| | |
31.07.2016 14:09 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2976783
|
|
jumep
|
|
|
tazko takto povedat, relativne rovnaky interval by mohla byt regeneracia fapu a zle ovladana vzduchova klapka a EGR
pricinu musis ist hladat na diagnostiku k niekomu kto ma predstavu co a ako a optimalne tak aby to spravilo
tazko takto povedat, relativne rovnaky interval by mohla byt regeneracia fapu a zle ovladana vzduchova klapka a EGR
pricinu musis ist hladat na diagnostiku k niekomu kto ma predstavu co a ako a optimalne tak aby to spravilo
|
|
04.10.2016 11:54 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999618
|
|
StevoH
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 58 |
|
|
makino napsal(a): Ahoj lidi.
Tak mám po půl roce konečně po cukání. Byla to taková kravina, e se to sem bojím napsat, protoe je mi jasný, e si projdu linčováním.
Na svou obhajobu - musím říct, e se to hledalo váně patně, kdy mi auto třeba 2x cuklo, rozsvítila se hláka o nefunkci tempomatu a po dalím nastartování třeba dva týdny nic a potom třeba zase 3x na dvou kilometrech a zase týden klid. A jetě nejezdím denně, take se to protahovalo. Dignostika nic neříkala.
No nebudu to natahovat: Jednou ráno jsem chtěl vyrazit a auto nelo natočit. el jsem po palivu a zjistil jsem, e kdy zmáčknu balonek na čerpání paliva, tak je měkký, vůbec netahá naftu a pod víčkem palivového filtru jsem slyel, jak uniká vzduch. Sundal jsem víčko a nebyla tam ani kapka nafty. Překontroloval jsem gumičku těsnění ("O"krouek) a byla tam malá ploka. Krouek jsem máznul vazelínou, natočil víčko zpět, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Motor sice chvilku kuckal, vlivem zavzdunění, ale po chvilce jsem vyrazil na cesty. Týden ve v pohodě a pak zase cuklo. Změřil jsem si tedy zmíněný krouek (mimochodem 100x5) a vyměnil ho. Od té doby (u více ne měsíc klid). Hláku o tempomatu to hlásilo vdy po cuknutí, kdy byl aktivovaný, take to teď do sebe zapadá.
Musím zaukat pro jistotum, ale řekl bych vyřeeno
M.
Ahojte,
mam problem s cukanim motoru( nepravidelne, na stotinu sekundy v zabere akoby padli otacky a zase vsetko ok).
Jedno rano som nastartoval a na prvom semafore mi to zdochlo, nastartoval som a pohol sa v poho. Na druhom semafore tak isto. Nastartoval som a v pohode to slo cely den. Vecer ked som parkoval mi to pri cuvani zdochlo (samo od seba), neslo nastartovat. Zdalo sa mi akoby nemalo naftu, tak som skusil trochu rucnou pumpou pri filtry dotlacit. Nastartovalo, po chvilke zdochlo, znova som dopumpoval a potom uz islo bez problemov. Hlavne po tomto mi obcas raz za 100-150km cukne motor, je to nepredvidatelne, rozne rychlosti, rozny zaradeny prevod. Pred 4 000km som menil olej aj filtre, ale zacalo to robit tak cca 1 000km dozadu, tipoval som spatne zalozeny palivovy filter, skontroloval som a bol zalozeny spravne, gumicka v poriadku(je tam nova). Od kontroly mi to cuklo raz. Tankujem vylucne na slovnaftke, striedam asi tri cerpacky, ktore su frekventovanejsie. Hadica od a do intercooleru vyzera byt bez znamok opotrebenia, na volnobeh stredne tvda. Stav FAPu neznamy, domnievam sa, ze by mohol byt zrely na vymenu(preplach), regeneracia cca 500km? Chcem to kuknut cez diag. Napadaju ma mozne chyby: vaha vzduchu, zaneseny FAP, spina v palivovom systeme( filter bol cisty, trochu zafarbeny do sedej, predchadzajuci filter bol asi od vyroby, jumep v zivote taky zaneseny nevidel). voda v nafte?, vzduch v nafte( zazdala sa mi malinka bublinka v hadicke od filtra do cerpadla po jazde) nefunkcne palivove cerpadlo (pumpou sa vzdy da nieco dotlacit, na stk vymazal chybu cerpadla, potom ako som zaizoloval trochu poskodene kable pod zadnymi sedackami nad nadrzou)
Teraz nastava otazka co skor skontrolovat a ako. Mam doma diag, sam by som sa rad priucil co a ako si pozriet, najradsej sa ucim, pretoze ma to nesmierne bavi a hlavne mam skusenosti z domu-rozne traktory, domace opravy inych aut, atd.) Viem, ze toto je tak trochu raketova veda, preto zlozite veci necham radsej na odbornikov, no jednoduche veci chcem zvladnut sam a neplytvat casom odbornikov. Pred tym nez nieco spravim si to nastudujem, nerobim to bezhlavo. Ale spat k teme.
Najjednoduchsie a najrychlejsie asi bude diag. Avsak obavam sa ze chyby nebudu adekvatne problemu, pretoze sa tam mohli zapisat aj pri startovani po rozobrati a kontrole pal. filtra, kedy sa potreboval zaplnit pal. system naftou. Viete mi prosim poradit, co by som mohol skusit, resp. ako by som mohol postupovat? Kludne aj do PM, vysledok a pricinu zverejnim aj pre ostatnych.
Vopred dakujem za zmysluplne rady, prosim zdrzte sa offtopicu.
Ahojte,
mam problem s cukanim motoru( nepravidelne, na stotinu sekundy v zabere akoby padli otacky a zase vsetko ok).
Jedno rano som nastartoval a na prvom semafore mi to zdochlo, nastartoval som a pohol sa v poho. Na druhom semafore tak isto. Nastartoval som a v pohode to slo cely den. Vecer ked som parkoval mi to pri cuvani zdochlo (samo od seba), neslo nastartovat. Zdalo sa mi akoby nemalo naftu, tak som skusil trochu rucnou pumpou pri filtry dotlacit. Nastartovalo, po chvilke zdochlo, znova som dopumpoval a potom uz islo bez problemov. Hlavne po tomto mi obcas raz za 100-150km cukne motor, je to nepredvidatelne, rozne rychlosti, rozny zaradeny prevod. Pred 4 000km som menil olej aj filtre, ale zacalo to robit tak cca 1 000km dozadu, tipoval som spatne zalozeny palivovy filter, skontroloval som a bol zalozeny spravne, gumicka v poriadku(je tam nova). Od kontroly mi to cuklo raz. Tankujem vylucne na slovnaftke, striedam asi tri cerpacky, ktore su frekventovanejsie. Hadica od a do intercooleru vyzera byt bez znamok opotrebenia, na volnobeh stredne tvda. Stav FAPu neznamy, domnievam sa, ze by mohol byt zrely na vymenu(preplach), regeneracia cca 500km? Chcem to kuknut cez diag. Napadaju ma mozne chyby: vaha vzduchu, zaneseny FAP, spina v palivovom systeme( filter bol cisty, trochu zafarbeny do sedej, predchadzajuci filter bol asi od vyroby, jumep v zivote taky zaneseny nevidel). voda v nafte?, vzduch v nafte( zazdala sa mi malinka bublinka v hadicke od filtra do cerpadla po jazde) nefunkcne palivove cerpadlo (pumpou sa vzdy da nieco dotlacit, na stk vymazal chybu cerpadla, potom ako som zaizoloval trochu poskodene kable pod zadnymi sedackami nad nadrzou)
Teraz nastava otazka co skor skontrolovat a ako. Mam doma diag, sam by som sa rad priucil co a ako si pozriet, najradsej sa ucim, pretoze ma to nesmierne bavi a hlavne mam skusenosti z domu-rozne traktory, domace opravy inych aut, atd.) Viem, ze toto je tak trochu raketova veda, preto zlozite veci necham radsej na odbornikov, no jednoduche veci chcem zvladnut sam a neplytvat casom odbornikov. Pred tym nez nieco spravim si to nastudujem, nerobim to bezhlavo. Ale spat k teme.
Najjednoduchsie a najrychlejsie asi bude diag. Avsak obavam sa ze chyby nebudu adekvatne problemu, pretoze sa tam mohli zapisat aj pri startovani po rozobrati a kontrole pal. filtra, kedy sa potreboval zaplnit pal. system naftou. Viete mi prosim poradit, co by som mohol skusit, resp. ako by som mohol postupovat? Kludne aj do PM, vysledok a pricinu zverejnim aj pre ostatnych.
Vopred dakujem za zmysluplne rady, prosim zdrzte sa offtopicu.
|
|
04.10.2016 12:09 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999624
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1279 |
|
|
Po vlastních zkuenostech s palivovým čerpadlem u C5 I bych se podíval na konektory v BSM (pojistkovka v motorovém prostoru), jestli tam není vyhřátý nějaký pin. Které jsou konkrétně k čerpadlu ti teď neřeknu, ale pokud tam je zlý kontakt a přechoďák, pak by to mohlo občas na chvíli vypadnout, co by mělo za následek nedostatek paliva a tím zhasnutí motoru. Teoreticky, je to jen tip.
Po vlastních zkuenostech s palivovým čerpadlem u C5 I bych se podíval na konektory v BSM (pojistkovka v motorovém prostoru), jestli tam není vyhřátý nějaký pin. Které jsou konkrétně k čerpadlu ti teď neřeknu, ale pokud tam je zlý kontakt a přechoďák, pak by to mohlo občas na chvíli vypadnout, co by mělo za následek nedostatek paliva a tím zhasnutí motoru. Teoreticky, je to jen tip.
|
|
04.10.2016 19:10 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999709
|
|
jumep
|
|
|
alx: RHR nema podavacie cerpadlo elektricke, len mechanicke ktore je sucastou vstrekovacieho
bez diagnostiky je to uplne onicom
a pripada mi to na problem s EGR
ked to nepojde nastartovat, skus odpojit hadicu od intercooleru do sania ci to nepomoze
alx: RHR nema podavacie cerpadlo elektricke, len mechanicke ktore je sucastou vstrekovacieho
bez diagnostiky je to uplne onicom
a pripada mi to na problem s EGR
ked to nepojde nastartovat, skus odpojit hadicu od intercooleru do sania ci to nepomoze
|
|
05.10.2016 08:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999870
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Chvilkova strata vykonu postihla aj mna, neskor hlaska: Catalyc converter fault, chod na tri valce. Po opatovnom nastartovani vsetko OKEJ po prejdeni 100metrov sa nieco v motore stalo a velmi klepe od spodku... Pridam video, auto je odvcera v servise... Najazdenych 145 000km
.link.
Chvilkova strata vykonu postihla aj mna, neskor hlaska: Catalyc converter fault, chod na tri valce. Po opatovnom nastartovani vsetko OKEJ po prejdeni 100metrov sa nieco v motore stalo a velmi klepe od spodku... Pridam video, auto je odvcera v servise... Najazdenych 145 000km :-((((:-((((:-((((
https://youtu.be/_Mioq-mha0U
|
|
05.10.2016 10:02 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999874
|
|
jruze
|
|
|
LukoLVG napsal(a):
To má zvuk jak skočené rozvody nebo utrený píst (nejde to takto podle takhlé krátkého zvuku jednoznačně identifikovat)
To má zvuk jak skočené rozvody nebo utrený píst (nejde to takto podle takhlé krátkého zvuku jednoznačně identifikovat):nevim
|
|
05.10.2016 12:25 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2999901
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Rozvody maju 50000ci tam servis nedal dajaku cinu neviem... Ale jedna z pricin moze byt aj prevodovka... Resp spustac. Napisem inokedy ked budem mat chut co tym myslim.
Rozvody maju 50000ci tam servis nedal dajaku cinu neviem... Ale jedna z pricin moze byt aj prevodovka... Resp spustac. Napisem inokedy ked budem mat chut co tym myslim.
|
|
19.10.2016 14:16 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3003842
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Takze dnes zmerane tlaky. Prvy valec 4 a ostatne 10. Napadlo ma podpaleny ventil ale zas, moze mat taky zvuk motor ked je podpaleny ventil? Zozeniem endoskop a pozriem s nim aby som nemusel davat dole hlavu. Dalsia otazk, ludia mate tu prerobene motory 2,0 RFN na plyn? Stalo niekomu aby mu plyn znicil motor? Pouzivate domazavanie ventilov alebo tu ochranu flashtube ci co to je?
Takze dnes zmerane tlaky. Prvy valec 4 a ostatne 10. Napadlo ma podpaleny ventil ale zas, moze mat taky zvuk motor ked je podpaleny ventil? Zozeniem endoskop a pozriem s nim aby som nemusel davat dole hlavu. Dalsia otazk, ludia mate tu prerobene motory 2,0 RFN na plyn? Stalo niekomu aby mu plyn znicil motor? Pouzivate domazavanie ventilov alebo tu ochranu flashtube ci co to je?
|
|
19.10.2016 15:13 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3003864
|
|
jumep
|
|
|
aj s primazavanim prdli sedla ventilov
najhorsie je ked to je zle zladene, tu hlavu budes davat dole kazdopadne, nevidim dovod hladat to endoskopom, hlavne ked ho musis este zatocit dohora
aj s primazavanim prdli sedla ventilov
najhorsie je ked to je zle zladene, tu hlavu budes davat dole kazdopadne, nevidim dovod hladat to endoskopom, hlavne ked ho musis este zatocit dohora
|
|
19.10.2016 15:15 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3003865
|
|
miskod
|
|
|
Nepouzivam ziadne primazavanie ani na jednom aute. Ventily som sice podpalil, ale to bolo laborovanim s olejom, ked mi to zralo 1.5l/1000km. Dal som tam totiz nejaky cierny MoS olej od liquimoly a po 2tis km som dojazdil...Vyriesil som to radsej novou hlavou a od vtedy mam najazdenych 130tis km uplne v pohode....
Kolko oleja to zerie tebe?
Nepouzivam ziadne primazavanie ani na jednom aute. Ventily som sice podpalil, ale to bolo laborovanim s olejom, ked mi to zralo 1.5l/1000km. Dal som tam totiz nejaky cierny MoS olej od liquimoly a po 2tis km som dojazdil...Vyriesil som to radsej novou hlavou a od vtedy mam najazdenych 130tis km uplne v pohode....
Kolko oleja to zerie tebe?
|
|
19.10.2016 15:21 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3003866
|
|
jumep
|
|
|
tak riesit tecuce gufera olejom je nerozumne v kazdom pripade
osobne by som dal hlavu dole, spravit ventili, sedla, gufera a skontrolovat ostatok ked uz bude dole
tak riesit tecuce gufera olejom je nerozumne v kazdom pripade
osobne by som dal hlavu dole, spravit ventili, sedla, gufera a skontrolovat ostatok ked uz bude dole
|
|
19.10.2016 15:47 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3003869
|
|
miskod
|
|
|
No...To bolo uz ciste zufalstvo, kdeze gufera tam boli nove. Vydrzalo to 1000km a potom to zralo uplne rovnako...Kedze som servisakov nesiel donutit skontrolovat/vymenit voditka ventilov, tak som to vyriesil inou hlavou...Ale to uz je offtop
No...To bolo uz ciste zufalstvo, kdeze gufera tam boli nove. Vydrzalo to 1000km a potom to zralo uplne rovnako...Kedze som servisakov nesiel donutit skontrolovat/vymenit voditka ventilov, tak som to vyriesil inou hlavou...Ale to uz je offtop
|
|
21.10.2016 14:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3004343
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
Ja tam davam liqui moly synthoil high tech 5w40. Na olej som spravil 33 000km a vpohode. Tento isty olej dava kamarat do auta s tym istym motorom (Lancia Phedra) a ma ho taktiez na plyn a spravil 70 000km a vpohode. Jeho auto na plyn spravilo cez 100 000km a vpohode. Dokopy ma 300 000 a nic...
K tomu primazavaniu, tuto vymozenost nemam. Ked si citam rozne fora atd nepovazujem to za potrebne. Plynar v Korejovciach (kre robili auto) taktiez hovori, ze je to kravina: Nemas fabiu spred roku pana, zbytocnost davat...
Olej mi zerie cca 1,5litra na 10 000km
Ja tam davam liqui moly synthoil high tech 5w40. Na olej som spravil 33 000km a vpohode. Tento isty olej dava kamarat do auta s tym istym motorom (Lancia Phedra) a ma ho taktiez na plyn a spravil 70 000km a vpohode. Jeho auto na plyn spravilo cez 100 000km a vpohode. Dokopy ma 300 000 a nic...
K tomu primazavaniu, tuto vymozenost nemam. Ked si citam rozne fora atd nepovazujem to za potrebne. Plynar v Korejovciach (kre robili auto) taktiez hovori, ze je to kravina: Nemas fabiu spred roku pana, zbytocnost davat...
Olej mi zerie cca 1,5litra na 10 000km
|
|
21.10.2016 14:29 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3004350
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
MISKOD to liqui s prisadou MoS2 nebolo nahodou viskozity 10w? alebo 0w? Este otazka ake auta mas na plyn a kolko najazdene?
Dost ma to serie, pretoze jedna vec je odstranit poruchu a druha prist na pricinu aby sa to neopakovalo
MISKOD to liqui s prisadou MoS2 nebolo nahodou viskozity 10w? alebo 0w? Este otazka ake auta mas na plyn a kolko najazdene?
Dost ma to serie, pretoze jedna vec je odstranit poruchu a druha prist na pricinu aby sa to neopakovalo
|
|
21.10.2016 16:29 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3004372
|
|
miskod
|
|
|
myslim ze to bolo 10w40, ale to je asi jedno...Ak ti to zerie len 1,5l/10tis tak by som to vobec neriesil...Vymena po 30tis mi ale pride uz ako prilis prasacina.
Total 9000 stoji 480CZK za 5l. Tam nie je dovod nemenit to co 10tis km...
Inak ak mas podpaleny ventil, tak by som mozno skontroloval aj dany plynovy vstrek ci ti to tam nefuci stale.
Na xsare mam na plyn cez 150tis km a na c5 uz 180tis km....S tym ze primazavanie je kravina suhlasim
myslim ze to bolo 10w40, ale to je asi jedno...Ak ti to zerie len 1,5l/10tis tak by som to vobec neriesil...Vymena po 30tis mi ale pride uz ako prilis prasacina.
Total 9000 stoji 480CZK za 5l. Tam nie je dovod nemenit to co 10tis km...
Inak ak mas podpaleny ventil, tak by som mozno skontroloval aj dany plynovy vstrek ci ti to tam nefuci stale.
Na xsare mam na plyn cez 150tis km a na c5 uz 180tis km....S tym ze primazavanie je kravina suhlasim
|
|
21.10.2016 17:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3004417
|
|
LukoLVG
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 227 |
|
|
na olej som spravil 30 000km ale za tu dobu som ho 3x vymenil vstreky, no zhruba pred dvoma mesiacmi mi robili servis plynu, vymena filtrov a vstreky vybral a vystriekal s cisticom. Napojil skontroloval nastavenia a bolo.
na olej som spravil 30 000km ale za tu dobu som ho 3x vymenil :-d:-d vstreky, no zhruba pred dvoma mesiacmi mi robili servis plynu, vymena filtrov a vstreky vybral a vystriekal s cisticom. Napojil skontroloval nastavenia a bolo.
|
|
07.12.2016 11:25 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018327
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Zdarec, tak včera na dálnici fest kubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přeruený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mecho kontrolovat vstřiky a kabelá kolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař.
Zdarec, tak včera na dálnici fest kubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přeruený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mecho kontrolovat vstřiky a kabelá kolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař. :nevim
|
|
07.12.2016 14:01 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3018348
|
|
jruze
|
|
|
Kulda napsal(a): Zdarec, tak včera na dálnici fest kubání při jízdě na LPG, dojezd na pumpu - bliká kontrolka motoru. Po přepnutí na benzin se motor zklidnil, kontrolka neblíká, ale svítí, jízda tak na 60-70km, klepalo se to jak na 3 válce, dojezd domů na beneli. Svíčky ven a ty jsou ok. Dnes diagnostika:
P0170 - vstřikování paliva není charakterizováno
P0597 - řízený termostat přeruený obvod
P0261 - ovládání vstřikovače 1 signál je zkratovaný na kostru.
po obědě bude mecho kontrolovat vstřiky a kabelá kolem, proměřovat odpory atd.. Mno, uvidím co bude. pokud bude ok, musí to prolézt plynař.
No .... z 1. si berou info pro jednotku plynu ??? tak doufám e nebudu mít pravdu a nedo sralo to jednotku motoru.Asi bych el na plynaře
No .... z 1. si berou info pro jednotku plynu ??? :-(((( tak doufám e nebudu mít pravdu a nedo sralo to jednotku motoru.Asi bych el na plynaře:nevim
|
|
| |
|
|