Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 10 > >|
30.09.2010 13:24 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357178
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Plynova jednotka sa pripaja len na benzinove vstreky a pripadne na lambdu. Nemyslim, ze s to ma nieco spolocne s nediagnostikovatelnostou (uff to bolo slovo).
Ak je to inak, tak sa ospravedlnujem za mystifikaciu.

30.09.2010 14:45 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357193
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak je to tak i neni
zalezi jakou jednotku LPG mas v aute...napriklad MAGIC3 uz nepotrebuje ani lambdu ,priboji se na K-line (OBD7) a pre EOBD normu komunikuje s jednotkou motoru,resp snima lambdu,vstriky,teploty a podobne informace podle kterych ridi LPG vstrikovani

30.09.2010 18:29 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357230
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Myslím že to je STAG4, ale nevím jistě, ted' nemám po ruce ty papíry..

30.09.2010 19:03 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357236
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena
viz .link. a .link.

01.10.2010 10:16 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357296
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
to FROGY:

Auto vlastním od dubna. Mám najeto 7500km a dělá mi to od začátku co mi jej přivezli z německa. Domnívám se, že řídící jednotka je v pořádku, nechával sem si ji aktualizovat ( přehrát ECM ) a co se týká startů, - nic se nezměnilo. Předpokládám, že kdyby bylo něco špatně, tak by mi to v citroenu řekli.
Jinak během druhého měsíce od koupě auta se mi začala zpožďovat doba kdy se přepíná auto na plyn, mechanik zjistil, že byla prasklá eska páska co spojuje vaničku ( je někde pod motorem ), tudy unikala i voda. Nemůžu si vzpomenout na název vaničky. Mimo to se mi v té době zavzdušnil motor. Mechanik vaničku opravil, ale na starty to vliv nemělo. Auto tedy přepíná na plyn už jako dřív 2-3min. Zkus Natural 98, poté mi auto nechcípá, ale stejně má co dělat, aby se udrželo v chodu. Jinak sem vypozoroval, že pokud držím od nastartování motor nad 2000 otáček cca minutku, tak pak ani necuká, ani nebrblá a nechcípne.

01.10.2010 10:21 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357299
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
v tvem pripade klapka ,jak uz jse ti psal...
ta vanicky je zplynovac a spatne ti to prepinalo protoze jsi mel unik ohrate vody ..LPG spina podle teploty a otacek (obe podminky soucasne)

01.10.2010 13:24 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357313
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
pokud tam mas tento system tak ten EOBD pripojeni nena viz .link. a .link.

Díky za link. A to znamená, že jsem v řiti.. teda jestli chápu dobře, že nemůže docházet k vzájemnému rušení..
Každopádně dám vědět po pondělku-co řeknou plynaři...
To sanchez: Mne plyn problémy nedělá, přepíná jak má. Ale aby to po studeném startu nezdechalo, musím to držet mezi 2-2,5tis otáček a když začne chcípat, musím začít zběsile mrskat plynem (úbírat a přidávat, dokud se nevzpamatuje.) Jet se s tím nedá, až po přepnutí na plyn. Kdyby to šlo nastavit (obejít snímač teploty) a přepnout hned po startu na plyn, nebyl by problém (teda pokud by se to postupně nezhoršilo až tak, že by to díky rozhození nešlo ani nastartovat...)

04.10.2010 10:34 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357581
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Autodiagu, dnes mi plynaři potvrdili, že rušení od jejich jednotky možné není.
Ale aspoň přez jejich LPG diagnostiku zjstili, že je nejspíš zanešenej (nebo jinak poškozenej) benzínovej vstřik na druhém válci. (jo, když nejde připojit diagnostika motoru u takového auta, je zjišt'ování závady fakt zábava...)
Novej stojí 2500 Kč, což není žádná hrůza, ale ještě mi doporučil vyčištění ultrazvukem za 500 Kč. Máte s tím někdo zkušenost (u benzíňáku), popř. nevíte o někom v okolí Plzně, kdo to dělá? Vím o jednom v Kladně, ale ten dělá dýzly (a nevím zda i benzíny) a ted' nebere mobil.

04.10.2010 10:51 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357582
Dutch
Město: Plzeň, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX BreakPočet příspěvků: 480

99 Poslat soukromou zprávu
Vim, že diesel vstřiky dělá Černík, zkus se tam domluvit, viz link :

.link.

04.10.2010 13:37 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357591
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ultrazvuk by teoreticky tomu mohol pomoct, povacsine ale na tom vstrekovaci uz vidis ze je zaneseny, vtedy to pomoze, takisto ten servis co to bude robit by mohol mat aj druhy, tj. dohodnut sa ak nepomoze tak ti odrataju to cistenie z ceny noveho ...

04.10.2010 16:03 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2357601
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Froggy napsal(a):
Autodiagu, dnes mi plynaři potvrdili, že rušení od jejich jednotky možné není.
Ale aspoň přez jejich LPG diagnostiku zjstili, že je nejspíš zanešenej (nebo jinak poškozenej) benzínovej vstřik na druhém válci. (jo, když nejde připojit diagnostika motoru u takového auta, je zjišt'ování závady fakt zábava...)


mno ja bych tem vstrikovac zatim nezatracoval...chyby vstrikovani na X valci neznamena nutne vadny vstrikovac ale treby spatne spalovani
ultrazvukem castecne pomuzes,ale benzinove vetsinou odejdou elektricky,nejdriv zmer civku(vstrikovace)

11.10.2010 11:39 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2358224
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Takže se potvrdilo, že byl špatný vstřikovač na 2. válci. Nakonec jsem celou sadu vstřikovačů poslal poštou do toho Kladna (od Černíka v Plzni mi přišel mail, že se čištěním ultrazvukem standartně nazabývají, tak jsem zvolil raději to kamarádem vyzkoušené Kladno)za den přišly vstřiky zpátky i s tabulkou otestování před/po čištění+pixla roztoku na čištění palivové soustavy. Vše za 800 Kč. Z tabulky balo jasné, že jeden vstřikovač je špatný-ostatní měli hodnoty kolem 13 ml/5sec a ten jeden 8ml/5sec. V příloze mne informovali, že jsou velké odchylky hodnot a při problémech doporučují výměnu. Po vyčištění se zlepšil jen o 0,6 ml. Sice to pomohlo, auto už nechcípá, ale při studeném motoru je horší chod na benzín znát. Kdybych jezdil na benzín, tak ho vyměním hned, ale takhle asi počkám, až se zase zhorší a půjde. Nemáte někdo náhodou nepotřebný funkční vstřikovač na 2.0i 16V (motor RFN, ne HPI)??
Ted' bych potřeboval vyřešit už jen to, proč nejde napojit diagnostika motoru-jeden mechanik už mi říkal, že se mu to u nějakéhoauta taky stalo, prej byl jen někde špatnej kontakt v konektorech...ale jak to najít

04.11.2010 13:43 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2361336
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
tak já už sem také s opravou pokročil. Včera sem byl konečně na ''diagnostice' , Lexii 3. Mechanik mi projel celé auto, vše bez problémů, mimo chyby katalizátoru. Mechanik se domnívá, že je chyba ve vstřikovačích a palivové soustavě ( byly samozřejmě kontrolovány ), problém vidí v tom, že auto je v plynu a bůhví jak dlouho se na benzín akorát startuje, tudíž jsou vstřiky u benzínu zaneseny. Pro začátek mi doporučil přidat do nádrže aditiva, vyjet alespon 2 nádrže na benzin a pak se uvidí. Myslím, že by to mohlo mít něco do sebe, protože při braní naturalu 98 se doba, kterou musím po nastartování čekat než mohu odjet se zkrátila na polovinu a auto už nechcípne jako dříve. Takže uvidím, pak dám vědět.

04.11.2010 19:30 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2361355
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
sanchez-tak to tě s tím vyjetím dvou nádrží čeká ještě pěkný trápení při startech. To bych radši popřemejšlel rovnou o kontrole vstřiků-když je rozchodíš, ty dvě nádrže benzínu ušetříš. Pokud budeš napřed takhle laborovat, možná to k ničemu nebude, utratíš za benzín místo plynu a ještě za aditivum a nakonec tu kontrolu udělᚠstejně )pochybuju že se vstřiky dokážou samy vyčistit tak, aby to k něčemu bylo). Já nakonec ten načatej vstřik musel vyměnit za novej, páč to začalo blbnout znova. Při kontrole celé sady mne na to upozornily, že asi brzo půjde do kytek..a ted' mám po starostech. Možná ti dělá problémy taky jenom jeden-u mě to bylo na druhém válci.

05.11.2010 10:30 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2361389
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Souhlasím s tebou, ale chci se zeptat jestli je velký rozdíl si je nechat proměřit když budou venku z auta nebo jen diagnostikou. Na diagnostice chybu nehodil ani jeden ze 4.
Jo a prosímtě na kolik tě vyšel nový vstřik? Těch 2500,- mi přijde dost málo, našel sem jeden za 10 500,- Kč (jestli to teda nebylo něco jinýho)

06.11.2010 09:58 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2361470
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
S tou diagnostikou to nemůžu posoudit, protože mi nekomunikovala s motorem. Ale mechanik říkal že diagnostika snad dokáže ukázat množství (průtok) vstřikovaného benzínu na každém vstřiku. Ikdyž myslím, že průtok může bejt dobrej ale vstřik může jen "ukapávat" a ještě ve špatnou dobu-mě to potom i střílelo do vejfuku. Ta cena byla 2600 Kč za vstřik Bosch, Valeo stálo o 100 kč míň ale těm nějak nevěřil tak jsem radši vzal ten Bosch-rozdíl 100 Kč je fakt nic.
Jinak myslím, že přeměření venku bude možná jistější.

26.11.2010 12:46 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2364112
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...zdavim, tak sem na zkoužku nabral Carreru 100, nalil aditivum pro benziny a už po najetí 100km sem se nestačil divit, auto ráno chytne bez divných zvuků, drží otáčky a doba kdy mě auto pustilo odjet se rapidně začala zkracovat. Nyní sem vyjel první nádrž benzínu a už zase jezdím na plyn. Do 10 vteřin mohu odjet bez škubání, pokud odjedu hned, tak se auto chvilku nepatrně dusí. S tím co to dělalo předtím se to nedá srovnat.
Je to dobrý tak na 95%, takže na proměření stejně zajdu. Jenom poznatek, že aditiva opravdu fungujou.

27.11.2010 17:30 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2364398
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
..a jestli to nebude spis tim vyssim oktanovym cislem ,nez aditivem ktere je u BA 95/98 i 100 stejne

30.11.2010 08:24 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2364885
Froggy
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 118
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
sanchez-tak gratuluju že to šlo takhle lehce jestli vstřiky dokázalo pročistit i jen aditivum, tak by na tom nemusely bejt ještě tak špatně...

22.02.2011 19:14 - Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V 2374777
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...tak opět prosím o rady. Problém se startováním se vrátil ( při startu za studena kolísají otáčky a dřív jak minutu po nastartování nemůžu odjet, protože se auto dusí ). Od té doby co jsem to tu řešil naposledy jsem měl ještě problém s reduktorem plynu, musel sem ho vyměnit. Po výměně reduktoru sem zpozoroval pro mě neuvěřitelné změny v chodu motoru na plyn. Auto jede opravdu tak 2x lépe na LPG než na benzín ( myslím, že by měl být výkon stejný nebo naopak při jízdě na benzín lepší ). Konečně můžu sem tam i někoho předjet. Do teď sem měl pocit, že je C5 jen komfortní auto, ale výkonově nic moc. No každopádně sem se spletl. Kdybych měl při jízdě na benzín takový výkon jako na Lpg, tak si pískám. Nicméně potřebuju poradit zda někdo nevíte kde v jižních čechách měří benzínové vstřiky. Bohužel žádný net browser nic nevyhledal.
Předem díky za info Pavel

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator