| | |
04.02.2013 22:35 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544670
|
|
jumep
|
|
|
par veci na studovanie
par veci na studovanie
Přílohy: C5 - B1HA53P0 - Funkce _ Přívod paliva.pdf ( 159719b ) - C5 - B1HA58P0 - Funkce _ Systém přímého vstřikování HPi.pdf ( 334320b ) - C5 - B1HA59P0 - Fáze činnosti _ Systém přímého vstřikování HPi.pdf ( 232837b ) - |
|
05.02.2013 08:27 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544714
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Docela zajímavé,ale jak dosáhnout autoadaptece v normálních podmínkách?Myslim e odpojení baterie asi nepomůe,take jedině autorizovaný servis
Docela zajímavé,ale jak dosáhnout autoadaptece v normálních podmínkách?Myslim e odpojení baterie asi nepomůe,take jedině autorizovaný servis
|
|
05.02.2013 11:32 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544750
|
|
jumep
|
|
|
uz som to zavrel, ale bolo tam pisane ze nastartovat, nechat na volnobeh zahriat az do zopnutia sahary a potom sa ist previezt a specificke podmienky k tomu, mozem to este raz pozret
uz som to zavrel, ale bolo tam pisane ze nastartovat, nechat na volnobeh zahriat az do zopnutia sahary a potom sa ist previezt a specificke podmienky k tomu, mozem to este raz pozret
|
|
05.02.2013 11:37 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544756
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
A este taka otazka nevie niekto kde by som zohnal membrany do vysokotlakoveho cerpadla???
A este taka otazka nevie niekto kde by som zohnal membrany do vysokotlakoveho cerpadla???
|
|
05.02.2013 11:53 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544759
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Kdyby to bylo moné,byl bych rád,abych měl pokoj v dui a C5 v kondici.Díky
Kdyby to bylo moné,byl bych rád,abych měl pokoj v dui a C5 v kondici.Díky
|
|
05.02.2013 12:14 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544761
|
|
jumep
|
|
|
Inicializace počítače řízení motoru
Opětovná inicializace počítače :
Zapnout zapalování
Vyčkat 20 sekund
Nastartovat motor
Nechat zahřát motor při volnoběných otáčkách a do zapnutí elektrického ventilátoru chlazení (*)
Provést jízdu s malým zatíením
Vystřídat vechny převodové stupně
Několikrát uvolnit pedál akcelerace (od 3500 ot/min do 1500 ot/min)
Vypnout zapalování
Počkat 1 minutu před opětovným nastartováním (7 minuty v případě dochlazování)
Postup opětovné inicializace je ukončen
(*) Klimatizace je mimo provoz.
V případě výměny následujících součástí začít postupem inicializace studeného motoru :
Proporcionální lambda sonda (před předkatalyzátorem)
Sonda teploty výfukových plynů (před předkatalyzátorem)
Sonda teploty výfukových plynů (za předkatalyzátorem)
Opětovná inicializace autoadaptačních hodnot
Tento postup je přístupný pomocí diagnostických přístrojů.
-----
tak aj tak sa diagnostike nevyhnes
Inicializace počítače řízení motoru
Opětovná inicializace počítače :
Zapnout zapalování
Vyčkat 20 sekund
Nastartovat motor
Nechat zahřát motor při volnoběných otáčkách a do zapnutí elektrického ventilátoru chlazení (*)
Provést jízdu s malým zatíením
Vystřídat vechny převodové stupně
Několikrát uvolnit pedál akcelerace (od 3500 ot/min do 1500 ot/min)
Vypnout zapalování
Počkat 1 minutu před opětovným nastartováním (7 minuty v případě dochlazování)
Postup opětovné inicializace je ukončen
(*) Klimatizace je mimo provoz.
V případě výměny následujících součástí začít postupem inicializace studeného motoru :
Proporcionální lambda sonda (před předkatalyzátorem)
Sonda teploty výfukových plynů (před předkatalyzátorem)
Sonda teploty výfukových plynů (za předkatalyzátorem)
Opětovná inicializace autoadaptačních hodnot
Tento postup je přístupný pomocí diagnostických přístrojů.
-----
tak aj tak sa diagnostike nevyhnes
|
|
16.02.2013 17:06 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2548864
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
takze problem vyrieseny, problem bol v pumpe. myslel som ze ju zrepasovali dobre ale nie dali mi tam neoriginalne membrany, nasiel som v pl firmu ktora sa venuje len motorom hpi, prisli rozobrali pumpu dali original membrany, doplnili olej do pumpy vsetko precistili a auto ide krasne. cena opravy cca 250e ohladom tankovania 98oktanoveho benzinu a viac do hpi je vraj blbost. do hpi len 95. nakolko 98oktanov spaluje pri vyssej teplote a nici to katalyzator.
takze problem vyrieseny, problem bol v pumpe. myslel som ze ju zrepasovali dobre ale nie dali mi tam neoriginalne membrany, nasiel som v pl firmu ktora sa venuje len motorom hpi, prisli rozobrali pumpu dali original membrany, doplnili olej do pumpy vsetko precistili a auto ide krasne. cena opravy cca 250e ohladom tankovania 98oktanoveho benzinu a viac do hpi je vraj blbost. do hpi len 95. nakolko 98oktanov spaluje pri vyssej teplote a nici to katalyzator.
|
|
23.03.2013 22:19 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2559935
|
|
dejvi
|
Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e ....
V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá .
Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super .
Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link. . Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e .... V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá . Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super . Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link.
Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e ....
V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá .
Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super .
Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek .link. . Tak dnes jsem se pustil do opravy vysokotlakého čerpadla. A musím konstatovat e .... V servisu mě řekly a auto odvezem do rotu e oprava bude nákladná a né zcela jistá . Pustil jsem se do toho sám dnes otestováno a zatím v pohodě oprava( čitění a nalití nového oleje cca 3hod práce ) a náklady 200,- Zatím ujeto 50km bez problému a auto je klydné motor točí bez problémů .Pokud to tak zustane tak super . Pokud má někdo stejný problém doporučuji vyzkouet . podle návodu ze stránek http://citroenblog.ru/high-pressure-pump-repair.html
|
|
29.03.2013 12:02 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2561028
|
|
dejvi
|
Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
tak poznatek z opravy. Na diagnostice závada se objevuje pořád Tlak paliva je pořád jetě prý mení ne má být. Ale auto jede zdánlivě bez problému . Dá se u s ním jet i sportovní jízda s vyími otáčkami . Ale o výkendu to znova vyndám a pokusím se tam dostat toho oleje co nejvíc to asi bude ten problém e protitlak na membrány není takový a tím je tlak benzínu mení . I kdyby to jelo jen tak jak to jede teď tak v poměru cena mi to stačí ne dávat desetitisíce . To a to na mě radi pípá e je chyba . Kdy to pojede.
tak poznatek z opravy. Na diagnostice závada se objevuje pořád Tlak paliva je pořád jetě prý mení ne má být. Ale auto jede zdánlivě bez problému . Dá se u s ním jet i sportovní jízda s vyími otáčkami . Ale o výkendu to znova vyndám a pokusím se tam dostat toho oleje co nejvíc to asi bude ten problém e protitlak na membrány není takový a tím je tlak benzínu mení . I kdyby to jelo jen tak jak to jede teď tak v poměru cena mi to stačí ne dávat desetitisíce . To a to na mě radi pípá e je chyba . Kdy to pojede.
|
|
22.10.2013 21:38 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2629245
|
|
Karlik0007
|
Město: Neratovice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 19 |
|
|
na tom linku se mi nic neukazuje. a chtel bych poprosit zda tu nekdo ma odkaz kde se daji koupit original ty membrany.
dik
na tom linku se mi nic neukazuje. a chtel bych poprosit zda tu nekdo ma odkaz kde se daji koupit original ty membrany.
dik
|
|
22.10.2013 22:13 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2629259
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Membrany nove nezozenies to sa neda. vyraba ich continetal a len sam pre seba.....
Membrany nove nezozenies to sa neda. vyraba ich continetal a len sam pre seba.....
|
|
26.03.2014 19:37 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2680391
|
|
dejvi
|
Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak u je to tu zpět . Stejná závada na vysokotlakém čerpadlu . Po dolití oleje najeto cca 20 tis.km a závada se vrátila . Tak je otázka zda se vyplatí jednou ročně vysokotlak vyndat a nalít olej nebo koupit ho za 19000,- jetě to asi zkusím znova rozebrat ,ale hodily by se ty membrány protoe to tam propoutí benzín a pak u to nefunguj jak má .
Tak u je to tu zpět . Stejná závada na vysokotlakém čerpadlu . Po dolití oleje najeto cca 20 tis.km a závada se vrátila . Tak je otázka zda se vyplatí jednou ročně vysokotlak vyndat a nalít olej nebo koupit ho za 19000,- jetě to asi zkusím znova rozebrat ,ale hodily by se ty membrány protoe to tam propoutí benzín a pak u to nefunguj jak má .
|
|
26.03.2014 22:26 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2680449
|
|
jumep
|
|
|
v inom vlakne sa to riesilo a bol tam odkaz niekde na nemecko / polsko kde mali membrany
v inom vlakne sa to riesilo a bol tam odkaz niekde na nemecko / polsko kde mali membrany
|
|
26.03.2014 22:40 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2680453
|
|
PATaMAT
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 1302 |
|
|
.link.
.link.
.link.
http://tablica.pl/oferta/regeneracja-pompa-paliwa-benzyna-2-0-2-2-opel-citroen-peugeot-CID5-ID1LqNp.html
http://citroen.org.pl/forum/download.php?id=1842
http://www.checkengine.com.pl/hpi
|
|
30.03.2014 18:45 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2681997
|
|
dejvi
|
Město: Písek /39701, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 4 |
|
|
Tak jsem to vyndal rozebral a bohuel protrhlá jedna membrána , tak jsem to vyřeil nejspolehlivjejí metodou ( peněenka ) koupeno nové 17700,- a jede se dál radi u na to ani nemyslet ..
Tak se mějte vichni a a to jezdí Ahoj
Tak jsem to vyndal rozebral a bohuel protrhlá jedna membrána , tak jsem to vyřeil nejspolehlivjejí metodou ( peněenka ) koupeno nové 17700,- a jede se dál radi u na to ani nemyslet ..
Tak se mějte vichni a a to jezdí Ahoj
|
|
24.10.2014 19:43 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2744898
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
I u mě opět problém,membrany Ok, ale odelo gufero.Zkusím dát nové a kdyby někdo měl staré nefunkční čerpadlo za dobrou cenu tak bych koupil.Pístky u toho nemusí být,stačil by jen obal čerpadla.Předem díky
I u mě opět problém,membrany Ok, ale odelo gufero.Zkusím dát nové a kdyby někdo měl staré nefunkční čerpadlo za dobrou cenu tak bych koupil.Pístky u toho nemusí být,stačil by jen obal čerpadla.Předem díky
|
|
|
pavelb
|
Město: Blovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji
Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji
|
|
23.03.2015 09:29 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2801109
|
|
Leovy
|
Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Po dlouhé době jsem opět zde, moje trable se vyřeili sami po rozpadu katalizátoru ( a to jsem se v několika i značkových servisech ptal, jestli nemůe být ucpaný kat - prej by se to poznalo na emisích- poznali ho.no) take katalizátor vyměněn za univerzál do 3litra a jezdilo to super.
Bohuel minulý týden mi to spadlo do nouzáku ( pouze do 2000 otáček) a v citroenu diagnostika tvrdí patný regulační ventil vysokého talku paliva.
A nyní se dostávám k jádru pudla: Myslíte, e je diagnostika natolik chytrá, e by poznala opravdu patný regulační ventil? Tlaky hlásí maximálně do 60 barů nebo Mpa nevím jednotky, kadopádně to vytlačí max 60. A proto se ptám jestli je na diagnostiku spolehnutí, protoe to e nevytlačí větí tlak můe být čerpadlem, regulačním ventilem a nebo tlakovým snímačem. Proto nevím jestli diagnostika pozná která z těchto tří věcí je patná.
pavelb napsal(a): Zdravím vechny mam problem s c5 hpi.Nemám tlak benzínu vyspkotlaké čerpadlo i regulátor tlaku jsou nové a kdy nastartuju tak hned chcípne.Prosím o radu děkuji
Proto si myslím pokud jsi vymněnil čerpadlo i regulátor, tak bych jetě vyměnil tlakový snímač.
Ale u mne nevím jestli u mne je to opravdu regulák. zajímalo by mne jaké chyby vám to psalo u patného čerpadla a patného regulačního ventilu a patného tlakového snímače
Díky
Po dlouhé době jsem opět zde, moje trable se vyřeili sami po rozpadu katalizátoru ( a to jsem se v několika i značkových servisech ptal, jestli nemůe být ucpaný kat - prej by se to poznalo na emisích- poznali ho.no) take katalizátor vyměněn za univerzál do 3litra a jezdilo to super.
Bohuel minulý týden mi to spadlo do nouzáku ( pouze do 2000 otáček) a v citroenu diagnostika tvrdí patný regulační ventil vysokého talku paliva.
A nyní se dostávám k jádru pudla: Myslíte, e je diagnostika natolik chytrá, e by poznala opravdu patný regulační ventil? Tlaky hlásí maximálně do 60 barů nebo Mpa nevím jednotky, kadopádně to vytlačí max 60. A proto se ptám jestli je na diagnostiku spolehnutí, protoe to e nevytlačí větí tlak můe být čerpadlem, regulačním ventilem a nebo tlakovým snímačem. Proto nevím jestli diagnostika pozná která z těchto tří věcí je patná.
Proto si myslím pokud jsi vymněnil čerpadlo i regulátor, tak bych jetě vyměnil tlakový snímač.
Ale u mne nevím jestli u mne je to opravdu regulák. zajímalo by mne jaké chyby vám to psalo u patného čerpadla a patného regulačního ventilu a patného tlakového snímače
Díky
|
|
23.03.2015 09:35 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2801111
|
|
jumep
|
|
|
diagnostika napise aktualnu vec ktoru zaznamenala a prelozi si ju k pravdepodobnej pricine
preto sa diagnostika nepouziva len na citanie chyb ale ako diagnostika
potrebujes mat znalost fungovania systemu + diagnostiku aby si vedel odhalit pricinu a vydedukovat kde nastava zadrhel a potom uz je len posledna vec vymenit vadny diel (pripadne ho opravit ak ide)
diagnostika napise aktualnu vec ktoru zaznamenala a prelozi si ju k pravdepodobnej pricine
preto sa diagnostika nepouziva len na citanie chyb ale ako diagnostika
potrebujes mat znalost fungovania systemu + diagnostiku aby si vedel odhalit pricinu a vydedukovat kde nastava zadrhel a potom uz je len posledna vec vymenit vadny diel (pripadne ho opravit ak ide)
|
|
| |
|
|