| | |
01.03.2016 21:07 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2924366
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Tak kdy to tvrdí kníka ok..tu k tomu teda nemám :-/ u se v tom vrtám 3týdny a pořád nějak nemůu řijít na to proč mi kvoká. Na volnoběh za tepla poplivává jako kdyby to mělo na jednom válci patnou jiskru. Vyměnil jsem svíčky, gumový izolátory ze zapalovacího modulu sem proměřil VN multimetrem(bez svodu ok) pruný vodiče od zapalovací cívky byli rezaty(vyčitěno ultrazvukem) vyndal jsem vstřiky poslal do jet servisu(vrátili se s protokolem 4x OK ) čerpadlo sem měl rozebrany(auto sem koupil jako nepojízdný tak nebylo co ztratit) vyčistil, zkontoroloval mebrány(bez pokození) přelapoval jsem lícní desku s komínkem ve kterým běhaj pístky,sloil v olejoví lázni a auto ije. Ale jen zůstal problém s tím nepravidelným volnoběhem, stači jen lehounce přidat a je klid. lambdy fungujou,na volnoběh tlačí 79-83bar při 30% regulace tlaku, přetěsnoval jsem celí sací trakt(předelí majitel a jeho kamarádi machanici se na tom dostatečně vyřádili) take vůbec netěsnil celý svod(strhaný rouby na těsnění,uvolněný spony na pruném spojí mezi EGR ventilem a svodama) bohuel bez úspěchu...
ps: 1:kompresy sem měřil a na vech válcích totoně 12,4.
2: motorový svazek projitý od řj a po vechny čidla OK
Tak kdy to tvrdí kníka ok..tu k tomu teda nemám :-/ u se v tom vrtám 3týdny a pořád nějak nemůu řijít na to proč mi kvoká. Na volnoběh za tepla poplivává jako kdyby to mělo na jednom válci patnou jiskru. Vyměnil jsem svíčky, gumový izolátory ze zapalovacího modulu sem proměřil VN multimetrem(bez svodu ok) pruný vodiče od zapalovací cívky byli rezaty(vyčitěno ultrazvukem) vyndal jsem vstřiky poslal do jet servisu(vrátili se s protokolem 4x OK ) čerpadlo sem měl rozebrany(auto sem koupil jako nepojízdný tak nebylo co ztratit) vyčistil, zkontoroloval mebrány(bez pokození) přelapoval jsem lícní desku s komínkem ve kterým běhaj pístky,sloil v olejoví lázni a auto ije. Ale jen zůstal problém s tím nepravidelným volnoběhem, stači jen lehounce přidat a je klid. lambdy fungujou,na volnoběh tlačí 79-83bar při 30% regulace tlaku, přetěsnoval jsem celí sací trakt(předelí majitel a jeho kamarádi machanici se na tom dostatečně vyřádili) take vůbec netěsnil celý svod(strhaný rouby na těsnění,uvolněný spony na pruném spojí mezi EGR ventilem a svodama) bohuel bez úspěchu...
ps: 1:kompresy sem měřil a na vech válcích totoně 12,4.
2: motorový svazek projitý od řj a po vechny čidla OK
|
|
01.03.2016 21:30 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2924384
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
cerpadlo je 3 stupnove..zalapovanim jen desky moc nevyresis..spis pistky na tretim stupni a tam se obavam ze pokud jednou tu komoru otevres uz tam ten olej nedostanes..
podle zkusenosti s HPi bych sazel opravdu na cerpadlo
tenhle motor je hrozna svine,uz vykon 100Kw kterej uvadeji je spis vysmech a prani...taky ho delali snad jen pul roku
koukni jeste na klapku,zkus ji nastavit znovu
cerpadlo je 3 stupnove..zalapovanim jen desky moc nevyresis..spis pistky na tretim stupni a tam se obavam ze pokud jednou tu komoru otevres uz tam ten olej nedostanes..
podle zkusenosti s HPi bych sazel opravdu na cerpadlo
tenhle motor je hrozna svine,uz vykon 100Kw kterej uvadeji je spis vysmech a prani...taky ho delali snad jen pul roku
koukni jeste na klapku,zkus ji nastavit znovu
Přílohy: C5 - Demontá - montá _ Vstřikovače benzinu.pdf ( 262937b ) - tady mas to co tvrdi \\\"knizka\\\" (PSA) |
|
01.03.2016 22:20 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2924400
|
|
Jimik
|
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 169 |
|
|
A co adaptaci . Provedl jsi?
A co adaptaci . Provedl jsi?
|
|
02.03.2016 14:05 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2924543
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Také s tím zápasím,ale spí lehké pocukávání okolo 2000 ot,ale při maly přidání to zmizí.Zatím to jezdí ,tak to nějak neřeím.Diag nic nehlásí(byl jsem s tím u Strakiho),jedíná závada od tý doby bylo patné čidlo teploty před předkatalyzátorem.Také jsem prováděl tzv.repas pumpy a jezdí to i na to čerpadlo stejně.Akorát tu kuličku jsem nahradil zátkou,abych mohl popř.dolít olej do čerpadla
Také s tím zápasím,ale spí lehké pocukávání okolo 2000 ot,ale při maly přidání to zmizí.Zatím to jezdí ,tak to nějak neřeím.Diag nic nehlásí(byl jsem s tím u Strakiho),jedíná závada od tý doby bylo patné čidlo teploty před předkatalyzátorem.Také jsem prováděl tzv.repas pumpy a jezdí to i na to čerpadlo stejně.Akorát tu kuličku jsem nahradil zátkou,abych mohl popř.dolít olej do čerpadla
|
|
02.03.2016 20:52 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2924783
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
mno čerpadlo u mám dodnutý v pl. výměným fondem se zárukou repas. vychází to na 3500 kousek za Gliwicema. tak uvidíme..jediný co sem se sním jetě nedomluvil jestli mi dokáe otestovat i ten regulator tlaku,ale to mi jen psal e stojí novej cca 450zl
mno čerpadlo u mám dodnutý v pl. výměným fondem se zárukou repas. vychází to na 3500 kousek za Gliwicema. tak uvidíme..jediný co sem se sním jetě nedomluvil jestli mi dokáe otestovat i ten regulator tlaku,ale to mi jen psal e stojí novej cca 450zl
|
|
04.03.2016 06:52 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2925259
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Tak opet se mi potvrdilo ze i kdybych si koupil sadrovyho trpaslika tak vyroste..vyreklamoval sem nove zapalovaci svicky, prisli novy se spoustuo brblani okolo a svete div se volnobeh uz je v poradku...takze uz jen to cerpadlo a hura na stk.
Tak opet se mi potvrdilo ze i kdybych si koupil sadrovyho trpaslika tak vyroste..vyreklamoval sem nove zapalovaci svicky, prisli novy se spoustuo brblani okolo a svete div se volnobeh uz je v poradku...takze uz jen to cerpadlo a hura na stk.
|
|
14.08.2016 20:03 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2982796
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Mno cerpadlo maka jak ma ale mam samozrejme v haji i regulator..ma nekdo oznaceni a kde by se dal koupit tady v cr? V citroenu mi uz neumi pomoct.
Mno cerpadlo maka jak ma ale mam samozrejme v haji i regulator..ma nekdo oznaceni a kde by se dal koupit tady v cr? V citroenu mi uz neumi pomoct.
|
|
14.08.2016 20:44 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2982801
|
|
jumep
|
|
|
.link.
.link.
jedine hladat, je to nieco co sa uz tak lahko nezozene
edit: pozeram ze citroen to nema vedene ako NFP tak by to mali vedet objednat 1920CK za 224E
http://www.eurocarcare.net/fuel-management/ecc1920ck-fuel-pressure-sensor.html
http://www.ebay.co.uk/itm/Pump-Electrovalve-Citroen-C5-Peugeot-406-2-0-16V-1920CK-1920-CK-Original-/131712573800
jedine hladat, je to nieco co sa uz tak lahko nezozene
edit: pozeram ze citroen to nema vedene ako NFP tak by to mali vedet objednat 1920CK za 224E
|
|
14.08.2016 22:01 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2982868
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Taky jsem ho kupoval před cca 2 rokama,cena byla cca5500 kč.Bohuel letos se opět začal zadírat(vys.tlak vice jak 130bar),tak jsem nael adresu www.F5R.co.uk ,je to V Polsku a tam repasují regulátory na HPi,repase 50e a nový za 120e.Udělal jsem repas a zatím dobrý.Cena byla i s potou do Polska a poplatkama banky cca 1800Kč.
Taky jsem ho kupoval před cca 2 rokama,cena byla cca5500 kč.Bohuel letos se opět začal zadírat(vys.tlak vice jak 130bar),tak jsem nael adresu www.F5R.co.uk ,je to V Polsku a tam repasují regulátory na HPi,repase 50e a nový za 120e.Udělal jsem repas a zatím dobrý.Cena byla i s potou do Polska a poplatkama banky cca 1800Kč.
|
|
15.08.2016 16:44 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2983039
|
|
Dejv 01
|
Město: Hc, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SX | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Vin toho myho pekace: VF7DERLZB 76039560
Vin toho myho pekace: VF7DERLZB 76039560
|
|
| |
|
|