď si tenhle neví rady s turbem.
A vichni samozřejmě dělaj, e dělaj Citroëny. Tak u se jen bojím, co přijde přítě a kam to s tím turbem dát, protoe tady z toho zřejmě nic nevyleze..
Rád bych, ale zatím jsem nenarazil na nějaký funkční.
Jeden vrátí auto s nefunkčními parkovacími senzory a koule vymění za neoriginální za cenu originálních, cestou od druhého se začne kouřit z kola po výměně destiček, kdy se vrátím, jebne do toho, e u to bude dobrý, a pak na technické zjistím, e to skoro nebrzdí a musím vyměnit disky, páč se tím domrdal, a teď si tenhle neví rady s turbem.
A vichni samozřejmě dělaj, e dělaj Citroëny. Tak u se jen bojím, co přijde přítě a kam to s tím turbem dát, protoe tady z toho zřejmě nic nevyleze..
|
|
29.04.2016 22:16 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2947276
|
|
halford1
|
|
|
Dal bych to do Radonic .link.
Dal bych to do Radonic ;-) http://www.c5club.cz/profiles/jruze
|
|
03.05.2016 16:47 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948382
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Turbo prý nedává potřebný tlak, ale váha je OK (zkoueli prý nahradit novou) a regulace se prý zdá OK. Dál si neví rady, ale vytisknou asopoň, co zjistili z diagnostiky. Je něco, co bych měl chtít, aby v tom výpisu bylo, co by pomohlo někomu dalímu, koho snad najdu, aby to spravil?
Turbo prý nedává potřebný tlak, ale váha je OK (zkoueli prý nahradit novou) a regulace se prý zdá OK. Dál si neví rady, ale vytisknou asopoň, co zjistili z diagnostiky. Je něco, co bych měl chtít, aby v tom výpisu bylo, co by pomohlo někomu dalímu, koho snad najdu, aby to spravil?
|
|
03.05.2016 17:44 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948390
|
|
jruze
|
|
|
myneur napsal(a): Turbo prý nedává potřebný tlak, ale váha je OK (zkoueli prý nahradit novou) a regulace se prý zdá OK. Dál si neví rady, ale vytisknou asopoň, co zjistili z diagnostiky. Je něco, co bych měl chtít, aby v tom výpisu bylo, co by pomohlo někomu dalímu, koho snad najdu, aby to spravil?
Výpis je k H..nu je to statická záleitost - je potřeba to mít napíchnutý a jezdit,hledat,zkouet.(a kdy to nepůjde jinak upravit mapu v jednotce-i tam můe být problém)
Nevnucuju se (a tak trochu se nedivím,ale jsem přesvědčený e jsem problém s brzdama nezavinil já a kdybys to reklamoval opravil by to)
Výpis je k H..nu je to statická záleitost - je potřeba to mít napíchnutý a jezdit,hledat,zkouet.(a kdy to nepůjde jinak upravit mapu v jednotce-i tam můe být problém)
Nevnucuju se (a tak trochu se nedivím,ale jsem přesvědčený e jsem problém s brzdama nezavinil já a kdybys to reklamoval opravil by to)
|
|
03.05.2016 18:25 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2948399
|
|
jumep
|
|
|
ak dava turbo nizky tlak a regulacia chodi ok a ukazuje ju ok tak bude pridrete turbo
ale mal som tu aj zlu hladicku a na privode k ventilu turba mal podlak 380mbar, co je samozrejme malo na celkove otvorenie
ak dava turbo nizky tlak a regulacia chodi ok a ukazuje ju ok tak bude pridrete turbo
ale mal som tu aj zlu hladicku a na privode k ventilu turba mal podlak 380mbar, co je samozrejme malo na celkove otvorenie
|
|
| |
|
|