| | |
16.10.2010 10:39 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358675
|
|
jirkajira
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
po diagnostice:
Nízký tlak turba oproti očekávanému, teplota nasávaného vzduch -49°C. Se ani nedivím ře to v téhle zimě nejede... Asi váha vzduchu.
po diagnostice:
Nízký tlak turba oproti očekávanému, teplota nasávaného vzduch -49°C. Se ani nedivím ře to v téhle zimě nejede... Asi váha vzduchu.
|
|
16.10.2010 14:43 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358686
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
FAP TO BYT NEMUZE PROTOZE KDYBY JSI PETRE PORADNE CETL TAK TAM ZADNY CHYBA V PAMETI NEBYLA
FAP TO BYT NEMUZE PROTOZE KDYBY JSI PETRE PORADNE CETL TAK TAM ZADNY CHYBA V PAMETI NEBYLA
|
|
16.10.2010 20:46 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358723
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
par je kolik ? 1 ? (pro najka : ptam se proto protoze Petr vzdy pise mel jsem tu par aut,to aby jsi to pochopil nez to smazes)....divne ja ani nikdo jiny tuhle zavadu (plny fap) nevidel..a to nedelame jedno auto mesicne..pokud auto ma problem s fap ,zvlast siemens,vzdy si striktne rekne a skoci do nouzaku
par je kolik ? 1 ? (pro najka : ptam se proto protoze Petr vzdy pise mel jsem tu par aut,to aby jsi to pochopil nez to smazes)....divne ja ani nikdo jiny tuhle zavadu (plny fap) nevidel..a to nedelame jedno auto mesicne..pokud auto ma problem s fap ,zvlast siemens,vzdy si striktne rekne a skoci do nouzaku
|
|
16.10.2010 20:56 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358724
|
|
Tissier
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 18 |
|
|
MĚL JSEM OBDOBNÝ PROBLÉM, A STAČILO POSUNOUT ZÁVLAČKU U PLYNOVÉHO LANKA.
MĚL JSEM OBDOBNÝ PROBLÉM, A STAČILO POSUNOUT ZÁVLAČKU U PLYNOVÉHO LANKA.
|
|
16.10.2010 20:57 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358725
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
super...kde bych mel to plynove lanko u C5II s motorem 2.0 Hdi 100KW , hledat ?
super...kde bych mel to plynove lanko u C5II s motorem 2.0 Hdi 100KW , hledat ?
|
|
16.10.2010 20:58 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2358726
|
|
jumep
|
|
|
par = asi 3
Tissier: tu sa jedna o ine auto ktore uz nema lanko
par = asi 3
Tissier: tu sa jedna o ine auto ktore uz nema lanko
|
|
20.10.2010 22:07 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2359119
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Vyzkouel bych prohodit selenoidy, jsou uplně stejné, ale nemusí uplně dobře fungovat a diagnostika to nehlásí ... Stalo se mi to na dvou autech ( Xa 2,0HDI a C8 2,2HDI. Prohodili jsme je fizicky mezi sebou, napojili hadičky a konektory a ejhle . auto jelo jak raketa hned odspodu. Na EGR to nevadilo, kdy selenoid nefungoval uplně na 100% , ale na turbu to bylo znát opravdu hoodně.
Vyzkouel bych prohodit selenoidy, jsou uplně stejné, ale nemusí uplně dobře fungovat a diagnostika to nehlásí ... Stalo se mi to na dvou autech ( Xa 2,0HDI a C8 2,2HDI. Prohodili jsme je fizicky mezi sebou, napojili hadičky a konektory a ejhle . auto jelo jak raketa hned odspodu. Na EGR to nevadilo, kdy selenoid nefungoval uplně na 100% , ale na turbu to bylo znát opravdu hoodně.
|
|
20.10.2010 22:11 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2359122
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja myslim ze kdyby nefungoval jak ma bylo by to videt na diagnostice....
pravda pokud to s ni nekdo umel,to je jasny
ja myslim ze kdyby nefungoval jak ma bylo by to videt na diagnostice....
pravda pokud to s ni nekdo umel,to je jasny
|
|
20.10.2010 22:34 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2359135
|
|
citroen5
|
Město: Popůvky, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Diagnostika to nehlásí jako chybu... pouze některé údaje za chodu motoru nejsou uplně OK ... a to musí diagnostik znát, co kde jaké hodnoty by měly být. To má pravdu, kadý to neumí tak precizně.
Diagnostika to nehlásí jako chybu... pouze některé údaje za chodu motoru nejsou uplně OK ... a to musí diagnostik znát, co kde jaké hodnoty by měly být. To má pravdu, kadý to neumí tak precizně.
|
|
20.10.2010 22:38 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2359136
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dit to povidam,precist chyby neni vse,o tom jsem taky psal
vim ze to nahlasit nemusi pokud je to v toleranci
dit to povidam,precist chyby neni vse,o tom jsem taky psal
vim ze to nahlasit nemusi pokud je to v toleranci
|
|
25.10.2010 20:18 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360232
|
|
jirkajira
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Hlásím, e je opraveno Plastová spojka (roztrojka) hadiček podtlaku u ovládání turba byla prasklá. Taková blbost... Je to na motoru vepředu, vpravo od olejového filtru na přívodu vzduchu od turba k motoru. Vede to k nějakám ventilům, odborníci budou vědět. Nyní jede jako Peugeot
Hlásím, e je opraveno :-) Plastová spojka (roztrojka) hadiček podtlaku u ovládání turba byla prasklá. Taková blbost... Je to na motoru vepředu, vpravo od olejového filtru na přívodu vzduchu od turba k motoru. Vede to k nějakám ventilům, odborníci budou vědět. Nyní jede jako Peugeot :-)
Přílohy: 25102010245.jpg ( 959955b ) - |
|
25.10.2010 20:42 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360263
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to tam ta chyba musela byt 100%
to tam ta chyba musela byt 100%
|
|
25.10.2010 20:43 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360265
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
No vidí, to byl skoro stejný problém jak u mě - akorát já měl tu hadičku k regulaci turba placatou, take regulace nela vůbec - tobě to jen přisávalo falený vzduch, take regulace asi trochu fungovala.
A pro Autodiaga: Trvalou chybu jsem taky neměl ádnou - 2x po dobu závady mi vyskočilo "Depollution system faulty" a rozsvítila se kontrolka motoru ale po pár nastartováních kontrolka motoru zase zhasla. TAke to asi lo jen do historie, ale tam se u mě nějak nedá dostat (aspoň Tief to nedokázal)
No vidí, to byl skoro stejný problém jak u mě - akorát já měl tu hadičku k regulaci turba placatou, take regulace nela vůbec - tobě to jen přisávalo falený vzduch, take regulace asi trochu fungovala.
A pro Autodiaga: Trvalou chybu jsem taky neměl ádnou - 2x po dobu závady mi vyskočilo "Depollution system faulty" a rozsvítila se kontrolka motoru ale po pár nastartováních kontrolka motoru zase zhasla. TAke to asi lo jen do historie, ale tam se u mě nějak nedá dostat (aspoň Tief to nedokázal)
|
|
25.10.2010 20:53 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360277
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud vim tak se vse ovlada podtlakem takze tlak by jaksi s regulaci nic neudelal.....
taky ,jak uz jsem ti asi 2x psal,nemuzes porovnavat jine systemy a jine motory i kdyz je to motor se stejnym principem ,kazdej se chova trochu jinak
myslim si ze kdyby clovek ktery diagnostiku provadel ,udlal to za co byl zaplaceny nemuseli by jsme tu mesic resit tuhle jednoduchou vec ,ktera se dela jako zaklad..tj pokud neco nefunguje projdou se podtlaky
nicmene hlavne ze to jede
pokud vim tak se vse ovlada podtlakem takze tlak by jaksi s regulaci nic neudelal.....
taky ,jak uz jsem ti asi 2x psal,nemuzes porovnavat jine systemy a jine motory i kdyz je to motor se stejnym principem ;),kazdej se chova trochu jinak
myslim si ze kdyby clovek ktery diagnostiku provadel ,udlal to za co byl zaplaceny nemuseli by jsme tu mesic resit tuhle jednoduchou vec ,ktera se dela jako zaklad..tj pokud neco nefunguje projdou se podtlaky :palec
nicmene hlavne ze to jede
|
|
25.10.2010 21:05 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360291
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud vim tak se vse ovlada podtlakem takze tlak by jaksi s regulaci nic neudelal.....
No samo, copak já někdy psal o tlaku?
No samo, copak já někdy psal o tlaku?
|
|
25.10.2010 21:44 -
Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|
2360303
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Asi se jen patně vyjadřuju - kdy píu "přisávalo falený vzduch, take regulace asi trochu fungovala." tak tím myslím, e ta prasklina asi nebyla velká a nějaký podtlak tam byl. Moná ve vyích otáčkách motoru se vytvořil dostatečný podtlak, aby se turbo uregulovalo na správnou hodnotu.
Viz "netáhne dobře odspodu. Zabere znatelně cca a v 2700 ot." jak jirka psal v prvním příspěvku.
Asi se jen patně vyjadřuju - kdy píu "přisávalo falený vzduch, take regulace asi trochu fungovala." tak tím myslím, e ta prasklina asi nebyla velká a nějaký podtlak tam byl. Moná ve vyích otáčkách motoru se vytvořil dostatečný podtlak, aby se turbo uregulovalo na správnou hodnotu.
Viz "netáhne dobře odspodu. Zabere znatelně cca a v 2700 ot." jak jirka psal v prvním příspěvku.
|
|
| |
|
|