| | |
01.10.2010 12:09 -
Re: Motor kouří černě.
|
2357304
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
jojo, mels pravdu - ukazuje az pripojena k ECU. pri zapnutem zapalovani 5khz, na volnobeh 1,7khz. sice dnes zase nemam kalibrovany prutokomer, ale od oka to odpovida grafu v datasheetu, takze ve vaze problem nebude...
jeste uvazuju o tech vstrikovacich - kdyby kalibracni kod nebyl na nic potreba, proc by se do ecu zadaval?
jojo, mels pravdu - ukazuje az pripojena k ECU. pri zapnutem zapalovani 5khz, na volnobeh 1,7khz. sice dnes zase nemam kalibrovany prutokomer, ale od oka to odpovida grafu v datasheetu, takze ve vaze problem nebude...
jeste uvazuju o tech vstrikovacich - kdyby kalibracni kod nebyl na nic potreba, proc by se do ecu zadaval?
|
|
03.11.2010 10:07 -
Re: Motor kouří černě.
|
2361201
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Mam novinku-problem se nedarilo vyresit, vsechno jsem kontroloval a posledni vec zbyvaly vstrikovace. Takze Bosch servis a pry vsechny 4 v haji, cena pres 20tisic. Co jinyho, nez je nechat opravit... Verim ze se me nesnazi (moc) natahnout, protoze jsem se tam byl uz driv ptat a sami mi doporucili nejdriv zkontrolovat ostatni veci, nez vyhodim x tisic za kontrolu vstrikovacu.
Uplne nejlepsi ale je, ze pred 3 mesicama mi Citroen servis tvrdil, ze vstrikovace dali repasovat a jsou ok...
Mam novinku-problem se nedarilo vyresit, vsechno jsem kontroloval a posledni vec zbyvaly vstrikovace. Takze Bosch servis a pry vsechny 4 v haji, cena pres 20tisic. Co jinyho, nez je nechat opravit... Verim ze se me nesnazi (moc) natahnout, protoze jsem se tam byl uz driv ptat a sami mi doporucili nejdriv zkontrolovat ostatni veci, nez vyhodim x tisic za kontrolu vstrikovacu.
Uplne nejlepsi ale je, ze pred 3 mesicama mi Citroen servis tvrdil, ze vstrikovace dali repasovat a jsou ok...
|
|
03.11.2010 14:09 -
Re: Motor kouří černě.
|
2361230
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mno ja ti rikal ze nebyli ani venku jak jsi tu byl,ale i tak se mi zda 20 docela hodne
mno ja ti rikal ze nebyli ani venku jak jsi tu byl,ale i tak se mi zda 20 docela hodne :(
|
|
21.11.2010 14:28 -
Re: Motor kouří černě.
|
2363629
|
|
ludek
|
Město: Znojmo, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
Jak jsi dopadl? U to má v cajku?
Jak jsi dopadl? U to má v cajku?
|
|
21.11.2010 18:03 -
Re: Motor kouří černě.
|
2363660
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Uz jo. Byly spatne vsechny 4 vstriky. Pritom pred 3 mesici byly kontrolovane a opravovane v tom stejnem Bosch servisu. Patral jsem po pricine a pry bud spatna nafta (neverim), nebo necistoty pri montazi, v trubkach... Tu montaz pred 3 mesici delal Citroen servis... Reklamace bez sance, vysolil sem pres 20tisic a uz jezdim bez koure a divneho zvuku.
Jeste, na diagnostice byly vsechny korekce volnobehu do 1 a pritom vstriky docela v haji, takze stav vstriku se podle korekci moc hodnotit neda...
Uz jo. Byly spatne vsechny 4 vstriky. Pritom pred 3 mesici byly kontrolovane a opravovane v tom stejnem Bosch servisu. Patral jsem po pricine a pry bud spatna nafta (neverim), nebo necistoty pri montazi, v trubkach... Tu montaz pred 3 mesici delal Citroen servis... Reklamace bez sance, vysolil sem pres 20tisic a uz jezdim bez koure a divneho zvuku.
Jeste, na diagnostice byly vsechny korekce volnobehu do 1 a pritom vstriky docela v haji, takze stav vstriku se podle korekci moc hodnotit neda...
|
|
11.12.2014 10:03 -
problém s motorem
|
2763574
|
|
Kraas
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj vichni a prosím o radu. Vitamín mi oznamovat FAP a kadodenní regenerace cestou do práce. Na nic jsem nečekal a nechal FAP odstranit v Dieseltechnik. Teď, kdy je motor studený, rozjídím se a dokud je pod plynem,v pohodě. Jakmile uberu,spadne na 500 otáček, silně, černě kouří a je cítit nespálená nafta. Přijde mi to jak,kdy nemá vzduch(vzd. filtr nový). Znovu nastartuje a v tahu opět v pohodě, po ubrání se ve opakuje. Tak třeba 10x. Motor se ohřeje,pak to dá najednou pokoj a jezdí normálně. Mám 2.2hdi 98kw. Řídící jednotka nehlásí nic. Diky za rady
Ahoj vichni a prosím o radu. Vitamín mi oznamovat FAP a kadodenní regenerace cestou do práce. Na nic jsem nečekal a nechal FAP odstranit v Dieseltechnik. Teď, kdy je motor studený, rozjídím se a dokud je pod plynem,v pohodě. Jakmile uberu,spadne na 500 otáček, silně, černě kouří a je cítit nespálená nafta. Přijde mi to jak,kdy nemá vzduch(vzd. filtr nový). Znovu nastartuje a v tahu opět v pohodě, po ubrání se ve opakuje. Tak třeba 10x. Motor se ohřeje,pak to dá najednou pokoj a jezdí normálně. Mám 2.2hdi 98kw. Řídící jednotka nehlásí nic. Diky za rady
|
|
11.12.2014 10:54 -
Re: problém s motorem
|
2763586
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
1. O FAP i speciálně o jeho odstranění je tu metrák příspěvků. Čili hledat a nezakládat nové vlákno!! Pokud nenajde odpověď, tak vloit tento příspěvek do přísluného vlákna.
2. Krásné varování před odbouráváním FAP
3. Pokud byl motor před odstranění FAP v pořádku (tedy kromě téměř plného FAP), tak já osobně bych to omlátil o hlavu tomu, kdo ho vyndaval.
1. O FAP i speciálně o jeho odstranění je tu metrák příspěvků. Čili hledat a nezakládat nové vlákno!! Pokud nenajde odpověď, tak vloit tento příspěvek do přísluného vlákna.
2. Krásné varování před odbouráváním FAP
3. Pokud byl motor před odstranění FAP v pořádku (tedy kromě téměř plného FAP), tak já osobně bych to omlátil o hlavu tomu, kdo ho vyndaval.
|
|
11.12.2014 11:11 -
Re: problém s motorem
|
2763589
|
|
Kraas
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Právě, e nebyl,diagnostika to tak i napsala. Teď na diagnostice ve OK,ale teď prostě na volnoběh černě kouří. Pár chcípnuti,mávnutím proutku jede normálně, táhne,nekouří, spotřeba normální.
Právě, e nebyl,diagnostika to tak i napsala. Teď na diagnostice ve OK,ale teď prostě na volnoběh černě kouří. Pár chcípnuti,mávnutím proutku jede normálně, táhne,nekouří, spotřeba normální.
|
|
11.12.2014 11:38 -
Re: problém s motorem
|
2763590
|
|
HonzaC3
|
Město: Bruperk, Auto: C4 Grand Picasso 1,6 hdi | Počet příspěvků: 23 |
|
|
Prosím tě a co jsi teda měl za závadu u toho FAPu, kromě toho, e byl plný???
Prosím tě a co jsi teda měl za závadu u toho FAPu, kromě toho, e byl plný???
|
|
11.12.2014 19:49 -
Re: Motor kouří černě.
|
2763684
|
|
Hanz 397
|
|
|
Kraas napsal(a): Ahoj vichni a prosím o radu. Vitamín mi oznamovat FAP a kadodenní regenerace cestou do práce. Na nic jsem nečekal a nechal FAP odstranit v Dieseltechnik. Teď, kdy je motor studený, rozjídím se a dokud je pod plynem,v pohodě. Jakmile uberu,spadne na 500 otáček, silně, černě kouří a je cítit nespálená nafta. Přijde mi to jak,kdy nemá vzduch(vzd. filtr nový). Znovu nastartuje a v tahu opět v pohodě, po ubrání se ve opakuje. Tak třeba 10x. Motor se ohřeje,pak to dá najednou pokoj a jezdí normálně. Mám 2.2hdi 98kw. Řídící jednotka nehlásí nic. Diky za rady
Na začátku plastovýho sání jsou dvě klapky, (myslím,e) ta spodní by měla být na volnoběh otevřená,tak se podívej jestli je... Kdy ne,tak kontrola podtlaků,HP měniče a reklamace u Fapoffátorů...
Na začátku plastovýho sání jsou dvě klapky, (myslím,e) ta spodní by měla být na volnoběh otevřená,tak se podívej jestli je... Kdy ne,tak kontrola podtlaků,HP měniče a reklamace u Fapoffátorů...;-)
|
|
11.12.2014 19:51 -
Re: Motor kouří černě.
|
2763686
|
|
jumep
|
|
|
ta spodna ma byt otvorena ked sa regenruje fap alebo je vonku nizsia teplota ako teraz neviem kolko (je to bypass intercooleru / ohrievac nasavaneho vzduchu)
ta spodna ma byt otvorena ked sa regenruje fap alebo je vonku nizsia teplota ako teraz neviem kolko (je to bypass intercooleru / ohrievac nasavaneho vzduchu)
|
|
11.12.2014 20:16 -
Re: Motor kouří černě.
|
2763700
|
|
jruze
|
|
|
Nahráli tam mapu s jednoduchou klapkou a jednotka je zblblá
Nahráli tam mapu s jednoduchou klapkou a jednotka je zblblá:-p
|
|
17.12.2014 18:19 -
Re: Motor kouří černě.
|
2765571
|
|
Kraas
|
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj Vem. Dluím Vám odpověď. Take po odstranění FAPu opět diagnostika(400kč),výměna obou klapek v sání a Fantomas má po kouření. Z servisu jel tak jak má,prověřím a zítra. Díky za názory
Ahoj Vem. Dluím Vám odpověď. Take po odstranění FAPu opět diagnostika(400kč),výměna obou klapek v sání a Fantomas má po kouření. Z servisu jel tak jak má,prověřím a zítra. Díky za názory:-)
|
|
03.05.2016 10:44 -
Re: Motor kouří černě.
|
2948298
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
Ahoj
Chci se zeptat na 2.0HDi RHR 100kW. Ma Siemens vstrik stejny prepad jako Bosch?
Chci se podivat na prepady, jestli netece ale mam jen banky s pripojenim Bosch.
Děkuju za info
Jimmi
Ahoj
Chci se zeptat na 2.0HDi RHR 100kW. Ma Siemens vstrik stejny prepad jako Bosch?
Chci se podivat na prepady, jestli netece ale mam jen banky s pripojenim Bosch.
Děkuju za info
Jimmi
|
|
03.05.2016 14:47 -
Re: Motor kouří černě.
|
2948360
|
|
jumep
|
|
|
prepady su tam zboku a su to piezostriky kde neni bezne zeby sli do prepadu, skor odchadzaju spicky a to tymi sadami nenameras nic
prepady su tam zboku a su to piezostriky kde neni bezne zeby sli do prepadu, skor odchadzaju spicky a to tymi sadami nenameras nic
|
|
03.05.2016 15:43 -
Re: Motor kouří černě.
|
2948373
|
|
Jimmivon
|
Město: Blíkovice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 124 |
|
|
jumep napsal(a): prepady su tam zboku a su to piezostriky kde neni bezne zeby sli do prepadu, skor odchadzaju spicky a to tymi sadami nenameras nic
Me slo prave o to, jestli ty plastovy zasuvky/fitingy na hadičce, co jsou na Bosch vstriky budou sedet na ty Siemensy. Ale jestli ten piezo do prepadu moc nekolabuje (coz by me udivilo, protoze principialne je to stejny system jen misto civky je tam krystal), tak ta detekce bude asi hodne obtizna, to jedine na test stavu, kde vidi jak to práí. Je tak?
Me slo prave o to, jestli ty plastovy zasuvky/fitingy na hadičce, co jsou na Bosch vstriky budou sedet na ty Siemensy. Ale jestli ten piezo do prepadu moc nekolabuje (coz by me udivilo, protoze principialne je to stejny system jen misto civky je tam krystal), tak ta detekce bude asi hodne obtizna, to jedine na test stavu, kde vidi jak to práí. Je tak?
|
|
03.05.2016 18:21 -
Re: Motor kouří černě.
|
2948398
|
|
jumep
|
|
|
velkostne su tie prepady rovnake, ale su tam na nich zboku a dost zle pristupne
najlepsi test je ich vybrat a na stolicu
velkostne su tie prepady rovnake, ale su tam na nich zboku a dost zle pristupne
najlepsi test je ich vybrat a na stolicu
|
|
| |
|
|