| | |
24.11.2010 17:59 -
Re: modrý dým při startu
|
2363883
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ja mam zato ze vzduch do sani se chladi ,neohriva
no ja mam zato ze vzduch do sani se chladi ,neohriva :nevim
|
|
24.11.2010 20:13 -
Re: modrý dým při startu
|
2363891
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Asi vim co mysli JUMEP
Klapky nemam, protoze nemam FAP, tak neni treba prepoustet teplej vzduch kvuli regeneraci.
Takze z intercooleru rovnou do motoru.
Asi vim co mysli JUMEP
Klapky nemam, protoze nemam FAP, tak neni treba prepoustet teplej vzduch kvuli regeneraci.
Takze z intercooleru rovnou do motoru.
|
|
24.11.2010 20:29 -
Re: modrý dým při startu
|
2363896
|
|
JirkaŘ
|
|
|
ne ne, Jumep myslel něco jiného... na motoru 2,2 HDi je na spodní části intercooleru hadice , která je spojena T- kusem a vzduch tlačený od turba na tom T-kuse směřuje buď do intercooleru - kde je ochlazován proudícím vzduchem, nebo je směřován přes dalí zařízení podobné chladiči ve kterém ale proudí ohřátá chladící kapalina motoru (voda s fridexem lidově řečeno) do sání motoru pak tlačený vzduch směřuje přes jednu , nebo druhou klapku. Podle toho která je otevřená tak proudí vzduch buď přes intercooler, nebo je ohříván (předpokládám e v zimním období)
... Pokud by se klapky - jejich ovládání porouchaly, zůstaly by obě v uzavřené poloze, tak by se motoru logicky nedostávalo vzduchu.
Ale koukám e má jiný motor - 2,0 HDI 16V , tam to bude moná jiné, nevím neviděl jsem tento motor.
Přikládám fotky...
ne ne, Jumep myslel něco jiného... na motoru 2,2 HDi je na spodní části intercooleru hadice , která je spojena T- kusem a vzduch tlačený od turba na tom T-kuse směřuje buď do intercooleru - kde je ochlazován proudícím vzduchem, nebo je směřován přes dalí zařízení podobné chladiči ve kterém ale proudí ohřátá chladící kapalina motoru (voda s fridexem lidově řečeno) do sání motoru pak tlačený vzduch směřuje přes jednu , nebo druhou klapku. Podle toho která je otevřená tak proudí vzduch buď přes intercooler, nebo je ohříván (předpokládám e v zimním období)
... Pokud by se klapky - jejich ovládání porouchaly, zůstaly by obě v uzavřené poloze, tak by se motoru logicky nedostávalo vzduchu.
Ale koukám e má jiný motor - 2,0 HDI 16V , tam to bude moná jiné, nevím neviděl jsem tento motor.
Přikládám fotky...
Přílohy: DSCN1746.JPG ( 252793b ) - T- kus hadice , intercooler je odpojen a demontován, dalí strana vede přes \\\"ohřívač\\\" DSCN1745.JPG ( 297875b ) - sání motoru - vedou 2 moné větve DSCN1748.JPG ( 195609b ) - detail klapek - klapka ve směru od intercooleru má demontovanou hadici |
|
24.11.2010 20:46 -
Re: modrý dým při startu
|
2363914
|
|
jumep
|
|
|
tak, auto bez FAPu nema air inlet heater (aj podla jeho vin)
tu uz ale tazko radit bez toho zeby som to auto videl, nejako ma dalej uz moc nenapada
pokial na diagnostike nic neni, hodnoty su normalne, striky su nove, egr je novy, nestraca sa voda ani olej je tu fakt tazko nieco radit
tak, auto bez FAPu nema air inlet heater (aj podla jeho vin)
tu uz ale tazko radit bez toho zeby som to auto videl, nejako ma dalej uz moc nenapada
pokial na diagnostike nic neni, hodnoty su normalne, striky su nove, egr je novy, nestraca sa voda ani olej je tu fakt tazko nieco radit
|
|
27.11.2010 18:59 -
Re: modrý dým při startu
|
2364411
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Nasel jsem dalsi HDi, ktere je na tom podobe jak ja.
.link.
Jemu to sice nestartuje na poprve pri -12°C (me to zatim na popre vzdy chytlo, ale mam auto teprve 2 mesice, takze max -2°C, mene jeste nebylo)
Nicmene ten prubeh po startu je stejny, motor mlati a napada (hodne neklidny volnobeh).
Po 30 sec OK
Pak uz to neudela, jen kdyz to zase tak 2 hod stoji...
Nasel jsem dalsi HDi, ktere je na tom podobe jak ja.
http://www.youtube.com/watch?v=bGv_cj6A3Lw
Jemu to sice nestartuje na poprve pri -12°C (me to zatim na popre vzdy chytlo, ale mam auto teprve 2 mesice, takze max -2°C, mene jeste nebylo)
Nicmene ten prubeh po startu je stejny, motor mlati a napada (hodne neklidny volnobeh).
Po 30 sec OK
Pak uz to neudela, jen kdyz to zase tak 2 hod stoji...
|
|
27.11.2010 21:18 -
Re: modrý dým při startu
|
2364443
|
|
jumep
|
|
|
u neho mi to prislo ze to pomaly toci - mozno starter
pre teba ma napadlo, napichni kontrolku na niektory zhavic ci a ako zhavi
u neho mi to prislo ze to pomaly toci - mozno starter
pre teba ma napadlo, napichni kontrolku na niektory zhavic ci a ako zhavi
|
|
28.11.2010 10:11 -
Re: modrý dým při startu
|
2364563
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Připojil jsem jednu zhavici svičku po druhe na konektor, a kazdy ze ctyr pinu svicku rozsviti do běla. Pro jistotu jsem jeste pres amper metr zmeril odber vsech ctyrech svicek. Po zapnuti klicku hnedle 70amper a pak to postupne spadne na 40amper. Takze rele i cesta je v poradku. A zhavice jsou nove vsechny ctyri vcetne rele. Ja uz prestavam tusit, resp. jsem zcela vycerpal vsechno co by mohlo vest k vyreseni...
Připojil jsem jednu zhavici svičku po druhe na konektor, a kazdy ze ctyr pinu svicku rozsviti do běla. Pro jistotu jsem jeste pres amper metr zmeril odber vsech ctyrech svicek. Po zapnuti klicku hnedle 70amper a pak to postupne spadne na 40amper. Takze rele i cesta je v poradku. A zhavice jsou nove vsechny ctyri vcetne rele. Ja uz prestavam tusit, resp. jsem zcela vycerpal vsechno co by mohlo vest k vyreseni...
:-(
|
|
28.11.2010 22:19 -
Re: modrý dým při startu
|
2364656
|
|
jumep
|
|
|
este raz, ja som nechcel aby si testoval zhavice, ale pripojil k jednemu skusacku a zapal kluc / nastartoval
ci skutocne zhavia aj v aute alebo ich nieco odstavi
inak co hovoria teplotne cidla?
este raz, ja som nechcel aby si testoval zhavice, ale pripojil k jednemu skusacku a zapal kluc / nastartoval
ci skutocne zhavia aj v aute alebo ich nieco odstavi
inak co hovoria teplotne cidla?
|
|
28.11.2010 23:26 -
Re: modrý dým při startu
|
2364661
|
|
cit
|
|
|
Vem to logicky-modrý kouř=vdycky něco patně-pálí se olej.Píe tady,e tam má plnou syntetiku-zkus přejít na polo syntetiku.Pro motory co mají víc jak 100000 km je lepí.Jinak edý kouř je v poho-to jsou jen vodní páry a kdy se ohřeje výfuk, tak zmizí.Kdyby to nepřestalo, tak to prodej dřív ne ti to klekne.
Vem to logicky-modrý kouř=vdycky něco patně-pálí se olej.Píe tady,e tam má plnou syntetiku-zkus přejít na polo syntetiku.Pro motory co mají víc jak 100000 km je lepí.Jinak edý kouř je v poho-to jsou jen vodní páry a kdy se ohřeje výfuk, tak zmizí.Kdyby to nepřestalo, tak to prodej dřív ne ti to klekne.;-)
|
|
28.11.2010 23:28 -
Re: modrý dým při startu
|
2364664
|
|
jumep
|
|
|
s tym olejom nesuhlasim, mame tu 2.0 co maju 400000t a problem s tym zeby zrali olej neni ....
s tym olejom nesuhlasim, mame tu 2.0 co maju 400000t a problem s tym zeby zrali olej neni ....
|
|
29.11.2010 00:12 -
Re: modrý dým při startu
|
2364670
|
|
zinan
|
Město: Kralupy, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Měl jsem podobné problémy od teploty 5°C start v pohodě cca5sec. pak kolísáni chodu cca30sec a potom ve OK časem se přidalo lehké cinkání z motoru a modrý kouř cca30sec po startu pak ve OK. Skouel jsem ve a nic se nenalo s tímtostavem jsem nalel 100tis km a pak se to potkalo.
Po rozebrání motoru zjitěno: prasknul rozvodový řetízek(vačkový) důvod rozpadl se hyd.ponovák.
Po sundání hlavy dalí překpapení jeden z pístů má horní úvra o 2mm ní ne ostatní písty.
Po dalím rozebrání zjitěno e jedna z ojnic je zkrutně přetočená a celý válec je vymajdanej.
Mam tam nový motor 30tis ve OK u nehoupe,nakouří
Dřív jsem si myslel e e auto jede supr ale s novym motorem jeto podstatně pepí auto táhne od spoda na 100% dříve výkonostní mezera do 2500 ot.
Přeji hodně těstí
Měl jsem podobné problémy od teploty 5°C start v pohodě cca5sec. pak kolísáni chodu cca30sec a potom ve OK časem se přidalo lehké cinkání z motoru a modrý kouř cca30sec po startu pak ve OK. Skouel jsem ve a nic se nenalo s tímtostavem jsem nalel 100tis km a pak se to potkalo.
Po rozebrání motoru zjitěno: prasknul rozvodový řetízek(vačkový) důvod rozpadl se hyd.ponovák.
Po sundání hlavy dalí překpapení jeden z pístů má horní úvra o 2mm ní ne ostatní písty.
Po dalím rozebrání zjitěno e jedna z ojnic je zkrutně přetočená a celý válec je vymajdanej.
Mam tam nový motor 30tis ve OK u nehoupe,nakouří
Dřív jsem si myslel e e auto jede supr ale s novym motorem jeto podstatně pepí auto táhne od spoda na 100% dříve výkonostní mezera do 2500 ot.
Přeji hodně těstí
|
|
29.11.2010 09:13 -
Re: modrý dým při startu
|
2364689
|
|
jruze
|
|
|
Ta má dýmovnice má přes půl milionu a na dvacet tisíc si nevezme víc jak litr.
Ta má dýmovnice má přes půl milionu a na dvacet tisíc si nevezme víc jak litr.
|
|
29.11.2010 09:17 -
Re: modrý dým při startu
|
2364690
|
|
miskod
|
|
|
No mne motor zerie liter oleja na 1000km a modry dym som ist z vyfuku este nevidel....
No mne motor zerie liter oleja na 1000km a modry dym som ist z vyfuku este nevidel....:nevim
|
|
29.11.2010 18:58 -
Re: modrý dým při startu
|
2364772
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
jumep napsal(a): este raz, ja som nechcel aby si testoval zhavice, ale pripojil k jednemu skusacku a zapal kluc / nastartoval
ci skutocne zhavia aj v aute alebo ich nieco odstavi
inak co hovoria teplotne cidla?
Vsak ano, delal jsem to na aute po zapnuti klicku! Vim co jsi myslel, a tak jsem to taky udelal. Pro jistotu jsem to jeste zmeril pres proudove kleste.
To others + zinan: Nezni to zcela nemozne.
Pry prvni DW10BTED4 RHR mely trubkove vacky s nasunutymi palci vacek. A stavalo se, ze se pry protocily a pak samozrejme casovani nesedelo, i kdyz na vackovem kole bylo vse v poradku. Potom presly zase na klasicky vacky z plneho materialu.
Ale je mi divne, ze to dela jen uplne studene, treba dnes potom co auto stalo 2,5hodiny v mrazu (po predchozi jizde) tak to chytlo naprosto normalne a ani to nezakourilo.
A tlaky to ma, preci kdyby se to pootocilo, musi to byt nejak videt na tlacich, ci nikoliv?
Vsak ano, delal jsem to na aute po zapnuti klicku! Vim co jsi myslel, a tak jsem to taky udelal. Pro jistotu jsem to jeste zmeril pres proudove kleste.
To others + zinan: Nezni to zcela nemozne.
Pry prvni DW10BTED4 RHR mely trubkove vacky s nasunutymi palci vacek. A stavalo se, ze se pry protocily a pak samozrejme casovani nesedelo, i kdyz na vackovem kole bylo vse v poradku. Potom presly zase na klasicky vacky z plneho materialu.
Ale je mi divne, ze to dela jen uplne studene, treba dnes potom co auto stalo 2,5hodiny v mrazu (po predchozi jizde) tak to chytlo naprosto normalne a ani to nezakourilo.
A tlaky to ma, preci kdyby se to pootocilo, musi to byt nejak videt na tlacich, ci nikoliv?
|
|
11.12.2010 12:41 -
Re: modrý dým při startu
|
2365676
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Byl jsem v autorizovanem servusi BOSCH a tam sli po klapce v sani. Ze pry zustava vyset a pak motor spatne startuje atd... Tak to prosli a zjistili, ze je taky v poradku...
Vstriky v poradku, diagnostika nic nehlasi...
Zadna dalsi idea?
Byl jsem v autorizovanem servusi BOSCH a tam sli po klapce v sani. Ze pry zustava vyset a pak motor spatne startuje atd... Tak to prosli a zjistili, ze je taky v poradku...
Vstriky v poradku, diagnostika nic nehlasi...
Zadna dalsi idea?
|
|
11.12.2010 13:26 -
Re: modrý dým při startu
|
2365677
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud klapka v sani zustane zavrena,motor nenastartujes....
pokud klapka v sani zustane zavrena,motor nenastartujes....
|
|
11.12.2010 13:33 -
Re: modrý dým při startu
|
2365681
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Jimmivon napsal(a): Ale je mi divne, ze to dela jen uplne studene, treba dnes potom co auto stalo 2,5hodiny v mrazu (po predchozi jizde) tak to chytlo naprosto normalne a ani to nezakourilo.
A tlaky to ma, preci kdyby se to pootocilo, musi to byt nejak videt na tlacich, ci nikoliv?
za 2,5 hodiny je motor teply a take se nestihne usadit/stect nic v sani/turbu/valcich.....
jeste zkus pri teplem motoru i studenem odpojit teplotni cidlo motoru jak se to bude chovat oproti normalu
za 2,5 hodiny je motor teply a take se nestihne usadit/stect nic v sani/turbu/valcich.....
jeste zkus pri teplem motoru i studenem odpojit teplotni cidlo motoru jak se to bude chovat oproti normalu
|
|
| |
|
|