 | |  |
15.04.2011 22:04 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2384414
|
|
Leovy
|
Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Sanchez: Už máš auto spravený nebo jsi ho prodal? Zajímalo by mě, jestli někdo přišel na to co tomu bylo.
Sanchez: Už máš auto spravený nebo jsi ho prodal? Zajímalo by mě, jestli někdo přišel na to co tomu bylo.;-)
|
|
18.04.2011 10:52 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2384766
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
Leovy :
...zatím to vypadá, že to dělají vstřiky.. ještě jsem je nedal zkontrolovat. Mezitím jsem koupil novou baterku, byl sem u Tiefa, který mi udělal základní nastavení auta (adaptaci )a jak je venku nad nulou, tak mám prakticky po problému.
Auto chytá normálně. Ty ranní rozjezdy jsou sice ještě trošku znát, ale oproti tomu co to bylo se to nedá srovnávat. I výkon po té adaptaci je lepší, akorát na 4 a 5tku to žádná sláva pořád není. Nejsem závodník, tak to toleruju. Až udělám ty vstřiky, tak dám echo.
Leovy :
...zatím to vypadá, že to dělají vstřiky.. ještě jsem je nedal zkontrolovat. Mezitím jsem koupil novou baterku, byl sem u Tiefa, který mi udělal základní nastavení auta (adaptaci )a jak je venku nad nulou, tak mám prakticky po problému.
Auto chytá normálně. Ty ranní rozjezdy jsou sice ještě trošku znát, ale oproti tomu co to bylo se to nedá srovnávat. I výkon po té adaptaci je lepší, akorát na 4 a 5tku to žádná sláva pořád není. Nejsem závodník, tak to toleruju. Až udělám ty vstřiky, tak dám echo.
|
|
21.04.2011 20:12 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385488
|
|
Leovy
|
Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
sanchez: zkoušel sis od někoho půjčit zapalovací cívky, já mám s tím svým HPI problémy taky a nic diagnostika nehlásí a vše by mělo být OK. ALE včera jsem byl u Pánů v Holetíně (SUPER PŘÍSTUP = VŘELE DOPORUČUJI) a na origo diagnostice to nic nehlásilo, vše OK i vysokotlaké čerpadlo je OK , ale když jsem vyndal cívku a proměřovali jsme ji tam, tak ty hodnoty byly opravdu divné, takže mě to utvrdilo v mém přesvědčení, že je v pr.eli. Zítra bych měl mít novou cívku , tak uvidím jestli to pomůže. Jinak jsem taky přišel na špatný konektor v zásuvce k cívce, ale ten jsem opravil. Ten mi dělal to, že to někdy škitalo na tři válce, opravil jsem to a jezdí to v pohodě na čtyři válce, ale jak jsem říkal, výkon tam stále není a ty hodnoty co jme naměřili jsou opravdu prapodivné. Na třech cívkách 16-20 MEGAOhmů a na čtvrté 32 MEGAOhmů . Je to nějaký nesmysl, ale auto na to jezdí a nic nehlásí. Můj obyč měřák na tom nic nezměřil, tyto hodnoty jsme naměřili v Holetíně. Kolega v práci mi říkal, že na plynu bych špatnou cívku poznal hned, protože to jede hodně blbě. Takže by to u tebe mohla dělat taky cívka, zkus ji proměřit Ohmetrem. Čus
sanchez: zkoušel sis od někoho půjčit zapalovací cívky, já mám s tím svým HPI problémy taky a nic diagnostika nehlásí a vše by mělo být OK. ALE včera jsem byl u Pánů v Holetíně:palec:palec (SUPER PŘÍSTUP = VŘELE DOPORUČUJI) a na origo diagnostice to nic nehlásilo, vše OK i vysokotlaké čerpadlo je OK:-p, ale když jsem vyndal cívku a proměřovali jsme ji tam, tak ty hodnoty byly opravdu divné, takže mě to utvrdilo v mém přesvědčení, že je v pr.eli. Zítra bych měl mít novou cívku , tak uvidím jestli to pomůže. Jinak jsem taky přišel na špatný konektor v zásuvce k cívce, ale ten jsem opravil. Ten mi dělal to, že to někdy škitalo na tři válce, opravil jsem to a jezdí to v pohodě na čtyři válce, ale jak jsem říkal, výkon tam stále není a ty hodnoty co jme naměřili jsou opravdu prapodivné. Na třech cívkách 16-20 MEGAOhmů a na čtvrté 32 MEGAOhmů :-o . Je to nějaký nesmysl, ale auto na to jezdí a nic nehlásí. Můj obyč měřák na tom nic nezměřil, tyto hodnoty jsme naměřili v Holetíně. Kolega v práci mi říkal, že na plynu bych špatnou cívku poznal hned, protože to jede hodně blbě. Takže by to u tebe mohla dělat taky cívka, zkus ji proměřit Ohmetrem. Čus
|
|
22.04.2011 11:04 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385524
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
leovy:
..včera sem byl opět na diagnostice a byly mi měřeny vstřiky a už mám jasno..chyba vstřiku na prvním válci + chyba katalizátoru + chyba karburátoru. Takže nyní sháním vstřik. Ve firmě jetservis mají jen nový za 2100,- ks, nebo mi zrepasnou ten můj. Nyní jdu obvolávat vrakoviště zda budou mít starší za přijatelnější peníz, i když ty 2tis. nejsou nic strasného. Cívku nechám taky proměřit. Díky za info
leovy:
..včera sem byl opět na diagnostice a byly mi měřeny vstřiky a už mám jasno..chyba vstřiku na prvním válci + chyba katalizátoru + chyba karburátoru. Takže nyní sháním vstřik. Ve firmě jetservis mají jen nový za 2100,- ks, nebo mi zrepasnou ten můj. Nyní jdu obvolávat vrakoviště zda budou mít starší za přijatelnější peníz, i když ty 2tis. nejsou nic strasného. Cívku nechám taky proměřit. Díky za info
|
|
23.04.2011 20:30 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385657
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Zdar mistři! Tak mám v autě od čtvrtka LPG a dnes jsem s ním jel na dálnicu. Ve městě dobrý, ale po cestě do Otrokovic mě zarazila spotřeba podle BC, na beneli to ukazovalo před montáží LPG 7.5-8l/100km, dnes cesta tam i zpět, tj. 185km 10.8l/100km! Při řazení od 1-3 při 2500ot. začne auto škubat, pak přestane. Při použití tempomatu, anstavení za 100 na 120, při překročení 115km/h auto ztratí výkon, tempomat se vypne a moment. spotř. roste na 25l a výš! Při sešlápnutí pedálu se vše uvede do normálu, kromě spotřeby. Jo a aby toho nebylo málo, tak se mi rožla kontrolka ESP a hláška ESP/ASR system defaulty! Po vypnutí motoru a nastartování opšt vše v pohodě. Ani tak nechci radu, co všechno to může být, ikdyž trochu ve skrytu duše doufám, že někdo bude vědět, ale spíš se chcu vykecat! Moju to totiž moc neinteresuje. Tak musím v úterý zajet do LPG servisu a probrat to s něma, co s tím dělali. Nemohli překopat nějaký nastevení auta? Museli LPG systém skompaktobilitovat s řídící jednotkou, ne? Nebo špatná bohatost směsy? Když jsem to před metrem kupoval a Jumep tu káru měl na diagu, tak to žádný problém ze vstřiky neukazovalo, tak nevím. No, uvidíme!
Zdar mistři! Tak mám v autě od čtvrtka LPG a dnes jsem s ním jel na dálnicu. Ve městě dobrý, ale po cestě do Otrokovic mě zarazila spotřeba podle BC, na beneli to ukazovalo před montáží LPG 7.5-8l/100km, dnes cesta tam i zpět, tj. 185km 10.8l/100km! Při řazení od 1-3 při 2500ot. začne auto škubat, pak přestane. Při použití tempomatu, anstavení za 100 na 120, při překročení 115km/h auto ztratí výkon, tempomat se vypne a moment. spotř. roste na 25l a výš! Při sešlápnutí pedálu se vše uvede do normálu, kromě spotřeby. Jo a aby toho nebylo málo, tak se mi rožla kontrolka ESP a hláška ESP/ASR system defaulty! Po vypnutí motoru a nastartování opšt vše v pohodě. Ani tak nechci radu, co všechno to může být, ikdyž trochu ve skrytu duše doufám, že někdo bude vědět, ale spíš se chcu vykecat! Moju to totiž moc neinteresuje. Tak musím v úterý zajet do LPG servisu a probrat to s něma, co s tím dělali. Nemohli překopat nějaký nastevení auta? Museli LPG systém skompaktobilitovat s řídící jednotkou, ne? Nebo špatná bohatost směsy? Když jsem to před metrem kupoval a Jumep tu káru měl na diagu, tak to žádný problém ze vstřiky neukazovalo, tak nevím. No, uvidíme!
|
|
23.04.2011 20:43 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385660
|
|
tief
|
|
|
V klidu, vsetky tie zavady su nasledok nespravne nastaveneho pocitace na LPG a zaskubnutia motora pri chude zmesi. Ked to poriadne odladia v servise bude to vsetko OK ...
V klidu, vsetky tie zavady su nasledok nespravne nastaveneho pocitace na LPG a zaskubnutia motora pri chude zmesi. Ked to poriadne odladia v servise bude to vsetko OK ...
|
|
23.04.2011 21:07 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385667
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tak toto mě napadlo jako první, ale od zkušenýho, tak to znovu narovná záda. Dík. Prostě mě to trochu vystrašilo. Čekal jsem, že pojedu tak kolem 9-10l/LPG, když to jezdím na beneli do 8l/100.. Ale BC ukazuje spotřebu PHM jako v beneli ikdyž jedu na plyn, ne? Ono 15l/100 momentálka do mírného kopečka na nové dálnici u Kroměříže, tak to je síla! To nastavení počítače se musí udělat na LEXII, nebo to můžou udělat v tom LPG servise? Jinak bych mohl počkat na sraz.
Tak toto mě napadlo jako první, ale od zkušenýho, tak to znovu narovná záda. Dík. Prostě mě to trochu vystrašilo. Čekal jsem, že pojedu tak kolem 9-10l/LPG, když to jezdím na beneli do 8l/100.. Ale BC ukazuje spotřebu PHM jako v beneli ikdyž jedu na plyn, ne? Ono 15l/100 momentálka do mírného kopečka na nové dálnici u Kroměříže, tak to je síla! To nastavení počítače se musí udělat na LEXII, nebo to můžou udělat v tom LPG servise? Jinak bych mohl počkat na sraz.
|
|
23.04.2011 23:08 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385689
|
|
tief
|
|
|
Oni musia nastavit LPG pocitac - konkretne presne mapovanie vstrikov resp. zavislost benzinoveho a plynoveho - do auta ako takeho vobec nesahaju ...
Oni musia nastavit LPG pocitac - konkretne presne mapovanie vstrikov resp. zavislost benzinoveho a plynoveho - do auta ako takeho vobec nesahaju ...
|
|
23.06.2011 12:56 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2398514
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
...vstřiky proměřeny, zrepasovány, ani těmi se můj problém s cukáním nevyřešil..napadá někoho něco??
...vstřiky proměřeny, zrepasovány, ani těmi se můj problém s cukáním nevyřešil..napadá někoho něco??
|
|
24.06.2011 00:19 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2398682
|
|
jumep
|
|

|
tak posledne skusenosti s benzinom:
2.0i C5 1 - ako si mohol citat, riesil som teplotnu zahadologiu, co vypada ze bol problem v diagnostike
bola zla zapalovacia lista, menili sa sviecky a podstatny problem bol, zanesena nasavacia klapka a to dost brutalne + cele sanie + nutnost autoadaptacie
2.0i C5 2 - zanesena klapka a sanie - vycistenie sprayom sposobilo zadymenie garaze , autoadaptacia hodne pomohla, ale ma rozhadzany plyn, stale zle zostelovany a hadze to chybu bohatosti zmesy
dalsim problemom co je popisovany je zle zlozeny rozvod a dost chyb byva zo solenoidu ovladania premenliveho casovania vacky + dolezite je pouzivat spravny olej
skus demontovat sanie v akom stave ho mas (na vstrekovace maju ist nove tesnenia)
tak posledne skusenosti s benzinom:
2.0i C5 1 - ako si mohol citat, riesil som teplotnu zahadologiu, co vypada ze bol problem v diagnostike
bola zla zapalovacia lista, menili sa sviecky a podstatny problem bol, zanesena nasavacia klapka a to dost brutalne + cele sanie + nutnost autoadaptacie
2.0i C5 2 - zanesena klapka a sanie - vycistenie sprayom sposobilo zadymenie garaze :), autoadaptacia hodne pomohla, ale ma rozhadzany plyn, stale zle zostelovany a hadze to chybu bohatosti zmesy
dalsim problemom co je popisovany je zle zlozeny rozvod a dost chyb byva zo solenoidu ovladania premenliveho casovania vacky + dolezite je pouzivat spravny olej
skus demontovat sanie v akom stave ho mas (na vstrekovace maju ist nove tesnenia)
|
|
05.09.2011 12:45 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2411972
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
...další anabáze po diagnostikách a snad nyní jsem se posunul dále. Měl jsem na 3 dny píchlý OBD konektor s paměťovým zařízením, které snímalo veškerý chod auta. Poté se připojil konektor k pc a vyhodilo to různé grafy a diagnostik diagnostikoval chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru. Mělo by být špatné těsnené pod hlavou, či prasklý kroužek a tímto prostorem se dostává do motoru nepatrné množství oleje a proto to ranní škubání, než se vypaří. Dnes jdu měřit tlak ve válci. Dám vědět..
...další anabáze po diagnostikách a snad nyní jsem se posunul dále. Měl jsem na 3 dny píchlý OBD konektor s paměťovým zařízením, které snímalo veškerý chod auta. Poté se připojil konektor k pc a vyhodilo to různé grafy a diagnostik diagnostikoval :) chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru. Mělo by být špatné těsnené pod hlavou, či prasklý kroužek a tímto prostorem se dostává do motoru nepatrné množství oleje a proto to ranní škubání, než se vypaří. Dnes jdu měřit tlak ve válci. Dám vědět..
|
|
06.09.2011 08:25 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412089
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
Tlak na prvním válci 8 , na zbylých 7. Po schladnutí všude 7 , tak nevim, jak je možné, že ten válec, který by měl být špatný ukazauje nejvyšší hodnotu. Nevíte kolik by měl být správný tlak při 2.0 i 16V ?
Tlak na prvním válci 8 , na zbylých 7. Po schladnutí všude 7 , tak nevim, jak je možné, že ten válec, který by měl být špatný ukazauje nejvyšší hodnotu. Nevíte kolik by měl být správný tlak při 2.0 i 16V ?
|
|
06.09.2011 18:06 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412181
|
|
Darja
|
|

|
tlakem myslíš kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
tlakem myslíš kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
|
|
06.09.2011 19:28 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412192
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Darja napsal(a): tlakem myslíš kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
To je spočítaná komprese podle zdvihu.
Otázka je, jaké jsou ztráty a kolik naměří, když s tím bude točit startérem a místo svíčky bude připojená manometr (předpokládám, že tak se to měřilo)
Jelikož je na všech válcích cca totéž, tak si myslím, že ten tlak bude OK.
To je spočítaná komprese podle zdvihu.
Otázka je, jaké jsou ztráty a kolik naměří, když s tím bude točit startérem a místo svíčky bude připojená manometr (předpokládám, že tak se to měřilo)
Jelikož je na všech válcích cca totéž, tak si myslím, že ten tlak bude OK.
|
|
06.09.2011 20:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412201
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|

|
Ano, myslím tím kompresi ve válci. A měřeno to bylo přesně jak píšeš. Pokud je ok, tak proč diag vyhazuje pořád totéž?
Ano, myslím tím kompresi ve válci. A měřeno to bylo přesně jak píšeš. Pokud je ok, tak proč diag vyhazuje pořád totéž?:-(
|
|
06.09.2011 20:06 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412202
|
|
Darja
|
|

|
No já teda neznám jinej způsob, jak změřit komprese (holt jsem jen baba).
Podle mě je chybnej úsudek diagnostika.
No já teda neznám jinej způsob, jak změřit komprese (holt jsem jen baba).
Podle mě je chybnej úsudek diagnostika.
|
|
06.09.2011 21:13 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412217
|
|
jumep
|
|

|
existuje este ina varianta merania tlakov, pomocou zataze startera, ale vtedy sa nevidi tlak, len sa da porovnat ci je vsade rovnaky
chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru
vsetko podla mna nasvedcuje falosnemu vzduchu v sani
dal by som dole rozvadzac a skontroloval ho, ci neni niekde prasknuty, ci vsetky tesnenia drzia ok a vymenil vsetky tesnenia na strikoch
cize kupit tieto sady tesneni a pustit sa do toho (+ cele to vycistit ked to bude dole):
1981 83 - 4x - tesnenie na vstrekovace
0348 S2 - 4x - tesnenie pod rozvadzac na hlave valcov
1635 W9 - 1x - tesnenie pod klapku
a tiez daj vedet po tomto zasahu ako to tam vypadalo
kotrolu prasknutia sprav dokladne !
existuje este ina varianta merania tlakov, pomocou zataze startera, ale vtedy sa nevidi tlak, len sa da porovnat ci je vsade rovnaky
chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru
vsetko podla mna nasvedcuje falosnemu vzduchu v sani
dal by som dole rozvadzac a skontroloval ho, ci neni niekde prasknuty, ci vsetky tesnenia drzia ok a vymenil vsetky tesnenia na strikoch
cize kupit tieto sady tesneni a pustit sa do toho (+ cele to vycistit ked to bude dole):
1981 83 - 4x - tesnenie na vstrekovace
0348 S2 - 4x - tesnenie pod rozvadzac na hlave valcov
1635 W9 - 1x - tesnenie pod klapku
a tiez daj vedet po tomto zasahu ako to tam vypadalo
kotrolu prasknutia sprav dokladne !
|
|
09.10.2011 22:02 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418160
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj, po dnešním zkoumání a měnění dílů z druhé C5 mám nový poznatek 
klapka, zapalovací a vstřikovací lišta, EGR a podtlakový ventil jsou OK.
Motor se výdy po nastartování kucká a chvilku mu to trvá než začne nějak běžet a jde přidat plyn, ale po odpojení čidla teploty na motoru jde motor najendou jak pila , ale čidlo je přitom taky OK (zkoušeli jsme s vedlejšího auta)
tak co to může být? je to něco s teplotou,a le čidlo teployt to není???
ahoj, po dnešním zkoumání a měnění dílů z druhé C5 mám nový poznatek :-)
klapka, zapalovací a vstřikovací lišta, EGR a podtlakový ventil jsou OK.
Motor se výdy po nastartování kucká a chvilku mu to trvá než začne nějak běžet a jde přidat plyn, ale po odpojení čidla teploty na motoru jde motor najendou jak pila :-), ale čidlo je přitom taky OK (zkoušeli jsme s vedlejšího auta)
tak co to může být? je to něco s teplotou,a le čidlo teployt to není???
|
|
09.10.2011 22:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418161
|
|
jumep
|
|

|
bol si s tym na diagnostike?
bol si s tym na diagnostike?
|
|
10.10.2011 07:32 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418182
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
jumep napsal(a): bol si s tym na diagnostike?
několikrát...žádný výsledek
C5 má jedno nebo dvě čidla teploty?
několikrát...žádný výsledek
C5 má jedno nebo dvě čidla teploty?
|
|
| |
|
|