| | |
10.02.2017 21:02 -
Re: Silentblok motoru
|
3038371
|
|
dzakobo
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Je pravda, ze radicka ma tendenci se mirne hybat pri pridani a ubrani (nejvice je to znat na 5). Neni to moc, ale pri pridani/ubrani je to na 5 citit nejvice. Ty silenty ramen jsem nekontroloval (to jsou ty zadni?) Pokud by byly KO, tak by to melo tendenci delat toto?
Je pravda, ze radicka ma tendenci se mirne hybat pri pridani a ubrani (nejvice je to znat na 5). Neni to moc, ale pri pridani/ubrani je to na 5 citit nejvice. Ty silenty ramen jsem nekontroloval (to jsou ty zadni?) Pokud by byly KO, tak by to melo tendenci delat toto?
|
|
10.02.2017 22:39 -
Re: Silentblok motoru
|
3038412
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Mám docela čerstvě vyměněný snad vechny silenty motoru a řadička se mi taky trochu hýbe při přidávání a ubírání plynu. A při chcípání motoru se to někdy oklepe jako já u pisoáru a někdy to usne hladce jako miminko po pohádce. Neřeím. Ale pamatuju si, e se to nechutně klepalo při zhasínání motoru, kdy jsem měl vadný elektroventil ovládání turba. Po jeho výměně se to dokonale uklidnilo a a teď v mrazech se mi zase zdá, e to občas trochu nerado usíná.
Mám docela čerstvě vyměněný snad vechny silenty motoru a řadička se mi taky trochu hýbe při přidávání a ubírání plynu. A při chcípání motoru se to někdy oklepe jako já u pisoáru a někdy to usne hladce jako miminko po pohádce. Neřeím. Ale pamatuju si, e se to nechutně klepalo při zhasínání motoru, kdy jsem měl vadný elektroventil ovládání turba. Po jeho výměně se to dokonale uklidnilo a a teď v mrazech se mi zase zdá, e to občas trochu nerado usíná.
|
|
11.02.2017 00:57 -
Re: Silentblok motoru
|
3038479
|
|
dzakobo
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 31 |
|
|
Je znát e se hýbe na 1 (na popojídění bez plynu) cuka dopredu/dozadu cca 1cm sem tam. Podobné je to na 5ku při přidání/ ubrání
Je znát e se hýbe na 1 (na popojídění bez plynu) cuka dopredu/dozadu cca 1cm sem tam. Podobné je to na 5ku při přidání/ ubrání
|
|
11.02.2017 02:51 -
Re: Silentblok motoru
|
3038482
|
|
Jarduk
|
Město: Dobřany, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Jde nejak dobre zjistit, jak je na tom ta klapka sani? Zatim to vypada, ze ona by mohla byt pricinou myho zatim nikym neodhalenyho problemu se skubanim pri vypalovani fapu (shozeni tempomatu), kolisani otacek pri vypalovani, divnej smrad pri vypalovani, skubani po chcipnuti, mene citliva reakce na plyn, a nekdy po startu nejdou hned zvednout otacky. Diagnostika 2x cista, vse ok, jen prej trochu linejsi turbo (300k), pri nuceny regeneraci na dalnici prej zadna zmena, auto jelo ok.
Zacalo to z nicehonic a ted je kazdych 600km pruser a ja se jen modlim, aby mi potkala regenerace na dalnici. V malych rychlostech se neda skoro jet a brek dvouhmoty je slyset az do kabiny.
Jestli to nepujde zjistit snadno i mne lajkovi, tak se dobrovolne hlaste, kdo ma cas. Btw rad bych to spojil s prohlidkou vsech silentu a pripadnou vymenou.
Jde nejak dobre zjistit, jak je na tom ta klapka sani? Zatim to vypada, ze ona by mohla byt pricinou myho zatim nikym neodhalenyho problemu se skubanim pri vypalovani fapu (shozeni tempomatu), kolisani otacek pri vypalovani, divnej smrad pri vypalovani, skubani po chcipnuti, mene citliva reakce na plyn, a nekdy po startu nejdou hned zvednout otacky. Diagnostika 2x cista, vse ok, jen prej trochu linejsi turbo (300k), pri nuceny regeneraci na dalnici prej zadna zmena, auto jelo ok.
Zacalo to z nicehonic a ted je kazdych 600km pruser a ja se jen modlim, aby mi potkala regenerace na dalnici. V malych rychlostech se neda skoro jet a brek dvouhmoty je slyset az do kabiny.
Jestli to nepujde zjistit snadno i mne lajkovi, tak se dobrovolne hlaste, kdo ma cas.:-) Btw rad bych to spojil s prohlidkou vsech silentu a pripadnou vymenou.
|
|
11.02.2017 13:26 -
Re: Silentblok motoru
|
3038635
|
|
venca5
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Caute, mam tiez podobny problem, pri nastartovani aj vypnuti motoru sa cele auto zatrasie a vibracie sa prenasaju aj pri akceleracii (ak je motor zahriaty, robi to uz menej). Treba zacat vymenou tych silentblokov 10 a 18 podla obrazku? (2.0HDi, 103kW). Vdaka..
Caute, mam tiez podobny problem, pri nastartovani aj vypnuti motoru sa cele auto zatrasie a vibracie sa prenasaju aj pri akceleracii (ak je motor zahriaty, robi to uz menej). Treba zacat vymenou tych silentblokov 10 a 18 podla obrazku? (2.0HDi, 103kW). Vdaka..
Přílohy: silenty.jpg ( 153261b ) - |
|
11.02.2017 14:18 -
Re: Silentblok motoru
|
3038660
|
|
jumep
|
|
|
treba zacat obhliadkou
treba zacat obhliadkou
|
|
11.02.2017 15:45 -
Re: Silentblok motoru
|
3038702
|
|
venca5
|
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 6 |
|
|
Oukej, dik za radu zatial
Oukej, dik za radu zatial;)
|
|
02.03.2017 13:00 -
Re: Silentblok motoru
|
3045591
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Čaute vichni. Měnil jsem tři silentbloky na motoru (horní hruka, spodní puk a silentblok převodovky) a chvíli to bylo opravdu znát. Při selápnutí plynu (akceleraci) se motor ani nehnul, to samé pří putění plynu (brdění motorem). Jene po cca 14ti dnech je to v původním stavu jako před výměnou. Problém je v nalisování spodního silentbloku, resp. v dráku tohoto silentu (ten, kterým prochází i poloosa). Po několika zpackaných výměnách silentu je tak "vyvýkaný", e u to nejspí lepí nikdy nebude. Take momentálně řeím výměnu celého dílu 1807HT, resp. 1807XT. Nový stojí přes 3t a tak zkoumám variantu zakoupení pouitého...z vrakáče. Cena bude kolem 1t, ale je to jako hledat jehlu .... Momentálně mám nabídku na drák z Peugeot 407, z motoru RHR 2.0hdi 100kW. Prý je nabeton stejný jako ten C5tkový, akorát si mám vybrat jestli chci hliníkový, nebo litinový Pán z vrakovitě komunikuje jen po telefonu a fotku odmítá poslat s tím, e "kam by přiel, kdyby kadou blbost fotil" Vem to čert, ale jde mi o to, jestli můu hledání dráku rozířit i o Peug407 z motoru RHR a pak mě zajímá to dvojí provedení hliník/litina. Děkuji za info
Čaute vichni. Měnil jsem tři silentbloky na motoru (horní hruka, spodní puk a silentblok převodovky) a chvíli to bylo opravdu znát. Při selápnutí plynu (akceleraci) se motor ani nehnul, to samé pří putění plynu (brdění motorem). Jene po cca 14ti dnech je to v původním stavu jako před výměnou. Problém je v nalisování spodního silentbloku, resp. v dráku tohoto silentu (ten, kterým prochází i poloosa). Po několika zpackaných výměnách silentu je tak "vyvýkaný", e u to nejspí lepí nikdy nebude. Take momentálně řeím výměnu celého dílu 1807HT, resp. 1807XT. Nový stojí přes 3t a tak zkoumám variantu zakoupení pouitého...z vrakáče. Cena bude kolem 1t, ale je to jako hledat jehlu .... Momentálně mám nabídku na drák z Peugeot 407, z motoru RHR 2.0hdi 100kW. Prý je nabeton stejný jako ten C5tkový, akorát si mám vybrat jestli chci hliníkový, nebo litinový :-o Pán z vrakovitě komunikuje jen po telefonu a fotku odmítá poslat s tím, e "kam by přiel, kdyby kadou blbost fotil":-d Vem to čert, ale jde mi o to, jestli můu hledání dráku rozířit i o Peug407 z motoru RHR a pak mě zajímá to dvojí provedení hliník/litina. Děkuji za info
|
|
02.03.2017 16:16 -
Re: Silentblok motoru
|
3045650
|
|
jruze
|
|
|
tomio napsal(a): Čaute vichni. Měnil jsem tři silentbloky na motoru (horní hruka, spodní puk a silentblok převodovky) a chvíli to bylo opravdu znát. Při selápnutí plynu (akceleraci) se motor ani nehnul, to samé pří putění plynu (brdění motorem). Jene po cca 14ti dnech je to v původním stavu jako před výměnou. Problém je v nalisování spodního silentbloku, resp. v dráku tohoto silentu (ten, kterým prochází i poloosa). Po několika zpackaných výměnách silentu je tak "vyvýkaný", e u to nejspí lepí nikdy nebude. Take momentálně řeím výměnu celého dílu 1807HT, resp. 1807XT. Nový stojí přes 3t a tak zkoumám variantu zakoupení pouitého...z vrakáče. Cena bude kolem 1t, ale je to jako hledat jehlu .... Momentálně mám nabídku na drák z Peugeot 407, z motoru RHR 2.0hdi 100kW. Prý je nabeton stejný jako ten C5tkový, akorát si mám vybrat jestli chci hliníkový, nebo litinový Pán z vrakovitě komunikuje jen po telefonu a fotku odmítá poslat s tím, e "kam by přiel, kdyby kadou blbost fotil" Vem to čert, ale jde mi o to, jestli můu hledání dráku rozířit i o Peug407 z motoru RHR a pak mě zajímá to dvojí provedení hliník/litina. Děkuji za info
Řekl bych e RHR (C5II) je drák řeenej jinak - nevím nekoukal jsem Peugeot nevím nedělám Z X7 bych moná dovedl - musel bych se zeptat .
Řekl bych e RHR (C5II) je drák řeenej jinak - nevím nekoukal jsem Peugeot nevím nedělám Z X7 bych moná dovedl - musel bych se zeptat .
|
|
02.03.2017 19:02 -
Re: Silentblok motoru
|
3045697
|
|
jumep
|
|
|
staci pozret do service a vidis ze aj 407 ma 1807 HT (XT)
cize to normalne bude pasovat
staci pozret do service a vidis ze aj 407 ma 1807 HT (XT)
cize to normalne bude pasovat
|
|
02.03.2017 20:48 -
Re: Silentblok motoru
|
3045759
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
jumep napsal(a): staci pozret do service a vidis ze aj 407 ma 1807 HT (XT)
cize to normalne bude pasovat
Taky mě to napadlo, ale bohuel se mi do servicebox.peugeot nedaří rozumně registrovat (na rozdíl od service.citroen).
Jetě ale nikdo nereagoval na dvě varianty odlitku. Jak je to s tím hliníkem a litinou? 1807xt je starí, hliníková? A náhrada 1807ht je u litinová? (kvůli vyí mechanické odolnosti?)
jruze děkuji. Jetě jsem sehnal jednoho vrakového mága a ten komunikuje o poznání lépe, tak snad zítra budou i fotky toho, co můe nabídnout. Třeba mi pak potvrdíte, e to je opravdu drák pro X7 RHF 103kW
Taky mě to napadlo, ale bohuel se mi do servicebox.peugeot nedaří rozumně registrovat (na rozdíl od service.citroen).
Jetě ale nikdo nereagoval na dvě varianty odlitku. Jak je to s tím hliníkem a litinou? 1807xt je starí, hliníková? A náhrada 1807ht je u litinová? (kvůli vyí mechanické odolnosti?)
jruze děkuji. Jetě jsem sehnal jednoho vrakového mága a ten komunikuje o poznání lépe, tak snad zítra budou i fotky toho, co můe nabídnout. Třeba mi pak potvrdíte, e to je opravdu drák pro X7 RHF 103kW
|
|
02.03.2017 20:53 -
Re: Silentblok motoru
|
3045763
|
|
jumep
|
|
|
myslim ze su obe hlinikove, tam bude len nepatrna zmena v designe asi
alebo v dodavatelovi
myslim ze su obe hlinikove, tam bude len nepatrna zmena v designe asi
alebo v dodavatelovi
|
|
04.03.2017 11:23 -
Re: Silentblok motoru
|
3046293
|
|
tomio
|
Město: Zlín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 85 |
|
|
Tak mám fotky z vrakáče. Dá se ten díl (1807 ht/xt) nějak identifikovat podle čísel vyraených přímo na dráku? Tady je 96(nebo 06)44668280. To je číslo formy?
Tak mám fotky z vrakáče. Dá se ten díl (1807 ht/xt) nějak identifikovat podle čísel vyraených přímo na dráku? Tady je 96(nebo 06)44668280. To je číslo formy?
Přílohy: 11132546420300.jpeg ( 174994b ) - 11132565526900.jpeg ( 123045b ) - |
|
14.11.2017 19:14 -
Re: Silentblok motoru
|
3109460
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
Jaká poloosa se musí demontovat při výměně spodního silentbloku motoru u C5 I 2.0 16V, pravá nebo levá ? Děkuji.
Jaká poloosa se musí demontovat při výměně spodního silentbloku motoru u C5 I 2.0 16V, pravá nebo levá ? Děkuji.
|
|
14.11.2017 19:51 -
Re: Silentblok motoru
|
3109515
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Pravá - u spolujezdce.
Pravá - u spolujezdce.
|
|
20.11.2017 15:40 -
Re: Silentblok motoru
|
3111619
|
|
ret33
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 162 |
|
|
A jetě prosím jeden dotaz: Který díl je spodní silentblok motoru u C5 I 2.0i RFN, je to ta 1806 50 z obrázku nebo nějaký jiný ?
V Citroenu mi při prohlídce řekli, e je utrený spodní silentblok motoru a řekli cenu 2 800, co se mi dávat rozhodně nechce. Tak bych chtěl pohledat nějakou druhoku. Děkuji
A jetě prosím jeden dotaz: Který díl je spodní silentblok motoru u C5 I 2.0i RFN, je to ta 1806 50 z obrázku nebo nějaký jiný ?
V Citroenu mi při prohlídce řekli, e je utrený spodní silentblok motoru a řekli cenu 2 800, co se mi dávat rozhodně nechce. Tak bych chtěl pohledat nějakou druhoku. Děkuji
Přílohy: silentblok_motoru.jpg ( 421835b ) - |
|
20.11.2017 16:29 -
Re: Silentblok motoru
|
3111644
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
V popisu má AP, tak má asi patný obrázek. V příloze je správný a je to pozice č.17 - obj.č. 1809 21
V popisu má AP, tak má asi patný obrázek. V příloze je správný a je to pozice č.17 - obj.č. 1809 21
Přílohy: sil_x7.jpg ( 146397b ) - |
|
| |
|
|