 | |  |
21.07.2014 20:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2717097
|
|
jruze
|
|

|
byla u mne také teď jedna s podobnýma příznakama a chybu to podle mne vyhazovalo kvůly tomu že špatné hodnoty na klapce na sání - ti dobráčkové ustříhali některékablíky u klapky - ty zapojili asi do jejich plynové jednotky a od ní se vrátili zpět na klapku - výsledek rozhozené hodnoty napětí snímání polohy klapky.(cukání bylo roztaženejma pinama na sporkovnici jak se snažili proměřovat kablíky a narvali do nich silnou jehlu zkoušečky.)
byla u mne také teď jedna s podobnýma příznakama a chybu to podle mne vyhazovalo kvůly tomu že špatné hodnoty na klapce na sání - ti dobráčkové ustříhali některékablíky u klapky - ty zapojili asi do jejich plynové jednotky a od ní se vrátili zpět na klapku - výsledek rozhozené hodnoty napětí snímání polohy klapky.(cukání bylo roztaženejma pinama na sporkovnici jak se snažili proměřovat kablíky a narvali do nich silnou jehlu zkoušečky.)
|
|
21.07.2014 21:07 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2717138
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
jsem teď trošku mimo hru (zdravíčko trošku hapruje), hned jak to půjde tak se kouknu na ty konektory, mám toho na opravu už povícero
jsem teď trošku mimo hru (zdravíčko trošku hapruje), hned jak to půjde tak se kouknu na ty konektory, mám toho na opravu už povícero ;)
|
|
10.09.2014 20:20 -
cukání auta při 50 km/ho
|
2731768
|
|
cortez
|
Město: Litvínov, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 43 |
|

|
Ahojte všichni,
Začínám si všímat pocukávání auta při nízkých rychlostech.
Uvedu příklad. Ve městě jedu 50km/h zapnu udržovač rychlosti, auto z kopce přestane přidávat plyn a motor cukne, potom na rovince přidá když dorovnává rychlost a motor zase lehce škubne.
K tomu se mi stává další věc. Po nastartování ráno, auto buší krátce. Někdy ne, když je venku teplo. Přidám plyn na prázdno a přestane to. Doufá, že není potřeba udělat rozvody s vodní pumpou (najeto má 130 tis km)
Ahojte všichni,
Začínám si všímat pocukávání auta při nízkých rychlostech.
Uvedu příklad. Ve městě jedu 50km/h zapnu udržovač rychlosti, auto z kopce přestane přidávat plyn a motor cukne, potom na rovince přidá když dorovnává rychlost a motor zase lehce škubne.
K tomu se mi stává další věc. Po nastartování ráno, auto buší krátce. Někdy ne, když je venku teplo. Přidám plyn na prázdno a přestane to. Doufá, že není potřeba udělat rozvody s vodní pumpou (najeto má 130 tis km)
|
|
10.09.2014 20:38 -
Re: cukání auta při 50 km/ho
|
2731771
|
|
jumep
|
|

|
silenty mas vporiadku?
silenty mas vporiadku?
|
|
10.09.2014 20:48 -
Re: cukání auta při 50 km/ho
|
2731781
|
|
flyteSVK
|
|

|
KEd uz o rozvodoch, pri hentom motore je interval 150 000 km alebo pri stazenych podmienkach 120000 km alebo 10 rokov. Takze ta aj tak neminu.
KEd uz o rozvodoch, pri hentom motore je interval 150 000 km alebo pri stazenych podmienkach 120000 km alebo 10 rokov. Takze ta aj tak neminu.
|
|
10.09.2014 21:13 -
Re: cukání auta při 50 km/ho
|
2731793
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
Přesně. Já dělal rozvody vloni při 122 000 km. A už tehdy na volnoběh nebyl zvuk úplně čistý. Co mám nové rozvody, přede si jak koťátko.
Přesně. Já dělal rozvody vloni při 122 000 km. A už tehdy na volnoběh nebyl zvuk úplně čistý. Co mám nové rozvody, přede si jak koťátko.
|
|
22.09.2014 16:15 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2735506
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mám trochu problém s rozjezdy se studeným motorem:
Po ranním startu vše ok: chytá pěkně, otáčky drží, nekolísají. Ale jakmile se chci rozjet otáčky často spadnou. Sice se to špatně popisuje, ale zkusím to.
Např: při couvání - pouštím spojku, ale v ten moment se motor začne jakoby dusit a otáčky spadnou někam kolem 400 - když chvíli počkám, cca po 4 sec. tak se vzbrchá zas na 1000 otáček. Někdy ale i chcípne. Musím přidat plyn opravdu hodně aby se to dobře rozjelo.
Když se rozjíždím dopředu, jde to samozřejmě snadněji, ale stejně při prvních metrech ucítím ten propad, jakoby tam nešlo chvilku palivo a pak se to normálně rozjede. Když je motor zahřátý, už to nedělá.
Mám trochu problém s rozjezdy se studeným motorem:
Po ranním startu vše ok: chytá pěkně, otáčky drží, nekolísají. Ale jakmile se chci rozjet otáčky často spadnou. Sice se to špatně popisuje, ale zkusím to.
Např: při couvání - pouštím spojku, ale v ten moment se motor začne jakoby dusit a otáčky spadnou někam kolem 400 - když chvíli počkám, cca po 4 sec. tak se vzbrchá zas na 1000 otáček. Někdy ale i chcípne. Musím přidat plyn opravdu hodně aby se to dobře rozjelo.
Když se rozjíždím dopředu, jde to samozřejmě snadněji, ale stejně při prvních metrech ucítím ten propad, jakoby tam nešlo chvilku palivo a pak se to normálně rozjede. Když je motor zahřátý, už to nedělá.
|
|
22.09.2014 17:04 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2735522
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
To bude karbon. Natankuj plnou prémiového benzínu (já dávám Maxx Motion 95 od OMV) a zmizí to. Pak zas můžeš tankovat obyčejnej benzín. Dělám to tak 2x do roka, když se objeví tyto příznaky.
To bude karbon. Natankuj plnou prémiového benzínu (já dávám Maxx Motion 95 od OMV) a zmizí to. Pak zas můžeš tankovat obyčejnej benzín. Dělám to tak 2x do roka, když se objeví tyto příznaky.
|
|
22.09.2014 18:59 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2735545
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Aha, to mě nenapadlo.
Já jezdím na LPG (v popisu vozu to na první pohled není vidět což jsem si neuvědomil), a myslel jsem, že tím pádem se karbon usazuje méně, ale co já vím....
Zkusím to. Apropo - není nějaký přípravek na dekarbonizaci?
Aha, to mě nenapadlo.
Já jezdím na LPG (v popisu vozu to na první pohled není vidět což jsem si neuvědomil), a myslel jsem, že tím pádem se karbon usazuje méně, ale co já vím....
Zkusím to. Apropo - není nějaký přípravek na dekarbonizaci?
|
|
23.09.2014 10:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2735995
|
|
jumep
|
|

|
kludne daj cistice do benzinu, stp je docela funkcne a overene
kludne daj cistice do benzinu, stp je docela funkcne a overene
|
|
30.06.2015 04:20 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2835786
|
|
xantik c5
|
Město: Větřní, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX | Počet příspěvků: 35 |
|

|
Nazdáárek mám taky problém s pocukáváním motoru při jízdě okolo těch 1500 otáček při zastavení jen někdy slyším klepaní jedné z klapek při pohledu do motoru na levé straně může to nějak souviset s tím cukáním???
Dá se to nějak opravit nebo se musí koupit celé nové klapky a kolik stojí nikde jsem je nenašel díky za vaše reakce
Nazdáárek mám taky problém s pocukáváním motoru při jízdě okolo těch 1500 otáček při zastavení jen někdy slyším klepaní jedné z klapek při pohledu do motoru na levé straně může to nějak souviset s tím cukáním???:-(
Dá se to nějak opravit nebo se musí koupit celé nové klapky a kolik stojí nikde jsem je nenašel díky za vaše reakce:nevim
|
|
18.08.2015 08:54 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2852364
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
ahojte, mám 2 HDI, 100 kW,najeto 275 000, FAP ještě nečištěný, při jízdě občas motor ztrácí výkon, žádná hláška se neobjeví, co může být příčinou?
ahojte, mám 2 HDI, 100 kW,najeto 275 000, FAP ještě nečištěný, při jízdě občas motor ztrácí výkon, žádná hláška se neobjeví, co může být příčinou?
|
|
19.08.2015 08:30 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2852790
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Děje se to spíše náhodně, cukne to , trvá to tak vteřinu, pak se to zase chytne, otáčky neklesnou, nebo to ztratí výkon a musím podřazovat, pak se to zase chytne, žádné chyby to nehlásí, zdá se mi, že vzrostla spotřeba.
Děje se to spíše náhodně, cukne to , trvá to tak vteřinu, pak se to zase chytne, otáčky neklesnou, nebo to ztratí výkon a musím podřazovat, pak se to zase chytne, žádné chyby to nehlásí, zdá se mi, že vzrostla spotřeba.
|
|
19.08.2015 09:24 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2852794
|
|
jumep
|
|

|
znie to ako blbnuci EGR, ale tazko to tako posudit, kazdopadne fap treba tiez preplachnut
znie to ako blbnuci EGR, ale tazko to tako posudit, kazdopadne fap treba tiez preplachnut
|
|
19.08.2015 12:07 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2852806
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): znie to ako blbnuci EGR, ale tazko to tako posudit, kazdopadne fap treba tiez preplachnut
Souhlas,ale může být někde problém na podtlakách,může se přidírat klapka,nebo elektroventil,pokud je FAP původní tak už přesluhuje atd.. diag a podívat se po hodnotách. Také to může být po nějakém zásahu jako úprava jednotky - bez diag ti nikdo neporadí - můžou být zakazaní hlášky nebo hodnoty na hranici,ale pokud spadne výkon mělo by to něco ukázat(nemusí na displeji ale v diag by měli být)
Souhlas,ale může být někde problém na podtlakách,může se přidírat klapka,nebo elektroventil,pokud je FAP původní tak už přesluhuje atd.. diag a podívat se po hodnotách. Také to může být po nějakém zásahu jako úprava jednotky - bez diag ti nikdo neporadí - můžou být zakazaní hlášky nebo hodnoty na hranici,ale pokud spadne výkon mělo by to něco ukázat(nemusí na displeji ale v diag by měli být)
|
|
21.08.2015 13:56 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2853244
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
Tak po dohodě s martinrx oživuji toto vlákno. Poslední dobou se mi zhoršují oproti dřívějšku rozjezdy ihned po startu na studený motor. Dříve to nebylo tak markantní, stačilo dát jednou za půl roku plnou aditivovaného benzínu a byl pokoj. Před měsícem jsem při cestě na dovolenou vyjel několik nádrží s aditivovaným benzínem a zlepšení žádné. Zatím mi to teda ještě nikdy nechcíplo (oproti martinrx), ale ten motor se jakoby při rozjezdu začne dusit, reaguje až na hodně velké přidání plynu. Jakmile se trochu ohřeje, žádný problém není. Jako by to mělo nějakou souvislost se sytičem. Zajímavé je, že to dělá pouze jednou za den, např. ráno ano a odpoledne (i když auto třeba 8 hodin stálo) už ne.
Tak po dohodě s martinrx oživuji toto vlákno. Poslední dobou se mi zhoršují oproti dřívějšku rozjezdy ihned po startu na studený motor. Dříve to nebylo tak markantní, stačilo dát jednou za půl roku plnou aditivovaného benzínu a byl pokoj. Před měsícem jsem při cestě na dovolenou vyjel několik nádrží s aditivovaným benzínem a zlepšení žádné. Zatím mi to teda ještě nikdy nechcíplo (oproti martinrx), ale ten motor se jakoby při rozjezdu začne dusit, reaguje až na hodně velké přidání plynu. Jakmile se trochu ohřeje, žádný problém není. Jako by to mělo nějakou souvislost se sytičem. Zajímavé je, že to dělá pouze jednou za den, např. ráno ano a odpoledne (i když auto třeba 8 hodin stálo) už ne.
|
|
22.08.2015 19:17 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2853414
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
teplotni cislo nebo klapka..
zkus diagnostiku,projdi teploty pokud budou ok vymaz adaptacni hodnoty vycisti a nastav klapku
teplotni cislo nebo klapka..
zkus diagnostiku,projdi teploty pokud budou ok vymaz adaptacni hodnoty vycisti a nastav klapku
|
|
25.08.2015 10:39 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2854075
|
|
polpot
|
Město: J. hradec, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 33 |
|
|
jumep napsal(a): znie to ako blbnuci EGR, ale tazko to tako posudit, kazdopadne fap treba tiez preplachnut
Problém vyřešen, 3 cm díra na hadici vzduchu, ještě pro jistotu vyčistit FAP
Problém vyřešen, 3 cm díra na hadici vzduchu, ještě pro jistotu vyčistit FAP
|
|
| |
|
|