| | |
10.09.2015 10:26 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2859712
|
|
jumep
|
|
|
keby isiel na 3 valce tak by skakal
preslapnut plyn nepomohlo?
keby isiel na 3 valce tak by skakal
preslapnut plyn nepomohlo?
|
|
10.09.2015 16:41 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2859964
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě takhle zakuckal před týdnem při dojezdu ke křiovatce z kopce. Ale nenechal jsem otáčky klesat se zařazenou rychlostí, normálně jsem vylápl spojku a v tom se to přidusilo a zakuckalo. Hned jsem prolápl plyn, motor se vzpamatoval a jel jsem dál. Nejdřív jsem nechápal, co se děje, ale pak mi dolo. Právě začínala regenerace. Po pár metrech se regenerace rozběhla normálně a bylo mi hned jasný, e to zakuckání a přiduení měla na svědomí ona. Motor v tu chvíli běí nestandartním způsobem a tak při sjezdu z kopce a brdění motorem dodává nějaký palivo. A to, e jsem v ten moment vylápl spojku, to asi hned nepobral a trochu ho to zaskočilo. Holt je to u starí tahoun a má pomalejí reakce.
Nemohla u tebe taky tou dobou probíhat regenerace?
Mě takhle zakuckal před týdnem při dojezdu ke křiovatce z kopce. Ale nenechal jsem otáčky klesat se zařazenou rychlostí, normálně jsem vylápl spojku a v tom se to přidusilo a zakuckalo. Hned jsem prolápl plyn, motor se vzpamatoval a jel jsem dál. Nejdřív jsem nechápal, co se děje, ale pak mi dolo. Právě začínala regenerace. Po pár metrech se regenerace rozběhla normálně a bylo mi hned jasný, e to zakuckání a přiduení měla na svědomí ona. Motor v tu chvíli běí nestandartním způsobem a tak při sjezdu z kopce a brdění motorem dodává nějaký palivo. A to, e jsem v ten moment vylápl spojku, to asi hned nepobral a trochu ho to zaskočilo. Holt je to u starí tahoun a má pomalejí reakce. :-d
Nemohla u tebe taky tou dobou probíhat regenerace?
|
|
10.09.2015 20:42 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2860114
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
To asi nie, siel som do prace asi 5km, relativne studeny motor.
To asi nie, siel som do prace asi 5km, relativne studeny motor.
|
|
10.09.2015 21:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2860169
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mě se to stalo taky asi 1,5 km od domu ráno cestou do práce. Nikdy se mi regenerace takhle brzy nespustila. Moná před tím dedokončila a tak začala znova ihned po startu.
Mě se to stalo taky asi 1,5 km od domu ráno cestou do práce. Nikdy se mi regenerace takhle brzy nespustila. Moná před tím dedokončila a tak začala znova ihned po startu. :-))))
|
|
10.09.2015 21:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2860173
|
|
crussader
|
Město: Galanta, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 229 |
|
|
no teda neviem. Stalo sa to ale aj dva krat, ako som pisal ked syn startoval, akoby nepodrzal dost dlho kluc a pustil ho. Motor siel tak cudne plechovo, neviem to moc popisat
Necham to zatial tak, chyby nepise, kontrolky nesvietia, dokonca aj mierka oleja zacala fungovat odkedy som olej menil, tak to necham vyzriet.
no teda neviem. Stalo sa to ale aj dva krat, ako som pisal ked syn startoval, akoby nepodrzal dost dlho kluc a pustil ho. Motor siel tak cudne plechovo, neviem to moc popisat :)
Necham to zatial tak, chyby nepise, kontrolky nesvietia, dokonca aj mierka oleja zacala fungovat odkedy som olej menil, tak to necham vyzriet. :)
|
|
09.04.2016 18:55 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2939000
|
|
makino
|
Město: Stříbro, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 15 |
|
|
Ahoj lidi.
Tak mám po půl roce konečně po cukání. Byla to taková kravina, e se to sem bojím napsat, protoe je mi jasný, e si projdu linčováním.
Na svou obhajobu - musím říct, e se to hledalo váně patně, kdy mi auto třeba 2x cuklo, rozsvítila se hláka o nefunkci tempomatu a po dalím nastartování třeba dva týdny nic a potom třeba zase 3x na dvou kilometrech a zase týden klid. A jetě nejezdím denně, take se to protahovalo. Dignostika nic neříkala.
No nebudu to natahovat: Jednou ráno jsem chtěl vyrazit a auto nelo natočit. el jsem po palivu a zjistil jsem, e kdy zmáčknu balonek na čerpání paliva, tak je měkký, vůbec netahá naftu a pod víčkem palivového filtru jsem slyel, jak uniká vzduch. Sundal jsem víčko a nebyla tam ani kapka nafty. Překontroloval jsem gumičku těsnění ("O"krouek) a byla tam malá ploka. Krouek jsem máznul vazelínou, natočil víčko zpět, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Motor sice chvilku kuckal, vlivem zavzdunění, ale po chvilce jsem vyrazil na cesty. Týden ve v pohodě a pak zase cuklo. Změřil jsem si tedy zmíněný krouek (mimochodem 100x5) a vyměnil ho. Od té doby (u více ne měsíc klid). Hláku o tempomatu to hlásilo vdy po cuknutí, kdy byl aktivovaný, take to teď do sebe zapadá.
Musím zaukat pro jistotum, ale řekl bych vyřeeno
M.
Ahoj lidi.
Tak mám po půl roce konečně po cukání. Byla to taková kravina, e se to sem bojím napsat, protoe je mi jasný, e si projdu linčováním.
Na svou obhajobu - musím říct, e se to hledalo váně patně, kdy mi auto třeba 2x cuklo, rozsvítila se hláka o nefunkci tempomatu a po dalím nastartování třeba dva týdny nic a potom třeba zase 3x na dvou kilometrech a zase týden klid. A jetě nejezdím denně, take se to protahovalo. Dignostika nic neříkala.
No nebudu to natahovat: Jednou ráno jsem chtěl vyrazit a auto nelo natočit. el jsem po palivu a zjistil jsem, e kdy zmáčknu balonek na čerpání paliva, tak je měkký, vůbec netahá naftu a pod víčkem palivového filtru jsem slyel, jak uniká vzduch. Sundal jsem víčko a nebyla tam ani kapka nafty. Překontroloval jsem gumičku těsnění ("O"krouek) a byla tam malá ploka. Krouek jsem máznul vazelínou, natočil víčko zpět, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Motor sice chvilku kuckal, vlivem zavzdunění, ale po chvilce jsem vyrazil na cesty. Týden ve v pohodě a pak zase cuklo. Změřil jsem si tedy zmíněný krouek (mimochodem 100x5) a vyměnil ho. Od té doby (u více ne měsíc klid). Hláku o tempomatu to hlásilo vdy po cuknutí, kdy byl aktivovaný, take to teď do sebe zapadá.
Musím zaukat pro jistotum, ale řekl bych vyřeeno :palec
M.
|
|
09.04.2016 21:06 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2939031
|
|
jruze
|
|
|
makino napsal(a): Ahoj lidi.
Tak mám po půl roce konečně po cukání. Byla to taková kravina, e se to sem bojím napsat, protoe je mi jasný, e si projdu linčováním.
Na svou obhajobu - musím říct, e se to hledalo váně patně, kdy mi auto třeba 2x cuklo, rozsvítila se hláka o nefunkci tempomatu a po dalím nastartování třeba dva týdny nic a potom třeba zase 3x na dvou kilometrech a zase týden klid. A jetě nejezdím denně, take se to protahovalo. Dignostika nic neříkala.
No nebudu to natahovat: Jednou ráno jsem chtěl vyrazit a auto nelo natočit. el jsem po palivu a zjistil jsem, e kdy zmáčknu balonek na čerpání paliva, tak je měkký, vůbec netahá naftu a pod víčkem palivového filtru jsem slyel, jak uniká vzduch. Sundal jsem víčko a nebyla tam ani kapka nafty. Překontroloval jsem gumičku těsnění ("O"krouek) a byla tam malá ploka. Krouek jsem máznul vazelínou, natočil víčko zpět, natlačil naftu balonkem a nastartoval. Motor sice chvilku kuckal, vlivem zavzdunění, ale po chvilce jsem vyrazil na cesty. Týden ve v pohodě a pak zase cuklo. Změřil jsem si tedy zmíněný krouek (mimochodem 100x5) a vyměnil ho. Od té doby (u více ne měsíc klid). Hláku o tempomatu to hlásilo vdy po cuknutí, kdy byl aktivovaný, take to teď do sebe zapadá.
Musím zaukat pro jistotum, ale řekl bych vyřeeno
M.
Tempomat spadne vdy kdy motor nemá potřebný výkon mezi to spadá i nedostatek paliva a nebo kdy ECU nemá potřebné údaje(informace) ve se dá dohledat v podrobnostech chybové hláky - ostatní je o zkuenostech ,znalosti dané motorizace , hodnot v diag a znalosti jak diag pouívat.
Tempomat spadne vdy kdy motor nemá potřebný výkon mezi to spadá i nedostatek paliva a nebo kdy ECU nemá potřebné údaje(informace) ve se dá dohledat v podrobnostech chybové hláky - ostatní je o zkuenostech ,znalosti dané motorizace , hodnot v diag a znalosti jak diag pouívat.
|
|
19.07.2016 19:15 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974037
|
|
Zdenál
|
|
|
Nejsem si jist, zda můj problém patří přímo sem - cukne to, ale nejen do nuly, ale i do zrychlení. Při prvním projevu to při jízdě z kopce jakoby zdechlo, zahlásilo anomálie emise a po několika vteřinách se jelo dál. Hláka svítila trvale, hned po nastartování. Při jízdě bez velké zátěe trochu pocukávalo, při akceleraci bez problémů. Podle původních příznaků jsem to odhadoval na EGR, najezdil jsem trochu km v Německu a Francii, take kvalita nafty dobrá. Po diagnostice trochu rozpaky :
Závady:
P0235 Signál o tlaku turbodmychadla, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0121 Signál o pedálu akcelerace 1, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P1521 Signál spínače spojky, Koherence s rychlostí vozidla
P1614 Napájení snímačů, zkrat na kostru
P0221 Signál o pedálu akcelerace 2, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0221 Signál o pedálu akcelerace 2, Zkontrolovat pravděpodobnost hlavního a sekundárního signálu
P0190 Signál tlaku nafty, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0221 Provedení inforapidu - závada přetrvává
Podle sevismanů je to někde zrada v kabelái a na hledání si účtují 1000.-Kč za hodinu..
Nemáte někdo zkuenost či nápad?
Mám 2.0HDi, rok 2001, 320000km - zatím bez problémů (jediný a první majitel)
Dík
Nejsem si jist, zda můj problém patří přímo sem - cukne to, ale nejen do nuly, ale i do zrychlení. Při prvním projevu to při jízdě z kopce jakoby zdechlo, zahlásilo anomálie emise a po několika vteřinách se jelo dál. Hláka svítila trvale, hned po nastartování. Při jízdě bez velké zátěe trochu pocukávalo, při akceleraci bez problémů. Podle původních příznaků jsem to odhadoval na EGR, najezdil jsem trochu km v Německu a Francii, take kvalita nafty dobrá. Po diagnostice trochu rozpaky :
Závady:
P0235 Signál o tlaku turbodmychadla, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0121 Signál o pedálu akcelerace 1, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P1521 Signál spínače spojky, Koherence s rychlostí vozidla
P1614 Napájení snímačů, zkrat na kostru
P0221 Signál o pedálu akcelerace 2, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0221 Signál o pedálu akcelerace 2, Zkontrolovat pravděpodobnost hlavního a sekundárního signálu
P0190 Signál tlaku nafty, napájení ve zkratu na + nebo na kostru
P0221 Provedení inforapidu - závada přetrvává
Podle sevismanů je to někde zrada v kabelái a na hledání si účtují 1000.-Kč za hodinu..
Nemáte někdo zkuenost či nápad?
Mám 2.0HDi, rok 2001, 320000km - zatím bez problémů (jediný a první majitel)
Dík
|
|
19.07.2016 19:33 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974046
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pravdepodobne tinejde napajeci 5V vetev z ECU..jsou dve
podivat se v diagnostice jake napeti jednotka detekuje
zmerit jestli napajeni na snimacich skutecne je..pokud ne zkusit jeste primo proti kostre pokud se takto objevi mas nekde upadlou kostru...
atd..
atd...
atd...
pravdepodobne tinejde napajeci 5V vetev z ECU..jsou dve
podivat se v diagnostice jake napeti jednotka detekuje
zmerit jestli napajeni na snimacich skutecne je..pokud ne zkusit jeste primo proti kostre pokud se takto objevi mas nekde upadlou kostru...
atd..
atd...
atd...
|
|
20.07.2016 11:33 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974125
|
|
Zdenál
|
|
|
Dík za radu. Před domem se toho moc nedá udělat. Něco bych asi přeměřil, ale po delím studiu schémat.. Přítí víkend budu poblí Olomóca, mohl bych se stavit na konzultaci?
Dík za radu. Před domem se toho moc nedá udělat. Něco bych asi přeměřil, ale po delím studiu schémat.. Přítí víkend budu poblí Olomóca, mohl bych se stavit na konzultaci?
|
|
20.07.2016 12:03 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974127
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
klidne se zastav..jen zavolej den predem
klidne se zastav..jen zavolej den predem :palec
|
|
21.07.2016 08:46 -
Cukanie motora 2,0 Hdi 100kw a pri vežkých otáčkach klbnutie a stratenie výkonu
|
2974336
|
|
pepo55511
|
Město: Martin, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím, mám taký problém s mojou C5, menili sme hlavu pretoze zlomilo ventil po zloení auto funguje automat radí pekne akurát keď drím plynový pedál v jednej polohe tak to s autom cuká a keď moc pridám e idú dlhie otáčky nad 3000 tak s autom klbne ako keby mu nedola nafta na sekundu pustím plynový pedál a potom zas ide neviete niekto čím to môe by? filter naftový je nový.
Zdravím, mám taký problém s mojou C5, menili sme hlavu pretoze zlomilo ventil po zloení auto funguje automat radí pekne akurát keď drím plynový pedál v jednej polohe tak to s autom cuká a keď moc pridám e idú dlhie otáčky nad 3000 tak s autom klbne ako keby mu nedola nafta na sekundu pustím plynový pedál a potom zas ide neviete niekto čím to môe by? filter naftový je nový.
|
|
21.07.2016 16:12 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974411
|
|
jumep
|
|
|
skusal si to podrzat ci to nevyhlasi chybu?
inak to znie ako egr ventil
skusal si to podrzat ci to nevyhlasi chybu?
inak to znie ako egr ventil
|
|
22.07.2016 08:40 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974539
|
|
pepo55511
|
Město: Martin, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Svieti mi kontrolka motora hlási na PP default system faulty, bol som včera na diag. egr ukazovalo stale nulu e nevykazuje iadny výkon a vyhodilo mi tam pár chýb jedna bola snímač teploty nasávaného vzduchu a ostatné boli asi spojené s regulátorom turba, cukanie som odstránil tak e som odpojil kábel od nádobky na naftový filter, ale pri vežkom zábere e mu poriadne pridám dlhiu dobu tak to klbne musím pusti plynový pedál a po sekunde u ide ale nie viac ako 90 lebo ho dá do núdzového reimu po vypnutí a znovu natartovaní ide pokým ho nedám zas do záberu väčieho.
Svieti mi kontrolka motora hlási na PP default system faulty, bol som včera na diag. egr ukazovalo stale nulu e nevykazuje iadny výkon a vyhodilo mi tam pár chýb jedna bola snímač teploty nasávaného vzduchu a ostatné boli asi spojené s regulátorom turba, cukanie som odstránil tak e som odpojil kábel od nádobky na naftový filter, ale pri vežkom zábere e mu poriadne pridám dlhiu dobu tak to klbne musím pusti plynový pedál a po sekunde u ide ale nie viac ako 90 lebo ho dá do núdzového reimu po vypnutí a znovu natartovaní ide pokým ho nedám zas do záberu väčieho.
|
|
22.07.2016 09:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974554
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud je jednotka v nouzovem rezimu na egr je zbytecne se divat
bylo by dobre napsat jake chyb to ukazuje,pro tebe mozna banalni ale ...
spoustu chyb muze byt i dusledek a pricina se ti ani neukaze...
snimac teploty vzduchu je pomerne dulezita velicina pro chod motoru a davkovani paliva
snimac vody na palivovem filtru nebude mit s cukanim nic spolecneho
ta regulace turba bych typnul ma s cukanim vice spolecneho
na jake diag jsi byl ? to jste to jen vycetli smazali a opraveno ?
pokud je jednotka v nouzovem rezimu na egr je zbytecne se divat
bylo by dobre napsat jake chyb to ukazuje,pro tebe mozna banalni ale ...
spoustu chyb muze byt i dusledek a pricina se ti ani neukaze...
snimac teploty vzduchu je pomerne dulezita velicina pro chod motoru a davkovani paliva
snimac vody na palivovem filtru nebude mit s cukanim nic spolecneho
ta regulace turba bych typnul ma s cukanim vice spolecneho
na jake diag jsi byl ? to jste to jen vycetli smazali a opraveno ?
|
|
23.07.2016 09:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2974821
|
|
jumep
|
|
|
tak tu popisujes toho velmi malo a velmi neznalo a zle
to co ste odpojili kablik s filtra s tym absolutne nic nema, to je ohrev nafty
ostatne si uz dostal napisane
tak tu popisujes toho velmi malo a velmi neznalo a zle
to co ste odpojili kablik s filtra s tym absolutne nic nema, to je ohrev nafty
ostatne si uz dostal napisane
|
|
31.07.2016 13:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2976763
|
|
Vagusak
|
Město: Chotěov , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Zdravím mám C5 2.2hdi r. v.2012 a mám problém. Po 460km začne auto kubat cca 10km, jakmile auto zastavim chcípne něco na způsob start/stop systém. Po těch 10 km co se auto vykube jede bez problémů zase 460km tak vám nevím co to je.
Zdravím mám C5 2.2hdi r. v.2012 a mám problém. Po 460km začne auto kubat cca 10km, jakmile auto zastavim chcípne něco na způsob start/stop systém. Po těch 10 km co se auto vykube jede bez problémů zase 460km tak vám nevím co to je.
|
|
| |
|
|