| | |
20.06.2020 16:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274495
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nato ze chces poradit se chovas zajimave..pokud mas diagnostiku a neumis s ni tak je ti k hovnu sebe drazsi,tohle neni o penezich ale o informacich a znalostech
teplota lambdy je co?? to neznam..
Jumep se te ptal na teplotni cidla ne na lambdu ktera nemeri teplotu
nato ze chces poradit se chovas zajimave..pokud mas diagnostiku a neumis s ni tak je ti k hovnu sebe drazsi,tohle neni o penezich ale o informacich a znalostech
teplota lambdy je co?? to neznam..
Jumep se te ptal na teplotni cidla ne na lambdu ktera nemeri teplotu
|
|
20.06.2020 16:21 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274496
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): to je tak ked sa diagnostika pouziva na ciatnie kodov a nie na diagnostikovanie a prideluje sa vina na vsetko fapu
pocitam ze sa jedna o biturbo
ta skrtiaca klapka, teplotne cidla hodnoty ukazuje ok?
dotaz na ,,experta" na biturba : chová se to podle popisu h450 , a je to biturbo - snímače OK,klapka na sání (dávkovač vzduchu) OK , tři ECU vyměněny a přehrány origo softem(ztoho jedna bez áhnutí kohokoli vyměněna komplet i s BSI a klíčem) = tak kde je chyba ? původní ukazovala stále 3000 mlbarů na snímači turba 2.(je to dovoz a nějaký dobrák vyměnil jednotku za jednotku ze 407 biturba se softem pro biturbo .(jednotkaje stejná ale soft je jiný) Auto jede jak načipovaný do ohřátí a nebo do hláky ,,chyby tempomatu" (nečtu jen kody) (jetě doplním ECU bez chyb jedinou chyba je chyba tempomatu spojkovej a brzdovej spínač je OK , tlak a teplota paliva OK,podtlaky OK,teplota vody OK) - prostě vechny hodnoty OK ádné uloené chyby.
h450 - nekoupil jsi to teď nedavno ?
dotaz na ,,experta" na biturba : chová se to podle popisu h450 , a je to biturbo - snímače OK,klapka na sání (dávkovač vzduchu) OK , tři ECU vyměněny a přehrány origo softem(ztoho jedna bez áhnutí kohokoli vyměněna komplet i s BSI a klíčem) = tak kde je chyba ? původní ukazovala stále 3000 mlbarů na snímači turba 2.(je to dovoz a nějaký dobrák vyměnil jednotku za jednotku ze 407 biturba se softem pro biturbo .(jednotkaje stejná ale soft je jiný) Auto jede jak načipovaný do ohřátí a nebo do hláky ,,chyby tempomatu" (nečtu jen kody):-) (jetě doplním ECU bez chyb jedinou chyba je chyba tempomatu spojkovej a brzdovej spínač je OK , tlak a teplota paliva OK,podtlaky OK,teplota vody OK) - prostě vechny hodnoty OK ádné uloené chyby.
h450 - nekoupil jsi to teď nedavno ?
|
|
20.06.2020 20:51 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274526
|
|
Forrest
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Jetě trochu upřesním jruzi. Kdy autu nelapu na krk, jede to normálně i třeba 20 km, kdy na to pořádně lápnu, přestane táhnout, jakmile dosáhnu vyích otáček. Kdy jede normálně, má krásnej odpich a bere skoro ve vech otáčkách a taky v tu chvíli funguje tempomat. Jakmile se zahřeje vytočením, nebo delí jízdou, tak sice furt jede celkem pěkně, i předjídět se s tim dá, ale je dost líné, táhne tak napůl, píe to chybu tempomatu (kdy je zapnutý, tedy páčka pod volantem otočena na volbu tempomat), a tahá to pouze od 3 000 otáček, kdy se objeví celkem silný turbo efekt.
Jetě trochu upřesním jruzi. Kdy autu nelapu na krk, jede to normálně i třeba 20 km, kdy na to pořádně lápnu, přestane táhnout, jakmile dosáhnu vyích otáček. Kdy jede normálně, má krásnej odpich a bere skoro ve vech otáčkách a taky v tu chvíli funguje tempomat. Jakmile se zahřeje vytočením, nebo delí jízdou, tak sice furt jede celkem pěkně, i předjídět se s tim dá, ale je dost líné, táhne tak napůl, píe to chybu tempomatu (kdy je zapnutý, tedy páčka pod volantem otočena na volbu tempomat), a tahá to pouze od 3 000 otáček, kdy se objeví celkem silný turbo efekt.
|
|
21.06.2020 08:42 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274556
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Jurzi auto mám tak rok a půl a někdo tam predemnou přehrával také soft protoe to auto zlobilo u minulému majiteli ale ne v takové míře co pak me
Jurzi auto mám tak rok a půl a někdo tam predemnou přehrával také soft protoe to auto zlobilo u minulému majiteli ale ne v takové míře co pak me
|
|
21.06.2020 12:26 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274574
|
|
Poffa
|
Město: Spiská Belá, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 282 |
|
|
Forrest napsal(a): Jetě trochu upřesním jruzi. Kdy autu nelapu na krk, jede to normálně i třeba 20 km, kdy na to pořádně lápnu, přestane táhnout, jakmile dosáhnu vyích otáček. Kdy jede normálně, má krásnej odpich a bere skoro ve vech otáčkách a taky v tu chvíli funguje tempomat. Jakmile se zahřeje vytočením, nebo delí jízdou, tak sice furt jede celkem pěkně, i předjídět se s tim dá, ale je dost líné, táhne tak napůl, píe to chybu tempomatu (kdy je zapnutý, tedy páčka pod volantem otočena na volbu tempomat), a tahá to pouze od 3 000 otáček, kdy se objeví celkem silný turbo efekt.
ja som mal pri týchto veciach čo píe vadnú váhu vzduchu
ja som mal pri týchto veciach čo píe vadnú váhu vzduchu
|
|
21.06.2020 12:55 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274575
|
|
Forrest
|
Město: Písek, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 9 |
|
|
Jestli se nepletu, tak váhu vzduchu tam mám novou a jruze tam zkouel i nějakou dalí, která na jeho autě fungovala.
Jestli se nepletu, tak váhu vzduchu tam mám novou a jruze tam zkouel i nějakou dalí, která na jeho autě fungovala.
|
|
21.06.2020 17:06 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274597
|
|
jimho
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Forrest napsal(a): Jetě trochu upřesním jruzi. Kdy autu nelapu na krk, jede to normálně i třeba 20 km, kdy na to pořádně lápnu, přestane táhnout, jakmile dosáhnu vyích otáček. Kdy jede normálně, má krásnej odpich a bere skoro ve vech otáčkách a taky v tu chvíli funguje tempomat. Jakmile se zahřeje vytočením, nebo delí jízdou, tak sice furt jede celkem pěkně, i předjídět se s tim dá, ale je dost líné, táhne tak napůl, píe to chybu tempomatu (kdy je zapnutý, tedy páčka pod volantem otočena na volbu tempomat), a tahá to pouze od 3 000 otáček, kdy se objeví celkem silný turbo efekt.
Přesně takto se mi to chovalo taky a byl to regulační ventil turba .link.
Přesně takto se mi to chovalo taky a byl to regulační ventil turba https://www.citroeny.eu/elektrosoucasti-a-elektronika-2877/regulacni-ventil-turbodmychadla-pierburg-pro-motory-citroen-20hdi-a-22hdi-1618x2.html
|
|
21.06.2020 18:20 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274601
|
|
jumep
|
|
|
jruze: na biturba si tu ty odbornik, ne?
ked to pise chybu tempomatu, tak tam nesvieti ziadna chyba ina?
takto sa skutocne choval ventil regulacie turba, nepisalo, ale mohlo napisat chybu a nesiel tempomat
ten sa deaktivuje kvoli nedostatocnemu krutaku
predpokladam ze tie ventily boli vymenene, tu chce sledovat hodnoty a vediet ake kde maju byt a v com je odchylka, to je skutocne neriesitelne takto, alebo na strasne vela pisania, co asi cez forum nie je najvhodnejsie a je to zdlhave
jruze: na biturba si tu ty odbornik, ne?
ked to pise chybu tempomatu, tak tam nesvieti ziadna chyba ina?
takto sa skutocne choval ventil regulacie turba, nepisalo, ale mohlo napisat chybu a nesiel tempomat
ten sa deaktivuje kvoli nedostatocnemu krutaku
predpokladam ze tie ventily boli vymenene, tu chce sledovat hodnoty a vediet ake kde maju byt a v com je odchylka, to je skutocne neriesitelne takto, alebo na strasne vela pisania, co asi cez forum nie je najvhodnejsie a je to zdlhave
|
|
22.06.2020 21:49 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3274658
|
|
jruze
|
|
|
byla tam jednotka z peugeota 407 2.2HDI 125Kw soft pro 407 (nevím v čem je jiný ) ,poloha ventilu i snímání polohy je správé jen přestane tlačit turbo (za studena jsou hodnoty stejné a tlak turba Ok) , klapka na sání s příznakem KO , roztrachané BSI - při porovnání jiných jednotek a BSI ( bez imooff) ověření tlaku turba v měřených hodnotách nenastartované auto tlak 3000mlb a svítí třeba osvětlení nohou a kufru - na origo BSI nesvítí a dalí ,,divné" věci , na origo ECU je nepatrná stopa e si sní někdo krtnul o + . V tom autě někdo u byl a dosral ho a a , mimoto je v tom bufík také nějak divně instalovaný a přijde mi e i ten by mohl mít souvislost - je to závislé na teplotě ale teplota motoru a paliva je OK(chyby nejsou a pokus omyl je dost drahej) - původní stav byl e to ralo jak mesrmit teď u myslím spotřeba OK.(proč a u zahřátého motoru ? ) a chyb to vyhodí někdy víc ale nesmyslných protoe hodoty chyby jsou správné(třeba předepsaný tlak turba = naměřený atd..)
byla tam jednotka z peugeota 407 2.2HDI 125Kw soft pro 407 (nevím v čem je jiný ) ,poloha ventilu i snímání polohy je správé jen přestane tlačit turbo (za studena jsou hodnoty stejné a tlak turba Ok) , klapka na sání s příznakem KO , roztrachané BSI - při porovnání jiných jednotek a BSI ( bez imooff) ověření tlaku turba v měřených hodnotách nenastartované auto tlak 3000mlb a svítí třeba osvětlení nohou a kufru - na origo BSI nesvítí a dalí ,,divné" věci , na origo ECU je nepatrná stopa e si sní někdo krtnul o + . V tom autě někdo u byl a dosral ho a a , mimoto je v tom bufík také nějak divně instalovaný a přijde mi e i ten by mohl mít souvislost - je to závislé na teplotě ale teplota motoru a paliva je OK(chyby nejsou a pokus omyl je dost drahej) - původní stav byl e to ralo jak mesrmit teď u myslím spotřeba OK.(proč a u zahřátého motoru ? ) a chyb to vyhodí někdy víc ale nesmyslných protoe hodoty chyby jsou správné(třeba předepsaný tlak turba = naměřený atd..)
|
|
08.07.2020 15:22 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3276498
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Ahoj vem, nechci ruit diskusi, ale vyskytl se mi na C5 2.0HDi z roku 2013 podobn problém. Pocukávání se mi také projevovalo. Minulý týden se to začalo projevovat tak, e to vypadalo, jako kdy jedu po hrbolaté silnici a to jsem jel po novém úseku na dálnici. Ujel jsem jetě padesát kilometrů a najednou slyím ukání i přes zavřená okna. Otevřel jsem okno a slyel jsem u docela permoníka. Zastavil jsem na benzince a ozývalo se to z motoru, tak jsem se nachal odtáhnout domů. Podle servisu Citroen to prý bude vadný vstřik. Mám to v servisu a prohlíeli vstřiky a přehazovali za nový, ale klepe to pořád. Kompletní výměna vstřiků prý 30 000,-Kč. Rozvody mám měněné v březnu a najeto mám 189 000km. Nesetkali jste se s tím někdo? Je to jako kdy mlátím kladivem do kovadliny. Díky za radu.
Ahoj vem, nechci ruit diskusi, ale vyskytl se mi na C5 2.0HDi z roku 2013 podobn problém. Pocukávání se mi také projevovalo. Minulý týden se to začalo projevovat tak, e to vypadalo, jako kdy jedu po hrbolaté silnici a to jsem jel po novém úseku na dálnici. Ujel jsem jetě padesát kilometrů a najednou slyím ukání i přes zavřená okna. Otevřel jsem okno a slyel jsem u docela permoníka. Zastavil jsem na benzince a ozývalo se to z motoru, tak jsem se nachal odtáhnout domů. Podle servisu Citroen to prý bude vadný vstřik. Mám to v servisu a prohlíeli vstřiky a přehazovali za nový, ale klepe to pořád. Kompletní výměna vstřiků prý 30 000,-Kč. Rozvody mám měněné v březnu a najeto mám 189 000km. Nesetkali jste se s tím někdo? Je to jako kdy mlátím kladivem do kovadliny. Díky za radu.
|
|
08.07.2020 18:33 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3276512
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Nevim jestli tukani, ale mw cvakala podtlakova pumpa. Pry to nema na nic vliv, ale me to stvalo tak jsem ji vymenil a je klid. Je pri pohledu zepredu vpravo na motoru pohenena prvni vackou v poradi, za ni je na druhe vacce CR cerpadlo. Kdyz na ni sahnes, tak to cvakani jde citit, je v ni mala vule, mel jsem ji i pak rozdelanou, ale nic nenasel, auto jinak fungovalo normalne, jen ten zvuk.
Mozna to, ale neni presne to co u Tebe.
Nevim jestli tukani, ale mw cvakala podtlakova pumpa. Pry to nema na nic vliv, ale me to stvalo tak jsem ji vymenil a je klid. Je pri pohledu zepredu vpravo na motoru pohenena prvni vackou v poradi, za ni je na druhe vacce CR cerpadlo. Kdyz na ni sahnes, tak to cvakani jde citit, je v ni mala vule, mel jsem ji i pak rozdelanou, ale nic nenasel, auto jinak fungovalo normalne, jen ten zvuk.
Mozna to, ale neni presne to co u Tebe.
|
|
08.07.2020 21:56 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3276518
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
u mého motoru se nedá mluvit o cvrlikání. Ty rány jsou jako kdy tam práská startovací pistole, takové silné lupání a řekl bych v nějakém čtvrtinovém rytmu k otáčkám motoru. Kdy jsem měl kdysi oktávku a to tu starou první z roku 1959, tak motor po go cvrlikal, jak klapaly ventily. v Citráku se chtějí podívat na ventily, jestli se tomu něco nestalo, ale to se mi moc nezdá. Nechám to na nich. Nemám ádnou dílnu, ani monosti diagnostiky. Díky za radu.
u mého motoru se nedá mluvit o cvrlikání. Ty rány jsou jako kdy tam práská startovací pistole, takové silné lupání a řekl bych v nějakém čtvrtinovém rytmu k otáčkám motoru. Kdy jsem měl kdysi oktávku a to tu starou první z roku 1959, tak motor po go cvrlikal, jak klapaly ventily. v Citráku se chtějí podívat na ventily, jestli se tomu něco nestalo, ale to se mi moc nezdá. Nechám to na nich. Nemám ádnou dílnu, ani monosti diagnostiky. Díky za radu.
|
|
09.07.2020 08:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3276525
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Tak ze by hydrostely, jako tu nekdo daval u RHRka. Tezko rict takhle, kdyz clivek u toho neni a nevidi to a neslysi to. Dej pak vedet jestli to soudruzi v Citroenu opravy.
Tak ze by hydrostely, jako tu nekdo daval u RHRka. Tezko rict takhle, kdyz clivek u toho neni a nevidi to a neslysi to. Dej pak vedet jestli to soudruzi v Citroenu opravy.
|
|
09.07.2020 09:27 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3276529
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
tyto motory u jsou daleko za mými schopnostmi a nemám ádnou dílnu, kde by se dalo něco přeměřit. Jestli to dělají vstřiky na 200MPa, nebo to dělají hydrotely. Jetě na starejch kodovkách a vartburcích, to jsme něco bastlili. Na Sieře jsem si také lecos opravil, ale tohle je u pro mne panělská vesnice. Podle zvuku to měly být vstřiky, ale kdy s tím vekslovali, tak zjistili houby. Ono mít jenom jeden náhradní funkční vstřik, to také nemusí být to pravé ořechové. Na diagnostice prý jim to ukazovalo divné hodnoty na vstřicích. Uvidíme, co mi řeknou zítra. Kdy budu měnit sadu vstřiků, tak vysolím 30 litrů a budu doufat, e to bude jezdit bez závad. Tohle se stane zrovna kdy jsem podle dojezdu začal jezdit prakticky za 5l/100km. Dám vědět, co soudruzi z Citroenu zjistili. Díky za rady.
tyto motory u jsou daleko za mými schopnostmi a nemám ádnou dílnu, kde by se dalo něco přeměřit. Jestli to dělají vstřiky na 200MPa, nebo to dělají hydrotely. Jetě na starejch kodovkách a vartburcích, to jsme něco bastlili. Na Sieře jsem si také lecos opravil, ale tohle je u pro mne panělská vesnice. Podle zvuku to měly být vstřiky, ale kdy s tím vekslovali, tak zjistili houby. Ono mít jenom jeden náhradní funkční vstřik, to také nemusí být to pravé ořechové. Na diagnostice prý jim to ukazovalo divné hodnoty na vstřicích. Uvidíme, co mi řeknou zítra. Kdy budu měnit sadu vstřiků, tak vysolím 30 litrů a budu doufat, e to bude jezdit bez závad. Tohle se stane zrovna kdy jsem podle dojezdu začal jezdit prakticky za 5l/100km. Dám vědět, co soudruzi z Citroenu zjistili. Díky za rady.
|
|
22.07.2020 12:44 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3277801
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tak mám zprávy z Citroenu: vstřiky jsou prý na hraně podle zkuebny, ale to prý nezpůsobuje bouchání, tak budou sundavat hlavu a hledat dále, co to způsobuje. Tak nevím, co dělat. Auto u mám od 5.7. nepojízdné a do poloviny srpna , e mi to neopraví. Co si o tom myslí někdo z Vás?
Tak mám zprávy z Citroenu: vstřiky jsou prý na hraně podle zkuebny, ale to prý nezpůsobuje bouchání, tak budou sundavat hlavu a hledat dále, co to způsobuje. Tak nevím, co dělat. Auto u mám od 5.7. nepojízdné a do poloviny srpna , e mi to neopraví. Co si o tom myslí někdo z Vás?
|
|
04.08.2020 09:00 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3279042
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tak u mám informaci konečnou. Rumplování v motoru je způsobeno vůlí na 2 pístu. Říkali mi, e je tam vůle několika milimetrů. Nevíte někdo o nějakém dobrém motoráři v okolí Prahy? Díky za radu.
Tak u mám informaci konečnou. Rumplování v motoru je způsobeno vůlí na 2 pístu. Říkali mi, e je tam vůle několika milimetrů. Nevíte někdo o nějakém dobrém motoráři v okolí Prahy? Díky za radu.
|
|
04.08.2020 10:40 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3279063
|
|
jumep
|
|
|
nez sa rypat s motorom je lahsie zohnat cely z buracky
vybrus kluky a podobne s tesneniami bude vyrazne viac ako starsi motor
nez sa rypat s motorom je lahsie zohnat cely z buracky
vybrus kluky a podobne s tesneniami bude vyrazne viac ako starsi motor
|
|
04.08.2020 10:43 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3279064
|
|
Milan_N
|
Město: Beneov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 12 |
|
|
teď jsem odepsal na inzerát na motor. Údajně má najeto 63809km. Zatím neznám cenu. Jaká bz bzla taková sluná cena? Díky za radu
teď jsem odepsal na inzerát na motor. Údajně má najeto 63809km. Zatím neznám cenu. Jaká bz bzla taková sluná cena? Díky za radu
|
|
05.08.2020 09:17 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
3279143
|
|
Carlík
|
Město: Prostějov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 256 |
|
|
Ceny se pohybuji mezi 20-30 tisici. Podle toho kolik ma najeto a taky co je na nem vse nastrojeno..
Koukni na bazos, sbazar a udelej si zhruba predstavu.
Ceny se pohybuji mezi 20-30 tisici. Podle toho kolik ma najeto a taky co je na nem vse nastrojeno..
Koukni na bazos, sbazar a udelej si zhruba predstavu.
|
|
| |
|
|