| | |
26.10.2015 22:28 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878418
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
ena jednou přila a u nenastartovala. Pak jeden kamarád se snail něco udělat. A nakonec nic neudělal. Ale auto se na dva dny rozjelo. Pak to zdechlo za jízdy. Auto mám u baráku v Týnci nad Sázavou. Kadopádně to má snahu nastartovat, ale nedostává se mu nafty nejspí. Jetě zítra zkusím ten ventil vyndat a spustit test kdy bude venku. Předpokládám, e bych měl vidět pohyb "jehly". Kdy jsem ho dneska vyndal, byl malinko orezlý.
ena jednou přila a u nenastartovala. Pak jeden kamarád se snail něco udělat. A nakonec nic neudělal. Ale auto se na dva dny rozjelo. Pak to zdechlo za jízdy. Auto mám u baráku v Týnci nad Sázavou. Kadopádně to má snahu nastartovat, ale nedostává se mu nafty nejspí. Jetě zítra zkusím ten ventil vyndat a spustit test kdy bude venku. Předpokládám, e bych měl vidět pohyb "jehly". Kdy jsem ho dneska vyndal, byl malinko orezlý.
|
|
26.10.2015 22:37 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878419
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
jruze napsal(a): Ventil nemá problém,ale buď kabelá nebo motorovka - jde z přepadu čerpadla nafta? Kde to stojí a kdy se k tomu můe? Nebo to přivez (je to asi na P-6?
Proud na něj jde. Dělal jsem test v Diag, ale nezdálo se mi, e se nějak vevnitř hejbe jehla, jen zlehka bylo slyet, e se v něm něco děje. Nezkouel jsem se podívat na zpátečku čerpadla. Zítra se podívám. No musel bych sehnat plaák a auto a naloit to, ale trochu se tomu chci vyhnout, pokud to půjde
Proud na něj jde. Dělal jsem test v Diag, ale nezdálo se mi, e se nějak vevnitř hejbe jehla, jen zlehka bylo slyet, e se v něm něco děje. Nezkouel jsem se podívat na zpátečku čerpadla. Zítra se podívám. No musel bych sehnat plaák a auto a naloit to, ale trochu se tomu chci vyhnout, pokud to půjde ;-)
|
|
26.10.2015 23:03 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878432
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
No stálo by to za to ho vyzkouet. Já mám celou roztřelenou C5 I tam je jiný čerpadlo.
Podíva se do rotu?
No stálo by to za to ho vyzkouet. Já mám celou roztřelenou C5 I :-( tam je jiný čerpadlo.
Podíva se do rotu? ;-)
|
|
26.10.2015 23:06 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878433
|
|
jumep
|
|
|
Podezřelé zóny:
Elektrický svazek
Konektory
Počítač řízení motoru
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Regulátor průtoku)
a tu je konkretne to co ten chalan riesil a vyriesil:
tak uz ide... ako vzdy ked som nieco do teraz opravoval zase to bola p...... ako mraky. Bol to konektor na regulatore OBJEMU paliva co je ta druha vec na cerpadle. Ked sme potom pozreli do PC tak to aj pisalo ze regulator objemu paliva - obvod rozpojeny.
Ja som sice kabelaz prrepipal, a tiez som zmeral ze tam ide prud, ale ci prechadza regulatorom sme uz nezistili.
----
cize rozpinuj ten konektor a skus ho napruzit
(ps. vymenil aj cerpadlo co k nicomu neviedlo)
Podezřelé zóny:
Elektrický svazek
Konektory
Počítač řízení motoru
Vysokotlaké palivové čerpadlo (Regulátor průtoku)
a tu je konkretne to co ten chalan riesil a vyriesil:
tak uz ide... ako vzdy ked som nieco do teraz opravoval zase to bola p...... ako mraky. Bol to konektor na regulatore OBJEMU paliva co je ta druha vec na cerpadle. Ked sme potom pozreli do PC tak to aj pisalo ze regulator objemu paliva - obvod rozpojeny.
Ja som sice kabelaz prrepipal, a tiez som zmeral ze tam ide prud, ale ci prechadza regulatorom sme uz nezistili.
----
cize rozpinuj ten konektor a skus ho napruzit
(ps. vymenil aj cerpadlo co k nicomu neviedlo)
|
|
27.10.2015 08:05 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878484
|
|
jruze
|
|
|
Dva základní problémy : vlhkost=oxidace, pokus proměření nevhodnými nástroji=roztaení pinů, třetí je kostra=dojde k průchodu kudy nemělo a buď se ostatní cesty přetíí a ..... nebo se vyhřejí piny.
Jinak ta AKU není nic moc - to co ukazovala hodnota .
Nejčastěji řeíme problém po kutilech (roztaené piny,odpálené jednotky proměřováním)
Na jakou naftu jezdí?
Kdy je auto dostupné?
Kde přesně je?
Dva základní problémy : vlhkost=oxidace, pokus proměření nevhodnými nástroji=roztaení pinů, třetí je kostra=dojde k průchodu kudy nemělo a buď se ostatní cesty přetíí a ..... nebo se vyhřejí piny.
Jinak ta AKU není nic moc - to co ukazovala hodnota .;-)
Nejčastěji řeíme problém po kutilech (roztaené piny,odpálené jednotky proměřováním)
Na jakou naftu jezdí?
Kdy je auto dostupné?
Kde přesně je?
|
|
27.10.2015 15:21 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878594
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
jruze napsal(a): Dva základní problémy : vlhkost=oxidace, pokus proměření nevhodnými nástroji=roztaení pinů, třetí je kostra=dojde k průchodu kudy nemělo a buď se ostatní cesty přetíí a ..... nebo se vyhřejí piny.
Jinak ta AKU není nic moc - to co ukazovala hodnota .
Nejčastěji řeíme problém po kutilech (roztaené piny,odpálené jednotky proměřováním)
Na jakou naftu jezdí?
Kdy je auto dostupné?
Kde přesně je?
Nejsem z těch co měří vechno árovkou na hřebících Nějaký to nářadí u mi prolo rukou.
Samozřejmě oxidace mě napadla, ale konektory i piny se tváří, e jsou v pohodě. Ten magnet jsem vyndal a ten je dobrej. Na zpátečku jsem se jetě nedostal, na to se podívám zítra, musím se na to připravit(psychicky Je tam přístup jak k penězům. Baterka je v pohodě, stačí dobít.
Jestli ví kde je Chrást nad Sázavou 206, 257 42, tak přesně tam je A mimo čtvrtek je dostupné tenhle týden pořád. Jsem na telefonu 777858014
Lombardo
Nejsem z těch co měří vechno árovkou na hřebících :-) Nějaký to nářadí u mi prolo rukou.
Samozřejmě oxidace mě napadla, ale konektory i piny se tváří, e jsou v pohodě. Ten magnet jsem vyndal a ten je dobrej. Na zpátečku jsem se jetě nedostal, na to se podívám zítra, musím se na to připravit(psychicky :-) Je tam přístup jak k penězům. Baterka je v pohodě, stačí dobít.
Jestli ví kde je Chrást nad Sázavou 206, 257 42, tak přesně tam je :-) A mimo čtvrtek je dostupné tenhle týden pořád. Jsem na telefonu 777858014
Lombardo
|
|
28.10.2015 12:35 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878857
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
Jetě jednu věc, proč kdy jsem odpojil hadici od intercooleru mělo auto snahu startovat víc.
Jetě jednu věc, proč kdy jsem odpojil hadici od intercooleru mělo auto snahu startovat víc.
|
|
28.10.2015 12:43 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878858
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Asi dostalo víc vzduchu, kdy mu v cestě nepřekáel vzduchový filtr, turbo, intercoler a hromada hadic a trubek.
Asi dostalo víc vzduchu, kdy mu v cestě nepřekáel vzduchový filtr, turbo, intercoler a hromada hadic a trubek.
|
|
28.10.2015 13:01 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878866
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
Mikra napsal(a): Asi dostalo víc vzduchu, kdy mu v cestě nepřekáel vzduchový filtr, turbo, intercoler a hromada hadic a trubek.
No to je jasný, ale proč, kdy si myslím, e mu nejde nafta. (to jistě neznamená, e to tak je) Ale diag si to myslí taky
No to je jasný, ale proč, kdy si myslím, e mu nejde nafta. (to jistě neznamená, e to tak je) Ale diag si to myslí taky :-)
|
|
28.10.2015 13:24 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2878876
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Tak asi ani to, e se zdá, e bez hadic to má větí snahu chytat, nemusí být pravda. Snaha je na P.R.D., kdy to na konec stejně nechytne.
Třeba je to jen jiný zvuk, který je bez hadice slyet, ne snaha o rozběhnutí.
A potom taky váha nenaměří ádný průtok vzduchu, tak je třeba motor v jiným reimu.
Tak asi ani to, e se zdá, e bez hadic to má větí snahu chytat, nemusí být pravda. Snaha je na P.R.D., kdy to na konec stejně nechytne. :-d
Třeba je to jen jiný zvuk, který je bez hadice slyet, ne snaha o rozběhnutí. ;-)
A potom taky váha nenaměří ádný průtok vzduchu, tak je třeba motor v jiným reimu. :nevim
|
|
01.11.2015 12:46 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880450
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
Dotaz, kdy na tento regulátor tlaku, co jsem vyndal ,připojím z baterky 12V má se něco stát? Evidentně proud bere, ale nic se neděje.
Díky
Dotaz, kdy na tento regulátor tlaku, co jsem vyndal ,připojím z baterky 12V má se něco stát? Evidentně proud bere, ale nic se neděje.
Díky
Přílohy: vdo-a2c59506225-pcv.jpg ( 28069b ) - |
|
01.11.2015 12:59 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880464
|
|
jumep
|
|
|
neviem ci zrovna 12V, ale funguje to na principe vybrovania, tj. posiela sa tam prud v nejakej frequencii a tym sa ovlada prietok, ma to len 2 polohy, zatvorene / otvorene
neviem ci zrovna 12V, ale funguje to na principe vybrovania, tj. posiela sa tam prud v nejakej frequencii a tym sa ovlada prietok, ma to len 2 polohy, zatvorene / otvorene
|
|
01.11.2015 13:28 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880475
|
|
jruze
|
|
|
přivez to
:-) přivez to
|
|
01.11.2015 13:28 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880476
|
|
Lombardo
|
Město: Krhanice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 47 |
|
|
No evidentně těch 12V vydrí, protoe bere pořád proud, tak asi neshořel. No kdy na něj rychle připojuju 12V tak ani necvakne, ádnej pohyb. Kouknu jetě někde na cizích vebech, jestli se má něco dít. Kdy by jsi věděl o někom kdo to můe vědět dej vědět.
No evidentně těch 12V vydrí, protoe bere pořád proud, tak asi neshořel. No kdy na něj rychle připojuju 12V tak ani necvakne, ádnej pohyb. Kouknu jetě někde na cizích vebech, jestli se má něco dít. Kdy by jsi věděl o někom kdo to můe vědět :-) dej vědět.:-d
|
|
01.11.2015 13:31 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880483
|
|
jumep
|
|
|
to sa nejako moc neda citit, co mozes mozno jemne citit ked ho budes mat v ruke a pustis diagnostikou test
to sa nejako moc neda citit, co mozes mozno jemne citit ked ho budes mat v ruke a pustis diagnostikou test
|
|
01.11.2015 14:00 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2880516
|
|
jruze
|
|
|
Lombardo napsal(a): Jo, ale to je plaák, dalí auto, dalí čas a budu uplně v koncích tak to někam povezu.
1500,- příjezd na místo,500,- zjitění závady,oprava - dle vadných dílů + práce. Orientační cena.
A bude úplně v koncích ? bude to celé dosrané a asi i draí oprava.
1500,- příjezd na místo,500,- zjitění závady,oprava - dle vadných dílů + práce. Orientační cena.;-)
A bude úplně v koncích ? bude to celé dosrané a asi i draí oprava.
|
|
| |
|
|