| | |
22.08.2010 08:20 -
Nízký tlak paliva
|
2353634
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Zdravím vechny začala mně trápit moje C5II 2.0 16V HDI 100KW
Auto při zatíení nepravidelně padá do nouzového reimu po vypnutí klíčku ve O.K pouze DEPOLUTION FAULTY tahle hláka mizí po cca pěti nastartování.
Nízkotlaký okruch je v pořádku palivový filtr nový,nádr čistá.
Na diagnostice jsou tři závady viz odkaz na foto
.link.
.link.
.link.
Jete se oběvuje jedna e je nízky průtok paliva proto jsme kontrolovali nád a spol.
Kdy spustím test akčních členů vstřikování diagnostika mi píe,člen má vybrovat to se neděje pouze pravidelně cvaká je to O.K?
Dík za kadou radu.
Zdravím vechny začala mně trápit moje C5II 2.0 16V HDI 100KW
Auto při zatíení nepravidelně padá do nouzového reimu po vypnutí klíčku ve O.K pouze DEPOLUTION FAULTY tahle hláka mizí po cca pěti nastartování.
Nízkotlaký okruch je v pořádku palivový filtr nový,nádr čistá.
Na diagnostice jsou tři závady viz odkaz na foto
http://fungu.cz/fotka.aspx?i=11143&t=all#0
http://fungu.cz/fotka.aspx?i=11142&t=all#0
http://fungu.cz/fotka.aspx?i=11144&t=all#0
Jete se oběvuje jedna e je nízky průtok paliva proto jsme kontrolovali nád a spol.
Kdy spustím test akčních členů vstřikování diagnostika mi píe,člen má vybrovat to se neděje pouze pravidelně cvaká je to O.K?
Dík za kadou radu.
|
|
22.08.2010 11:01 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353645
|
|
tief
|
|
|
Zacni vymenou regulatoru tlaku paliva.
Zacni vymenou regulatoru tlaku paliva.
|
|
22.08.2010 18:31 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353656
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Vysokotlaky okruh
-prekontroluj unik nafty (prepady,hadicky,filtr)
-zkontoluj jak dorovnavaji vstrikovace volnobeh
-podle toho kolik mas najeto nechej zkontrolovat vstrikovace
-cerpadlo posledni moznost
Nizkotlaky okruh
-cerpadlo v nadrzi
-filtr+vedeni od nadrze
-unik netesnost
pokud nizkotlaky okruh nedoda potrebne mnozstvi nafty,neda ho potom ani ten vysokotlaky
Vysokotlaky okruh
-prekontroluj unik nafty (prepady,hadicky,filtr)
-zkontoluj jak dorovnavaji vstrikovace volnobeh
-podle toho kolik mas najeto nechej zkontrolovat vstrikovace
-cerpadlo posledni moznost
Nizkotlaky okruh
-cerpadlo v nadrzi
-filtr+vedeni od nadrze
-unik netesnost
pokud nizkotlaky okruh nedoda potrebne mnozstvi nafty,neda ho potom ani ten vysokotlaky
|
|
22.08.2010 19:03 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353657
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
autodiag napsal(a): vymena neni mozna,jen komplet cerpadlo
Na čerpadle jsou dva akční členy kdy jeden umře musím měnit celé čerpadlo?
Jestli jo tak je to mazec
vymena neni mozna,jen komplet cerpadlo
Na čerpadle jsou dva akční členy kdy jeden umře musím měnit celé čerpadlo?
Jestli jo tak je to mazec
|
|
22.08.2010 19:49 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353661
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bohuzel
je tam ale jen regulace tlaku ,ted si nevybavim jestli je tam i odpojovac 3 pistku
bohuzel
je tam ale jen regulace tlaku ,ted si nevybavim jestli je tam i odpojovac 3 pistku
|
|
22.08.2010 19:52 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353662
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Informace : Kód závady P0087 (Počítač řízení motoru )
D6AX012CP0 Informace : Kód závady P0087 (Počítač řízení motoru )
Počítač řízení motoru SIEMENS SID803
Kód závady P0087
Název kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Regulace vysokého tlaku paliva : Měřený tlak v rampě je příli nízký vzhledem k poadovanému tlaku
Popis diagnostiky Odchylka 10 % mezi poadovaným tlakem v rampě a měřeným tlakem v rampě (v průběhu 2 otáček motoru)
Podmínky aktivace diagnostiky Pro zjitění podmínek zaregistrování P-kódu konzultovat připojený kontext
Podmínky zmizení závady Jízda po dobu 5 min
Nouzové reimy v případě přítomnosti závady Neutralizace funkce omezování rychlosti vozidla a do následujícího zapnutí zapalování
Neutralizace funkce regulace rychlosti vozidla (tempomatu) a do následujícího zapnutí zapalování
Poadavek na zastavení motoru se zpoděním (Počítač řízení motoru rozsvítí kontrolku SERVIS a po uplynutí časování vypne motor)
Dezaktivace detekce odchylky obvodu u ventilu regulace dodávky paliva
Dezaktivace strategií korekce u vstřikovačů
Omezení dodávky paliva
Rozsvícení kontrolky a/nebo zobrazení výstraného hláení Kontrolka MIL
Hlavní moné příznaky hláené zákazníky Trhavý chod/zhasínání
O něco zvýená spotřeba paliva
Únik kapaliny/zápach (palivo, olej...)
Nedostatečný výkon
Problém se startováním
Podezřelé zóny Počítač motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Nízkotlaký palivový okruh
Vysokotlaký palivový okruh
Vstřikovač paliva
Rozvodná skřínka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké čerpadlo
Počítač řízení motoru
tolik rika oficialni popis zavady,jak jsem psal,posledni cesta ve cerpadlo ven
solenoid se v siti Citroen neprodava a ani u jednoho nahradniho vyrobce jsem ho nenasel (pred pul rokem)
Informace : Kód závady P0087 (Počítač řízení motoru )
D6AX012CP0 Informace : Kód závady P0087 (Počítač řízení motoru )
Počítač řízení motoru SIEMENS SID803
Kód závady P0087
Název kódu závady, pouívaný v poprodejním servisu Regulace vysokého tlaku paliva : Měřený tlak v rampě je příli nízký vzhledem k poadovanému tlaku
Popis diagnostiky Odchylka 10 % mezi poadovaným tlakem v rampě a měřeným tlakem v rampě (v průběhu 2 otáček motoru)
Podmínky aktivace diagnostiky Pro zjitění podmínek zaregistrování P-kódu konzultovat připojený kontext
Podmínky zmizení závady Jízda po dobu 5 min
Nouzové reimy v případě přítomnosti závady Neutralizace funkce omezování rychlosti vozidla a do následujícího zapnutí zapalování
Neutralizace funkce regulace rychlosti vozidla (tempomatu) a do následujícího zapnutí zapalování
Poadavek na zastavení motoru se zpoděním (Počítač řízení motoru rozsvítí kontrolku SERVIS a po uplynutí časování vypne motor)
Dezaktivace detekce odchylky obvodu u ventilu regulace dodávky paliva
Dezaktivace strategií korekce u vstřikovačů
Omezení dodávky paliva
Rozsvícení kontrolky a/nebo zobrazení výstraného hláení Kontrolka MIL
Hlavní moné příznaky hláené zákazníky Trhavý chod/zhasínání
O něco zvýená spotřeba paliva
Únik kapaliny/zápach (palivo, olej...)
Nedostatečný výkon
Problém se startováním
Podezřelé zóny Počítač motoru (Program není aktuální)
patné palivo nebo znečitěné palivo (benzin, usazeniny ...)
Nízkotlaký palivový okruh
Vysokotlaký palivový okruh
Vstřikovač paliva
Rozvodná skřínka motoru
Elektrický svazek
Konektory
Vysokotlaké čerpadlo
Počítač řízení motoru
tolik rika oficialni popis zavady,jak jsem psal,posledni cesta ve cerpadlo ven
solenoid se v siti Citroen neprodava a ani u jednoho nahradniho vyrobce jsem ho nenasel (pred pul rokem)
|
|
23.08.2010 14:28 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353689
|
|
miskod
|
|
|
Mam jednu otazku na skusenych. Je to sice OT, ale neda mi to. Vobec nerozumiem tomu vypisu z diagnostiky. Pise tam mnozstvo vstrekovaneho paliva 61.65mg/zdvih. Ak pocitam danych 2500 otacok a dva vybuchy na otacku, tak mi vychadza spotreba 61.65mg*2*2500ot/min=308kg/min. Daka blbost. Nie? Nie je to nahodou v mikrogramoch? Ale aj tak by to bolo 0.3kg/min
Mam jednu otazku na skusenych. Je to sice OT, ale neda mi to. Vobec nerozumiem tomu vypisu z diagnostiky. Pise tam mnozstvo vstrekovaneho paliva 61.65mg/zdvih. Ak pocitam danych 2500 otacok a dva vybuchy na otacku, tak mi vychadza spotreba 61.65mg*2*2500ot/min=308kg/min. Daka blbost. Nie? Nie je to nahodou v mikrogramoch? Ale aj tak by to bolo 0.3kg/min
|
|
23.08.2010 23:00 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353713
|
|
DOUFAK
|
|
|
Solenoid mi kdysi nabízely u nás v Citroenu v K.V.ale za 14500 kč. Měnil jsem si jej na čerpadle sám, při zoufalém pokusu o odstranění výe popsané závady,ale MARNĚ. Závada trvala dále a tak jsem jim ho po předchozí dohodě vrátil. Divím se,e AUTODIAG píe,e nejde měnit.... Je ale moné,e já mám C5 I a tady se píe o C5 II a ta to můe mít jiné. Také jsem ho zahlédl v nabídce v ceníku AUTO-MAXU-HULÍN a byl jen cca za 4000 kč.
Solenoid mi kdysi nabízely u nás v Citroenu v K.V.ale za 14500 kč. Měnil jsem si jej na čerpadle sám, při zoufalém pokusu o odstranění výe popsané závady,ale MARNĚ. Závada trvala dále a tak jsem jim ho po předchozí dohodě vrátil. Divím se,e AUTODIAG píe,e nejde měnit.... Je ale moné,e já mám C5 I a tady se píe o C5 II a ta to můe mít jiné. Také jsem ho zahlédl v nabídce v ceníku AUTO-MAXU-HULÍN a byl jen cca za 4000 kč. ;-)
|
|
23.08.2010 23:02 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353714
|
|
jumep
|
|
|
DOUFAK napsal(a): Solenoid mi kdysi nabízely u nás v Citroenu v K.V.ale za 14500 kč. Měnil jsem si jej na čerpadle sám, při zoufalém pokusu o odstranění výe popsané závady,ale MARNĚ. Závada trvala dále a tak jsem jim ho po předchozí dohodě vrátil. Divím se,e AUTODIAG píe,e nejde měnit.... Je ale moné,e já mám C5 I a tady se píe o C5 II a ta to můe mít jiné. Také jsem ho zahlédl v nabídce v ceníku AUTO-MAXU-HULÍN a byl jen cca za 4000 kč.
tu sa hovori o C5 2, kde je to cerpadlo uplne ine a inac riesene ako v C5 1 co mas ty ...
edit1: i ked v tomto pripade sa jedna o zle vyplneny profil a je tazko urcit aky tam ma dotycny motor ....
edit2: tak podla screenshotu sme sa bavili o spravnom motore, 2.0HDi 100kw, C5 2
tu sa hovori o C5 2, kde je to cerpadlo uplne ine a inac riesene ako v C5 1 co mas ty ...
edit1: i ked v tomto pripade sa jedna o zle vyplneny profil a je tazko urcit aky tam ma dotycny motor ....
edit2: tak podla screenshotu sme sa bavili o spravnom motore, 2.0HDi 100kw, C5 2
|
|
23.08.2010 23:09 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353715
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
zakladni a velmi markantni rozdil je oproti staremu 2,0 HDi vstrikovani SIEMENS (stare motory maji BOSCH)
prepracovany je i motor a vyrabi se jen v 16V verzi..
neni solenoid jako solonoid
zakladni a velmi markantni rozdil je oproti staremu 2,0 HDi vstrikovani SIEMENS (stare motory maji BOSCH)
prepracovany je i motor a vyrabi se jen v 16V verzi..
neni solenoid jako solonoid ;)
|
|
23.08.2010 23:17 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353716
|
|
DOUFAK
|
|
|
Stopro má pravdu. Mám Bosche.U jsem zase kousek popoel... díky
Stopro má pravdu. Mám Bosche.U jsem zase kousek popoel...:-d díky
|
|
25.08.2010 19:34 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353845
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Děkuju autodiag za informce.
Poadavek na zastavení motoru se zpoděním (Počítač řízení motoru rozsvítí kontrolku SERVIS a po uplynutí časování vypne motor) tahle mně troku znepokojuje jak dlouho trva ne to vypne motor?Kdy u se to stane jak auto znovu rozjet?
1 prekontroluj unik nafty (prepady,hadicky,filtr) Tady je vechno ok filtr novej vechny spoje suchý,nádr čistá,+kontrola podle navodu v DocBackup Citroen změrený podtlaky,pro jistotu jsem připoji druhou nádr výsledek 0 pro uplnost mám verzi bez podávacího čerpadla
2 podle toho kolik mas najeto nechej zkontrolovat vstrikovace.Mám najeto 135tis km opravdovejch.Není to brzo aby byli mrtvý?
3 zkontoluj jak dorovnavaji vstrikovace volnobeh. Neví přesne jak se to da kontrolovat. Volnobech je čistej bez trhání motoru.
Tady jsou hodnoty v grafu jestli to pomůe je to přidanej plyn a pak nechaný padnout do volnobehu nekolikrat za sebou .link.
Tady volnobech ty hodnoty lehce kolísaj .link.
Tady pod plynem .link.
Děkuju autodiag za informce.
Poadavek na zastavení motoru se zpoděním (Počítač řízení motoru rozsvítí kontrolku SERVIS a po uplynutí časování vypne motor) tahle mně troku znepokojuje jak dlouho trva ne to vypne motor?Kdy u se to stane jak auto znovu rozjet?
1 prekontroluj unik nafty (prepady,hadicky,filtr) Tady je vechno ok filtr novej vechny spoje suchý,nádr čistá,+kontrola podle navodu v DocBackup Citroen změrený podtlaky,pro jistotu jsem připoji druhou nádr výsledek 0 pro uplnost mám verzi bez podávacího čerpadla
2 podle toho kolik mas najeto nechej zkontrolovat vstrikovace.Mám najeto 135tis km opravdovejch.Není to brzo aby byli mrtvý?
3 zkontoluj jak dorovnavaji vstrikovace volnobeh. Neví přesne jak se to da kontrolovat. Volnobech je čistej bez trhání motoru.
Tady jsou hodnoty v grafu jestli to pomůe je to přidanej plyn a pak nechaný padnout do volnobehu nekolikrat za sebou http://fungu.cz/img/?f=479416721.jpg&w=715&h=715
Tady volnobech ty hodnoty lehce kolísaj http://fungu.cz/img/?f=979831224.jpg&w=715&h=715
Tady pod plynem http://fungu.cz/img/?f=519570920.jpg&w=715&h=715
|
|
26.08.2010 07:36 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353873
|
|
Mamlas
|
|
|
Hodnoty dorovnani vstrikovacu pri volnobehu maji byt myslim v toleranci +- 5% - je to tam v napovede. Pak by podle fotky byl druhy vstrikovac mimo.
Na to ti musi odpovedet Autodiag jestli by to mohla byt pricina nebo ne.
Hodnoty dorovnani vstrikovacu pri volnobehu maji byt myslim v toleranci +- 5% - je to tam v napovede. Pak by podle fotky byl druhy vstrikovac mimo.
Na to ti musi odpovedet Autodiag jestli by to mohla byt pricina nebo ne.
|
|
26.08.2010 08:22 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353874
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no motor to vypne presne v tom pripade kdy skutecny tlak na railu prekroci potadovanou hodnotu o nejake to procento (tusim 5 ale musel bych se kouknout do FW jednotky)...kdy se rozjede ? no az bude ten tlak zase mit ..
Siemens nema podavaci cerpadlo,vse obstarava vysokotlake (dvoustupnove -zubovka-pistky) a jsme zase u cerpadla
no o tom kolik muzes mit najeto muzeme spekulovat ,ne jeden clen se mnou vedl skoro hadky a nasledna skutecnost byla kruta,navic i mezi nami mame "milionare"
hodnoty ve screenu jsou k nicemu je potreba videt dynamicke hodnoty,staticky screen je na nic
dalsi vec je ,kterou jsem ti psal,zmerit prepady ,meril jsi je ?
no motor to vypne presne v tom pripade kdy skutecny tlak na railu prekroci potadovanou hodnotu o nejake to procento (tusim 5 ale musel bych se kouknout do FW jednotky)...kdy se rozjede ? no az bude ten tlak zase mit ..
Siemens nema podavaci cerpadlo,vse obstarava vysokotlake (dvoustupnove -zubovka-pistky) a jsme zase u cerpadla :)
no o tom kolik muzes mit najeto muzeme spekulovat ,ne jeden clen se mnou vedl skoro hadky a nasledna skutecnost byla kruta,navic i mezi nami mame "milionare" ;)
hodnoty ve screenu jsou k nicemu je potreba videt dynamicke hodnoty,staticky screen je na nic
dalsi vec je ,kterou jsem ti psal,zmerit prepady ,meril jsi je ?
|
|
26.08.2010 19:15 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353917
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
No kilometry jsou vdycky oehaví téma kadej by jsme chtěli auto pokud mono zadarmo a samozřejmě nejetý
Věc se má asi takhle do roku 2003 jsem se zabejval kupováním a prodejem ojetin mockrát jsem si naběhnul,a taky se poučil tohle jsem bral v Citroenu 3letý 108tis najeto vechny doklady k tomu byli na 99% to sedí.Ale to jsem troku odbočil od tématu.
K tomu měření přepadu na to se chystám o víkendu kdy bude čas a s tím souvisí jedna moná blbá otázka v DocBackup se píe URGENTNÍ : Neodpojovat pryové hadice od přípojek zpětného vedení paliva vstřikovačů nafty . Kdy je odpojím tak se stane co?
No kilometry jsou vdycky oehaví téma kadej by jsme chtěli auto pokud mono zadarmo a samozřejmě nejetý:-)
Věc se má asi takhle do roku 2003 jsem se zabejval kupováním a prodejem ojetin mockrát jsem si naběhnul,a taky se poučil tohle jsem bral v Citroenu 3letý 108tis najeto vechny doklady k tomu byli na 99% to sedí.Ale to jsem troku odbočil od tématu.
K tomu měření přepadu na to se chystám o víkendu kdy bude čas a s tím souvisí jedna moná blbá otázka v DocBackup se píe URGENTNÍ : Neodpojovat pryové hadice od přípojek zpětného vedení paliva vstřikovačů nafty . Kdy je odpojím tak se stane co?
|
|
26.08.2010 19:36 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2353919
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
co se stane nevim ale taky nevim proc by jsi je odpojoval....
co se stane nevim ale taky nevim proc by jsi je odpojoval....
|
|
28.08.2010 21:03 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2354034
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
Přepady mám změřený 2 minuty na volnoběh dopadlo to takhle.
1-9ml
2-9ml
3-9.9ml
4-9ml
Třetí vstřik to má asi za sebou.
Přepady mám změřený 2 minuty na volnoběh dopadlo to takhle.
1-9ml
2-9ml
3-9.9ml
4-9ml
Třetí vstřik to má asi za sebou.
|
|
28.08.2010 21:23 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2354036
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ja se obavam ze to zasebou maji vsechny ..10ml za 2 minuty je docela slusnej unik tlaku
ja se obavam ze to zasebou maji vsechny ..10ml za 2 minuty je docela slusnej unik tlaku :-d
|
|
29.08.2010 10:55 -
Re: Nízký tlak paliva
|
2354049
|
|
mates77c2
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX | Počet příspěvků: 7 |
|
|
To mám skaenou celou nedeli
Jen tak ze zvědavosti kolik se má vracet kdy je to v pořádku?
Daj se ty vstřiky koupit někde jinde ne v Citroenu?
To mám skaenou celou nedeli:-)
Jen tak ze zvědavosti kolik se má vracet kdy je to v pořádku?
Daj se ty vstřiky koupit někde jinde ne v Citroenu?
|
|
| |
|
|