| | |
25.08.2013 18:27 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612905
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ahoj,jetě k te vzduchové klapce,po výměně nové se musí nějak elektronicky nastavit,nebo je to origo z výroby,přemýlím ze bych tu výměnu zvlad sám,ale pokud se musí nastavit? Ví někdo jak to je? Dík
Ahoj,jetě k te vzduchové klapce,po výměně nové se musí nějak elektronicky nastavit,nebo je to origo z výroby,přemýlím ze bych tu výměnu zvlad sám,ale pokud se musí nastavit? Ví někdo jak to je? Dík
|
|
25.08.2013 18:52 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612927
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Myslim si, e pokud má klapku na lanko, tak se nic nenastavuje, ale jistej si nejsem.
Kadopádně mám úplně ten samej problém co tady popisuje, tak dej vědět jak si dopad po výměně klapky.
Mám to v plánu taky, a jetě prej je dobrý vyměnit ten moturek co je naroubovanej k tělese klapky na volnoběný otáčky.
Myslim si, e pokud má klapku na lanko, tak se nic nenastavuje, ale jistej si nejsem.
Kadopádně mám úplně ten samej problém co tady popisuje, tak dej vědět jak si dopad po výměně klapky.
Mám to v plánu taky, a jetě prej je dobrý vyměnit ten moturek co je naroubovanej k tělese klapky na volnoběný otáčky.
:nevim
|
|
25.08.2013 18:54 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612928
|
|
jumep
|
|
|
mechanicka klapka ma len motorcek volnobehu, tu netreba menit klapku kym nezadrha
a v oboch pripadoch by sa mala spravit adaptacia
mechanicka klapka ma len motorcek volnobehu, tu netreba menit klapku kym nezadrha
a v oboch pripadoch by sa mala spravit adaptacia
|
|
25.08.2013 19:15 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612937
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Tak co s tim?
Vyměnim motůrek a pak u sem bezradnej.. Klapka je vyčitěná anepomohlo,,lanko je taký nový. nikde nic nevázne..Ale plyn prostě funguje prvni cca minutu opačně ne má. Dusí se to čim víc lápnu na plyn.
Začíná mi to u troku vadit jak tam pořád něco měnim a furt to dělá to samý a jetě se to zhoruje.
Tak co s tim?
Vyměnim motůrek a pak u sem bezradnej.. Klapka je vyčitěná anepomohlo,,lanko je taký nový. nikde nic nevázne..Ale plyn prostě funguje prvni cca minutu opačně ne má. Dusí se to čim víc lápnu na plyn.
Začíná mi to u troku vadit jak tam pořád něco měnim a furt to dělá to samý a jetě se to zhoruje.
|
|
25.08.2013 19:22 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612940
|
|
jumep
|
|
|
podla mna musi byt aj v diagnostike chyba bohatosti zmesy
a isto to nebude tym motorcekom, ten ma na starosti akurat tak volnobeh, ktory ti ide normalne
este sem daj celu anabazu co vsetko si menil, rucicka teplomeru je po zapnuti kluca kde?
podla mna musi byt aj v diagnostike chyba bohatosti zmesy
a isto to nebude tym motorcekom, ten ma na starosti akurat tak volnobeh, ktory ti ide normalne
este sem daj celu anabazu co vsetko si menil, rucicka teplomeru je po zapnuti kluca kde?
|
|
25.08.2013 19:51 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612946
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Měnil sem teplotní čidlo chlad. kap., tam byl problem s tou bohatostí, nicméně se nic nezměnilo. Pak sem měnil to lanko plynu, svíčky NGK, čitění klapky, výměna těch odporů ke chladiči, a nahrání novýho softwaru aktualizovany přímo v citroenu, baterku... a nevim co jetě.. Je to drahou.
Kadopádně se nic neděje k lepímu.
Diagnostika ukazovala problém s čerpadlem vzduchu, který tam je prej jen kvůli emisím, ale kontrolka po výměně svíček sama zhasla (asi shoda okolností). CHtěl sem to čerpadlo vyřadit ale nikde mi to nebyli schopný udělat.
Můj osobní dojem je, e to musí dělat nějakej podtlak.. Jako by to potřebovalo chvíli běet ne to začne fungovat jak má.
Měnil sem teplotní čidlo chlad. kap., tam byl problem s tou bohatostí, nicméně se nic nezměnilo. Pak sem měnil to lanko plynu, svíčky NGK, čitění klapky, výměna těch odporů ke chladiči, a nahrání novýho softwaru aktualizovany přímo v citroenu, baterku... a nevim co jetě.. Je to drahou.
Kadopádně se nic neděje k lepímu.
Diagnostika ukazovala problém s čerpadlem vzduchu, který tam je prej jen kvůli emisím, ale kontrolka po výměně svíček sama zhasla (asi shoda okolností). CHtěl sem to čerpadlo vyřadit ale nikde mi to nebyli schopný udělat.
Můj osobní dojem je, e to musí dělat nějakej podtlak.. Jako by to potřebovalo chvíli běet ne to začne fungovat jak má.
|
|
25.08.2013 20:08 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612963
|
|
jumep
|
|
|
ano, tak to je jasne, ak tam mas problem s tym cerpadlom, tak v nom je aj problem, presne sa spravajuci ako popisujes
ano, tak to je jasne, ak tam mas problem s tym cerpadlom, tak v nom je aj problem, presne sa spravajuci ako popisujes
|
|
25.08.2013 20:33 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612998
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
druhovýroba se asi nedělá co? Navíc kontrolka ted u tri mesíce neblikla.
Kdybys poradil kde objednat a za koliik.. ale vim e v citroenu rikali asi 10tis... na to se můu vykalat. neví jak to vyřadit?
druhovýroba se asi nedělá co? Navíc kontrolka ted u tri mesíce neblikla.
Kdybys poradil kde objednat a za koliik.. ale vim e v citroenu rikali asi 10tis... na to se můu vykalat. neví jak to vyřadit?
|
|
25.08.2013 20:34 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2612999
|
|
jumep
|
|
|
co to takto opravit?
co to takto opravit?
|
|
25.08.2013 20:45 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2613014
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
nerozumim.
jak takto?
nerozumim.
jak takto?
|
|
25.08.2013 20:58 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2613039
|
|
Hanz 397
|
|
|
Čerpadlo přídavného vzduchu to určitě dělat nebude-ene čerstvý vzduch do výfuku kvůli dopálení zbytků paliva a tím rychlejímu ohřátí katu.
Ale klidně to můe dělat ten volnoběnej ventil-v momentě,kdy lápne na plyn,tak se má zavřít(zjednodueně řečeno) a kdy bude přidřenej,tak se nezavře a je tam najednou moc vzduchu a dělá to přesně,co popisuje...
A proč to dělá jen po startu a pak u ne? Protoe po studeným startu je víc otevřenej,ne při(i jen troku)ohřátym motoru a zrovna v tom místě toho plnýho otevření to můe váznout...
Čerpadlo přídavného vzduchu to určitě dělat nebude-ene čerstvý vzduch do výfuku kvůli dopálení zbytků paliva a tím rychlejímu ohřátí katu.
Ale klidně to můe dělat ten volnoběnej ventil-v momentě,kdy lápne na plyn,tak se má zavřít(zjednodueně řečeno) a kdy bude přidřenej,tak se nezavře a je tam najednou moc vzduchu a dělá to přesně,co popisuje...
A proč to dělá jen po startu a pak u ne? Protoe po studeným startu je víc otevřenej,ne při(i jen troku)ohřátym motoru a zrovna v tom místě toho plnýho otevření to můe váznout...
|
|
25.08.2013 20:59 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2613043
|
|
jumep
|
|
|
1. chce to diagnostiku aby si to mal cim testovat
2. vymontovat to z auta a cele to skontrolovat (kabelaz, motor, tesnost)
3. namontovat s5 a otestovat
1. chce to diagnostiku aby si to mal cim testovat
2. vymontovat to z auta a cele to skontrolovat (kabelaz, motor, tesnost)
3. namontovat s5 a otestovat
|
|
25.08.2013 21:02 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2613047
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Klapka je elektronická,takze nastavit polohy se tedy musí,někde v servisu,chápu to správně
Klapka je elektronická,takze nastavit polohy se tedy musí,někde v servisu,chápu to správně
|
|
30.08.2013 14:19 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614286
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Take klapku jsem si po ochotě servisů namontovat můj vlastní díl,namontoval sám,auto se chová normálně,starty v pořádku,i při putěné klime se o 100% min trese,otáčky nepadají,ale zatím není jak psal Jumep elektronicky adaptovana,je to vůbec nutné pokud se ve tváří v normálu?? Jinak výměna stupidní,3 rouby a 2 hadice,cca 5 min času...
Take klapku jsem si po ochotě servisů namontovat můj vlastní díl,namontoval sám,auto se chová normálně,starty v pořádku,i při putěné klime se o 100% min trese,otáčky nepadají,ale zatím není jak psal Jumep elektronicky adaptovana,je to vůbec nutné pokud se ve tváří v normálu?? Jinak výměna stupidní,3 rouby a 2 hadice,cca 5 min času...:palec
|
|
30.08.2013 15:33 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614299
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
To já si zatím jen vyměnil regulátor volnoběhu a u taky nechcípá a otáčky si drí a přehnaně nízko.I kdy po namontování běel volnoběh na skoro 3000..ale po dvou dalích startech u normálně. a dalí studenej start taky v pohodě. teplej motor 600 ot/min. Ale takový to pocukávání při nízkejch otáčkách zůstává... SNad to taky nechce tu klapku celou jetě.. ??
Nemam dalí 3500 na blbou kladku. Potřebuju nacpat do jinejch věcí na autě.. je to rout hroznej.
To já si zatím jen vyměnil regulátor volnoběhu a u taky nechcípá a otáčky si drí a přehnaně nízko.I kdy po namontování běel volnoběh na skoro 3000..ale po dvou dalích startech u normálně. a dalí studenej start taky v pohodě. teplej motor 600 ot/min. Ale takový to pocukávání při nízkejch otáčkách zůstává... SNad to taky nechce tu klapku celou jetě.. ??:nevim
Nemam dalí 3500 na blbou kladku. Potřebuju nacpat do jinejch věcí na autě.. je to rout hroznej.
|
|
30.08.2013 15:40 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614302
|
|
Hondzig
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
No kdybys sehnal klapku za 3500 bude astlivec,já nakonec dal 4200 aspon s dopravou zdarma
No kdybys sehnal klapku za 3500 bude astlivec,já nakonec dal 4200 aspon s dopravou zdarma:-(
|
|
30.08.2013 20:01 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2614348
|
|
jumep
|
|
|
Cherper - mechanicku klapku je uplne zbytocne menit pokial sa nezasekava !
to ostatne co si popisoval je uplne normalne, preto sa ma robit ta adaptacia
Cherper - mechanicku klapku je uplne zbytocne menit pokial sa nezasekava !
to ostatne co si popisoval je uplne normalne, preto sa ma robit ta adaptacia
|
|
| |
|
|