| | |
15.04.2011 22:04 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2384414
|
|
Leovy
|
Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Sanchez: U má auto spravený nebo jsi ho prodal? Zajímalo by mě, jestli někdo přiel na to co tomu bylo.
Sanchez: U má auto spravený nebo jsi ho prodal? Zajímalo by mě, jestli někdo přiel na to co tomu bylo.;-)
|
|
18.04.2011 10:52 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2384766
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Leovy :
...zatím to vypadá, e to dělají vstřiky.. jetě jsem je nedal zkontrolovat. Mezitím jsem koupil novou baterku, byl sem u Tiefa, který mi udělal základní nastavení auta (adaptaci )a jak je venku nad nulou, tak mám prakticky po problému.
Auto chytá normálně. Ty ranní rozjezdy jsou sice jetě troku znát, ale oproti tomu co to bylo se to nedá srovnávat. I výkon po té adaptaci je lepí, akorát na 4 a 5tku to ádná sláva pořád není. Nejsem závodník, tak to toleruju. A udělám ty vstřiky, tak dám echo.
Leovy :
...zatím to vypadá, e to dělají vstřiky.. jetě jsem je nedal zkontrolovat. Mezitím jsem koupil novou baterku, byl sem u Tiefa, který mi udělal základní nastavení auta (adaptaci )a jak je venku nad nulou, tak mám prakticky po problému.
Auto chytá normálně. Ty ranní rozjezdy jsou sice jetě troku znát, ale oproti tomu co to bylo se to nedá srovnávat. I výkon po té adaptaci je lepí, akorát na 4 a 5tku to ádná sláva pořád není. Nejsem závodník, tak to toleruju. A udělám ty vstřiky, tak dám echo.
|
|
21.04.2011 20:12 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385488
|
|
Leovy
|
Město: Chotěboř, Auto: Citroën C5 I 2.0HPi Exclusive | Počet příspěvků: 32 |
|
|
sanchez: zkouel sis od někoho půjčit zapalovací cívky, já mám s tím svým HPI problémy taky a nic diagnostika nehlásí a ve by mělo být OK. ALE včera jsem byl u Pánů v Holetíně (SUPER PŘÍSTUP = VŘELE DOPORUČUJI) a na origo diagnostice to nic nehlásilo, ve OK i vysokotlaké čerpadlo je OK, ale kdy jsem vyndal cívku a proměřovali jsme ji tam, tak ty hodnoty byly opravdu divné, take mě to utvrdilo v mém přesvědčení, e je v pr.eli. Zítra bych měl mít novou cívku , tak uvidím jestli to pomůe. Jinak jsem taky přiel na patný konektor v zásuvce k cívce, ale ten jsem opravil. Ten mi dělal to, e to někdy kitalo na tři válce, opravil jsem to a jezdí to v pohodě na čtyři válce, ale jak jsem říkal, výkon tam stále není a ty hodnoty co jme naměřili jsou opravdu prapodivné. Na třech cívkách 16-20 MEGAOhmů a na čtvrté 32 MEGAOhmů . Je to nějaký nesmysl, ale auto na to jezdí a nic nehlásí. Můj obyč měřák na tom nic nezměřil, tyto hodnoty jsme naměřili v Holetíně. Kolega v práci mi říkal, e na plynu bych patnou cívku poznal hned, protoe to jede hodně blbě. Take by to u tebe mohla dělat taky cívka, zkus ji proměřit Ohmetrem. Čus
sanchez: zkouel sis od někoho půjčit zapalovací cívky, já mám s tím svým HPI problémy taky a nic diagnostika nehlásí a ve by mělo být OK. ALE včera jsem byl u Pánů v Holetíně:palec:palec (SUPER PŘÍSTUP = VŘELE DOPORUČUJI) a na origo diagnostice to nic nehlásilo, ve OK i vysokotlaké čerpadlo je OK:-p, ale kdy jsem vyndal cívku a proměřovali jsme ji tam, tak ty hodnoty byly opravdu divné, take mě to utvrdilo v mém přesvědčení, e je v pr.eli. Zítra bych měl mít novou cívku , tak uvidím jestli to pomůe. Jinak jsem taky přiel na patný konektor v zásuvce k cívce, ale ten jsem opravil. Ten mi dělal to, e to někdy kitalo na tři válce, opravil jsem to a jezdí to v pohodě na čtyři válce, ale jak jsem říkal, výkon tam stále není a ty hodnoty co jme naměřili jsou opravdu prapodivné. Na třech cívkách 16-20 MEGAOhmů a na čtvrté 32 MEGAOhmů :-o . Je to nějaký nesmysl, ale auto na to jezdí a nic nehlásí. Můj obyč měřák na tom nic nezměřil, tyto hodnoty jsme naměřili v Holetíně. Kolega v práci mi říkal, e na plynu bych patnou cívku poznal hned, protoe to jede hodně blbě. Take by to u tebe mohla dělat taky cívka, zkus ji proměřit Ohmetrem. Čus
|
|
22.04.2011 11:04 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385524
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
leovy:
..včera sem byl opět na diagnostice a byly mi měřeny vstřiky a u mám jasno..chyba vstřiku na prvním válci + chyba katalizátoru + chyba karburátoru. Take nyní sháním vstřik. Ve firmě jetservis mají jen nový za 2100,- ks, nebo mi zrepasnou ten můj. Nyní jdu obvolávat vrakovitě zda budou mít starí za přijatelnějí peníz, i kdy ty 2tis. nejsou nic strasného. Cívku nechám taky proměřit. Díky za info
leovy:
..včera sem byl opět na diagnostice a byly mi měřeny vstřiky a u mám jasno..chyba vstřiku na prvním válci + chyba katalizátoru + chyba karburátoru. Take nyní sháním vstřik. Ve firmě jetservis mají jen nový za 2100,- ks, nebo mi zrepasnou ten můj. Nyní jdu obvolávat vrakovitě zda budou mít starí za přijatelnějí peníz, i kdy ty 2tis. nejsou nic strasného. Cívku nechám taky proměřit. Díky za info
|
|
23.04.2011 20:30 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385657
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Zdar mistři! Tak mám v autě od čtvrtka LPG a dnes jsem s ním jel na dálnicu. Ve městě dobrý, ale po cestě do Otrokovic mě zarazila spotřeba podle BC, na beneli to ukazovalo před montáí LPG 7.5-8l/100km, dnes cesta tam i zpět, tj. 185km 10.8l/100km! Při řazení od 1-3 při 2500ot. začne auto kubat, pak přestane. Při pouití tempomatu, anstavení za 100 na 120, při překročení 115km/h auto ztratí výkon, tempomat se vypne a moment. spotř. roste na 25l a vý! Při selápnutí pedálu se ve uvede do normálu, kromě spotřeby. Jo a aby toho nebylo málo, tak se mi rola kontrolka ESP a hláka ESP/ASR system defaulty! Po vypnutí motoru a nastartování opt ve v pohodě. Ani tak nechci radu, co vechno to můe být, ikdy trochu ve skrytu due doufám, e někdo bude vědět, ale spí se chcu vykecat! Moju to toti moc neinteresuje. Tak musím v úterý zajet do LPG servisu a probrat to s něma, co s tím dělali. Nemohli překopat nějaký nastevení auta? Museli LPG systém skompaktobilitovat s řídící jednotkou, ne? Nebo patná bohatost směsy? Kdy jsem to před metrem kupoval a Jumep tu káru měl na diagu, tak to ádný problém ze vstřiky neukazovalo, tak nevím. No, uvidíme!
Zdar mistři! Tak mám v autě od čtvrtka LPG a dnes jsem s ním jel na dálnicu. Ve městě dobrý, ale po cestě do Otrokovic mě zarazila spotřeba podle BC, na beneli to ukazovalo před montáí LPG 7.5-8l/100km, dnes cesta tam i zpět, tj. 185km 10.8l/100km! Při řazení od 1-3 při 2500ot. začne auto kubat, pak přestane. Při pouití tempomatu, anstavení za 100 na 120, při překročení 115km/h auto ztratí výkon, tempomat se vypne a moment. spotř. roste na 25l a vý! Při selápnutí pedálu se ve uvede do normálu, kromě spotřeby. Jo a aby toho nebylo málo, tak se mi rola kontrolka ESP a hláka ESP/ASR system defaulty! Po vypnutí motoru a nastartování opt ve v pohodě. Ani tak nechci radu, co vechno to můe být, ikdy trochu ve skrytu due doufám, e někdo bude vědět, ale spí se chcu vykecat! Moju to toti moc neinteresuje. Tak musím v úterý zajet do LPG servisu a probrat to s něma, co s tím dělali. Nemohli překopat nějaký nastevení auta? Museli LPG systém skompaktobilitovat s řídící jednotkou, ne? Nebo patná bohatost směsy? Kdy jsem to před metrem kupoval a Jumep tu káru měl na diagu, tak to ádný problém ze vstřiky neukazovalo, tak nevím. No, uvidíme!
|
|
23.04.2011 20:43 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385660
|
|
tief
|
|
|
V klidu, vsetky tie zavady su nasledok nespravne nastaveneho pocitace na LPG a zaskubnutia motora pri chude zmesi. Ked to poriadne odladia v servise bude to vsetko OK ...
V klidu, vsetky tie zavady su nasledok nespravne nastaveneho pocitace na LPG a zaskubnutia motora pri chude zmesi. Ked to poriadne odladia v servise bude to vsetko OK ...
|
|
23.04.2011 21:07 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385667
|
|
Kulda
|
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX Break | Počet příspěvků: 209 |
|
|
Tak toto mě napadlo jako první, ale od zkuenýho, tak to znovu narovná záda. Dík. Prostě mě to trochu vystrailo. Čekal jsem, e pojedu tak kolem 9-10l/LPG, kdy to jezdím na beneli do 8l/100.. Ale BC ukazuje spotřebu PHM jako v beneli ikdy jedu na plyn, ne? Ono 15l/100 momentálka do mírného kopečka na nové dálnici u Kroměříe, tak to je síla! To nastavení počítače se musí udělat na LEXII, nebo to můou udělat v tom LPG servise? Jinak bych mohl počkat na sraz.
Tak toto mě napadlo jako první, ale od zkuenýho, tak to znovu narovná záda. Dík. Prostě mě to trochu vystrailo. Čekal jsem, e pojedu tak kolem 9-10l/LPG, kdy to jezdím na beneli do 8l/100.. Ale BC ukazuje spotřebu PHM jako v beneli ikdy jedu na plyn, ne? Ono 15l/100 momentálka do mírného kopečka na nové dálnici u Kroměříe, tak to je síla! To nastavení počítače se musí udělat na LEXII, nebo to můou udělat v tom LPG servise? Jinak bych mohl počkat na sraz.
|
|
23.04.2011 23:08 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2385689
|
|
tief
|
|
|
Oni musia nastavit LPG pocitac - konkretne presne mapovanie vstrikov resp. zavislost benzinoveho a plynoveho - do auta ako takeho vobec nesahaju ...
Oni musia nastavit LPG pocitac - konkretne presne mapovanie vstrikov resp. zavislost benzinoveho a plynoveho - do auta ako takeho vobec nesahaju ...
|
|
23.06.2011 12:56 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2398514
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...vstřiky proměřeny, zrepasovány, ani těmi se můj problém s cukáním nevyřeil..napadá někoho něco??
...vstřiky proměřeny, zrepasovány, ani těmi se můj problém s cukáním nevyřeil..napadá někoho něco??
|
|
24.06.2011 00:19 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2398682
|
|
jumep
|
|
|
tak posledne skusenosti s benzinom:
2.0i C5 1 - ako si mohol citat, riesil som teplotnu zahadologiu, co vypada ze bol problem v diagnostike
bola zla zapalovacia lista, menili sa sviecky a podstatny problem bol, zanesena nasavacia klapka a to dost brutalne + cele sanie + nutnost autoadaptacie
2.0i C5 2 - zanesena klapka a sanie - vycistenie sprayom sposobilo zadymenie garaze , autoadaptacia hodne pomohla, ale ma rozhadzany plyn, stale zle zostelovany a hadze to chybu bohatosti zmesy
dalsim problemom co je popisovany je zle zlozeny rozvod a dost chyb byva zo solenoidu ovladania premenliveho casovania vacky + dolezite je pouzivat spravny olej
skus demontovat sanie v akom stave ho mas (na vstrekovace maju ist nove tesnenia)
tak posledne skusenosti s benzinom:
2.0i C5 1 - ako si mohol citat, riesil som teplotnu zahadologiu, co vypada ze bol problem v diagnostike
bola zla zapalovacia lista, menili sa sviecky a podstatny problem bol, zanesena nasavacia klapka a to dost brutalne + cele sanie + nutnost autoadaptacie
2.0i C5 2 - zanesena klapka a sanie - vycistenie sprayom sposobilo zadymenie garaze :), autoadaptacia hodne pomohla, ale ma rozhadzany plyn, stale zle zostelovany a hadze to chybu bohatosti zmesy
dalsim problemom co je popisovany je zle zlozeny rozvod a dost chyb byva zo solenoidu ovladania premenliveho casovania vacky + dolezite je pouzivat spravny olej
skus demontovat sanie v akom stave ho mas (na vstrekovace maju ist nove tesnenia)
|
|
05.09.2011 12:45 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2411972
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...dalí anabáze po diagnostikách a snad nyní jsem se posunul dále. Měl jsem na 3 dny píchlý OBD konektor s paměovým zařízením, které snímalo vekerý chod auta. Poté se připojil konektor k pc a vyhodilo to různé grafy a diagnostik diagnostikoval chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru. Mělo by být patné těsnené pod hlavou, či prasklý krouek a tímto prostorem se dostává do motoru nepatrné mnoství oleje a proto to ranní kubání, ne se vypaří. Dnes jdu měřit tlak ve válci. Dám vědět..
...dalí anabáze po diagnostikách a snad nyní jsem se posunul dále. Měl jsem na 3 dny píchlý OBD konektor s paměovým zařízením, které snímalo vekerý chod auta. Poté se připojil konektor k pc a vyhodilo to různé grafy a diagnostik diagnostikoval :) chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru. Mělo by být patné těsnené pod hlavou, či prasklý krouek a tímto prostorem se dostává do motoru nepatrné mnoství oleje a proto to ranní kubání, ne se vypaří. Dnes jdu měřit tlak ve válci. Dám vědět..
|
|
06.09.2011 08:25 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412089
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Tlak na prvním válci 8 , na zbylých 7. Po schladnutí vude 7 , tak nevim, jak je moné, e ten válec, který by měl být patný ukazauje nejvyí hodnotu. Nevíte kolik by měl být správný tlak při 2.0 i 16V ?
Tlak na prvním válci 8 , na zbylých 7. Po schladnutí vude 7 , tak nevim, jak je moné, e ten válec, který by měl být patný ukazauje nejvyí hodnotu. Nevíte kolik by měl být správný tlak při 2.0 i 16V ?
|
|
06.09.2011 18:06 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412181
|
|
Darja
|
|
|
tlakem myslí kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
tlakem myslí kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
|
|
06.09.2011 19:28 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412192
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Darja napsal(a): tlakem myslí kompresi ve válci? Benzíny mají komprese okolo 10...
To je spočítaná komprese podle zdvihu.
Otázka je, jaké jsou ztráty a kolik naměří, kdy s tím bude točit startérem a místo svíčky bude připojená manometr (předpokládám, e tak se to měřilo)
Jeliko je na vech válcích cca toté, tak si myslím, e ten tlak bude OK.
To je spočítaná komprese podle zdvihu.
Otázka je, jaké jsou ztráty a kolik naměří, kdy s tím bude točit startérem a místo svíčky bude připojená manometr (předpokládám, e tak se to měřilo)
Jeliko je na vech válcích cca toté, tak si myslím, e ten tlak bude OK.
|
|
06.09.2011 20:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412201
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Ano, myslím tím kompresi ve válci. A měřeno to bylo přesně jak píe. Pokud je ok, tak proč diag vyhazuje pořád toté?
Ano, myslím tím kompresi ve válci. A měřeno to bylo přesně jak píe. Pokud je ok, tak proč diag vyhazuje pořád toté?:-(
|
|
06.09.2011 20:06 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412202
|
|
Darja
|
|
|
No já teda neznám jinej způsob, jak změřit komprese (holt jsem jen baba).
Podle mě je chybnej úsudek diagnostika.
No já teda neznám jinej způsob, jak změřit komprese (holt jsem jen baba).
Podle mě je chybnej úsudek diagnostika.
|
|
06.09.2011 21:13 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2412217
|
|
jumep
|
|
|
existuje este ina varianta merania tlakov, pomocou zataze startera, ale vtedy sa nevidi tlak, len sa da porovnat ci je vsade rovnaky
chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru
vsetko podla mna nasvedcuje falosnemu vzduchu v sani
dal by som dole rozvadzac a skontroloval ho, ci neni niekde prasknuty, ci vsetky tesnenia drzia ok a vymenil vsetky tesnenia na strikoch
cize kupit tieto sady tesneni a pustit sa do toho (+ cele to vycistit ked to bude dole):
1981 83 - 4x - tesnenie na vstrekovace
0348 S2 - 4x - tesnenie pod rozvadzac na hlave valcov
1635 W9 - 1x - tesnenie pod klapku
a tiez daj vedet po tomto zasahu ako to tam vypadalo
kotrolu prasknutia sprav dokladne !
existuje este ina varianta merania tlakov, pomocou zataze startera, ale vtedy sa nevidi tlak, len sa da porovnat ci je vsade rovnaky
chybu na prvním válci + chybu bohatosti směsi + nízká účinnost katalizátoru
vsetko podla mna nasvedcuje falosnemu vzduchu v sani
dal by som dole rozvadzac a skontroloval ho, ci neni niekde prasknuty, ci vsetky tesnenia drzia ok a vymenil vsetky tesnenia na strikoch
cize kupit tieto sady tesneni a pustit sa do toho (+ cele to vycistit ked to bude dole):
1981 83 - 4x - tesnenie na vstrekovace
0348 S2 - 4x - tesnenie pod rozvadzac na hlave valcov
1635 W9 - 1x - tesnenie pod klapku
a tiez daj vedet po tomto zasahu ako to tam vypadalo
kotrolu prasknutia sprav dokladne !
|
|
09.10.2011 22:02 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418160
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj, po dnením zkoumání a měnění dílů z druhé C5 mám nový poznatek
klapka, zapalovací a vstřikovací lita, EGR a podtlakový ventil jsou OK.
Motor se výdy po nastartování kucká a chvilku mu to trvá ne začne nějak běet a jde přidat plyn, ale po odpojení čidla teploty na motoru jde motor najendou jak pila , ale čidlo je přitom taky OK (zkoueli jsme s vedlejího auta)
tak co to můe být? je to něco s teplotou,a le čidlo teployt to není???
ahoj, po dnením zkoumání a měnění dílů z druhé C5 mám nový poznatek :-)
klapka, zapalovací a vstřikovací lita, EGR a podtlakový ventil jsou OK.
Motor se výdy po nastartování kucká a chvilku mu to trvá ne začne nějak běet a jde přidat plyn, ale po odpojení čidla teploty na motoru jde motor najendou jak pila :-), ale čidlo je přitom taky OK (zkoueli jsme s vedlejího auta)
tak co to můe být? je to něco s teplotou,a le čidlo teployt to není???
|
|
09.10.2011 22:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418161
|
|
jumep
|
|
|
bol si s tym na diagnostike?
bol si s tym na diagnostike?
|
|
10.10.2011 07:32 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2418182
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
jumep napsal(a): bol si s tym na diagnostike?
několikrát...ádný výsledek
C5 má jedno nebo dvě čidla teploty?
několikrát...ádný výsledek
C5 má jedno nebo dvě čidla teploty?
|
|
| |
|
|