| | |
23.02.2011 08:05 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2374792
|
|
miskod
|
|
|
Ja mam (alebo som mal) podobny problem. Pripisujem to tomu, ze to auto nema benzinovy filter. Sitko na cerpadle akurat filtruje hrube necistoty. Myslim si, ze ked ides dlhsie na plyn, tak sa ti vo vstrekoch pomaly usadzuje kasa z bordelu. Ja som si zvykol tak 1km pred dojazdom prepnut na benzin, nech sa to vyplavi.
Ked bude teplo, tak planujem upgrade auta o filter. Preto sa pytam: Aky je vnutorny prierez benzinovej hadicky? Chcel by som ju len ufiknut a nasunut filter a SK paskami stiahnut. Podari sa mi to tam vtlacit?
Ja mam (alebo som mal) podobny problem. Pripisujem to tomu, ze to auto nema benzinovy filter. Sitko na cerpadle akurat filtruje hrube necistoty. Myslim si, ze ked ides dlhsie na plyn, tak sa ti vo vstrekoch pomaly usadzuje kasa z bordelu. Ja som si zvykol tak 1km pred dojazdom prepnut na benzin, nech sa to vyplavi.
Ked bude teplo, tak planujem upgrade auta o filter. Preto sa pytam: Aky je vnutorny prierez benzinovej hadicky? Chcel by som ju len ufiknut a nasunut filter a SK paskami stiahnut. Podari sa mi to tam vtlacit?
|
|
23.02.2011 10:24 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2374800
|
|
jumep
|
|
|
da sa kupit origo filter a umiestnit na origo miesto, s tym soudruzi pocitali ... (akurat nepocitali s tym ze skonci to auto v cz/sk a preto tam neni ten filter) (pre 1.8)
objednacie cislo fitlra: 1567 A5
drziak filtra: 1567 97
kde to konkretne ma byt mi nejako neni jasne - v prilohe mas nakres
da sa kupit origo filter a umiestnit na origo miesto, s tym soudruzi pocitali ... (akurat nepocitali s tym ze skonci to auto v cz/sk a preto tam neni ten filter) (pre 1.8)
objednacie cislo fitlra: 1567 A5
drziak filtra: 1567 97
kde to konkretne ma byt mi nejako neni jasne - v prilohe mas nakres
Přílohy: bezfiltra.jpg ( 44611b ) - bez filtra sfiltrom.jpg ( 43927b ) - s filtrom |
|
23.02.2011 10:33 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2374807
|
|
tief
|
|
|
no inteligentne pod autom asi by som tiez smikol hadicu v motore a hodil to tam ...
no inteligentne pod autom :-D asi by som tiez smikol hadicu v motore a hodil to tam ...
|
|
12.03.2011 20:11 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2377484
|
|
Lobos
|
|
|
Zdravím vechny citroeňáky.Mám podobný problém a nevím si rady.Auto startuje na poprvé bez problému ale vyjedu z garae zavřu vrata chci odjet auto zhasne.Na volnoběh běí normálně.otáčky vytočím na max 2000 a motor zhasne.Nechal jsem ho chvíli stát a autíčko začalo fungovat ale najedu na nějakou nerovnost a motor netáhne otáčkoměr klesne na nulu.Pak se zase rozjede.díval jsem se na pojistky kontroloval kabely vyčistil vzd.filtr.Nevíte jetě o něčem jiném.Nepíe ádnou poruchu ale jednou mi napsalo ebs faulty.Po zhasnutí motoru ale zase nic.
Zdravím vechny citroeňáky.Mám podobný problém a nevím si rady.Auto startuje na poprvé bez problému ale vyjedu z garae zavřu vrata chci odjet auto zhasne.Na volnoběh běí normálně.otáčky vytočím na max 2000 a motor zhasne.Nechal jsem ho chvíli stát a autíčko začalo fungovat ale najedu na nějakou nerovnost a motor netáhne otáčkoměr klesne na nulu.Pak se zase rozjede.díval jsem se na pojistky kontroloval kabely vyčistil vzd.filtr.Nevíte jetě o něčem jiném.Nepíe ádnou poruchu ale jednou mi napsalo ebs faulty.Po zhasnutí motoru ale zase nic.:nevim
|
|
12.03.2011 20:13 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2377487
|
|
jumep
|
|
|
to by mohlo byt podtlakove cidlo (MAP senzor) / nejaky kontakt (mal som tu obdobny problem)
chod na diagnostiku
to by mohlo byt podtlakove cidlo (MAP senzor) / nejaky kontakt (mal som tu obdobny problem)
chod na diagnostiku
|
|
22.08.2011 21:25 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2408740
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
zdravim chsi se zeptat ti co tady máji problemí s benzinovímá motorama tak mají větinou auto aji na LPG e? nebo to děla tyhle problemi aji bez plynu?
zdravim chsi se zeptat ti co tady máji problemí s benzinovímá motorama tak mají větinou auto aji na LPG e? nebo to děla tyhle problemi aji bez plynu?
|
|
22.08.2011 21:34 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2408742
|
|
jumep
|
|
|
aj bezplynove auta maju problem, dost rovnako ako plynove, len sa da lahsie hladat, lebo sa da hned vylucit problem plynu
aj bezplynove auta maju problem, dost rovnako ako plynove, len sa da lahsie hladat, lebo sa da hned vylucit problem plynu :)
|
|
24.08.2011 11:55 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2409262
|
|
michal
|
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 249 |
|
|
jetě se chsi zeptat jestli jestlí má benzín 2,0 16V 103kW c5 2006 horčí problemí s motorem jak 2,0HDi nebo je tomu naopak nikdy jsem neměl diesel tedka mám xantií 1,8 16V a jsem sní spokojenej motorově najezdím tak 15000 ročně 70% město tak se ptám zkuenejích dík moc za rady
jetě se chsi zeptat jestli jestlí má benzín 2,0 16V 103kW c5 2006 horčí problemí s motorem jak 2,0HDi nebo je tomu naopak nikdy jsem neměl diesel tedka mám xantií 1,8 16V a jsem sní spokojenej motorově najezdím tak 15000 ročně 70% město tak se ptám zkuenejích dík moc za rady:-)
|
|
27.08.2011 22:25 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2410023
|
|
hegisek
|
|
|
zdravím koukam sami 2.0l mám 3.0l a mám stejný problém první nastartování houpnou otáčký někdy se to udrí ale zvuk motoru HROZNY a někdy to chcípne,druhé nastartování o.k no zkusím ten benzín a aditiva,dobít či vyměnit baterku taky u asi něco pamatuje pak dám vědět na plyn motor krásně přede jinač ádou chybu počítač nezaregistroval tak záhada
zdravím koukam sami 2.0l mám 3.0l a mám stejný problém první nastartování houpnou otáčký někdy se to udrí ale zvuk motoru HROZNY a někdy to chcípne,druhé nastartování o.k no zkusím ten benzín a aditiva,dobít či vyměnit baterku taky u asi něco pamatuje pak dám vědět na plyn motor krásně přede jinač ádou chybu počítač nezaregistroval tak záhada
|
|
29.08.2011 06:54 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2410206
|
|
hegisek
|
|
|
tak jsem zatím zkusil jednu radu co jsem se tu dočetl a to je před koncem jízdy přepnout na benzín a dení ranní startování o.k tak to vyzkouím jetě párkrát a dám vědět
tak jsem zatím zkusil jednu radu co jsem se tu dočetl a to je před koncem jízdy přepnout na benzín a dení ranní startování o.k tak to vyzkouím jetě párkrát a dám vědět:palec
|
|
20.10.2012 10:56 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2513943
|
|
Cherper
|
Město: Plzen, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Zdravim, sorry e se mezi vás pletu s ne uplne stejnym problemem. ale u sem zoufalej a kadá rada je teď nad zlato... Mam C5 I 2.0i a před tejdnem mi to za jizdy chciplo a od tý doby to nenaskočilo. Take odtah. Teda naskočilo, ale vdycky jen tak na 3 vteřiny. Pak zas tma. Diagnostika nic nepíe a tak sem zacal rozebírat. Jetě před tim vim mi diagnostika psala patnou litu, kterou sem vyměnil a doufal e to způsobila ta lita, ale i po výměně se nic nezměnilo. Zdá se jako kdyby tlaky v motoru zahadně mizely. Při měření sem zjistil, e tam nejsou tlaky skoro ádný. Ale dneska u to zas chtělo chytat a tlaky tam očividně nějaký byly. Sem z toho u úplně vyfluslej a netuim co dál. Motor si vzduch nasává ale pravda e kdy se klapka otevře ručně a třeba se něco do sání vstříkne tak to má větí tendenci kalat. Zejtra mi jetě známej přijede změřit tlaky benzínu. Tak se obracim na tebe, protoe to vypadá e má zkueností a a. ŘEÍM to u s několika mechanikama, ale kadej řiká e ventili a rozvody, a ty sem dneska s jednim z nich kontroloval a řikal mi e by dal ruku do ohně za to, e to rozvody a ventily nejsou. Tak kdybyste náhodou někdo věděl co s tim, tak dejte vědět, díky
Zdravim, sorry e se mezi vás pletu s ne uplne stejnym problemem. ale u sem zoufalej a kadá rada je teď nad zlato.:nevim.. Mam C5 I 2.0i a před tejdnem mi to za jizdy chciplo a od tý doby to nenaskočilo. Take odtah. Teda naskočilo, ale vdycky jen tak na 3 vteřiny. Pak zas tma. Diagnostika nic nepíe a tak sem zacal rozebírat. Jetě před tim vim mi diagnostika psala patnou litu, kterou sem vyměnil a doufal e to způsobila ta lita, ale i po výměně se nic nezměnilo. Zdá se jako kdyby tlaky v motoru zahadně mizely. Při měření sem zjistil, e tam nejsou tlaky skoro ádný. Ale dneska u to zas chtělo chytat a tlaky tam očividně nějaký byly. Sem z toho u úplně vyfluslej a netuim co dál. Motor si vzduch nasává ale pravda e kdy se klapka otevře ručně a třeba se něco do sání vstříkne tak to má větí tendenci kalat. Zejtra mi jetě známej přijede změřit tlaky benzínu. Tak se obracim na tebe, protoe to vypadá e má zkueností a a. ŘEÍM to u s několika mechanikama, ale kadej řiká e ventili a rozvody, a ty sem dneska s jednim z nich kontroloval a řikal mi e by dal ruku do ohně za to, e to rozvody a ventily nejsou. Tak kdybyste náhodou někdo věděl co s tim, tak dejte vědět, díky
|
|
20.10.2012 11:16 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2513949
|
|
jruze
|
|
|
Cherper napsal(a): Zdravim, sorry e se mezi vás pletu s ne uplne stejnym problemem. ale u sem zoufalej a kadá rada je teď nad zlato. .. Mam C5 I 2.0i a před tejdnem mi to za jizdy chciplo a od tý doby to nenaskočilo. Take odtah. Teda naskočilo, ale vdycky jen tak na 3 vteřiny. Pak zas tma. Diagnostika nic nepíe a tak sem zacal rozebírat. Jetě před tim vim mi diagnostika psala patnou litu, kterou sem vyměnil a doufal e to způsobila ta lita, ale i po výměně se nic nezměnilo. Zdá se jako kdyby tlaky v motoru zahadně mizely. Při měření sem zjistil, e tam nejsou tlaky skoro ádný. Ale dneska u to zas chtělo chytat a tlaky tam očividně nějaký byly. Sem z toho u úplně vyfluslej a netuim co dál. Motor si vzduch nasává ale pravda e kdy se klapka otevře ručně a třeba se něco do sání vstříkne tak to má větí tendenci kalat. Zejtra mi jetě známej přijede změřit tlaky benzínu. Tak se obracim na tebe, protoe to vypadá e má zkueností a a. ŘEÍM to u s několika mechanikama, ale kadej řiká e ventili a rozvody, a ty sem dneska s jednim z nich kontroloval a řikal mi e by dal ruku do ohně za to, e to rozvody a ventily nejsou. Tak kdybyste náhodou někdo věděl co s tim, tak dejte vědět, díky
Dost málo info(nejsem benziňák ale) - ruku do ohně dávat nemusí stačí kdy zajistí klikovku a vačku - potom lze mluvit o rozvodech OK , lita je jak říká OK , na benzinopé rampě je odvzduňovák - kdy ho povolí a bude tam tlak benzínu mělo by to stačit - diagnostika ti dokáe ověřit stav vstřikovačů KO-OK a který,litu v diag vidí tuím také. ,,tlaky záhadně zmizely" - přiklonil bych se k rozvodům - podle mne nepůjde zajistit klika - vačka - přeskočily rozvody(dva zuby to jetě snese a u to nebude chytat - pokud o víc jsou KO vahadla-v obou případech to nebude mít správné tlaky a nebude to chytat)jetě mi napadl snímač na klice,ale mluví o tlakách ten tlaky neovlivní .
Dost málo info(nejsem benziňák ale) - ruku do ohně dávat nemusí stačí kdy zajistí klikovku a vačku - potom lze mluvit o rozvodech OK , lita je jak říká OK , na benzinopé rampě je odvzduňovák - kdy ho povolí a bude tam tlak benzínu mělo by to stačit - diagnostika ti dokáe ověřit stav vstřikovačů KO-OK a který,litu v diag vidí tuím také. ,,tlaky záhadně zmizely" - přiklonil bych se k rozvodům - podle mne nepůjde zajistit klika - vačka - přeskočily rozvody(dva zuby to jetě snese a u to nebude chytat - pokud o víc jsou KO vahadla-v obou případech to nebude mít správné tlaky a nebude to chytat);-)jetě mi napadl snímač na klice,ale mluví o tlakách ten tlaky neovlivní .
|
|
20.10.2012 18:41 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2514094
|
|
jumep
|
|
|
obe vacky musia ist zaistit
obe vacky musia ist zaistit
|
|
21.10.2012 11:26 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2514279
|
|
hegisek
|
|
|
mě to jde v poho stáhneto a otevře je to návod jak nato
mě to jde v poho stáhneto a otevře je to návod jak nato
|
|
21.10.2012 12:09 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2514297
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Návod je ve formátu DOC i kdy má z nějakého neznámého důvodu po staení příponu PRC.
Jinak pěkný návod s obrázky podle toho by to zvládli i v autorizovaném servise .
Návod je ve formátu DOC i kdy má z nějakého neznámého důvodu po staení příponu PRC.
Jinak pěkný návod s obrázky podle toho by to zvládli i v autorizovaném servise :-d.
|
|
| |
|
|