| | |
01.07.2010 17:12 -
První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2349535
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Ahoj,mam problém při kadém nastartování za studena.Nastartuju a ihned padnou otáčky a konec,ale podruhé je hned ve v pořádku.Svíčky mam vyměněné tak nevim,kde je problém při tom prvním startu.Nemá s tim někdo zkuenost?
Ahoj,mam problém při kadém nastartování za studena.Nastartuju a ihned padnou otáčky a konec,ale podruhé je hned ve v pořádku.Svíčky mam vyměněné tak nevim,kde je problém při tom prvním startu.Nemá s tim někdo zkuenost?
|
|
01.07.2010 19:15 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2349539
|
|
tief
|
|
|
Zapalovaci cievka, palivovy filter, pricpany saci kos alebo umierajuce palivove cerpadlo.
Pripadne nieco uplne ine
Zapalovaci cievka, palivovy filter, pricpany saci kos alebo umierajuce palivove cerpadlo.
Pripadne nieco uplne ine :)
|
|
01.07.2010 21:32 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2349541
|
|
Divous
|
|
|
Podobně se mi chovalo auto při slabé baterce, ale nebylo to při kadém startu. Po nabití a později po zakoupení nové pohoda.
Podobně se mi chovalo auto při slabé baterce, ale nebylo to při kadém startu. Po nabití a později po zakoupení nové pohoda.:nevim
|
|
01.07.2010 21:47 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2349542
|
|
Mates78
|
Město: Klatovy, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 33 |
|
|
Díky,no občas se stane,e je to ok,ale větinou právě ne.Auto mam přes rok a historii baterky nevim tak jí necham zkontrolovat jak na tom je.
Díky,no občas se stane,e je to ok,ale větinou právě ne.Auto mam přes rok a historii baterky nevim tak jí necham zkontrolovat jak na tom je.
|
|
15.07.2010 12:59 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2350256
|
|
Dyjegoo
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
čau, přesně tohle mám taky. Ty první rozjezdy jsou ílený. Kdy selápnu pedál, místo aby se to rozjelo, tak to chcípe, auto skáče, dole mlátí spojka nebo děs běs. Kdyby jsi na to přiel, dej prosím info, díky moc.
čau, přesně tohle mám taky. Ty první rozjezdy jsou ílený. Kdy selápnu pedál, místo aby se to rozjelo, tak to chcípe, auto skáče, dole mlátí spojka nebo :-)))) děs běs. Kdyby jsi na to přiel, dej prosím info, díky moc.
|
|
15.07.2010 13:55 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2350259
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
..i já mám tentý problém. Akorát pouze tehdy kdy je motor studený. Baterku sem si nechal proměřit a je funkční na 64 procent. Myslim si vak, e kdy motor naskočí, auto je pak iveno alternátorem, take by cukat nemělo.
..i já mám tentý problém. Akorát pouze tehdy kdy je motor studený. Baterku sem si nechal proměřit a je funkční na 64 procent. Myslim si vak, e kdy motor naskočí, auto je pak iveno alternátorem, take by cukat nemělo.
|
|
03.08.2010 09:20 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2351556
|
|
krem
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
jsem v klubu - v poslední době stejný problém. Nejdřív jsem to připisoval počasí - na slunci rozpálená kapota i motor --> zblblé čidlo, které vyhodnotí "teplý motor" a počítač provede "teplý" start místo "studeného" . Při druhém startu u má "správné" vyhodnocení situace a normálně nastartuje. Při studené frontě minulý týden se ale nic nezměnilo
Jetě zkusím doládovat baterku (slouí u 6,5 let) a vyklepat vzduch.filtr a pokud to nepřestane jsem předběně objednán na Proxii na pátek. Jestli něco zjistí a podaří se jim identifikovat závadu dám vědět.
jsem v klubu ;-) - v poslední době stejný problém. Nejdřív jsem to připisoval počasí - na slunci rozpálená kapota i motor --> zblblé čidlo, které vyhodnotí "teplý motor" a počítač provede "teplý" start místo "studeného" . Při druhém startu u má "správné" vyhodnocení situace a normálně nastartuje. Při studené frontě minulý týden se ale nic nezměnilo :-(
Jetě zkusím doládovat baterku (slouí u 6,5 let) a vyklepat vzduch.filtr a pokud to nepřestane jsem předběně objednán na Proxii na pátek. Jestli něco zjistí a podaří se jim identifikovat závadu dám vědět.
|
|
10.08.2010 07:14 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352514
|
|
krem
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
Tak jsem na řízené nabíječce provedl "oivení" baterie a vyčistil ten vzd.filtr (nebyl nijak moc zaneený) a teď to mám tak půl na půl. Někdy chytí na poprvé a někdy chcípne. Proxinu jsem zruil, protoe se to neprojevuje pořád.
Nezjistil u někdo příčinu ??
Tak jsem na řízené nabíječce provedl "oivení" baterie a vyčistil ten vzd.filtr (nebyl nijak moc zaneený) a teď to mám tak půl na půl. Někdy chytí na poprvé a někdy chcípne. Proxinu jsem zruil, protoe se to neprojevuje pořád.
Nezjistil u někdo příčinu ??
|
|
10.08.2010 10:02 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352522
|
|
tief
|
|
|
ahoj
1) ak prvy start hned chcipne tak sa teplota motora prakticky nezmeni
2) "ozivenie" baterie zlepsilo situaciu, mozno nova bateria situaciu vyriesi ?
3) palivovy filter si kontroloval ?
ahoj
1) ak prvy start hned chcipne tak sa teplota motora prakticky nezmeni
2) "ozivenie" baterie zlepsilo situaciu, mozno nova bateria situaciu vyriesi ?
3) palivovy filter si kontroloval ?
|
|
10.08.2010 11:05 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352533
|
|
krem
|
Město: Opava, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 12 |
|
|
tief napsal(a): 1) ak prvy start hned chcipne tak sa teplota motora prakticky nezmeni
To ne, ale pocitac vyhodnoti jinak podminky startu - motor se neudrzel v chodu=neco spatne --> start vice benzinu a mene vzduchu. Nevim, jak to dnesni vstrikovadla prakticky delaji, ale po staru nastartovani se syticem (studeny motor) nebo bez sytice (teply motor).
tief napsal(a): 2) "ozivenie" baterie zlepsilo situaciu, mozno nova bateria situaciu vyriesi ?
Mozno ano, mozno nie. Dosud slouzi a na testu ukazala 80% stav, takze pro startovani by to melo bohate stacit. Zadne line protaceni starteru. Brnknu a motor naskoci (a pokud je studeny, tak taky obvykle po par skytnutich chcipne ). Normalne se rozbehl na neco kolem 1200 ot/min a po zahrati otacky klesly na volnobeznych 800 ot/min. Ted se prave otacky pri prvnim startu jakoby snazily o onech 800 volnobeznych, zakolisaji, neudrzi se a jdou na nulu . Pri druhem otoceni klickem vylitnou na "sycenych" 1200 ot/min a uz motor normalne slape.
tief napsal(a): 3) palivovy filter si kontroloval ?
Proc ?? Pokud by byl ucpany, tak by se to projevilo snad i pri behu motoru a nejenom pri studenem startu.
No uvidim, co to bude delat dal
1) ak prvy start hned chcipne tak sa teplota motora prakticky nezmeni
To ne, ale pocitac vyhodnoti jinak podminky startu - motor se neudrzel v chodu=neco spatne --> start vice benzinu a mene vzduchu. Nevim, jak to dnesni vstrikovadla prakticky delaji, ale po staru nastartovani se syticem (studeny motor) nebo bez sytice (teply motor).
2) "ozivenie" baterie zlepsilo situaciu, mozno nova bateria situaciu vyriesi ?
Mozno ano, mozno nie. Dosud slouzi a na testu ukazala 80% stav, takze pro startovani by to melo bohate stacit. Zadne line protaceni starteru. Brnknu a motor naskoci (a pokud je studeny, tak taky obvykle po par skytnutich chcipne :nevim). Normalne se rozbehl na neco kolem 1200 ot/min a po zahrati otacky klesly na volnobeznych 800 ot/min. Ted se prave otacky pri prvnim startu jakoby snazily o onech 800 volnobeznych, zakolisaji, neudrzi se a jdou na nulu :-((((. Pri druhem otoceni klickem vylitnou na "sycenych" 1200 ot/min a uz motor normalne slape.
3) palivovy filter si kontroloval ?
Proc ?? Pokud by byl ucpany, tak by se to projevilo snad i pri behu motoru a nejenom pri studenem startu.
No uvidim, co to bude delat dal ;-)
|
|
10.08.2010 12:01 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352538
|
|
tief
|
|
|
1) noo, tak to nefunguje
2) 6.5 roka stara baterka si uz vcelku zasluzi vymenu a vylucis tym pokles napetia na 100%
3) Protoze bordel ma tendenci se usazovat, prvni nastartovani bordel rozviri a pri druhom uz neklesne prietok / tlak paliva. Proto !!!
1) noo, tak to nefunguje :)
2) 6.5 roka stara baterka si uz vcelku zasluzi vymenu a vylucis tym pokles napetia na 100%
3) Protoze bordel ma tendenci se usazovat, prvni nastartovani bordel rozviri a pri druhom uz neklesne prietok / tlak paliva. Proto !!! :-)
|
|
10.08.2010 15:32 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352569
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
A nezavzduňuje se ti třeba někde přívod paliva?
První nastartování proene vzduchovou bublinu vstřiky (motor zhasne) a napodruhé u je paliva dostatek.
A nezavzduňuje se ti třeba někde přívod paliva?
První nastartování proene vzduchovou bublinu vstřiky (motor zhasne) a napodruhé u je paliva dostatek.
|
|
10.08.2010 19:03 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352584
|
|
klematis
|
|
|
Podívat se na důvod. Pokud po prvním startu chcípme, tak je patná směs. Po druhém startu chytne, protoe u načte data s čidel atd. Zkontrolovat čidlo teploty vody, snímač polohy klapky, čidla teploty nasávaného vzduch a podívat se na konektory od lambda sondy ( jsou dvě). Jetě pro jistotu se podívat na krokový motorek bohatosti směsy. Reguluje poměr benzin/vzduch hlevně při startu.U Xantie jsem měl stejný problém a po výmněně motorku ve v pohodě.
Podívat se na důvod. Pokud po prvním startu chcípme, tak je patná směs. Po druhém startu chytne, protoe u načte data s čidel atd. Zkontrolovat čidlo teploty vody, snímač polohy klapky, čidla teploty nasávaného vzduch a podívat se na konektory od lambda sondy ( jsou dvě). Jetě pro jistotu se podívat na krokový motorek bohatosti směsy. Reguluje poměr benzin/vzduch hlevně při startu.U Xantie jsem měl stejný problém a po výmněně motorku ve v pohodě.
|
|
10.08.2010 19:33 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352586
|
|
jumep
|
|
|
ak je cokolvek na cidlach, bude tam nejaka anomalia vzdy - cize diagnostika by mala vzdy nieco naznacit
ak je cokolvek na cidlach, bude tam nejaka anomalia vzdy - cize diagnostika by mala vzdy nieco naznacit
|
|
10.08.2010 20:06 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352590
|
|
Rampa
|
Město: Rio, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 89 |
|
|
No například synátor měl ten samý problém na Felicii. Nastartoval a chcíplo. Na druhý nebo třetí pokus o.k. Mechanik ho přesvědčoval patná klapka atd... Nakonec mu jednou spadnul klíček od auta na zem a rozlouskl se. V něm byl vypadlý čip na imobilizér. Vrazil jej zpět a od tý doby světe div se auto startovalo hned na první krábnutí a byl pokoj.
No například synátor měl ten samý problém na Felicii. Nastartoval a chcíplo. Na druhý nebo třetí pokus o.k. Mechanik ho přesvědčoval patná klapka atd... Nakonec mu jednou spadnul klíček od auta na zem a rozlouskl se. V něm byl vypadlý čip na imobilizér. Vrazil jej zpět a od tý doby světe div se auto startovalo hned na první krábnutí a byl pokoj. :-)
|
|
10.08.2010 20:07 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352591
|
|
jumep
|
|
|
toto neni skodovka
jo a pozna to hlasku immobilizer fault
toto neni skodovka
jo a pozna to hlasku immobilizer fault
|
|
11.08.2010 08:55 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352632
|
|
majkl275
|
Město: Jeseník, Auto: Citroën XM 2,1 Turbo D (80 kW) | Počet příspěvků: 13 |
|
|
ahoj taky jsem měl stejný problém. Nesledoval kdy mi to začalo, ale a po diagnostice jsem přiel na to, e se mi před 2 měsíci ,,roztrhal" na cestě klínový drákovaný řemen. Jeliko ádný servis v okolí neměl řemen na skladě, tak jsem zkusil dojet domů. Ssamozřejmě nelo dobíjení a tak jsem ve vypnul a kadou chvíli pozoroval na panelu hláky dobíjení fault, aibarg fault...... Pár kilometrů od domu se nakonec baterie zcela vybila a museli mi dovézt druhou baterku. Auto teplé nastartovaloo a já dojel domů. (ovládání motoru se ale přeplo na nouzový reim) Následně dalí dny ráno motor naskočila a chcípl. pomohlo a kdy jsem při startu prolápl plynový pedál. Auto jelo, ale kdy jsem třeba zastavil na křiovatce a následně potřeboval výkon, tak se motor jakoby zadusil a nejel třeba 5 vteřin( a to u mě dojelo vozidlo jedoucí po hlavní). Slabý výkon to mělo i do kopce. Kdy mi to přeplo na plyn tak ji to jelo v pohodě. V servise mi potom na diagnostice řekli, e jsem tam měl 3 dočasné závady.Take dle mého názoru má ovládání motoru přepnuté do nějakého nouzového reimu. Ne půjde do servisu, tak nejdříve zkus odpojit baterku, selápni brzdu, ay jsi vybil zbytkové napětí, nech vozidlo minimálně hodinu v klidu stát a následně zapoj baterku. Pokud to nepomůe zajdi na diagnostiku.
ahoj taky jsem měl stejný problém. Nesledoval kdy mi to začalo, ale a po diagnostice jsem přiel na to, e se mi před 2 měsíci ,,roztrhal" na cestě klínový drákovaný řemen. Jeliko ádný servis v okolí neměl řemen na skladě, tak jsem zkusil dojet domů. Ssamozřejmě nelo dobíjení a tak jsem ve vypnul a kadou chvíli pozoroval na panelu hláky dobíjení fault, aibarg fault...... Pár kilometrů od domu se nakonec baterie zcela vybila a museli mi dovézt druhou baterku. Auto teplé nastartovaloo a já dojel domů. (ovládání motoru se ale přeplo na nouzový reim) Následně dalí dny ráno motor naskočila a chcípl. pomohlo a kdy jsem při startu prolápl plynový pedál. Auto jelo, ale kdy jsem třeba zastavil na křiovatce a následně potřeboval výkon, tak se motor jakoby zadusil a nejel třeba 5 vteřin( a to u mě dojelo vozidlo jedoucí po hlavní). Slabý výkon to mělo i do kopce. Kdy mi to přeplo na plyn tak ji to jelo v pohodě. V servise mi potom na diagnostice řekli, e jsem tam měl 3 dočasné závady.Take dle mého názoru má ovládání motoru přepnuté do nějakého nouzového reimu. Ne půjde do servisu, tak nejdříve zkus odpojit baterku, selápni brzdu, ay jsi vybil zbytkové napětí, nech vozidlo minimálně hodinu v klidu stát a následně zapoj baterku. Pokud to nepomůe zajdi na diagnostiku.
|
|
11.08.2010 09:25 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352633
|
|
miskod
|
|
|
Je tu niekto s tymto problemom a nema LPG? Ja mam totiz dost silne podozrenie, ze je to zle nastavenym plynom. Nieco podobne som mal na xsare a dlho som okolo toho laboroval.
Je tu niekto s tymto problemom a nema LPG? Ja mam totiz dost silne podozrenie, ze je to zle nastavenym plynom. Nieco podobne som mal na xsare a dlho som okolo toho laboroval.
|
|
11.08.2010 14:31 -
Re: První nastartování a chcípne po druhé OK / C5 I 2.0 16V
|
2352641
|
|
tief
|
|
|
nouzovy rezim se projevi rozsvicenim SERVICE
odpojeni baterky nevynuluje ecu
C5 nema krokovy motorek volnobehu
vzduchova bublina u benzinu nevadi
lambda sonda pri starte a ve warm up rezime nic nedela
krem: mimochodem kdyz tomu das plny knedlik zacuka to nebo to za plynem jde jak ma ? Posli vin a zistime ci a kde mas palivovy filter. jinak jeste je moznost si nechat skontrolovat vycistit vstrikovace ... taky to obcas pomaha ... ale myslim ze diagnostice se nevyhnes ...
nouzovy rezim se projevi rozsvicenim SERVICE
odpojeni baterky nevynuluje ecu
C5 nema krokovy motorek volnobehu
vzduchova bublina u benzinu nevadi
lambda sonda pri starte a ve warm up rezime nic nedela
krem: mimochodem kdyz tomu das plny knedlik zacuka to nebo to za plynem jde jak ma ? Posli vin a zistime ci a kde mas palivovy filter. jinak jeste je moznost si nechat skontrolovat vycistit vstrikovace ... taky to obcas pomaha ... ale myslim ze diagnostice se nevyhnes ...
|
|
| |
|
|