Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / system engine fault 2.0i 16V LPG
|< < 1 2 3 4 > >|
21.06.2010 20:03 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2348837
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
podle me bylo cidlo v poradku
KTS neni diagnostika ale pouze predrazena ctecka,bohuzel...myslim ze nastaveni neprobehlo
muze byt i dira v sani,v podstate to muze byt cokoliv ...

21.06.2010 20:11 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2348842
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
díra v sani muze delat to, ze auto po 1km zacne jet bez cukani..?? ,,s tim vykonem bych souhlasil..

21.06.2010 20:19 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2348843
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no samozdrejme nemusi ale muze,zvlast lpg auto...tahle na dalku se opravdu blbe radi...nebo si udelej vejlet do Ol

26.06.2010 20:06 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2349234
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
..po dalsich 1500km mi auto hodilo chybu depolution system faulty..

a na dálnici sem zjistil, ze auto zrychluje o 200 % líp na tempomat než na plynovej pedál. třeba při 90km/h jízdy stačilo na tempomatu nastavit 130km/h a auto vyrazilo jak drak a pokud sem při tomto úkonu sešlápl plyn, tak se auto začalo spíš dusit

12.07.2010 19:57 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2350145
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
...tak po 3 týdnech sem se konečně dostal v original servisu na řadu, s napětím jsem celé dopoledne plus část odpoledne čekal na verdikt co s mým autíkem je, avšak ničeho kloudného jsem se nedočkal.
Auto bylo napíchlé na PROXII, ta nenašla žádnou chybu.
Na radu autodiaga jsem nechal nastavit škrtící klapku.
Dále mi byla přeprogramována ECM.
Bohužel se naprosto nic nezměnilo, už začínám být opravdu zoufalý po tom co mi řekli, že technika nic nenapadá.

13.07.2010 14:05 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2350180
Robert
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
když tvrdíš, že na tempomat tam výkon je a na povel plynového pedálu to nejede, co takhle závada snímače plynového pedálu nebo jeho blbé nastavení??

06.08.2010 19:51 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2352216
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
opět bych potřeboval radu.
Plynový pedál vyměněný nemám.
Po naježdění cca 1000km sen zpozoroval změnu, auto začalo mít pro mě uspokojující výkon ma stupně 1, 2, 3 bohužel stále na 4, 5 je auto velice líné. I tak mělo přeprogramování ECM něco do sebe. Ranní starty se bohužel nezlepšily, auto stále kilometr - dva cuká. Dokonce bych řekl, že se to zhoršilo, stačí, aby auto 5 hodin stálo a opět škube.
6.7. se mi rozvítilo na display DEPOLUTION SYSTEM FAULTY. Chod auta beze změny. Od té doby do teď se hláška objevuje při každém startu a svítí kontrolka motoru.
Co horší, před 3 dny při ranní jízdě do práce, po minutě samopřepnutí auta na plyn začalo auto dusit. ( Čím víc je sešláplý plyn, tím víc se dusí. ) Napadlo mě, že bych mohl pod plným plynem auto rozchodit, po sešlápnutí plného pedálu se na display objevila známá hláška plus začala dioda motoru blikat a na display nová hláška ESP/ASR faulty a auto se udusilo. (Na dvouproudové silnici za plného provozu.) Po nastartování a přepnutí na benzin však zas normálně šlapalo až do dneška. ( Podotýkám, že plyn mám Dnes opět naprasto to samé. Před měsícem na diagnostice bez chyb.
Napadá někoho něco?
Neváhal jsem a odvezl auto k mechanikovi, ten si jej přebral. Zítra uvidím.

06.08.2010 19:57 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2352217
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17329

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
teraz to uz padlo do nudzaku a mal by byt nejaky zaznam v diagnostike

stale si myslim ze si nenasiel / nenavstivil schopneho diagnostika

06.08.2010 19:59 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2352218
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Při psaní příspěvku mi volal mechanik, že jen tak náhodou koukal kolik mám vody a nádržka prázdná. Tak tam prý nalil 3 litry vody. Byl zavzdušněný motor. Mně přitom měřák ukazoval teplotu motoru normal v půlce.
Tipuje, že se bude někde ztrácet voda v motoru a že to by mohlo vysvětlovat to ranní škytání, než voda zmizí. Doufám,že nebude třeba půlit motor.

06.08.2010 22:24 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2352243
tezkac
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 189
99 Poslat soukromou zprávu
ahoj,

měl jsem velice podobný problém, a řešil jsem to velice dlouho, navštívil několik servisů a pořád nic, až můj plynař s neorigo diagnostikou mi vyčetl nějaký chybový kody s kterých vyšlo najevo, že mám problém se směsí. Po dalším zkoumání vyšlo najevo, že mi odešla vývěva co přifoukává vzduch někam do výfuku, takže jsem sehnal za 500,- Kč na vrakáči jinou a světe div, auto už necuká! Původní vývěva byla celá vysypaná a zrezlá....na 6ti letém autě. Nech si to někde zkontrolovat zda ti fouká, je to vepředu pod levým světlem, stačí vyndat a připojit na 12V a měl by foukat.

Minule v jiném příspěvku jsem psal, že C5 je dost ošizené auto....myslel jsme tím přsně takovéhlo věci které jsou nedotažené a někdo na nich při vývoji šetřil a nic nevydrží.

17.08.2010 11:20 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353236
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím,
tak vývěva by měla být v pořádku. Jinak se mi povedlo mít auto napíchlé při studeném startu na BOSH, kde vyskákalo několik kodu, vyšlo z nich, že mám v háji i zadní lambda sondu, variátor ..což mě netěší, protože se kvůli tomu musí půlit motor a tzn. těsnění pod hlavu, řemen, bufera...celkem 13tis. Nebýt pěule mé vysněné auto, už by šla z domu.

17.08.2010 11:43 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353239
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jen bych se zeptal coze je to ten variator ktery odhalila ta BOSCH "diagnostika" ??

17.08.2010 11:51 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353242
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
variator je soucatka co maj v huline za 6500,-kc a jestli si pamatuju dobre mechanikovo popsani fce, tak je to asi takhle:
variator reguluje pod spravnym tlakem, spravne mnozstvi pridavani oleje pri spalovani..mne pry to dela spravne az od urcitych otacek

17.08.2010 13:05 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353244
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
tak to se priznam ze mam mezery ..nevedel jsem ze existuje nejaka soucast motoru ktere pridava olej ,pod spravnym tlakem do spalovaciho prostoru...nemas nahodou cislo toho dilu ?

17.08.2010 13:48 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353247
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Já si myslela, že u auta je variátor regulátor časování vačky. O dávkování oleje při spalování bych se ráda dozvěděla víc

17.08.2010 20:25 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353304
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11800

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Asi nás ve škole moc nenaučili-původně jsem se nechtěl zapojovat do této diskuze,ale nedá mi to.O variátoru moc nevím jen to že je to jeden z typů převodů (v převodovce)používaných u moderních vozů (plynulí převod rychlosti). Kdysi dávno jsem se s tím setkal u kombajnu kde je to vidět variátor se skládal z dvou pohyblivích kladek propojených řemenem a sloužilo to k pohonu kombajnu(plynulá regulace rychlosti),bylo to ovládáno hydraulicky.Co vím tok tuto technologii dnes používá audi.Jinak v příručce pro automechaniky na straně 374.(né že bych to studoval,ale tak mne ten mechanik překvapil že jsem se zeptal mladýho jestli je něco takového teď neučí)

17.08.2010 20:32 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353306
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
no co je variator vim ale precti si to cele ..nedokazu si predstavit coby nebo jak by variator reguloval tlak oleje vstrikovaneho do spalovaciho prostoru..proto ma otazka
ten system u audi se jmenuje DSG6 nebo novejsi DSG7 (Direct Shift Gear) a misto variatoru (menice) je pouzit system dvou trecich spojek,jsou to v podstate dve samostatne prevodovky,jedna radi 1,2,3 ta druha 4,5,6, (7)
i tahle je ale prekonana a nova se jmenuje tusim S-Sonic ,o te ale vim uz prd

18.08.2010 09:00 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353337
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 441
U??vate? Poslat soukromou zprávu
A neradi nahodou ta DSG 1,3,5 a 2,4,6? To by mi prislo logickejsie.

18.08.2010 09:28 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353338
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6541

U??vate? Poslat soukromou zprávu
miskod napsal(a):
A neradi nahodou ta DSG 1,3,5 a 2,4,6? To by mi prislo logickejsie.

to vis ze jo,diky za opravu

19.08.2010 11:32 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG 2353419
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Koukám, že sem to tím variatorem docela rozštíp...každopádně, teď sem zase rozhozenej já, úpně se bojim nechat autíko opravovat, aby to nevyšlo v niveč ( už sem vyměnil kat.,lambdu - nic se nezměnilo ). V servisu citroen řekli, že neví. Další 2 mechanici také ne, jen tipují. Nevím jestli tady na jihu nemáme schopné citroen mechaniky nebo mám na ně smůlu, nebo mám zakleté auto. Už opravdu přemýšlím, že si udělám výlet do olomouce za diagem.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  
Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator