| | |
08.09.2010 19:22 -
modrý dým při startu
|
2355151
|
|
jarda 68
|
|
|
čauky při studeném startu vyletí modrý dým
a hned je to čisté auto je na lpg a na
diagnostice jsem byl tam není ádná chyba
čím to můe být a nebo je to normální dík
čauky při studeném startu vyletí modrý dým
a hned je to čisté auto je na lpg a na
diagnostice jsem byl tam není ádná chyba
čím to můe být a nebo je to normální dík
|
|
08.09.2010 19:29 -
Re: modrý dým při staru
|
2355152
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
olej ve spalovacim prostoru...pravdepodobne stece pres nektery ventil
olej ve spalovacim prostoru...pravdepodobne stece pres nektery ventil
|
|
22.10.2010 21:06 -
Re: modrý dým při staru
|
2359503
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Mam podobny problem na svem 2,0HDi 16V 100kW
Kdyz startuji studeny motor (10°C) tak motor modre kouri, ale jak liazka a jde to jak skopany pes. Sem tam jak kdyz napada na jeden valec...
Meril jsem tlaky 1-25Bar; 2-24,5Bar; 3-25Bar; 4-27,5Bar
Mam vsechny ctyri vstriky nove
Nove zhavici svicky vcetne rele, projitou celou cestu az ke zhavicum, ktere normalne zhavi
Vymenena vaha vzduchu
Vymeneny EGR ventil
Porad zadna zmena...
Kdyz je zahraty na provozni teplotu startuje bez problemu a jizda rovnez OK
Jen kdez je motor studeny (15°C a mene) dela to viz popisek vyse
ZA KAZDOU RADU BUDU VDECNY
Jimmi
Mam podobny problem na svem 2,0HDi 16V 100kW
Kdyz startuji studeny motor (10°C) tak motor modre kouri, ale jak liazka a jde to jak skopany pes. Sem tam jak kdyz napada na jeden valec...
Meril jsem tlaky 1-25Bar; 2-24,5Bar; 3-25Bar; 4-27,5Bar
Mam vsechny ctyri vstriky nove
Nove zhavici svicky vcetne rele, projitou celou cestu az ke zhavicum, ktere normalne zhavi
Vymenena vaha vzduchu
Vymeneny EGR ventil
Porad zadna zmena...
Kdyz je zahraty na provozni teplotu startuje bez problemu a jizda rovnez OK
Jen kdez je motor studeny (15°C a mene) dela to viz popisek vyse
ZA KAZDOU RADU BUDU VDECNY
Jimmi
|
|
22.10.2010 21:17 -
Re: modrý dým při staru
|
2359505
|
|
jumep
|
|
|
na diagnostike zo studenym autom si bol?
ale ked si menil vsetko len tak, tak asi nie ...
zacal by som tym, samozrejme za niekym kto nebude len citat chyby, ale bude poznat hodnoty a vedet s tym pracovat
na diagnostike zo studenym autom si bol?
ale ked si menil vsetko len tak, tak asi nie ...
zacal by som tym, samozrejme za niekym kto nebude len citat chyby, ale bude poznat hodnoty a vedet s tym pracovat
|
|
22.10.2010 22:02 -
Re: modrý dým při staru
|
2359517
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v tomhle pripade diagnostika nepomuze...
modry kour jak jsem psal kolegovi znamena olej ve spalovacim prostoru vetsinou...
v tomhle pripade diagnostika nepomuze...
modry kour jak jsem psal kolegovi znamena olej ve spalovacim prostoru vetsinou...
|
|
24.10.2010 21:11 -
Re: modrý dým při startu
|
2359952
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Olej to neni. To smrdi jinak. Tohle je proste klasicka modra nafta... Navic z by tam toho oleje muselo byt tak ze to snad neni ani mozny...
Olej to neni. To smrdi jinak. Tohle je proste klasicka modra nafta... Navic z by tam toho oleje muselo byt tak ze to snad neni ani mozny...
|
|
24.10.2010 21:15 -
Re: modrý dým při staru
|
2359953
|
|
CC5
|
Město: Praha-Modřany, Auto: Citroën Xantia II Break 2.0 HDi Kat. (80kW) | Počet příspěvků: 372 |
|
|
podle tohoco čtu tak souhlasím s kolegy,mdrý dým je větinou z důvodu oleje ve spalovacím prostoru a u se tam dostal jakkoliv.Nebo si natankoval řepkový olej???
podle tohoco čtu tak souhlasím s kolegy,mdrý dým je větinou z důvodu oleje ve spalovacím prostoru a u se tam dostal jakkoliv.Nebo si natankoval řepkový olej???
|
|
25.10.2010 15:15 -
Re: modrý dým při startu
|
2360085
|
|
jruze
|
|
|
Nemohlo by to být přeskočený o zub.Nebo vůle na turbu - kolem osy olej do sání nebo do výfuku? Ubývá olej ? Ostatní dal nové tak beru jako OK.
Nemohlo by to být přeskočený o zub.Nebo vůle na turbu - kolem osy olej do sání nebo do výfuku? Ubývá olej ? Ostatní dal nové tak beru jako OK.
|
|
25.10.2010 15:25 -
Re: modrý dým při startu
|
2360086
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pise ze mu to vyleti jen pri studenem startu
pise ze mu to vyleti jen pri studenem startu
|
|
25.10.2010 15:48 -
Re: modrý dým při startu
|
2360092
|
|
tief
|
|
|
stiraci krouzky ? a za tepla si sednou ?
stiraci krouzky ? a za tepla si sednou ?
|
|
25.10.2010 17:50 -
Re: modrý dým při startu
|
2360173
|
|
jruze
|
|
|
Pokud mu to neere olej tak bych se spí přiklonil k tomu co píe autodig + monost turba,které po zastavení by mohlo podél osy pustit olej do výfuku , ale takle se to vyřeit nedá - to chce fizicky hledat na dálku to nejde.
Závodní Toyota byla při normálním otáčení i bez tlaků.
Pokud mu to neere olej tak bych se spí přiklonil k tomu co píe autodig + monost turba,které po zastavení by mohlo podél osy pustit olej do výfuku :nevim , ale takle se to vyřeit nedá - to chce fizicky hledat na dálku to nejde.
Závodní Toyota byla při normálním otáčení i bez tlaků.
|
|
30.10.2010 18:49 -
Re: modrý dým při startu
|
2360938
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Motor chytne naprosto v pohode.
Pak po 2sec (krasneho chodu) zacne malinko kolisat (jakoby napadat na jeden valec) a to se potom vyvali modry kour a za 20sec uz bezi normalne a nekouri. Kdyz to po minute chodu vypnu a pockam treba 5minut, a pak startuji znovu, tak uz je to OK
Motor chytne naprosto v pohode.
Pak po 2sec (krasneho chodu) zacne malinko kolisat (jakoby napadat na jeden valec) a to se potom vyvali modry kour a za 20sec uz bezi normalne a nekouri. Kdyz to po minute chodu vypnu a pockam treba 5minut, a pak startuji znovu, tak uz je to OK
|
|
30.10.2010 21:27 -
Re: modrý dým při startu
|
2360952
|
|
jumep
|
|
|
tak to moze byt nacate turbo, nateceny olej v sani, ten to nasaje a potom to dymi, odstav to a po dlhsej dobe daj dole spodnu trubku (co ide z turba do intercooleru pod motorom) a skontroluj ci tam neni olej
tak to moze byt nacate turbo, nateceny olej v sani, ten to nasaje a potom to dymi, odstav to a po dlhsej dobe daj dole spodnu trubku (co ide z turba do intercooleru pod motorom) a skontroluj ci tam neni olej
|
|
31.10.2010 08:17 -
Re: modrý dým při startu
|
2360979
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Zkontrolovano, sani ciste a olej nikde. Ten to urcite nesaje. Navic me zarazi to napadani na jeden valec...
Zkontrolovano, sani ciste a olej nikde. Ten to urcite nesaje. Navic me zarazi to napadani na jeden valec...
|
|
31.10.2010 09:51 -
Re: modrý dým při startu
|
2360983
|
|
jumep
|
|
|
tak tu uz toho moc neporiesime
treba vediet co robia hodnoty na diagnostike za studena / tepla
tie striky su nove nove alebo nove repasovane, menil si ich kvoli tomuto problemu?
v tomto pripade by som zasiel povedzme za robertom do holetina
tak tu uz toho moc neporiesime
treba vediet co robia hodnoty na diagnostike za studena / tepla
tie striky su nove nove alebo nove repasovane, menil si ich kvoli tomuto problemu?
v tomto pripade by som zasiel povedzme za robertom do holetina
|
|
31.10.2010 20:08 -
Re: modrý dým při startu
|
2361029
|
|
cit
|
|
|
Kdy motor kouří modře znamená to,e brzy klekne,protoe se přidírá.Hoď to do servisu a mrknou na ,,hrnky".Jinak brzy odejde do věčných lovi
Kdy motor kouří modře znamená to,e brzy klekne,protoe se přidírá.Hoď to do servisu a mrknou na ,,hrnky".Jinak brzy odejde do věčných lovi:-((((
|
|
07.11.2010 11:45 -
Re: modrý dým při startu
|
2361580
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Tak vuz prijel z autorizovaneho servisu. Panove vymenili nove vstriky za dalsi nove, zmerili tlaky (25;25;25;27,5); novy EGR ventil uz za novy nemenili, diagnostika v poradku, tlaky na Railu predpisove. Vsechny cidla OK. Zhavice nove ,vcetne rele mereni proudu (po zapnuti klicku 80A a postupne pry spadne na 45A) coz je pry taky OK. Potvrdily ze kour je to naftovy nikoliv olej. Motor je pry mechanicky v poradku (kontrolovali i rozvody), nicmene neprisli na pricinu...
Tak vuz prijel z autorizovaneho servisu. Panove vymenili nove vstriky za dalsi nove, zmerili tlaky (25;25;25;27,5); novy EGR ventil uz za novy nemenili, diagnostika v poradku, tlaky na Railu predpisove. Vsechny cidla OK. Zhavice nove ,vcetne rele mereni proudu (po zapnuti klicku 80A a postupne pry spadne na 45A) coz je pry taky OK. Potvrdily ze kour je to naftovy nikoliv olej. Motor je pry mechanicky v poradku (kontrolovali i rozvody), nicmene neprisli na pricinu...
|
|
08.11.2010 06:29 -
Re: modrý dým při startu
|
2361711
|
|
Tompo1
|
|
|
Modty kour znaci olej,nafta jde do cerna to vime,auta bez fap,nikde jsi nenapsal esli se olej ztraci bo ne,v jake kondici jsou filtry nafta vzduch????I kdyz myslim ze tento problem je olej.Turbo,ventil,krouzky........Nechavas turbo vychladit jako starou liazku bo hned vypinas
Modty kour znaci olej,nafta jde do cerna to vime,auta bez fap,nikde jsi nenapsal esli se olej ztraci bo ne,v jake kondici jsou filtry nafta vzduch????I kdyz myslim ze tento problem je olej.Turbo,ventil,krouzky........Nechavas turbo vychladit jako starou liazku bo hned vypinas:-o
|
|
08.11.2010 07:59 -
Re: modrý dým při startu
|
2361717
|
|
jruze
|
|
|
Kdy je ve OK tak to něco dělat musí a nenapadá mne nic jiného ne co u bylo řečeno - olej a buď přes gumičky ventilů a nebo po ose turba do výfuku.Kolik je ztráta oleje?Kolik to má najeto?
Kdy je ve OK tak to něco dělat musí a nenapadá mne nic jiného ne co u bylo řečeno - olej a buď přes gumičky ventilů a nebo po ose turba do výfuku.Kolik je ztráta oleje?Kolik to má najeto?
|
|
| |
|
|