| | |
11.08.2010 17:51 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352654
|
|
klematis
|
|
|
Jak jsi přiel na to e C5 nemá krokový motorek na volnoběh? Před měsícem jsem ho čistil a mazal. Jinak u Boba ho můe koupit. Má ho v nabídce.
Jak jsi přiel na to e C5 nemá krokový motorek na volnoběh? Před měsícem jsem ho čistil a mazal. Jinak u Boba ho můe koupit. Má ho v nabídce.
|
|
11.08.2010 18:01 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352655
|
|
miskod
|
|
|
No neviem. Ja som mal klapku von a volnobeh sa riadi elektronicky klapkou samotnou.
Nemas ty nahodou klapku riadenu mechanicky lankom?? Mas tam tempomat?
No neviem. Ja som mal klapku von a volnobeh sa riadi elektronicky klapkou samotnou.
Nemas ty nahodou klapku riadenu mechanicky lankom?? ;-) Mas tam tempomat?
|
|
11.08.2010 19:50 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352658
|
|
klematis
|
|
|
Jene krokový motorek mají motory EW7J4 ( 1.8 16V) a EW10J4 ( 2.0 16V). Tak e je to troku jinak.
Jene krokový motorek mají motory EW7J4 ( 1.8 16V) a EW10J4 ( 2.0 16V). Tak e je to troku jinak.
|
|
12.08.2010 11:13 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352681
|
|
krem
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
tief napsal(a): krem: mimochodem kdyz tomu das plny knedlik zacuka to nebo to za plynem jde jak ma ? Posli vin a zistime ci a kde mas palivovy filter. jinak jeste je moznost si nechat skontrolovat vycistit vstrikovace ... taky to obcas pomaha ... ale myslim ze diagnostice se nevyhnes ...
takze poporade:
- kdyz uz motor bezi, tak slape uplne v pohode - tahne bez problemu, necuka (tedy krome jizdy na volnobeh, kdy obcas zacuka, ale to dela od novoty)
- VIN = VF7DERFNB76472202, motor v T.P. oznacen RFN, 1997ccm, 100kW
- vstrikovace se snazim cistit tim, ze tak 2x/rok naleju do benzinu nejaky ten cistici sajrajt, ktery by mel procistit trysky a motor
diagnostiku jeste odkladam, protoe se to neprojevuje kazdy den a momentalne auto nemuzu odstavit na par dnu do servisu. Jeste zkusim jinou baterku a uvidim.
jinak dik za snahu a nenech se odradit
krem: mimochodem kdyz tomu das plny knedlik zacuka to nebo to za plynem jde jak ma ? Posli vin a zistime ci a kde mas palivovy filter. jinak jeste je moznost si nechat skontrolovat vycistit vstrikovace ... taky to obcas pomaha ... ale myslim ze diagnostice se nevyhnes ...
takze poporade:
- kdyz uz motor bezi, tak slape uplne v pohode - tahne bez problemu, necuka (tedy krome jizdy na volnobeh, kdy obcas zacuka, ale to dela od novoty)
- VIN = VF7DERFNB76472202, motor v T.P. oznacen RFN, 1997ccm, 100kW
- vstrikovace se snazim cistit tim, ze tak 2x/rok naleju do benzinu nejaky ten cistici sajrajt, ktery by mel procistit trysky a motor
diagnostiku jeste odkladam, protoe se to neprojevuje kazdy den a momentalne auto nemuzu odstavit na par dnu do servisu. Jeste zkusim jinou baterku a uvidim.
jinak dik za snahu :palec a nenech se odradit
|
|
19.08.2010 12:00 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2353425
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Tak u přes týden jezdim s novou baterkou a mého problému jsem se zbavil.ádné chcípnutí při prvním startu a bez kolísání otáček.Ve je jak má být.U baterky jsem zjistil,e byla jetě origo z fabriky take letěla,protoe si myslim,e u si svoje odslouila.
Tak u přes týden jezdim s novou baterkou a mého problému jsem se zbavil.ádné chcípnutí při prvním startu a bez kolísání otáček.Ve je jak má být.U baterky jsem zjistil,e byla jetě origo z fabriky take letěla,protoe si myslim,e u si svoje odslouila.:-)
|
|
02.09.2010 10:29 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2354671
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Dyjegoo napsal(a): čau, přesně tohle mám taky. Ty první rozjezdy jsou ílený. Kdy selápnu pedál, místo aby se to rozjelo, tak to chcípe, auto skáče, dole mlátí spojka nebo děs běs. Kdyby jsi na to přiel, dej prosím info, díky moc.
Take jsem na tom taky stejně. Kdy auto stálo v noci venku a teplota klesla pod 9 stupňů následovalo toto-start v pohodě, chod na sytič ok, kdy zavřu vrata a vrátím se k autu (cca 40 vteřin) u to má zvuk jako by to lo na tři-ale né a tak markantně. Rozjetí ok, po ujetí ani ne 50ti metrů se auto dusí a čím víc přidám, tím lépe chcípne, po vymáčknutí spojky chcípne i z volnoběhu. Po okamitém opětovném nastartování bez problémů ihned naskočí a v pohodě se rozjede. Po dalích 50ti metrech se to opakovalo a potom jetě třikrát. (při jízdě v ranní pičce po Plzni fakt zábava . Po přepnutí na plyn je u ve ok a auto jede úplně normálně. Ale ted' při prvním chladnějím ránu to navíc po přepnutí na plyn a po vytočení do vyích otáček najednou (po tom, co to táhlo jak blázen)ztratilo výkon a lo na tři válce-to u bylo opravdu poznat dobře. Ujel jsem cca 200m ne se dalo bezpečně zastavit. Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování to u jelo úplně normálně. Napřed jsem si myslel, e by to mohl dělat jeden vstřik, ale jeliko se po té jízdě na tři válce rozsvítila porucha katalyzátoru (co jsem logicky čekal-lambda si čuchla nespáleného benzínu, po dalích cca třech startech jetě tý den závada katu zmizela), benzín do válce zřejmě jde..
koda e se mi to nestalo minulý týden, to jsem byl několok dnů v Olomouci, tak bych zajel k Autodiagovi, takhle zatím budu jen hádat a zatím dám nabít baterku-stáří neznám, ale chytá v pohodě-ikdy po ránu je ručička baterky u dost blízko k levým čárkám ukazatele...
Napadá mě snad jen zapalovací lita-někde jsem četl, e má ivotnost nějakých 130000 km, já mám (zřejmě poctivých) 139000, mohlo by to být ono? e by za studena takhle blbla?
čau, přesně tohle mám taky. Ty první rozjezdy jsou ílený. Kdy selápnu pedál, místo aby se to rozjelo, tak to chcípe, auto skáče, dole mlátí spojka nebo :-)))) děs běs. Kdyby jsi na to přiel, dej prosím info, díky moc.
Take jsem na tom taky stejně. Kdy auto stálo v noci venku a teplota klesla pod 9 stupňů následovalo toto-start v pohodě, chod na sytič ok, kdy zavřu vrata a vrátím se k autu (cca 40 vteřin) u to má zvuk jako by to lo na tři-ale né a tak markantně. Rozjetí ok, po ujetí ani ne 50ti metrů se auto dusí a čím víc přidám, tím lépe chcípne, po vymáčknutí spojky chcípne i z volnoběhu. Po okamitém opětovném nastartování bez problémů ihned naskočí a v pohodě se rozjede. Po dalích 50ti metrech se to opakovalo a potom jetě třikrát. (při jízdě v ranní pičce po Plzni fakt zábava;-) . Po přepnutí na plyn je u ve ok a auto jede úplně normálně. Ale ted' při prvním chladnějím ránu to navíc po přepnutí na plyn a po vytočení do vyích otáček najednou (po tom, co to táhlo jak blázen)ztratilo výkon a lo na tři válce-to u bylo opravdu poznat dobře. Ujel jsem cca 200m ne se dalo bezpečně zastavit. Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování to u jelo úplně normálně. Napřed jsem si myslel, e by to mohl dělat jeden vstřik, ale jeliko se po té jízdě na tři válce rozsvítila porucha katalyzátoru (co jsem logicky čekal-lambda si čuchla nespáleného benzínu, po dalích cca třech startech jetě tý den závada katu zmizela), benzín do válce zřejmě jde..
koda e se mi to nestalo minulý týden, to jsem byl několok dnů v Olomouci, tak bych zajel k Autodiagovi, takhle zatím budu jen hádat a zatím dám nabít baterku-stáří neznám, ale chytá v pohodě-ikdy po ránu je ručička baterky u dost blízko k levým čárkám ukazatele...
Napadá mě snad jen zapalovací lita-někde jsem četl, e má ivotnost nějakých 130000 km, já mám (zřejmě poctivých) 139000, mohlo by to být ono? e by za studena takhle blbla?
|
|
02.09.2010 11:01 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2354672
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
casty problem techto motoru je preskoceni vyfukove vacky
zjistit co pise diag a kontrola nastaveni rozvodu
doplneni :
take casto praska odvetrani ventilu,jaka koliv netesnost privodu vzduchu dela neskutecne veci (otacky jsou vice mene rizeny jen klapkou)
casty problem techto motoru je preskoceni vyfukove vacky
zjistit co pise diag a kontrola nastaveni rozvodu
doplneni :
take casto praska odvetrani ventilu,jaka koliv netesnost privodu vzduchu dela neskutecne veci (otacky jsou vice mene rizeny jen klapkou)
|
|
05.09.2010 10:35 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2354901
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Take dalí poznatek-baterkou to není, je po nabití a podle títku je z r.2008 take je ok.
Jen se mi povedlo vypozorovat, e čím nií teplota okolí je, tím víc se to projevuje. Kdy předevčírem neklesla teplota v garái přes noc pod 15 stupňů, téměř se problém neprojevil (a na mírné kolísání otáček po nastartování.) Dnes ráno bylo 7 stupňů a problém byl zpátky s plnou parádou-při jízdě na benzín tak 70% výkonu, nepravidelný chod, neochota jít do otáček, po přenutí na LPG plný výkon a úplně hladký chod i na volnoběh. Při přepnutí za jízdy na benzín to lehce pocukává a znatelně ztratí výkon. Nevím, zda to nebude patným benzínem+nějaké znečitění-filtr atd. koda, e se to nedá ručně zapnout na LPG ihned při startování studeného motoru-to by se vidělo, zda je problém jen v benzínu a spol.
Atodiagu-myslí, e by se závady cos uvedl měli stejně projevovat i při jízdě na LPG? (při jízdě na LPG funguje motor úplně předpisově)
Vím, e musím na diagnostiku, ale dostanu se tam a za cca 14 dnů...
Take dalí poznatek-baterkou to není, je po nabití a podle títku je z r.2008 take je ok.
Jen se mi povedlo vypozorovat, e čím nií teplota okolí je, tím víc se to projevuje. Kdy předevčírem neklesla teplota v garái přes noc pod 15 stupňů, téměř se problém neprojevil (a na mírné kolísání otáček po nastartování.) Dnes ráno bylo 7 stupňů a problém byl zpátky s plnou parádou-při jízdě na benzín tak 70% výkonu, nepravidelný chod, neochota jít do otáček, po přenutí na LPG plný výkon a úplně hladký chod i na volnoběh. Při přepnutí za jízdy na benzín to lehce pocukává a znatelně ztratí výkon. Nevím, zda to nebude patným benzínem+nějaké znečitění-filtr atd. koda, e se to nedá ručně zapnout na LPG ihned při startování studeného motoru-to by se vidělo, zda je problém jen v benzínu a spol.
Atodiagu-myslí, e by se závady cos uvedl měli stejně projevovat i při jízdě na LPG? (při jízdě na LPG funguje motor úplně předpisově)
Vím, e musím na diagnostiku, ale dostanu se tam a za cca 14 dnů...
|
|
05.09.2010 12:39 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2354904
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
bez toho abych do auta nakouknul ti nedokazu odpovedet
bez toho abych do auta nakouknul ti nedokazu odpovedet
|
|
16.09.2010 11:09 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355780
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Frogy :
Zdravím,
mám naprosto stejný problém jako ty. Vyměnil sem první lambda sondu, zrepasnul katalizátor (13 tis.), koupil nové svíčky, filtry, vyčistil, nastavil klapku, nechal přeprogramovat ECM ( auto získalo větí tah - jde lépe za plynem (doporučuji) ) ovem problém se startováním za studena přetrvává. Navíc mi jednou do měsíce hodí auto chybu DEPOLUTION SYSTEM FAULTY. Sama nezmizí - musí se na diagnostice smazat. Auto při hození chyby výkon neztrácí, nijak se to na jízdě neprojevuje. Diagnostika jiné chyby nenajde. Okolní teplota na moje starty nemá vliv. Nový poznatek : Při braní naturalu 98 auto při nastartování nechcípne jako dřive, ale stejně minutku jde na 3 válce, kolísají otáčky, po rozjezdu 300m kube, nereaguje na polohu plynu. Pak přepne na plyn a je ve v pořádku. Pokud jsi nějak pokročil, dej vědět. Já u nevím na koho se obrátit. Pavel
Frogy :
Zdravím,
mám naprosto stejný problém jako ty. Vyměnil sem první lambda sondu, zrepasnul katalizátor (13 tis.), koupil nové svíčky, filtry, vyčistil, nastavil klapku, nechal přeprogramovat ECM ( auto získalo větí tah - jde lépe za plynem (doporučuji) ) ovem problém se startováním za studena přetrvává. Navíc mi jednou do měsíce hodí auto chybu DEPOLUTION SYSTEM FAULTY. Sama nezmizí - musí se na diagnostice smazat. Auto při hození chyby výkon neztrácí, nijak se to na jízdě neprojevuje. Diagnostika jiné chyby nenajde. Okolní teplota na moje starty nemá vliv. Nový poznatek : Při braní naturalu 98 auto při nastartování nechcípne jako dřive, ale stejně minutku jde na 3 válce, kolísají otáčky, po rozjezdu 300m kube, nereaguje na polohu plynu. Pak přepne na plyn a je ve v pořádku. Pokud jsi nějak pokročil, dej vědět. Já u nevím na koho se obrátit. Pavel
|
|
16.09.2010 12:14 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355781
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
teplotne zavysle = vymen zkotroluj teplotu nasavaneho vzduchu,je to jedine cidlo ktere ma na tohle vliv
nereaguje na plyn = pedal ale v 90% klapka,konektor (klapka je rizena jednotkou motoru pres motorek v klapce a snimana dvouma drahama potenciometru,pedal dava povel jednotce kolik ma klapku otevrit))
teplotne zavysle = vymen zkotroluj teplotu nasavaneho vzduchu,je to jedine cidlo ktere ma na tohle vliv
nereaguje na plyn = pedal ale v 90% klapka,konektor (klapka je rizena jednotkou motoru pres motorek v klapce a snimana dvouma drahama potenciometru,pedal dava povel jednotce kolik ma klapku otevrit))
|
|
16.09.2010 14:02 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355791
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
autodiag napsal(a): teplotne zavysle = vymen zkotroluj teplotu nasavaneho vzduchu,je to jedine cidlo ktere ma na tohle vliv
kde to čidlo je? jak se dá zkontrolovat?
kde to čidlo je? jak se dá zkontrolovat?
|
|
16.09.2010 14:31 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355793
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je primo na klapce horni casti (sedy zahnuty konektor)
je primo na klapce horni casti (sedy zahnuty konektor)
|
|
16.09.2010 14:34 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355795
|
|
krem
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Zajímavý poznatek: teď, kdy se ochladilo, zapnul jsem tlačítko ECO modu na klimatizaci a startuju absolutně bez problému a to mi voltmetr ukazuje po zapnutí klíčku skoro úplně k levé čárce. Zkusil jsem přepnout na AUTO mod a okamitě problémy se chcípáním po nastartování. Zkuste to jetě někdo, jestli je to výjimka nebo pravidlo. Jak se startováním motoru souvisí, zda je zaplá klima to moc nechápu - automechanici raďte.
Zajímavý poznatek: teď, kdy se ochladilo, zapnul jsem tlačítko ECO modu na klimatizaci a startuju absolutně bez problému a to mi voltmetr ukazuje po zapnutí klíčku skoro úplně k levé čárce. Zkusil jsem přepnout na AUTO mod a okamitě problémy se chcípáním po nastartování. Zkuste to jetě někdo, jestli je to výjimka nebo pravidlo. Jak se startováním motoru souvisí, zda je zaplá klima to moc nechápu - automechanici raďte.
|
|
16.09.2010 15:06 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2355798
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ne je to tim ze klimou zatizis motor
ne je to tim ze klimou zatizis motor
|
|
30.09.2010 10:51 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2357130
|
|
Froggy
|
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer | Počet příspěvků: 118 |
|
|
Take se mi to troku zkomplikovalo. Jeliko kámo má nějakou univerzál diagnostiku (typ nevím, je na ní nápis Delphi, nebo tak nějak) a vůbec se nedostal na motor (ale před instalací plynu mu to lo, zbytek auta to ukazuje normálně), take ani nemohl zkouknout/smazat závady. Take jsem včera zajel k jednomu mechanikovi do Příbrami (má Lexii dostal jsem na něj doporučení-selo se nás tam více. Jetě C4 a P607, bylo vidět, e do toho opravdu vidí a ví co dělá.) Ale bohuel ani tomu se nepodařilo připojit na diagnostiku motoru. Říkal, e to můe být tím, e jednotka plynařů je na stejné "lajně" jako motorová jednotka a zkrátka ji "přebije". Píu to laicky, ale tak nějak mi to vysvětlil. V pondělí jedu k plynařům, tak uvidím.
To sanchez: Na 99% je to rozhozenou jednotkou benzínu, která je zblblá plynem. Předpokládám, e se ti to zhorovalo taky postupně. Kolik jsi najel na LPG, ne tě to začalo vyloeně chcípat? Já cca 9500 km.
Take se mi to troku zkomplikovalo. Jeliko kámo má nějakou univerzál diagnostiku (typ nevím, je na ní nápis Delphi, nebo tak nějak) a vůbec se nedostal na motor (ale před instalací plynu mu to lo, zbytek auta to ukazuje normálně), take ani nemohl zkouknout/smazat závady. Take jsem včera zajel k jednomu mechanikovi do Příbrami (má Lexii dostal jsem na něj doporučení-selo se nás tam více. Jetě C4 a P607, bylo vidět, e do toho opravdu vidí a ví co dělá.) Ale bohuel ani tomu se nepodařilo připojit na diagnostiku motoru. Říkal, e to můe být tím, e jednotka plynařů je na stejné "lajně" jako motorová jednotka a zkrátka ji "přebije". Píu to laicky, ale tak nějak mi to vysvětlil. V pondělí jedu k plynařům, tak uvidím.
To sanchez: Na 99% je to rozhozenou jednotkou benzínu, která je zblblá plynem. Předpokládám, e se ti to zhorovalo taky postupně. Kolik jsi najel na LPG, ne tě to začalo vyloeně chcípat? Já cca 9500 km.
|
|
| |
|
|