Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 > >|
07.12.2016 14:55 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018380
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ono LPG si muzou brat signal jen ze vstrikovacu nebo ze zapalovaci civky,zalezi na vyrobci...
i tebe by to odpovidalo P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru. ze si berou referenci ze vstrikovacu
P0597 - řízený termostat přerušený obvod : neres ,ten tam uz neni

07.12.2016 16:56 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018389
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
So, vstřiky jsou funkční, stejný odpor, tuším 11 na všech, cvakají jak divý. Nikde nic, co by mohlo značit nějakou závadu. Tedy za plynařem. A pokud by to byla rozesraná řídící jednotka, tak to značí konkrétně co, resp. co to může napravit? Pokud to jde a dá se to zachránit....

07.12.2016 17:03 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018390
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud to jezdi nech to jezdit a nechame to na toho 2

07.12.2016 17:31 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018395
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
jde o to, že to mezi 1800 a 2300 ot/min na 2 a 3 kvalt škube, jak prase. Ale ne pořád, spíš až to je zahřátý a včera jsem nedojel do práce, musel jsem se to otočit a valit dom. Pozná to ten plynař, že tomu něco je? Já mám obavy s tím jet k tobě, že to někde klekne.... .

09.12.2018 16:02 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195689
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj kluci, musím se u Vás poradit ohledně 1.6 HDi- jruze ví. Trpím neustálím cukáním a vypínáním motoru a stráta výkonu kdykoliv. Diag vůbec nic neřekl. Výměna od vysokotlakého ventilu na čerpadle na railu,ergru,vaha vzduchu atd to dělá pořád. Někdo mi říkal,že by to mohlo být čerpadlo a někdo řídící jednotka. Tak se ptám Vás zkušených jestli se někdo s tím nesetkal...Díky

09.12.2018 16:34 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195690
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
napsal bych ti dojed ale bude to na tebe asi daleko...takhle bez auta me napada cokoli v motoru...

09.12.2018 17:28 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195693
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Diky za nabidku je to trochu z ruky,ale mozna bych tvou nabidku prijal pac jsem fakt zoufalej..neda se na to auto spolehnout a to me vadi nejvic...

09.12.2018 17:38 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195695
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
uvidis..treba sezenes nekoho bliz...dej vedet tel mam v profilu

09.12.2018 20:46 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195724
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ale já to auto neviděl snad dva roky - popravdě už si ani nepamatuji .

10.12.2018 18:49 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3195917
DaveLbc
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SXPočet příspěvků: 422

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Vím.že toho mᚠdost.ale naposledy v dubnu při výměně turba a vstriků

12.12.2018 22:28 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3196248
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DaveLbc napsal(a):
Vím.že toho mᚠdost.ale naposledy v dubnu při výměně turba a vstriků


A neříkal jsem že mám podezření na snímač na klice nebo magnetickej kroužek ? popř. BSM (ale na BSM trpěj spíš až X7).

26.08.2019 09:44 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235158
330mopadzi
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Prošel jsem tady veškeré návody, rozcestníky atd. Toto téma odpovídá asi nejvíc.
Mám C5 2.0 diesel 100kw 2008 v automatu.
Startuje OK. Při plné akceleraci okolo 80-90 km/h se zobrazí kontrolka chyba motoru a hláška Pollution system faulty. V tu chvíli auto začíná cukat, i při plném plynu nemá výkon a téměř nejde předjet ani traktor. Není možné nastavit tempomat a automat řadí v příliš vysokých otáčkách.
Pokud znovu nastartuju, tempomat funguje, ale když nastavím např. 70km/h, ukazatel rychlosti se drží o 3-4 km/h výš nebo níž. (jakoby vznikne rozdíl mezi rychlostí, kterou nastavím a kterou to udržuje).
Po 3 nastartování kontrolka zmizí a auto jede na plný výkon.

Dle diagnostiky (po smazání všech chyb) se při zobrazení chyby ukáže toto:
v Air suspension Valeo je chyba U2005 - spuštění (odchylka příjmu rychlosti vozidla).
v motoru RHR 2.0 je chyba P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnotou a P1351 - relé žhavení není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny.

Máte zkušenosti, co zkontrolovat? Co doporučujete prověřit? Mám k dispozici diagnostiku, takže mohu kounout i na LIVE data.
Moc díky za

26.08.2019 16:52 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235171
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
330mopadzi napsal(a):
Prošel jsem tady veškeré návody, rozcestníky atd. Toto téma odpovídá asi nejvíc.
Mám C5 2.0 diesel 100kw 2008 v automatu.
Startuje OK. Při plné akceleraci okolo 80-90 km/h se zobrazí kontrolka chyba motoru a hláška Pollution system faulty. V tu chvíli auto začíná cukat, i při plném plynu nemá výkon a téměř nejde předjet ani traktor. Není možné nastavit tempomat a automat řadí v příliš vysokých otáčkách.
Pokud znovu nastartuju, tempomat funguje, ale když nastavím např. 70km/h, ukazatel rychlosti se drží o 3-4 km/h výš nebo níž. (jakoby vznikne rozdíl mezi rychlostí, kterou nastavím a kterou to udržuje).
Po 3 nastartování kontrolka zmizí a auto jede na plný výkon.

Dle diagnostiky (po smazání všech chyb) se při zobrazení chyby ukáže toto:
v Air suspension Valeo je chyba U2005 - spuštění (odchylka příjmu rychlosti vozidla).
v motoru RHR 2.0 je chyba P0087 - tlak paliva je pod mezní hodnotou a P1351 - relé žhavení není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny.

Máte zkušenosti, co zkontrolovat? Co doporučujete prověřit? Mám k dispozici diagnostiku, takže mohu kounout i na LIVE data.
Moc díky za


Jaká diagnostika? jakou mᚠk dispozici? Kdy byl měněn filtr paliva? atd..
rada: zajeď na diagnostiku za někým kdo má diagbox a umí sním.

Přijde mi to tu jako televizní pořad ,,hra o milion" = máte tři možnosti a) 50/50 b)diváci c) přítel na telefonu

26.08.2019 21:27 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235205
330mopadzi
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW)Počet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Diagnostika je Delphi DS150e. FIltr paliva se zatím neměnil. Zařídím, jen mi příjde, že pokud by byl ucpaný, pak by se to nechovalo tak rozdílně. Chvíli to jede na plný výkon a když se zobrazí chyba, auto je jako když nesepne turbo.
Díval jsem se na grafy palivového čerpadla a korelovaly s referenční hodnotou, která byla nadtím.

27.08.2019 07:59 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235257
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
330mopadzi napsal(a):
Diagnostika je Delphi DS150e. FIltr paliva se zatím neměnil. Zařídím, jen mi příjde, že pokud by byl ucpaný, pak by se to nechovalo tak rozdílně. Chvíli to jede na plný výkon a když se zobrazí chyba, auto je jako když nesepne turbo.
Díval jsem se na grafy palivového čerpadla a korelovaly s referenční hodnotou, která byla nadtím.


opět rada: rada: zajeď na diagnostiku za někým kdo má diagbox a umí sním.

31.08.2019 09:39 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235736
Stanjard
Město: Liberec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.7 V6 HDi 208k (150kW)Počet příspěvků: 87
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...


Tu nucenou regeneraci je nutné spustit v diagnostice nebo je to jen 5 minut stát na plynu a tomu se říká nucena regenerace?

31.08.2019 23:35 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3235860
Bobr53
Město: Bystřice pod Hostýnem, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW)Počet příspěvků: 142

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stanjard napsal(a):
Tu nucenou regeneraci je nutné spustit v diagnostice nebo je to jen 5 minut stát na plynu a tomu se říká nucena regenerace?

Nene je třeba spustit pomocí diag a program pak vše potřebné zařídí automaticky.

19.06.2020 11:11 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3274370
h450
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Mam C5 treti generace 2.2 hdi
Egr vymenen
FAP vycisten
snimac diferenciho tlaku vymenen
reset FAP proveden
mam diag box vsechny hodnoty kolem FAPu v poradku
ale auto zacne po ujeti cca 100 km ztracet vykon toci normale ale citim ubytek vykonu navic jsem si vsimnul ze kdyz vynutim regeneraci nechce jet temer vúbec...
turbo solenoidy podtlaky vse ok druhe den kdyz vychladne dojdu k auto a opet jede
uz jsem z toho na plech

19.06.2020 20:52 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3274427
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to je tak ked sa diagnostika pouziva na ciatnie kodov a nie na diagnostikovanie a prideluje sa vina na vsetko fapu

pocitam ze sa jedna o biturbo
ta skrtiaca klapka, teplotne cidla hodnoty ukazuje ok?

20.06.2020 07:34 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3274464
h450
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X BreakPočet příspěvků: 22
99 Poslat soukromou zprávu
Kdyby jsem chtěl mazat jen chyby pořídím si čínské obd za 300 není to biturbo fap byl plný necištil jsem ho na pokus omyl pokud mᚠna myslí teplotu lambdy tak tak vyhřívá škrtící klapka měla vydřené kolečko takže je nová

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator