 | |  |
19.09.2010 15:55 -
Cvakání v motorovém prostoru
|
2356003
|
|
bossi
|
Město: NEJDEK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Dobrý den. Dnes mne čekalo ,,příjemné" probuzení. Manželka mi ohlásila že v motoru 2,2Hdi něco cvaká. Byl jsem se projet a opravdu. Na pravé straně dole ( po směru jízdy ) se ozývá nepříjemné cvakání. Někdy hlasité ,někdy ztichne. Bez reakce na vyšláplou spojku. proste cvaká. Nepříjemný zvuk. Při přidání plynu se to zrychlí nebo přestane upně. Nekolísá. Prostě rámus , občas ticho ,občas jako by se tam něco urvalo a teď to tam rotuje. Nevite někdo prosím co to může být , abych byl připraven než vlezu do servisu a po oznámení ceny to ustál s kamennou tváří . Děkuji všem Bossi
Dobrý den. Dnes mne čekalo ,,příjemné" probuzení. Manželka mi ohlásila že v motoru 2,2Hdi něco cvaká. Byl jsem se projet a opravdu. Na pravé straně dole ( po směru jízdy ) se ozývá nepříjemné cvakání. Někdy hlasité ,někdy ztichne. Bez reakce na vyšláplou spojku. proste cvaká. Nepříjemný zvuk. Při přidání plynu se to zrychlí nebo přestane upně. Nekolísá. Prostě rámus , občas ticho ,občas jako by se tam něco urvalo a teď to tam rotuje. Nevite někdo prosím co to může být , abych byl připraven než vlezu do servisu a po oznámení ceny to ustál s kamennou tváří:-) . Děkuji všem Bossi
|
|
19.09.2010 16:16 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2356009
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
mohla by to byt remenice...ale to opravdu hadam..koukni dolu na klikovku (po strane rozvodu)
mohla by to byt remenice...ale to opravdu hadam..koukni dolu na klikovku (po strane rozvodu)
|
|
19.09.2010 17:04 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2356053
|
|
Divous
|
|

|
"Cvakání" u mě skončilo po výměně napínací a vodící kladky řemene příslušenství. Cena v Autoportu na můj motor 4.702,-kč.
"Cvakání" u mě skončilo po výměně napínací a vodící kladky řemene příslušenství. Cena v Autoportu na můj motor 4.702,-kč.
|
|
19.09.2010 19:20 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2356079
|
|
jumep
|
|

|
ak je to remenica ani s tym nejazdi
ak je to remenica ani s tym nejazdi
|
|
28.12.2010 21:25 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367220
|
|
bossi
|
Město: NEJDEK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
Dobrý den. byla to řemenice. Jednoho dne přestala cvakat a po startu se ozval zvuk ,,startující stihačky" po pár sekundách vše ztichlo. .... servo,dobíjení atd. Oprava - kladka,řemen , řemenice na klice cca 7 tis. A je klid v autě,doma.......
Dobrý den. byla to řemenice. Jednoho dne přestala cvakat a po startu se ozval zvuk ,,startující stihačky" po pár sekundách vše ztichlo. .... servo,dobíjení atd. Oprava - kladka,řemen , řemenice na klice cca 7 tis. A je klid v autě,doma.......:palec:nevim
|
|
28.12.2010 21:28 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367224
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
mno kdyby si se nato nevysral a opravil to hned stalo by te to jen 2000
mno kdyby si se nato nevysral a opravil to hned stalo by te to jen 2000
|
|
28.12.2010 23:00 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367234
|
|
jumep
|
|

|
to moze byt rad ze ho to nestalo rozvody a potkany motor
to moze byt rad ze ho to nestalo rozvody a potkany motor
|
|
29.12.2010 00:02 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367236
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
autodiag napsal(a): mno kdyby si se nato nevysral a opravil to hned stalo by te to jen 2000
To asi ne. Jen ta řemenice stojí podle Citroenu 3900,- a dát nový řemen po výměně řemenice by mu asi doporučil každý servis.
Takže jediný rozdíl je ta napínací kladka (neznám důvod výměny).
Ale jak píše jumep, může být rád že to nešlo směrem na kryt rozvodů - nebyl by první.
To asi ne. Jen ta řemenice stojí podle Citroenu 3900,- a dát nový řemen po výměně řemenice by mu asi doporučil každý servis.
Takže jediný rozdíl je ta napínací kladka (neznám důvod výměny).
Ale jak píše jumep, může být rád že to nešlo směrem na kryt rozvodů - nebyl by první.
|
|
29.12.2010 05:30 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367238
|
|
bossi
|
Město: NEJDEK, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive | Počet příspěvků: 34 |
|
|
ano ano . Máte pravdu všichni. ta kladka se prý poškodila když řememen sjel z řemenice. jak mi bylo řečeno v servisu . Jak pravil jumep kdybych se na to navysral zbylo i na ježíška takhle se mnou mluví doma jen kočka
ano ano . Máte pravdu všichni.:-(((( ta kladka se prý poškodila když řememen sjel z řemenice. jak mi bylo řečeno v servisu . Jak pravil jumep kdybych se na to navysral zbylo i na ježíška takhle se mnou mluví doma jen kočka :-)
|
|
29.12.2010 09:06 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2367239
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
TomasT napsal(a): To asi ne. Jen ta řemenice stojí podle Citroenu 3900,- a dát nový řemen po výměně řemenice by mu asi doporučil každý servis.
tak to asi jo
ze stoji v citroenu 3900 neznamena ze stoji i jinde 3900,cena remenice na 2,2HDi se pohybuje cca 1800-4500 dle vyrobce a prumeru,remen je samozdrejmost a cca 350-600 dle vyrobce),je nutne pripocist i novy sroub cca 200-300 (mouzna i mene) po secteni mi sice vyjde cca 2500-3000 + prace dejme tomu 500
porad to nemeni nic na castce 7000 a zanedbane udrzbe a nato jsem hlavne poukazoval,Tomasi
bossimu to delalo v zari..ted mame prosinec...
tak to asi jo
ze stoji v citroenu 3900 neznamena ze stoji i jinde 3900,cena remenice na 2,2HDi se pohybuje cca 1800-4500 dle vyrobce a prumeru,remen je samozdrejmost a cca 350-600 dle vyrobce),je nutne pripocist i novy sroub cca 200-300 (mouzna i mene) po secteni mi sice vyjde cca 2500-3000 + prace dejme tomu 500
porad to nemeni nic na castce 7000 a zanedbane udrzbe a nato jsem hlavne poukazoval,Tomasi
bossimu to delalo v zari..ted mame prosinec...
|
|
21.03.2011 15:36 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2379652
|
|
Barlow
|
|
|
.link.
a
.link.
Je treba jeste neco?
http://www.autodilyhulin.cz/?cz_remenice-klikove-hridele,33
a
http://www.autodilyhulin.cz/?200007,cz_c5-klinovy-remen-zebrovany-s-klimatizaci-6pk1740.
Je treba jeste neco?
|
|
21.03.2011 18:11 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2379660
|
|
JirkaŘ
|
|

|
Ahoj, potřebuješ díl č. 15 (pozice na obrázku z přílohy ) a u citroenu je pro tvoje VIN vozidla pod obj.č. 0515 V6 (dvojitá řemenice DIAM 162X30 EP 37 6V ) , což je správně ta co ukazuješ... .link.
Řemen vyměň pokud jeví známky poškození (viz obrázek v příloze ) Zkontroluj stav kladek (napínací, vodící ). Návod na výměnu řemene příslušenství najdeš tady : .link. stav řemenice poznáš tak, že poškozený bude mimo osu. Prostě pružné uložení řemenice bude vydrolené a řemenice oproti poloze hřídele klikovky bude z osy.
Ahoj, potřebuješ díl č. 15 (pozice na obrázku z přílohy ) a u citroenu je pro tvoje VIN vozidla pod obj.č. 0515 V6 (dvojitá řemenice DIAM 162X30 EP 37 6V ) , což je správně ta co ukazuješ... http://autodilyhulin.cz/?cz_remenice-klikove-hridele,33
Řemen vyměň pokud jeví známky poškození (viz obrázek v příloze ) Zkontroluj stav kladek (napínací, vodící ). Návod na výměnu řemene příslušenství najdeš tady : http://www.c5club.cz/profiles/Jirka%D8.html?kod=32&ids=Jirka%D8&gal=23618575#pc stav řemenice poznáš tak, že poškozený bude mimo osu. Prostě pružné uložení řemenice bude vydrolené a řemenice oproti poloze hřídele klikovky bude z osy.
Přílohy: 1210a78a.jpg | Stáhnout | Zobrazit ( 85094b ) - Staženo:120x. S5000481.JPG | Stáhnout | Zobrazit ( 526623b ) - Staženo:87x. |
|
21.03.2011 23:11 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2379694
|
|
jumep
|
|

|
remenicu skusis lahko, ked zhodis remen tak sa nou bude dat volne hybat
odporucam nejazdit do vymeny
remenicu skusis lahko, ked zhodis remen tak sa nou bude dat volne hybat
odporucam nejazdit do vymeny
|
|
22.03.2011 15:57 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2379794
|
|
Barlow
|
|
|
Tak dekuju Jirkovi a Jumepovi dily objednany a doufam ze to bude ono. Kdyz uz jsem v tom vymenim po16 kkm i olej tim nic nezkazim.
Tak dekuju Jirkovi a Jumepovi dily objednany a doufam ze to bude ono. Kdyz uz jsem v tom vymenim po16 kkm i olej tim nic nezkazim.
|
|
31.03.2011 13:06 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2381767
|
|
Barlow
|
|
|
Takze pribeh ma pokracovani. Dily u Zdenka v Huline objednany a promtne doruceny. Provedena vymena. Po nejake chvili zacal remen na remenici doslova poskakovat, ozyval se nezdravy drncivo-vibrujici zvuk. Po odebrani remene prislusenstvi ticho (relativni). Po nahozeni stare remenice je to relativne v pohode remen sedi nehazi. No proste rekl bych ze nova se chova jak spatna. Kladky napinak kontrolovany jdou hladce a vule jsou neznatelne. Na jine, ale taky uz jete to jede taky relativne v pohode. Co vcil?
P.S.:Servisaci rikaji ze bude spatna ta nova remenice uz vyroby. Stat se to muze.
Takze pribeh ma pokracovani. Dily u Zdenka v Huline objednany a promtne doruceny. Provedena vymena. Po nejake chvili zacal remen na remenici doslova poskakovat, ozyval se nezdravy drncivo-vibrujici zvuk. Po odebrani remene prislusenstvi ticho (relativni). Po nahozeni stare remenice je to relativne v pohode remen sedi nehazi. No proste rekl bych ze nova se chova jak spatna. Kladky napinak kontrolovany jdou hladce a vule jsou neznatelne. Na jine, ale taky uz jete to jede taky relativne v pohode. Co vcil?
P.S.:Servisaci rikaji ze bude spatna ta nova remenice uz vyroby. Stat se to muze.
|
|
31.03.2011 13:19 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2381772
|
|
jumep
|
|

|
volnobezka na alternatore je ok?
moze byt ze je remenica zle zlozena a hadze ... stat sa moze vselico
volnobezka na alternatore je ok?
moze byt ze je remenica zle zlozena a hadze ... stat sa moze vselico
|
|
04.04.2011 15:30 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2382530
|
|
Barlow
|
|
|
Volnobezka vypada ok. Toci se volne a bez znatelne vule. Celej ten cirkus je jenom s novou remenici klikovky se starou je to ok. Pokud by byla v ri*i volnobezka delelo by to neplechuu i na stare, ne?
Volnobezka vypada ok. Toci se volne a bez znatelne vule. Celej ten cirkus je jenom s novou remenici klikovky se starou je to ok. Pokud by byla v ri*i volnobezka delelo by to neplechuu i na stare, ne?
|
|
29.06.2011 22:02 -
Re: Cvakání v motorovém prostoru
|
2399685
|
|
DOUFAK
|
|
|
Každé ráno od čtvrtka min.týdne se po nastartování studeného motoru na volnoběh ozve neuvěřitelný řev,pískání,drhnutí,škrtání,dokonce to mělo tendenci zpomalovat chod motoru,škubat,trhat s ním a jednou pískal i řemen,který je přitom patřičně napnutý. Po 20 vteřinách vše zmizí a je celý den klid a bez zvuku.Vychází to jakoby od alternátoru.Alternátor je od ledna 2011 Nový, po repasi za 9024 kč i s řemenem příslušenství. Má najeto jen 15000 km.Dnes ráno to poprvé neudělalo a byl klid.Napadá mě některá z kladek řemene příslušenství (jsou to ještě originály a mají najeto 253000km),nebo volnoběžka alternátoru (ta je ale Nová).Ještě jsem na to nekoukal - chystám se na to v sobotu.Zaráží mě,že je to jen ráno a rychle to zmizne. Setkal se někdo s tím takhle? P.S.Řemenice neháže,ani řemen a VŠE běží,jak má...
Každé ráno od čtvrtka min.týdne se po nastartování studeného motoru na volnoběh ozve neuvěřitelný řev,pískání,drhnutí,škrtání,dokonce to mělo tendenci zpomalovat chod motoru,škubat,trhat s ním a jednou pískal i řemen,který je přitom patřičně napnutý. Po 20 vteřinách vše zmizí a je celý den klid a bez zvuku.Vychází to jakoby od alternátoru.Alternátor je od ledna 2011 Nový, po repasi za 9024 kč i s řemenem příslušenství. Má najeto jen 15000 km.Dnes ráno to poprvé neudělalo a byl klid.Napadá mě některá z kladek řemene příslušenství (jsou to ještě originály a mají najeto 253000km),nebo volnoběžka alternátoru (ta je ale Nová).Ještě jsem na to nekoukal - chystám se na to v sobotu.Zaráží mě,že je to jen ráno a rychle to zmizne. Setkal se někdo s tím takhle?:-( P.S.Řemenice neháže,ani řemen a VŠE běží,jak má...:-(
|
|
| |
|
|