Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 11 > >|
09.08.2012 09:27 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498153
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za uši a nedá se to zrušit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřešíš-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostaneš ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo slušného Fapu ho pod otáčkama nedostaneš snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(už si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP slušný(tak podle mne pod 50% životnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vyškubli vložku a nacpali novou (jen). To škubání může v lepším případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu může dělat dost často a nebo pořád-jakou mᚠspotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to mᚠblíž(vem si svou diag.) (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)


Tak už je to tady hlásí to nebezpečí zanesení FAP filtru - 3x za 30km.
Obvolal jsem snad už všechny a teplou wapku nikdo v ČB snad nemá - Z dovolené nic nebude a prachy jsou ...



to jruze: Pokusíl bych se tedy využít tvé nabídky, doufám, že díky praci to zvládnu, a na otočku bych se stavil na Orlíku - Pokud nebude vadit.

09.08.2012 11:00 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498167
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No stavit se můžeš - ale pokud neseženeš nikoho s horkou vapkou tak by to krátkodobě mohla zlepšit i studená - jen to bude dvojí práce. v příloze hodnoty slušného Fapu.

Přílohy:
helmut x.xps ( 53775b ) -
helmut.xps ( 53764b ) -

09.08.2012 17:19 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498287
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Jo a být tebou, zkontroloval bych si fyzicky stav aditiva do FAPu v nádržce - pokud chybí, tak to může mít problémy s regenerací (nedosáhne to dostatečné teploty pro vypálení) a ucpávají ti to saze, ne cerin.

09.08.2012 20:44 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498327
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno Takže saze to asi jenom nebudou.

Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.

Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?

Doufejme, že cukání se tím odstraní.

09.08.2012 21:06 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498335
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Knight napsal(a):
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno Takže saze to asi jenom nebudou.

Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.

Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?

Doufejme, že cukání se tím odstraní.


S těmi aditivy je to také všelijaké - nevím jak dlouho to máš,ale někteří prodejci to před prodejem zresetují aby zmizela hláška nalejou tam bůh ví co aby tam něco bylo. - kontrola by nebyla od věci,ale jestli to mᚠuž déle a začlo to až teď tak to asi normálně aditivuje jinak bez ditivací nenajedeš odhadem víc jak 2000km

09.08.2012 21:36 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498340
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
o teplé wapce v Budějcích bych věděl

09.08.2012 22:05 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498345
standacer
Město: , Auto: Počet příspěvků: 100
99 Poslat soukromou zprávu
Knight napsal(a):
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno Takže saze to asi jenom nebudou.

Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.

Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?

Doufejme, že cukání se tím odstraní.


Asi se tebou inspiruju, teď se mi na dovolené 2x stalo to, co popisuješ. Při mírné zátěži to najednou jak kdyby začátek plynu nereagovalo a když šlápneš víc, tak to cukne a vyrazí. Dělalo to i na tempomat. Po pár km to přestalo, nebo hned když jsem jel větší kudlu, což ale bohužel kvůli provozu nešlo. Mám teď najeto 166tkm, tak by to taky mohl být ten FAP.

10.08.2012 22:50 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498546
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Tak vypadá to na výtězství, po vyčištění FAP zatím auto neškube a zdá se být i živější .
Diferenc. tlak už je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače

Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, všudemožně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu

Ještě mi došlo, že bych měl asi někde ještě restnout ten FAP - že je "vyměněný", ale neměl jsem na to už sílu a hlavně s mím dnešním talentem bych ještě z FAPu udělal tempomat a z mého nafáku parní lokomotivu.

Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se už v tom)?

A druhá otázka mužete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údržbu a výměnu součástí - údržba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?

Díky Michal

10.08.2012 22:53 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498551
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je viac variant, jedna je ze aditivaciu a hodnoty riesi riadiacka motora a druha je ze je na fap zvlast jednotka a potom sa to resetuje v nej

ten spinac - vymen si plynovy pedal, je to bezny problem a nechodi ti kvoli tomu obmedzovac

10.08.2012 23:14 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498567
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
1. Jak poznám, že u mého auta je to tak nebo jinak?
(V celkovém testu mi speciálně jednotka nevyběhne, takže odhaduji, že je to tedy - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ....... je to tak?) .

2. Na co má ten reset vliv, co se stane, pokud to neudělám?

Omezovač funguje úplně bez problemů, takže se budu držet hesla nehrab se v tom

11.08.2012 11:12 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498598
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
1. ak neni vonku, bude potom riadenia jednotkou motora
2. resetom sa usposobuje pocet regeneracii atd.

3. obmedzovac prestane raz fungovat - predpokladam ze tak v zime, ked mas na topankach sneh, ten sa roztopi a toto zatece do toho spinaca

11.08.2012 16:30 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498617
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Dnes už mi to začalo trochu myslet Tak sem ještě restnul ten interval výměny FAP.

ad 3. zatím řešit nebudu.

Zatím vše funguje, necuká a táhne to, jak drak

Všem moooc a moooc děkuji - jste super

04.11.2012 11:52 - cuknutí na začátku při přeřazení 2517581
děda
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
Hojky kamarádi.Mám takový problém.Mám C5 1.8 16V.Když přeřadim a sešlápnu plyn tak mi C5 na začátku sešlápnutí cukne jako kdyby tam šlo málo paliva nebo co.Je to jen moment 1-2vteřiny pak už jede v pohodě.Ale zase jak přidám trochu rychlejš třeba v 60km/h tak to vždycky cukne.Nevíte co s tim?
Děkuji

04.11.2012 12:10 - Re: cuknutí na začátku při přeřazení 2517582
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
klapku / sanie vycistit?

04.11.2012 12:47 - Re: cuknutí na začátku při přeřazení 2517586
děda
Město: Mladá Boleslav, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
No klapku sem čistil tak před třema měsícema,ale jak každý řiká že je tam nejaká gumička tak sem žádnou nenašel.Ta klapka dolíhá přesně na ty stěny tak si tam neumím představit ještě nějakou gumičku.A vlastně když rychlejš přidám a stojim na místě tak ta klapka se otevře a je slyšet takoví zvuk jako sání vzduchu.A to sání jak si psal tak mi to prosím trochu popiš jak ho vyčistit.Budu ti velice vděčný.


04.11.2012 20:41 - Re: cuknutí na začátku při přeřazení 2517816
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nikto nehovoril o gumicke na klapke ale tesneni na prirube klapky

co sa tyka sania, treba kupit tesnenia na prirubu hlavy a vstrekovacov, potom to cele oholit, sundat dole a ocistit jak plast sania, tak vstup do motora a zlozit

tiez skontrolovat ci nie je prasknute

19.04.2013 09:39 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2569318
lemac
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdyž vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak už jsem sjížděl z dálnice a jel už pomalu, to už nebyl problém. Na co si myslíte, že se mám zaměřit? Fap je čištěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu až se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, že to může být fapem? Jaké jsou další varianty problémů egr, váha...?

19.04.2013 11:24 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2569367
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lemac napsal(a):
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdyž vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak už jsem sjížděl z dálnice a jel už pomalu, to už nebyl problém. Na co si myslíte, že se mám zaměřit? Fap je čištěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu až se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, že to může být fapem? Jaké jsou další varianty problémů egr, váha...?


Prošel bych spíš konektory - snímač tlaku na liště,regulátoru tlaku paliva,popřípadě projít kostry.Chybu to nenahlásilo,nebo není uložena? - někdy to nenahlásí PC a je viditelná jen v diag

19.04.2013 12:08 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2569401
lemac
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 71
99 Poslat soukromou zprávu
Chybu to nehlásilo, na diag se dostanu nejdřív v neděli. Takže projdu, mrknu a případně blíž specifikuju.

28.05.2013 12:02 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2583707
js42
Město: Teplice nad Metují, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 222

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větším množstvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nešlo za plynem, otáčky nešly nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý d隝. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manželka jela do práce v dešti a po projetí kaluže, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Když jsem přišel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, vše v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji žádná hláška ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi až zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator