| | |
08.11.2010 08:16 -
Re: modrý dým při startu
|
2361720
|
|
JirkaŘ
|
|
|
A jestli olej, tak potom v motoru chybí... a musí dolívat. Kolik dolívá v průběhu jeho ivotnosti ? (Tedy za průjezd náplně 15 000 - 20 000 do dalí výměny)
A jestli olej, tak potom v motoru chybí... a musí dolívat. Kolik dolívá v průběhu jeho ivotnosti ? (Tedy za průjezd náplně 15 000 - 20 000 do dalí výměny)
|
|
20.11.2010 17:38 -
Re: modrý dým při startu
|
2363544
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Olej to neere
Dneska jsem byl na diagnostice, protoze cestou do Olomouce mi to pri prudke akceleraci v kopci rozsvitilo zavadu motoru, vypadlo ESP, nesel tempomat a rozsvitil se SERVICE
Auto neslo pres 2700otacek a ztratilo vykon. Zastavil jsem, vypnul motor. Po 5 minutach auto nastartovalo a jelo zcela normalne. Jen zustala sviti zavada motoru. Ta druhy den rano po startu zhasla.
Lexia napsala zavadu regulacniho ventilu prutoku paliva a k tomu tyto data.
Pri 2800ot/min,
pozadovany tlak 1560Bar - namereny tlak 1870Bar
Pomer otevreni ventilu regulace tlaku paliva - 56%
Pomer otevreni ventilu regulace prutoku paliva - 44%
Teplota motoru 80°C, paliva 49°C
Vypada to, ze motor ma problemy s regulaci tlaku v railu, tudiz me napada, jestli to prave nehapruje po tom startu, jak zahuli a jde nepravidelne. Teple to je uz v pohode.
Nemuze byt problem treba v cidle vysokeho tlaku na railu?
Ze hlasi divne hodnoty a regulace je z toho zmatena?
Diky
Jimmi
Olej to neere
Dneska jsem byl na diagnostice, protoze cestou do Olomouce mi to pri prudke akceleraci v kopci rozsvitilo zavadu motoru, vypadlo ESP, nesel tempomat a rozsvitil se SERVICE
Auto neslo pres 2700otacek a ztratilo vykon. Zastavil jsem, vypnul motor. Po 5 minutach auto nastartovalo a jelo zcela normalne. Jen zustala sviti zavada motoru. Ta druhy den rano po startu zhasla.
Lexia napsala zavadu regulacniho ventilu prutoku paliva a k tomu tyto data.
Pri 2800ot/min,
pozadovany tlak 1560Bar - namereny tlak 1870Bar
Pomer otevreni ventilu regulace tlaku paliva - 56%
Pomer otevreni ventilu regulace prutoku paliva - 44%
Teplota motoru 80°C, paliva 49°C
Vypada to, ze motor ma problemy s regulaci tlaku v railu, tudiz me napada, jestli to prave nehapruje po tom startu, jak zahuli a jde nepravidelne. Teple to je uz v pohode.
Nemuze byt problem treba v cidle vysokeho tlaku na railu?
Ze hlasi divne hodnoty a regulace je z toho zmatena?
Diky
Jimmi
|
|
20.11.2010 20:26 -
Re: modrý dým při startu
|
2363597
|
|
jumep
|
|
|
90% regulator a v tomto pripade cele cerpadlo, lebo zvlast sa ten regulator nepredava do siemensu
90% regulator a v tomto pripade cele cerpadlo, lebo zvlast sa ten regulator nepredava do siemensu
|
|
20.11.2010 20:35 -
Re: modrý dým při startu
|
2363601
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
na 50% si myslim ze regulator urcite ne
na 50% si myslim ze regulator urcite ne
|
|
20.11.2010 21:12 -
Re: modrý dým při startu
|
2363603
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
modrý dým zastudena nebude mít ádnou spojitost s náhodilou závadou na na vstřikování (moná přidřený regulátor vysokého tlaku) Spí bych to tipnul na patně spálenou naftu díky mechanicky horím parametrům motoru a elektronice, která se zhorením parametrů moc nepočítá.
modrý dým zastudena nebude mít ádnou spojitost s náhodilou závadou na na vstřikování (moná přidřený regulátor vysokého tlaku) Spí bych to tipnul na patně spálenou naftu díky mechanicky horím parametrům motoru a elektronice, která se zhorením parametrů moc nepočítá.
|
|
21.11.2010 13:30 -
Re: modrý dým při startu
|
2363627
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Jde o to, ze tlaky to ma 25;25;24,5;27 bar
A rozvody jsou nastaveny presne, to uz mam taky projito.
Takze mechanicky horsi.... Jedine ze potom co to chytne, tak by se otevrel nejaky hydrotel a nedovřel ventil...
Olej je tam 5w-40
Jde o to, ze tlaky to ma 25;25;24,5;27 bar
A rozvody jsou nastaveny presne, to uz mam taky projito.
Takze mechanicky horsi.... Jedine ze potom co to chytne, tak by se otevrel nejaky hydrotel a nedovřel ventil...
Olej je tam 5w-40
|
|
21.11.2010 16:02 -
Re: modrý dým při startu
|
2363633
|
|
TomasH
|
Město: Pribram, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dobrý večer,
v poslední době, kdy poklesla venkovní teplota, tak při startu mi jde edivý dým a po ohřátí - cca. 1km to přestane. Během jízdy taky kouř, po tom ohřátí v pohodě. Zdá se mi, e auto chvíli nejede jak má, nechce z nízkých otáček po překonání 1500 se zabere turbo a jede ok. V letním počasí jsem nic takového nepozoroval.
Předem díky za případné nápady.
Dobrý večer,
v poslední době, kdy poklesla venkovní teplota, tak při startu mi jde edivý dým a po ohřátí - cca. 1km to přestane. Během jízdy taky kouř, po tom ohřátí v pohodě. Zdá se mi, e auto chvíli nejede jak má, nechce z nízkých otáček po překonání 1500 se zabere turbo a jede ok. V letním počasí jsem nic takového nepozoroval.
Předem díky za případné nápady.
|
|
21.11.2010 21:35 -
Re: modrý dým při startu
|
2363678
|
|
jardda
|
Město: Trhove sviny, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 109 |
|
|
mě to dělá taky ale přisuyuju to tomu e mám chytré auto ato mě za studena nepustí do plného výkonu abych něco nezkur...
mě to dělá taky ale přisuyuju to tomu e mám chytré auto ato mě za studena nepustí do plného výkonu abych něco nezkur...:-d
|
|
22.11.2010 09:23 -
Re: modrý dým při startu
|
2363688
|
|
jruze
|
|
|
Jimmivon napsal(a): Jde o to, ze tlaky to ma 25;25;24,5;27 bar A rozvody jsou nastaveny presne, to uz mam taky projito. Takze mechanicky horsi.... Jedine ze potom co to chytne, tak by se otevrel nejaky hydrotel a nedovřel ventil... Olej je tam 5w-40
hydrotel vymezuje vůli a i kdyby se kousnul tak nemá takoví rozsah aby kvůli němu mohl zůstat ventil otevřený nehledě na to kdyby se toto mohlo stát tak ti ho ,,okamitě zavře píst"který dojde do horní úvratě.
Jde o to, ze tlaky to ma 25;25;24,5;27 bar A rozvody jsou nastaveny presne, to uz mam taky projito. Takze mechanicky horsi.... Jedine ze potom co to chytne, tak by se otevrel nejaky hydrotel a nedovřel ventil... Olej je tam 5w-40
hydrotel vymezuje vůli a i kdyby se kousnul tak nemá takoví rozsah aby kvůli němu mohl zůstat ventil otevřený nehledě na to kdyby se toto mohlo stát tak ti ho ,,okamitě zavře píst"který dojde do horní úvratě.
|
|
23.11.2010 17:01 -
Re: modrý dým při startu
|
2363773
|
|
TomasH
|
Město: Pribram, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Dneska jsem byl na diagnostice, a napsala, zavada plynoveho pedalu, ci tak nejak. Mam s tim jezdit a zastavit se za par dni, opet to zkusit jestli tam ta zavada bude ci ne.
Dneska jsem byl na diagnostice, a napsala, zavada plynoveho pedalu, ci tak nejak. Mam s tim jezdit a zastavit se za par dni, opet to zkusit jestli tam ta zavada bude ci ne.
|
|
23.11.2010 17:20 -
Re: modrý dým při startu
|
2363775
|
|
jumep
|
|
|
nechaj si skontrolovat napnutie lana tiez
nechaj si skontrolovat napnutie lana tiez
|
|
23.11.2010 19:56 -
Re: modrý dým při startu
|
2363791
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak jsem sledoval diskuze na netu a neco podobneho resili na Ford foru. Na TDCi 96kW po studenem startu modry kour a pak uz dobre. Presne jak to dela me. Vymenili EGR a bylo po problemu.
To je super, ale ja uz EGR vymenil a porad zadna zmena.
Pry se od 7/2007 zacal delat jiny typ EGR. Jsou vzajemne zamenitelne, ale pry je potreba prehrat software?
Je na tom neco pravdy, nebo neni treba po vymene EGR resit prehrati software?
Tak jsem sledoval diskuze na netu a neco podobneho resili na Ford foru. Na TDCi 96kW po studenem startu modry kour a pak uz dobre. Presne jak to dela me. Vymenili EGR a bylo po problemu.
To je super, ale ja uz EGR vymenil a porad zadna zmena.
Pry se od 7/2007 zacal delat jiny typ EGR. Jsou vzajemne zamenitelne, ale pry je potreba prehrat software?
Je na tom neco pravdy, nebo neni treba po vymene EGR resit prehrati software?
|
|
23.11.2010 20:05 -
Re: modrý dým při startu
|
2363792
|
|
jumep
|
|
|
najskor mas na mysli toto
ale medzicasom sa pouziva egr 1618GZ kde sa meni bez vsetkeho (meni sa za povodny bez prehravania softu)
a tiez je povod niekde inde ...
inak je pravda ze pri jednom aute po vymene za tento novy EGR (1618GZ) to prestalo dymit
edit: ale tento dymil aj pri zahriatom motore (viditelne pri cuvani do kopca napr)
najskor mas na mysli toto
ale medzicasom sa pouziva egr 1618GZ kde sa meni bez vsetkeho (meni sa za povodny bez prehravania softu)
a tiez je povod niekde inde ...
inak je pravda ze pri jednom aute po vymene za tento novy EGR (1618GZ) to prestalo dymit
edit: ale tento dymil aj pri zahriatom motore (viditelne pri cuvani do kopca napr)
Přílohy: egr.pdf ( 48971b ) - |
|
23.11.2010 23:14 -
Re: modrý dým při startu
|
2363834
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak to me to zakouri jen na studeny start...
Nicmene skubani motoru pri nizkych otackach a malem zatizeni motoru pocituji.
Ale po trech minutach jizdy je to OK, jak se to zahreje, tak uz se to neprojevuje...
Ten EGR s cislem 1618GZ tam prave mam nove vymeneny.
Proste uz neni co vymenit a problem nezmizel...
(Pro ty co tvrdi ze je to olej - proc to po startu teda nebezi rovnomerne? Olej kouri ale neovlivni beh motoru)
Tak to me to zakouri jen na studeny start...
Nicmene skubani motoru pri nizkych otackach a malem zatizeni motoru pocituji.
Ale po trech minutach jizdy je to OK, jak se to zahreje, tak uz se to neprojevuje...
Ten EGR s cislem 1618GZ tam prave mam nove vymeneny.
Proste uz neni co vymenit a problem nezmizel...
(Pro ty co tvrdi ze je to olej - proc to po startu teda nebezi rovnomerne? Olej kouri ale neovlivni beh motoru)
|
|
23.11.2010 23:29 -
Re: modrý dým při startu
|
2363835
|
|
jumep
|
|
|
funguje ti air inlet heater? (ohrievanie nasavaneho vzduchu)
konkretne ovladacie klapky / cievky (resp. skus tu cievku odpojit nech to nepouziva danu zalezitost, ak to teda mas)
funguje ti air inlet heater? (ohrievanie nasavaneho vzduchu)
konkretne ovladacie klapky / cievky (resp. skus tu cievku odpojit nech to nepouziva danu zalezitost, ak to teda mas)
|
|
24.11.2010 08:52 -
Re: modrý dým při startu
|
2363842
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..neni cilem nasavany vzduch ochlazovat ?
..neni cilem nasavany vzduch ochlazovat ?
|
|
24.11.2010 10:29 -
Re: modrý dým při startu
|
2363849
|
|
jumep
|
|
|
mal som tu 2.2 u ktorej bola zla hadicka na klapke, samotna klapka a cievka co je na filtry (ktora otvara klapku)
pod 16 stupnov to auto neslo, lebo bol vzduch nasavany cez radiator a nie cez intercooler
tj vrchna klapka sa zavrela a spodna sa vdaka zavade neotvorila - vdaka fapu toto auto nehulilo
mal som tu 2.2 u ktorej bola zla hadicka na klapke, samotna klapka a cievka co je na filtry (ktora otvara klapku)
pod 16 stupnov to auto neslo, lebo bol vzduch nasavany cez radiator a nie cez intercooler
tj vrchna klapka sa zavrela a spodna sa vdaka zavade neotvorila - vdaka fapu toto auto nehulilo
|
|
24.11.2010 17:30 -
Re: modrý dým při startu
|
2363881
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a ja myslel ze tu tesime 2.0 HDi 100Kw
a ja myslel ze tu tesime 2.0 HDi 100Kw
|
|
24.11.2010 17:42 -
Re: modrý dým při startu
|
2363882
|
|
jumep
|
|
|
preto som napisal ci tam je ten air inlet heater, mam dojem zeby tam mal byt
preto som napisal ci tam je ten air inlet heater, mam dojem zeby tam mal byt
|
|
| |
|
|