| | |
18.05.2019 13:13 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223013
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Takze, pre niekoho druheho. Ak bude chciet menit to cidlo na 2.0 HDi RHH, tak filterbox cely von, inak to neskusat.
Ale, chyba u mna v tom cidle neni. Vymenene, a aj napriek tomu, 8 sekund po starte, alebo po starte a odbrzdeni to zacne hulakat a na budikoch zobrazi teplotu max, s vystraznou hlaskou.
Cidlo nafty to asi tiez nebude, kedze jej teplotu cez OBD zobrazuje.
Napada ma este ci neni na klime cidlo tlaku a aj teploty, kedze mi klima pocas tej poruchy nejde
Takze, pre niekoho druheho. Ak bude chciet menit to cidlo na 2.0 HDi RHH, tak filterbox cely von, inak to neskusat.
Ale, chyba u mna v tom cidle neni. Vymenene, a aj napriek tomu, 8 sekund po starte, alebo po starte a odbrzdeni to zacne hulakat a na budikoch zobrazi teplotu max, s vystraznou hlaskou.
Cidlo nafty to asi tiez nebude, kedze jej teplotu cez OBD zobrazuje.
Napada ma este ci neni na klime cidlo tlaku a aj teploty, kedze mi klima pocas tej poruchy nejde
|
|
18.05.2019 20:45 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223033
|
|
jumep
|
|
|
chce to nacitat niecim inym a pozret parametre ze ktora teplota je mimo
chce to nacitat niecim inym a pozret parametre ze ktora teplota je mimo
|
|
18.05.2019 22:25 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223051
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Nuz, pohladame Citron servis
Ktora teplota je mimo? Kolko ich je? Teplota vzduchu, co je vo vahe, teplota paliva (funkcne), teplota chl. kvapaliny (funkcne) a snimac teploty v sp. zrkadle (funkcne) to fso. Na klime som teplotne cidlo nenasiel, teda, okrem cidla proti namrzaniu vyparnika, ktore tam z principu byt musi. Aj ked mi je to zvlastne, ze podla coho pri zapnutej klime zapina saharu??? Takze by tam teplotne cidlo malo byt
Nuz, pohladame Citron servis
Ktora teplota je mimo? Kolko ich je? Teplota vzduchu, co je vo vahe, teplota paliva (funkcne), teplota chl. kvapaliny (funkcne) a snimac teploty v sp. zrkadle (funkcne) to fso. Na klime som teplotne cidlo nenasiel, teda, okrem cidla proti namrzaniu vyparnika, ktore tam z principu byt musi. Aj ked mi je to zvlastne, ze podla coho pri zapnutej klime zapina saharu??? Takze by tam teplotne cidlo malo byt
|
|
18.05.2019 22:39 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223053
|
|
jumep
|
|
|
mas tam este teplotu za intercoolerom (teplotne cidlo spolu s tlakovym - 1920 QR)
vaha, chladiaca kvapalina, nafta
sahara sa spusta pre klimu nie na zaklade teploty, ale tlaku v okruhu
potom este teplota vyfuku, ale ta ma svoju vlastnu hlasku ak nechodi
mas tam este teplotu za intercoolerom (teplotne cidlo spolu s tlakovym - 1920 QR)
vaha, chladiaca kvapalina, nafta
sahara sa spusta pre klimu nie na zaklade teploty, ale tlaku v okruhu
potom este teplota vyfuku, ale ta ma svoju vlastnu hlasku ak nechodi
|
|
19.05.2019 12:19 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223090
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@Jumep
Peto,sahara se spusti i pri vysoke teplote chladiva a vetsinou pri tom odpoji nebo omezi vykon kompresoru (dle typu)
@Jumep
Peto,sahara se spusti i pri vysoke teplote chladiva a vetsinou pri tom odpoji nebo omezi vykon kompresoru (dle typu)
|
|
19.05.2019 18:52 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223105
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Mementalne riesim nemocnicu
Neviem ci v pondelok budem schopny ist do toho servisu. Ak som dobre hladal, tak na klime je asi iba dvojpinove, neviem ci snima aj teplotu, nemam kde zistit, ale v nahradnych dieloch sa uvadza, ze je to snimac tlaku.
Este jednu moznost skusim, ako pri windows, restart
Mementalne riesim nemocnicu :-))))
Neviem ci v pondelok budem schopny ist do toho servisu. Ak som dobre hladal, tak na klime je asi iba dvojpinove, neviem ci snima aj teplotu, nemam kde zistit, ale v nahradnych dieloch sa uvadza, ze je to snimac tlaku.
Este jednu moznost skusim, ako pri windows, restart :-d
|
|
20.05.2019 09:20 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223142
|
|
jruze
|
|
|
Já si myslím e teplotu chladiva to neumí , ale je to dedukce jednotky na vzrůstající-vysoký tlak chladiva a ochrana systému spustí saharu a vypne-omezí výkon kompresoru(jinak se sahara spoutí při zapnuté klimatizaci jen na pomalou rychlost) - není přeplněná klimatizace ?(na okruhu klimatizace je snímač tlaku = je-li nízký nebo vysoký ochrana systému vypne kompresor - při vysokém sepne saharu na max výkon.Vysoká teplota paliva nespustí saharu ale omezí výkon motoru (mám to zasebou na X7 RHR = nebyl to snímač který to hlásilo ale kablík ze 3/4 přeruený-hlásilo to trvalou chybu ale měřil - při delí jízdě a provozní teplotě to sníilo výkon = chyba na polubáku ádná) teplota výfuku ? nevidím důvod proč by se kvůli tomu spoutěla sahara kdy je teplota chadící kapaliny v normě. Moná se pletu ale ....
Já si myslím e teplotu chladiva to neumí , ale je to dedukce jednotky na vzrůstající-vysoký tlak chladiva a ochrana systému spustí saharu a vypne-omezí výkon kompresoru(jinak se sahara spoutí při zapnuté klimatizaci jen na pomalou rychlost) - není přeplněná klimatizace ?(na okruhu klimatizace je snímač tlaku = je-li nízký nebo vysoký ochrana systému vypne kompresor - při vysokém sepne saharu na max výkon.Vysoká teplota paliva nespustí saharu ale omezí výkon motoru (mám to zasebou na X7 RHR = nebyl to snímač který to hlásilo ale kablík ze 3/4 přeruený-hlásilo to trvalou chybu ale měřil - při delí jízdě a provozní teplotě to sníilo výkon = chyba na polubáku ádná) teplota výfuku ? nevidím důvod proč by se kvůli tomu spoutěla sahara kdy je teplota chadící kapaliny v normě. Moná se pletu ale ....
|
|
20.05.2019 10:36 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223149
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Pokial viem, tak sahara mi pri studenom motore nebezi, aj napriek hlaske o vysokej teplote. Skusil som test sahary cez to OBD, a v tom teste ju spusti. Nie, vykon nemam obmedzeny, motoricky je vsetko OK, aspon co sa tyka dojmov. Proste, nieco tam keca o vysokej teplote chlad. kvapaliny a neni to tym teplotnym cidlom (jeho vymena nepomohla, cez OBD ukazuje realnu hodnotu, ba aj budiky dakych 8 sekund po starte zobrazuju realnu teplotu.
Zacinam si mysliet, ze chyba bude v BSI.
Pokial viem, tak sahara mi pri studenom motore nebezi, aj napriek hlaske o vysokej teplote. Skusil som test sahary cez to OBD, a v tom teste ju spusti. Nie, vykon nemam obmedzeny, motoricky je vsetko OK, aspon co sa tyka dojmov. Proste, nieco tam keca o vysokej teplote chlad. kvapaliny a neni to tym teplotnym cidlom (jeho vymena nepomohla, cez OBD ukazuje realnu hodnotu, ba aj budiky dakych 8 sekund po starte zobrazuju realnu teplotu.
Zacinam si mysliet, ze chyba bude v BSI.
|
|
20.05.2019 12:16 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3223153
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Pokial viem, tak sahara mi pri studenom motore nebezi, aj napriek hlaske o vysokej teplote. Skusil som test sahary cez to OBD, a v tom teste ju spusti. Nie, vykon nemam obmedzeny, motoricky je vsetko OK, aspon co sa tyka dojmov. Proste, nieco tam keca o vysokej teplote chlad. kvapaliny a neni to tym teplotnym cidlom (jeho vymena nepomohla, cez OBD ukazuje realnu hodnotu, ba aj budiky dakych 8 sekund po starte zobrazuju realnu teplotu.
Zacinam si mysliet, ze chyba bude v BSI.
Saharu ovládá ECU ne BSI (a to co jsem uvedl byl jen příklad a můj problém - to e to taky dovedlo měřit teplotu paliva a bylo to v kabelái) - chová se to stejně při zaplé i vyplé klimě? Kdy si to nenačte správně ECU mohl by se spustit ,,ochranej reim" - domluv se s autodiagem
Saharu ovládá ECU ne BSI (a to co jsem uvedl byl jen příklad a můj problém - to e to taky dovedlo měřit teplotu paliva a bylo to v kabelái) - chová se to stejně při zaplé i vyplé klimě? Kdy si to nenačte správně ECU mohl by se spustit ,,ochranej reim" - domluv se s autodiagem ;-)
|
|
01.06.2019 00:57 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224291
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
jumep napsal(a): mas tam este teplotu za intercoolerom (teplotne cidlo spolu s tlakovym - 1920 QR)
vaha, chladiaca kvapalina, nafta
sahara sa spusta pre klimu nie na zaklade teploty, ale tlaku v okruhu
potom este teplota vyfuku, ale ta ma svoju vlastnu hlasku ak nechodi
Peto, myslim, ze si trafil.
Mam info, ze pokial odide to cidlo 1920QR (teplota) , tak je dosadena daka minusova hodnota, no na budikoch to bude robit kraval o prehriatom motore.
A uz aj cez to OBD mi vyhodilo chybu o teplote nasavaneho vzduchu (konecne).
Preco taka kravovina, ked to nema logiku, neviem, este aj klimu to vyradi a pritom, motor neda do nudzaku.
Zial, ako som pisal, momentalne som invalid, ale to cidlo skusim objednat a snad ho syn vymeni bez ujmy na zdravi .
Potom dam vediet.
Peto, myslim, ze si trafil.
Mam info, ze pokial odide to cidlo 1920QR (teplota) , tak je dosadena daka minusova hodnota, no na budikoch to bude robit kraval o prehriatom motore.
A uz aj cez to OBD mi vyhodilo chybu o teplote nasavaneho vzduchu (konecne).
Preco taka kravovina, ked to nema logiku, neviem, este aj klimu to vyradi a pritom, motor neda do nudzaku.
Zial, ako som pisal, momentalne som invalid, ale to cidlo skusim objednat a snad ho syn vymeni bez ujmy na zdravi :-d .
Potom dam vediet.
|
|
01.06.2019 10:23 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224325
|
|
jruze
|
|
|
Je to zřejmě součástka která jim zůstala(nevěděli jak ji vyuít a kam ji dát) oni toti ji původně dávali na biturbo do C5 II , ale do biturba v X7 na ní zapomněli tak jí nacpali aspoň do 120Kw (take pokud ji softvérově odstraní se zřejmě nic dít nebude nebo?) - stejný motor stejná emisní norma (biturbo) jí buď má nebo nemá = tak k čemu to vlastně je ? (jestli to řídí směs tak nevím proč to některý motor má a druhý ne přitom emise jsou u obou ve stejné normě a ta je pro oba stejná a i při měření)
Je to zřejmě součástka která jim zůstala(nevěděli jak ji vyuít a kam ji dát:-d) oni toti ji původně dávali na biturbo do C5 II , ale do biturba v X7 na ní zapomněli tak jí nacpali aspoň do 120Kw :-)))) (take pokud ji softvérově odstraní se zřejmě nic dít nebude nebo?) - stejný motor stejná emisní norma (biturbo) jí buď má nebo nemá = tak k čemu to vlastně je ? (jestli to řídí směs tak nevím proč to některý motor má a druhý ne přitom emise jsou u obou ve stejné normě a ta je pro oba stejná a i při měření):-o
|
|
01.06.2019 12:45 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224338
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Snimanie tlaku za turbom chapem, potrebne (aj ked teoreticky aj bez toho by sa dalo zaobist). Snimanie teploty v sani, tesne pred motorom podla mna uz tak potrebne neni. RJ by si mala vediet dopocitat objem plniaceho vzduchu z vahy vzduhu, teploty nasavaneho vzduchu, polohy EGR a toho tlaku.
Otazkou je, ci vobec RJ ten udaj aj spracovava ako potrebny, kedze v pripade chyby je tam minusova hodnota ale budiky ukazuju max. Mozno ako zalozny udaj, v pripade poruchy vahy vzduchu? Aj to by v takom pripade mohla RJ dosadit teplotu napriklad zo snimaca v zrkadle. Je to len EURO 5, este u EURO 6 by som chapal, ze RJ potrebuje co najpresnejsie, aktualne informacie.
Ani ziaden nudzovy rezim sa nekona, prejav motora normalny. Akurat absurdita s tou klimou, ze ju odpoji.
V pondelok mi to vymeni, uvidime. Ak nepomoze, tak o tyzden budem musiet ist niekam na diag.
Snimanie tlaku za turbom chapem, potrebne (aj ked teoreticky aj bez toho by sa dalo zaobist). Snimanie teploty v sani, tesne pred motorom podla mna uz tak potrebne neni. RJ by si mala vediet dopocitat objem plniaceho vzduchu z vahy vzduhu, teploty nasavaneho vzduchu, polohy EGR a toho tlaku.
Otazkou je, ci vobec RJ ten udaj aj spracovava ako potrebny, kedze v pripade chyby je tam minusova hodnota ale budiky ukazuju max. Mozno ako zalozny udaj, v pripade poruchy vahy vzduchu? Aj to by v takom pripade mohla RJ dosadit teplotu napriklad zo snimaca v zrkadle. Je to len EURO 5, este u EURO 6 by som chapal, ze RJ potrebuje co najpresnejsie, aktualne informacie.
Ani ziaden nudzovy rezim sa nekona, prejav motora normalny. Akurat absurdita s tou klimou, ze ju odpoji.
V pondelok mi to vymeni, uvidime. Ak nepomoze, tak o tyzden budem musiet ist niekam na diag.
|
|
01.06.2019 19:22 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224398
|
|
jruze
|
|
|
eisy811 napsal(a): Snimanie tlaku za turbom chapem, potrebne (aj ked teoreticky aj bez toho by sa dalo zaobist). Snimanie teploty v sani, tesne pred motorom podla mna uz tak potrebne neni. RJ by si mala vediet dopocitat objem plniaceho vzduchu z vahy vzduhu, teploty nasavaneho vzduchu, polohy EGR a toho tlaku.
Otazkou je, ci vobec RJ ten udaj aj spracovava ako potrebny, kedze v pripade chyby je tam minusova hodnota ale budiky ukazuju max. Mozno ako zalozny udaj, v pripade poruchy vahy vzduchu? Aj to by v takom pripade mohla RJ dosadit teplotu napriklad zo snimaca v zrkadle. Je to len EURO 5, este u EURO 6 by som chapal, ze RJ potrebuje co najpresnejsie, aktualne informacie.
Ani ziaden nudzovy rezim sa nekona, prejav motora normalny. Akurat absurdita s tou klimou, ze ju odpoji.
V pondelok mi to vymeni, uvidime. Ak nepomoze, tak o tyzden budem musiet ist niekam na diag.
Váhu to snímá jednotka s ní pracuje- pokud ji odpojí a jednotka nemá údaj tak se ,,přepne" do jiného programu a v něm motor nejede jak má (některé jednotky ani nevyhodí chybu) ale to je spí pro autodiaga , no mne spí udivilo e stejný motor v novějím typu auta nemotřebuje kyslíkovou sondu (snímání teploty výfukovích plynů nebo co to snímá) - oba motory stejnou normu.
Váhu to snímá jednotka s ní pracuje- pokud ji odpojí a jednotka nemá údaj tak se ,,přepne" do jiného programu a v něm motor nejede jak má (některé jednotky ani nevyhodí chybu) ale to je spí pro autodiaga , no mne spí udivilo e stejný motor v novějím typu auta nemotřebuje kyslíkovou sondu (snímání teploty výfukovích plynů nebo co to snímá) - oba motory stejnou normu.
|
|
02.06.2019 19:19 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224466
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
eisy811 napsal(a): Snimanie teploty v sani, tesne pred motorom podla mna uz tak potrebne neni. RJ by si mala vediet dopocitat objem plniaceho vzduchu z vahy vzduhu, teploty nasavaneho vzduchu, polohy EGR a toho tlaku.
dle teploty nasavaneho vzduchu,mimo jine, se nasledne vypocita davka paliva a nektere postprocesy regenerace filtru pevnych castic
dle teploty nasavaneho vzduchu,mimo jine, se nasledne vypocita davka paliva a nektere postprocesy regenerace filtru pevnych castic
|
|
05.06.2019 12:51 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3224983
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Len pokracovanie. Cidlo vymenene, chyba pretrvava.
Skusim dako zliezt schodami a pozriet, zmerat poistky v BSI, ci nahodou neni rachnuta na saharu.
Inak uz dochadzaju napady
Ano, viem, Citroen, diagnostika, tam sa mozno dozvediet viac. Ale to buduci tyzden. Akurat obava z toho, ze mi akurat povedia v podstate to iste a riesenie vzhladom na vymenene dva snimace nebudu mat.
Len pokracovanie. Cidlo vymenene, chyba pretrvava.
Skusim dako zliezt schodami a pozriet, zmerat poistky v BSI, ci nahodou neni rachnuta na saharu.
Inak uz dochadzaju napady :nevim
Ano, viem, Citroen, diagnostika, tam sa mozno dozvediet viac. Ale to buduci tyzden. Akurat obava z toho, ze mi akurat povedia v podstate to iste a riesenie vzhladom na vymenene dva snimace nebudu mat.
|
|
11.06.2019 16:19 -
Re: teplota chladící kapaliny
|
3226048
|
|
eisy811
|
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 809 |
|
|
Pokracovanie.
Dnes navsteva servisu (Peugeot, koli blizkosti).
Zavadu mi odstranili. Zevraj bol problem v konektoroch pri sahare, tak vyhodili ten kratky zvazok a dako to prekopali a napojili.
Takze uz to nehlasi chybu a aj klima ide.
Len skoda, ze tam nemali chlapa, co im robi elektriku, ze ma 2 tyzdne dovolenku
Pokracovanie.
Dnes navsteva servisu (Peugeot, koli blizkosti).
Zavadu mi odstranili. Zevraj bol problem v konektoroch pri sahare, tak vyhodili ten kratky zvazok a dako to prekopali a napojili.
Takze uz to nehlasi chybu a aj klima ide.
Len skoda, ze tam nemali chlapa, co im robi elektriku, ze ma 2 tyzdne dovolenku
|
|
| |
|
|