| | |
31.08.2013 13:52 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614397
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
hanz:
No měnil sem ho protoe to odpovídalo tomu co to auto vyvádělo, ale očividně to nebylo tím.
Dneska zase skákání a cukání a dokonce se rozsvítil po 4měsících zas servis a bliká kontrolka motoru. Hodim to ze skály..
Jediný co mi řekli v citroenu je to přídavný čerpadlo na vzduch, který je prej potřeba vyměnit.. Ale zaprvý je drahý apotom tady padlo, e to taky nemá na svědomí.
U sem si po včerejku myslel, e se to fakt vyřeilo tim regulátorem.
Jinak klapka byla čitěná zhruba před měsícem, a byla celá venku.
A taky se tim to chování nezměnilo. Můu tu adaptaci nechat udělat, ale spí to bude chtít to čerpadlo.
Jo a kdyby někdo z vás nael, kde koupit nový a za kolik, tak bych byl vděčnej.
Nemůu ho v ádnym katalogu najít.
hanz:
No měnil sem ho protoe to odpovídalo tomu co to auto vyvádělo, ale očividně to nebylo tím.
Dneska zase skákání a cukání a dokonce se rozsvítil po 4měsících zas servis a bliká kontrolka motoru. Hodim to ze skály..
Jediný co mi řekli v citroenu je to přídavný čerpadlo na vzduch, který je prej potřeba vyměnit.. Ale zaprvý je drahý apotom tady padlo, e to taky nemá na svědomí.
U sem si po včerejku myslel, e se to fakt vyřeilo tim regulátorem.
Jinak klapka byla čitěná zhruba před měsícem, a byla celá venku.
A taky se tim to chování nezměnilo. Můu tu adaptaci nechat udělat, ale spí to bude chtít to čerpadlo.:(
Jo a kdyby někdo z vás nael, kde koupit nový a za kolik, tak bych byl vděčnej.
Nemůu ho v ádnym katalogu najít.
|
|
31.08.2013 17:19 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614427
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
.link.
Zkus to tady,maji toho hodne,ja tam bral klapku
http://autodily.mjauto.cz/citroen.html
Zkus to tady,maji toho hodne,ja tam bral klapku
|
|
31.08.2013 20:11 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614470
|
|
Kameník
|
|
|
Nemá vodu v nádri??
Nemá vodu v nádri??
|
|
31.08.2013 22:44 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614526
|
|
jumep
|
|
|
uz som ti pisal, co ti brani v tom ho vymontovat z auta a opravit?
uz som ti pisal, co ti brani v tom ho vymontovat z auta a opravit?
|
|
01.09.2013 03:15 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614532
|
|
Hanz 397
|
|
|
Cherper napsal(a): hanz:
No měnil sem ho protoe to odpovídalo tomu co to auto vyvádělo, ale očividně to nebylo tím.
Dneska zase skákání a cukání a dokonce se rozsvítil po 4měsících zas servis a bliká kontrolka motoru. Hodim to ze skály..
Jediný co mi řekli v citroenu je to přídavný čerpadlo na vzduch, který je prej potřeba vyměnit.. Ale zaprvý je drahý apotom tady padlo, e to taky nemá na svědomí.
U sem si po včerejku myslel, e se to fakt vyřeilo tim regulátorem.
Jinak klapka byla čitěná zhruba před měsícem, a byla celá venku.
A taky se tim to chování nezměnilo. Můu tu adaptaci nechat udělat, ale spí to bude chtít to čerpadlo.
Jo a kdyby někdo z vás nael, kde koupit nový a za kolik, tak bych byl vděčnej.
Nemůu ho v ádnym katalogu najít.
A co přesně tam bylo uloeno za závady? Pořád si nějak nedovedu představit,e by přídavná pumpa vzduchu dělala to,co je popsáno vý... Jedině,e by třeba nefungoval ventil a ten vzduch by tam nepustil,ale to se mi nezdá,protoe za studena nereguluje lambda,take neví,jestli tam ten vzduch jde,nebo ne a nebo naopak nedovírá,ale to by to pak zlobilo pořád. Kdy ti ta pumpa nepujde vůbec,tak bys to na chodu motoru nemel ani poznat (někdo s benzínem by to mohl vyzkouet...)
A co přesně tam bylo uloeno za závady? Pořád si nějak nedovedu představit,e by přídavná pumpa vzduchu dělala to,co je popsáno vý... Jedině,e by třeba nefungoval ventil a ten vzduch by tam nepustil,ale to se mi nezdá,protoe za studena nereguluje lambda,take neví,jestli tam ten vzduch jde,nebo ne a nebo naopak nedovírá,ale to by to pak zlobilo pořád. Kdy ti ta pumpa nepujde vůbec,tak bys to na chodu motoru nemel ani poznat (někdo s benzínem by to mohl vyzkouet...)
|
|
01.09.2013 11:14 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614605
|
|
jumep
|
|
|
malo to nejaky vplyv na otvorenie / zatvorenie ventilu, zisiel by sa mi nejaky vin, skusil by som to pozret
a presne ta pumpa prave ide len za studena, ja si to este pamatam z toho co som to cital
malo to nejaky vplyv na otvorenie / zatvorenie ventilu, zisiel by sa mi nejaky vin, skusil by som to pozret
a presne ta pumpa prave ide len za studena, ja si to este pamatam z toho co som to cital
|
|
01.09.2013 15:19 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614652
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
jo, pánové, tak mě to začalo dělat to stejné. Ovem v rozsahu cca 3-4 starty, ne to udrí otáčky. Jinak to prostě chcípne, jako by se to udusilo. A ne to udrelo otáčky, tak v motoru cosi cvaklo. Kdy je motor teplý, tak to chytne, jako by se to chtělo udusit, ale hned se vzpamatuje a drí a já to manuálně přepnu na plyn.....Co, Peo, povrtá se v tom?
Ve Francii, na hranicích z Německem mě to vyhodilo ASR/ESP a roblikala se kontrolka motoru a nakonec to přelo do nouzáku. Po zastavení a opětovném startu, protaení na beneli a přepnutí na LPG jelo auto bez problému. U sem si myslel, e tam zůstanu
jo, pánové, tak mě to začalo dělat to stejné. Ovem v rozsahu cca 3-4 starty, ne to udrí otáčky. Jinak to prostě chcípne, jako by se to udusilo. A ne to udrelo otáčky, tak v motoru cosi cvaklo. Kdy je motor teplý, tak to chytne, jako by se to chtělo udusit, ale hned se vzpamatuje a drí a já to manuálně přepnu na plyn.....Co, Peo, povrtá se v tom?:nevim
Ve Francii, na hranicích z Německem mě to vyhodilo ASR/ESP a roblikala se kontrolka motoru a nakonec to přelo do nouzáku. Po zastavení a opětovném startu, protaení na beneli a přepnutí na LPG jelo auto bez problému. U sem si myslel, e tam zůstanu:-p
|
|
27.11.2013 15:44 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641563
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
Mám taky problém se starty, zhorilo se to ted při chladnějím počasí. Je to 2.0 16v 103 kw LPG. Ranní starty
- motor naskočí a hned zhasne, podruhé to samé,
- potřetí naskočí a převaluje se jakoby na dva válce a zhasne,
- počtvrté naskočí a drí volnoběh, ale po chvíli zhasne (zřejmě jak se zatíí vetráky apod...),
- nakonec to přece jen naskočí a drí, ovem výkon při nízkých otáčkách je za studena patný... po zahřátí ok.
Tlaky v motoru změřeny - 12, 12, 12, 11. Diagnostika nic neukazuje a nehlásí - kdyby prý to patně spalovalo (viz patné svíčky či zapalovací lita) tak by to lambda poznala. Ostatne svíčky jsou nové - vyměněné.
Auto je dovoz Itálie - nebyl tam termostat čili se to nezahřívalo, ted termostat nový ale teplota větinou jen na třetině ukazatele. Nevím jestli to souvisí.
Má někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?
Mám taky problém se starty, zhorilo se to ted při chladnějím počasí. Je to 2.0 16v 103 kw LPG. Ranní starty
- motor naskočí a hned zhasne, podruhé to samé,
- potřetí naskočí a převaluje se jakoby na dva válce a zhasne,
- počtvrté naskočí a drí volnoběh, ale po chvíli zhasne (zřejmě jak se zatíí vetráky apod...),
- nakonec to přece jen naskočí a drí, ovem výkon při nízkých otáčkách je za studena patný... po zahřátí ok.
Tlaky v motoru změřeny - 12, 12, 12, 11. Diagnostika nic neukazuje a nehlásí - kdyby prý to patně spalovalo (viz patné svíčky či zapalovací lita) tak by to lambda poznala. Ostatne svíčky jsou nové - vyměněné.
Auto je dovoz Itálie - nebyl tam termostat čili se to nezahřívalo, ted termostat nový ale teplota větinou jen na třetině ukazatele. Nevím jestli to souvisí.
Má někdo nějaký nápad čím by to mohlo být?
|
|
27.11.2013 16:40 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641579
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Můou to být svíčky, o víkendu je jdu měnitz taky, dělá mě to stejný....
Můou to být svíčky, o víkendu je jdu měnitz taky, dělá mě to stejný....:nevim
|
|
27.11.2013 20:33 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641626
|
|
jumep
|
|
|
moze to byt teplotne cidlo ked sa to nevie zohriat
moze to byt teplotne cidlo ked sa to nevie zohriat
|
|
28.11.2013 16:47 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641751
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
jumep napsal(a): moze to byt teplotne cidlo ked sa to nevie zohriat
To teplotní čidlo co dává informace do řídící jednotky je jiné ne to co ukazuje údaje na palubovce? Jestli ano - dávalo by to smysl, jestli ne tak to nedává logiku, si myslím - jeliko teplotu to ukazuje zřejmě dobře.
To teplotní čidlo co dává informace do řídící jednotky je jiné ne to co ukazuje údaje na palubovce? Jestli ano - dávalo by to smysl, jestli ne tak to nedává logiku, si myslím - jeliko teplotu to ukazuje zřejmě dobře.
|
|
28.11.2013 18:44 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641757
|
|
jumep
|
|
|
cidlo je rovnake pre teplomer aj pre riadiacku
benzinovy motor sa zohreje za kazdej situacie aj ked je zly termostat, len mu to trva dlhsie, sam pises ze si namontoval termostat a stale sa ti to nevie zohriat, preto si myslim ze cidlo ti vlastne neukazuje spravne a tym je jasne ze za studena si to mysli ze je to teple a nevie to ist
presnu teplotu by ti povedala diagnostika
cidlo je rovnake pre teplomer aj pre riadiacku
benzinovy motor sa zohreje za kazdej situacie aj ked je zly termostat, len mu to trva dlhsie, sam pises ze si namontoval termostat a stale sa ti to nevie zohriat, preto si myslim ze cidlo ti vlastne neukazuje spravne a tym je jasne ze za studena si to mysli ze je to teple a nevie to ist
presnu teplotu by ti povedala diagnostika
|
|
29.11.2013 10:37 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641925
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
OK, samozřejmě s tím zajdu opět na diagnostiku. Já autům moc nerozumím, ale zdá se mi logické e kdy mi ukazuje při studeném motoru teplotu chladicí kapaliny nízkou tak by tu informaci měla dostat i řídící jednotka - co by bylo správně..... ale co je vlastně u těchto moderních aut logické e?
Apropo - jetě mě napadá - je tam nějaké čidlo teploty nasávaného vzduchu? Pokud by udávalo teplotu vyí ne je tak by to mohl být problém ne?
OK, samozřejmě s tím zajdu opět na diagnostiku. Já autům moc nerozumím, ale zdá se mi logické e kdy mi ukazuje při studeném motoru teplotu chladicí kapaliny nízkou tak by tu informaci měla dostat i řídící jednotka - co by bylo správně..... ale co je vlastně u těchto moderních aut logické e?:-(
Apropo - jetě mě napadá - je tam nějaké čidlo teploty nasávaného vzduchu? Pokud by udávalo teplotu vyí ne je tak by to mohl být problém ne?
|
|
29.11.2013 16:02 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641963
|
|
martinrx
|
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 349 |
|
|
V servise napíchli na diagnostiku a ta opět nic neukázala. Podle jejich názoru padá benzín - tzn. patné benzínové čerpadlo. palivový filtr v mém voze prý není (neuvěřitelná blbost ). Byla mi doporučena jetě monost vyjezdit nádr a posléze nechat vyčistit s tím e tam jsou u čerpadla nějaké membrány které mohou být zanesené. nebo nové čerpadlo.
V servise napíchli na diagnostiku a ta opět nic neukázala. Podle jejich názoru padá benzín - tzn. patné benzínové čerpadlo. palivový filtr v mém voze prý není (neuvěřitelná blbost :-( ). Byla mi doporučena jetě monost vyjezdit nádr a posléze nechat vyčistit s tím e tam jsou u čerpadla nějaké membrány které mohou být zanesené. nebo nové čerpadlo.
|
|
29.11.2013 16:53 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641969
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|
|
Jetě také jde o to,jakou značku diagnostiky mají a jak s ní umí dělat,dost se tady o ní píe,třeba Bosch neumí co lexie 3,ale o tom vědí své povolanějí,s tim palivovým filtrem bych si také nebyl tak jistý,přečti si vlákno o filtrech,moná se něco nového dozví.
Jetě také jde o to,jakou značku diagnostiky mají a jak s ní umí dělat,dost se tady o ní píe,třeba Bosch neumí co lexie 3,ale o tom vědí své povolanějí,s tim palivovým filtrem bych si také nebyl tak jistý,přečti si vlákno o filtrech,moná se něco nového dozví.;-)
|
|
29.11.2013 17:26 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641974
|
|
jruze
|
|
|
Já se nebavil o chybové hláce , ale o měřených hodnotách. a filtr tam opravdu být nemusí - to se dá zjistit podle vin. Benzíny sice moc neznám,ale mám za to e spadávání benzínu nehrozí spí jednotka nezná teplotu jak nasávaného vzduchu,tak teplotu motoru , nebo toto dovede i vstřik = údaje v měřených hodnotách.U benzínů není sytič jako u starých karburátorů - je to nahrazeno obohacením paliva(elektronikou) a i změnou předstihu (také elektronikou). Neznamená e kdy není chyba je ve OK - chyba se zaznamená a kdy je mimo toleranci (a určitou dobu) a né u veho.
Já se nebavil o chybové hláce , ale o měřených hodnotách. a filtr tam opravdu být nemusí - to se dá zjistit podle vin. Benzíny sice moc neznám,ale mám za to e spadávání benzínu nehrozí spí jednotka nezná teplotu jak nasávaného vzduchu,tak teplotu motoru , nebo toto dovede i vstřik = údaje v měřených hodnotách.U benzínů není sytič jako u starých karburátorů - je to nahrazeno obohacením paliva(elektronikou) a i změnou předstihu (také elektronikou). Neznamená e kdy není chyba je ve OK - chyba se zaznamená a kdy je mimo toleranci (a určitou dobu) a né u veho.;-)
|
|
29.11.2013 17:46 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641980
|
|
Mikra
|
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 3730 |
|
|
Benzíny nemusí mít palivový filtr, ale určitě mají čerpadlo v nádri. Take padání benzínu asi opravdu nehrozí.
Benzíny nemusí mít palivový filtr, ale určitě mají čerpadlo v nádri. Take padání benzínu asi opravdu nehrozí.
|
|
29.11.2013 18:11 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2641981
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mikra napsal(a): Benzíny nemusí mít palivový filtr, ale určitě mají čerpadlo v nádri. Take padání benzínu asi opravdu nehrozí.
Nemá tak úplně pravdu,Mikráčku : teda to,e benzín nemusí mít filtr pravda je,ale padání benzínu je docela častej problém. V tom čerpadle v nádri je toti integrovanej zpětnej ventil,kterej by tomu měl zabránit. No a kdyz ventil neventiluje,tak benzín vesele padá
Nemá tak úplně pravdu,Mikráčku :-) : teda to,e benzín nemusí mít filtr pravda je,ale padání benzínu je docela častej problém. V tom čerpadle v nádri je toti integrovanej zpětnej ventil,kterej by tomu měl zabránit. No a kdyz ventil neventiluje,tak benzín vesele padá ;-)
|
|
| |
|
|