| | |
22.02.2012 09:04 -
chod motoru 2 HPI 16v
|
2453058
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Po nastartování nereaguje na selápnutí pedalu plinu.Nejde vůbec do otáček. Po několika dnech odstávky zase ve vpořádku. Po ujetí přiblině 40km spadli otačky na volnoběné a bez reakce. Odtach domů. Momentálně je c5 2 HPI 16v v servise.
Má někdo taky takovou skuenost. Ozvěte se mi , děkuji. Má najeto 139000 km.
Po nastartování nereaguje na selápnutí pedalu plinu.Nejde vůbec do otáček. Po několika dnech odstávky zase ve vpořádku. Po ujetí přiblině 40km spadli otačky na volnoběné a bez reakce. Odtach domů. Momentálně je c5 2 HPI 16v v servise.
Má někdo taky takovou skuenost. Ozvěte se mi , děkuji. Má najeto 139000 km.
|
|
22.02.2012 10:50 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453073
|
|
cit
|
|
|
Zdravím , taky mám Hpi. Mě to dělalo kdy jsem C5-ku koupil. Jel jsem do servisu Citroen a tam mi řekli a jezdím jen na Vervu od Benziny,nebo 98-ku jinde.Od té doby bez problémů.
Zdravím , taky mám Hpi. Mě to dělalo kdy jsem C5-ku koupil. Jel jsem do servisu Citroen a tam mi řekli a jezdím jen na Vervu od Benziny,nebo 98-ku jinde.Od té doby bez problémů.
|
|
22.02.2012 11:36 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453074
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
tankuji u shell 95oktnu a jelo to v pohodě
Dík za odpověd.
tankuji u shell 95oktnu a jelo to v pohodě
Dík za odpověd.
|
|
22.02.2012 11:47 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453077
|
|
miskod
|
|
|
Ak sa nemylim, tak v navode k autu pisu pri HPi len 98 oktanov.
Ak sa nemylim, tak v navode k autu pisu pri HPi len 98 oktanov.
|
|
22.02.2012 11:50 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453079
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
píí jak 95 ok. tak i 98
píí jak 95 ok. tak i 98
|
|
22.02.2012 11:52 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453080
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
uvidím co mi řeknou v servisu
uvidím co mi řeknou v servisu
|
|
22.02.2012 12:41 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453083
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Viděl bych to na potenciometr plynu anebo na krtící klapku,ale to pozná a při diagnostice.Jinak jezdím na 95 a občas cvrknu 98 ,bohuel ádný rozdíl jsem nespozoroval
Viděl bych to na potenciometr plynu anebo na krtící klapku,ale to pozná a při diagnostice.Jinak jezdím na 95 a občas cvrknu 98 ,bohuel ádný rozdíl jsem nespozoroval
|
|
22.02.2012 13:48 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453087
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Před touto zavadou jsem měl problem s nastartovaním. e prý patný benzín. Od té dobi tankuji u shll 95 občas také 98 oktanů rozdíl jsem také nepocítil. Jezdilo to v poho. Uvidím jak servis D.
Před touto zavadou jsem měl problem s nastartovaním. e prý patný benzín. Od té dobi tankuji u shll 95 občas také 98 oktanů rozdíl jsem také nepocítil. Jezdilo to v poho. Uvidím jak servis D.
|
|
22.02.2012 16:18 -
Re: chod motoru 2 HPI 16v
|
2453096
|
|
tief
|
|
|
u hpi sa takto prejavuje mrtve cerpadlo
u hpi sa takto prejavuje mrtve cerpadlo :-(
|
|
01.03.2012 12:11 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2455236
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Dnes jsem mluvil se servisem. e je vadná krtící klapka. Tak doufám, e to tak bude.V citroen servisu za ní chtějí prý 10 000Kč. take mi seenou klabku někde jinde.
Dnes jsem mluvil se servisem. e je vadná krtící klapka. Tak doufám, e to tak bude.V citroen servisu za ní chtějí prý 10 000Kč. take mi seenou klabku někde jinde.
|
|
01.03.2012 17:53 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2455289
|
|
Darja
|
|
|
10tis?
No na vrakáči si dej majzla, aby sis nekoupil stejnou mrtvolu jako tu tvojí. Mě klapka na V6 stála 6700? A to jsem zvyklá, e na V6 je vechno draí, páč V6...
10tis?
No na vrakáči si dej majzla, aby sis nekoupil stejnou mrtvolu jako tu tvojí. Mě klapka na V6 stála 6700? A to jsem zvyklá, e na V6 je vechno draí, páč V6...
|
|
02.03.2012 08:21 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2455451
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Nescháním já,ale servis. Mám jetě záruku. Záruka půl roku. Tak doufám e se dohodnem. Prozatím v pohodě.
Nescháním já,ale servis. Mám jetě záruku. Záruka půl roku. Tak doufám e se dohodnem. Prozatím v pohodě.
|
|
09.03.2012 12:59 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2457305
|
|
ferda
|
Město: Proseč, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 8 |
|
|
tak to mám opraveno , skutečně krtící klapka.
Take autíčko zase lape jako hodinky. Oprava mě stála 3000Kč. Vyměněná kr. klapka.
tak to mám opraveno , skutečně krtící klapka.
Take autíčko zase lape jako hodinky. Oprava mě stála 3000Kč. Vyměněná kr. klapka.
|
|
01.05.2012 21:40 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2473482
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak a mám taky problémy.Po pípnutí rezervy mi chcíplo auto a nelo natočit,klasika antipol.fault a ABS/ESP faulty.Po natankování asi na poestý to zhaslo.Dva dni byl klid a po projetí zatáčky opět to samý.Tak jsem dneska vyčistil EGR a klapku a dobrý,jene kdy jsem se chtěl podívat na čerpadlo a povolit matku se mi povedlo urazit vývod na výstupní hadici.Zkouím to slepit s kovovou trubičkou vevnitř.Neměl by někdo náhradní obal bez čerpadla a palivoměru?Zítra napíu víc
Tak a mám taky problémy.Po pípnutí rezervy mi chcíplo auto a nelo natočit,klasika antipol.fault a ABS/ESP faulty.Po natankování asi na poestý to zhaslo.Dva dni byl klid a po projetí zatáčky opět to samý.Tak jsem dneska vyčistil EGR a klapku a dobrý,jene kdy jsem se chtěl podívat na čerpadlo a povolit matku se mi povedlo urazit vývod na výstupní hadici.Zkouím to slepit s kovovou trubičkou vevnitř.Neměl by někdo náhradní obal bez čerpadla a palivoměru?Zítra napíu víc
|
|
02.05.2012 16:16 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2473591
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak je to čerpadlo,tlačí málo a na vrakáči v Prunéřově nemají,take objednána nová matka a čerpadlo.Take dáno nové čerpadlo a a to jede jak má ,i pocitově to jezdí lépe.Ve starém jsem nael kovovou ponu(e by z komutátoru) a O-krouek.Při zkouce motorek běí,ale chrastí,take si myslím,e spí odeel ten ventil ve zpodku čerpadla.Tak uvidíme.Jinak čerpadlo 4200,- a matka 109,- v Citroenu
Tak je to čerpadlo,tlačí málo a na vrakáči v Prunéřově nemají,take objednána nová matka a čerpadlo.Take dáno nové čerpadlo a a to jede jak má ,i pocitově to jezdí lépe.Ve starém jsem nael kovovou ponu(e by z komutátoru) a O-krouek.Při zkouce motorek běí,ale chrastí,take si myslím,e spí odeel ten ventil ve zpodku čerpadla.Tak uvidíme.Jinak čerpadlo 4200,- a matka 109,- v Citroenu
|
|
15.06.2012 15:14 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2484345
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Tak opět to samý ,u jsem myslel,e to je vyřeený.Po dnením načtení závad to hodilo P1294,P1297 a P0223.Ty P 1294,1297 je tlak paliva a P 0223 je pedál.Auto jde nastartovat v pohodě,ale při rozjezdu pípne autopolution fault a chcípne.Kdy se rozjede,tak jede v pohodě a nechcípá,take otázka zní čím začít?pedál nebo krtící klapka?Kdo pomůe?
Tak opět to samý ,u jsem myslel,e to je vyřeený.Po dnením načtení závad to hodilo P1294,P1297 a P0223.Ty P 1294,1297 je tlak paliva a P 0223 je pedál.Auto jde nastartovat v pohodě,ale při rozjezdu pípne autopolution fault a chcípne.Kdy se rozjede,tak jede v pohodě a nechcípá,take otázka zní čím začít?pedál nebo krtící klapka?Kdo pomůe?
|
|
15.06.2012 21:22 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2484415
|
|
jumep
|
|
|
tlak paliva nema s klapkou relativne nic (teda pokial hodi diagnostiku)
chcelo by to zive data co to spravi
tlak paliva nema s klapkou relativne nic (teda pokial hodi diagnostiku)
chcelo by to zive data co to spravi
|
|
15.06.2012 22:31 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2484433
|
|
Hanz 397
|
|
|
Hajkis napsal(a): Tak opět to samý ,u jsem myslel,e to je vyřeený.Po dnením načtení závad to hodilo P1294,P1297 a P0223.Ty P 1294,1297 je tlak paliva a P 0223 je pedál.Auto jde nastartovat v pohodě,ale při rozjezdu pípne autopolution fault a chcípne.Kdy se rozjede,tak jede v pohodě a nechcípá,take otázka zní čím začít?pedál nebo krtící klapka?Kdo pomůe?
Text k těm chybám(nechce se mi to hledat)? Regulace tlaku? Palivový filtr má? Jestli jo,jak je starej,od jakýho výrobce? Kolik mají nacvakáno injektory? Ale jak psal Jumep,diag podle aktuálních hodnot můe napovědět víc...
Text k těm chybám(nechce se mi to hledat)? Regulace tlaku? Palivový filtr má? Jestli jo,jak je starej,od jakýho výrobce? Kolik mají nacvakáno injektory? Ale jak psal Jumep,diag podle aktuálních hodnot můe napovědět víc...
|
|
16.06.2012 10:29 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2484453
|
|
Hajkis
|
Město: Most, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 42 |
|
|
Čerpadlo v nádri je nový,palivový filtr to nemá(jenom sítko v čerpadle).Včera večer jsem byl nucený jet nakupovat a zase to jezdilo normálně v pohodě.Ten tlak mohl být,protoe jsem odpojil přívod do vys.čerpadla a měl při tom zaplý klíček.Ale jak říkám,dělá to větinou při rozjezdu a dokud jedu tak v pohodě.Ten potenciometr moná bude načatej,neb okolo 2000 ot motor lehce pocukává(lochtám pedál) a kdy přilápnu ve OK.Zkusím si půjčit potĄák od kámoe z HDi a uvidíme
Čerpadlo v nádri je nový,palivový filtr to nemá(jenom sítko v čerpadle).Včera večer jsem byl nucený jet nakupovat a zase to jezdilo normálně v pohodě.Ten tlak mohl být,protoe jsem odpojil přívod do vys.čerpadla a měl při tom zaplý klíček.Ale jak říkám,dělá to větinou při rozjezdu a dokud jedu tak v pohodě.Ten potenciometr moná bude načatej,neb okolo 2000 ot motor lehce pocukává(lochtám pedál) a kdy přilápnu ve OK.Zkusím si půjčit potĄák od kámoe z HDi a uvidíme
|
|
17.06.2012 11:25 -
Re: Motor 2.0 Hpi bez výkonu
|
2484525
|
|
jumep
|
|
|
len tu je rec o vysokotlakom cerpadle
tam bude poletovat tlaka z toho je aj ta chyba zaznamenana
samozrejme ten tlak tam mohol byt aj z minula co to chciplo bez benzinu, preto sme hovorili o zivych datach
len tu je rec o vysokotlakom cerpadle
tam bude poletovat tlaka z toho je aj ta chyba zaznamenana
samozrejme ten tlak tam mohol byt aj z minula co to chciplo bez benzinu, preto sme hovorili o zivych datach
|
|
| |
|
|