| | |
29.11.2013 18:26 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641982
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
To čerpadlo slouí k doplnění tlaku paliva před startováním,je slyet mírné bzučení při klíčku v zapalování v druhé poloze,kdy by nedrel ten ventil,bylo by slyet pořád,druhá otázka,ukázala by závadu diagnostika?
To čerpadlo slouí k doplnění tlaku paliva před startováním,je slyet mírné bzučení při klíčku v zapalování v druhé poloze,kdy by nedrel ten ventil,bylo by slyet pořád,druhá otázka,ukázala by závadu diagnostika?
|
|
29.11.2013 18:39 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641983
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Hanz 397 napsal(a): ... a kdyz ventil neventiluje, tak benzín vesele padá.
No psal jsem e "asi" nehrozí, ale měl jsem hlavně na mysli to, e ne otočí klíčkem do polohy startování, tak čerpadlo zabere a doplní palivo. Je to elektrický a nezávislý na otáčení motoru, narozdíl od mojeho diesela, take by před samotným zatočením startéru neměl být benzín spadlý.
Ale cesty páně jsou nevyzpytatelný a tak se přít nehodlám.
No psal jsem e "asi" nehrozí, ale měl jsem hlavně na mysli to, e ne otočí klíčkem do polohy startování, tak čerpadlo zabere a doplní palivo. Je to elektrický a nezávislý na otáčení motoru, narozdíl od mojeho diesela, take by před samotným zatočením startéru neměl být benzín spadlý.
Ale cesty páně jsou nevyzpytatelný a tak se přít nehodlám. :-d ;-)
|
|
29.11.2013 19:17 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641987
|
|
Hanz 397
|
|
|
63zdenda napsal(a): To čerpadlo slouí k doplnění tlaku paliva před startováním,je slyet mírné bzučení při klíčku v zapalování v druhé poloze,kdy by nedrel ten ventil,bylo by slyet pořád,druhá otázka,ukázala by závadu diagnostika?
Nepřímý vstřik nemá sledovanej tlak u vstřiků,tudí není ani přímo diagnostikovatelný. To čerpadlo má pevně nastavenej impulz, za kterej by mělo udělat ten tlak. A pokud musí nejdřív naplnit prázdný potrubí tak u mu nezbyde čas ten tlak udělat.
Zpětnej ventil je vpodstatě jen kulička s pruinkou, která má za úkol udret sloupec paliva v trubce. Na tlak nemá ádný vliv .
Take padající benzín klidně můe způsobovat to, e se motor udrí a třeba na druhej,třetí pokus.
Zkusil bych proto změřit tlak (asi 3.5bar), to jak rychle naroste a průtok.
Nepřímý vstřik nemá sledovanej tlak u vstřiků,tudí není ani přímo diagnostikovatelný. To čerpadlo má pevně nastavenej impulz, za kterej by mělo udělat ten tlak. A pokud musí nejdřív naplnit prázdný potrubí tak u mu nezbyde čas ten tlak udělat.
Zpětnej ventil je vpodstatě jen kulička s pruinkou, která má za úkol udret sloupec paliva v trubce. Na tlak nemá ádný vliv ;-).
Take padající benzín klidně můe způsobovat to, e se motor udrí a třeba na druhej,třetí pokus.
Zkusil bych proto změřit tlak (asi 3.5bar), to jak rychle naroste a průtok.
|
|
29.11.2013 23:02 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2642001
|
|
jumep
|
|
|
to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)
jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)
to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)
jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)
|
|
29.11.2013 23:40 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2642006
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Moná by stálo za to kouknout podle VIN, jestli tam je ten palivový filtr. Viděl jsem na Xsaře proraný korozí a taky to nechytalo. Benzín netekl, jen se filtr rosil. Asi byl i neprůchozí, ne jen prozrezlý. Po výměně OK.
Moná by stálo za to kouknout podle VIN, jestli tam je ten palivový filtr. Viděl jsem na Xsaře proraný korozí a taky to nechytalo. Benzín netekl, jen se filtr rosil. Asi byl i neprůchozí, ne jen prozrezlý. Po výměně OK.
|
|
29.11.2013 23:50 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2642008
|
|
Hanz 397
|
|
|
jumep napsal(a): to cerpadlo dava strasne moc, tam skutocne nehrozi zeby nestihlo
teraz som riesil to zhorete auto, menil som trubku od nadrze do listy, naplnene to bolo hned a startovalo to hned, skor by mohol byt relativne problem v tlaku, ale to si tiez nemyslim, ale neni problem to zmerat - ak niekto len tak z brucha povedal ze to je cerpadlo tak k tomu by som uz nikdy nesiel ... merat tlak, samozrejme za studena ked to blbne ...
amatersky bez meraku to mozes skusit lahko, nastartuj a hned zhasni, pockaj 5 min, zober handru a odpoj tu trubku co ide z nadrze do listy, verim ze ta ostrieka benzin .... (+vsteko naokolo, podla toho ako to udrzis tou handrou - potom to nechaj odparit skor ako budes robit nieco dalsie)
jo a ano, tlak cerpadla neni uplne nijak monitorovany (ak by bolo zle tiez si myslim zeby to auto neslo ani po zohriati)
Ono,pokud to čerpadlo má něco načerpáno,tak natočí místo např.80l/min jenom 45l/min(taky docela běný a při chodu motoru se to dá poznat fakt jen v extrémním jízdním reimu),tak mám opravdu vyzkoueno,e ten počáteční impulz stačí sotva na to,aby trubky naplnil a pak buď dlouho točí a rozebíhá se,jako Holder,nebo dělá přesně to,co je popsáno výe...
Přes ten ventilek,jak psal Jumep ten tlak i jak tak změří,ale pozor,fakt to můe stříkat vude-je tam přes 3bary(Jumep bude vědět přesně?)
Ono,pokud to čerpadlo má něco načerpáno,tak natočí místo např.80l/min jenom 45l/min(taky docela běný a při chodu motoru se to dá poznat fakt jen v extrémním jízdním reimu),tak mám opravdu vyzkoueno,e ten počáteční impulz stačí sotva na to,aby trubky naplnil a pak buď dlouho točí a rozebíhá se,jako Holder,nebo dělá přesně to,co je popsáno výe...
Přes ten ventilek,jak psal Jumep ten tlak i jak tak změří,ale pozor,fakt to můe stříkat vude-je tam přes 3bary(Jumep bude vědět přesně?)
|
|
18.12.2013 15:28 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2647346
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Take moje potíe se patnými studenými starty odhaleny a odstraněny. Na vině bylo patné teplotní čidlo na motoru. Tímto děkuji moc vem kteří byli ochotni nabídnout pomoc či radu.
Take moje potíe se patnými studenými starty odhaleny a odstraněny. Na vině bylo patné teplotní čidlo na motoru. Tímto děkuji moc vem kteří byli ochotni nabídnout pomoc či radu.:-)
|
|
27.11.2015 01:06 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2891934
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Mam resit spatny studeny start ?
Kdyz je 15C a vice tak start vetsinou napoprve, spatne drzi otacky ale po prejeti 600m prepne na plyn a jede ok,dalsi start na sup.
Kdyz teplota klesa nize napr 5C chytne napotreti, otacky spatne drzi,pomalu se rozjede, jakmile po chvili prepne na plyn vse ok, jakykoliv dalsi start trochu tepleho motoru je ok. Nove svicky iridium,vycistena klapka,par senzoru pomenenych byvalym majitelem. Podle mechanika mozna vstrik (ale po zahrati to jede pekne i na benzin) nebo nejaka civka, tedy asi menit celou listu (studeny jede jakoby na 3 valce).
Nerad bych delal pokus/omyl a ve finale si rozladil spotrebu plynu 9-11L/100km
Mam resit spatny studeny start ?
Kdyz je 15C a vice tak start vetsinou napoprve, spatne drzi otacky ale po prejeti 600m prepne na plyn a jede ok,dalsi start na sup.
Kdyz teplota klesa nize napr 5C chytne napotreti, otacky spatne drzi,pomalu se rozjede, jakmile po chvili prepne na plyn vse ok, jakykoliv dalsi start trochu tepleho motoru je ok. Nove svicky iridium,vycistena klapka,par senzoru pomenenych byvalym majitelem. Podle mechanika mozna vstrik (ale po zahrati to jede pekne i na benzin) nebo nejaka civka, tedy asi menit celou listu (studeny jede jakoby na 3 valce).
Nerad bych delal pokus/omyl a ve finale si rozladil spotrebu plynu 9-11L/100km
|
|
27.11.2015 10:12 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2892066
|
|
jumep
|
|
|
je to nesulad medzi plyn / benzin,
skus prepat benzin na poslednych 500m jazdy skor ako zhasnes
a daj cistice do benzinu a skus aspon jednu nadrz vyjazdit (adaptacne hodnoty budu rozhadzane)
je to nesulad medzi plyn / benzin,
skus prepat benzin na poslednych 500m jazdy skor ako zhasnes
a daj cistice do benzinu a skus aspon jednu nadrz vyjazdit (adaptacne hodnoty budu rozhadzane)
|
|
27.11.2015 12:55 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2892145
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Tak a resit to budu muset, dneska Antipolluton fault, bylo to pri jizde na benzin, studeny motor jeste nez preplo na plyn.Nesel vytacet-nouzovy rezim ?. Zhasnul jsem, nastartoval, chyba zustala ale motor uz tahnul jak mel i se prepl na plyn.
Tak a resit to budu muset, dneska Antipolluton fault, bylo to pri jizde na benzin, studeny motor jeste nez preplo na plyn.Nesel vytacet-nouzovy rezim ?. Zhasnul jsem, nastartoval, chyba zustala ale motor uz tahnul jak mel i se prepl na plyn.
|
|
30.11.2015 19:10 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2893012
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Zacal jsem natankovanim doplna a priletim cistice vstriku.
Dnes mi to JirkaŘ napichl na lexii a vypada to na chybu regulace bohatosti? , k tomu zvlastni chod pedalu, pokud na volnobeh clovek drzi plyn, rekneme na 2000ot tak zacne kolisat az o 500ot. viz video: .link.
K tomu chyba 1 valce...
Zacal jsem natankovanim doplna a priletim cistice vstriku.
Dnes mi to JirkaŘ napichl na lexii a vypada to na chybu regulace bohatosti? , k tomu zvlastni chod pedalu, pokud na volnobeh clovek drzi plyn, rekneme na 2000ot tak zacne kolisat az o 500ot. viz video: https://youtu.be/fCbG1RN77v0
K tomu chyba 1 valce...
Přílohy: 20151130_151057.jpg ( 622517b ) - 20151130_151131.jpg ( 766994b ) - 20151130_151216.jpg ( 789449b ) - 20151130_151237.jpg ( 640528b ) - 20151130_151259.jpg ( 687130b ) - |
|
07.12.2015 17:16 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895260
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Dnes to bylo na LPG revizi a vymenu filtru pro plyn(tah na plyn je ted mnohem lepsi) a emise na benzin i plyn ok...Akorat se mi kvuli problemu vyse viz video, nedarilo udrzet 3000ot, porad to padalo a zvysovalo se...
Mel nekdo takovy problem s kolisanim ? At vim s cim treba zacit ?
Dnes to bylo na LPG revizi a vymenu filtru pro plyn(tah na plyn je ted mnohem lepsi) a emise na benzin i plyn ok...Akorat se mi kvuli problemu vyse viz video, nedarilo udrzet 3000ot, porad to padalo a zvysovalo se...
Mel nekdo takovy problem s kolisanim ? At vim s cim treba zacit ?
|
|
07.12.2015 18:36 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895281
|
|
jumep
|
|
|
tak najlepsie asi ako som hovoril, spravit adaptaciu, ten plyn rozhadzal aj ten benzin
tak najlepsie asi ako som hovoril, spravit adaptaciu, ten plyn rozhadzal aj ten benzin
|
|
07.12.2015 18:45 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895285
|
|
jumep
|
|
|
vo vstrekovani je to zvlast polozka
a predtym este vycisti klapku a sanie, idealne cely spray na to min
vo vstrekovani je to zvlast polozka
a predtym este vycisti klapku a sanie, idealne cely spray na to min
|
|
07.12.2015 18:51 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895286
|
|
Hanz 397
|
|
|
Citronek napsal(a): Zacal jsem natankovanim doplna a priletim cistice vstriku.
Dnes mi to JirkaŘ napichl na lexii a vypada to na chybu regulace bohatosti? , k tomu zvlastni chod pedalu, pokud na volnobeh clovek drzi plyn, rekneme na 2000ot tak zacne kolisat az o 500ot. viz video: .link.
K tomu chyba 1 valce...
Někde ti to přisává falenej vzduch... Dost často to je právě kolem vstřikovačů plynu
Zkus udělat ty adaptace (motor =>načtení adaptačních hodnot) a pokud to nepomůe,hledej díru v sání někde kolem toho 1. válce,pokud tam bylo víckrát výpadek zapalování...
To,e nejdou udret pedálem zvýený volnoběný otáčky nemusí být chyba.
Někde ti to přisává falenej vzduch... Dost často to je právě kolem vstřikovačů plynu :-(
Zkus udělat ty adaptace (motor =>načtení adaptačních hodnot) a pokud to nepomůe,hledej díru v sání někde kolem toho 1. válce,pokud tam bylo víckrát výpadek zapalování...
To,e nejdou udret pedálem zvýený volnoběný otáčky nemusí být chyba.
|
|
07.12.2015 20:09 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895309
|
|
jruze
|
|
|
.
.
|
|
07.12.2015 20:14 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895312
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ale vyměnil bych klapku sání(zkus si jí zapůjčit - jestli bude změna) jinak chyba na 1. válci je proto e je řídící - z něj si bere údaj ŘJ a i plynovka.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ano,první válec je referenční a bývají na něj píchnutý plynaři kvůli signálu... Take bych kouknul jetě na kabelá,k tý cívce,jestli není pokozená,jak se připojovali...
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :-d
Ano,první válec je referenční a bývají na něj píchnutý plynaři kvůli signálu... Take bych kouknul jetě na kabelá,k tý cívce,jestli není pokozená,jak se připojovali...
|
|
07.12.2015 20:31 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2895318
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Ano,první válec je referenční a bývají na něj píchnutý plynaři kvůli signálu... Take bych kouknul jetě na kabelá,k tý cívce,jestli není pokozená,jak se připojovali...
Zde neplatí svoboda slova? - nejde mi smazat můj přízpěvek a jetě se objeví dvakrát
Zde neplatí svoboda slova? - nejde mi smazat můj přízpěvek a jetě se objeví dvakrát:-((((
|
|
31.03.2016 17:03 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2935013
|
|
Citronek
|
Město: Havířov, Auto: Megane Grandtour 1.6 | Počet příspěvků: 384 |
|
|
Tak vstriky vymeneny a vypada to, ze je to vyresene , teda az na drobnost kterou resim v jinem vlakne.
Tak vstriky vymeneny a vypada to, ze je to vyresene :palec , teda az na drobnost kterou resim v jinem vlakne.
Přílohy: vstriky.jpg ( 190725b ) - |
|
| |
|
|