| | |
09.08.2012 09:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498153
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
jruze napsal(a): Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za ui a nedá se to zruit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřeí-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostane ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo sluného Fapu ho pod otáčkama nedostane snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(u si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP sluný(tak podle mne pod 50% ivotnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vykubli vloku a nacpali novou (jen). To kubání můe v lepím případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu můe dělat dost často a nebo pořád-jakou má spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to má blí(vem si svou diag.) (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Tak u je to tady hlásí to nebezpečí zanesení FAP filtru - 3x za 30km.
Obvolal jsem snad u vechny a teplou wapku nikdo v ČB snad nemá - Z dovolené nic nebude a prachy jsou ...
to jruze: Pokusíl bych se tedy vyuít tvé nabídky, doufám, e díky praci to zvládnu, a na otočku bych se stavil na Orlíku - Pokud nebude vadit.
Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za ui a nedá se to zruit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřeí-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostane ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo sluného Fapu ho pod otáčkama nedostane snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(u si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP sluný(tak podle mne pod 50% ivotnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vykubli vloku a nacpali novou (jen). To kubání můe v lepím případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu můe dělat dost často a nebo pořád-jakou má spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to má blí(vem si svou diag.):-o (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Tak u je to tady hlásí to nebezpečí zanesení FAP filtru - 3x za 30km.
Obvolal jsem snad u vechny a teplou wapku nikdo v ČB snad nemá - Z dovolené nic nebude a prachy jsou ...
to jruze: Pokusíl bych se tedy vyuít tvé nabídky, doufám, e díky praci to zvládnu, a na otočku bych se stavil na Orlíku - Pokud nebude vadit.
|
|
09.08.2012 11:00 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498167
|
|
jruze
|
|
|
No stavit se můe - ale pokud neseene nikoho s horkou vapkou tak by to krátkodobě mohla zlepit i studená - jen to bude dvojí práce. v příloze hodnoty sluného Fapu.
No stavit se můe - ale pokud neseene nikoho s horkou vapkou tak by to krátkodobě mohla zlepit i studená - jen to bude dvojí práce. v příloze hodnoty sluného Fapu.
Přílohy: helmut x.xps ( 53775b ) - helmut.xps ( 53764b ) - |
|
09.08.2012 17:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498287
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jo a být tebou, zkontroloval bych si fyzicky stav aditiva do FAPu v nádrce - pokud chybí, tak to můe mít problémy s regenerací (nedosáhne to dostatečné teploty pro vypálení) a ucpávají ti to saze, ne cerin.
Jo a být tebou, zkontroloval bych si fyzicky stav aditiva do FAPu v nádrce - pokud chybí, tak to můe mít problémy s regenerací (nedosáhne to dostatečné teploty pro vypálení) a ucpávají ti to saze, ne cerin.
|
|
09.08.2012 20:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498327
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec neel povolit a muselo cele potrubí ven a a venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranovočerveno Take saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, take dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy u stačí pouze v diag "zakrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, e cukání se tím odstraní.
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec neel povolit a muselo cele potrubí ven a a venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranovočerveno :) Take saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, take dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy u stačí pouze v diag "zakrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, e cukání se tím odstraní.
|
|
09.08.2012 21:06 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498335
|
|
jruze
|
|
|
Knight napsal(a): Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec neel povolit a muselo cele potrubí ven a a venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranovočerveno Take saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, take dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy u stačí pouze v diag "zakrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, e cukání se tím odstraní.
S těmi aditivy je to také velijaké - nevím jak dlouho to má,ale někteří prodejci to před prodejem zresetují aby zmizela hláka nalejou tam bůh ví co aby tam něco bylo. - kontrola by nebyla od věci,ale jestli to má u déle a začlo to a teď tak to asi normálně aditivuje jinak bez ditivací nenajede odhadem víc jak 2000km
S těmi aditivy je to také velijaké - nevím jak dlouho to má,ale někteří prodejci to před prodejem zresetují aby zmizela hláka nalejou tam bůh ví co aby tam něco bylo.:nevim - kontrola by nebyla od věci,ale jestli to má u déle a začlo to a teď tak to asi normálně aditivuje jinak bez ditivací nenajede odhadem víc jak 2000km;-)
|
|
09.08.2012 21:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498340
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|
|
o teplé wapce v Budějcích bych věděl
o teplé wapce v Budějcích bych věděl
|
|
09.08.2012 22:05 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498345
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Knight napsal(a): Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec neel povolit a muselo cele potrubí ven a a venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranovočerveno Take saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, take dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy u stačí pouze v diag "zakrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, e cukání se tím odstraní.
Asi se tebou inspiruju, teď se mi na dovolené 2x stalo to, co popisuje. Při mírné zátěi to najednou jak kdyby začátek plynu nereagovalo a kdy lápne víc, tak to cukne a vyrazí. Dělalo to i na tempomat. Po pár km to přestalo, nebo hned kdy jsem jel větí kudlu, co ale bohuel kvůli provozu nelo. Mám teď najeto 166tkm, tak by to taky mohl být ten FAP.
Asi se tebou inspiruju, teď se mi na dovolené 2x stalo to, co popisuje. Při mírné zátěi to najednou jak kdyby začátek plynu nereagovalo a kdy lápne víc, tak to cukne a vyrazí. Dělalo to i na tempomat. Po pár km to přestalo, nebo hned kdy jsem jel větí kudlu, co ale bohuel kvůli provozu nelo. Mám teď najeto 166tkm, tak by to taky mohl být ten FAP.
|
|
10.08.2012 22:50 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498546
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak vypadá to na výtězství, po vyčitění FAP zatím auto nekube a zdá se být i ivějí .
Diferenc. tlak u je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače
Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, vudemoně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu
Jetě mi dolo, e bych měl asi někde jetě restnout ten FAP - e je "vyměněný", ale neměl jsem na to u sílu a hlavně s mím dnením talentem bych jetě z FAPu udělal tempomat a z mého nafáku parní lokomotivu.
Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se u v tom)?
A druhá otázka muete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údrbu a výměnu součástí - údrba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?
Díky Michal
Tak vypadá to na výtězství, po vyčitění FAP zatím auto nekube a zdá se být i ivějí :palec.
Diferenc. tlak u je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače
Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, vudemoně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu :-)
Jetě mi dolo, e bych měl asi někde jetě restnout ten FAP - e je "vyměněný", ale neměl jsem na to u sílu a hlavně s mím dnením talentem bych jetě z FAPu udělal tempomat a z mého nafáku parní lokomotivu.
Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se u v tom)?
A druhá otázka muete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údrbu a výměnu součástí - údrba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?
Díky Michal
|
|
10.08.2012 22:53 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498551
|
|
jumep
|
|
|
je viac variant, jedna je ze aditivaciu a hodnoty riesi riadiacka motora a druha je ze je na fap zvlast jednotka a potom sa to resetuje v nej
ten spinac - vymen si plynovy pedal, je to bezny problem a nechodi ti kvoli tomu obmedzovac
je viac variant, jedna je ze aditivaciu a hodnoty riesi riadiacka motora a druha je ze je na fap zvlast jednotka a potom sa to resetuje v nej
ten spinac - vymen si plynovy pedal, je to bezny problem a nechodi ti kvoli tomu obmedzovac
|
|
10.08.2012 23:14 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498567
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
1. Jak poznám, e u mého auta je to tak nebo jinak?
(V celkovém testu mi speciálně jednotka nevyběhne, take odhaduji, e je to tedy - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ....... je to tak?) .
2. Na co má ten reset vliv, co se stane, pokud to neudělám?
Omezovač funguje úplně bez problemů, take se budu dret hesla nehrab se v tom
1. Jak poznám, e u mého auta je to tak nebo jinak?
(V celkovém testu mi speciálně jednotka nevyběhne, take odhaduji, e je to tedy - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ....... je to tak?) .
2. Na co má ten reset vliv, co se stane, pokud to neudělám?
Omezovač funguje úplně bez problemů, take se budu dret hesla nehrab se v tom :-)
|
|
11.08.2012 11:12 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498598
|
|
jumep
|
|
|
1. ak neni vonku, bude potom riadenia jednotkou motora
2. resetom sa usposobuje pocet regeneracii atd.
3. obmedzovac prestane raz fungovat - predpokladam ze tak v zime, ked mas na topankach sneh, ten sa roztopi a toto zatece do toho spinaca
1. ak neni vonku, bude potom riadenia jednotkou motora
2. resetom sa usposobuje pocet regeneracii atd.
3. obmedzovac prestane raz fungovat :) - predpokladam ze tak v zime, ked mas na topankach sneh, ten sa roztopi a toto zatece do toho spinaca
|
|
11.08.2012 16:30 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498617
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Dnes u mi to začalo trochu myslet Tak sem jetě restnul ten interval výměny FAP.
ad 3. zatím řeit nebudu.
Zatím ve funguje, necuká a táhne to, jak drak
Vem moooc a moooc děkuji - jste super
Dnes u mi to začalo trochu myslet:-) Tak sem jetě restnul ten interval výměny FAP. :-d
ad 3. zatím řeit nebudu.
Zatím ve funguje, necuká a táhne to, jak drak :palec
Vem moooc a moooc děkuji - jste super
|
|
04.11.2012 11:52 -
cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517581
|
|
děda
|
|
|
Hojky kamarádi.Mám takový problém.Mám C5 1.8 16V.Kdy přeřadim a selápnu plyn tak mi C5 na začátku selápnutí cukne jako kdyby tam lo málo paliva nebo co.Je to jen moment 1-2vteřiny pak u jede v pohodě.Ale zase jak přidám trochu rychlej třeba v 60km/h tak to vdycky cukne.Nevíte co s tim?
Děkuji
Hojky kamarádi.Mám takový problém.Mám C5 1.8 16V.Kdy přeřadim a selápnu plyn tak mi C5 na začátku selápnutí cukne jako kdyby tam lo málo paliva nebo co.Je to jen moment 1-2vteřiny pak u jede v pohodě:nevim.Ale zase jak přidám trochu rychlej třeba v 60km/h tak to vdycky cukne.Nevíte co s tim?
Děkuji
|
|
04.11.2012 12:10 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517582
|
|
jumep
|
|
|
klapku / sanie vycistit?
klapku / sanie vycistit?
|
|
04.11.2012 12:47 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517586
|
|
děda
|
|
|
No klapku sem čistil tak před třema měsícema,ale jak kadý řiká e je tam nejaká gumička tak sem ádnou nenael.Ta klapka dolíhá přesně na ty stěny tak si tam neumím představit jetě nějakou gumičku.A vlastně kdy rychlej přidám a stojim na místě tak ta klapka se otevře a je slyet takoví zvuk jako sání vzduchu.A to sání jak si psal tak mi to prosím trochu popi jak ho vyčistit.Budu ti velice vděčný.
No klapku sem čistil tak před třema měsícema,ale jak kadý řiká e je tam nejaká gumička tak sem ádnou nenael.Ta klapka dolíhá přesně na ty stěny tak si tam neumím představit jetě nějakou gumičku.A vlastně kdy rychlej přidám a stojim na místě tak ta klapka se otevře a je slyet takoví zvuk jako sání vzduchu.A to sání jak si psal tak mi to prosím trochu popi jak ho vyčistit.Budu ti velice vděčný.
:-)
|
|
04.11.2012 20:41 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517816
|
|
jumep
|
|
|
nikto nehovoril o gumicke na klapke ale tesneni na prirube klapky
co sa tyka sania, treba kupit tesnenia na prirubu hlavy a vstrekovacov, potom to cele oholit, sundat dole a ocistit jak plast sania, tak vstup do motora a zlozit
tiez skontrolovat ci nie je prasknute
nikto nehovoril o gumicke na klapke ale tesneni na prirube klapky
co sa tyka sania, treba kupit tesnenia na prirubu hlavy a vstrekovacov, potom to cele oholit, sundat dole a ocistit jak plast sania, tak vstup do motora a zlozit
tiez skontrolovat ci nie je prasknute
|
|
19.04.2013 09:39 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569318
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdy vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak u jsem sjíděl z dálnice a jel u pomalu, to u nebyl problém. Na co si myslíte, e se mám zaměřit? Fap je čitěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu a se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, e to můe být fapem? Jaké jsou dalí varianty problémů egr, váha...?
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdy vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak u jsem sjíděl z dálnice a jel u pomalu, to u nebyl problém. Na co si myslíte, e se mám zaměřit? Fap je čitěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu a se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, e to můe být fapem? Jaké jsou dalí varianty problémů egr, váha...?
|
|
19.04.2013 11:24 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569367
|
|
jruze
|
|
|
lemac napsal(a): Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdy vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak u jsem sjíděl z dálnice a jel u pomalu, to u nebyl problém. Na co si myslíte, e se mám zaměřit? Fap je čitěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu a se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, e to můe být fapem? Jaké jsou dalí varianty problémů egr, váha...?
Proel bych spí konektory - snímač tlaku na litě,regulátoru tlaku paliva,popřípadě projít kostry.Chybu to nenahlásilo,nebo není uloena? - někdy to nenahlásí PC a je viditelná jen v diag
Proel bych spí konektory - snímač tlaku na litě,regulátoru tlaku paliva,popřípadě projít kostry.Chybu to nenahlásilo,nebo není uloena? - někdy to nenahlásí PC a je viditelná jen v diag
|
|
19.04.2013 12:08 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569401
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Chybu to nehlásilo, na diag se dostanu nejdřív v neděli. Take projdu, mrknu a případně blí specifikuju.
Chybu to nehlásilo, na diag se dostanu nejdřív v neděli. Take projdu, mrknu a případně blí specifikuju.
|
|
28.05.2013 12:02 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583707
|
|
js42
|
|
|
Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větím mnostvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nelo za plynem, otáčky nely nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý dé. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manelka jela do práce v deti a po projetí kalue, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Kdy jsem přiel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, ve v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji ádná hláka ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi a zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.
Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větím mnostvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nelo za plynem, otáčky nely nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý dé. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manelka jela do práce v deti a po projetí kalue, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Kdy jsem přiel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, ve v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji ádná hláka ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi a zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.
|
|
| |
|
|