| | |
07.12.2016 14:55 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018380
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ono LPG si muzou brat signal jen ze vstrikovacu nebo ze zapalovaci civky,zalezi na vyrobci...
i tebe by to odpovidalo P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru. ze si berou referenci ze vstrikovacu
P0597 - řízený termostat přeruený obvod : neres ,ten tam uz neni
ono LPG si muzou brat signal jen ze vstrikovacu nebo ze zapalovaci civky,zalezi na vyrobci...
i tebe by to odpovidalo P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru. ze si berou referenci ze vstrikovacu
P0597 - řízený termostat přeruený obvod : neres ,ten tam uz neni ;)
|
|
07.12.2016 16:56 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018389
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
So, vstřiky jsou funkční, stejný odpor, tuím 11 na vech, cvakají jak divý. Nikde nic, co by mohlo značit nějakou závadu. Tedy za plynařem. A pokud by to byla rozesraná řídící jednotka, tak to značí konkrétně co, resp. co to můe napravit? Pokud to jde a dá se to zachránit....
So, vstřiky jsou funkční, stejný odpor, tuím 11 na vech, cvakají jak divý. Nikde nic, co by mohlo značit nějakou závadu. Tedy za plynařem. A pokud by to byla rozesraná řídící jednotka, tak to značí konkrétně co, resp. co to můe napravit? Pokud to jde a dá se to zachránit....:-(
|
|
07.12.2016 17:03 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018390
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud to jezdi nech to jezdit a nechame to na toho 2
pokud to jezdi nech to jezdit a nechame to na toho 2
|
|
07.12.2016 17:31 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018395
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
jde o to, e to mezi 1800 a 2300 ot/min na 2 a 3 kvalt kube, jak prase. Ale ne pořád, spí a to je zahřátý a včera jsem nedojel do práce, musel jsem se to otočit a valit dom. Pozná to ten plynař, e tomu něco je? Já mám obavy s tím jet k tobě, e to někde klekne.... .
jde o to, e to mezi 1800 a 2300 ot/min na 2 a 3 kvalt kube, jak prase. Ale ne pořád, spí a to je zahřátý a včera jsem nedojel do práce, musel jsem se to otočit a valit dom. Pozná to ten plynař, e tomu něco je? Já mám obavy s tím jet k tobě, e to někde klekne.... .
|
|
09.12.2018 16:02 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195689
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Ahoj kluci, musím se u Vás poradit ohledně 1.6 HDi- jruze ví. Trpím neustálím cukáním a vypínáním motoru a stráta výkonu kdykoliv. Diag vůbec nic neřekl. Výměna od vysokotlakého ventilu na čerpadle na railu,ergru,vaha vzduchu atd to dělá pořád. Někdo mi říkal,e by to mohlo být čerpadlo a někdo řídící jednotka. Tak se ptám Vás zkuených jestli se někdo s tím nesetkal...Díky
Ahoj kluci, musím se u Vás poradit ohledně 1.6 HDi- jruze ví. Trpím neustálím cukáním a vypínáním motoru a stráta výkonu kdykoliv. Diag vůbec nic neřekl. Výměna od vysokotlakého ventilu na čerpadle na railu,ergru,vaha vzduchu atd to dělá pořád. Někdo mi říkal,e by to mohlo být čerpadlo a někdo řídící jednotka. Tak se ptám Vás zkuených jestli se někdo s tím nesetkal...Díky
|
|
09.12.2018 16:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195690
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
napsal bych ti dojed ale bude to na tebe asi daleko...takhle bez auta me napada cokoli v motoru...
napsal bych ti dojed ale bude to na tebe asi daleko...takhle bez auta me napada cokoli v motoru...
|
|
09.12.2018 17:28 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195693
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Diky za nabidku je to trochu z ruky,ale mozna bych tvou nabidku prijal pac jsem fakt zoufalej..neda se na to auto spolehnout a to me vadi nejvic...
Diky za nabidku je to trochu z ruky,ale mozna bych tvou nabidku prijal pac jsem fakt zoufalej..neda se na to auto spolehnout a to me vadi nejvic...
|
|
09.12.2018 17:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195695
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
uvidis..treba sezenes nekoho bliz...dej vedet tel mam v profilu
uvidis..treba sezenes nekoho bliz...dej vedet tel mam v profilu
|
|
09.12.2018 20:46 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195724
|
|
jruze
|
|
|
Ale já to auto neviděl snad dva roky - popravdě u si ani nepamatuji .
Ale já to auto neviděl snad dva roky - popravdě u si ani nepamatuji .
|
|
10.12.2018 18:49 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3195917
|
|
DaveLbc
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 429 |
|
|
Vím.e toho má dost.ale naposledy v dubnu při výměně turba a vstriků
Vím.e toho má dost.ale naposledy v dubnu při výměně turba a vstriků;-)
|
|
26.08.2019 09:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3235158
|
|
330mopadzi
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Proel jsem tady vekeré návody, rozcestníky atd. Toto téma odpovídá asi nejvíc.
Mám C5 2.0 diesel 100kw 2008 v automatu.
Startuje OK. Při plné akceleraci okolo 80-90 km/h se zobrazí kontrolka chyba motoru a hláka Pollution system faulty. V tu chvíli auto začíná cukat, i při plném plynu nemá výkon a téměř nejde předjet ani traktor. Není moné nastavit tempomat a automat řadí v příli vysokých otáčkách.
Pokud znovu nastartuju, tempomat funguje, ale kdy nastavím např. 70km/h, ukazatel rychlosti se drí o 3-4 km/h vý nebo ní. (jakoby vznikne rozdíl mezi rychlostí, kterou nastavím a kterou to udruje).
Po 3 nastartování kontrolka zmizí a auto jede na plný výkon.
Dle diagnostiky (po smazání vech chyb) se při zobrazení chyby ukáe toto:
v Air suspension Valeo je chyba U2005 - sputění (odchylka příjmu rychlosti vozidla).
v motoru RHR 2.0 je chyba P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnotou a P1351 - relé havení není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny.
Máte zkuenosti, co zkontrolovat? Co doporučujete prověřit? Mám k dispozici diagnostiku, take mohu kounout i na LIVE data.
Moc díky za
Proel jsem tady vekeré návody, rozcestníky atd. Toto téma odpovídá asi nejvíc.
Mám C5 2.0 diesel 100kw 2008 v automatu.
Startuje OK. Při plné akceleraci okolo 80-90 km/h se zobrazí kontrolka chyba motoru a hláka Pollution system faulty. V tu chvíli auto začíná cukat, i při plném plynu nemá výkon a téměř nejde předjet ani traktor. Není moné nastavit tempomat a automat řadí v příli vysokých otáčkách.
Pokud znovu nastartuju, tempomat funguje, ale kdy nastavím např. 70km/h, ukazatel rychlosti se drí o 3-4 km/h vý nebo ní. (jakoby vznikne rozdíl mezi rychlostí, kterou nastavím a kterou to udruje).
Po 3 nastartování kontrolka zmizí a auto jede na plný výkon.
Dle diagnostiky (po smazání vech chyb) se při zobrazení chyby ukáe toto:
v Air suspension Valeo je chyba U2005 - sputění (odchylka příjmu rychlosti vozidla).
v motoru RHR 2.0 je chyba P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnotou a P1351 - relé havení není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny.
Máte zkuenosti, co zkontrolovat? Co doporučujete prověřit? Mám k dispozici diagnostiku, take mohu kounout i na LIVE data.
Moc díky za
|
|
26.08.2019 16:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3235171
|
|
jruze
|
|
|
330mopadzi napsal(a): Proel jsem tady vekeré návody, rozcestníky atd. Toto téma odpovídá asi nejvíc.
Mám C5 2.0 diesel 100kw 2008 v automatu.
Startuje OK. Při plné akceleraci okolo 80-90 km/h se zobrazí kontrolka chyba motoru a hláka Pollution system faulty. V tu chvíli auto začíná cukat, i při plném plynu nemá výkon a téměř nejde předjet ani traktor. Není moné nastavit tempomat a automat řadí v příli vysokých otáčkách.
Pokud znovu nastartuju, tempomat funguje, ale kdy nastavím např. 70km/h, ukazatel rychlosti se drí o 3-4 km/h vý nebo ní. (jakoby vznikne rozdíl mezi rychlostí, kterou nastavím a kterou to udruje).
Po 3 nastartování kontrolka zmizí a auto jede na plný výkon.
Dle diagnostiky (po smazání vech chyb) se při zobrazení chyby ukáe toto:
v Air suspension Valeo je chyba U2005 - sputění (odchylka příjmu rychlosti vozidla).
v motoru RHR 2.0 je chyba P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnotou a P1351 - relé havení není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny.
Máte zkuenosti, co zkontrolovat? Co doporučujete prověřit? Mám k dispozici diagnostiku, take mohu kounout i na LIVE data.
Moc díky za
Jaká diagnostika? jakou má k dispozici? Kdy byl měněn filtr paliva? atd..
rada: zajeď na diagnostiku za někým kdo má diagbox a umí sním.
Přijde mi to tu jako televizní pořad ,,hra o milion" = máte tři monosti a) 50/50 b)diváci c) přítel na telefonu
Jaká diagnostika? jakou má k dispozici? Kdy byl měněn filtr paliva? atd..
rada: zajeď na diagnostiku za někým kdo má diagbox a umí sním.
Přijde mi to tu jako televizní pořad ,,hra o milion" = máte tři monosti a) 50/50 b)diváci c) přítel na telefonu :-d
|
|
26.08.2019 21:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3235205
|
|
330mopadzi
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Diagnostika je Delphi DS150e. FIltr paliva se zatím neměnil. Zařídím, jen mi příjde, e pokud by byl ucpaný, pak by se to nechovalo tak rozdílně. Chvíli to jede na plný výkon a kdy se zobrazí chyba, auto je jako kdy nesepne turbo.
Díval jsem se na grafy palivového čerpadla a korelovaly s referenční hodnotou, která byla nadtím.
Diagnostika je Delphi DS150e. FIltr paliva se zatím neměnil. Zařídím, jen mi příjde, e pokud by byl ucpaný, pak by se to nechovalo tak rozdílně. Chvíli to jede na plný výkon a kdy se zobrazí chyba, auto je jako kdy nesepne turbo.
Díval jsem se na grafy palivového čerpadla a korelovaly s referenční hodnotou, která byla nadtím.
|
|
31.08.2019 09:39 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3235736
|
|
Stanjard
|
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW) | Počet příspěvků: 87 |
|
|
jumep napsal(a): 0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...
Tu nucenou regeneraci je nutné spustit v diagnostice nebo je to jen 5 minut stát na plynu a tomu se říká nucena regenerace?
Tu nucenou regeneraci je nutné spustit v diagnostice nebo je to jen 5 minut stát na plynu a tomu se říká nucena regenerace?
|
|
19.06.2020 11:11 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274370
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Mam C5 treti generace 2.2 hdi
Egr vymenen
FAP vycisten
snimac diferenciho tlaku vymenen
reset FAP proveden
mam diag box vsechny hodnoty kolem FAPu v poradku
ale auto zacne po ujeti cca 100 km ztracet vykon toci normale ale citim ubytek vykonu navic jsem si vsimnul ze kdyz vynutim regeneraci nechce jet temer vúbec...
turbo solenoidy podtlaky vse ok druhe den kdyz vychladne dojdu k auto a opet jede
uz jsem z toho na plech
Mam C5 treti generace 2.2 hdi
Egr vymenen
FAP vycisten
snimac diferenciho tlaku vymenen
reset FAP proveden
mam diag box vsechny hodnoty kolem FAPu v poradku
ale auto zacne po ujeti cca 100 km ztracet vykon toci normale ale citim ubytek vykonu navic jsem si vsimnul ze kdyz vynutim regeneraci nechce jet temer vúbec...
turbo solenoidy podtlaky vse ok druhe den kdyz vychladne dojdu k auto a opet jede
uz jsem z toho na plech
|
|
19.06.2020 20:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274427
|
|
jumep
|
|
|
to je tak ked sa diagnostika pouziva na ciatnie kodov a nie na diagnostikovanie a prideluje sa vina na vsetko fapu
pocitam ze sa jedna o biturbo
ta skrtiaca klapka, teplotne cidla hodnoty ukazuje ok?
to je tak ked sa diagnostika pouziva na ciatnie kodov a nie na diagnostikovanie a prideluje sa vina na vsetko fapu
pocitam ze sa jedna o biturbo
ta skrtiaca klapka, teplotne cidla hodnoty ukazuje ok?
|
|
20.06.2020 07:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274464
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Kdyby jsem chtěl mazat jen chyby pořídím si čínské obd za 300 není to biturbo fap byl plný necitil jsem ho na pokus omyl pokud má na myslí teplotu lambdy tak tak vyhřívá krtící klapka měla vydřené kolečko take je nová
Kdyby jsem chtěl mazat jen chyby pořídím si čínské obd za 300 ;) není to biturbo fap byl plný necitil jsem ho na pokus omyl pokud má na myslí teplotu lambdy tak tak vyhřívá krtící klapka měla vydřené kolečko take je nová
|
|
| |
|
|