| | |
12.03.2017 21:24 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
3049047
|
|
DOUFAK
|
|
|
Kdy nesvítí mazání,tak by nemuselo být tak zle. Co je onen system motor faulty ?
Kdy nesvítí mazání,tak by nemuselo být tak zle. Co je onen system motor faulty ?
|
|
12.03.2017 21:29 -
|
3049053
|
|
jruze
|
|
|
mirasa napsal(a): Nejsem mechanik, ale co my říkali ti moji dva kluci nezávisle na sobě, tak ty ály prý nemají zámky, tak stačí aby se pootočily. Mazání neprobliklo, nemůu tvrdit na 100 procent, ale řízením se ívím, tak na palubku zírám snad víc ne na cestu. Hláka System motor faulty, nebo tak nějak, proběhla a při tom najídění na odtah. Já myslel, e 3.0 hDi je jen zvětený vrtání, nebo jak to říct, byl jsem na tom, e konstrukčně je stejný. No měl jsem si asi připlatit, rozhodoval jsem se mezi 2.2 a tímhle. No chybka.
Já jsem magor ale biturbo mi stačí, kdyby dávali do C5 II 3.0 hádě asi bych se po něm koukal,X7 ? mně nějak neláká ale no třeba časem by mne zajímala 150Kw jinak pořád mne nějak přitahuje rádoby citroen C-croser 4x4 120Kw (ono není a nebude z Citroenu co vybírat)
Já jsem magor ale biturbo mi stačí, kdyby dávali do C5 II 3.0 hádě asi bych se po něm koukal,X7 ? mně nějak neláká ale no třeba časem by mne zajímala 150Kw jinak pořád mne nějak přitahuje rádoby citroen C-croser 4x4 120Kw :nevim (ono není a nebude z Citroenu co vybírat)
|
|
12.03.2017 21:36 -
|
3049056
|
|
mirasa
|
Město: Dýina, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 98 |
|
|
Tak já mám doma I staříka, 2.0 hDi, je to nezmar, 12 let a jen olej, výfuk, brzdy a hned po koupi ramena. Nedám na něj dopustit, tady s X7 jsem si chtěl udělat radost. Vybíral jsem a asi přebral. Ten v tom Jaguáru měl stejnou 2.7 jako má Citroen a taky skončil u polomotoru. Ale druhý mechanik tvrdí, e to u dělali na C6, tak budu doufat.