 | |  |
09.08.2012 09:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498153
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|

|
jruze napsal(a): Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za uši a nedá se to zrušit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřešíš-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostaneš ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo slušného Fapu ho pod otáčkama nedostaneš snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(už si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP slušný(tak podle mne pod 50% životnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vyškubli vložku a nacpali novou (jen). To škubání může v lepším případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu může dělat dost často a nebo pořád-jakou máš spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to máš blíž(vem si svou diag.)  (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Tak už je to tady hlásí to nebezpečí zanesení FAP filtru - 3x za 30km.
Obvolal jsem snad už všechny a teplou wapku nikdo v ČB snad nemá - Z dovolené nic nebude a prachy jsou ...
to jruze: Pokusíl bych se tedy využít tvé nabídky, doufám, že díky praci to zvládnu, a na otočku bych se stavil na Orlíku - Pokud nebude vadit.
Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za uši a nedá se to zrušit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřešíš-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostaneš ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo slušného Fapu ho pod otáčkama nedostaneš snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(už si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP slušný(tak podle mne pod 50% životnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vyškubli vložku a nacpali novou (jen). To škubání může v lepším případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu může dělat dost často a nebo pořád-jakou máš spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to máš blíž(vem si svou diag.):-o (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Tak už je to tady hlásí to nebezpečí zanesení FAP filtru - 3x za 30km.
Obvolal jsem snad už všechny a teplou wapku nikdo v ČB snad nemá - Z dovolené nic nebude a prachy jsou ...
to jruze: Pokusíl bych se tedy využít tvé nabídky, doufám, že díky praci to zvládnu, a na otočku bych se stavil na Orlíku - Pokud nebude vadit.
|
|
09.08.2012 11:00 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498167
|
|
jruze
|
|

|
No stavit se můžeš - ale pokud neseženeš nikoho s horkou vapkou tak by to krátkodobě mohla zlepšit i studená - jen to bude dvojí práce. v příloze hodnoty slušného Fapu.
No stavit se můžeš - ale pokud neseženeš nikoho s horkou vapkou tak by to krátkodobě mohla zlepšit i studená - jen to bude dvojí práce. v příloze hodnoty slušného Fapu.
Přílohy: helmut x.xps | Stáhnout( 53775b ) - Staženo:57x. helmut.xps | Stáhnout( 53764b ) - Staženo:27x. |
|
09.08.2012 17:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498287
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Jo a být tebou, zkontroloval bych si fyzicky stav aditiva do FAPu v nádržce - pokud chybí, tak to může mít problémy s regenerací (nedosáhne to dostatečné teploty pro vypálení) a ucpávají ti to saze, ne cerin.
Jo a být tebou, zkontroloval bych si fyzicky stav aditiva do FAPu v nádržce - pokud chybí, tak to může mít problémy s regenerací (nedosáhne to dostatečné teploty pro vypálení) a ucpávají ti to saze, ne cerin.
|
|
09.08.2012 20:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498327
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|

|
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno Takže saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, že cukání se tím odstraní.
Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno :) Takže saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, že cukání se tím odstraní.
|
|
09.08.2012 21:06 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498335
|
|
jruze
|
|

|
Knight napsal(a): Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno  Takže saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, že cukání se tím odstraní.
S těmi aditivy je to také všelijaké - nevím jak dlouho to máš,ale někteří prodejci to před prodejem zresetují aby zmizela hláška nalejou tam bůh ví co aby tam něco bylo. - kontrola by nebyla od věci,ale jestli to máš už déle a začlo to až teď tak to asi normálně aditivuje jinak bez ditivací nenajedeš odhadem víc jak 2000km
S těmi aditivy je to také všelijaké - nevím jak dlouho to máš,ale někteří prodejci to před prodejem zresetují aby zmizela hláška nalejou tam bůh ví co aby tam něco bylo.:nevim - kontrola by nebyla od věci,ale jestli to máš už déle a začlo to až teď tak to asi normálně aditivuje jinak bez ditivací nenajedeš odhadem víc jak 2000km;-)
|
|
09.08.2012 21:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498340
|
|
Ladman
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer Exclusive | Počet příspěvků: 489 |
|

|
o teplé wapce v Budějcích bych věděl
o teplé wapce v Budějcích bych věděl
|
|
09.08.2012 22:05 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498345
|
|
standacer
|
Město: , Auto: | Počet příspěvků: 100 |
|
|
Knight napsal(a): Tak FAP sem nechal u kamaráda sundat, prý vůbec nešel povolit a muselo cele potrubí ven a až venku se mu to zdařilo. Při prvním pohledu je v něm prý vidět černo i trochu oranžovočerveno  Takže saze to asi jenom nebudou.
Nedostatek aditiva to nehlásí, takže dolití zatím asi vynecháme.
Po vyčistění tedy už stačí pouze v diag "zaškrnout" FAP filt vyměněn a mělo by být hotovo?
Doufejme, že cukání se tím odstraní.
Asi se tebou inspiruju, teď se mi na dovolené 2x stalo to, co popisuješ. Při mírné zátěži to najednou jak kdyby začátek plynu nereagovalo a když šlápneš víc, tak to cukne a vyrazí. Dělalo to i na tempomat. Po pár km to přestalo, nebo hned když jsem jel větší kudlu, což ale bohužel kvůli provozu nešlo. Mám teď najeto 166tkm, tak by to taky mohl být ten FAP.
Asi se tebou inspiruju, teď se mi na dovolené 2x stalo to, co popisuješ. Při mírné zátěži to najednou jak kdyby začátek plynu nereagovalo a když šlápneš víc, tak to cukne a vyrazí. Dělalo to i na tempomat. Po pár km to přestalo, nebo hned když jsem jel větší kudlu, což ale bohužel kvůli provozu nešlo. Mám teď najeto 166tkm, tak by to taky mohl být ten FAP.
|
|
10.08.2012 22:50 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498546
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|

|
Tak vypadá to na výtězství, po vyčištění FAP zatím auto neškube a zdá se být i živější .
Diferenc. tlak už je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače
Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, všudemožně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu
Ještě mi došlo, že bych měl asi někde ještě restnout ten FAP - že je "vyměněný", ale neměl jsem na to už sílu a hlavně s mím dnešním talentem bych ještě z FAPu udělal tempomat a z mého nafťáku parní lokomotivu.
Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se už v tom)?
A druhá otázka mužete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údržbu a výměnu součástí - údržba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?
Díky Michal
Tak vypadá to na výtězství, po vyčištění FAP zatím auto neškube a zdá se být i živější :palec.
Diferenc. tlak už je v klidu 0mbar.
Navíc s podivem zatím zmizela i chyba, která podle mne nemá s FAPem nic společného a to: P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače
Jiak dnes sem měl den blbec na notebooku s diag sem si vylomil USB port, všudemožně - i tam kde jsem nebyl - jsem něco zapomněl a i podélné parkování mi trvalo snad hodinu :-)
Ještě mi došlo, že bych měl asi někde ještě restnout ten FAP - že je "vyměněný", ale neměl jsem na to už sílu a hlavně s mím dnešním talentem bych ještě z FAPu udělal tempomat a z mého nafťáku parní lokomotivu.
Tak mne teď v klidu napadlo - je vůbec nutné provést ten reset, jaký to má vlastně význam (a nebo fungujete nehrab se už v tom)?
A druhá otázka mužete mi prosím někdo přesně říct, kde to resetování najdu - nikdy jsem to nedělal, tak prosím jak pro blba! (Odhaduji: vstřikování - Specifická operace pro údržbu a výměnu součástí - údržba filtru pevných částic a aditivace nafty - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ... nebo snad není funkce přítomna v počítači řízení motoru .... a nebo pokračuji v dni blbec a je to uplně někde jinde?
Díky Michal
|
|
10.08.2012 22:53 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498551
|
|
jumep
|
|

|
je viac variant, jedna je ze aditivaciu a hodnoty riesi riadiacka motora a druha je ze je na fap zvlast jednotka a potom sa to resetuje v nej
ten spinac - vymen si plynovy pedal, je to bezny problem a nechodi ti kvoli tomu obmedzovac
je viac variant, jedna je ze aditivaciu a hodnoty riesi riadiacka motora a druha je ze je na fap zvlast jednotka a potom sa to resetuje v nej
ten spinac - vymen si plynovy pedal, je to bezny problem a nechodi ti kvoli tomu obmedzovac
|
|
10.08.2012 23:14 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498567
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|

|
1. Jak poznám, že u mého auta je to tak nebo jinak?
(V celkovém testu mi speciálně jednotka nevyběhne, takže odhaduji, že je to tedy - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ....... je to tak?) .
2. Na co má ten reset vliv, co se stane, pokud to neudělám?
Omezovač funguje úplně bez problemů, takže se budu držet hesla nehrab se v tom
1. Jak poznám, že u mého auta je to tak nebo jinak?
(V celkovém testu mi speciálně jednotka nevyběhne, takže odhaduji, že je to tedy - Funkce aditivace je přítomná v počítači řízení motoru ....... je to tak?) .
2. Na co má ten reset vliv, co se stane, pokud to neudělám?
Omezovač funguje úplně bez problemů, takže se budu držet hesla nehrab se v tom :-)
|
|
11.08.2012 11:12 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498598
|
|
jumep
|
|

|
1. ak neni vonku, bude potom riadenia jednotkou motora
2. resetom sa usposobuje pocet regeneracii atd.
3. obmedzovac prestane raz fungovat - predpokladam ze tak v zime, ked mas na topankach sneh, ten sa roztopi a toto zatece do toho spinaca
1. ak neni vonku, bude potom riadenia jednotkou motora
2. resetom sa usposobuje pocet regeneracii atd.
3. obmedzovac prestane raz fungovat :) - predpokladam ze tak v zime, ked mas na topankach sneh, ten sa roztopi a toto zatece do toho spinaca
|
|
11.08.2012 16:30 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498617
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|

|
Dnes už mi to začalo trochu myslet Tak sem ještě restnul ten interval výměny FAP. 
ad 3. zatím řešit nebudu.
Zatím vše funguje, necuká a táhne to, jak drak 
Všem moooc a moooc děkuji - jste super
Dnes už mi to začalo trochu myslet:-) Tak sem ještě restnul ten interval výměny FAP. :-d
ad 3. zatím řešit nebudu.
Zatím vše funguje, necuká a táhne to, jak drak :palec
Všem moooc a moooc děkuji - jste super
|
|
04.11.2012 11:52 -
cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517581
|
|
děda
|
|
|
Hojky kamarádi.Mám takový problém.Mám C5 1.8 16V.Když přeřadim a sešlápnu plyn tak mi C5 na začátku sešlápnutí cukne jako kdyby tam šlo málo paliva nebo co.Je to jen moment 1-2vteřiny pak už jede v pohodě .Ale zase jak přidám trochu rychlejš třeba v 60km/h tak to vždycky cukne.Nevíte co s tim?
Děkuji
Hojky kamarádi.Mám takový problém.Mám C5 1.8 16V.Když přeřadim a sešlápnu plyn tak mi C5 na začátku sešlápnutí cukne jako kdyby tam šlo málo paliva nebo co.Je to jen moment 1-2vteřiny pak už jede v pohodě:nevim.Ale zase jak přidám trochu rychlejš třeba v 60km/h tak to vždycky cukne.Nevíte co s tim?
Děkuji
|
|
04.11.2012 12:10 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517582
|
|
jumep
|
|

|
klapku / sanie vycistit?
klapku / sanie vycistit?
|
|
04.11.2012 12:47 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517586
|
|
děda
|
|
|
No klapku sem čistil tak před třema měsícema,ale jak každý řiká že je tam nejaká gumička tak sem žádnou nenašel.Ta klapka dolíhá přesně na ty stěny tak si tam neumím představit ještě nějakou gumičku.A vlastně když rychlejš přidám a stojim na místě tak ta klapka se otevře a je slyšet takoví zvuk jako sání vzduchu.A to sání jak si psal tak mi to prosím trochu popiš jak ho vyčistit.Budu ti velice vděčný.
No klapku sem čistil tak před třema měsícema,ale jak každý řiká že je tam nejaká gumička tak sem žádnou nenašel.Ta klapka dolíhá přesně na ty stěny tak si tam neumím představit ještě nějakou gumičku.A vlastně když rychlejš přidám a stojim na místě tak ta klapka se otevře a je slyšet takoví zvuk jako sání vzduchu.A to sání jak si psal tak mi to prosím trochu popiš jak ho vyčistit.Budu ti velice vděčný.
:-)
|
|
04.11.2012 20:41 -
Re: cuknutí na začátku při přeřazení
|
2517816
|
|
jumep
|
|

|
nikto nehovoril o gumicke na klapke ale tesneni na prirube klapky
co sa tyka sania, treba kupit tesnenia na prirubu hlavy a vstrekovacov, potom to cele oholit, sundat dole a ocistit jak plast sania, tak vstup do motora a zlozit
tiez skontrolovat ci nie je prasknute
nikto nehovoril o gumicke na klapke ale tesneni na prirube klapky
co sa tyka sania, treba kupit tesnenia na prirubu hlavy a vstrekovacov, potom to cele oholit, sundat dole a ocistit jak plast sania, tak vstup do motora a zlozit
tiez skontrolovat ci nie je prasknute
|
|
19.04.2013 09:39 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569318
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdyž vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak už jsem sjížděl z dálnice a jel už pomalu, to už nebyl problém. Na co si myslíte, že se mám zaměřit? Fap je čištěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu až se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, že to může být fapem? Jaké jsou další varianty problémů egr, váha...?
Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdyž vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak už jsem sjížděl z dálnice a jel už pomalu, to už nebyl problém. Na co si myslíte, že se mám zaměřit? Fap je čištěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu až se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, že to může být fapem? Jaké jsou další varianty problémů egr, váha...?
|
|
19.04.2013 11:24 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569367
|
|
jruze
|
|

|
lemac napsal(a): Dnes na dálnici v cca 140 km/h s nohou na plynu z ničeho nic auto 3x po sobě cuklo jakokdyž vypne turbo, pak pár kilometrů nic a znova, pak už jsem sjížděl z dálnice a jel už pomalu, to už nebyl problém. Na co si myslíte, že se mám zaměřit? Fap je čištěn před 20tisíci km, průměrnou regeneraci mám necelých 900 km, tlaky nevím, na ty mrknu až se po víkendu vrátím domů. Nicméně myslíte, že to může být fapem? Jaké jsou další varianty problémů egr, váha...?
Prošel bych spíš konektory - snímač tlaku na liště,regulátoru tlaku paliva,popřípadě projít kostry.Chybu to nenahlásilo,nebo není uložena? - někdy to nenahlásí PC a je viditelná jen v diag
Prošel bych spíš konektory - snímač tlaku na liště,regulátoru tlaku paliva,popřípadě projít kostry.Chybu to nenahlásilo,nebo není uložena? - někdy to nenahlásí PC a je viditelná jen v diag
|
|
19.04.2013 12:08 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2569401
|
|
lemac
|
Město: Třebíč, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 71 |
|
|
Chybu to nehlásilo, na diag se dostanu nejdřív v neděli. Takže projdu, mrknu a případně blíž specifikuju.
Chybu to nehlásilo, na diag se dostanu nejdřív v neděli. Takže projdu, mrknu a případně blíž specifikuju.
|
|
28.05.2013 12:02 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2583707
|
|
js42
|
|

|
Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větším množstvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nešlo za plynem, otáčky nešly nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý déšť. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manželka jela do práce v dešti a po projetí kaluže, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Když jsem přišel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, vše v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji žádná hláška ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi až zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.
Problém trochu z jiného soudku. Asi před měsícem jsem v Polsku v bouřce projel větším množstvím vody a auto přestalo mít výkon. Vůbec nešlo za plynem, otáčky nešly nahoru. Nemohl jsem zastavit, byl silný provoz a hustý déšť. Asi po 2km na semaforech jsme čekali na červenou, auto si na volnoběh několikrát samovolně přidalo na otáčkách a nakonec se to ustálilo. Dále domů, cca 40km, bez problému.
Dnes ráno manželka jela do práce v dešti a po projetí kaluže, nijak hluboká, opět stejný problém s výkonem motoru. Skoro prý nedojela půl km do práce. Když jsem přišel k autu, asi po třech hodinách, tak jsem normálně nastartoval, vše v normálu. Nikde na spodní části motoru nění vidět stříkanec vody, kryt motoru je v pořádku. Na displeji žádná hláška ani výstraha. Na diag jsem nebyl, to stihnu asi až zítra.
Jedná se o motor 1,8 benzín. Má někdo typ nebo radu na co se mám zaměřit?
Díky předem, Honza.
|
|
| |
|
|