| | |
28.05.2013 12:07 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583711
|
|
najk
|
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1537 |
|
|
ja bych kuken na filtr vzduchu jestli není mokrý
ja bych kuken na filtr vzduchu jestli není mokrý ;-)
|
|
28.05.2013 12:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583718
|
|
jumep
|
|
|
ak uz aj bude suchy, tak ci nebol rozmoceny a ako je na tom laby podblatnik?
ak uz aj bude suchy, tak ci nebol rozmoceny a ako je na tom laby podblatnik?
|
|
28.05.2013 15:57 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583756
|
|
Devilian
|
|
|
Zdravim
Chcem sa opytat, nemam nijaky problem s autom (aspon si myslim) len ked nastartujem, tak pri rozbiehani asi tak 100-150 metrov sa auto sprava velmi zvlastne. Otacky drzi bez problemov (neskacu na volnobeh), ale ked dam 1 a chcem sa rozbehnut, tak ak mam menej ako 2000 otacok, tak auto po asi 4 metroch akoby strati vykon, otacky padnu na 80-1000 a potom prida. Podobne ked mam tak 2500 a stlacim spojku aby som preradil, akoby boli otacky spomalene a len pomaly sa vracaju na 800. Ked ale dam 2 a pustim spojku, znova ten isty problem. Auto padne na 1000 otacok a ledva sa z toho zbiera. Po asi tych 150 metroch citim akoby nejaka pruzinka cvakla v plynovom pedali, a auto sa uz sprava normalne. Uz som si na to zvykol, ale chcel by som vediet cim to moze byt. Moji kandidati su bud nejaky druh sytica (neviem co sa teraz pouziva), obmedzovac (alebo ESP), alebo myslite ze to dusim?
Dakujem za rady.
Zdravim
Chcem sa opytat, nemam nijaky problem s autom (aspon si myslim) len ked nastartujem, tak pri rozbiehani asi tak 100-150 metrov sa auto sprava velmi zvlastne. Otacky drzi bez problemov (neskacu na volnobeh), ale ked dam 1 a chcem sa rozbehnut, tak ak mam menej ako 2000 otacok, tak auto po asi 4 metroch akoby strati vykon, otacky padnu na 80-1000 a potom prida. Podobne ked mam tak 2500 a stlacim spojku aby som preradil, akoby boli otacky spomalene a len pomaly sa vracaju na 800. Ked ale dam 2 a pustim spojku, znova ten isty problem. Auto padne na 1000 otacok a ledva sa z toho zbiera. Po asi tych 150 metroch citim akoby nejaka pruzinka cvakla v plynovom pedali, a auto sa uz sprava normalne. Uz som si na to zvykol, ale chcel by som vediet cim to moze byt. Moji kandidati su bud nejaky druh sytica (neviem co sa teraz pouziva), obmedzovac (alebo ESP), alebo myslite ze to dusim?
Dakujem za rady.
|
|
28.05.2013 17:46 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583781
|
|
js42
|
|
|
For Najk a Jumep - filtr vzduchu kontrolován, je suchý a ani nevykazuje známky rozmočení. Pod filtrem také sucho. Zítra auto zvedneme na zvedák a podívám se na ten podblatník, měli jsme dole nedávno nárazník.
Pěkný večer, Honza.
For Najk a Jumep - filtr vzduchu kontrolován, je suchý a ani nevykazuje známky rozmočení. Pod filtrem také sucho. Zítra auto zvedneme na zvedák a podívám se na ten podblatník, měli jsme dole nedávno nárazník:nevim.
Pěkný večer, Honza.
|
|
28.05.2013 20:21 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583932
|
|
jruze
|
|
|
js42 napsal(a): Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větím mnostvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nelo za plynem, otáčky nely nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý dé. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manelka jela do práce v deti a po projetí kalue, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Kdy jsem přiel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, ve v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji ádná hláka ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi a zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.
Nenasálo si to vodu do filtru?
Nenasálo si to vodu do filtru?
|
|
28.05.2013 21:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2584083
|
|
jumep
|
|
|
Devilian napsal(a): Zdravim
Chcem sa opytat, nemam nijaky problem s autom (aspon si myslim) len ked nastartujem, tak pri rozbiehani asi tak 100-150 metrov sa auto sprava velmi zvlastne. Otacky drzi bez problemov (neskacu na volnobeh), ale ked dam 1 a chcem sa rozbehnut, tak ak mam menej ako 2000 otacok, tak auto po asi 4 metroch akoby strati vykon, otacky padnu na 80-1000 a potom prida. Podobne ked mam tak 2500 a stlacim spojku aby som preradil, akoby boli otacky spomalene a len pomaly sa vracaju na 800. Ked ale dam 2 a pustim spojku, znova ten isty problem. Auto padne na 1000 otacok a ledva sa z toho zbiera. Po asi tych 150 metroch citim akoby nejaka pruzinka cvakla v plynovom pedali, a auto sa uz sprava normalne. Uz som si na to zvykol, ale chcel by som vediet cim to moze byt. Moji kandidati su bud nejaky druh sytica (neviem co sa teraz pouziva), obmedzovac (alebo ESP), alebo myslite ze to dusim?
Dakujem za rady.
moj odhad problem s pedalom? (drahy)
moj odhad problem s pedalom? (drahy)
|
|
30.05.2013 17:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2584918
|
|
js42
|
|
|
K problému z 28.05.2013 - záhada ztráty výkonu motoru pravděpodobně vysvětlena - tak dlouhu jsem čekal s nástřikem přípravku proti hlodavcům a kunám a mi nějaká podobná potfora nakousala kabel od lamda sondy. Při podrobnějí prohlídce, kdy filtr byl o.k. a i levý podblatník byl na svém místě, jsem zjistil, e kabel je na dvou místech nakousán. A jeliko pod výfukem u není kryt a tak tam ve větí kalui cákla voda a bylo hotovo. Kabel je zatím zaizolován a přes stálý dé je klid. Po neděli se bude řeit dalí. Je zajímavé, e kromě té chvilkové ztráty výkonu se nedělo nic jiného, diag bude provedena při komletní opravě a uvidíme co nám řekne. Teď jetě doufám, e jsme opravdu objevili pravou příčinu problému.
Pěkný večer, Honza.
K problému z 28.05.2013 - záhada ztráty výkonu motoru pravděpodobně vysvětlena - tak dlouhu jsem čekal s nástřikem přípravku proti hlodavcům a kunám a mi nějaká podobná potfora nakousala :-(((( kabel od lamda sondy. Při podrobnějí prohlídce, kdy filtr byl o.k. a i levý podblatník byl na svém místě, jsem zjistil, e kabel je na dvou místech nakousán. A jeliko pod výfukem u není kryt a tak tam ve větí kalui cákla voda a bylo hotovo. Kabel je zatím zaizolován a přes stálý dé je klid. Po neděli se bude řeit dalí. Je zajímavé, e kromě té chvilkové ztráty výkonu se nedělo nic jiného, diag bude provedena při komletní opravě a uvidíme co nám řekne. Teď jetě doufám, e jsme opravdu objevili pravou příčinu problému:palec.
Pěkný večer, Honza.
|
|
30.05.2013 20:38 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2584971
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tak dnes stk a EKs otcovou 1.6 HDI .stk v pohode bez zavad, akurat problem po EK. Tocil to na 4760 ot., to motor vydrzal. Akurat potom co som odisiel si pri jazde vsimam, ze auto zacalo pri akceleraci pri 1500 ot cukat. Pridam plyn, potom to cukne, ale dalej akceleruje v poriadku. Doteraz auto fungovalo bez problemov.a necukalo K tomu 2 otazky na skusenych: 1. Cim by to mohlo byt?
2. Ako postupovat dalej? Prosim o rady
Tak dnes stk a EKs otcovou 1.6 HDI .stk v pohode bez zavad, akurat problem po EK. Tocil to na 4760 ot., to motor vydrzal. Akurat potom co som odisiel si pri jazde vsimam, ze auto zacalo pri akceleraci pri 1500 ot cukat. Pridam plyn, potom to cukne, ale dalej akceleruje v poriadku. Doteraz auto fungovalo bez problemov.a necukalo K tomu 2 otazky na skusenych: 1. Cim by to mohlo byt?
2. Ako postupovat dalej? Prosim o rady
|
|
30.05.2013 20:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2584973
|
|
jumep
|
|
|
moj odhad bol spustenie regeneracie fapu, ale kedze si to bol previezt a robi to nadalej je to dost tazko takto odhadnut, moze robit egr alebo klapky v sani
je pocut aj na motore nejaky zvuk ked to spravi?
moj odhad bol spustenie regeneracie fapu, ale kedze si to bol previezt a robi to nadalej je to dost tazko takto odhadnut, moze robit egr alebo klapky v sani
je pocut aj na motore nejaky zvuk ked to spravi?
|
|
30.05.2013 20:58 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2584975
|
|
Rafmartin
|
Město: Zálesie, Auto: Citroen C3 HDi | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Praveze nie. nevydava to ziadne pazvuky, ani pri volnobehu ani pri 1500 ot ked to cukne. na fap som myslel najprv tiez, ale podla spotreby sa neregeneroval a cuka to v podstate takmer pri kazdej akceleracii na kazdy prevodovy stupen pri 1500 ot. nad 1500 az do 4500 ziadne cukania
Praveze nie. nevydava to ziadne pazvuky, ani pri volnobehu ani pri 1500 ot ked to cukne. na fap som myslel najprv tiez, ale podla spotreby sa neregeneroval a cuka to v podstate takmer pri kazdej akceleracii na kazdy prevodovy stupen pri 1500 ot. nad 1500 az do 4500 ziadne cukania :-(
|
|
13.06.2014 18:48 -
Cuká za studena
|
2705454
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Ahoj, za studena začal trochu cukat motor. Zatím velice lehounce, neznatelně, ale něco se začíná klubat. Po zahřátí to úplně zmizí. Na volnoběh není ádné cukání ani nepravidelnost chodu znát.
Nějaké zkuenosti nebo prostě mám počkat na servis a diag?
Ahoj, za studena začal trochu cukat motor. Zatím velice lehounce, neznatelně, ale něco se začíná klubat. Po zahřátí to úplně zmizí. Na volnoběh není ádné cukání ani nepravidelnost chodu znát.
Nějaké zkuenosti nebo prostě mám počkat na servis a diag?
|
|
18.07.2014 11:16 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716206
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
zdravím, tak s nástupem 30-ti a větích veder mě postihla záhadná závada, motor mi cukne pokud je v tahu a venkovní teplota přesáhne 30°C, dělá to cca co 5 km jízdy co se týká otáček tak si nevybírá a cuká jak na plyn tak na benzín, nemá někdo nějaký nápad? Teplota vody a oleje je dle budíků v normálu.
zdravím, tak s nástupem 30-ti a větích veder mě postihla záhadná závada, motor mi cukne pokud je v tahu a venkovní teplota přesáhne 30°C, dělá to cca co 5 km jízdy co se týká otáček tak si nevybírá a cuká jak na plyn tak na benzín, nemá někdo nějaký nápad? Teplota vody a oleje je dle budíků v normálu.
|
|
18.07.2014 12:08 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716218
|
|
NMC
|
|
|
Měl jsem podobný problém - také mám LPG. V jiném vlákně jruze napsal, e by to mohl být netěsnící některý benzínový vstřik a následně "uchlastaný"motor. Projel jsem nádr na lepí benzín (MaxxMotion) a problém vymizel - necuká. Je moné, e se to pomocí aditiv v benzínu pročistilo. Budu plnit V-Power nebo MaxxMotion i nadále - stejně se s LPG spotřebuje nula nula nic, tak a je alespoň kvalitní.
Měl jsem podobný problém - také mám LPG. V jiném vlákně jruze napsal, e by to mohl být netěsnící některý benzínový vstřik a následně "uchlastaný"motor. Projel jsem nádr na lepí benzín (MaxxMotion) a problém vymizel - necuká. Je moné, e se to pomocí aditiv v benzínu pročistilo. Budu plnit V-Power nebo MaxxMotion i nadále - stejně se s LPG spotřebuje nula nula nic, tak a je alespoň kvalitní.
|
|
18.07.2014 12:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716223
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
zajímavé je e se to projevuje jen v horku nad 30°C pokud je teplota vzduchu nií tak nic a cuká jak na benzín tak na plyn take podle mě to vstřikem nebude
zajímavé je e se to projevuje jen v horku nad 30°C pokud je teplota vzduchu nií tak nic a cuká jak na benzín tak na plyn take podle mě to vstřikem nebude
|
|
18.07.2014 13:03 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716227
|
|
NMC
|
|
|
To, e to dělá i s plynem i s benzínem naopak pro tuto monost hovoří. Benzínový vstřik má být zavřený ale přesto přes něj něco proteče i do plynu. Ale samozřejmě příčina můe být i úplně jiná a můe souviset s tou teplotou.
To, e to dělá i s plynem i s benzínem naopak pro tuto monost hovoří. Benzínový vstřik má být zavřený ale přesto přes něj něco proteče i do plynu. Ale samozřejmě příčina můe být i úplně jiná a můe souviset s tou teplotou.
|
|
18.07.2014 13:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716237
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
díky a zdraví dovolí kuknu na to
díky a zdraví dovolí kuknu na to
|
|
21.07.2014 17:59 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2716937
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu pripad ked bolo nad +30 tak to startovalo a slo hned na plyn a blblo ... (nastavena prilis nizka teplota spinania plynu)
mal som tu pripad ked bolo nad +30 tak to startovalo a slo hned na plyn a blblo ... (nastavena prilis nizka teplota spinania plynu)
|
|
21.07.2014 19:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2717053
|
|
tomikku
|
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 308 |
|
|
nee startne na benzín, kousek jede a pak přepne na plyn, tohle funguje výborně, při přepínání plyn benzín a naopak ve funguje jak má, jen kdy je venkovní teplota nad 30 tak cuká motor a je jedno na co jede jestli benzín nebo plyn a hlásí antipolution fault, pokud je teplota nií jak 30 tak necuká, bude to chtít diag
nee startne na benzín, kousek jede a pak přepne na plyn, tohle funguje výborně, při přepínání plyn benzín a naopak ve funguje jak má, jen kdy je venkovní teplota nad 30 tak cuká motor a je jedno na co jede jestli benzín nebo plyn a hlásí antipolution fault, pokud je teplota nií jak 30 tak necuká, bude to chtít diag
|
|
21.07.2014 20:29 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2717080
|
|
jumep
|
|
|
chce to zistit co hadze ten antipollution
chce to zistit co hadze ten antipollution
|
|
| |
|
|