| | |
23.09.2010 13:13 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356541
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
tak castecne vyreseno-obcasny maly vykon zpusobovaly netesne parohy u hlavy. po utesneni to jede naprosto jinak. hlavne v malych otackach je poznat, ze vyfukove plyny jdou na turbo a ne ven...
obcasne zakoureni pri plnem plynu ale zustava. podle vseho uz to muze byt jedine vahou vzduchu nebo netesnym egr
tak castecne vyreseno-obcasny maly vykon zpusobovaly netesne parohy u hlavy. po utesneni to jede naprosto jinak. hlavne v malych otackach je poznat, ze vyfukove plyny jdou na turbo a ne ven...
obcasne zakoureni pri plnem plynu ale zustava. podle vseho uz to muze byt jedine vahou vzduchu nebo netesnym egr
|
|
23.09.2010 19:49 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356586
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
a utesnili to i kolem priruby turba ?
co ty vstriky ?
vahu jsi mel co si pamatuju ok
a utesnili to i kolem priruby turba ?
co ty vstriky ?
vahu jsi mel co si pamatuju ok
|
|
23.09.2010 20:42 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356593
|
|
TomasT
|
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX Break | Počet příspěvků: 1470 |
|
|
Tam se něco utěsňuje? Měl jsem u sebe turbo dole (nakonec se ukázalo e vcelku zbytečně) a mezi parohama a turbem ádné těsnění nebylo - je to na 4 rouby a kov na kov. A s ádným únikem tlaku myslím problémy nemám.
Tam se něco utěsňuje? Měl jsem u sebe turbo dole (nakonec se ukázalo e vcelku zbytečně) a mezi parohama a turbem ádné těsnění nebylo - je to na 4 rouby a kov na kov. A s ádným únikem tlaku myslím problémy nemám.
|
|
23.09.2010 20:48 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356595
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
za turbem to bylo asi tesne i predtim, vsechno slo pod parohama. ted uz se z tama odnikud nekouri.
na vstriky jsem se ptal v bosch diesel servisu a demontaz z auta a kontrola na stolici by stala cca 5-6000. pry jestli nemam problemy se startovanim, volnobehem, navic kdyz ty vstriky byly u nich na repasi (a potvrdili mi, ze ten muj servis je dava repasovat k nim), tak by je i vzhledem k te cene resili az jako posledni. jeste je levnejsi varianta, ze bych v servisu zjistil cislo zakazky nebo faktury za tu repasi a v boschi by podle toho dohledali protokol. rikali mi ale, ze ty kalibracni kody se do ecu nutne zadavat nemusi, pry tem mojim vstrikovacum se prizpusobi sama a problemy s tim nebyvaji...
neukazovala vaha o neco vic nez bylo pozadovane? ja ti nevim, vsichni rikaji ze vahy neodchazi, ale v nejslabsi chvilce motoru sly vyfukove plyny ven sanim, takze mozne je uplne vsechno. proto omrknu i ten egr, nic snad nezkazim a vyloucim dalsi vec...
za turbem to bylo asi tesne i predtim, vsechno slo pod parohama. ted uz se z tama odnikud nekouri.
na vstriky jsem se ptal v bosch diesel servisu a demontaz z auta a kontrola na stolici by stala cca 5-6000. pry jestli nemam problemy se startovanim, volnobehem, navic kdyz ty vstriky byly u nich na repasi (a potvrdili mi, ze ten muj servis je dava repasovat k nim), tak by je i vzhledem k te cene resili az jako posledni. jeste je levnejsi varianta, ze bych v servisu zjistil cislo zakazky nebo faktury za tu repasi a v boschi by podle toho dohledali protokol. rikali mi ale, ze ty kalibracni kody se do ecu nutne zadavat nemusi, pry tem mojim vstrikovacum se prizpusobi sama a problemy s tim nebyvaji...
neukazovala vaha o neco vic nez bylo pozadovane? ja ti nevim, vsichni rikaji ze vahy neodchazi, ale v nejslabsi chvilce motoru sly vyfukove plyny ven sanim, takze mozne je uplne vsechno. proto omrknu i ten egr, nic snad nezkazim a vyloucim dalsi vec...
|
|
23.09.2010 20:54 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356596
|
|
jumep
|
|
|
vaha je velmi zradna vec a pri starsom aute isto ma svoje miesto jej vymena
v poslednej dobe som tu mal 4 ks problematicke, po demontazi vypadala ok, volnobezny parameter OK, preventivne som ju vycistil a tym v podstate odhalil ze je KO, vzdy jedna z danych plosiek povolila pri rozpusteni naneseneho bordelu / karbonu
taktiez tu mam tzv. turbo vahu, na volnobeh ukazuje spravne parametre, akurat pri stupeni na plyn sa neotvori turbo
ovsem u C5 2 je vaha riesena inak ako u C5 1, teda predpokladam ze aj pri 1.6, co ale si myslim ze vymenou nic nezmrsis
vaha je velmi zradna vec a pri starsom aute isto ma svoje miesto jej vymena
v poslednej dobe som tu mal 4 ks problematicke, po demontazi vypadala ok, volnobezny parameter OK, preventivne som ju vycistil a tym v podstate odhalil ze je KO, vzdy jedna z danych plosiek povolila pri rozpusteni naneseneho bordelu / karbonu
taktiez tu mam tzv. turbo vahu, na volnobeh ukazuje spravne parametre, akurat pri stupeni na plyn sa neotvori turbo
ovsem u C5 2 je vaha riesena inak ako u C5 1, teda predpokladam ze aj pri 1.6, co ale si myslim ze vymenou nic nezmrsis
|
|
23.09.2010 21:00 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356597
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
@jumep vaha ale "neotvira" turbo to jen na okraj
@C5vyskov
no kdyztak doraz kouknem na to
@jumep vaha ale "neotvira" turbo to jen na okraj
@C5vyskov
no kdyztak doraz kouknem na to
|
|
23.09.2010 21:05 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356601
|
|
jumep
|
|
|
je mi jasne ze vaha neotvara turbo, ale zalezi vela veci od nej
je mi jasne ze vaha neotvara turbo, ale zalezi vela veci od nej
|
|
24.09.2010 19:38 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356681
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Hlasim dalsi prubeh: egr ventil vypadal uplne nove (asi byl soucasti motoru), tesnil, ale pro klid duse jsem tech par sazi vycistil.
Vahu vzduchu mam venku a jakykoliv cisteni mi pripada likvidacni... Mam pujceny kalibrovany anemometr a vyziskal jsem i katalogovy list k vaze, tak ji zitra testnu vysavacem, jestli dava spravne hodnoty...
Jako dalsi postup zkusim nadavkovat eolys do nadrze rucne strikackou, mozna nakonec fakt nefunguje ta aditivace a saze leti skrz FAP
autodiag napsal(a): @C5vyskov no kdyztak doraz kouknem na to
jestli ty pokusy nepovedou k cili, tak se zase stavim
Hlasim dalsi prubeh: egr ventil vypadal uplne nove (asi byl soucasti motoru), tesnil, ale pro klid duse jsem tech par sazi vycistil.
Vahu vzduchu mam venku a jakykoliv cisteni mi pripada likvidacni... Mam pujceny kalibrovany anemometr a vyziskal jsem i katalogovy list k vaze, tak ji zitra testnu vysavacem, jestli dava spravne hodnoty...
Jako dalsi postup zkusim nadavkovat eolys do nadrze rucne strikackou, mozna nakonec fakt nefunguje ta aditivace a saze leti skrz FAP:nevim
@C5vyskov no kdyztak doraz kouknem na to
jestli ty pokusy nepovedou k cili, tak se zase stavim:-d
|
|
24.09.2010 20:36 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356690
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
mnooo pokud si z jakehokoliv duvodu jednotka aditivace postavila hlavu,tak aditivace jako takova neprobehne ,pridanim aditiva do nadrze nepomuzes nicemu..je potreba aby jednotka motoru aditivaci provedla,tj davkovala pri otevrenych vyfukovych ventylech aby se aditivovane palivo dostalo do FAP a zde vyhorelo...a ta to zase neudela pokud jednotka aditivace nepotvrdi davku aditiva do nadrze...zacarovany kruh
mnooo pokud si z jakehokoliv duvodu jednotka aditivace postavila hlavu,tak aditivace jako takova neprobehne ,pridanim aditiva do nadrze nepomuzes nicemu..je potreba aby jednotka motoru aditivaci provedla,tj davkovala pri otevrenych vyfukovych ventylech aby se aditivovane palivo dostalo do FAP a zde vyhorelo...a ta to zase neudela pokud jednotka aditivace nepotvrdi davku aditiva do nadrze...zacarovany kruh :d
|
|
24.09.2010 21:41 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356706
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
No jednotka aditivace si asi mysli, ze vsechno probiha ok (a mozna i probiha), protoze zadnou chybu nepise. I vzdalenost od regenerace tam je, takze regenerovat se snazi.
Slo mi hlavne o to, ze pokud v nadrzi neni eolys, tak jak pise jumep - saze se nenavazou na cerin a fapem proleti.
Stejne si ale myslim, ze bude problem jeste jinde - bud ta vaha nebo regulace turba, pac kourit by to vubec nemelo bez ohledu na fap... Taky se mi porad nezda zvuk motoru, ten se utesnenim parohu skoro nezmenil, jen klesla asi o 0,5l spotreba. Zase na hluk by spatna vaha nebo regulace turba nemely mit vliv. Nakonec asi skoncim na te kontrole vstrikovacu
No jednotka aditivace si asi mysli, ze vsechno probiha ok (a mozna i probiha), protoze zadnou chybu nepise. I vzdalenost od regenerace tam je, takze regenerovat se snazi.
Slo mi hlavne o to, ze pokud v nadrzi neni eolys, tak jak pise jumep - saze se nenavazou na cerin a fapem proleti.
Stejne si ale myslim, ze bude problem jeste jinde - bud ta vaha nebo regulace turba, pac kourit by to vubec nemelo bez ohledu na fap... Taky se mi porad nezda zvuk motoru, ten se utesnenim parohu skoro nezmenil, jen klesla asi o 0,5l spotreba. Zase na hluk by spatna vaha nebo regulace turba nemely mit vliv. Nakonec asi skoncim na te kontrole vstrikovacu:-)
|
|
24.09.2010 21:44 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356707
|
|
jumep
|
|
|
ak by nebolo aditivum, malo by to ist do chybi
1. je tam hladinove cidlo (na principe ako v ostrekovacoch)
2. ak pumpa nebude mat co cerpat tiez byva prechodna chyba ovladania pumpy alebo vstrekovaca ...
takze je skor nepravdepodobne ze je nadrzka prazdna, skor je otazka ci niekto neupravil fap vrtakom ...
tu uz sa tazko radi takto ...
ak by nebolo aditivum, malo by to ist do chybi
1. je tam hladinove cidlo (na principe ako v ostrekovacoch)
2. ak pumpa nebude mat co cerpat tiez byva prechodna chyba ovladania pumpy alebo vstrekovaca ...
takze je skor nepravdepodobne ze je nadrzka prazdna, skor je otazka ci niekto neupravil fap vrtakom ...
tu uz sa tazko radi takto ...
|
|
24.09.2010 21:44 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356708
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
blbost..aditiva mas dost..kdyb ne rekne si chybovym kodem
blbost..aditiva mas dost..kdyb ne rekne si chybovym kodem
|
|
24.09.2010 21:56 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356709
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Jo, aditivum jsem v zime doplnil na max. A fap je uplne novy. I to cerpadlo aditivace je pri testu slyset, jedine by byla treba ucpana hadicka do nadrze.... Vim, pravdepodobnost 1:1000000, byl to jenom napad.
Kdyz to projdem znova, tak z toho co jsme prosli a vyloucili:
-divny zvuk motoru (trvale) = vstrikovace?
-kour (obcas) = vaha vzduchu, turbo?
Jo, aditivum jsem v zime doplnil na max. A fap je uplne novy. I to cerpadlo aditivace je pri testu slyset, jedine by byla treba ucpana hadicka do nadrze....:-) Vim, pravdepodobnost 1:1000000, byl to jenom napad.
Kdyz to projdem znova, tak z toho co jsme prosli a vyloucili:
-divny zvuk motoru (trvale) = vstrikovace?
-kour (obcas) = vaha vzduchu, turbo?
|
|
24.09.2010 21:57 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356711
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
ne zitra u me
ne zitra u me ;)
|
|
24.09.2010 21:57 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356712
|
|
jumep
|
|
|
kouz aj vstrikovace .. uplne v klude
kouz aj vstrikovace .. uplne v klude
|
|
24.09.2010 22:10 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356717
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
:palec
|
|
25.09.2010 15:32 -
Re: Motor kouří černě.
|
2356764
|
|
c5vyskov
|
Město: Vykov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 612 |
|
|
Vaha vzduchu to ma asi za sebou. Zapojil jsem ji takhle .link. a vystup je trvale 0V 0Hz... Pritom auto se porad tvari, ze je vsechno ok. Az budu mit cas, tak zkusim vahu odpojit, co na to rekne lexia. Je mozne, ze by ecu zobrazovala misto skutecne dodavky vzduchu nejakou nahradni vypoctenou hodnotu a nerekla o tom pul slova?
Vaha vzduchu to ma asi za sebou. Zapojil jsem ji takhle http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0105_en_web.pdf a vystup je trvale 0V 0Hz... Pritom auto se porad tvari, ze je vsechno ok. Az budu mit cas, tak zkusim vahu odpojit, co na to rekne lexia. Je mozne, ze by ecu zobrazovala misto skutecne dodavky vzduchu nejakou nahradni vypoctenou hodnotu a nerekla o tom pul slova?:-)
|
|
| |
|
|