| | |
11.09.2012 15:56 -
Re: motor 2.0 HPI 16V se dusí
|
2504655
|
|
Klokan
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 213 |
|
|
není diagnostika jako diagnostika .... a ty rozvody ... to odhadli z křiálové koule připojené přes USB ne ?
Zajeď za někým, kdo to s diagnostikou a motory opravdu umí (co neznamená, e to je citroen servis ... )
není diagnostika jako diagnostika .... a ty rozvody ... to odhadli z křiálové koule připojené přes USB ne ? :-o
Zajeď za někým, kdo to s diagnostikou a motory opravdu umí (co neznamená, e to je citroen servis ... )
|
|
06.10.2012 19:32 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2510265
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak dneska proběhla repase čerpadla.Vyndáno ,rozebráno a vyčitěno ,pístky zalapovány,sloeno a zalito celé olejem a hurá.ádné cukání od 2000-3000 ot a i motor ztichl.Nejlepí je na tom,e pokud začne auto vypisovat aut.fault a poruchy 1291,1294,1297 ,tak je to nedostatkem oleje v pumpě(nenatlačí pístky).Nael jsem na netu u Poláků dobrý popis na opravu.Ty 3 pístky tlačí olej a ten tlačí na ty ventilky ,co tlačí benzín.Jediné problém je tam nalít ten olej,protoe nalévací otvor je zadělán kuličkou.Jde to ale od spodku,coje ta krytka a pod ní je gumový dudlík.Kdy se sundá tak tam tudy to jde zalít.Zatím testuju a jezdí to úplně jinak
Tak dneska proběhla repase čerpadla.Vyndáno ,rozebráno a vyčitěno ,pístky zalapovány,sloeno a zalito celé olejem a hurá.ádné cukání od 2000-3000 ot a i motor ztichl.Nejlepí je na tom,e pokud začne auto vypisovat aut.fault a poruchy 1291,1294,1297 ,tak je to nedostatkem oleje v pumpě(nenatlačí pístky).Nael jsem na netu u Poláků dobrý popis na opravu.Ty 3 pístky tlačí olej a ten tlačí na ty ventilky ,co tlačí benzín.Jediné problém je tam nalít ten olej,protoe nalévací otvor je zadělán kuličkou.Jde to ale od spodku,coje ta krytka a pod ní je gumový dudlík.Kdy se sundá tak tam tudy to jde zalít.Zatím testuju a jezdí to úplně jinak
|
|
09.10.2012 18:42 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2511761
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak je to pozitivní,spotřeba klesla po 50 km(Most-Chomutov a zpět) na 7,3 l/100.A propo nemá někdo v uvozovkách patné čerpadlo za nějakou úplatu na takový mení experiment(dodělání otvoru pro naplnění olejem )atd
Tak je to pozitivní,spotřeba klesla po 50 km(Most-Chomutov a zpět) na 7,3 l/100.A propo nemá někdo v uvozovkách patné čerpadlo za nějakou úplatu na takový mení experiment(dodělání otvoru pro naplnění olejem )atd
|
|
24.10.2012 18:46 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2515157
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Take opět stejná chyba.Celý problém je asi v tom,e při jízdě vypadne elektrika k podávacímu čerpadlu v nádri.Po zapnutí klíčku natlačí(pokud není tlak v litě a motor nastartí) a vzápětí chcípne.Po nastartování a vrácení klíčku do polphy 2 dojde k výpadku napětí na čerpadlo.Neví někdo ,co ovládá výstup napájení na čerpadlo.Můe to dělat čidlo na převodovce nebo tlakové čidlo na litě?
Take opět stejná chyba.Celý problém je asi v tom,e při jízdě vypadne elektrika k podávacímu čerpadlu v nádri.Po zapnutí klíčku natlačí(pokud není tlak v litě a motor nastartí) a vzápětí chcípne.Po nastartování a vrácení klíčku do polphy 2 dojde k výpadku napětí na čerpadlo.Neví někdo ,co ovládá výstup napájení na čerpadlo.Můe to dělat čidlo na převodovce nebo tlakové čidlo na litě?
|
|
04.02.2013 17:02 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544551
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
Zdravim mam prsobu o radu mam citroen c5 hpi 2003, ked som ho kupil trosku sklbal motor, tak som dal na repas vysokotlakove cerpadlo, po repase slo auto skvele ale len cca 500km. potom vyhodilo antipolution fault a chybu ABS ESP, pumpu som znovu poslal na repas a vymenil som aj regulator tlaku paliva a snimac tlaku paliva. A teraz k problemu auto ma na volnobehu tlak paliva cca 90bar + - 10bar ale ako nahle trosku pridam plyn tlak klesne len na 5 bar. A asi o 10 sekund to vystreli az na cca 140bar a motor vypne.. Viete mi poradit co stym moze este byt zle...Dakujem
Zdravim mam prsobu o radu mam citroen c5 hpi 2003, ked som ho kupil trosku sklbal motor, tak som dal na repas vysokotlakove cerpadlo, po repase slo auto skvele ale len cca 500km. potom vyhodilo antipolution fault a chybu ABS ESP, pumpu som znovu poslal na repas a vymenil som aj regulator tlaku paliva a snimac tlaku paliva. A teraz k problemu auto ma na volnobehu tlak paliva cca 90bar + - 10bar ale ako nahle trosku pridam plyn tlak klesne len na 5 bar. A asi o 10 sekund to vystreli az na cca 140bar a motor vypne.. Viete mi poradit co stym moze este byt zle...Dakujem
|
|
04.02.2013 18:10 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544565
|
|
jumep
|
|
|
ked si spravil cerpadlo a regulator, tak potom samotny vstrekovac niektory pusta
ked si spravil cerpadlo a regulator, tak potom samotny vstrekovac niektory pusta
|
|
04.02.2013 18:19 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544566
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
A je normalne ked tlak paliva na volnobehu lieta od 78 az po 90 bar? nieje to trosku nestabilne? no tak skusim este vymenit vstreky... ale divne je to ze ze najskor sa nahodilo cerpadlo potom snimac tlaku paliva a regulator ostal povodny na aute sa urobili asi 3km lebo som cakal na novy regulator z citroenu a auto slo... a dnes sme tam dali novy reguulator a uz to nejde vobec.. nechapem...
A je normalne ked tlak paliva na volnobehu lieta od 78 az po 90 bar? nieje to trosku nestabilne? no tak skusim este vymenit vstreky... :-( ale divne je to ze ze najskor sa nahodilo cerpadlo potom snimac tlaku paliva a regulator ostal povodny na aute sa urobili asi 3km lebo som cakal na novy regulator z citroenu a auto slo... a dnes sme tam dali novy reguulator a uz to nejde vobec.. nechapem...
|
|
04.02.2013 19:30 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544593
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
vstriky budou ok,nemen je ...cerpadlo bude stat za ho... ,neni na nem co repasovat
vstriky budou ok,nemen je ...cerpadlo bude stat za ho... ,neni na nem co repasovat
|
|
04.02.2013 19:34 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544594
|
|
jumep
|
|
|
neviem ci tam ide resetovat adaptacia, ale to by sa malo ustalit
ten repas bol kde a ako robeny?
neviem ci tam ide resetovat adaptacia, ale to by sa malo ustalit
ten repas bol kde a ako robeny?
|
|
04.02.2013 19:44 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544597
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
samozrejme nove sa da kupit len v citroene ze? boli na nom menene membrany a doplneny olej. co je reset adaptacie? resp ako sa robi?
samozrejme nove sa da kupit len v citroene ze? boli na nom menene membrany a doplneny olej. co je reset adaptacie? resp ako sa robi?
|
|
04.02.2013 19:51 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544599
|
|
jumep
|
|
|
diagnostikou, je to zrusenie naucenych odchylok hodnot motora
diagnostikou, je to zrusenie naucenych odchylok hodnot motora
|
|
04.02.2013 19:52 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544601
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
no skusim to zajtra... ak nie tak potom ostava uz asi len autorizovany servis. a kupa noveho cerpadla... alebo uvidim co povedia v citroene...
no skusim to zajtra... ak nie tak potom ostava uz asi len autorizovany servis. a kupa noveho cerpadla... alebo uvidim co povedia v citroene...
|
|
04.02.2013 19:55 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544603
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
čerpadlem to není,taky jsem repasoval a nakonec jsem vyměnil regulátor tlaku.Na volnoběh tlak 60-70 bar ,na plný plyn 100-105 Bar.Víc to jít nemůe ,pak počítač odpojí čerpadlo a mytec.Občas to taky pocukává ,ale připisoval bych to setrváku.protoe při poutění spojky trochu vibruje pedál.Jinak po městě spotřeba okolo 9,5l mimo sem se dostal na 7,8l(max.90 a dlouhá vzdálenost) průměr mojí nohy 9l
čerpadlem to není,taky jsem repasoval a nakonec jsem vyměnil regulátor tlaku.Na volnoběh tlak 60-70 bar ,na plný plyn 100-105 Bar.Víc to jít nemůe ,pak počítač odpojí čerpadlo a mytec.Občas to taky pocukává ,ale připisoval bych to setrváku.protoe při poutění spojky trochu vibruje pedál.Jinak po městě spotřeba okolo 9,5l mimo sem se dostal na 7,8l(max.90 a dlouhá vzdálenost) průměr mojí nohy 9l
|
|
04.02.2013 20:00 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544604
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
No len u mna je ten problem ze regulator je novy od citroenu aj snimac tlaku a na volnobehu to ma tlak od 78 - 90 bar a ked sa prida plyn zacne to klesat az na 5bar... potom vyhodi chyby ako anitpolution fault ABS a ESP chybu.. a nakoniec ked das nohu splynu prec vyleti postupne tlak az na 136bar. a motor vypne. videl som to na vlastne oci
No len u mna je ten problem ze regulator je novy od citroenu aj snimac tlaku a na volnobehu to ma tlak od 78 - 90 bar a ked sa prida plyn zacne to klesat az na 5bar... potom vyhodi chyby ako anitpolution fault ABS a ESP chybu.. a nakoniec ked das nohu splynu prec vyleti postupne tlak az na 136bar. a motor vypne. videl som to na vlastne oci
|
|
04.02.2013 20:03 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544605
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
autodiag napsal(a): vstriky budou ok,nemen je ...cerpadlo bude stat za ho... ,neni na nem co repasovat
a nieje divne ze na tom povodnom regulatore slo auto sice sme presli len kusok lebo sme ho prehadzovali do inej garaze ale do otacok islo, a potom ak sa tam dal ten novy tak to blbne kompletne setko
a nieje divne ze na tom povodnom regulatore slo auto sice sme presli len kusok lebo sme ho prehadzovali do inej garaze ale do otacok islo, a potom ak sa tam dal ten novy tak to blbne kompletne setko
|
|
04.02.2013 20:06 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544606
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
A nemas dakde daco s kabelazou?? skus nastartovat a hybat s kablami ci sa daco nezmeni.
A nemas dakde daco s kabelazou?? skus nastartovat a hybat s kablami ci sa daco nezmeni.
|
|
04.02.2013 20:19 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544612
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Jo tak to jsem měl taky a musel jsem znova rozebrat čerpadlo ,vevnitř je nějaký ventilek a ten byl zaseklý a zvedal tlak.Tady je stránka s problematikou čerpadla .link.
Jo tak to jsem měl taky a musel jsem znova rozebrat čerpadlo ,vevnitř je nějaký ventilek a ten byl zaseklý a zvedal tlak.Tady je stránka s problematikou čerpadla http://citroenblog.ru/high-pressure-pump-repair.html
Přílohy: TNWD-shema.JPG ( 99579b ) - |
|
04.02.2013 20:24 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544621
|
|
drgi
|
Město: Trstená, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 10 |
|
|
ja som nasiel tento naved je super spraveny len sa bojim ze ked rozoberiem uz to nik nezlozi
ja som nasiel tento naved je super spraveny len sa bojim ze ked rozoberiem uz to nik nezlozi :)
Přílohy: Demontaz I naprawa pompy Citroen C5 HPI.pdf ( 1795603b ) - |
|
04.02.2013 21:12 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544652
|
|
jumep
|
|
|
aj u hdi ked vymenis regulator ktory bol zly to zacne blbnut kym sa nauci to ovladat novy, preto som hovoril o tej adaptacii
problem je ze pod plynom to nevie spravit tlak a to z 2ch dovodov
1. unik - regulator ostane otvoreny a nevie to vytvorit tlak
2. cerpadlo nevie vytvorit tlak
3. nedostatocna dodavka paliva z nizkotlakeho okruhu (cerpadlo by malo davat 5bar)
podla toho co popisujes to vypada ako zatvoreny regulator a unik niekde za nim (zato som hovoril o vstrekovacoch - ovsem netusim ci tam je nejaky prepad alebo nieco podobne), po ubrani plynu sa znizi spotreba paliva a tlak vyleti hore, nestihne otvorit regulator a uregulovat
aj u hdi ked vymenis regulator ktory bol zly to zacne blbnut kym sa nauci to ovladat novy, preto som hovoril o tej adaptacii
problem je ze pod plynom to nevie spravit tlak a to z 2ch dovodov
1. unik - regulator ostane otvoreny a nevie to vytvorit tlak
2. cerpadlo nevie vytvorit tlak
3. nedostatocna dodavka paliva z nizkotlakeho okruhu (cerpadlo by malo davat 5bar)
podla toho co popisujes to vypada ako zatvoreny regulator a unik niekde za nim (zato som hovoril o vstrekovacoch - ovsem netusim ci tam je nejaky prepad alebo nieco podobne), po ubrani plynu sa znizi spotreba paliva a tlak vyleti hore, nestihne otvorit regulator a uregulovat
|
|
04.02.2013 21:41 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2544656
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
ádný přepad tam není,čerpadlo v nádri má jen jeden vývod.Regulátor se to snaí udret na konstantním tlaku a jinak to asi cirkuluje dokola
ádný přepad tam není,čerpadlo v nádri má jen jeden vývod.Regulátor se to snaí udret na konstantním tlaku a jinak to asi cirkuluje dokola
Přílohy: topliwnajasys-hpi.JPG ( 59717b ) - |
|
| |
|
|