| | |
29.03.2017 15:21 -
Re: turbo - regulacia
|
3054432
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano bylo to tady nekolikrat uz psane,bude to nembrana nebo podtlak..no a nebo i neco jineho
ano bylo to tady nekolikrat uz psane,bude to nembrana nebo podtlak..no a nebo i neco jineho
|
|
29.03.2017 18:19 -
Re: turbo - regulacia
|
3054469
|
|
jruze
|
|
|
Jsou dvě místa co kontroluji jako první a) hadičku u EGR b) jestli se hýbe páčka membrány proměnné délky sání (popř. zaslepím přívod podtlaku k ní a zkuebka.
Jsou dvě místa co kontroluji jako první a) hadičku u EGR b) jestli se hýbe páčka membrány proměnné délky sání (popř. zaslepím přívod podtlaku k ní a zkuebka.;-)
|
|
29.03.2017 21:04 -
Re: turbo - regulacia
|
3054494
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Díky za nápady, zítra vyzkouím tu hadíčku svirlu a ten test se stříkačkou.
jruze: hadička k egr je ok, nerozumím tomu bodu b, co mám zkusit zaslepit?
Díky za nápady, zítra vyzkouím tu hadíčku svirlu a ten test se stříkačkou.
jruze: hadička k egr je ok, nerozumím tomu bodu b, co mám zkusit zaslepit?
|
|
31.03.2017 07:15 -
Re: turbo - regulacia
|
3054926
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Take včera test stříkačkou proběhl tak, e při vytvoření podtlaku se táhlo swirlu jen cuklo a hned vrátilo do původní polohy, hadička k němu je dobrá, take je celkem jasný e je prasklá membrána. V zhledem k tomu, jak je to tam dobře zaitý, není nějakej postup, co vechno se musí sundat, aby el vytáhnout?
Momentálně jezdím se zaslepenou hadičkou jak radil jruze a je to bez chyb, je to tam vůbec k něčemu potřeba, kdy to jede uplně normálně i tak?
Take včera test stříkačkou proběhl tak, e při vytvoření podtlaku se táhlo swirlu jen cuklo a hned vrátilo do původní polohy, hadička k němu je dobrá, take je celkem jasný e je prasklá membrána. V zhledem k tomu, jak je to tam dobře zaitý, není nějakej postup, co vechno se musí sundat, aby el vytáhnout?
Momentálně jezdím se zaslepenou hadičkou jak radil jruze a je to bez chyb, je to tam vůbec k něčemu potřeba, kdy to jede uplně normálně i tak?
|
|
31.03.2017 07:38 -
Re: turbo - regulacia
|
3054932
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
je to potreba a normalne to nejede
az to tahlo vymenis budes mit pocit ze mas biturbo (nebo jen chvilku nez si zvyknes)
je to potreba a normalne to nejede
az to tahlo vymenis budes mit pocit ze mas biturbo ;) (nebo jen chvilku nez si zvyknes)
|
|
31.03.2017 08:29 -
Re: turbo - regulacia
|
3054937
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
No mě se to zdá teď, e to jede dobře, protoe to předtím jezdilo často v nouzáku a to teda fakt nejelo.
Já s tím neplánuju tak jezdit pořád, dnes si jedu odpo pro novej, jen mě to zajímalo k čemu e to tam je dobrý.
Mám to v poloze, kam to vrací sama nějaká pruinka, nebudu s tím u nic dělat, do zítřka u to vydrí, ne to vyměním. Spí bych uvítal nějakej postup, jak to dostat ven a nerozebírat přitom zbytečně moc věcí kolem.
No mě se to zdá teď, e to jede dobře, protoe to předtím jezdilo často v nouzáku a to teda fakt nejelo.
Já s tím neplánuju tak jezdit pořád, dnes si jedu odpo pro novej, jen mě to zajímalo k čemu e to tam je dobrý.
Mám to v poloze, kam to vrací sama nějaká pruinka, nebudu s tím u nic dělat, do zítřka u to vydrí, ne to vyměním. Spí bych uvítal nějakej postup, jak to dostat ven a nerozebírat přitom zbytečně moc věcí kolem.
|
|
31.03.2017 10:49 -
Re: turbo - regulacia
|
3054949
|
|
jumep
|
|
|
ved to tam mas nafotene ako sa ktomu dohrabes
ten drziak je na 2ch sroboch zozadu
ved to tam mas nafotene ako sa ktomu dohrabes
ten drziak je na 2ch sroboch zozadu
|
|
03.04.2017 09:37 -
Re: turbo - regulacia
|
3055621
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Take v pátek membrána koupená v citroenu a v sobotu vyměněno. lo to dost blbě, protoe jsem postupně zjioval co vechno vyndat a jak se k tomu dostat a kde je jakej roub, protoe tam je dost blbě vidět a dělá se to více méně po hmatu. Ale povedlo se a přítě kdybych to dělal, tak u na pohodu, není to sloitý, jen vědět co a jak. Musím říct, e auto teď jede skutečně podstatně líp ne před výměnou, zřejmě u to nedrelo delí dobu v otevřeném stavu.
Take v pátek membrána koupená v citroenu a v sobotu vyměněno. lo to dost blbě, protoe jsem postupně zjioval co vechno vyndat a jak se k tomu dostat a kde je jakej roub, protoe tam je dost blbě vidět a dělá se to více méně po hmatu. Ale povedlo se a přítě kdybych to dělal, tak u na pohodu, není to sloitý, jen vědět co a jak. Musím říct, e auto teď jede skutečně podstatně líp ne před výměnou, zřejmě u to nedrelo delí dobu v otevřeném stavu.
|
|
29.06.2017 14:09 -
Re: turbo - regulacia
|
3078924
|
|
major182
|
Město: Humenne, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Zdravim panove, vyskocila my chyba P0238 snimac turboduchadla/kompresoru - horny stav. Auto ide ale nema tah. Neviete niekto poradit aky to bude snimac. Diky.
Zdravim panove, vyskocila my chyba P0238 snimac turboduchadla/kompresoru - horny stav. Auto ide ale nema tah. Neviete niekto poradit aky to bude snimac. Diky.
Přílohy: 20170602_155725.jpg ( 2382679b ) - |
|
01.07.2017 17:07 -
Re: turbo - regulacia
|
3079246
|
|
Hanz 397
|
|
|
major182 napsal(a): Zdravim panove, vyskocila my chyba P0238 snimac turboduchadla/kompresoru - horny stav. Auto ide ale nema tah. Neviete niekto poradit aky to bude snimac. Diky.
Já bych si tipnul,e ádnej,ale spí samotná regulace tlaku turba (solenoid,podtlaková hadice, mechanismus regulace přímo v turbu,...)
Já bych si tipnul,e ádnej,ale spí samotná regulace tlaku turba (solenoid,podtlaková hadice, mechanismus regulace přímo v turbu,...) ;-)
|
|
01.07.2017 18:27 -
Re: turbo - regulacia
|
3079271
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
toz taky bych typnul ze zadnej,,noi vono torbo ani zadnej nema
toz taky bych typnul ze zadnej,,noi vono torbo ani zadnej nema
|
|
05.07.2017 17:07 -
Re: turbo - regulacia
|
3080085
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.
Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?
videjko zo stavu turba
.link.
,
C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.
Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?
videjko zo stavu turba
https://www.youtube.com/watch?v=HARL2WjqJUY&feature=youtu.be
,
|
|
05.07.2017 17:29 -
Re: turbo - regulacia
|
3080087
|
|
jruze
|
|
|
igok napsal(a): C4 1,6 HDI 80kW
caute,
na aute mojej zeny,odkedy sme ho kupili, po napojeni diagnostiky vypisovalo vsoky tlak turba, ale ziadna chybova hlaska na displeji v aute. V poslednom obdobi vsak coraz castejsie vyskakuje chyba Polution faulty, cez ELM327 (aplikacia FAP pre PSA auta) to zobrazuje ako chyboovy kod. kod P0238
Podtlakovou pistolou som preskusal pohyb mechanizmu regulacie turba a tesnost. Bolo OK
Na hadici odpojenej od vakuovej pumpy som vsak nedokazal natahat podtlak viac ako - 200 mbar, aj to sa tam neudrzal a pomaly klesal. Tak som tam do okruhu vlozil T a s pripojenym budikom som nastaroval. Vtedy sa podarilo dosiahnut podtlak takmer - -900 mbar. Po vypnuti motora tlak pomaly klesal, nie vsak dako dramaticky rýchlo. Hlbsie som sa vsak nedostal koli zlemu pristupu a nechcelo sa mi rozoberat kus auta len koli kontrole. Ratam ze maly unik podtlaku po vypnuti motora je OK.
Kedze som nasiel na roznych forach ze za chybou P0238 moze byt aj blbe turbo, tak som sa nan pozrel z nasavacej strany. Zistil som ze oska turba dako vakle.
Teraz neviem ci to moze byt pricina tej chybovej hlasky alebo je to uz dosledok toho, ze som chybu ignoroval.
Mam kupovat len nove turbo alebo este patrat po dalsich chybnych dieloch?
videjko zo stavu turba
.link.
,
To turbo je dost patné ale ten pokles bude spí netěsný el.ventil - nemusí to být a tak na závadu (nevím jak moc propoutí) podtlak by to měl zvládat.(ventil nestojí a tolik)
To turbo je dost patné ale ten pokles bude spí netěsný el.ventil - nemusí to být a tak na závadu (nevím jak moc propoutí) podtlak by to měl zvládat.(ventil nestojí a tolik)
|
|
25.01.2018 21:55 -
Re: turbo - regulacia
|
3127023
|
|
gumidek
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 11 |
|
|
Zdravím vechny fandy C5
Pokusím se vám popsat svůj problém s mou x7 a prosím o radu nebo tip jak postupovat
Při jízdě auto cukne a zhasne motor po opětovném nastartování je motor v nouzovém reimu ale jinak nepozoruju ádné divné zvuky ani vibrace po návtěvě autorizovaného servisu v Brně byl vyměněn palivový filtr přepadové potrubí a haviče jinak je prý vechno v pořádku po ujetí cca 15km se stalo to samé take znovu do servisu po smazání závady auto vdy chvilku jede cca10-15km potom se závada opakuje v servisu nad tím měsíc laborovali a bez výsledku auto sem odvezl jinam kde podle diagnostiky je chyba p0238 vysoký tlak turba a chtějí vyměnit turbo, po přečtení předchozí diskuze si myslím e by to mohl být snad snímač plnícího tlaku?
Taky nechápu kdyby to bylo turbo proč se motor nepřepne do nouzového reimu ale rovnou zhasne motor?
Děkuji za rady
Zdravím vechny fandy C5
Pokusím se vám popsat svůj problém s mou x7 a prosím o radu nebo tip jak postupovat
Při jízdě auto cukne a zhasne motor po opětovném nastartování je motor v nouzovém reimu ale jinak nepozoruju ádné divné zvuky ani vibrace po návtěvě autorizovaného servisu v Brně byl vyměněn palivový filtr přepadové potrubí a haviče jinak je prý vechno v pořádku po ujetí cca 15km se stalo to samé take znovu do servisu po smazání závady auto vdy chvilku jede cca10-15km potom se závada opakuje v servisu nad tím měsíc laborovali a bez výsledku auto sem odvezl jinam kde podle diagnostiky je chyba p0238 vysoký tlak turba a chtějí vyměnit turbo, po přečtení předchozí diskuze si myslím e by to mohl být snad snímač plnícího tlaku?
Taky nechápu kdyby to bylo turbo proč se motor nepřepne do nouzového reimu ale rovnou zhasne motor?
Děkuji za rady
|
|
25.01.2018 22:16 -
Re: turbo - regulacia
|
3127028
|
|
jumep
|
|
|
asi by som isiel do ineho servisu
pristup zmazeme chybu a skusime nie je riesenie, toto vsetko sa da sledovat v hodnotach a nie mazat a jazdit
kazdopadne to o com sa pojednavalo v tomto vlakne bolo hlavne o starej 2.2 ktora ma regulaciu turba inak riesenu
v ostatnom logu nie je ina chyba?
P0238 Signál tlaku turbo dmychadla (rozvaděč nasávaného vzduchu) : Zkrat na plus pól nebo přeruený obvod nebo příli vysoká hodnota
vysoky tlak turba by nemal zhasnut motor, ale ak to dobre vidim tak to ma na kabelazi podla schemy jeden spolocny pin s tlakom paliva, ktory uz motor zhasne
asi by som isiel do ineho servisu
pristup zmazeme chybu a skusime nie je riesenie, toto vsetko sa da sledovat v hodnotach a nie mazat a jazdit
kazdopadne to o com sa pojednavalo v tomto vlakne bolo hlavne o starej 2.2 ktora ma regulaciu turba inak riesenu
v ostatnom logu nie je ina chyba?
P0238 Signál tlaku turbo dmychadla (rozvaděč nasávaného vzduchu) : Zkrat na plus pól nebo přeruený obvod nebo příli vysoká hodnota
vysoky tlak turba by nemal zhasnut motor, ale ak to dobre vidim tak to ma na kabelazi podla schemy jeden spolocny pin s tlakom paliva, ktory uz motor zhasne
|
|
| |
|
|