Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|< < 1 2 3 4 5 ... 11 > >|
07.08.2012 22:57 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497881
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Regeneraci si to udelalo samo, nejak sem ani v diag nenasel moznost provest vynucene regeneraci.
EGR by snad diag nahlasila, nebo by nesedelo pozadovana hodnota otevreni s realnou hodnotou otevreni, coz +-1% sedí.

07.08.2012 23:05 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497886
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ak by mu take nieco bolo tak to zahlasi, este sa obcas stane ze je odpadnuty ventil, ze ho uklepne ... ale to vtedy nejde to auto vobec ....

resp. mal som pripad kde to bolo zatecene od oleja a vypadalo asi takto:
.link.

ale skor si tu myslim ze je problem v samotnom tom fape, aky mas priemer regeneracii?
ako to ide teraz po tom co to spravilo tu regeneraciu?

07.08.2012 23:35 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497889
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Do teto poslední mimořádné udalosti byl 647km, teď 588km. Nikdy FAP nic nehlásil.
Trochu mne jen zarazily hodnoty:
množství aditiva vstříknutého do filtru FAP 108g
Celkévé množství aditiva 104g - co vlastně tato hodnota udává?

Ještě sem si říkal, zda po výměně váhy vzduchu nemusím něco v diag nastavit.

07.08.2012 23:36 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497890
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
udava to to ze je 108g cerinu zachyteneho vo fape, neviem aka je vrchna hranica, ale povedal by som ze ho vycisti

07.08.2012 23:41 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497891
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Zda se mi, že ty hodnoty i podle jiných aut, co jsem zde měl vypadají, že FAP je OK.
Takže kde hledat dál to cukání?

07.08.2012 23:44 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497892
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uvidis teraz ked je po regeneracii ci bude blbnut

a este pri otackach kolko namera cidlo diferencneho tlaku?

07.08.2012 23:57 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497893
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Zde jsou screeny co jsme udělali. Vic info teď nemám. Kromě celého logu, ale tam nic zajímavého není .

Přílohy:
Sání před výměnou váhy.pdf ( 34437b ) -
pore.pdf ( 153654b ) -

08.08.2012 07:48 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2497923
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Diferenční tlak je špatně - pod otáčkama bude někde přes 100 a po ubrání bude pomaloučku klesat(FAP je plnej)
Podívej se jestli ti nejdou bublinky v naftě - podle mne půjdou.
Trošku víc rozhozené vstřiky(těmi to nebude)
EGR můžeš podložit(jen na zkoušku - pod trubku co jde do sání u EGR dej plech)-tím vyloučíš chybu z této strany
Filtr paliva - zkontroluj? - dovede to cukat kvůli němu a netěsnostem v přívodu nafty
Zkontrolovat ipsilonku - klapky

Takle to moc nejde - údajů je dost,ale jen na dálku??

08.08.2012 16:59 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498061
perry
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 10

99 Poslat soukromou zprávu
Loni na dovolené v Itálii mi to taky takto začalo cukat a nakonec i chcípat. Před cestou domů. Představa, co to asi bude a kolik to bude stát, jak domů... Koukl jsem na vzduchový filtr, odvodnil palivový, nepomohlo. Našel jsem Citroen servis, maník uměl dokonce jakžtakž anglicky. Vše vysvětlím, on povídá "Přijďte za dvě hodiny, bude to hotové". A opravdu bylo, dokonce přes siestu. Údajně protržený palivový filtr, platil jsem 21 EUR. Servis v Latisaně vřele doporučuji (snad to nepatří do CCCA) .

08.08.2012 22:23 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498112
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Tak píši nová další zjištění.
Dnes sem nechal ještě prověřit palivový filtr (měněn v autorizovaném servisu před cca 1000km) a podle data výroby byl prý z roku 2009 a v pouzdru byl na dně bordel. To by mne zajímalo jak dlouho se některé věci v servisech skladují, nebo snad ho ... ???
Po výměně filtru však žádná změna

Co jsme objevili je však, že občas se ve vedení nafty objeví malá bublinka jako větší špendlíková hlavička (více hned po startu).

Dále se po automatickém provedení regenerace FAP změnili hodnoty diferenc. tlaku ve výfuku při klidu (800otáček) na 21mbar, při 2848 ot. na 213 mbar. Přechod mezi tlaky je okamžitý a rychlý.
Korekce vstřikovací dávky je při 2464ot u všech válců 100,39%, požadovaný tlak paliva je 463 barů a měřená hodnota je 455 barů.

V logu diagnostiky jsou z poslední doby jen závady U1213 - informace o rychlosti vozidla obdržená hodnota není správná a přechodná závada P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače (ta je ale cca 1500km stará a je přechodná).

Máte někdo další návrh na co se zaměřit, sem z toho opravdu už strašně smutný a zároveň naštvaný.

08.08.2012 22:46 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498113
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
213mB se mi na dobrý filtr zdá taky už trochu moc.
Mě při 320mB už házel chybu na displej o nebezpečí ucpání (nastavený limit diference tlaku pro vyvolání chybové hlášky).
Ale diagnostika ucpání nepotvrdila - online měřené hodnoty 7mB na volnoběh, do 30mB v otáčkách (naprázdno bez zátěže) - ale mám o trochu menší FAP než je u dvoulitru.
FAP před 20kkm čištěný doma ručně.

08.08.2012 22:56 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498115
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja si tiez myslim ze to ma na svedomi ten fap a potom este nieco pripadne

kazdopadne by som odporucil dat dole fap, vycistit ho, skontrolovat diferencne cidlo a tie privody k nemu a potom videl co dalej

inak to nedymi ked prestupujes plyn na volnobeh?

08.08.2012 23:01 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498120
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
žádný kouř z auta, všechno až na cuknutí při rozjedu a cukání při malém plynu kolem 50km rychlosti jede jak má. Ten tlak při 800 byl 21mbar už se upravil i výše.

08.08.2012 23:04 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498121
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
na volnobeh ma byt relativne 0 a v otackach idelane cimmenej ...

pre toto je dolezite inak aj v akom stave je vyfukove potrubie dalej
kazdopadne si myslim nielen teda asi ja, ze je pricpaty ten fap a potom to moze robit to co ti to robi

skus este tu nutenu regeneraciu spravit

08.08.2012 23:16 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498126
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
No regeneraci si to udelalo samo, teda podle informace 0km od poslední regenerace.
A ted matne premyslim, zda tam vubec volba provest vnucenou regeneraci nekde byla. Kde by mela byt?

A druha otazka ty bublinky jsou normalni?

08.08.2012 23:19 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498127
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ked nejdu stale, ale len obcas nejaka drobna, tak to neries, to je dost normalne bohuzial v tomto systeme

hmm ... a ked nevies ako sa pouziva diagnostika, tak naco ti je?
je to v riadiacke motora (vstrekovanie)

08.08.2012 23:32 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498128
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
Jeste tedy doplnim otazku, pokud auto pise 0km od poslední regenerace, tak ji to preci muselo provest, nebo snad ne?
Je pri nucene regeneraci nejaky specialni posup, nebo se da udelat za stani auta?

Priznavam bez muceni nucenou regeneraci jsem jeste na zadnem aute nedelal, vim musim se jeste dost a dost ucit, bohuzel jsem z nebe nespadl, teda doufam

08.08.2012 23:36 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498129
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...

08.08.2012 23:41 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498130
Knight
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 80

99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...


Uf chudinka auticko

09.08.2012 00:26 - Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání) 2498132
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Knight napsal(a):
Uf chudinka auticko


Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za uši a nedá se to zrušit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřešíš-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostaneš ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo slušného Fapu ho pod otáčkama nedostaneš snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(už si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP slušný(tak podle mne pod 50% životnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vyškubli vložku a nacpali novou (jen). To škubání může v lepším případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu může dělat dost často a nebo pořád-jakou mᚠspotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to mᚠblíž(vem si svou diag.) (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)

Udaje z auta se slušným FAP viz přílohy.

Přílohy:
helmut x.xps ( 53775b ) -
helmut.xps ( 53764b ) -

|< < 1 2 3 4 5 ... 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator