| | |
20.05.2010 22:10 -
2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345777
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Ahoj vsichni, musim se tu malinko vypovidat a doufam ze najdu nekoho, kdo mi alespon malinko pomuze. To ze jsem blbec, kterej slapl do hovna a ted se v nem rochni jsem uz zjistil . Driv se mi koupe ojetych aut darila, mel jsem 405 Mi16 a 406 V6 combi, obe byla skvela auta a koncern PSA a Peugeot zejmena me ucaroval tak, ze jsem zalozil www.peugeot-club.cz a byl nekolik let v jeho cele. Vloni jsem si koupil 1007, ktera, ackoliv to bylo skoro nove auto, se proste sere tak, jak jsem to u predeslych o mnoho let starsich a ojetych aut nepoznal, nicmene jsem se nepoucil a vynikajici 406 jsem vymenil za jednu nadhernou C5 II 2,2 HDI s automatem a tim se mi splnily vsechny me nocni mury .
Vsechno zacalo uz cestou z bazaru, kde jsem si auto koupil. V polovine cesty se pri razeni ozvala strasliva rana z prevodovky a auto prestalo jet na D, R a ani na sekvenci nereagovalo, jedina moznost, jak se s nim dalo popojet bylo kupodivu na neutral, diky tomu jsem nezustal stat na najezdu na dalnici ale mohl hned sjet na benzinku, ktera byla nastesti hned za najezdem. V bazaru se zachovali nanejvys solidne, prijeli pro me odtahovou sluzbou a vratili mi vsechny penize s tim, ze az to opravi, tak se mi ozvou, jestli o nej budu mit jeste zajem nebo ne. Jeste musim dodat, ze ten den, byly krute mrazy a teplota nevylezla nad -20°C, jestli to melo vliv nebo ne, to nevim. Nicmene po dvou tydnech se mi ozvali, ze je auto opravene, jestli o nej mam stale zajem, a protoze jsem byl az po usi zamilovan, tak jsem kyvl, ze ano. Auto bylo opravene a fungovalo relativne spravne, museli vymenit spalene lamely v prevodovce a prevodovy olej. Pak uz jsem domu dojel bez problemu, auto pak dostalo bezny servis, jako je olej, brzdy, rozvody, filtry atd. Az dosud to vypada na Happy End, ale to co nasledovalo stalo za to.
Auto proste kopalo pri razeni z jednicky na dvojku a to docela dost, zalezi jestli je motor v zaberu nebo ne, nejhorsi jsou rozjezdy, kdy je motor v zaberu okolo 2000 ot. Tak jsem se rozhodl ze si najdu nejaky servis na automaticke prevodovky v Praze a okoli a necham tuto zavadu odstranit, podle telefonatu jsem si vybral jeden z nich, radsi ho tady zatim nebudu jmenovat a auto jsem tam odvezl. Bylo mi receno, ze je to naprosto bezna zavada ze se musi vymenit, tzv. "mozek" tzn dil, ve kterem jsou vsechny ovladaci ventily a hydromenic. Tak jsme se na tom domluvili sepsali jsme smlouvu (smlouva sama je na samostatnoui kapitolu), kde byl odhad ceny na 50000 Kc a prace mela byt hotova shruba do tydne, jde v podstate jenom o to vymenit dve soucastky. Po tydnu mi zavolali, ze by potrebovali zaplatit zalohu 35000 Kc, ja blahove uposlechl a zaplatil, dalsi tri tydny se nic nedelo a do telefonu uz zacinali byt dost neprijemni. Po mesici mi zavolali, ze dily jsou vymeneny, ale sviti diagnostika (znama hlaska Antipollution fault) a ze nemuzou prevodovku naprogramovat a ze to je fap filtr, ze to meli na diagnostice a ze to hlasi ze se musi vymenit a ze kdyz tu hlasku smazou, tak se po nastartovani hned objevi, ze se tam leje mocovina a ze mi sezenou novej za 30000 Kc , coz jsem odmitl s tim, ze to si vyresim ve svem servisu. Tak jsem si pro auto jel. Dalsi sok me cekal hned pri placeni. Z dohodnute sumy 50000 Kc se vyklubalo 70000 Kc a aby toho nebylo malo, tak na tachometru bylo o 2000 km vic nez kdyz jsem ho tam daval a prazdna nadrz, vzhledem k tomu jake zakony tady mame a jakou smlouvu jsem podepsal mi nezbylo nic jineho nez zatnout zuby a zaplatit .
Auto jsem dovezl do servisu, kam normalne jezdim a nechal ho napichnout na diagnostiku, zjistili chybu, byla to nejaka prechodna hlaska od ESP (shodou okolnosti jsem mel tu samou zavadu s 1007), chybu vymazali a od te doby se jiz neobjevila. Prevodovka se od te vymeny chova malinko lepe, ale stejne skube, coz je pry spusobene tim, ze ridici jednotka prevodovky neni naprogramovana. Ubehl asi mesic a ja najel cca 1000 km. Pro jistotu jsem dal auto jeste jednou na diagnostiku, jestli se nekde nejaka chyba zase neobjevila a vsechno bylo v poradku.
Ze servisu, kde mi opravovali prevodku mi volali, ze jestli je vsechno v poradku, tak by mi provedli to naprogramovani prevodovky a melo by to jiz vsechno fungovat. Tento tyden mi to vyslo, abych tam auto dal, tak jsem ho tam odvezl. Nechal jsem si napsat potvrzeni (snad jsem se jiz dostatecne poucil), ze uz nebudu nic platit. Slibili mi, ze to jeste ten den bude hotove. Asi uhodnete, ze nebylo a ni se neozvali. Tak jsem jim volal, kde je problem, na coz mi rekli, ze prevodovku naprogramovali, ale ze mam rozbitej motor . Auto pry dal skube a muze za to motor. Abych byl uprimny, tak auto se pri rozjezdech chova tak jako kolegovi v tomto prispevku .link. ale to jsem povazoval za vlastnost.
Tak ted nevim co s tim, rozhodne vim, ze zitra si auto ze servisu vyzvednu at se deje co se deje, moje duvera v nej je rovna 0. Nicmene to budu muset stejne nejak vyresit. Obavam se toho, ze kdyz to dam do jineho servisu, tak se dozvim, ze zadny "mozek" nebo menic nikdo nemenil, me trefi slak a dalsich prebytecnych 70000 na opravu uz nemam a o ceskem soudnictvi si doopravdy nedelam iluze, uz jsem se jednou soudil, sice uspesne, ale 12 let!!! Nebo se s mirim s tim, ze to proste skube a ze me oskubali .
Jestli mate pro me pochopeni nebo dokonce nejakou radu, budu za ni velmi rad.
Ahoj vsichni, musim se tu malinko vypovidat a doufam ze najdu nekoho, kdo mi alespon malinko pomuze. To ze jsem blbec, kterej slapl do hovna a ted se v nem rochni jsem uz zjistil :-(. Driv se mi koupe ojetych aut darila, mel jsem 405 Mi16 a 406 V6 combi, obe byla skvela auta a koncern PSA a Peugeot zejmena me ucaroval tak, ze jsem zalozil www.peugeot-club.cz a byl nekolik let v jeho cele. Vloni jsem si koupil 1007, ktera, ackoliv to bylo skoro nove auto, se proste sere tak, jak jsem to u predeslych o mnoho let starsich a ojetych aut nepoznal, nicmene jsem se nepoucil a vynikajici 406 jsem vymenil za jednu nadhernou C5 II 2,2 HDI s automatem a tim se mi splnily vsechny me nocni mury :-(.
Vsechno zacalo uz cestou z bazaru, kde jsem si auto koupil. V polovine cesty se pri razeni ozvala strasliva rana z prevodovky a auto prestalo jet na D, R a ani na sekvenci nereagovalo, jedina moznost, jak se s nim dalo popojet bylo kupodivu na neutral, diky tomu jsem nezustal stat na najezdu na dalnici ale mohl hned sjet na benzinku, ktera byla nastesti hned za najezdem. V bazaru se zachovali nanejvys solidne, prijeli pro me odtahovou sluzbou a vratili mi vsechny penize s tim, ze az to opravi, tak se mi ozvou, jestli o nej budu mit jeste zajem nebo ne. Jeste musim dodat, ze ten den, byly krute mrazy a teplota nevylezla nad -20°C, jestli to melo vliv nebo ne, to nevim. Nicmene po dvou tydnech se mi ozvali, ze je auto opravene, jestli o nej mam stale zajem, a protoze jsem byl az po usi zamilovan, tak jsem kyvl, ze ano. Auto bylo opravene a fungovalo relativne spravne, museli vymenit spalene lamely v prevodovce a prevodovy olej. Pak uz jsem domu dojel bez problemu, auto pak dostalo bezny servis, jako je olej, brzdy, rozvody, filtry atd. Az dosud to vypada na Happy End, ale to co nasledovalo stalo za to.
Auto proste kopalo pri razeni z jednicky na dvojku a to docela dost, zalezi jestli je motor v zaberu nebo ne, nejhorsi jsou rozjezdy, kdy je motor v zaberu okolo 2000 ot. Tak jsem se rozhodl ze si najdu nejaky servis na automaticke prevodovky v Praze a okoli a necham tuto zavadu odstranit, podle telefonatu jsem si vybral jeden z nich, radsi ho tady zatim nebudu jmenovat a auto jsem tam odvezl. Bylo mi receno, ze je to naprosto bezna zavada ze se musi vymenit, tzv. "mozek" tzn dil, ve kterem jsou vsechny ovladaci ventily a hydromenic. Tak jsme se na tom domluvili sepsali jsme smlouvu (smlouva sama je na samostatnoui kapitolu), kde byl odhad ceny na 50000 Kc a prace mela byt hotova shruba do tydne, jde v podstate jenom o to vymenit dve soucastky. Po tydnu mi zavolali, ze by potrebovali zaplatit zalohu 35000 Kc, ja blahove uposlechl a zaplatil, dalsi tri tydny se nic nedelo a do telefonu uz zacinali byt dost neprijemni. Po mesici mi zavolali, ze dily jsou vymeneny, ale sviti diagnostika (znama hlaska Antipollution fault) a ze nemuzou prevodovku naprogramovat a ze to je fap filtr, ze to meli na diagnostice a ze to hlasi ze se musi vymenit a ze kdyz tu hlasku smazou, tak se po nastartovani hned objevi, ze se tam leje mocovina :-o a ze mi sezenou novej za 30000 Kc :-o, coz jsem odmitl s tim, ze to si vyresim ve svem servisu. Tak jsem si pro auto jel. Dalsi sok me cekal hned pri placeni. Z dohodnute sumy 50000 Kc se vyklubalo 70000 Kc :-o a aby toho nebylo malo, tak na tachometru bylo o 2000 km vic nez kdyz jsem ho tam daval a prazdna nadrz, vzhledem k tomu jake zakony tady mame a jakou smlouvu jsem podepsal mi nezbylo nic jineho nez zatnout zuby a zaplatit :-((((.
Auto jsem dovezl do servisu, kam normalne jezdim a nechal ho napichnout na diagnostiku, zjistili chybu, byla to nejaka prechodna hlaska od ESP (shodou okolnosti jsem mel tu samou zavadu s 1007), chybu vymazali a od te doby se jiz neobjevila. Prevodovka se od te vymeny chova malinko lepe, ale stejne skube, coz je pry spusobene tim, ze ridici jednotka prevodovky neni naprogramovana. Ubehl asi mesic a ja najel cca 1000 km. Pro jistotu jsem dal auto jeste jednou na diagnostiku, jestli se nekde nejaka chyba zase neobjevila a vsechno bylo v poradku.
Ze servisu, kde mi opravovali prevodku mi volali, ze jestli je vsechno v poradku, tak by mi provedli to naprogramovani prevodovky a melo by to jiz vsechno fungovat. Tento tyden mi to vyslo, abych tam auto dal, tak jsem ho tam odvezl. Nechal jsem si napsat potvrzeni (snad jsem se jiz dostatecne poucil), ze uz nebudu nic platit. Slibili mi, ze to jeste ten den bude hotove. Asi uhodnete, ze nebylo a ni se neozvali. Tak jsem jim volal, kde je problem, na coz mi rekli, ze prevodovku naprogramovali, ale ze mam rozbitej motor :-o. Auto pry dal skube a muze za to motor. Abych byl uprimny, tak auto se pri rozjezdech chova tak jako kolegovi v tomto prispevku http://www.c5club.cz/diskuze/motor-prevodovka-vyfukovy-system/2344846-motor-vubec-%5C-netahne%5C/ ale to jsem povazoval za vlastnost.
Tak ted nevim co s tim, rozhodne vim, ze zitra si auto ze servisu vyzvednu at se deje co se deje, moje duvera v nej je rovna 0. Nicmene to budu muset stejne nejak vyresit. Obavam se toho, ze kdyz to dam do jineho servisu, tak se dozvim, ze zadny "mozek" nebo menic nikdo nemenil, me trefi slak a dalsich prebytecnych 70000 na opravu uz nemam a o ceskem soudnictvi si doopravdy nedelam iluze, uz jsem se jednou soudil, sice uspesne, ale 12 let!!! Nebo se s mirim s tim, ze to proste skube a ze me oskubali :-((((.
Jestli mate pro me pochopeni nebo dokonce nejakou radu, budu za ni velmi rad.
|
|
20.05.2010 22:20 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345778
|
|
tief
|
|
|
Ahoj
bohuzel zla sprava, okradli ta ... v prevodovke proste zhoreli lamely - najskor nasledok nikdy nevymeneho oleja a faktu ze auto dlsi cas stalo. Kecy o vymene mozgu - lez, cena fapu - lez, informace ze mas rozbity motor a preto kope autoat - lez. Kecy o tom ze sa automat musi naprogramovat - lez.
je mi lito ...
Ahoj
bohuzel zla sprava, okradli ta ... v prevodovke proste zhoreli lamely - najskor nasledok nikdy nevymeneho oleja a faktu ze auto dlsi cas stalo. Kecy o vymene mozgu - lez, cena fapu - lez, informace ze mas rozbity motor a preto kope autoat - lez. Kecy o tom ze sa automat musi naprogramovat - lez.
je mi lito ...
|
|
20.05.2010 22:22 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345779
|
|
Darja
|
|
|
No, nestačím se divit.
Proč si to dotoh el znova a uvěřil bazarníkům, e je opravena tak drahá věc jako AP, to nechápu... já bych zmizela jako pouk ve vířivce
A ten servis jmenuj, dej jej do www.ccca.cz, moná pomůe někomu jinému uetřit 70tisíc...
P.S. Stačilo si přečíst klub...
No, nestačím se divit.
Proč si to dotoh el znova a uvěřil bazarníkům, e je opravena tak drahá věc jako AP, to nechápu... já bych zmizela jako pouk ve vířivce :D
A ten servis jmenuj, dej jej do www.ccca.cz, moná pomůe někomu jinému uetřit 70tisíc...
P.S. Stačilo si přečíst klub...:-(
|
|
20.05.2010 22:23 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345780
|
|
tief
|
|
|
Mimochodom nechces zverejnit tych zlodejov ? nech sa im kazdy moze vyhnut ? idealne do www.ccca.cz
Mimochodom nechces zverejnit tych zlodejov ? nech sa im kazdy moze vyhnut ? idealne do www.ccca.cz
|
|
20.05.2010 22:26 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345781
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
zverejnim ho, az tam nebude auto nevim co by s tim jeste udelali.
zverejnim ho, az tam nebude auto nevim co by s tim jeste udelali.
|
|
20.05.2010 22:26 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345782
|
|
jumep
|
|
|
Osobne by som povedal ze si spravil uz chybu v tom ze si ten automat nereklamoval v bazare druhy krat ako pretrvavajucu skrytu zavadu.
Presne tak ako pise tief, nieco naprogramovat mozno, upgrade fw, ale ten ma spojitost s niecim inym.
Pokial si mal peugeot, tam je ta ista prevodovka, preco si sa nechal takto napalit cece?
Dalsia vec je ze to auto bude mat asi hodne vela kilometrov.
a) sudnictvo nesudnictvo, 70t je dost na to nechat sa okradnut
b) zhanaj si prevodovku starsiu
fap stoji v citroene original 16000 vymena ... o tom co sa s tym da robit je tu popisane hodne
Osobne by som povedal ze si spravil uz chybu v tom ze si ten automat nereklamoval v bazare druhy krat ako pretrvavajucu skrytu zavadu.
Presne tak ako pise tief, nieco naprogramovat mozno, upgrade fw, ale ten ma spojitost s niecim inym.
Pokial si mal peugeot, tam je ta ista prevodovka, preco si sa nechal takto napalit cece?
Dalsia vec je ze to auto bude mat asi hodne vela kilometrov.
a) sudnictvo nesudnictvo, 70t je dost na to nechat sa okradnut
b) zhanaj si prevodovku starsiu
fap stoji v citroene original 16000 vymena ... o tom co sa s tym da robit je tu popisane hodne
|
|
20.05.2010 22:32 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345784
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
jumep napsal(a): Osobne by som povedal ze si spravil uz chybu v tom ze si ten automat nereklamoval v bazare druhy krat ako pretrvavajucu skrytu zavadu.
Ano vim a nepoznavam se, normalne si na hlavu srat nenecham.
jumep napsal(a): Presne tak ako pise tief, nieco naprogramovat mozno, upgrade fw, ale ten ma spojitost s niecim inym.
Pokial si mal peugeot, tam je ta ista prevodovka, preco si sa nechal takto napalit cece?
Mel mel, ale s manualni prevodvkou, to je muj prvni automat.
jumep napsal(a): Dalsia vec je ze to auto bude mat asi hodne vela kilometrov.
a) sudnictvo nesudnictvo, 70t je dost na to nechat sa okradnut
b) zhanaj si prevodovku starsiu
fap stoji v citroene original 16000 vymena ... o tom co sa s tym da robit je tu popisane hodne
Kolik to ma skutecne najeto nevim, jestli kilometry nesedi, tak si s tim musel dat nekdo peknou praci (servisni knizka, vsechny stitky v motoru, vymazani z ridici jednotky, pretoceni tachometru)
Kolik to ma skutecne najeto nevim, jestli kilometry nesedi, tak si s tim musel dat nekdo peknou praci (servisni knizka, vsechny stitky v motoru, vymazani z ridici jednotky, pretoceni tachometru)
|
|
20.05.2010 22:35 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345785
|
|
tief
|
|
|
no uz teraz skoda plakat, myslim ze jedine rozumne riesenie je zohnat inu prevodovku a prehodit to , vzhledem k tomu ze sa v tom vrtali odbornici v bazare a odbornici s tejto zatial nemenovanej firme tak sa bojm ze automat bude uz len na dve veci ...
no uz teraz skoda plakat, myslim ze jedine rozumne riesenie je zohnat inu prevodovku a prehodit to , vzhledem k tomu ze sa v tom vrtali odbornici v bazare a odbornici s tejto zatial nemenovanej firme tak sa bojm ze automat bude uz len na dve veci :-( ...
|
|
20.05.2010 22:36 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345786
|
|
jumep
|
|
|
servisna knizka, neni problem, zmazanie jednotiek, ty lepsi preflashuju a auto zije az od km ktore nastavili .. inak to chce pozret v diag co a ako ... ak je vyflashovane, km uz nikdy nezistis .. ale si si isty ze to bolo stocene...
ak si mal / mas club, o AP sa tam muselo toho riesit dost
pokial si zrucny, odporucam ti spravit si tu prevodovku sam .. ak nie ... zhanaj druhu
servisna knizka, neni problem, zmazanie jednotiek, ty lepsi preflashuju a auto zije az od km ktore nastavili .. inak to chce pozret v diag co a ako ... ak je vyflashovane, km uz nikdy nezistis .. ale si si isty ze to bolo stocene...
ak si mal / mas club, o AP sa tam muselo toho riesit dost
pokial si zrucny, odporucam ti spravit si tu prevodovku sam .. ak nie ... zhanaj druhu
|
|
20.05.2010 22:38 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345787
|
|
Darja
|
|
|
masinka napsal(a): Kolik to ma skutecne najeto nevim, jestli kilometry nesedi, tak si s tim musel dat nekdo peknou praci (servisni knizka, vsechny stitky v motoru, vymazani z ridici jednotky, pretoceni tachometru)
98% C5 je stočených... Moc práce to není
O automatech jsem něco sepsala... .link. Počti, nasbírej info.
koda, e ses neporadil s někým z klubu. Ono je lepí zajet na koupi s diagnostikou a někým, kdo u pár C5 viděl.
Začínají se sem toti tahat neskutečné ojeté jebky (pánové prominou)...
98% C5 je stočených... Moc práce to není :)
O automatech jsem něco sepsala... http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/automaticke-prevodovky-v-c5 Počti, nasbírej info.
koda, e ses neporadil s někým z klubu. Ono je lepí zajet na koupi s diagnostikou a někým, kdo u pár C5 viděl.
Začínají se sem toti tahat neskutečné ojeté jebky (pánové prominou)...:-(
|
|
20.05.2010 22:40 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345788
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Jsem to napsal nepresne, ten bazar byl jenom sprostredkovatel a prodaval to nekdo, kdo taha auta z nemecka a ten to nechaval nekde opravit.
Automaty se na peugeot clubu moc neresily a kdyz, tak byli odkazani k citroenakum, protoze jich v Peugeotech je velmi malo.
Na manualni praci jsem levej
Jsem to napsal nepresne, ten bazar byl jenom sprostredkovatel a prodaval to nekdo, kdo taha auta z nemecka a ten to nechaval nekde opravit.
Automaty se na peugeot clubu moc neresily a kdyz, tak byli odkazani k citroenakum, protoze jich v Peugeotech je velmi malo.
Na manualni praci jsem levej :nevim
|
|
20.05.2010 22:44 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345789
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
Darja napsal(a): 98% C5 je stočených... Moc práce to není
O automatech jsem něco sepsala... .link. Počti, nasbírej info.
koda, e ses neporadil s někým z klubu. Ono je lepí zajet na koupi s diagnostikou a někým, kdo u pár C5 viděl.
Začínají se sem toti tahat neskutečné ojeté jebky (pánové prominou)...
Ach jo ten svet je hnusnej, me z toho vyplyva to ze kdyz uz C5, tak v zadnem pripade s automatem, protoze to jsou auta uz na dojeti a na vyhozeni.
link o automatech mam uz nastudovanej, diky
Ach jo ten svet je hnusnej, me z toho vyplyva to ze kdyz uz C5, tak v zadnem pripade s automatem, protoze to jsou auta uz na dojeti a na vyhozeni.
link o automatech mam uz nastudovanej, diky :palec
|
|
20.05.2010 22:45 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345790
|
|
tief
|
|
|
No vidis a o tom to vobec nie je ... s c5 to nema nic spolocne ... proste si ta podali dvaja zlodeji bohuzial ...
No vidis a o tom to vobec nie je ... s c5 to nema nic spolocne ... proste si ta podali dvaja zlodeji bohuzial ...
|
|
20.05.2010 22:53 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345793
|
|
jumep
|
|
|
presne, zasa zly pristup ...
automat je super vec, pokial ho niekto normalne servisuje, nema problem vydrzat a sluzit dlho. Ale citroen servis si zle preklada slovo dozivotna napln a este sa tu prida kopa "odbornikov" - vid. svoj pripad a problem je na svete.
Inak len pre info, zasa, nova prevodovka v citroene stoji 4300 alebo 7600 eur (neviem ktoru mas), tak si zober ze si dal polovicu ceny novej prevodovky niekomu kto ju nevie opravit a tlaci ti do hlavy bludy
edit: Darja, jo od toho to je, ale tu je problem ze kazdy pride s krizkom po funuse ...
je malo ludi co pridu s tym ze chcem kupit auto, je niekto ochotny so mnou ist to pozret / pomoct mi najst nieco?
presne, zasa zly pristup ...
automat je super vec, pokial ho niekto normalne servisuje, nema problem vydrzat a sluzit dlho. Ale citroen servis si zle preklada slovo dozivotna napln a este sa tu prida kopa "odbornikov" - vid. svoj pripad a problem je na svete.
Inak len pre info, zasa, nova prevodovka v citroene stoji 4300 alebo 7600 eur (neviem ktoru mas), tak si zober ze si dal polovicu ceny novej prevodovky niekomu kto ju nevie opravit a tlaci ti do hlavy bludy
edit: Darja, jo od toho to je, ale tu je problem ze kazdy pride s krizkom po funuse ...
je malo ludi co pridu s tym ze chcem kupit auto, je niekto ochotny so mnou ist to pozret / pomoct mi najst nieco?
|
|
20.05.2010 22:59 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345794
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
jumep napsal(a): presne, zasa zly pristup ...
automat je super vec, pokial ho niekto normalne servisuje, nema problem vydrzat a sluzit dlho. Ale citroen servis si zle preklada slovo dozivotna napln a este sa tu prida kopa "odbornikov" - vid. svoj pripad a problem je na svete.
Inak len pre info, zasa, nova prevodovka v citroene stoji 4300 alebo 7600 eur (neviem ktoru mas), tak si zober ze si dal polovicu ceny novej prevodovky niekomu kto ju nevie opravit a tlaci ti do hlavy bludy
S tim souhlasim, ze automat je fajn, ale u ojeteho auta je to sazka do loterie, zvlaste jak psala Darja 98% aut je stocenejch a jak pises ty bez servisu, ja jsem prohral nekdo jinej zase vyhral, co vim jiste, ze tuhel hru uz hrat nebudu.
Ale na druhou stranu, kdyz zacne skubat pri razeni z jednicky na dvojku, tak je to na vymenu prevodovky? Sice jsem se nikde nedocetl odpoved, kdyz to nekomu delalo, jak to odstranit, ale musi tam byt vadna nejaka soucastka ne cela prevodovka, jneom nikdo neprisel na to jaka.
S tim souhlasim, ze automat je fajn, ale u ojeteho auta je to sazka do loterie, zvlaste jak psala Darja 98% aut je stocenejch a jak pises ty bez servisu, ja jsem prohral nekdo jinej zase vyhral, co vim jiste, ze tuhel hru uz hrat nebudu.
Ale na druhou stranu, kdyz zacne skubat pri razeni z jednicky na dvojku, tak je to na vymenu prevodovky? Sice jsem se nikde nedocetl odpoved, kdyz to nekomu delalo, jak to odstranit, ale musi tam byt vadna nejaka soucastka ne cela prevodovka, jneom nikdo neprisel na to jaka.
|
|
20.05.2010 23:00 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345795
|
|
jumep
|
|
|
pisal to tief uz, lamely .... olej a kvalitny servis co vie co je to automat ...
edit: loterie je to vzdy, ale ked by tam siel niekto s tebou, co tie C5 pozna + diagnostikou a spytal si sa na to uz po tom co si to vratil bazarnikom .. nemusel si mat tento problem ...
edit2: otazka je kolko v tom je teraz oleja a aky je ...
pisal to tief uz, lamely .... olej a kvalitny servis co vie co je to automat ...
edit: loterie je to vzdy, ale ked by tam siel niekto s tebou, co tie C5 pozna + diagnostikou a spytal si sa na to uz po tom co si to vratil bazarnikom .. nemusel si mat tento problem ...
edit2: otazka je kolko v tom je teraz oleja a aky je ...
|
|
20.05.2010 23:07 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345796
|
|
masinka
|
Město: Mělník, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive Break | Počet příspěvků: 25 |
|
|
jumep napsal(a): ... kvalitny servis co vie co je to automat ...
Mate nekdo tip?
jumep napsal(a): edit2: otazka je kolko v tom je teraz oleja a aky je
Je velice smutne, ze to je firma co se specializuje na automaty a clovek pochybuje o tom, ze neumi vymenit ani olej
Je velice smutne, ze to je firma co se specializuje na automaty a clovek pochybuje o tom, ze neumi vymenit ani olej
|
|
21.05.2010 01:02 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345801
|
|
Jeffrey
|
|
|
masinka napsal(a): Je velice smutne, ze to je firma co se specializuje na automaty a clovek pochybuje o tom, ze neumi vymenit ani olej
Je to sice z ruky, ale zkusil bych Roberta v Holetíně. Myslím, e to stojí zato, dojet a tam. Na nae C5 je profík a určitě Ti nebude vykládat nesmysly. .link. Jinak pouívej C.C.C.A.
Je to sice z ruky, ale zkusil bych Roberta v Holetíně. Myslím, e to stojí zato, dojet a tam. Na nae C5 je profík a určitě Ti nebude vykládat nesmysly.:palec http://www.ccca.cz/seznam/servis_holetin Jinak pouívej C.C.C.A. ;-)
|
|
21.05.2010 05:33 -
Re: 2,2 HDI, automat a jeden nestastny majitel
|
2345804
|
|
tomc
|
|
|
vymněnit olej a skouknout kolik ho tam dali a jáký!!!!!!!!je dost moné,e tam běhá mix lutého a červeného oleje,u několikrát jsem zail tvrzení o tom,e jsou misitelné protoe mají stejnou specifikaci DEX III
vymněnit olej a skouknout kolik ho tam dali a jáký!!!!!!!!je dost moné,e tam běhá mix lutého a červeného oleje,u několikrát jsem zail tvrzení o tom,e jsou misitelné protoe mají stejnou specifikaci DEX III:-(
|
|
| |
|
|