| | |
21.06.2010 20:03 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348837
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
podle me bylo cidlo v poradku
KTS neni diagnostika ale pouze predrazena ctecka,bohuzel...myslim ze nastaveni neprobehlo
muze byt i dira v sani,v podstate to muze byt cokoliv ...
podle me bylo cidlo v poradku
KTS neni diagnostika ale pouze predrazena ctecka,bohuzel...myslim ze nastaveni neprobehlo
muze byt i dira v sani,v podstate to muze byt cokoliv ...
|
|
21.06.2010 20:11 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348842
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
díra v sani muze delat to, ze auto po 1km zacne jet bez cukani..?? ,,s tim vykonem bych souhlasil..
díra v sani muze delat to, ze auto po 1km zacne jet bez cukani..?? ,,s tim vykonem bych souhlasil..
|
|
21.06.2010 20:19 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348843
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no samozdrejme nemusi ale muze,zvlast lpg auto...tahle na dalku se opravdu blbe radi...nebo si udelej vejlet do Ol
no samozdrejme nemusi ale muze,zvlast lpg auto...tahle na dalku se opravdu blbe radi...nebo si udelej vejlet do Ol
|
|
26.06.2010 20:06 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2349234
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
..po dalsich 1500km mi auto hodilo chybu depolution system faulty..
a na dálnici sem zjistil, ze auto zrychluje o 200 % líp na tempomat ne na plynovej pedál. třeba při 90km/h jízdy stačilo na tempomatu nastavit 130km/h a auto vyrazilo jak drak a pokud sem při tomto úkonu selápl plyn, tak se auto začalo spí dusit
..po dalsich 1500km mi auto hodilo chybu depolution system faulty..
a na dálnici sem zjistil, ze auto zrychluje o 200 % líp na tempomat ne na plynovej pedál. třeba při 90km/h jízdy stačilo na tempomatu nastavit 130km/h a auto vyrazilo jak drak a pokud sem při tomto úkonu selápl plyn, tak se auto začalo spí dusit
|
|
12.07.2010 19:57 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2350145
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
...tak po 3 týdnech sem se konečně dostal v original servisu na řadu, s napětím jsem celé dopoledne plus část odpoledne čekal na verdikt co s mým autíkem je, avak ničeho kloudného jsem se nedočkal.
Auto bylo napíchlé na PROXII, ta nenala ádnou chybu.
Na radu autodiaga jsem nechal nastavit krtící klapku.
Dále mi byla přeprogramována ECM.
Bohuel se naprosto nic nezměnilo, u začínám být opravdu zoufalý po tom co mi řekli, e technika nic nenapadá.
...tak po 3 týdnech sem se konečně dostal v original servisu na řadu, s napětím jsem celé dopoledne plus část odpoledne čekal na verdikt co s mým autíkem je, avak ničeho kloudného jsem se nedočkal.
Auto bylo napíchlé na PROXII, ta nenala ádnou chybu.
Na radu autodiaga jsem nechal nastavit krtící klapku.
Dále mi byla přeprogramována ECM.
Bohuel se naprosto nic nezměnilo, u začínám být opravdu zoufalý po tom co mi řekli, e technika nic nenapadá.
|
|
13.07.2010 14:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2350180
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
kdy tvrdí, e na tempomat tam výkon je a na povel plynového pedálu to nejede, co takhle závada snímače plynového pedálu nebo jeho blbé nastavení??
kdy tvrdí, e na tempomat tam výkon je a na povel plynového pedálu to nejede, co takhle závada snímače plynového pedálu nebo jeho blbé nastavení??
|
|
06.08.2010 19:51 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2352216
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zdravím,
opět bych potřeboval radu.
Plynový pedál vyměněný nemám.
Po najedění cca 1000km sen zpozoroval změnu, auto začalo mít pro mě uspokojující výkon ma stupně 1, 2, 3 bohuel stále na 4, 5 je auto velice líné. I tak mělo přeprogramování ECM něco do sebe. Ranní starty se bohuel nezlepily, auto stále kilometr - dva cuká. Dokonce bych řekl, e se to zhorilo, stačí, aby auto 5 hodin stálo a opět kube.
6.7. se mi rozvítilo na display DEPOLUTION SYSTEM FAULTY. Chod auta beze změny. Od té doby do teď se hláka objevuje při kadém startu a svítí kontrolka motoru.
Co horí, před 3 dny při ranní jízdě do práce, po minutě samopřepnutí auta na plyn začalo auto dusit. ( Čím víc je seláplý plyn, tím víc se dusí. ) Napadlo mě, e bych mohl pod plným plynem auto rozchodit, po selápnutí plného pedálu se na display objevila známá hláka plus začala dioda motoru blikat a na display nová hláka ESP/ASR faulty a auto se udusilo. (Na dvouproudové silnici za plného provozu.) Po nastartování a přepnutí na benzin vak zas normálně lapalo a do dneka. ( Podotýkám, e plyn mám Dnes opět naprasto to samé. Před měsícem na diagnostice bez chyb.
Napadá někoho něco?
Neváhal jsem a odvezl auto k mechanikovi, ten si jej přebral. Zítra uvidím.
Zdravím,
opět bych potřeboval radu.
Plynový pedál vyměněný nemám.
Po najedění cca 1000km sen zpozoroval změnu, auto začalo mít pro mě uspokojující výkon ma stupně 1, 2, 3 bohuel stále na 4, 5 je auto velice líné. I tak mělo přeprogramování ECM něco do sebe. Ranní starty se bohuel nezlepily, auto stále kilometr - dva cuká. Dokonce bych řekl, e se to zhorilo, stačí, aby auto 5 hodin stálo a opět kube.
6.7. se mi rozvítilo na display DEPOLUTION SYSTEM FAULTY. Chod auta beze změny. Od té doby do teď se hláka objevuje při kadém startu a svítí kontrolka motoru.
Co horí, před 3 dny při ranní jízdě do práce, po minutě samopřepnutí auta na plyn začalo auto dusit. ( Čím víc je seláplý plyn, tím víc se dusí. ) Napadlo mě, e bych mohl pod plným plynem auto rozchodit, po selápnutí plného pedálu se na display objevila známá hláka plus začala dioda motoru blikat a na display nová hláka ESP/ASR faulty a auto se udusilo. (Na dvouproudové silnici za plného provozu.) Po nastartování a přepnutí na benzin vak zas normálně lapalo a do dneka. ( Podotýkám, e plyn mám :) Dnes opět naprasto to samé. Před měsícem na diagnostice bez chyb.
Napadá někoho něco?
Neváhal jsem a odvezl auto k mechanikovi, ten si jej přebral. Zítra uvidím.
|
|
06.08.2010 19:57 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2352217
|
|
jumep
|
|
|
teraz to uz padlo do nudzaku a mal by byt nejaky zaznam v diagnostike
stale si myslim ze si nenasiel / nenavstivil schopneho diagnostika
teraz to uz padlo do nudzaku a mal by byt nejaky zaznam v diagnostike
stale si myslim ze si nenasiel / nenavstivil schopneho diagnostika
|
|
06.08.2010 19:59 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2352218
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Při psaní příspěvku mi volal mechanik, e jen tak náhodou koukal kolik mám vody a nádrka prázdná. Tak tam prý nalil 3 litry vody. Byl zavzduněný motor. Mně přitom měřák ukazoval teplotu motoru normal v půlce.
Tipuje, e se bude někde ztrácet voda v motoru a e to by mohlo vysvětlovat to ranní kytání, ne voda zmizí. Doufám,e nebude třeba půlit motor.
Při psaní příspěvku mi volal mechanik, e jen tak náhodou koukal kolik mám vody a nádrka prázdná. Tak tam prý nalil 3 litry vody. Byl zavzduněný motor. Mně přitom měřák ukazoval teplotu motoru normal v půlce.
Tipuje, e se bude někde ztrácet voda v motoru a e to by mohlo vysvětlovat to ranní kytání, ne voda zmizí. Doufám,e nebude třeba půlit motor.
|
|
06.08.2010 22:24 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2352243
|
|
tezkac
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X Break | Počet příspěvků: 189 |
|
|
ahoj,
měl jsem velice podobný problém, a řeil jsem to velice dlouho, navtívil několik servisů a pořád nic, a můj plynař s neorigo diagnostikou mi vyčetl nějaký chybový kody s kterých vylo najevo, e mám problém se směsí. Po dalím zkoumání vylo najevo, e mi odela vývěva co přifoukává vzduch někam do výfuku, take jsem sehnal za 500,- Kč na vrakáči jinou a světe div, auto u necuká! Původní vývěva byla celá vysypaná a zrezlá....na 6ti letém autě. Nech si to někde zkontrolovat zda ti fouká, je to vepředu pod levým světlem, stačí vyndat a připojit na 12V a měl by foukat.
Minule v jiném příspěvku jsem psal, e C5 je dost oizené auto....myslel jsme tím přsně takovéhlo věci které jsou nedotaené a někdo na nich při vývoji etřil a nic nevydrí.
ahoj,
měl jsem velice podobný problém, a řeil jsem to velice dlouho, navtívil několik servisů a pořád nic, a můj plynař s neorigo diagnostikou mi vyčetl nějaký chybový kody s kterých vylo najevo, e mám problém se směsí. Po dalím zkoumání vylo najevo, e mi odela vývěva co přifoukává vzduch někam do výfuku, take jsem sehnal za 500,- Kč na vrakáči jinou a světe div, auto u necuká! Původní vývěva byla celá vysypaná a zrezlá....na 6ti letém autě. Nech si to někde zkontrolovat zda ti fouká, je to vepředu pod levým světlem, stačí vyndat a připojit na 12V a měl by foukat.
Minule v jiném příspěvku jsem psal, e C5 je dost oizené auto....myslel jsme tím přsně takovéhlo věci které jsou nedotaené a někdo na nich při vývoji etřil a nic nevydrí.
|
|
17.08.2010 11:20 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353236
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zdravím,
tak vývěva by měla být v pořádku. Jinak se mi povedlo mít auto napíchlé při studeném startu na BOSH, kde vyskákalo několik kodu, vylo z nich, e mám v háji i zadní lambda sondu, variátor ..co mě netěí, protoe se kvůli tomu musí půlit motor a tzn. těsnění pod hlavu, řemen, bufera...celkem 13tis. Nebýt pěule mé vysněné auto, u by la z domu.
Zdravím,
tak vývěva by měla být v pořádku. Jinak se mi povedlo mít auto napíchlé při studeném startu na BOSH, kde vyskákalo několik kodu, vylo z nich, e mám v háji i zadní lambda sondu, variátor ..co mě netěí, protoe se kvůli tomu musí půlit motor a tzn. těsnění pod hlavu, řemen, bufera...celkem 13tis. Nebýt pěule mé vysněné auto, u by la z domu.
|
|
17.08.2010 11:43 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353239
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jen bych se zeptal coze je to ten variator ktery odhalila ta BOSCH "diagnostika" ??
jen bych se zeptal coze je to ten variator ktery odhalila ta BOSCH "diagnostika" ??
|
|
17.08.2010 11:51 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353242
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
variator je soucatka co maj v huline za 6500,-kc a jestli si pamatuju dobre mechanikovo popsani fce, tak je to asi takhle:
variator reguluje pod spravnym tlakem, spravne mnozstvi pridavani oleje pri spalovani..mne pry to dela spravne az od urcitych otacek
variator je soucatka co maj v huline za 6500,-kc a jestli si pamatuju dobre mechanikovo popsani fce, tak je to asi takhle:
variator reguluje pod spravnym tlakem, spravne mnozstvi pridavani oleje pri spalovani..mne pry to dela spravne az od urcitych otacek
|
|
17.08.2010 13:05 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353244
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
tak to se priznam ze mam mezery ..nevedel jsem ze existuje nejaka soucast motoru ktere pridava olej ,pod spravnym tlakem do spalovaciho prostoru...nemas nahodou cislo toho dilu ?
tak to se priznam ze mam mezery ..nevedel jsem ze existuje nejaka soucast motoru ktere pridava olej ,pod spravnym tlakem do spalovaciho prostoru...nemas nahodou cislo toho dilu ?
|
|
17.08.2010 13:48 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353247
|
|
Darja
|
|
|
Já si myslela, e u auta je variátor regulátor časování vačky. O dávkování oleje při spalování bych se ráda dozvěděla víc
Já si myslela, e u auta je variátor regulátor časování vačky. O dávkování oleje při spalování bych se ráda dozvěděla víc :D
|
|
17.08.2010 20:25 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353304
|
|
jruze
|
|
|
Asi nás ve kole moc nenaučili-původně jsem se nechtěl zapojovat do této diskuze,ale nedá mi to.O variátoru moc nevím jen to e je to jeden z typů převodů (v převodovce)pouívaných u moderních vozů (plynulí převod rychlosti). Kdysi dávno jsem se s tím setkal u kombajnu kde je to vidět variátor se skládal z dvou pohyblivích kladek propojených řemenem a slouilo to k pohonu kombajnu(plynulá regulace rychlosti),bylo to ovládáno hydraulicky.Co vím tok tuto technologii dnes pouívá audi.Jinak v příručce pro automechaniky na straně 374.(né e bych to studoval,ale tak mne ten mechanik překvapil e jsem se zeptal mladýho jestli je něco takového teď neučí)
Asi nás ve kole moc nenaučili-původně jsem se nechtěl zapojovat do této diskuze,ale nedá mi to.O variátoru moc nevím jen to e je to jeden z typů převodů (v převodovce)pouívaných u moderních vozů (plynulí převod rychlosti). Kdysi dávno jsem se s tím setkal u kombajnu kde je to vidět variátor se skládal z dvou pohyblivích kladek propojených řemenem a slouilo to k pohonu kombajnu(plynulá regulace rychlosti),bylo to ovládáno hydraulicky.Co vím tok tuto technologii dnes pouívá audi.Jinak v příručce pro automechaniky na straně 374.(né e bych to studoval,ale tak mne ten mechanik překvapil e jsem se zeptal mladýho jestli je něco takového teď neučí):-o
|
|
17.08.2010 20:32 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353306
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no co je variator vim ale precti si to cele ..nedokazu si predstavit coby nebo jak by variator reguloval tlak oleje vstrikovaneho do spalovaciho prostoru..proto ma otazka
ten system u audi se jmenuje DSG6 nebo novejsi DSG7 (Direct Shift Gear) a misto variatoru (menice) je pouzit system dvou trecich spojek,jsou to v podstate dve samostatne prevodovky,jedna radi 1,2,3 ta druha 4,5,6, (7)
i tahle je ale prekonana a nova se jmenuje tusim S-Sonic ,o te ale vim uz prd
no co je variator vim ale precti si to cele ;)..nedokazu si predstavit coby nebo jak by variator reguloval tlak oleje vstrikovaneho do spalovaciho prostoru..proto ma otazka
ten system u audi se jmenuje DSG6 nebo novejsi DSG7 (Direct Shift Gear) a misto variatoru (menice) je pouzit system dvou trecich spojek,jsou to v podstate dve samostatne prevodovky,jedna radi 1,2,3 ta druha 4,5,6, (7)
i tahle je ale prekonana a nova se jmenuje tusim S-Sonic ,o te ale vim uz prd :D
|
|
18.08.2010 09:00 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353337
|
|
miskod
|
|
|
A neradi nahodou ta DSG 1,3,5 a 2,4,6? To by mi prislo logickejsie.
A neradi nahodou ta DSG 1,3,5 a 2,4,6? To by mi prislo logickejsie.
|
|
18.08.2010 09:28 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353338
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
miskod napsal(a): A neradi nahodou ta DSG 1,3,5 a 2,4,6? To by mi prislo logickejsie.
to vis ze jo,diky za opravu
to vis ze jo,diky za opravu
|
|
19.08.2010 11:32 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2353419
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Koukám, e sem to tím variatorem docela roztíp...kadopádně, teď sem zase rozhozenej já, úpně se bojim nechat autíko opravovat, aby to nevylo v niveč ( u sem vyměnil kat.,lambdu - nic se nezměnilo ). V servisu citroen řekli, e neví. Dalí 2 mechanici také ne, jen tipují. Nevím jestli tady na jihu nemáme schopné citroen mechaniky nebo mám na ně smůlu, nebo mám zakleté auto. U opravdu přemýlím, e si udělám výlet do olomouce za diagem.
Koukám, e sem to tím variatorem docela roztíp...kadopádně, teď sem zase rozhozenej já, úpně se bojim nechat autíko opravovat, aby to nevylo v niveč ( u sem vyměnil kat.,lambdu - nic se nezměnilo ). V servisu citroen řekli, e neví. Dalí 2 mechanici také ne, jen tipují. Nevím jestli tady na jihu nemáme schopné citroen mechaniky nebo mám na ně smůlu, nebo mám zakleté auto. U opravdu přemýlím, e si udělám výlet do olomouce za diagem.:-(
|
|
| |
|
|