| | |
24.11.2015 21:10 -
Re: turbo - regulacia
|
2891018
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Ta regulace turba jde zmerit, jen se musi ten ventil vyndat ven.
Ta regulace turba jde zmerit, jen se musi ten ventil vyndat ven.
|
|
24.11.2015 21:16 -
Re: turbo - regulacia
|
2891021
|
|
jumep
|
|
|
ja som ho naposledy meral s napichnutou diag a podtlakova pistol
jak som pumpoval tak sa nemenil, sak som ho vymenit - priamo na aute
ja som ho naposledy meral s napichnutou diag a podtlakova pistol
jak som pumpoval tak sa nemenil, sak som ho vymenit - priamo na aute
|
|
07.03.2017 22:34 -
Re: turbo - regulacia
|
3047331
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Zdravim, při plným plynu mi cca ke 3000ot vyskočí chyba P0238 vysokej tlak turba.Prolejzal sem podtlakový hadičky vechny co sem nael a ádnou prasklou sem neobjevil.Nemáte nějakej nápad na co se podívat?Nad klimakompresorem je nějakej ventil nemůe to dělat ten? Zezadu za motor se nedostanu proel sem to jenom zvrchu kam sem se dostal.
Zdravim, při plným plynu mi cca ke 3000ot vyskočí chyba P0238 vysokej tlak turba.Prolejzal sem podtlakový hadičky vechny co sem nael a ádnou prasklou sem neobjevil.Nemáte nějakej nápad na co se podívat?Nad klimakompresorem je nějakej ventil nemůe to dělat ten? Zezadu za motor se nedostanu proel sem to jenom zvrchu kam sem se dostal.
|
|
07.03.2017 23:04 -
Re: turbo - regulacia
|
3047349
|
|
jumep
|
|
|
detail tej chyby tam nemas?
a tiez by to bolo dobre na live hodnotach ci sa vracia spravne meni nastavenie turba, rhr je na toto pekne diagnostikovatelne
tie ventili nad kompresorom su na ovladanie Ylonky
detail tej chyby tam nemas?
a tiez by to bolo dobre na live hodnotach ci sa vracia spravne meni nastavenie turba, rhr je na toto pekne diagnostikovatelne
tie ventili nad kompresorom su na ovladanie Ylonky
|
|
07.03.2017 23:07 -
Re: turbo - regulacia
|
3047350
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Aha tak to mam nějak popletený myslel sem e je to opačně.Já koukal na tenhle .link.
Ten to teda asi nebude?
Aha tak to mam nějak popletený myslel sem e je to opačně.Já koukal na tenhle http://www.citroeny.eu/motor-2560/regulator-tlaku-turbodmychadla-pierburg-1618c9-9652997580-citroen-peugeot-700968040.html
Ten to teda asi nebude?
|
|
07.03.2017 23:24 -
Re: turbo - regulacia
|
3047367
|
|
jumep
|
|
|
tak len pre info
P0238
Signál tlaku turbodmychadla : Zkrat na plus pól
Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru
Pro zjitění podmínek zaregistrování P-kódu konzultovat připojený kontext (toto je pomerne dolezite ale treba na to lexiu)
uz som tu par krat mal ze konektor na snimaci blbol, ale to chce fakt viac sa a to pozret
tak len pre info
P0238
Signál tlaku turbodmychadla : Zkrat na plus pól
Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru
Pro zjitění podmínek zaregistrování P-kódu konzultovat připojený kontext (toto je pomerne dolezite ale treba na to lexiu)
uz som tu par krat mal ze konektor na snimaci blbol, ale to chce fakt viac sa a to pozret
|
|
08.03.2017 06:12 -
Re: turbo - regulacia
|
3047415
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): tak len pre info
P0238
Signál tlaku turbodmychadla : Zkrat na plus pól
Pro zjitění podmínek zaregistrování P-kódu konzultovat připojený kontext (toto je pomerne dolezite ale treba na to lexiu)
uz som tu par krat mal ze konektor na snimaci blbol, ale to chce fakt viac sa a to pozret
Tohle je ale kadému k prdu : on potřebuje spí to jestli ta věc umí sledovat ivé hodnoty a podle mne vyměnit ten ventil = buď netěsní nebo neupoutí = zaneený = rovná se výměna.(s voltmetrem a stopkama jezdit nebude a i tak by mu to bylo k .... (no samo o sobě vysvětlení uloení chyby : ,,Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru" je divné - kolikrát se motor otočí za 2,5s při třeba 1500ot je divné) , to je podobné s frází zkrat na + nebo přeruení obvodu - to je jen aby tam něco napsali.
Tohle je ale kadému k prdu : on potřebuje spí to jestli ta věc umí sledovat ivé hodnoty a podle mne vyměnit ten ventil = buď netěsní nebo neupoutí = zaneený = rovná se výměna.(s voltmetrem a stopkama jezdit nebude a i tak by mu to bylo k ....;-) (no samo o sobě vysvětlení uloení chyby : ,,Hodnota napětí signálu tlaku přeplňovaného vzduchu je vyí ne 4,80 V (Tlak přeplňování vyí ne 2530 mbar) ; Po dobu 2,5 s nebo během 125 otáček motoru" je divné - kolikrát se motor otočí za 2,5s při třeba 1500ot je divné) , to je podobné s frází zkrat na + nebo přeruení obvodu - to je jen aby tam něco napsali.
|
|
08.03.2017 07:43 -
Re: turbo - regulacia
|
3047451
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
..a uz je to to ..era ELM zacina ..
doporucil bych ti zajet k nekomu s Lexii kdo ji umi pouzivat vic jak mazani chyb
..a uz je to to ..era ELM zacina ;)..
doporucil bych ti zajet k nekomu s Lexii kdo ji umi pouzivat vic jak mazani chyb
|
|
08.03.2017 09:26 -
Re: turbo - regulacia
|
3047507
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Jasný, pánové i tak díky.To já jenom kdyby to náhodou byl ten ventil co je u kompresoru klimy tak ten bych zvládnul vyměnit sám, ale asi to bude sloitějí Víc se v tom hrabat nehodlám, nerad bych něco posral a hlavně za ten motor ani nevidim co tam kde je.Jardo nemá čas v sobotu?
Jasný, pánové i tak díky.To já jenom kdyby to náhodou byl ten ventil co je u kompresoru klimy tak ten bych zvládnul vyměnit sám, ale asi to bude sloitějí :-d Víc se v tom hrabat nehodlám, nerad bych něco posral a hlavně za ten motor ani nevidim co tam kde je.Jardo nemá čas v sobotu? :-))
|
|
09.03.2017 22:13 -
Re: turbo - regulacia
|
3048135
|
|
abart
|
Město: Lodenice, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 58 |
|
|
Mahony napsal(a): Zdravim, při plným plynu mi cca ke 3000ot vyskočí chyba P0238 vysokej tlak turba.Prolejzal sem podtlakový hadičky vechny co sem nael a ádnou prasklou sem neobjevil.Nemáte nějakej nápad na co se podívat?Nad klimakompresorem je nějakej ventil nemůe to dělat ten? Zezadu za motor se nedostanu proel sem to jenom zvrchu kam sem se dostal.
Čau, měl jsem naprosto to samý na 1,6 HDI, nakonec jsem zkusil vyměnit ten ventil co jsi posílal v odkazu, dal jsem starý z vrakáče a od tý doby klid.
Čau, měl jsem naprosto to samý na 1,6 HDI, nakonec jsem zkusil vyměnit ten ventil co jsi posílal v odkazu, dal jsem starý z vrakáče a od tý doby klid.
|
|
22.03.2017 21:04 -
Re: Antipollution system faulty - benzínové motory
|
3052629
|
|
jruze
|
|
|
Já bych chtěl také radu(je to tedy asi na jiné téma) C5 I 2.0 HDI ovládání turba = do smazání chyby je na 10% - po smazání chyby naběhne na spráné hodnoty (88%) a reguluje - po krátké době opět spadne na 10% a u se nehne - turbo samozřejmě dává málo. Zatím jsem neměl čas to nějak zkoumat hlouběji.
Já bych chtěl také radu(je to tedy asi na jiné téma) C5 I 2.0 HDI ovládání turba = do smazání chyby je na 10% - po smazání chyby naběhne na spráné hodnoty (88%) a reguluje - po krátké době opět spadne na 10% a u se nehne - turbo samozřejmě dává málo. Zatím jsem neměl čas to nějak zkoumat hlouběji.
|
|
29.03.2017 11:34 -
Re: turbo - regulacia
|
3054372
|
|
Mahony
|
Město: Praha-Lhotka, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 373 |
|
|
Tak sem se vrátil z dovolený a auto se mi nějak spravilo samo Stačila jízda 30 min po dálnici 150km/h Jeliko auto jezdilo od silvestra jen po Praze jízdy cca do 10km, tak se mi zdá e se teprv měl monost vypálit FAP.Sice nechápu jakou to má souvislost s chybou P0238 ale teď u ádná chyba nevyskakuje a to sem to zkouel rvát pod plynem a do 4000tis otáček několikrát a prostě najednou vechno v pohodě Tak nevim co to má znamenat, má proto někdo nějaký vysvětlení?
Tak sem se vrátil z dovolený a auto se mi nějak spravilo samo :nevim Stačila jízda 30 min po dálnici 150km/h Jeliko auto jezdilo od silvestra jen po Praze jízdy cca do 10km, tak se mi zdá e se teprv měl monost vypálit FAP.Sice nechápu jakou to má souvislost s chybou P0238 ale teď u ádná chyba nevyskakuje a to sem to zkouel rvát pod plynem a do 4000tis otáček několikrát a prostě najednou vechno v pohodě :nevim Tak nevim co to má znamenat, má proto někdo nějaký vysvětlení? :-d
|
|
29.03.2017 12:18 -
Re: turbo - regulacia
|
3054404
|
|
Juras555
|
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi Tourer | Počet příspěvků: 166 |
|
|
Začala mi taky vyskakovat chyba regulace turba, píe to vysoký tlak, naměřená hodnota vyí ne poadovaná.
Zkouel sem hadičky jestli nenajdu něco prasklýho, ale vechno se zdá být dobrý, kadopádně po tom hejbání s hadičkama byl tak týden klid ne to začlo znovu vyskakovat. Prohledal jsem to teda znovu a situace se opakovala, zas chyba a po týdnu. Dělá to výhradně při plynulé jízdě, třeba v obci při 50, nebo spolehlivě při 90ti na tempomat. Při prudké akceleraci nebo deceleraci to nikdy nevyskočí. Nenapadá vás co jetě zkontrolovat, případně někdo kdo by to uměl odhalit a opravit z okolí Brna? Díky.
Začala mi taky vyskakovat chyba regulace turba, píe to vysoký tlak, naměřená hodnota vyí ne poadovaná.
Zkouel sem hadičky jestli nenajdu něco prasklýho, ale vechno se zdá být dobrý, kadopádně po tom hejbání s hadičkama byl tak týden klid ne to začlo znovu vyskakovat. Prohledal jsem to teda znovu a situace se opakovala, zas chyba a po týdnu. Dělá to výhradně při plynulé jízdě, třeba v obci při 50, nebo spolehlivě při 90ti na tempomat. Při prudké akceleraci nebo deceleraci to nikdy nevyskočí. Nenapadá vás co jetě zkontrolovat, případně někdo kdo by to uměl odhalit a opravit z okolí Brna? Díky.
|
|
29.03.2017 13:40 -
Re: turbo - regulacia
|
3054416
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nekde ti unika podtlak,pravdepodobne u swirlu,to je nejbeznejsi ane nemusi byt..to je spis na hledani nez na radu..ale klidne dojed
nekde ti unika podtlak,pravdepodobne u swirlu,to je nejbeznejsi ane nemusi byt..to je spis na hledani nez na radu..ale klidne dojed
|
|
29.03.2017 15:08 -
Re: turbo - regulacia
|
3054428
|
|
jumep
|
|
|
ako uz X krat povedane, 4HX = ovladanie swirlu, ak neni hadicka (ani na membrane kde ju nevidis) tak najskor membrana swirlu
.link.
spodny obrazok aj s popisom
ako uz X krat povedane, 4HX = ovladanie swirlu, ak neni hadicka (ani na membrane kde ju nevidis) tak najskor membrana swirlu
http://www.c5club.cz/profiles/jumep.html?kod=32&ids=jumep&gal=44829227#pc
spodny obrazok aj s popisom
|
|
| |
|
|