| | |
28.12.2010 12:11 -
Re: modrý dým při startu
|
2367132
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
To je právě to, v čem se motám pořád dokola....
Take.:
-Vechny čtyři vstřikovače nové.
-Vechny čtyři haviče nové, včetně relé + změřený odběr ( po zapnutí klíčku berou 80Amper)
-Nový je i EGR ventil + přehrátí nového SW v ECU
-Nová váha vzduchu, nové filtry
-Jiné (nikoliv nové) vysokotlaké čerpadlo - beze změny
-Zmeřeny tlaky (25;24,5;25;27)
-Kontrola rozvodů, ve na značkach jak ma byt...
Behem 3000km na merce neubyl ani 0,5mm oleje. Pri otevrenem vicku oleje nic nefouka ven....
Auto má najeto 143000km. Dovezeno z Belgie při 140.000km
Na nové komponenty najeto cca. 2000km a situace je porad stejna.
Uz jsem zkousel VERVU, V-Power, OMV, liju VIF, zkousel jsem i Diesel cleanery (STP, TEC2000)
Delalo to na naftu z BE i na tu nasi...
Diagnostika samozrejme mlci...
Moje zoufalstvi je na stupni nejvyssim... : .link.
.link.
To je právě to, v čem se motám pořád dokola....
Take.:
-Vechny čtyři vstřikovače nové.
-Vechny čtyři haviče nové, včetně relé + změřený odběr ( po zapnutí klíčku berou 80Amper)
-Nový je i EGR ventil + přehrátí nového SW v ECU
-Nová váha vzduchu, nové filtry
-Jiné (nikoliv nové) vysokotlaké čerpadlo - beze změny
-Zmeřeny tlaky (25;24,5;25;27)
-Kontrola rozvodů, ve na značkach jak ma byt...
Behem 3000km na merce neubyl ani 0,5mm oleje. Pri otevrenem vicku oleje nic nefouka ven....
Auto má najeto 143000km. Dovezeno z Belgie při 140.000km
Na nové komponenty najeto cca. 2000km a situace je porad stejna.
Uz jsem zkousel VERVU, V-Power, OMV, liju VIF, zkousel jsem i Diesel cleanery (STP, TEC2000)
Delalo to na naftu z BE i na tu nasi...
Diagnostika samozrejme mlci...
Moje zoufalstvi je na stupni nejvyssim... :-(:-( : http://www.youtube.com/watch?v=RJQRWmMvQBE
http://www.youtube.com/watch?v=RJQRWmMvQBE
|
|
28.12.2010 12:22 -
Re: modrý dým při startu
|
2367139
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v tom pripade hledej nekoho kdo se diagnostikou zivi a nepouziva ji jen jako ctecku kodu
myslim si ze kdyby jsi to udelal hned usetril by sis spoustu penez i namahy kdyz tak ctu vycet menenych veci
v tom pripade hledej nekoho kdo se diagnostikou zivi a nepouziva ji jen jako ctecku kodu
myslim si ze kdyby jsi to udelal hned usetril by sis spoustu penez i namahy kdyz tak ctu vycet menenych veci
|
|
28.12.2010 12:55 -
Re: modrý dým při startu
|
2367150
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak poradny diagnostik v tomto pripade je jasna vec. Spis porad doufam, ze narazim na nekoho, kdo jiz tento problem resil a timto si prosel a uz vi na co se zamerit...
Protoze takto to zacalo. "To je jasny, to jsou vstriky.... tak vymenit a nic; pak "to je jasny.... to jsou zhavice...." a taky nic; pak zarucene v Citroen tvrdili, ze to dela EGR a neda se na to prijit jinak nez ho vymenit... a nic. Proto jsem na foru a cekam, jestli nekde nekdo neco....
Preci nejsem prvni RHR HDi na svete, koho tohle potkalo...
Tak poradny diagnostik v tomto pripade je jasna vec. Spis porad doufam, ze narazim na nekoho, kdo jiz tento problem resil a timto si prosel a uz vi na co se zamerit...
Protoze takto to zacalo. "To je jasny, to jsou vstriky.... tak vymenit a nic; pak "to je jasny.... to jsou zhavice...." a taky nic; pak zarucene v Citroen tvrdili, ze to dela EGR a neda se na to prijit jinak nez ho vymenit... a nic. Proto jsem na foru a cekam, jestli nekde nekdo neco....
Preci nejsem prvni RHR HDi na svete, koho tohle potkalo... :-(
|
|
28.12.2010 13:49 -
Re: modrý dým při startu
|
2367158
|
|
tomc
|
|
|
a cidlo teploty to nedělá??ten motor má zvuk jak klasický dizl/psa/u kterého pootočí čerpadlo a má patný předstřik
a cidlo teploty to nedělá??ten motor má zvuk jak klasický dizl/psa/u kterého pootočí čerpadlo a má patný předstřik:-(
|
|
28.12.2010 14:39 -
Re: modrý dým při startu
|
2367167
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
dit diagnostika nic nerika
dit diagnostika nic nerika :)
|
|
13.05.2011 19:51 -
Re: modrý dým při startu
|
2390380
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak jsem dnes napojil C5 na Lexii
Samozrejme starty jsou v tomto pocasi razantne lepsi. Nicmene motor stale napada na jeden valec, lidove jde po trech. Zkousel jsem merit "relativni komporese" na BOSCH FSA KTS mericim zarizeni, ale rozdil mezi valci neni vetsi nez 20% (na Bosch FSA byly hodnoty 55;55;44;54) Nejde o celkove cislo, spis o porovnavaci metodu.
Podle kontroly korekci v jednotce to ale neni zadna hruza viz obrazek: Lexia-2
Jednotka hlasi korekce volnobehu aktivni, motor stabilni.
Co mne ale zarazilo bylo to, ze po pripojeni diagnostiky se ukazal jako pocitac motoru typ HDI SID-803 "RHL"
Coz mne zarazilo, protoze motor ma byt RHR, kontrolovano i podle VIN.
Tak jsem hledal a nasel, ze se delal do C5 typ jednotky motoru RHR i RHL. (dokument word s obrazkem)
Otazka: Zobrazuji vsechny RHR C5 popisek u pocitace motoru RHL, nebo je moznost, ze nekdo vymenil a preprogramoval ridici jednotku tak, ze BSI je spokojeno, ale ve skutecnosti mam misto jednotky RHR jednotku pro RHL?
Tak jsem dnes napojil C5 na Lexii
Samozrejme starty jsou v tomto pocasi razantne lepsi. Nicmene motor stale napada na jeden valec, lidove jde po trech. Zkousel jsem merit "relativni komporese" na BOSCH FSA KTS mericim zarizeni, ale rozdil mezi valci neni vetsi nez 20% (na Bosch FSA byly hodnoty 55;55;44;54) Nejde o celkove cislo, spis o porovnavaci metodu.
Podle kontroly korekci v jednotce to ale neni zadna hruza viz obrazek: Lexia-2
Jednotka hlasi korekce volnobehu aktivni, motor stabilni.
Co mne ale zarazilo bylo to, ze po pripojeni diagnostiky se ukazal jako pocitac motoru typ HDI SID-803 "RHL"
Coz mne zarazilo, protoze motor ma byt RHR, kontrolovano i podle VIN.
Tak jsem hledal a nasel, ze se delal do C5 typ jednotky motoru RHR i RHL. (dokument word s obrazkem)
Otazka: Zobrazuji vsechny RHR C5 popisek u pocitace motoru RHL, nebo je moznost, ze nekdo vymenil a preprogramoval ridici jednotku tak, ze BSI je spokojeno, ale ve skutecnosti mam misto jednotky RHR jednotku pro RHL?
Přílohy: Lexia C5 - 2.jpg ( 386486b ) - Korekcni davky vstriku LEXIA Lexia C5 - 1.jpg ( 116901b ) - Pocitac SID-803 RHL RHR vs. RHL.doc ( 105984b ) - Popis RHR a RHL |
|
13.05.2011 20:26 -
Re: modrý dým při startu
|
2390414
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
RHR je dost citlivy na prepady. podla mna ti odie nafta, vstrekovac sa zavzdusni a trva mu kym zacne normalne palit. presiel by som prepady a veci s tym suvisiace.. moj nazor, nevravim, ze mam pravdu.....
RHR je dost citlivy na prepady. podla mna ti odie nafta, vstrekovac sa zavzdusni a trva mu kym zacne normalne palit. presiel by som prepady a veci s tym suvisiace.. moj nazor, nevravim, ze mam pravdu.....
|
|
13.05.2011 21:39 -
Re: modrý dým při startu
|
2390445
|
|
jumep
|
|
|
co mas vo VINku, RHR ci RHL - VF7RE RHR x cislo ?
ak tam mas RHR tak tam je bud vymeneny cely motor alebo zla jednotka
Siemensove striky na korekciach som nevidel zle zatial ziadne a to striky boli v cudu isto
C5 2 maju standartne na prepade prietokomer z prepadov, citatelny na diagnostike
edit: tak som si pozrel v historii tvoje vin a mas tam RHR, cize nieco je spatne
skontroluj si ci mas vyrobne cislo motoru a prevodovky:
Výrobní číslo motoru 10 DYTZ 4000973
Výrobní číslo převodovky 20 MB02 0179303
ak ano, moze byt ze je tam spatna jednotka
co mas vo VINku, RHR ci RHL - VF7RE RHR x cislo ?
ak tam mas RHR tak tam je bud vymeneny cely motor alebo zla jednotka
Siemensove striky na korekciach som nevidel zle zatial ziadne a to striky boli v cudu isto
C5 2 maju standartne na prepade prietokomer z prepadov, citatelny na diagnostike
edit: tak som si pozrel v historii tvoje vin a mas tam RHR, cize nieco je spatne
skontroluj si ci mas vyrobne cislo motoru a prevodovky:
Výrobní číslo motoru 10 DYTZ 4000973
Výrobní číslo převodovky 20 MB02 0179303
ak ano, moze byt ze je tam spatna jednotka
|
|
07.09.2011 19:23 -
Re: modrý dým při startu
|
2412391
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ve VINku je RHR, ale jednotka motoru se hlasi jako RHL. Nezkousel se nekdo divat na jinou C5II HDi 100kW na jednotku co to hlasi?
Vyrobni cislo motoru a prevodovky sedi.
Nicmene v Citroenu Brno mi prehrali jednotku poslednim programem a nikdo se nad nicim nepozastavil, ani pri nahravani nebyl zadny problem tam program dostat... - zadna zmena v chodu motoru.
Jeste se chci zeptat, jestli by tohle vsechno mohl delat treba vadny hydrostel?
O protoceni palci na vačce jsem zatim nikde neslysel, nemate s tim zkusenosti, resp slyseli jste uz nekdy o tom?
Jo a jeste to mereni prutoku prepadu ze vstriku, to jsem nenasel. Ani na motoru ani v LEXIA
Ve VINku je RHR, ale jednotka motoru se hlasi jako RHL. Nezkousel se nekdo divat na jinou C5II HDi 100kW na jednotku co to hlasi?
Vyrobni cislo motoru a prevodovky sedi.
Nicmene v Citroenu Brno mi prehrali jednotku poslednim programem a nikdo se nad nicim nepozastavil, ani pri nahravani nebyl zadny problem tam program dostat... - zadna zmena v chodu motoru.
Jeste se chci zeptat, jestli by tohle vsechno mohl delat treba vadny hydrostel?
O protoceni palci na vačce jsem zatim nikde neslysel, nemate s tim zkusenosti, resp slyseli jste uz nekdy o tom?
Jo a jeste to mereni prutoku prepadu ze vstriku, to jsem nenasel. Ani na motoru ani v LEXIA
|
|
07.09.2011 20:19 -
Re: modrý dým při startu
|
2412405
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu auto ktore malo fap a vin rhr, hlasilo sa ako RHS mam dojem, nejsom si teraz isty
meranie prietoku tam neni nakonec, je to len teplomer nafty na prepade
pootocene vacky som tu uz mal, ale zatial len motor 2.2, ale ten nedymil, ten len bol lenivy jak to ...
olej to nepapa vobec?
skus tie hydrosteli a tiez rovno nechaj vymenit tesnenia ventilov
mal som tu auto ktore malo fap a vin rhr, hlasilo sa ako RHS mam dojem, nejsom si teraz isty
meranie prietoku tam neni nakonec, je to len teplomer nafty na prepade
pootocene vacky som tu uz mal, ale zatial len motor 2.2, ale ten nedymil, ten len bol lenivy jak to ...
olej to nepapa vobec?
skus tie hydrosteli a tiez rovno nechaj vymenit tesnenia ventilov
|
|
07.09.2011 20:43 -
Re: modrý dým při startu
|
2412415
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
RHR a RHS je rozdielny motor.. 16v a 8v..
skus len tak zo srandy zastat niekde v kopci tak ze budes mat nadrz vyssie ako motor. viem ze je to volovina ale uvidis ci ti to neuteka z prepadu do nadrze...
RHR a RHS je rozdielny motor.. 16v a 8v..
skus len tak zo srandy zastat niekde v kopci tak ze budes mat nadrz vyssie ako motor. viem ze je to volovina ale uvidis ci ti to neuteka z prepadu do nadrze...
|
|
07.09.2011 20:46 -
Re: modrý dým při startu
|
2412419
|
|
jumep
|
|
|
jasne, nepamatam si presne to oznacenie, ale mal by to byt rozdiel medzi fap a nefap
jasne, nepamatam si presne to oznacenie, ale mal by to byt rozdiel medzi fap a nefap
|
|
07.09.2011 20:50 -
Re: modrý dým při startu
|
2412421
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
nj RHR by nemal mat FAP ak sa nemylim a RHS je FAPova varianta RHZ..
nj RHR by nemal mat FAP ak sa nemylim a RHS je FAPova varianta RHZ..
|
|
07.09.2011 20:54 -
Re: modrý dým při startu
|
2412424
|
|
jumep
|
|
|
oznacenie je RH01, RHR, RHL .. tak tazko povedat co a ako presnejsie, vsetky znacenia su pisane aj pri fape aj bez fapu
oznacenie je RH01, RHR, RHL .. tak tazko povedat co a ako presnejsie, vsetky znacenia su pisane aj pri fape aj bez fapu
|
|
07.09.2011 20:58 -
Re: modrý dým při startu
|
2412428
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ve VIN je RHR, ale jednotka jak rikam hlasi RHL a FAP nemam.
Co se tyce hlavy 2,0 HDi 100kW a 2,2HDi 98kW je uplne stejna!
Sedi i cisla ventilu atd. Rozdil je jen v umisteni pumpy RAIL a vakuovky.
Ty vacky na tom 2,2HDi byly protoceny jak? Jako opravdu primo palce, nebo na retezu mezi koly?
Ve VIN je RHR, ale jednotka jak rikam hlasi RHL a FAP nemam.
Co se tyce hlavy 2,0 HDi 100kW a 2,2HDi 98kW je uplne stejna!
Sedi i cisla ventilu atd. Rozdil je jen v umisteni pumpy RAIL a vakuovky.
Ty vacky na tom 2,2HDi byly protoceny jak? Jako opravdu primo palce, nebo na retezu mezi koly?
|
|
07.09.2011 21:05 -
Re: modrý dým při startu
|
2412431
|
|
jumep
|
|
|
kolecko co spaja vyfukovu a sacu vacku, na vyfuku bolo pootocene, mal som druhe vacky, takze sa to dalo porovnat, bol som hodne prekvapeny o kolko to az bolo pootocene, cakal som tak 5 stupnov, toto bolo 40
oznacenie zubu na retiazke bolo farbou a farba je aj na vacke, takze potom je aj vidiet kde bolo kolecko, ja som si to porovnaval trocha inac, ale to je nepodstatne
objednacie cisla tych vaciek su ine, nespoliehal by som sa na to ze su zhodne
ako ale hovorim, tu sa to prejavovalo tak ze to nemalo vykon, nie dymivostou
kolecko co spaja vyfukovu a sacu vacku, na vyfuku bolo pootocene, mal som druhe vacky, takze sa to dalo porovnat, bol som hodne prekvapeny o kolko to az bolo pootocene, cakal som tak 5 stupnov, toto bolo 40
oznacenie zubu na retiazke bolo farbou a farba je aj na vacke, takze potom je aj vidiet kde bolo kolecko, ja som si to porovnaval trocha inac, ale to je nepodstatne
objednacie cisla tych vaciek su ine, nespoliehal by som sa na to ze su zhodne
ako ale hovorim, tu sa to prejavovalo tak ze to nemalo vykon, nie dymivostou
|
|
08.09.2011 06:30 -
Re: modrý dým při startu
|
2412491
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
To Jruze: Predem diky za podivani!
To Jumep: Vacka ma jiny cislo, protoze maji na druhem konci jine zarezy pro vakuovku a cerpadlo. Ale jinak jsou fakt ty hlavy uplne stejne.
To Jruze: Predem diky za podivani!
To Jumep: Vacka ma jiny cislo, protoze maji na druhem konci jine zarezy pro vakuovku a cerpadlo. Ale jinak jsou fakt ty hlavy uplne stejne.
|
|
11.09.2011 17:41 -
Re: modrý dým při startu
|
2412799
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Jruze: Dival jsi se na tu jednotku co to hlasilo 16V 100kW?
Jruze: Dival jsi se na tu jednotku co to hlasilo 16V 100kW?
|
|
| |
|
|