| | |
05.08.2020 09:42 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3279144
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Carlik, díky. U jsem jeden sehnal 110 000 km se vstřikama za 35 000. Díky za pomoc, snad to zase pojede, u jsem měsíc uzeměnej.
Carlik, díky. U jsem jeden sehnal 110 000 km se vstřikama za 35 000. Díky za pomoc, snad to zase pojede, u jsem měsíc uzeměnej.
|
|
06.12.2021 15:30 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3328933
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Zdravím, zhruba co 500Km mám, pravděpodobně při regeneraci, dočasnou ztrátu výkonu... Motor netáhne, ale na volnoběh lze vytočit. Teď o víkendu se mi to stalo znovu, tak jsem po chvilce zastavil a koukal pod kryt motoru.. Bylo slyet syčení s divným cinkáním.. Po chvíli něco klaplo a syčivý zvuk zmizel, no a pak motor zase jel jak má..
Můj předpoklad je takový, e to je asi nějaká trubička, nebo podtlaková klapka. Abych zbytečně nerozebíral vechny trubky, můe mi někdo poradit, která část podtlaku je při regeneraci aktivní, a kde je ta moná problematická část na motoru umístěna? Nebo jak fungují prvky zapojené do regenerace FAPu? Motor 2,0HDi RHR. Dík...
Zdravím, zhruba co 500Km mám, pravděpodobně při regeneraci, dočasnou ztrátu výkonu... Motor netáhne, ale na volnoběh lze vytočit. Teď o víkendu se mi to stalo znovu, tak jsem po chvilce zastavil a koukal pod kryt motoru.. Bylo slyet syčení s divným cinkáním.. Po chvíli něco klaplo a syčivý zvuk zmizel, no a pak motor zase jel jak má..
Můj předpoklad je takový, e to je asi nějaká trubička, nebo podtlaková klapka. Abych zbytečně nerozebíral vechny trubky, můe mi někdo poradit, která část podtlaku je při regeneraci aktivní, a kde je ta moná problematická část na motoru umístěna? Nebo jak fungují prvky zapojené do regenerace FAPu? Motor 2,0HDi RHR. Dík...
|
|
07.12.2021 11:30 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3328963
|
|
horal
|
Město: Valaské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 24 |
|
|
Ve hře je i kuní hryzání do hadiček. Já měl prokousnuté maličké pryové kolínko na hadičce, ovlivňující motor v době regenerace. Tehdy auto 2.0 HDi r.v. 2005 ( C 5 )
Ve hře je i kuní hryzání do hadiček. Já měl prokousnuté maličké pryové kolínko na hadičce, ovlivňující motor v době regenerace. Tehdy auto 2.0 HDi r.v. 2005 ( C 5 )
|
|
08.12.2021 21:21 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329062
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
horal napsal(a): Ve hře je i kuní hryzání do hadiček. Já měl prokousnuté maličké pryové kolínko na hadičce, ovlivňující motor v době regenerace. Tehdy auto 2.0 HDi r.v. 2005 ( C 5 )
Moje auto uvítalo několikráte kuní návtěvu, větinou jsem nael jen stopy na krytu motoru, ovem tak před rokem mi jedna návtěva potrhala tapec na čelní přepáce motor/kabina, jinou kodu jsem nenael.. Ale můj problém trvá déle, začalo to krátkými výpadky a nyní to je v čase regenerace dost výrazné pocukávání a ztráta výkonu.. Nevím které prvky jsou v čase regenerace aktivní...
Moje auto uvítalo několikráte kuní návtěvu, větinou jsem nael jen stopy na krytu motoru, ovem tak před rokem mi jedna návtěva potrhala tapec na čelní přepáce motor/kabina, jinou kodu jsem nenael.. Ale můj problém trvá déle, začalo to krátkými výpadky a nyní to je v čase regenerace dost výrazné pocukávání a ztráta výkonu.. Nevím které prvky jsou v čase regenerace aktivní...:nevim
|
|
12.12.2021 19:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329271
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
jruze napsal(a): Podle mne ádné navíc - jen jsou v jiném reimu ( v jiné mapě)
Včera jsem hledal problém, ani bych věděl kde mám hledat, viz. dotaz o 4 příspěvky výe... Zkusil jsem tahat za kolínka hadiček rozvodu podtlaku, a na potrubí sání a okolo... Na takovém elektroventilu, viz. příloha, který je vlevo dole nad kompresorem klimy. Na vyústění ventilu bylo jedno volné gumové kolínko, nasazené ale dalo se lehce vytáhnout. Zde je moná příčina vleklých potíí, vypadalo e je OK ale nebylo, no a to vedle něj se taky dalo bez velkých obtíí stáhnout... Nová kolínka asi neseenu. Dám na ně pérovou hadicovou sponu a pokud se problém vyřeí, bude dobře... Jene stále nebudu vědět proč...
Včera jsem hledal problém, ani bych věděl kde mám hledat, viz. dotaz o 4 příspěvky výe... Zkusil jsem tahat za kolínka hadiček rozvodu podtlaku, a na potrubí sání a okolo... Na takovém elektroventilu, viz. příloha, který je vlevo dole nad kompresorem klimy. Na vyústění ventilu bylo jedno volné gumové kolínko, nasazené ale dalo se lehce vytáhnout. Zde je moná příčina vleklých potíí, vypadalo e je OK ale nebylo, no a to vedle něj se taky dalo bez velkých obtíí stáhnout... Nová kolínka asi neseenu. Dám na ně pérovou hadicovou sponu a pokud se problém vyřeí, bude dobře... Jene stále nebudu vědět proč...:-((((
Přílohy: venti4915.jpg ( 9301b ) - |
|
13.12.2021 15:14 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329309
|
|
Hanz 397
|
|
|
Qwik napsal(a): Včera jsem hledal problém, ani bych věděl kde mám hledat, viz. dotaz o 4 příspěvky výe... Zkusil jsem tahat za kolínka hadiček rozvodu podtlaku, a na potrubí sání a okolo... Na takovém elektroventilu, viz. příloha, který je vlevo dole nad kompresorem klimy. Na vyústění ventilu bylo jedno volné gumové kolínko, nasazené ale dalo se lehce vytáhnout. Zde je moná příčina vleklých potíí, vypadalo e je OK ale nebylo, no a to vedle něj se taky dalo bez velkých obtíí stáhnout... Nová kolínka asi neseenu. Dám na ně pérovou hadicovou sponu a pokud se problém vyřeí, bude dobře... Jene stále nebudu vědět proč...
Je to ovládání klapek v Y. Ty jsou právě, mimo jiné při regeneraci aktivní (zjednodueně jedna zavře, druhá otevře, obtok mezichladiče). Kup si podtlakovou hadičku a buď to k nim natáhni celé, nebo si z ní udělej jen ta kolínka. Pásky na to nedávej, nebo kdy, tak ty zamačkávací. Je moné, e bude jeden (nebo oba) ty měniče KO.
Ps. : divím, se, e ti nikdo neodpověděl...
Je to ovládání klapek v Y. Ty jsou právě, mimo jiné při regeneraci aktivní (zjednodueně jedna zavře, druhá otevře, obtok mezichladiče). Kup si podtlakovou hadičku a buď to k nim natáhni celé, nebo si z ní udělej jen ta kolínka. Pásky na to nedávej, nebo kdy, tak ty zamačkávací. Je moné, e bude jeden (nebo oba) ty měniče KO.
Ps. : divím, se, e ti nikdo neodpověděl...
|
|
13.12.2021 21:31 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329330
|
|
Qwik
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 104 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): Je to ovládání klapek v Y. Ty jsou právě, mimo jiné při regeneraci aktivní (zjednodueně jedna zavře, druhá otevře, obtok mezichladiče). Kup si podtlakovou hadičku a buď to k nim natáhni celé, nebo si z ní udělej jen ta kolínka. Pásky na to nedávej, nebo kdy, tak ty zamačkávací. Je moné, e bude jeden (nebo oba) ty měniče KO.
Ps. : divím, se, e ti nikdo neodpověděl...
Dneska jsem koupil pruné hadicové sponky, namontoval na problémové místo, ale zjistil jsem, e pod tím jedním ventilem, je jetě dalí, s dalími problémovými hadičkami... No myslím, e bude fakt asi lepí, jak říká, z nové hadice udělat nová kolínka, protoe ty sponky stahují ty staré, které ji nejsou tak pruné. Jetě bych potřeboval ověřit, jestli fungují ty ventily. Ty by se měly dát vyzkouet přes diagnostiku, jene tu nemám.. Pokud jsou ale napájené 12ti volty, daly by se vyzkouet připojením na 12V, samozřejmě odpojím konektory. Je to moné?
---------------------------------------------------*******---------
01-Tak nové info...
Koupil jsem palivovou hadičku s vnitřním otvorem 4mm, viz foto. Odstranil jsem vechna gumová kolínka, a nahradil je kousky palivových hadiček... Na těch relé s podtlakem, si označte, kam která trubka patří!!, moná to je jedno. Jetě před jejich instalací, jsem pro jistotu provedl test klapek, které jsou na sacím potrubí, pomocí větí stříkačky a k ní připojené silikonové hadice.. Připojil jsem hadičku k potrubí které je blíe k relé, a zkusil jsem nasát. Pak jsem ji zakrtil a odpojil od stříkačky. Kdy jsem povolil podtlak z hadičky, bylo slyet klapnutí klapky na sacím potrubí.., měl by také jít vidět pohyb ve středním otvoru, kousek od přívodu podtlaku do klapky. Tím mám potvrzenou funkčnost klapek. Jejich těsnost jsem si potvrdil tak, e jsem nasál tak 1/3 stříkačky a nechal její píst vrátit se po chvíli zpět, samo se píst nevrátí úplně, je to dáno odporem pístu a zůstatkem podtlaku ve stříkačce. Test relé by se asi dal provést diag., ale tu nemám, a připojovat napětí na jejich vstupy není, pokud to nevíte co tam opravdu přivést, asi dobrý nápad. Po nasazení hadiček a trubek na své místo, se po nastartování motoru hláka "antipolution faulty...." zmizela, a zdá se, e je ve OK. Na jedno místo jsem pouil hadičku která je ohebnějí, dle foto ta lutá, je na benzín, materiál Tygon. Prolezu jetě ostatní místa, i na těch klapkách, jestli tam na mne nečeká nějaký otek, předběně je ve v pořádku. Práce tak na půl hodiny a máte klid. Dle mne by se tyto hadičky měly kontrolovat častěji, ne a přijde problém. Moná existují i jako náhradní díl, protoe náhrada je rovná hadička, ne jako origo kolínko 90st..
02-Dalí doplnění:
Na základě poznámky kolegy "Hanze 397" jsem prohlédl i podtlakové vedení u elektroventilu podtlakového ovládání turba, vlevo vzadu za motorem. Viz. foto...
Podtlakové ovládání turba je provedeno o poznání důkladněji, vedení je v kovu, a na hadičkách jsou nalisované spony, tam problém nemám.
Včera jsem jel delí trasu, cca 440km, ádná závada typu chvilkové ztráty výkonu se neprojevila, jen se mi objevila hláka anti polu.. Měl jsem cestu přes Holeov, tak jsem si vzpomněl na kolegu "Lukiho", ochotně mi auti proklepl, a smázl bezvýznamnou závadu, co la někde od havení (??ráno bylo -6 a v kopcích -10???), potom u byl klid... Za co mu moc děkuji...
Dneska jsem koupil pruné hadicové sponky, namontoval na problémové místo, ale zjistil jsem, e pod tím jedním ventilem, je jetě dalí, s dalími problémovými hadičkami... No myslím, e bude fakt asi lepí, jak říká, z nové hadice udělat nová kolínka, protoe ty sponky stahují ty staré, které ji nejsou tak pruné. Jetě bych potřeboval ověřit, jestli fungují ty ventily. Ty by se měly dát vyzkouet přes diagnostiku, jene tu nemám.. Pokud jsou ale napájené 12ti volty, daly by se vyzkouet připojením na 12V, samozřejmě odpojím konektory. Je to moné?
---------------------------------------------------*******---------
01-Tak nové info...
Koupil jsem palivovou hadičku s vnitřním otvorem 4mm, viz foto. Odstranil jsem vechna gumová kolínka, a nahradil je kousky palivových hadiček... Na těch relé s podtlakem, si označte, kam která trubka patří!!, moná to je jedno. Jetě před jejich instalací, jsem pro jistotu provedl test klapek, které jsou na sacím potrubí, pomocí větí stříkačky a k ní připojené silikonové hadice.. Připojil jsem hadičku k potrubí které je blíe k relé, a zkusil jsem nasát. Pak jsem ji zakrtil a odpojil od stříkačky. Kdy jsem povolil podtlak z hadičky, bylo slyet klapnutí klapky na sacím potrubí.., měl by také jít vidět pohyb ve středním otvoru, kousek od přívodu podtlaku do klapky. Tím mám potvrzenou funkčnost klapek. Jejich těsnost jsem si potvrdil tak, e jsem nasál tak 1/3 stříkačky a nechal její píst vrátit se po chvíli zpět, samo se píst nevrátí úplně, je to dáno odporem pístu a zůstatkem podtlaku ve stříkačce. Test relé by se asi dal provést diag., ale tu nemám, a připojovat napětí na jejich vstupy není, pokud to nevíte co tam opravdu přivést, asi dobrý nápad. Po nasazení hadiček a trubek na své místo, se po nastartování motoru hláka "antipolution faulty...." zmizela, a zdá se, e je ve OK. Na jedno místo jsem pouil hadičku která je ohebnějí, dle foto ta lutá, je na benzín, materiál Tygon. Prolezu jetě ostatní místa, i na těch klapkách, jestli tam na mne nečeká nějaký otek, předběně je ve v pořádku. Práce tak na půl hodiny a máte klid. Dle mne by se tyto hadičky měly kontrolovat častěji, ne a přijde problém. Moná existují i jako náhradní díl, protoe náhrada je rovná hadička, ne jako origo kolínko 90st.. :-)
02-Dalí doplnění:
Na základě poznámky kolegy "Hanze 397" jsem prohlédl i podtlakové vedení u elektroventilu podtlakového ovládání turba, vlevo vzadu za motorem. Viz. foto...
Podtlakové ovládání turba je provedeno o poznání důkladněji, vedení je v kovu, a na hadičkách jsou nalisované spony, tam problém nemám.
Včera jsem jel delí trasu, cca 440km, ádná závada typu chvilkové ztráty výkonu se neprojevila, jen se mi objevila hláka anti polu.. Měl jsem cestu přes Holeov, tak jsem si vzpomněl na kolegu "Lukiho", ochotně mi auti proklepl, a smázl bezvýznamnou závadu, co la někde od havení (??ráno bylo -6 a v kopcích -10???), potom u byl klid... Za co mu moc děkuji...
Přílohy: Menič tlaku turbo C5II.jpg ( 7865b ) - Na relé jsou tři výstupy -In/Vac/Odfuk Hadicová spona s def oukem.jpg ( 31217b ) - existují různé průměry Sada na test a opravu_podtlaku C5.jpg ( 3158302b ) - Homemade sada :-) Neco na test podtlaku.jpg ( 3032931b ) - Origo hadičky a náhrada Hadičky - na podtlakových relé.jpg ( 995725b ) - Na relátkách jsou dva výstupy |
|
19.12.2021 09:54 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329572
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
Zdravím,
v zimě při studeným motoru se mi někdy stane, kdy zařadím 3, 4 a smáčknu plyn, tak ho mačkám bez reakce motoru cca 4-6s motor nereaguje na plyn, pak v tom kubne a zase jede v pohodě dál. ádná hláka a diagnostika taky nic neukázala. V létě to neděla. Potkal se s tím u někdo? Děkuji
Zdravím,
v zimě při studeným motoru se mi někdy stane, kdy zařadím 3, 4 a smáčknu plyn, tak ho mačkám bez reakce motoru cca 4-6s motor nereaguje na plyn, pak v tom kubne a zase jede v pohodě dál. ádná hláka a diagnostika taky nic neukázala. V létě to neděla. Potkal se s tím u někdo? Děkuji
|
|
21.12.2021 14:35 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3329788
|
|
Hanz 397
|
|
|
Qwik napsal(a): Dneska jsem koupil pruné hadicové sponky, namontoval na problémové místo, ale zjistil jsem, e pod tím jedním ventilem, je jetě dalí, s dalími problémovými hadičkami... No myslím, e bude fakt asi lepí, jak říká, z nové hadice udělat nová kolínka, protoe ty sponky stahují ty staré, které ji nejsou tak pruné. Jetě bych potřeboval ověřit, jestli fungují ty ventily. Ty by se měly dát vyzkouet přes diagnostiku, jene tu nemám.. Pokud jsou ale napájené 12ti volty, daly by se vyzkouet připojením na 12V, samozřejmě odpojím konektory. Je to moné?
---------------------------------------------------*******---------
Tak nové info...
Koupil jsem palivovou hadičku s vnitřním otvorem 4mm, viz foto. Odstranil jsem vechna gumová kolínka, a nahradil je kousky palivových hadiček... Na těch relé s podtlakem, si označte, kam která trubka patří!!, moná to je jedno. Jetě před jejich instalací, jsem pro jistotu provedl test klapek, které jsou na sacím potrubí, pomocí větí stříkačky a k ní připojené silikonové hadice.. Připojil jsem hadičku k potrubí které je blíe k relé, a zkusil jsem nasát. Pak jsem ji zakrtil a odpojil od stříkačky. Kdy jsem povolil podtlak z hadičky, bylo slyet klapnutí klapky na sacím potrubí.., měl by také jít vidět pohyb ve středním otvoru, kousek od přívodu podtlaku do klapky. Tím mám potvrzenou funkčnost klapek. Jejich těsnost jsem si potvrdil tak, e jsem nasál tak 1/3 stříkačky a nechal její píst vrátit se po chvíli zpět, samo se píst nevrátí úplně, je to dáno odporem pístu a zůstatkem podtlaku ve stříkačce. Test relé by se asi dal provést diag., ale tu nemám, a připojovat napětí na jejich vstupy není, pokud to nevíte co tam opravdu přivést, asi dobrý nápad. Po nasazení hadiček a trubek na své místo, se po nastartování motoru hláka "antipolution faulty...." zmizela, a zdá se, e je ve OK. Na jedno místo jsem pouil hadičku která je ohebnějí, dle foto ta lutá, je na benzín, materiál Tygon. Prolezu jetě ostatní místa, i na těch klapkách, jestli tam na mne nečeká nějaký otek, předběně je ve v pořádku. Práce tak na půl hodiny a máte klid. Dle mne by se tyto hadičky měly kontrolovat častěji, ne a přijde problém. Moná existují i jako náhradní díl, protoe náhrada je rovná hadička, ne jako origo kolínko 90st..
No vidí, má opraveno a i pěkný návod jsi udělal. Jetě, kdy tohle měním, dělám rovnou i podtlaky u ovládání turba. To má měnič nahoře na motoru, jakoby schovaný za pravým zadním rohem a bývá tam ten samý problém...
A jetě drobnost. Jedno to, jak ty hadičky na měnič zapojí opravdu není, take jsi udělal dobře, e sis je označil (i origo jsou označené takovým navlečeným plastovým kroukem a na měniči je popis vývodů "IN" a "VAC").
No vidí, má opraveno a i pěkný návod jsi udělal. Jetě, kdy tohle měním, dělám rovnou i podtlaky u ovládání turba. To má měnič nahoře na motoru, jakoby schovaný za pravým zadním rohem a bývá tam ten samý problém...
A jetě drobnost. Jedno to, jak ty hadičky na měnič zapojí opravdu není, take jsi udělal dobře, e sis je označil (i origo jsou označené takovým navlečeným plastovým kroukem a na měniči je popis vývodů "IN" a "VAC"). :palec
|
|
29.05.2022 22:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3341528
|
|
azoh
|
Město: Praha 4, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Zdravím, přátelé, potřeboval bych radu, 2.0hdi, 80kw, 2002, 370000km, vstřiky dělány na podzim(2 nové pičky,2 vyčitěny), teď to začalo zas cukat a kouřit po zahřátí, mezi 1500 a 2000 ot, nad 2000ot jede normálně, teď kontrola vstřikům, jsou ok, mechanik má podezření na hydrostely ventilu, prosím poraďte
Zdravím, přátelé, potřeboval bych radu, 2.0hdi, 80kw, 2002, 370000km, vstřiky dělány na podzim(2 nové pičky,2 vyčitěny), teď to začalo zas cukat a kouřit po zahřátí, mezi 1500 a 2000 ot, nad 2000ot jede normálně, teď kontrola vstřikům, jsou ok, mechanik má podezření na hydrostely ventilu, prosím poraďte :-p
|
|
| |
|
|