| | |
10.06.2010 20:39 -
system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347790
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
Zdravím vechny,
zhruba před 3 týdny jsem si dovezl C5 2.0i 16V II Break. Ihned jsem nechal vyměnit olej, svíčky, filtry, vyčistil krtící klapku. Prvních 600km ve v pořádku ( pouze mi přilo, e auto netáhne jak by mělo ). Kadé rano sem měl problém při startování za studena. Auto nechtělo naskočit doba cca 10 sekund, někdy po startu i chcípla, poté sem zpozoroval, e otáčkoměr litá mezi 500 - 1500 otáčkami . Prvních 200m se auto dusilo, poté jak kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem a auto celý den jezdilo výtečně.
Ráno to samé znovu a jetě se na display objevila chyba: __system engine fault___ + chyba tempomatu.
Sebral sem se a jel ke známemu mechanikovi na diagnostiku . Ta nala chybu krtící klapky vdy společně s tempomatem ( v minulosti 15x smazány), chybné hodnoty u první lambda sondy.
Mechanik mi doporučil repasnout katalizátor a novou lambda sondu . Po konzultaci s mechanikem citroen jsme autu dodali novou lambdu pro LPG,CNG original citroen. Tedy repas katalizátoru mě vyel na 8000tis a nová lambda na 2800kc.
Po vyzvednutí auta sem najezdil 80 km ve ok ,´druhý den ráno opět nechtěla naskočit ovem bez chyb. Ten den sem najezdil 200km a auto jak kdyby umřelo, nemá sílu při mírnějím kopci řadím za 4 . Není rozdíl při jízdě na plyn či benzín.
Mechanik nyní spoléhá na vadné čidlo teploty motoru - kvuli blbym startum. A na chybu nové lambda sondy. V sobotu ji dám znovu napíchnout a uvidim.
Neřeil někdo stejný problém?? Díky za kadou pomoc
Zdravím vechny,
zhruba před 3 týdny jsem si dovezl C5 2.0i 16V II Break. Ihned jsem nechal vyměnit olej, svíčky, filtry, vyčistil krtící klapku. Prvních 600km ve v pořádku ( pouze mi přilo, e auto netáhne jak by mělo ). Kadé rano sem měl problém při startování za studena. Auto nechtělo naskočit doba cca 10 sekund, někdy po startu i chcípla, poté sem zpozoroval, e otáčkoměr litá mezi 500 - 1500 otáčkami . Prvních 200m se auto dusilo, poté jak kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem a auto celý den jezdilo výtečně.
Ráno to samé znovu a jetě se na display objevila chyba: __system engine fault___ + chyba tempomatu.
Sebral sem se a jel ke známemu mechanikovi na diagnostiku . Ta nala chybu krtící klapky vdy společně s tempomatem ( v minulosti 15x smazány), chybné hodnoty u první lambda sondy.
Mechanik mi doporučil repasnout katalizátor a novou lambda sondu . Po konzultaci s mechanikem citroen jsme autu dodali novou lambdu pro LPG,CNG original citroen. Tedy repas katalizátoru mě vyel na 8000tis a nová lambda na 2800kc.
Po vyzvednutí auta sem najezdil 80 km ve ok ,´druhý den ráno opět nechtěla naskočit ovem bez chyb. Ten den sem najezdil 200km a auto jak kdyby umřelo, nemá sílu při mírnějím kopci řadím za 4 . Není rozdíl při jízdě na plyn či benzín.
Mechanik nyní spoléhá na vadné čidlo teploty motoru - kvuli blbym startum. A na chybu nové lambda sondy. V sobotu ji dám znovu napíchnout a uvidim.
Neřeil někdo stejný problém?? Díky za kadou pomoc
|
|
10.06.2010 21:39 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347792
|
|
tief
|
|
|
tu je kazda rada draha, idealne napojit diagnostiku pri pokuse startovat a vidis co sa tam v motore deje ... oprava typu "spolieham sa na to ze to asi bude toto" sa ti moze docela predrazit ...
tu je kazda rada draha, idealne napojit diagnostiku pri pokuse startovat a vidis co sa tam v motore deje ... oprava typu "spolieham sa na to ze to asi bude toto" sa ti moze docela predrazit ...
|
|
10.06.2010 21:42 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347794
|
|
C5stepan
|
|
|
Velice podobně se jednu dobu chovala moje C5 I - stejná motorizace - bez plynu. Hláka přitom byla "patné výfukové zplodiny". Diagnoza servisu Citroen - nefunkční turbinka přidávání vzduchu do motoru, připravte si 11000,-Kč. Nechal jsem si ukázat, kde to je a s kamarády jsme za hodku odstranili z vrtulky kus izolační pásky (motorek se netočil), vyměnili vypálenou pojistku a bylo po problému. Nevím, jsem laik, ale moná je to i Tvůj problém.
Velice podobně se jednu dobu chovala moje C5 I - stejná motorizace - bez plynu. Hláka přitom byla "patné výfukové zplodiny". Diagnoza servisu Citroen - nefunkční turbinka přidávání vzduchu do motoru, připravte si 11000,-Kč. Nechal jsem si ukázat, kde to je a s kamarády jsme za hodku odstranili z vrtulky kus izolační pásky (motorek se netočil), vyměnili vypálenou pojistku a bylo po problému. Nevím, jsem laik, ale moná je to i Tvůj problém;-).
|
|
11.06.2010 11:15 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347824
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
udelali jste zakladni nastaveni ?..tyhle motory jsou na to hodne citlive,zvlast pri provozu na LPG
udelali jste zakladni nastaveni ?..tyhle motory jsou na to hodne citlive,zvlast pri provozu na LPG
|
|
11.06.2010 21:36 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347861
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
autodiag : prosimte, základní nastavení udělám přes diagnostiku nebo je na to nějaký zvlátní postup??
autodiag : prosimte, základní nastavení udělám přes diagnostiku nebo je na to nějaký zvlátní postup??
|
|
11.06.2010 21:52 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347863
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ano diagnostikou a samozdrejme preple na BA
ano diagnostikou a samozdrejme preple na BA
|
|
11.06.2010 22:49 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347866
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
autodiag: tím nastavením se můe zlepit i to startování nebo to má vliv jen na výkon auta..? dá se nějakým způsobem odzkouet zapalovací lita? abych ji případně nemusel měnit. na předchozím autě xantii jsem ji té měnil při 180000km
autodiag: tím nastavením se můe zlepit i to startování nebo to má vliv jen na výkon auta..? dá se nějakým způsobem odzkouet zapalovací lita? abych ji případně nemusel měnit. na předchozím autě xantii jsem ji té měnil při 180000km
|
|
11.06.2010 22:50 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347867
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
nastaveni hlavne vynuluje predesle hodnoty a nastavo klapku
lista se da vyzkouset osciloscopem
nastaveni hlavne vynuluje predesle hodnoty a nastavo klapku
lista se da vyzkouset osciloscopem
|
|
12.06.2010 18:15 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347877
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
akorát sem se vrátil od člověka co dělá v citroenu,,napíchl mi pětuli na original citroen diagnostiku, ve absolutně v pořádku, akorát cívky mají o 0,10 mení hodnoty, co je podle něj zanedbatelné.
On vidí chybu v aktualizaci softwaru řídící jednotky a nastavení krtící klapky..
take v pondělí sjedu do citroenu aktualizovat software a uvidi se. Prý záleitost 700kč
těd u jen doufám, e se dílo zdaří
akorát sem se vrátil od člověka co dělá v citroenu,,napíchl mi pětuli na original citroen diagnostiku, ve absolutně v pořádku, akorát cívky mají o 0,10 mení hodnoty, co je podle něj zanedbatelné.
On vidí chybu v aktualizaci softwaru řídící jednotky a nastavení krtící klapky..
take v pondělí sjedu do citroenu aktualizovat software a uvidi se. Prý záleitost 700kč
těd u jen doufám, e se dílo zdaří
|
|
13.06.2010 09:00 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2347885
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
aktualizaci sw se nic nezmeni,ale to zakladni nastaveni klapky je to co potrebujes
aktualizaci sw se nic nezmeni,ale to zakladni nastaveni klapky je to co potrebujes
|
|
21.06.2010 17:50 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348815
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
vyměnené čidlo teploty motoru, nastavená krtící klapka a problém přetrvává...
na diagnostice bez chyb..
u začínám být zoufalý
vyměnené čidlo teploty motoru, nastavená krtící klapka a problém přetrvává...
na diagnostice bez chyb..
u začínám být zoufalý
|
|
21.06.2010 18:00 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348819
|
|
jumep
|
|
|
to ze nehlasi chybu neznamena ze tam neni, pri online udajoch by malo byt vidiet co je uhnute a od toho sa odpichnut
diagnostiku ako uz x krat bolo povedane treba pouzivat nielen na citanie a mazanie zavad a ked nestacia stacionarne udaje, tak sa treba vybrat na cestu a sledovat udaje v zatazi na ceste
nakonec to moze byt niekde dierka v sani, podtlakove cidlo, atd. atd. atd.
to ze nehlasi chybu neznamena ze tam neni, pri online udajoch by malo byt vidiet co je uhnute a od toho sa odpichnut
diagnostiku ako uz x krat bolo povedane treba pouzivat nielen na citanie a mazanie zavad a ked nestacia stacionarne udaje, tak sa treba vybrat na cestu a sledovat udaje v zatazi na ceste
nakonec to moze byt niekde dierka v sani, podtlakove cidlo, atd. atd. atd.
|
|
21.06.2010 18:07 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348821
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
kdyby to četl nějakej budějčák a měl tip na opravce v okolí kterej má DIAGNOSTIKU a je ochoten někam vyjet, -dejte echo
jinak ho v pátek polu do citroenu, u na to nemám nervy
kdyby to četl nějakej budějčák a měl tip na opravce v okolí kterej má DIAGNOSTIKU a je ochoten někam vyjet, -dejte echo
jinak ho v pátek polu do citroenu, u na to nemám nervy
|
|
21.06.2010 19:10 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348831
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
proc jsi menil teplotni cidlo ?
jakou diagnostikou se provedlo nastaveni klapky ?
na BA nebo LPG?
proc jsi menil teplotni cidlo ?
jakou diagnostikou se provedlo nastaveni klapky ?
na BA nebo LPG?
|
|
21.06.2010 19:32 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348832
|
|
cit
|
|
|
Vyměň zapalovací litu.
Vyměň zapalovací litu.
|
|
21.06.2010 19:40 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348833
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to by hlasilo vynechani X valce
to by hlasilo vynechani X valce
|
|
21.06.2010 19:47 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348835
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
cit : lista je promerena a je v cajku, kdyby to byla lista, tak jde auto na 2-3 valce a to bych poznal i ja lajk , hlavne sem ji menil na xantii pred rokem a pamatuju se jak se auto chovalo
cit : lista je promerena a je v cajku, kdyby to byla lista, tak jde auto na 2-3 valce a to bych poznal i ja lajk :) , hlavne sem ji menil na xantii pred rokem a pamatuju se jak se auto chovalo
|
|
21.06.2010 19:54 -
Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
|
2348836
|
|
sanchez
|
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215k | Počet příspěvků: 113 |
|
|
autodiag : klapka byla nastavena na Bosch, protoze v origos citroenu je nemocnej mechanik , mam to nastavovany pres kamarada zdarma, tak sem si rikal, ze za to nic nedam nez se jim technik uzdravi ,,a samozrejme na benzin
cidlo se menilo protoze, bosch ukazoval po 10 min po nastartovani 70 stupnu, za hodinu jizdy ukazavoval 94 stupnu a po 2 hodinach v klidu, taky ukazoval 94, coz memu mechanikovi bylo divne..
autodiag : klapka byla nastavena na Bosch, protoze v origos citroenu je nemocnej mechanik :) , mam to nastavovany pres kamarada zdarma, tak sem si rikal, ze za to nic nedam nez se jim technik uzdravi ,,a samozrejme na benzin
cidlo se menilo protoze, bosch ukazoval po 10 min po nastartovani 70 stupnu, za hodinu jizdy ukazavoval 94 stupnu a po 2 hodinach v klidu, taky ukazoval 94, coz memu mechanikovi bylo divne..
|
|
| |
|
|