| | |
09.09.2010 20:15 -
Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355305
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Ahoj,
vím e se to blbě popisuje a jetě blběji diagnostikuje, ale asi dva měsíce mám problém se kubáním auta. Mám C5 II 2.0 HDI 100kw. Problém se projevuje tak jednou za dva a tři týdny, ale teď se chystám na delí cesty a mám trochu obavy. Celý problém je v tom, e najednou uprostřed jízdy začne auto lehce pocukávat, děje se tak kolem 60-80km/h a spí mírně seláplém plynu. Nejhorí je to při popojídění, kdy lápnete na plyn auto se rozjede otáčky jdou nahoru, najednou otáčky spadnou a auto ztratí výkon a za dvě vteřiny se ty otáčky zase najednou vrátí, take obrovské kubnutí a auto zase jede....a tohle se opakuje nějakých 10 minut a pak to samo přejde....a pak je ve v pohodě. Teď jsem si vimnul, e i kdy jsem zastavil a stál, tak otáčky na volnoběh lítali nahoru a dolů. Jinak nic dalího jsem nevypozoroval....ádné chybové hláení, ádná kontrolka se nerozsvítí. Dnes se chyba projevila při jízdě, pak manelka dojela chcípla motor, za dvě hodiny se vrátila nastartovala a opět to cukalo...Technik v Citroenu se smál, e buď s chybou přijedu a nebo je to na výměnu poloviny auta.....take prý čekat, dokud to auto někde nezůstane stát a u dál nebude chtít jet....nemáte někdo nápad co s tím.....pedál plynu, či něco u paliva?
Ahoj,
vím e se to blbě popisuje a jetě blběji diagnostikuje, ale asi dva měsíce mám problém se kubáním auta. Mám C5 II 2.0 HDI 100kw. Problém se projevuje tak jednou za dva a tři týdny, ale teď se chystám na delí cesty a mám trochu obavy. Celý problém je v tom, e najednou uprostřed jízdy začne auto lehce pocukávat, děje se tak kolem 60-80km/h a spí mírně seláplém plynu. Nejhorí je to při popojídění, kdy lápnete na plyn auto se rozjede otáčky jdou nahoru, najednou otáčky spadnou a auto ztratí výkon a za dvě vteřiny se ty otáčky zase najednou vrátí, take obrovské kubnutí a auto zase jede....a tohle se opakuje nějakých 10 minut a pak to samo přejde....a pak je ve v pohodě. Teď jsem si vimnul, e i kdy jsem zastavil a stál, tak otáčky na volnoběh lítali nahoru a dolů. Jinak nic dalího jsem nevypozoroval....ádné chybové hláení, ádná kontrolka se nerozsvítí. Dnes se chyba projevila při jízdě, pak manelka dojela chcípla motor, za dvě hodiny se vrátila nastartovala a opět to cukalo...Technik v Citroenu se smál, e buď s chybou přijedu a nebo je to na výměnu poloviny auta.....take prý čekat, dokud to auto někde nezůstane stát a u dál nebude chtít jet....nemáte někdo nápad co s tím.....pedál plynu, či něco u paliva?
|
|
09.09.2010 20:19 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355306
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
kolik mas najeto ?
kolik mas najeto ?
|
|
09.09.2010 20:33 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355308
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
160000km....před 10000 repas motoru....rozsekané turbo a potkaný motor.....
Jinak zítra jedu do Citroenu na vyčitění klima, tak rovnou nechám projet i diagnostiku......doufám, e by tam mohlo něco být...
160000km....před 10000 repas motoru....rozsekané turbo a potkaný motor.....
Jinak zítra jedu do Citroenu na vyčitění klima, tak rovnou nechám projet i diagnostiku......doufám, e by tam mohlo něco být...
|
|
09.09.2010 20:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355309
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstriky puvodni ?
vstriky puvodni ?
|
|
09.09.2010 21:14 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355313
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Hmm, myslím e jo...., ale nejsem si jistej....počítám, ale e to by se mělo projevit na diagnostice.....i kdyby zrovna auto nemělo svou slabou chvilku, nebo ne?
Hmm, myslím e jo...., ale nejsem si jistej....počítám, ale e to by se mělo projevit na diagnostice.....i kdyby zrovna auto nemělo svou slabou chvilku, nebo ne?
|
|
09.09.2010 21:23 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355315
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na diag moc ne,jen v pripade zeby unik paliva, treba prepadem, byl vetsi nez by stihl solenoid na cerpadle uregulovat
na diag moc ne,jen v pripade zeby unik paliva, treba prepadem, byl vetsi nez by stihl solenoid na cerpadle uregulovat
|
|
10.09.2010 14:09 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2355346
|
|
Sovaja
|
Město: Odolena Voda, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 21 |
|
|
Tak klasika, ráno sednu do auta a celou cestu do servisu jedu přískokama....přiberu technika do auta...a lape jako hodinky. No jetě jsem auto po servise neviděl, ale prý byla uvolněná hadice u turba....tak jsem zvědavej..
Tak klasika, ráno sednu do auta a celou cestu do servisu jedu přískokama....přiberu technika do auta...a lape jako hodinky:-). No jetě jsem auto po servise neviděl, ale prý byla uvolněná hadice u turba....tak jsem zvědavej..
|
|
07.05.2011 15:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2389125
|
|
george
|
Město: Halifax, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
zdravym vas lidi jsem tu novy a nevym jak to tu chodi.ale mohl by my nekdo pomoc mam c5pouze 1.8 16v donedavna zadny problem, to ji mam 3 roky ,ale zacalo cukani prijizde pred mesicem a ted uz zacal cukat i pri nastarovani.vimenil jsem svicky vzduchovej filtr vicistil vstriky
vsechny ty hadice a hadicky co vedou od vzduchovyho filtru do motoru ale nevim jak vypada a kde ji mam hledat, a to je vaha vzduhu.ta by to mohla delat.ja se tomu moc nevyznam.pomuze te my?
zdravym vas lidi jsem tu novy a nevym jak to tu chodi.ale mohl by my nekdo pomoc mam c5pouze 1.8 16v donedavna zadny problem, to ji mam 3 roky ,ale zacalo cukani prijizde pred mesicem a ted uz zacal cukat i pri nastarovani.vimenil jsem svicky vzduchovej filtr vicistil vstriky
vsechny ty hadice a hadicky co vedou od vzduchovyho filtru do motoru ale nevim jak vypada a kde ji mam hledat, a to je vaha vzduhu.ta by to mohla delat.ja se tomu moc nevyznam.pomuze te my?
|
|
07.05.2011 16:56 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2389131
|
|
miskod
|
|
|
Benzinovy motor ziadnu vahu vzduchu nema. Tam je akurat podtlakovy senzor v sani.
Ak to cuka nejako vyrazne, tak to moze byt v klapke. Nieco taketo riesili na picasach s tym istym motorom. Niekomu pomohlo precistenie drah potenciometrov serva, niekomu az vymena.
Benzinovy motor ziadnu vahu vzduchu nema. Tam je akurat podtlakovy senzor v sani.
Ak to cuka nejako vyrazne, tak to moze byt v klapke. Nieco taketo riesili na picasach s tym istym motorom. Niekomu pomohlo precistenie drah potenciometrov serva, niekomu az vymena.
|
|
07.05.2011 17:02 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2389132
|
|
jumep
|
|
|
tu chce pozret diagnostikou ci nahodou nepise nejaku konkretnu chybu a od toho sa odrazit
tu chce pozret diagnostikou ci nahodou nepise nejaku konkretnu chybu a od toho sa odrazit
|
|
15.12.2011 20:28 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2432953
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
zdarec vem! tak nevím jestli to patří sem, ale nic jinýho jsem nenael. mám problém s rychlím klesáním otáček motoru při řazení např. z 2-3, převně za studena a je jedno, jestli to je na plyn, nebo po cca 35stupních, kdy se přepne automaticky na plyn. otáčky letí dolů, bez pozvolného klesání, k 1000 ot/min, padnou ní k 500, tam se to probere a vyskočí na 1000 a usadí se na na svojem. to ve, kdy nechám selápnutou spojku dýl. jinak to samo přeřadím, ale kdy to má zabrat na stupeň 3 od 1100ot/min, tak to docela kubne a to se můu snait se spojkou jak chcu.
Nejsu v tom sám, borcovi z hokny to stejný dělá u mondea, taky LPG, a dělali mu to u stejných loupeníků. ovem má to lepí v tom,e při jízdě v zatáčce mu to přepíná z plynu na beneli. ale padá mu o stejně.
kdy je ovem mráz, tak to dokonce chcípá, otáčky padnou a na nulu. stalo se jednou.
čímto můe být?
dík za nakopnutí!
zdarec vem! tak nevím jestli to patří sem, ale nic jinýho jsem nenael. mám problém s rychlím klesáním otáček motoru při řazení např. z 2-3, převně za studena a je jedno, jestli to je na plyn, nebo po cca 35stupních, kdy se přepne automaticky na plyn. otáčky letí dolů, bez pozvolného klesání, k 1000 ot/min, padnou ní k 500, tam se to probere a vyskočí na 1000 a usadí se na na svojem. to ve, kdy nechám selápnutou spojku dýl. jinak to samo přeřadím, ale kdy to má zabrat na stupeň 3 od 1100ot/min, tak to docela kubne a to se můu snait se spojkou jak chcu.
Nejsu v tom sám, borcovi z hokny to stejný dělá u mondea, taky LPG, a dělali mu to u stejných loupeníků. ovem má to lepí v tom,e při jízdě v zatáčce mu to přepíná z plynu na beneli. ale padá mu o stejně.
kdy je ovem mráz, tak to dokonce chcípá, otáčky padnou a na nulu. stalo se jednou.
čímto můe být?
dík za nakopnutí!:nevim
|
|
15.12.2011 21:09 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2432966
|
|
Hanz 397
|
|
|
V první řadě bych asi zajel k těm kouzelníkům,co to dělali a kdyby to nepomohlo,tak zkusit vyčistit systém volnoběhu(nevím,zda má 1,8 ventil,nebo servoklapku). Bývá to docela častej a hodně přehlíenej problém,e kvůli karbonovým úsadám patně funguje systém regulace volnoběhu...
V první řadě bych asi zajel k těm kouzelníkům,co to dělali a kdyby to nepomohlo,tak zkusit vyčistit systém volnoběhu(nevím,zda má 1,8 ventil,nebo servoklapku). Bývá to docela častej a hodně přehlíenej problém,e kvůli karbonovým úsadám patně funguje systém regulace volnoběhu...
|
|
08.01.2012 21:59 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2438142
|
|
citrus
|
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 612 |
|
|
mne na xsare 1.8i 8v (bez LPG) mezi kvaltami otacky isli zasa hore. Pomohlo vycistenie skrtiacej klapky. Kolisanie otacok tiez vyriesilo cistenie klapky.
mne na xsare 1.8i 8v (bez LPG) mezi kvaltami otacky isli zasa hore. Pomohlo vycistenie skrtiacej klapky. Kolisanie otacok tiez vyriesilo cistenie klapky.
|
|
11.01.2012 22:23 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439770
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Tak je vyřeeno: motor cukal, nejvíc při malém zatíení. Nakonec nebyly patné vstřiky, moje noční můra, ale blbnul EGR. Na diag ze začátku nebylo nic, vyběhl a po delí době. Před cca 40tis km byl nový Tak jsem ho vyčistil, ale pořád trochu zadrhává-podle mě je na odchodu ten elektromagnet uvnitř. No a pro jistotu jsem EGR na přírubě zaslepil. Diag závadu nehlásí a auto jede o poznání líp. Řekl bych e i líp ne původně s funkčním ERG... No a emise mě netrápí, při té 5l spotřebě jich zase tolik nebude
Tak je vyřeeno: motor cukal, nejvíc při malém zatíení. Nakonec nebyly patné vstřiky, moje noční můra, ale blbnul EGR. Na diag ze začátku nebylo nic, vyběhl a po delí době. Před cca 40tis km byl nový:nevim Tak jsem ho vyčistil, ale pořád trochu zadrhává-podle mě je na odchodu ten elektromagnet uvnitř. No a pro jistotu jsem EGR na přírubě zaslepil. Diag závadu nehlásí a auto jede o poznání líp. Řekl bych e i líp ne původně s funkčním ERG... No a emise mě netrápí, při té 5l spotřebě jich zase tolik nebude:-d
|
|
12.01.2012 00:34 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2439856
|
|
alx
|
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 1278 |
|
|
Pokracovani na tema EGR zde: .link.
Pokracovani na tema EGR zde: http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2439855-problematika-a-funkce-egr/
|
|
07.08.2012 22:36 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497871
|
|
Knight
|
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 80 |
|
|
Ahoj vem,
potřeboval bych jednu big pomoc. radu.
Mam C5 2.0 HDi s FAPem a auto mi začalo cukat, při rozjezdu na jedničku auto na malilinkatou chvilku stratí výkon, dále při jízdě cca 50km/h v nízkých otáčkách s jemně selápnutým plynem na 3 začne auto docela dost cukat, stačí lehce přilápnout více nebo uvolnit a cukání přestane.
Naznal jsem tedy, e za to můe váha vzduchu , tak sem jí vyčistil a pomohlo to lehce.
Dnes jsem váhu vyměnil za novou a přestal problém při rozjezdu, ale cukání při 50km/h pokračuje (ji méně).
Kdy sem auto projíděl tak, my vyhlásilo chybu - nebezpečí zanesení FAP a zůstal sívtit servis, po chvilce zhasl a při přidání nad 70kmh se zase rosvítil se stejnou hlákou, kdy sem po cca 3min dojel domů servis zhasl a zatím nesvíti.
Připojil jsem tedy auto na diag a zjistil jsem, e se udělala regenerace FAP filtru před 0km, take asi OK, Jinak auto na diag hlásí pouze 1614 Spímač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla Koherence napětí snímače mimo standardních pseudo závad.
Před cca 1000km byl dělán vzduchový filtr, naftový filtr a oleje.
Otázka zní comůe kde jetě hledat zdroj problému cukání?
Díky za vem za nápady a pomoc, potřebuji brzo s autem najet mooooooc a jetě o trochu víc km.
Ahoj vem,
potřeboval bych jednu big pomoc. radu.
Mam C5 2.0 HDi s FAPem a auto mi začalo cukat, při rozjezdu na jedničku auto na malilinkatou chvilku stratí výkon, dále při jízdě cca 50km/h v nízkých otáčkách s jemně selápnutým plynem na 3 začne auto docela dost cukat, stačí lehce přilápnout více nebo uvolnit a cukání přestane.
Naznal jsem tedy, e za to můe váha vzduchu :palec, tak sem jí vyčistil a pomohlo to lehce.
Dnes jsem váhu vyměnil za novou a přestal problém při rozjezdu, ale cukání při 50km/h pokračuje (ji méně).
Kdy sem auto projíděl tak, my vyhlásilo chybu - nebezpečí zanesení FAP a zůstal sívtit servis, po chvilce zhasl a při přidání nad 70kmh se zase rosvítil se stejnou hlákou, kdy sem po cca 3min dojel domů servis zhasl a zatím nesvíti.
Připojil jsem tedy auto na diag a zjistil jsem, e se udělala regenerace FAP filtru před 0km, take asi OK, Jinak auto na diag hlásí pouze 1614 Spímač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla Koherence napětí snímače mimo standardních pseudo závad.
Před cca 1000km byl dělán vzduchový filtr, naftový filtr a oleje.
Otázka zní comůe kde jetě hledat zdroj problému cukání? :nevim
Díky za vem za nápady a pomoc, potřebuji brzo s autem najet mooooooc a jetě o trochu víc km.
|
|
07.08.2012 22:48 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497873
|
|
jumep
|
|
|
relativne to moze byt v tom fape, mam tu jedneho podobneho cloveka, kde sa mu fap regeneruje kazdych 1200km a potom mu to zacalo pistat toto, predpokladam ze bude mat zle to diferencne cidlo alebo pripchate tie trubky co do neho idu a preto sa mu to regeneruje len nutene
ked som tomu spravil regeneraciu nutenu (diagnostikou) tak z toho lietali sadze co to bolo tak zanesene, ked s tym pride a spomenem si, dam vedet na co sa prislo
relativne to moze byt v tom fape, mam tu jedneho podobneho cloveka, kde sa mu fap regeneruje kazdych 1200km a potom mu to zacalo pistat toto, predpokladam ze bude mat zle to diferencne cidlo alebo pripchate tie trubky co do neho idu a preto sa mu to regeneruje len nutene
ked som tomu spravil regeneraciu nutenu (diagnostikou) tak z toho lietali sadze co to bolo tak zanesene, ked s tym pride a spomenem si, dam vedet na co sa prislo
|
|
07.08.2012 22:52 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497875
|
|
Hanz 397
|
|
|
Knight napsal(a): Ahoj vem,
potřeboval bych jednu big pomoc. radu.
Mam C5 2.0 HDi s FAPem a auto mi začalo cukat, při rozjezdu na jedničku auto na malilinkatou chvilku stratí výkon, dále při jízdě cca 50km/h v nízkých otáčkách s jemně selápnutým plynem na 3 začne auto docela dost cukat, stačí lehce přilápnout více nebo uvolnit a cukání přestane.
Naznal jsem tedy, e za to můe váha vzduchu , tak sem jí vyčistil a pomohlo to lehce.
Dnes jsem váhu vyměnil za novou a přestal problém při rozjezdu, ale cukání při 50km/h pokračuje (ji méně).
Kdy sem auto projíděl tak, my vyhlásilo chybu - nebezpečí zanesení FAP a zůstal sívtit servis, po chvilce zhasl a při přidání nad 70kmh se zase rosvítil se stejnou hlákou, kdy sem po cca 3min dojel domů servis zhasl a zatím nesvíti.
Připojil jsem tedy auto na diag a zjistil jsem, e se udělala regenerace FAP filtru před 0km, take asi OK, Jinak auto na diag hlásí pouze 1614 Spímač bodu odporu pro omezovač rychlosti vozidla Koherence napětí snímače mimo standardních pseudo závad.
Před cca 1000km byl dělán vzduchový filtr, naftový filtr a oleje.
Otázka zní comůe kde jetě hledat zdroj problému cukání?
Díky za vem za nápady a pomoc, potřebuji brzo s autem najet mooooooc a jetě o trochu víc km.
EGR?
EGR?
|
|
07.08.2012 22:53 -
Re: Chvilková ztráta výkonu (cukání)
|
2497877
|
|
jumep
|
|
|
tiez som si myslel u neho ze ot je EGR, ale spravil som tu nutenu regeneraciu a potom to bolo ok ... (kym sa mu to zasa nezanese) - preto si myslim ze su zapchate tie trubky diferencnych tlakov
tiez som si myslel u neho ze ot je EGR, ale spravil som tu nutenu regeneraciu a potom to bolo ok ... (kym sa mu to zasa nezanese) - preto si myslim ze su zapchate tie trubky diferencnych tlakov
|
|
| |
|
|