Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 > >|
31.07.2016 14:09 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2976783
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tazko takto povedat, relativne rovnaky interval by mohla byt regeneracia fapu a zle ovladana vzduchova klapka a EGR

pricinu musis ist hladat na diagnostiku k niekomu kto ma predstavu co a ako a optimalne tak aby to spravilo

04.10.2016 11:54 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999618
StevoH
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 58

99 Poslat soukromou zprávu
makino napsal(a):
Ahoj lidi.
Tak mám po půl roce konečně po cukání. Byla to taková kravina, že se to sem bojím napsat, protože je mi jasný, že si projdu linčováním.
Na svou obhajobu - musím říct, že se to hledalo vážně špatně, když mi auto třeba 2x cuklo, rozsvítila se hláška o nefunkci tempomatu a po dalším nastartování třeba dva týdny nic a potom třeba zase 3x na dvou kilometrech a zase týden klid. A ještě nejezdím denně, takže se to protahovalo. Dignostika nic neříkala.
No nebudu to natahovat: Jednou ráno jsem chtěl vyrazit a auto nešlo natočit. Šel jsem po palivu a zjistil jsem, že když zmáčknu balonek na čerpání paliva, tak je měkký, vůbec netahá naftu a pod víčkem palivového filtru jsem slyšel, jak uniká vzduch. Sundal jsem víčko a nebyla tam ani kapka nafty. Překontroloval jsem gumičku těsnění ("O"kroužek) a byla tam malá ploška. Kroužek jsem máznul vazelínou, natočil víčko zpět, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Motor sice chvilku kuckal, vlivem zavzdušnění, ale po chvilce jsem vyrazil na cesty. Týden vše v pohodě a pak zase cuklo. Změřil jsem si tedy zmíněný kroužek (mimochodem 100x5) a vyměnil ho. Od té doby (už více než měsíc klid). Hlášku o tempomatu to hlásilo vždy po cuknutí, když byl aktivovaný, takže to teď do sebe zapadá.
Musím zaukat pro jistotum, ale řekl bych vyřešeno

M.


Ahojte,
mam problem s cukanim motoru( nepravidelne, na stotinu sekundy v zabere akoby padli otacky a zase vsetko ok).
Jedno rano som nastartoval a na prvom semafore mi to zdochlo, nastartoval som a pohol sa v poho. Na druhom semafore tak isto. Nastartoval som a v pohode to slo cely den. Vecer ked som parkoval mi to pri cuvani zdochlo (samo od seba), neslo nastartovat. Zdalo sa mi akoby nemalo naftu, tak som skusil trochu rucnou pumpou pri filtry dotlacit. Nastartovalo, po chvilke zdochlo, znova som dopumpoval a potom uz islo bez problemov. Hlavne po tomto mi obcas raz za 100-150km cukne motor, je to nepredvidatelne, rozne rychlosti, rozny zaradeny prevod. Pred 4 000km som menil olej aj filtre, ale zacalo to robit tak cca 1 000km dozadu, tipoval som spatne zalozeny palivovy filter, skontroloval som a bol zalozeny spravne, gumicka v poriadku(je tam nova). Od kontroly mi to cuklo raz. Tankujem vylucne na slovnaftke, striedam asi tri cerpacky, ktore su frekventovanejsie. Hadica od a do intercooleru vyzera byt bez znamok opotrebenia, na volnobeh stredne tvda. Stav FAPu neznamy, domnievam sa, ze by mohol byt zrely na vymenu(preplach), regeneracia cca 500km? Chcem to kuknut cez diag. Napadaju ma mozne chyby: vaha vzduchu, zaneseny FAP, spina v palivovom systeme( filter bol cisty, trochu zafarbeny do sedej, predchadzajuci filter bol asi od vyroby, jumep v zivote taky zaneseny nevidel). voda v nafte?, vzduch v nafte( zazdala sa mi malinka bublinka v hadicke od filtra do cerpadla po jazde) nefunkcne palivove cerpadlo (pumpou sa vzdy da nieco dotlacit, na stk vymazal chybu cerpadla, potom ako som zaizoloval trochu poskodene kable pod zadnymi sedackami nad nadrzou)
Teraz nastava otazka co skor skontrolovat a ako. Mam doma diag, sam by som sa rad priucil co a ako si pozriet, najradsej sa ucim, pretoze ma to nesmierne bavi a hlavne mam skusenosti z domu-rozne traktory, domace opravy inych aut, atd.) Viem, ze toto je tak trochu raketova veda, preto zlozite veci necham radsej na odbornikov, no jednoduche veci chcem zvladnut sam a neplytvat casom odbornikov. Pred tym nez nieco spravim si to nastudujem, nerobim to bezhlavo. Ale spat k teme.
Najjednoduchsie a najrychlejsie asi bude diag. Avsak obavam sa ze chyby nebudu adekvatne problemu, pretoze sa tam mohli zapisat aj pri startovani po rozobrati a kontrole pal. filtra, kedy sa potreboval zaplnit pal. system naftou. Viete mi prosim poradit, co by som mohol skusit, resp. ako by som mohol postupovat? Kludne aj do PM, vysledok a pricinu zverejnim aj pre ostatnych.
Vopred dakujem za zmysluplne rady, prosim zdrzte sa offtopicu.

04.10.2016 12:09 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999624
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
Po vlastních zkušenostech s palivovým čerpadlem u C5 I bych se podíval na konektory v BSM (pojistkovka v motorovém prostoru), jestli tam není vyhřátý nějaký pin. Které jsou konkrétně k čerpadlu ti teď neřeknu, ale pokud tam je zlý kontakt a přechoďák, pak by to mohlo občas na chvíli vypadnout, což by mělo za následek nedostatek paliva a tím zhasnutí motoru. Teoreticky, je to jen tip.

04.10.2016 19:10 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999709
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
alx: RHR nema podavacie cerpadlo elektricke, len mechanicke ktore je sucastou vstrekovacieho

bez diagnostiky je to uplne onicom
a pripada mi to na problem s EGR

ked to nepojde nastartovat, skus odpojit hadicu od intercooleru do sania ci to nepomoze

04.10.2016 19:50 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999719
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1278

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
alx: RHR nema podavacie cerpadlo elektricke, len mechanicke ktore je sucastou vstrekovacieho

ok, to jsem netusil

04.10.2016 23:04 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999807
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
alx: RHR nema podavacie cerpadlo elektricke, len mechanicke ktore je sucastou vstrekovacieho

bez diagnostiky je to uplne onicom
a pripada mi to na problem s EGR

ked to nepojde nastartovat, skus odpojit hadicu od intercooleru do sania ci to nepomoze


To že je čerpadlo součástí vysokotlaku neznamená že to nemůže dělat(pravda s eletrikou to nesouvisí) - už jsem hodněkrát měnil čerpadlo kvůli podávacímu. a odpojit hadici u interkoleru? - to sice funguje také,ale u klapek je to a) účinější b)můžeš sledovat klapky = ale to jsem sem dával už asi před rokem-dvouma viz přízpěvek kolem řešení problému ,,mikra mladší" (někdy mi uniknou moudra

05.10.2016 08:34 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999870
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Chvilkova strata vykonu postihla aj mna, neskor hlaska: Catalyc converter fault, chod na tri valce. Po opatovnom nastartovani vsetko OKEJ po prejdeni 100metrov sa nieco v motore stalo a velmi klepe od spodku... Pridam video, auto je odvcera v servise... Najazdenych 145 000km

.link.

05.10.2016 10:02 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999874
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
LukoLVG napsal(a):
Chvilkova strata vykonu postihla aj mna, neskor hlaska: Catalyc converter fault, chod na tri valce. Po opatovnom nastartovani vsetko OKEJ po prejdeni 100metrov sa nieco v motore stalo a velmi klepe od spodku... Pridam video, auto je odvcera v servise... Najazdenych 145 000km

.link.


To má zvuk jak skočené rozvody nebo utržený píst (nejde to takto podle takhlé krátkého zvuku jednoznačně identifikovat)

05.10.2016 12:25 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2999901
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Rozvody maju 50000ci tam servis nedal dajaku cinu neviem... Ale jedna z pricin moze byt aj prevodovka... Resp spustac. Napisem inokedy ked budem mat chut co tym myslim.

19.10.2016 14:16 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3003842
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Takze dnes zmerane tlaky. Prvy valec 4 a ostatne 10. Napadlo ma podpaleny ventil ale zas, moze mat taky zvuk motor ked je podpaleny ventil? Zozeniem endoskop a pozriem s nim aby som nemusel davat dole hlavu. Dalsia otazk, ludia mate tu prerobene motory 2,0 RFN na plyn? Stalo niekomu aby mu plyn znicil motor? Pouzivate domazavanie ventilov alebo tu ochranu flashtube ci co to je?

19.10.2016 15:13 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3003864
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
aj s primazavanim prdli sedla ventilov
najhorsie je ked to je zle zladene, tu hlavu budes davat dole kazdopadne, nevidim dovod hladat to endoskopom, hlavne ked ho musis este zatocit dohora

19.10.2016 15:15 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3003865
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nepouzivam ziadne primazavanie ani na jednom aute. Ventily som sice podpalil, ale to bolo laborovanim s olejom, ked mi to zralo 1.5l/1000km. Dal som tam totiz nejaky cierny MoS olej od liquimoly a po 2tis km som dojazdil...Vyriesil som to radsej novou hlavou a od vtedy mam najazdenych 130tis km uplne v pohode....
Kolko oleja to zerie tebe?

19.10.2016 15:21 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3003866
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak riesit tecuce gufera olejom je nerozumne v kazdom pripade

osobne by som dal hlavu dole, spravit ventili, sedla, gufera a skontrolovat ostatok ked uz bude dole

19.10.2016 15:47 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3003869
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
No...To bolo uz ciste zufalstvo, kdeze gufera tam boli nove. Vydrzalo to 1000km a potom to zralo uplne rovnako...Kedze som servisakov nesiel donutit skontrolovat/vymenit voditka ventilov, tak som to vyriesil inou hlavou...Ale to uz je offtop

21.10.2016 14:19 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3004343
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
Ja tam davam liqui moly synthoil high tech 5w40. Na olej som spravil 33 000km a vpohode. Tento isty olej dava kamarat do auta s tym istym motorom (Lancia Phedra) a ma ho taktiez na plyn a spravil 70 000km a vpohode. Jeho auto na plyn spravilo cez 100 000km a vpohode. Dokopy ma 300 000 a nic...
K tomu primazavaniu, tuto vymozenost nemam. Ked si citam rozne fora atd nepovazujem to za potrebne. Plynar v Korejovciach (kre robili auto) taktiez hovori, ze je to kravina: Nemas fabiu spred roku pana, zbytocnost davat...
Olej mi zerie cca 1,5litra na 10 000km

21.10.2016 14:29 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3004350
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
MISKOD to liqui s prisadou MoS2 nebolo nahodou viskozity 10w? alebo 0w? Este otazka ake auta mas na plyn a kolko najazdene?

Dost ma to serie, pretoze jedna vec je odstranit poruchu a druha prist na pricinu aby sa to neopakovalo

21.10.2016 16:29 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3004372
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
myslim ze to bolo 10w40, ale to je asi jedno...Ak ti to zerie len 1,5l/10tis tak by som to vobec neriesil...Vymena po 30tis mi ale pride uz ako prilis prasacina.
Total 9000 stoji 480CZK za 5l. Tam nie je dovod nemenit to co 10tis km...
Inak ak mas podpaleny ventil, tak by som mozno skontroloval aj dany plynovy vstrek ci ti to tam nefuci stale.
Na xsare mam na plyn cez 150tis km a na c5 uz 180tis km....S tym ze primazavanie je kravina suhlasim

21.10.2016 17:52 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3004417
LukoLVG
Město: , Auto: Počet příspěvků: 227
99 Poslat soukromou zprávu
na olej som spravil 30 000km ale za tu dobu som ho 3x vymenil vstreky, no zhruba pred dvoma mesiacmi mi robili servis plynu, vymena filtrov a vstreky vybral a vystriekal s cisticom. Napojil skontroloval nastavenia a bolo.

07.12.2016 11:25 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018327
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Zdarec, tak včera na dálnici fest škubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přerušený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mechoš kontrolovat vstřiky a kabelហkolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař.

07.12.2016 14:01 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 3018348
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kulda napsal(a):
Zdarec, tak včera na dálnici fest škubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přerušený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mechoš kontrolovat vstřiky a kabelហkolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař.


No .... z 1. si berou info pro jednotku plynu ??? tak doufám že nebudu mít pravdu a nedo sralo to jednotku motoru.Asi bych šel na plynaře

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator