10.10.2011 09:23 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418192
|
|
jumep
|
|
|
jedno, pri RFN motore, ktory mas ty v diagnostike ukazuje blud - za studena okolo 60 stupnov a pri normalnej prevadzkovej teplote to klesne na 48
ma to cidlo na teplotu nasavaneho vzduchu
to ze diagnostika nic nevypise, neznamena ze sa nou nejako ta chyba najst neda .. to uz tu bolo povedane niekolko krat
ak si odpojil cidlo teploty a motor "nabehol", je to len preto ze bez teploty sa zapal do urciteho rezimu v ktorom ignoruje ine hodnoty, takze hladat u niekoho kto ma aku taku predstavu ...
jedno, pri RFN motore, ktory mas ty v diagnostike ukazuje blud - za studena okolo 60 stupnov a pri normalnej prevadzkovej teplote to klesne na 48 :)
ma to cidlo na teplotu nasavaneho vzduchu
to ze diagnostika nic nevypise, neznamena ze sa nou nejako ta chyba najst neda .. to uz tu bolo povedane niekolko krat
ak si odpojil cidlo teploty a motor "nabehol", je to len preto ze bez teploty sa zapal do urciteho rezimu v ktorom ignoruje ine hodnoty, takze hladat u niekoho kto ma aku taku predstavu ...
|
|
10.10.2011 20:12 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418232
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
čidlo teploty nasávaného vzduchu je na klapce zepředu?
o víkendu to napíchnu a kouknu jaké teploty to dává za studena?
nebere si to i kostru z čidla teploty motoru?
čidlo teploty nasávaného vzduchu je na klapce zepředu?
o víkendu to napíchnu a kouknu jaké teploty to dává za studena?
nebere si to i kostru z čidla teploty motoru?
|
|
20.01.2012 11:38 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2442829
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Problém stále přetrvává, někdy je to lepí, jindy horí. Dle teploty. Nyní ale jezdím u týden bez kubání. Zkuste si zkontrolovat toto,pokud máte LPG. V hadici předehřevu je teplotní čidlo, které se po 6ti letech unavilo a začala jím protékat voda z chladiče ( pořád se ztrácela voda, a to vyvrcholilo velkým dýmem z podkapoty, tam jsem narazil na toto čidlo ). Vyměnil jsem komplet celou hadici s novým teplotním čidlem a ejhle týden jezdím bez kubání. Nechci to zakřiknout. Mimo jiné se mi brutálně zkratila doba automatického přepnutí z benzínu na plyn. Snad to někomu pomůe.
Problém stále přetrvává, někdy je to lepí, jindy horí. Dle teploty. Nyní ale jezdím u týden bez kubání. Zkuste si zkontrolovat toto,pokud máte LPG. V hadici předehřevu je teplotní čidlo, které se po 6ti letech unavilo a začala jím protékat voda z chladiče ( pořád se ztrácela voda, a to vyvrcholilo velkým dýmem z podkapoty, tam jsem narazil na toto čidlo ). Vyměnil jsem komplet celou hadici s novým teplotním čidlem a ejhle týden jezdím bez kubání. Nechci to zakřiknout. Mimo jiné se mi brutálně zkratila doba automatického přepnutí z benzínu na plyn. Snad to někomu pomůe.
|
|
| |