| | |
30.09.2010 13:24 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357178
|
|
miskod
|
|
|
Plynova jednotka sa pripaja len na benzinove vstreky a pripadne na lambdu. Nemyslim, ze s to ma nieco spolocne s nediagnostikovatelnostou (uff to bolo slovo).
Ak je to inak, tak sa ospravedlnujem za mystifikaciu.
Plynova jednotka sa pripaja len na benzinove vstreky a pripadne na lambdu. Nemyslim, ze s to ma nieco spolocne s nediagnostikovatelnostou (uff to bolo slovo).
Ak je to inak, tak sa ospravedlnujem za mystifikaciu.
|
|
30.09.2010 14:45 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357193
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak je to tak i neni
zalezi jakou jednotku LPG mas v aute...napriklad MAGIC3 uz nepotrebuje ani lambdu ,priboji se na K-line (OBD7) a pre EOBD normu komunikuje s jednotkou motoru,resp snima lambdu,vstriky,teploty a podobne informace podle kterych ridi LPG vstrikovani
tak je to tak i neni
zalezi jakou jednotku LPG mas v aute...napriklad MAGIC3 uz nepotrebuje ani lambdu ,priboji se na K-line (OBD7) a pre EOBD normu komunikuje s jednotkou motoru,resp snima lambdu,vstriky,teploty a podobne informace podle kterych ridi LPG vstrikovani
|
|
30.09.2010 18:29 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357230
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Myslím e to je STAG4, ale nevím jistě, ted' nemám po ruce ty papíry..
Myslím e to je STAG4, ale nevím jistě, ted' nemám po ruce ty papíry..
|
|
30.09.2010 19:03 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357236
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena
viz .link. a .link.
pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena
viz http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-4_leads_description.pdf a http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-200STAG-4STAG-300_PLUSSTAG-300_PREMIUM_manual.pdf
|
|
01.10.2010 10:16 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357296
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
to FROGY:
Auto vlastním od dubna. Mám najeto 7500km a dělá mi to od začátku co mi jej přivezli z německa. Domnívám se, e řídící jednotka je v pořádku, nechával sem si ji aktualizovat ( přehrát ECM ) a co se týká startů, - nic se nezměnilo. Předpokládám, e kdyby bylo něco patně, tak by mi to v citroenu řekli.
Jinak během druhého měsíce od koupě auta se mi začala zpoďovat doba kdy se přepíná auto na plyn, mechanik zjistil, e byla prasklá eska páska co spojuje vaničku ( je někde pod motorem ), tudy unikala i voda. Nemůu si vzpomenout na název vaničky. Mimo to se mi v té době zavzdunil motor. Mechanik vaničku opravil, ale na starty to vliv nemělo. Auto tedy přepíná na plyn u jako dřív 2-3min. Zkus Natural 98, poté mi auto nechcípá, ale stejně má co dělat, aby se udrelo v chodu. Jinak sem vypozoroval, e pokud drím od nastartování motor nad 2000 otáček cca minutku, tak pak ani necuká, ani nebrblá a nechcípne.
to FROGY:
Auto vlastním od dubna. Mám najeto 7500km a dělá mi to od začátku co mi jej přivezli z německa. Domnívám se, e řídící jednotka je v pořádku, nechával sem si ji aktualizovat ( přehrát ECM ) a co se týká startů, - nic se nezměnilo. Předpokládám, e kdyby bylo něco patně, tak by mi to v citroenu řekli.
Jinak během druhého měsíce od koupě auta se mi začala zpoďovat doba kdy se přepíná auto na plyn, mechanik zjistil, e byla prasklá eska páska co spojuje vaničku ( je někde pod motorem ), tudy unikala i voda. Nemůu si vzpomenout na název vaničky. Mimo to se mi v té době zavzdunil motor. Mechanik vaničku opravil, ale na starty to vliv nemělo. Auto tedy přepíná na plyn u jako dřív 2-3min. Zkus Natural 98, poté mi auto nechcípá, ale stejně má co dělat, aby se udrelo v chodu. Jinak sem vypozoroval, e pokud drím od nastartování motor nad 2000 otáček cca minutku, tak pak ani necuká, ani nebrblá a nechcípne.
|
|
01.10.2010 10:21 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357299
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
v tvem pripade klapka ,jak uz jse ti psal...
ta vanicky je zplynovac a spatne ti to prepinalo protoze jsi mel unik ohrate vody ..LPG spina podle teploty a otacek (obe podminky soucasne)
v tvem pripade klapka ,jak uz jse ti psal...
ta vanicky je zplynovac a spatne ti to prepinalo protoze jsi mel unik ohrate vody ..LPG spina podle teploty a otacek (obe podminky soucasne)
|
|
01.10.2010 13:24 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357313
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
autodiag napsal(a): pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena viz .link. a .link.
Díky za link. A to znamená, e jsem v řiti.. teda jestli chápu dobře, e nemůe docházet k vzájemnému ruení..
Kadopádně dám vědět po pondělku-co řeknou plynaři...
To sanchez: Mne plyn problémy nedělá, přepíná jak má. Ale aby to po studeném startu nezdechalo, musím to dret mezi 2-2,5tis otáček a kdy začne chcípat, musím začít zběsile mrskat plynem (úbírat a přidávat, dokud se nevzpamatuje.) Jet se s tím nedá, a po přepnutí na plyn. Kdyby to lo nastavit (obejít snímač teploty) a přepnout hned po startu na plyn, nebyl by problém (teda pokud by se to postupně nezhorilo a tak, e by to díky rozhození nelo ani nastartovat...)
pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena viz http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-4_leads_description.pdf a http://www.ac.com.pl/public/pubonline/cms/files/Programy-i-instrukcje-obslugi/en/ENG-STAG-200STAG-4STAG-300_PLUSSTAG-300_PREMIUM_manual.pdf
Díky za link. A to znamená, e jsem v řiti:nevim.. teda jestli chápu dobře, e nemůe docházet k vzájemnému ruení..
Kadopádně dám vědět po pondělku-co řeknou plynaři...
To sanchez: Mne plyn problémy nedělá, přepíná jak má. Ale aby to po studeném startu nezdechalo, musím to dret mezi 2-2,5tis otáček a kdy začne chcípat, musím začít zběsile mrskat plynem (úbírat a přidávat, dokud se nevzpamatuje.) Jet se s tím nedá, a po přepnutí na plyn. Kdyby to lo nastavit (obejít snímač teploty) a přepnout hned po startu na plyn, nebyl by problém (teda pokud by se to postupně nezhorilo a tak, e by to díky rozhození nelo ani nastartovat...)
|
|
04.10.2010 10:34 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357581
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Autodiagu, dnes mi plynaři potvrdili, e ruení od jejich jednotky moné není.
Ale aspoň přez jejich LPG diagnostiku zjstili, e je nejspí zaneenej (nebo jinak pokozenej) benzínovej vstřik na druhém válci. (jo, kdy nejde připojit diagnostika motoru u takového auta, je zjit'ování závady fakt zábava...)
Novej stojí 2500 Kč, co není ádná hrůza, ale jetě mi doporučil vyčitění ultrazvukem za 500 Kč. Máte s tím někdo zkuenost (u benzíňáku), popř. nevíte o někom v okolí Plzně, kdo to dělá? Vím o jednom v Kladně, ale ten dělá dýzly (a nevím zda i benzíny) a ted' nebere mobil.
Autodiagu, dnes mi plynaři potvrdili, e ruení od jejich jednotky moné není.
Ale aspoň přez jejich LPG diagnostiku zjstili, e je nejspí zaneenej (nebo jinak pokozenej) benzínovej vstřik na druhém válci. (jo, kdy nejde připojit diagnostika motoru u takového auta, je zjit'ování závady fakt zábava...)
Novej stojí 2500 Kč, co není ádná hrůza, ale jetě mi doporučil vyčitění ultrazvukem za 500 Kč. Máte s tím někdo zkuenost (u benzíňáku), popř. nevíte o někom v okolí Plzně, kdo to dělá? Vím o jednom v Kladně, ale ten dělá dýzly (a nevím zda i benzíny) a ted' nebere mobil.
|
|
04.10.2010 10:51 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357582
|
|
Dutch
|
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX Break | Počet příspěvků: 480 |
|
|
Vim, e diesel vstřiky dělá Černík, zkus se tam domluvit, viz link :
.link.
Vim, e diesel vstřiky dělá Černík, zkus se tam domluvit, viz link :
http://www.cernikplzen.cz/
|
|
04.10.2010 13:37 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357591
|
|
jumep
|
|
|
ultrazvuk by teoreticky tomu mohol pomoct, povacsine ale na tom vstrekovaci uz vidis ze je zaneseny, vtedy to pomoze, takisto ten servis co to bude robit by mohol mat aj druhy, tj. dohodnut sa ak nepomoze tak ti odrataju to cistenie z ceny noveho ...
ultrazvuk by teoreticky tomu mohol pomoct, povacsine ale na tom vstrekovaci uz vidis ze je zaneseny, vtedy to pomoze, takisto ten servis co to bude robit by mohol mat aj druhy, tj. dohodnut sa ak nepomoze tak ti odrataju to cistenie z ceny noveho ...
|
|
04.10.2010 16:03 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357601
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
Froggy napsal(a): Autodiagu, dnes mi plynaři potvrdili, e ruení od jejich jednotky moné není.
Ale aspoň přez jejich LPG diagnostiku zjstili, e je nejspí zaneenej (nebo jinak pokozenej) benzínovej vstřik na druhém válci. (jo, kdy nejde připojit diagnostika motoru u takového auta, je zjit'ování závady fakt zábava...)
mno ja bych tem vstrikovac zatim nezatracoval...chyby vstrikovani na X valci neznamena nutne vadny vstrikovac ale treby spatne spalovani
ultrazvukem castecne pomuzes,ale benzinove vetsinou odejdou elektricky,nejdriv zmer civku(vstrikovace)
mno ja bych tem vstrikovac zatim nezatracoval...chyby vstrikovani na X valci neznamena nutne vadny vstrikovac ale treby spatne spalovani
ultrazvukem castecne pomuzes,ale benzinove vetsinou odejdou elektricky,nejdriv zmer civku(vstrikovace)
|
|
11.10.2010 11:39 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2358224
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Take se potvrdilo, e byl patný vstřikovač na 2. válci. Nakonec jsem celou sadu vstřikovačů poslal potou do toho Kladna (od Černíka v Plzni mi přiel mail, e se čitěním ultrazvukem standartně nazabývají, tak jsem zvolil raději to kamarádem vyzkouené Kladno)za den přily vstřiky zpátky i s tabulkou otestování před/po čitění+pixla roztoku na čitění palivové soustavy. Ve za 800 Kč. Z tabulky balo jasné, e jeden vstřikovač je patný-ostatní měli hodnoty kolem 13 ml/5sec a ten jeden 8ml/5sec. V příloze mne informovali, e jsou velké odchylky hodnot a při problémech doporučují výměnu. Po vyčitění se zlepil jen o 0,6 ml. Sice to pomohlo, auto u nechcípá, ale při studeném motoru je horí chod na benzín znát. Kdybych jezdil na benzín, tak ho vyměním hned, ale takhle asi počkám, a se zase zhorí a půjde. Nemáte někdo náhodou nepotřebný funkční vstřikovač na 2.0i 16V (motor RFN, ne HPI)??
Ted' bych potřeboval vyřeit u jen to, proč nejde napojit diagnostika motoru-jeden mechanik u mi říkal, e se mu to u nějakéhoauta taky stalo, prej byl jen někde patnej kontakt v konektorech...ale jak to najít
Take se potvrdilo, e byl patný vstřikovač na 2. válci. Nakonec jsem celou sadu vstřikovačů poslal potou do toho Kladna (od Černíka v Plzni mi přiel mail, e se čitěním ultrazvukem standartně nazabývají, tak jsem zvolil raději to kamarádem vyzkouené Kladno)za den přily vstřiky zpátky i s tabulkou otestování před/po čitění+pixla roztoku na čitění palivové soustavy. Ve za 800 Kč. Z tabulky balo jasné, e jeden vstřikovač je patný-ostatní měli hodnoty kolem 13 ml/5sec a ten jeden 8ml/5sec. V příloze mne informovali, e jsou velké odchylky hodnot a při problémech doporučují výměnu. Po vyčitění se zlepil jen o 0,6 ml. Sice to pomohlo, auto u nechcípá, ale při studeném motoru je horí chod na benzín znát. Kdybych jezdil na benzín, tak ho vyměním hned, ale takhle asi počkám, a se zase zhorí a půjde. Nemáte někdo náhodou nepotřebný funkční vstřikovač na 2.0i 16V (motor RFN, ne HPI)??
Ted' bych potřeboval vyřeit u jen to, proč nejde napojit diagnostika motoru-jeden mechanik u mi říkal, e se mu to u nějakéhoauta taky stalo, prej byl jen někde patnej kontakt v konektorech...ale jak to najít:-)
|
|
04.11.2010 13:43 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2361336
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zdravím,
tak já u sem také s opravou pokročil. Včera sem byl konečně na ''diagnostice' , Lexii 3. Mechanik mi projel celé auto, ve bez problémů, mimo chyby katalizátoru. Mechanik se domnívá, e je chyba ve vstřikovačích a palivové soustavě ( byly samozřejmě kontrolovány ), problém vidí v tom, e auto je v plynu a bůhví jak dlouho se na benzín akorát startuje, tudí jsou vstřiky u benzínu zaneseny. Pro začátek mi doporučil přidat do nádre aditiva, vyjet alespon 2 nádre na benzin a pak se uvidí. Myslím, e by to mohlo mít něco do sebe, protoe při braní naturalu 98 se doba, kterou musím po nastartování čekat ne mohu odjet se zkrátila na polovinu a auto u nechcípne jako dříve. Take uvidím, pak dám vědět.
Zdravím,
tak já u sem také s opravou pokročil. Včera sem byl konečně na ''diagnostice' , Lexii 3. Mechanik mi projel celé auto, ve bez problémů, mimo chyby katalizátoru. Mechanik se domnívá, e je chyba ve vstřikovačích a palivové soustavě ( byly samozřejmě kontrolovány ), problém vidí v tom, e auto je v plynu a bůhví jak dlouho se na benzín akorát startuje, tudí jsou vstřiky u benzínu zaneseny. Pro začátek mi doporučil přidat do nádre aditiva, vyjet alespon 2 nádre na benzin a pak se uvidí. Myslím, e by to mohlo mít něco do sebe, protoe při braní naturalu 98 se doba, kterou musím po nastartování čekat ne mohu odjet se zkrátila na polovinu a auto u nechcípne jako dříve. Take uvidím, pak dám vědět.
|
|
04.11.2010 19:30 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2361355
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
sanchez-tak to tě s tím vyjetím dvou nádrí čeká jetě pěkný trápení při startech. To bych radi popřemejlel rovnou o kontrole vstřiků-kdy je rozchodí, ty dvě nádre benzínu uetří. Pokud bude napřed takhle laborovat, moná to k ničemu nebude, utratí za benzín místo plynu a jetě za aditivum a nakonec tu kontrolu udělá stejně )pochybuju e se vstřiky dokáou samy vyčistit tak, aby to k něčemu bylo). Já nakonec ten načatej vstřik musel vyměnit za novej, páč to začalo blbnout znova. Při kontrole celé sady mne na to upozornily, e asi brzo půjde do kytek..a ted' mám po starostech. Moná ti dělá problémy taky jenom jeden-u mě to bylo na druhém válci.
sanchez-tak to tě s tím vyjetím dvou nádrí čeká jetě pěkný trápení při startech. To bych radi popřemejlel rovnou o kontrole vstřiků-kdy je rozchodí, ty dvě nádre benzínu uetří. Pokud bude napřed takhle laborovat, moná to k ničemu nebude, utratí za benzín místo plynu a jetě za aditivum a nakonec tu kontrolu udělá stejně )pochybuju e se vstřiky dokáou samy vyčistit tak, aby to k něčemu bylo). Já nakonec ten načatej vstřik musel vyměnit za novej, páč to začalo blbnout znova. Při kontrole celé sady mne na to upozornily, e asi brzo půjde do kytek..a ted' mám po starostech. Moná ti dělá problémy taky jenom jeden-u mě to bylo na druhém válci.
|
|
05.11.2010 10:30 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2361389
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Souhlasím s tebou, ale chci se zeptat jestli je velký rozdíl si je nechat proměřit kdy budou venku z auta nebo jen diagnostikou. Na diagnostice chybu nehodil ani jeden ze 4.
Jo a prosímtě na kolik tě vyel nový vstřik? Těch 2500,- mi přijde dost málo, nael sem jeden za 10 500,- Kč (jestli to teda nebylo něco jinýho)
Souhlasím s tebou, ale chci se zeptat jestli je velký rozdíl si je nechat proměřit kdy budou venku z auta nebo jen diagnostikou. Na diagnostice chybu nehodil ani jeden ze 4.
Jo a prosímtě na kolik tě vyel nový vstřik? Těch 2500,- mi přijde dost málo, nael sem jeden za 10 500,- Kč (jestli to teda nebylo něco jinýho)
|
|
06.11.2010 09:58 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2361470
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
S tou diagnostikou to nemůu posoudit, protoe mi nekomunikovala s motorem. Ale mechanik říkal e diagnostika snad dokáe ukázat mnoství (průtok) vstřikovaného benzínu na kadém vstřiku. Ikdy myslím, e průtok můe bejt dobrej ale vstřik můe jen "ukapávat" a jetě ve patnou dobu-mě to potom i střílelo do vejfuku. Ta cena byla 2600 Kč za vstřik Bosch, Valeo stálo o 100 kč míň ale těm nějak nevěřil tak jsem radi vzal ten Bosch-rozdíl 100 Kč je fakt nic.
Jinak myslím, e přeměření venku bude moná jistějí.
S tou diagnostikou to nemůu posoudit, protoe mi nekomunikovala s motorem. Ale mechanik říkal e diagnostika snad dokáe ukázat mnoství (průtok) vstřikovaného benzínu na kadém vstřiku. Ikdy myslím, e průtok můe bejt dobrej ale vstřik můe jen "ukapávat" a jetě ve patnou dobu-mě to potom i střílelo do vejfuku. Ta cena byla 2600 Kč za vstřik Bosch, Valeo stálo o 100 kč míň ale těm nějak nevěřil tak jsem radi vzal ten Bosch-rozdíl 100 Kč je fakt nic.
Jinak myslím, e přeměření venku bude moná jistějí.
|
|
26.11.2010 12:46 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2364112
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...zdavim, tak sem na zkouku nabral Carreru 100, nalil aditivum pro benziny a u po najetí 100km sem se nestačil divit, auto ráno chytne bez divných zvuků, drí otáčky a doba kdy mě auto pustilo odjet se rapidně začala zkracovat. Nyní sem vyjel první nádr benzínu a u zase jezdím na plyn. Do 10 vteřin mohu odjet bez kubání, pokud odjedu hned, tak se auto chvilku nepatrně dusí. S tím co to dělalo předtím se to nedá srovnat.
Je to dobrý tak na 95%, take na proměření stejně zajdu. Jenom poznatek, e aditiva opravdu fungujou.
...zdavim, tak sem na zkouku nabral Carreru 100, nalil aditivum pro benziny a u po najetí 100km sem se nestačil divit, auto ráno chytne bez divných zvuků, drí otáčky a doba kdy mě auto pustilo odjet se rapidně začala zkracovat. Nyní sem vyjel první nádr benzínu a u zase jezdím na plyn. Do 10 vteřin mohu odjet bez kubání, pokud odjedu hned, tak se auto chvilku nepatrně dusí. S tím co to dělalo předtím se to nedá srovnat.
Je to dobrý tak na 95%, take na proměření stejně zajdu. Jenom poznatek, e aditiva opravdu fungujou.
|
|
27.11.2010 17:30 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2364398
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a jestli to nebude spis tim vyssim oktanovym cislem ,nez aditivem ktere je u BA 95/98 i 100 stejne
..a jestli to nebude spis tim vyssim oktanovym cislem ,nez aditivem ktere je u BA 95/98 i 100 stejne;)
|
|
30.11.2010 08:24 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2364885
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
sanchez-tak gratuluju e to lo takhle lehce jestli vstřiky dokázalo pročistit i jen aditivum, tak by na tom nemusely bejt jetě tak patně...
sanchez-tak gratuluju e to lo takhle lehce;-) jestli vstřiky dokázalo pročistit i jen aditivum, tak by na tom nemusely bejt jetě tak patně...
|
|
22.02.2011 19:14 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2374777
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...tak opět prosím o rady. Problém se startováním se vrátil ( při startu za studena kolísají otáčky a dřív jak minutu po nastartování nemůu odjet, protoe se auto dusí ). Od té doby co jsem to tu řeil naposledy jsem měl jetě problém s reduktorem plynu, musel sem ho vyměnit. Po výměně reduktoru sem zpozoroval pro mě neuvěřitelné změny v chodu motoru na plyn. Auto jede opravdu tak 2x lépe na LPG ne na benzín ( myslím, e by měl být výkon stejný nebo naopak při jízdě na benzín lepí ). Konečně můu sem tam i někoho předjet. Do teď sem měl pocit, e je C5 jen komfortní auto, ale výkonově nic moc. No kadopádně sem se spletl. Kdybych měl při jízdě na benzín takový výkon jako na Lpg, tak si pískám. Nicméně potřebuju poradit zda někdo nevíte kde v jiních čechách měří benzínové vstřiky. Bohuel ádný net browser nic nevyhledal.
Předem díky za info Pavel
...tak opět prosím o rady. Problém se startováním se vrátil ( při startu za studena kolísají otáčky a dřív jak minutu po nastartování nemůu odjet, protoe se auto dusí ). Od té doby co jsem to tu řeil naposledy jsem měl jetě problém s reduktorem plynu, musel sem ho vyměnit. Po výměně reduktoru sem zpozoroval pro mě neuvěřitelné změny v chodu motoru na plyn. Auto jede opravdu tak 2x lépe na LPG ne na benzín ( myslím, e by měl být výkon stejný nebo naopak při jízdě na benzín lepí ). Konečně můu sem tam i někoho předjet. Do teď sem měl pocit, e je C5 jen komfortní auto, ale výkonově nic moc. No kadopádně sem se spletl. Kdybych měl při jízdě na benzín takový výkon jako na Lpg, tak si pískám. Nicméně potřebuju poradit zda někdo nevíte kde v jiních čechách měří benzínové vstřiky. Bohuel ádný net browser nic nevyhledal.
Předem díky za info Pavel
|
|
| |
|
|