| | |
07.08.2012 22:57 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497881
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Regeneraci si to udelalo samo, nejak sem ani v diag nenasel moznost provest vynucene regeneraci.
EGR by snad diag nahlasila, nebo by nesedelo pozadovana hodnota otevreni s realnou hodnotou otevreni, coz +-1% sedí.
Regeneraci si to udelalo samo, nejak sem ani v diag nenasel moznost provest vynucene regeneraci.
EGR by snad diag nahlasila, nebo by nesedelo pozadovana hodnota otevreni s realnou hodnotou otevreni, coz +-1% sedí.
|
|
07.08.2012 23:05 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497886
|
|
jumep
|
|
|
ak by mu take nieco bolo tak to zahlasi, este sa obcas stane ze je odpadnuty ventil, ze ho uklepne ... ale to vtedy nejde to auto vobec ....
resp. mal som pripad kde to bolo zatecene od oleja a vypadalo asi takto:
.link.
ale skor si tu myslim ze je problem v samotnom tom fape, aky mas priemer regeneracii?
ako to ide teraz po tom co to spravilo tu regeneraciu?
ak by mu take nieco bolo tak to zahlasi, este sa obcas stane ze je odpadnuty ventil, ze ho uklepne ... ale to vtedy nejde to auto vobec ....
resp. mal som pripad kde to bolo zatecene od oleja a vypadalo asi takto:
http://c5.jumep.com/mirke/egr/
ale skor si tu myslim ze je problem v samotnom tom fape, aky mas priemer regeneracii?
ako to ide teraz po tom co to spravilo tu regeneraciu?
|
|
07.08.2012 23:35 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497889
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Do teto poslední mimořádné udalosti byl 647km, teď 588km. Nikdy FAP nic nehlásil.
Trochu mne jen zarazily hodnoty:
mnoství aditiva vstříknutého do filtru FAP 108g
Celkévé mnoství aditiva 104g - co vlastně tato hodnota udává?
Jetě sem si říkal, zda po výměně váhy vzduchu nemusím něco v diag nastavit.
Do teto poslední mimořádné udalosti byl 647km, teď 588km. Nikdy FAP nic nehlásil.
Trochu mne jen zarazily hodnoty:
mnoství aditiva vstříknutého do filtru FAP 108g
Celkévé mnoství aditiva 104g - co vlastně tato hodnota udává?
Jetě sem si říkal, zda po výměně váhy vzduchu nemusím něco v diag nastavit.
|
|
07.08.2012 23:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497890
|
|
jumep
|
|
|
udava to to ze je 108g cerinu zachyteneho vo fape, neviem aka je vrchna hranica, ale povedal by som ze ho vycisti
udava to to ze je 108g cerinu zachyteneho vo fape, neviem aka je vrchna hranica, ale povedal by som ze ho vycisti
|
|
07.08.2012 23:41 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497891
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Zda se mi, e ty hodnoty i podle jiných aut, co jsem zde měl vypadají, e FAP je OK.
Take kde hledat dál to cukání?
Zda se mi, e ty hodnoty i podle jiných aut, co jsem zde měl vypadají, e FAP je OK.
Take kde hledat dál to cukání?
|
|
07.08.2012 23:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497892
|
|
jumep
|
|
|
uvidis teraz ked je po regeneracii ci bude blbnut
a este pri otackach kolko namera cidlo diferencneho tlaku?
uvidis teraz ked je po regeneracii ci bude blbnut
a este pri otackach kolko namera cidlo diferencneho tlaku?
|
|
07.08.2012 23:57 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497893
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Zde jsou screeny co jsme udělali. Vic info teď nemám. Kromě celého logu, ale tam nic zajímavého není .
Zde jsou screeny co jsme udělali. Vic info teď nemám. Kromě celého logu, ale tam nic zajímavého není :).
Přílohy: Sání před výměnou váhy.pdf ( 34437b ) - pore.pdf ( 153654b ) - |
|
08.08.2012 07:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497923
|
|
jruze
|
|
|
Diferenční tlak je patně - pod otáčkama bude někde přes 100 a po ubrání bude pomaloučku klesat(FAP je plnej)
Podívej se jestli ti nejdou bublinky v naftě - podle mne půjdou.
Troku víc rozhozené vstřiky(těmi to nebude)
EGR můe podloit(jen na zkouku - pod trubku co jde do sání u EGR dej plech)-tím vyloučí chybu z této strany
Filtr paliva - zkontroluj? - dovede to cukat kvůli němu a netěsnostem v přívodu nafty
Zkontrolovat ipsilonku - klapky
Takle to moc nejde - údajů je dost,ale jen na dálku??
Diferenční tlak je patně - pod otáčkama bude někde přes 100 a po ubrání bude pomaloučku klesat(FAP je plnej)
Podívej se jestli ti nejdou bublinky v naftě - podle mne půjdou.
Troku víc rozhozené vstřiky(těmi to nebude)
EGR můe podloit(jen na zkouku - pod trubku co jde do sání u EGR dej plech)-tím vyloučí chybu z této strany
Filtr paliva - zkontroluj? - dovede to cukat kvůli němu a netěsnostem v přívodu nafty
Zkontrolovat ipsilonku - klapky
Takle to moc nejde - údajů je dost,ale jen na dálku??
|
|
08.08.2012 16:59 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498061
|
|
perry
|
Město: Praha 5, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Loni na dovolené v Itálii mi to taky takto začalo cukat a nakonec i chcípat. Před cestou domů. Představa, co to asi bude a kolik to bude stát, jak domů... Koukl jsem na vzduchový filtr, odvodnil palivový, nepomohlo. Nael jsem Citroen servis, maník uměl dokonce jaktak anglicky. Ve vysvětlím, on povídá "Přijďte za dvě hodiny, bude to hotové". A opravdu bylo, dokonce přes siestu. Údajně protrený palivový filtr, platil jsem 21 EUR. Servis v Latisaně vřele doporučuji (snad to nepatří do CCCA) .
Loni na dovolené v Itálii mi to taky takto začalo cukat a nakonec i chcípat. Před cestou domů. Představa, co to asi bude a kolik to bude stát, jak domů... Koukl jsem na vzduchový filtr, odvodnil palivový, nepomohlo. Nael jsem Citroen servis, maník uměl dokonce jaktak anglicky. Ve vysvětlím, on povídá "Přijďte za dvě hodiny, bude to hotové". A opravdu bylo, dokonce přes siestu. Údajně protrený palivový filtr, platil jsem 21 EUR. Servis v Latisaně vřele doporučuji (snad to nepatří do CCCA) :-) .
|
|
08.08.2012 22:23 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498112
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Tak píi nová dalí zjitění.
Dnes sem nechal jetě prověřit palivový filtr (měněn v autorizovaném servisu před cca 1000km) a podle data výroby byl prý z roku 2009 a v pouzdru byl na dně bordel. To by mne zajímalo jak dlouho se některé věci v servisech skladují, nebo snad ho ... ???
Po výměně filtru vak ádná změna
Co jsme objevili je vak, e občas se ve vedení nafty objeví malá bublinka jako větí pendlíková hlavička (více hned po startu).
Dále se po automatickém provedení regenerace FAP změnili hodnoty diferenc. tlaku ve výfuku při klidu (800otáček) na 21mbar, při 2848 ot. na 213 mbar. Přechod mezi tlaky je okamitý a rychlý.
Korekce vstřikovací dávky je při 2464ot u vech válců 100,39%, poadovaný tlak paliva je 463 barů a měřená hodnota je 455 barů.
V logu diagnostiky jsou z poslední doby jen závady U1213 - informace o rychlosti vozidla obdrená hodnota není správná a přechodná závada P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače (ta je ale cca 1500km stará a je přechodná).
Máte někdo dalí návrh na co se zaměřit, sem z toho opravdu u straně smutný a zároveň natvaný.
Tak píi nová dalí zjitění.
Dnes sem nechal jetě prověřit palivový filtr (měněn v autorizovaném servisu před cca 1000km) a podle data výroby byl prý z roku 2009 a v pouzdru byl na dně bordel. To by mne zajímalo jak dlouho se některé věci v servisech skladují, nebo snad ho ... ???
Po výměně filtru vak ádná změna :(
Co jsme objevili je vak, e občas se ve vedení nafty objeví malá bublinka jako větí pendlíková hlavička (více hned po startu).
Dále se po automatickém provedení regenerace FAP změnili hodnoty diferenc. tlaku ve výfuku při klidu (800otáček) na 21mbar, při 2848 ot. na 213 mbar. Přechod mezi tlaky je okamitý a rychlý.
Korekce vstřikovací dávky je při 2464ot u vech válců 100,39%, poadovaný tlak paliva je 463 barů a měřená hodnota je 455 barů.
V logu diagnostiky jsou z poslední doby jen závady U1213 - informace o rychlosti vozidla obdrená hodnota není správná a přechodná závada P1614 - Spínač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla koherence napětí spínače (ta je ale cca 1500km stará a je přechodná).
Máte někdo dalí návrh na co se zaměřit, sem z toho opravdu u straně smutný :-(((( a zároveň natvaný.
|
|
08.08.2012 22:46 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498113
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
213mB se mi na dobrý filtr zdá taky u trochu moc.
Mě při 320mB u házel chybu na displej o nebezpečí ucpání (nastavený limit diference tlaku pro vyvolání chybové hláky).
Ale diagnostika ucpání nepotvrdila - online měřené hodnoty 7mB na volnoběh, do 30mB v otáčkách (naprázdno bez zátěe) - ale mám o trochu mení FAP ne je u dvoulitru.
FAP před 20kkm čitěný doma ručně.
213mB se mi na dobrý filtr zdá taky u trochu moc.
Mě při 320mB u házel chybu na displej o nebezpečí ucpání (nastavený limit diference tlaku pro vyvolání chybové hláky).
Ale diagnostika ucpání nepotvrdila - online měřené hodnoty 7mB na volnoběh, do 30mB v otáčkách (naprázdno bez zátěe) - ale mám o trochu mení FAP ne je u dvoulitru.
FAP před 20kkm čitěný doma ručně.
|
|
08.08.2012 22:56 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498115
|
|
jumep
|
|
|
ja si tiez myslim ze to ma na svedomi ten fap a potom este nieco pripadne
kazdopadne by som odporucil dat dole fap, vycistit ho, skontrolovat diferencne cidlo a tie privody k nemu a potom videl co dalej
inak to nedymi ked prestupujes plyn na volnobeh?
ja si tiez myslim ze to ma na svedomi ten fap a potom este nieco pripadne
kazdopadne by som odporucil dat dole fap, vycistit ho, skontrolovat diferencne cidlo a tie privody k nemu a potom videl co dalej
inak to nedymi ked prestupujes plyn na volnobeh?
|
|
08.08.2012 23:01 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498120
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
ádný kouř z auta, vechno a na cuknutí při rozjedu a cukání při malém plynu kolem 50km rychlosti jede jak má. Ten tlak při 800 byl 21mbar u se upravil i výe.
ádný kouř z auta, vechno a na cuknutí při rozjedu a cukání při malém plynu kolem 50km rychlosti jede jak má. Ten tlak při 800 byl 21mbar u se upravil i výe.
|
|
08.08.2012 23:04 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498121
|
|
jumep
|
|
|
na volnobeh ma byt relativne 0 a v otackach idelane cimmenej ...
pre toto je dolezite inak aj v akom stave je vyfukove potrubie dalej
kazdopadne si myslim nielen teda asi ja, ze je pricpaty ten fap a potom to moze robit to co ti to robi
skus este tu nutenu regeneraciu spravit
na volnobeh ma byt relativne 0 a v otackach idelane cimmenej ...
pre toto je dolezite inak aj v akom stave je vyfukove potrubie dalej
kazdopadne si myslim nielen teda asi ja, ze je pricpaty ten fap a potom to moze robit to co ti to robi
skus este tu nutenu regeneraciu spravit
|
|
08.08.2012 23:16 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498126
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
No regeneraci si to udelalo samo, teda podle informace 0km od poslední regenerace.
A ted matne premyslim, zda tam vubec volba provest vnucenou regeneraci nekde byla. Kde by mela byt?
A druha otazka ty bublinky jsou normalni?
No regeneraci si to udelalo samo, teda podle informace 0km od poslední regenerace.
A ted matne premyslim, zda tam vubec volba provest vnucenou regeneraci nekde byla. Kde by mela byt?
A druha otazka ty bublinky jsou normalni?
|
|
08.08.2012 23:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498127
|
|
jumep
|
|
|
ked nejdu stale, ale len obcas nejaka drobna, tak to neries, to je dost normalne bohuzial v tomto systeme
hmm ... a ked nevies ako sa pouziva diagnostika, tak naco ti je?
je to v riadiacke motora (vstrekovanie)
ked nejdu stale, ale len obcas nejaka drobna, tak to neries, to je dost normalne bohuzial v tomto systeme
hmm ... a ked nevies ako sa pouziva diagnostika, tak naco ti je? :)
je to v riadiacke motora (vstrekovanie)
|
|
08.08.2012 23:32 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498128
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Jeste tedy doplnim otazku, pokud auto pise 0km od poslední regenerace, tak ji to preci muselo provest, nebo snad ne?
Je pri nucene regeneraci nejaky specialni posup, nebo se da udelat za stani auta?
Priznavam bez muceni nucenou regeneraci jsem jeste na zadnem aute nedelal, vim musim se jeste dost a dost ucit, bohuzel jsem z nebe nespadl, teda doufam
Jeste tedy doplnim otazku, pokud auto pise 0km od poslední regenerace, tak ji to preci muselo provest, nebo snad ne?
Je pri nucene regeneraci nejaky specialni posup, nebo se da udelat za stani auta?
Priznavam bez muceni nucenou regeneraci jsem jeste na zadnem aute nedelal, vim musim se jeste dost a dost ucit, bohuzel jsem z nebe nespadl, teda doufam :-))))
|
|
08.08.2012 23:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498129
|
|
jumep
|
|
|
0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...
0 km, neznamena ze bola plnohodnotne dokoncena
nutena je na mieste 5 minut toci 4000 otacok ....
nesmie sa robit v uzavretych priestoroch atd. - vsetko sa docitas v diagnostike ...
|
|
09.08.2012 00:26 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2498132
|
|
jruze
|
|
|
Knight napsal(a): Uf chudinka auticko
Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za ui a nedá se to zruit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřeí-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostane ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo sluného Fapu ho pod otáčkama nedostane snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(u si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP sluný(tak podle mne pod 50% ivotnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vykubli vloku a nacpali novou (jen). To kubání můe v lepím případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu můe dělat dost často a nebo pořád-jakou má spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to má blí(vem si svou diag.) (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Udaje z auta se sluným FAP viz přílohy.
Chudinka , ale tak to je - ty 4000ot. opravdu tahaj za ui a nedá se to zruit jen trpět s autem. A jen tak na okraj ani s nucenkou toho mac nevyřeí-ta jen vypálí saze a pokud je FAP plný tak zaroveň i cerinu a ten dostane ven jen vapkou. A ten diferenčák je jasný(u čistého,nebo sluného Fapu ho pod otáčkama nedostane snad ani na 100.) - mám tu ,,Helmuta" tak se schválně podívám na jeho hodnoty(u si je z hlavy nepamatuji) ten co si pamatuji měl při prohlídce FAP sluný(tak podle mne pod 50% ivotnosti).Ohledně filtru nechci komentovat jak měnili,ale asi vykubli vloku a nacpali novou (jen). To kubání můe v lepím případě dělat pokus o regeneraci,kterou to ve stavu Fapu můe dělat dost často a nebo pořád-jakou má spotřebu?Od soboty jsem na Radavě - to má blí(vem si svou diag.):-o (nucenku tam dělat nebudu bo by po nás házeli kamení)
Udaje z auta se sluným FAP viz přílohy.
Přílohy: helmut x.xps ( 53775b ) - helmut.xps ( 53764b ) - |
|
| |
|
|