 | |  |
25.01.2018 22:24 -
Re: turbo - regulacia
|
3127031
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Už je to v jiném servisu a tam mi sdělili že si myslí že je vadné turbo jinak závady sou tam 2
P0238
P16a0 to je snímač plynového pedálu ale to už je tam tak 2 roky a auto jezdilo
Ještě mě napadlo jestli nemohla odejít řídící elektronika toho turba?
Už je to v jiném servisu a tam mi sdělili že si myslí že je vadné turbo jinak závady sou tam 2
P0238
P16a0 to je snímač plynového pedálu ale to už je tam tak 2 roky a auto jezdilo
Ještě mě napadlo jestli nemohla odejít řídící elektronika toho turba?
|
|
25.01.2018 22:41 -
Re: turbo - regulacia
|
3127037
|
|
jumep
|
|

|
P16A0 Překročení otáček motoru : Automatický přívod oleje do motoru
to ma dost daleko od plynoveho pedalu
mozno tam mas snimac pedalu (to je spinac obmedzovaca), tento moze mat jednu alebo viac s tychto P1614, P1643, P1644, P1645
najdi si iny servis (on by to kludne mohol robit snimac otacok motora, kabelaz atd., to by mal ten servis vedet vyhodnotit, ak ale na 16a0 povedia ze to je pedal a menia turbo, tak utekaj)
P16A0 Překročení otáček motoru : Automatický přívod oleje do motoru
to ma dost daleko od plynoveho pedalu
mozno tam mas snimac pedalu (to je spinac obmedzovaca), tento moze mat jednu alebo viac s tychto P1614, P1643, P1644, P1645
najdi si iny servis (on by to kludne mohol robit snimac otacok motora, kabelaz atd., to by mal ten servis vedet vyhodnotit, ak ale na 16a0 povedia ze to je pedal a menia turbo, tak utekaj)
|
|
25.01.2018 22:58 -
Re: turbo - regulacia
|
3127038
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Rád bych ale zatím jsem byl ve 2 a vidíš že ani v jednom to není dobrý
Jen tlumočník co mi řekli nemám si to jak ověřit ale taky sem si nevšiml že když zhasne motor tak otáčky nekolisaly?
Rád bych ale zatím jsem byl ve 2 a vidíš že ani v jednom to není dobrý
Jen tlumočník co mi řekli nemám si to jak ověřit ale taky sem si nevšiml že když zhasne motor tak otáčky nekolisaly?
|
|
25.01.2018 23:04 -
Re: turbo - regulacia
|
3127040
|
|
jumep
|
|

|
snimac otacok nema skoro nic spolocne s budikom, je to velmi dolezita sucast chodu motora a jedna z poslednych veci je nejake zobrazenie na budiku, ked by to kolisalo na snimaci tak motor davno zhasne skor ako to stihnes zaznamenat na budiku
snimac otacok nema skoro nic spolocne s budikom, je to velmi dolezita sucast chodu motora a jedna z poslednych veci je nejake zobrazenie na budiku, ked by to kolisalo na snimaci tak motor davno zhasne skor ako to stihnes zaznamenat na budiku
|
|
26.01.2018 00:07 -
Re: turbo - regulacia
|
3127049
|
|
jruze
|
|

|
jumep napsal(a): P16A0 Překročení otáček motoru : Automatický přívod oleje do motoru
to ma dost daleko od plynoveho pedalu
mozno tam mas snimac pedalu (to je spinac obmedzovaca), tento moze mat jednu alebo viac s tychto P1614, P1643, P1644, P1645
najdi si iny servis (on by to kludne mohol robit snimac otacok motora, kabelaz atd., to by mal ten servis vedet vyhodnotit, ak ale na 16a0 povedia ze to je pedal a menia turbo, tak utekaj)
Biturbo se chrání daleko víc než jiné motory, dvojité turbo má tři regulace- dvě podtlakové a jednu tlakovou(tu nikde diag to neuvidíš neuvidíš) = je to trošku problém se v tom zorientovat.Nedavno jsem tu měl něco podobného a nepřišel jsem na to(hlásilo to reguaci-ventil) vyměnil jsem a mně to neudělalo,ale při jízdě se zákazníkem to dělalo - projev cukne a vypadne tempomat.(diag je na toto moc pomalá = nezaregistruje to v měřených hodnotách) = snímač otáček (vadný sektor na magnetickém kroužku) nebo i přímo snímač by to klidně mohl být nebo piny které by na desetinu vtřiny zaznamenaly nesmysl (nevím jestli se náhodou nejedná o stejné auto - tam se dalo vidět kolísání otáčkoměru na budíku ale v diag ne (diag je pomalá ) - něco mi říká jestli to není to samé auto a nebo jen se stejnými příznaky.(řekl bych že je to elektronická záležitost = je to moc rychlé a krátkodobé pro diag nezachytitelné) asi pro elektronika a imo OFF v jiné jednotce a jestli to nedělá jednotka.
Biturbo se chrání daleko víc než jiné motory, dvojité turbo má tři regulace- dvě podtlakové a jednu tlakovou(tu nikde diag to neuvidíš neuvidíš) = je to trošku problém se v tom zorientovat.Nedavno jsem tu měl něco podobného a nepřišel jsem na to(hlásilo to reguaci-ventil) vyměnil jsem a mně to neudělalo,ale při jízdě se zákazníkem to dělalo - projev cukne a vypadne tempomat.(diag je na toto moc pomalá = nezaregistruje to v měřených hodnotách) = snímač otáček (vadný sektor na magnetickém kroužku) nebo i přímo snímač by to klidně mohl být:nevim nebo piny které by na desetinu vtřiny zaznamenaly nesmysl (nevím jestli se náhodou nejedná o stejné auto - tam se dalo vidět kolísání otáčkoměru na budíku ale v diag ne (diag je pomalá;-)) - něco mi říká jestli to není to samé auto a nebo jen se stejnými příznaky.(řekl bych že je to elektronická záležitost = je to moc rychlé a krátkodobé pro diag nezachytitelné) asi pro elektronika a imo OFF v jiné jednotce a jestli to nedělá jednotka.
|
|
26.01.2018 07:37 -
Re: turbo - regulacia
|
3127065
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
HELLMUT napsal(a): A co si udělat výlet k sousedům? 145 km do Piešťan není zas tak moc...
Jedině odtahovkou na 2 bych to nejel
A dá se nějak to turbo odzkoušet abych jim tu výměnu vymluvil?
Jedině odtahovkou na 2 bych to nejel
A dá se nějak to turbo odzkoušet abych jim tu výměnu vymluvil?
|
|
29.01.2018 16:55 -
Re: turbo - regulacia
|
3127853
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Tak další servis jinak pokus číslo 3 tentokrát u nás na vesnici tak uvidím
Tak další servis jinak pokus číslo 3 tentokrát u nás na vesnici tak uvidím
|
|
29.01.2018 17:32 -
Re: turbo - regulacia
|
3127856
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|

|
jojo,nech si to auto rozmrat u kazdeho v okoli
jojo,nech si to auto rozmrat u kazdeho v okoli :palec
|
|
22.05.2018 22:59 -
Re: turbo - regulacia
|
3159082
|
|
Stanley888
|
Příspěvek byl vymazán. Vymazal(a) alx, 22.05.18 23:21 Důvod: nezakladej stejny dotaz do vice diskuzi | | |
|
07.07.2018 08:32 -
Re: turbo - regulacia
|
3169417
|
|
JS42Junior
|
Město: Hradec Králové, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 8 |
|

|
Ahojda, prosím zachraňte mě, nemohu najít ten druhý ventil který má být pod ?klapkou?, vím o tom co je přístupný nad klimakompresorem, moc díky za radu
Ahojda, prosím zachraňte mě, nemohu najít ten druhý ventil který má být pod ?klapkou?, vím o tom co je přístupný nad klimakompresorem, moc díky za radu :)
|
|
04.03.2019 22:31 -
Re: turbo - regulacia
|
3210405
|
|
Hanz 397
|
|

|
Tak jsem se sem vydal po delší době a hned s docela slušným špekem...
V příloze je screenshot požadovaného a naměřeného plnícího tlaku na RHR...
N ěkdo nějaký nápad?
Kromě: podtlak a podtlakové vedení včetně EPDW (ovladačů),netěsnosti v systému stlačeného vzduchu,váhy,EGRu,turba (stejně se chová i turbo z auta,které 100% jezdí),ucpaného FAPu,rozvodů,... Možná jsem na něco ještě zapomněl...
Všechny ostatní hodnoty (jako např, množství nasávaného vzduchu,poloha turba,poloha EGRu,...) odpovídají jízdnímu režimu a požadovaným hodnotám... Jen ten plnící tlak nesedí...
A co je zajímavý- paměť závad je čistá... Předpokládám,že třeba i desetisekundový rozdíl 1000 mBar plnícího tlaku by se mělo do závad uložit,zvlášť,když to není nahodilé,ale pravidelné...
PS.: Screenshot je z Delphi,protože je to jednodušší,než z Lexie,ale na hodnoty to nemá vliv
Tak jsem se sem vydal po delší době a hned s docela slušným špekem...
V příloze je screenshot požadovaného a naměřeného plnícího tlaku na RHR...
N ěkdo nějaký nápad?
Kromě: podtlak a podtlakové vedení včetně EPDW (ovladačů),netěsnosti v systému stlačeného vzduchu,váhy,EGRu,turba (stejně se chová i turbo z auta,které 100% jezdí),ucpaného FAPu,rozvodů,... Možná jsem na něco ještě zapomněl...
Všechny ostatní hodnoty (jako např, množství nasávaného vzduchu,poloha turba,poloha EGRu,...) odpovídají jízdnímu režimu a požadovaným hodnotám... Jen ten plnící tlak nesedí...
A co je zajímavý- paměť závad je čistá... Předpokládám,že třeba i desetisekundový rozdíl 1000 mBar plnícího tlaku by se mělo do závad uložit,zvlášť,když to není nahodilé,ale pravidelné...
PS.: Screenshot je z Delphi,protože je to jednodušší,než z Lexie,ale na hodnoty to nemá vliv ;-)
Přílohy: C5.RHR.JPG ( 169277b ) - |
|
04.03.2019 22:46 -
Re: turbo - regulacia
|
3210421
|
|
jruze
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Tak jsem se sem vydal po delší době a hned s docela slušným špekem...
V příloze je screenshot požadovaného a naměřeného plnícího tlaku na RHR...
N ěkdo nějaký nápad?
Kromě: podtlak a podtlakové vedení včetně EPDW (ovladačů),netěsnosti v systému stlačeného vzduchu,váhy,EGRu,turba (stejně se chová i turbo z auta,které 100% jezdí),ucpaného FAPu,rozvodů,... Možná jsem na něco ještě zapomněl...
Všechny ostatní hodnoty (jako např, množství nasávaného vzduchu,poloha turba,poloha EGRu,...) odpovídají jízdnímu režimu a požadovaným hodnotám... Jen ten plnící tlak nesedí...
A co je zajímavý- paměť závad je čistá... Předpokládám,že třeba i desetisekundový rozdíl 1000 mBar plnícího tlaku by se mělo do závad uložit,zvlášť,když to není nahodilé,ale pravidelné...
PS.: Screenshot je z Delphi,protože je to jednodušší,než z Lexie,ale na hodnoty to nemá vliv 
Snímač tlaku , nezakázal někdo chyb.hlášku ? Přicpané kanály v sání ? Dávka paliva stejná ? 
Tak si vyndej ten hadr z interkoleru - jednou jsem tu řešil něco podobného a když už jsem si nevěděl rady tak jsem šel po hadicích - v interkoleru byla pracovní rukavice - odpověď pána byla : no mně bylo divné kam se ta rukavice poděla - nikde jsem ji nenašel.
Snímač tlaku , nezakázal někdo chyb.hlášku ? Přicpané kanály v sání ? Dávka paliva stejná ? :nevim
Tak si vyndej ten hadr z interkoleru - jednou jsem tu řešil něco podobného a když už jsem si nevěděl rady tak jsem šel po hadicích - v interkoleru byla pracovní rukavice - odpověď pána byla : no mně bylo divné kam se ta rukavice poděla - nikde jsem ji nenašel.
|
|
04.03.2019 23:06 -
Re: turbo - regulacia
|
3210423
|
|
Hanz 397
|
|

|
Jo a ještě jsem si vzpomněl,Ylonka i s ovládáním a podtlakama je taky ok
Jo a ještě jsem si vzpomněl,Ylonka i s ovládáním a podtlakama je taky ok
|
|
05.03.2019 19:02 -
Re: turbo - regulacia
|
3210518
|
|
jumep
|
|

|
aku teplotu ti to ukazuje na sani (nie vahe)
podobne chovanie som mal ked nesedela trubka egr vymenik a podfukovalo to
predpokladam ze ked si mal turbo dole, zvody si nepozeral ci nemaju nejaku haluz zeby to vedelo odfukat niekam inam
ak je snimac polohy ok, tak podtlak je ok, ak je vaha ok tak sanie je ok, zostava uz len ten vyfuk a mechanicka vada, pripadne pootocena vyfukova vacka
aku teplotu ti to ukazuje na sani (nie vahe)
podobne chovanie som mal ked nesedela trubka egr vymenik a podfukovalo to
predpokladam ze ked si mal turbo dole, zvody si nepozeral ci nemaju nejaku haluz zeby to vedelo odfukat niekam inam
ak je snimac polohy ok, tak podtlak je ok, ak je vaha ok tak sanie je ok, zostava uz len ten vyfuk a mechanicka vada, pripadne pootocena vyfukova vacka
|
|
05.03.2019 19:48 -
Re: turbo - regulacia
|
3210521
|
|
Hanz 397
|
|

|
jumep napsal(a): aku teplotu ti to ukazuje na sani (nie vahe)
podobne chovanie som mal ked nesedela trubka egr vymenik a podfukovalo to
predpokladam ze ked si mal turbo dole, zvody si nepozeral ci nemaju nejaku haluz zeby to vedelo odfukat niekam inam
ak je snimac polohy ok, tak podtlak je ok, ak je vaha ok tak sanie je ok, zostava uz len ten vyfuk a mechanicka vada, pripadne pootocena vyfukova vacka
Koukal jsem,jestli svody někde nejsou zakouřené a nebyly. Teda spíš kvůli tomu,jestli nejsou prasklé,že bych je rovnou vyměnil,když už je to takhle rozkydaný...
Ještě dnes zkusím vyměnit jednotku.
Snad pak už jedině,v jakém stavu jsou vačky...To je snad jediné,co jsem ještě neměl rozebrané...
Koukal jsem,jestli svody někde nejsou zakouřené a nebyly. Teda spíš kvůli tomu,jestli nejsou prasklé,že bych je rovnou vyměnil,když už je to takhle rozkydaný...
Ještě dnes zkusím vyměnit jednotku.
Snad pak už jedině,v jakém stavu jsou vačky...To je snad jediné,co jsem ještě neměl rozebrané...
|
|
06.03.2019 09:32 -
Re: turbo - regulacia
|
3210635
|
|
vapnov
|
|
|
Pitomec s tou rukavicí jsem byl já . Holt "dodržujte čistu" aby tam nic nespadlo a to se mi málem vymstilo. Nakonec to ale byla chyba prasklé hadice - dost hodně prasklá (cca 25cm díra) za motorem "teplý sání " jak se vyměnila tak auto jezdí dál bez kouře a tlak turba v normálu.
Pitomec s tou rukavicí jsem byl já :-) . Holt "dodržujte čistu" aby tam nic nespadlo a to se mi málem vymstilo. Nakonec to ale byla chyba prasklé hadice - dost hodně prasklá (cca 25cm díra) za motorem "teplý sání " jak se vyměnila tak auto jezdí dál bez kouře a tlak turba v normálu.
|
|
| |
|
|