| | |
31.07.2016 17:27 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2976918
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jhonzatko napsal(a): Vypadá to, e má bohuel pravdu
Auto má vyměněný FAP, dolitá aditiva a přesto dnes na dálnici při rychlosti nad cca 110km/h opět skočila hláka o riziku ucpání filtru a rozsvítil se service.
Skočí to vdycky ale a na dálnici, dokud jsem s tím jezdil po městě, tak nic.
U fakt nevím, co dál...
Auto bylo opět naloeno po strop a se mnou dvě malé děti a manelka.
Celou hodinu a půl od naskočení hláky jsem trnul strachy, kde nás to zase nechá a jak budu řeit odtah.
Fakt pakárna...
problem muze byt i ve FAP z druhovyroby (ta cena se zakonite musi nekde projevit) videl jsem uz FAP s polovicni "naplni" nebo i bez katalizatoru
nicmene si myslim problem bude pravdepodobne v motoru,tekouci vstrikovac,EGR,turbina,spatna regulace spalovani atd atd
takhle od stolu dedokazu rict nic urciteho jen hadam
problem muze byt i ve FAP z druhovyroby (ta cena se zakonite musi nekde projevit) videl jsem uz FAP s polovicni "naplni" nebo i bez katalizatoru
nicmene si myslim problem bude pravdepodobne v motoru,tekouci vstrikovac,EGR,turbina,spatna regulace spalovani atd atd
takhle od stolu dedokazu rict nic urciteho jen hadam
|
|
31.07.2016 19:40 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2976992
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Urcite verim tomu, ze FAP z druhovyroby nemusi byt stejne kvalitni, jako original.
Na druhou stranu, ze by to zacalo zlobit po 500km? To by musel byt fakt mega shit.
Spise to bude druhe, co pises ... tedy ze je chyba nekde v motoru a tuhle chybu bohuzel neresili.
Coz me teda dost s***e, pze ja jim to tam nedaval s tim, ze chci vymenit FAP, ale s tim, aby mi vyresili problem.
Jsem o 25k chudsi a nevyresil jsem nic. Uz me ta C5 presta bavit, nejak mi dochazi trpelivost.
Behem dvou tydnu me dokazala 4x vypect, pokazde nekde na dovolene, s autem plnym deti a kramu.
A neustale resit odtahy a odvozy je fakt na palici.
C5 I byla pohodovy auto, navic podstatne praktictejsi a s vetsim vnitrnim prostorem. Tohle jsem koupil z naklonnosti ke znacce a bohuzel to zrejme byla chyba (teda v kombinaci se smulou na kus, asi).
Nezbyde mi, nez koupit nejakou tupou a hnusnou Oktavku, ale radovat se z toho, ze odjedu nejen na dovolenou, ale i z dovolene
Skoda, ze tohle je uz nejspis neprodejne ...
Zitra jim to tam znovu hodim a uvidim, jak se k tomu mistri postavi, no ...
Urcite verim tomu, ze FAP z druhovyroby nemusi byt stejne kvalitni, jako original.
Na druhou stranu, ze by to zacalo zlobit po 500km? To by musel byt fakt mega shit.
Spise to bude druhe, co pises ... tedy ze je chyba nekde v motoru a tuhle chybu bohuzel neresili.
Coz me teda dost s***e, pze ja jim to tam nedaval s tim, ze chci vymenit FAP, ale s tim, aby mi vyresili problem.
Jsem o 25k chudsi a nevyresil jsem nic. Uz me ta C5 presta bavit, nejak mi dochazi trpelivost.
Behem dvou tydnu me dokazala 4x vypect, pokazde nekde na dovolene, s autem plnym deti a kramu.
A neustale resit odtahy a odvozy je fakt na palici.
C5 I byla pohodovy auto, navic podstatne praktictejsi a s vetsim vnitrnim prostorem. Tohle jsem koupil z naklonnosti ke znacce a bohuzel to zrejme byla chyba (teda v kombinaci se smulou na kus, asi).
Nezbyde mi, nez koupit nejakou tupou a hnusnou Oktavku, ale radovat se z toho, ze odjedu nejen na dovolenou, ale i z dovolene :D
Skoda, ze tohle je uz nejspis neprodejne ... :(
Zitra jim to tam znovu hodim a uvidim, jak se k tomu mistri postavi, no ...
|
|
31.07.2016 20:50 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2977065
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Tak o moji hlouposti netreba diskutovat, k tomu se bez problemu priznam.
Problem je podle me v tom, ze z pozice cloveka, ktery tomu rozumi, se na to uz asi neumis divat jako clovek, ktery o tom nema opravdu ani paru.
Jako laik proste vezmu auto do servisu a ocekavam, ze oni poznaji, co je spatne a navrhnou reseni.
Pochop, ze jako pouhy uzivatel tezko mohu rozporovat to, co odborny servis nasel, nedejboze jim snad navrhovat, co maji delat. Navic jde o servis, ktery ma podle me celkem solidni historii a odbornost.
Jinak s penezma zpet nepocitam, tezko bych jim mohl nejak dokazat, ze ho vymenili zbytecne. Stacilo by mi, kdyby se k tomu postavili celem a problem vyresili bez dalsich nakladu (snad krome dilu).
Tak o moji hlouposti netreba diskutovat, k tomu se bez problemu priznam.
Problem je podle me v tom, ze z pozice cloveka, ktery tomu rozumi, se na to uz asi neumis divat jako clovek, ktery o tom nema opravdu ani paru.
Jako laik proste vezmu auto do servisu a ocekavam, ze oni poznaji, co je spatne a navrhnou reseni.
Pochop, ze jako pouhy uzivatel tezko mohu rozporovat to, co odborny servis nasel, nedejboze jim snad navrhovat, co maji delat. Navic jde o servis, ktery ma podle me celkem solidni historii a odbornost.
Jinak s penezma zpet nepocitam, tezko bych jim mohl nejak dokazat, ze ho vymenili zbytecne. Stacilo by mi, kdyby se k tomu postavili celem a problem vyresili bez dalsich nakladu (snad krome dilu).
|
|
31.07.2016 20:59 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2977074
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jo ja to napsal trochu blbe ,sorry,ale asi vis jak jsem to myslel...
ja bych ale na penezich a na svem puvodnim FAPu trval
vyresit a bez nakladu(snad krome dilu) ? to nemyslis vazne..
jo ja to napsal trochu blbe ,sorry,ale asi vis jak jsem to myslel...
ja bych ale na penezich a na svem puvodnim FAPu trval
vyresit a bez nakladu(snad krome dilu) ? to nemyslis vazne..
|
|
02.08.2016 12:24 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2977463
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Tak jen pro aktualizaci situace ... servis nevi. Podle nich jsou pry vsechny hodnoty v poradku, nikde se nic neprojevuje nestandardne, nikde nic nevyskakuje.
Takze netusi. Preventivne pry nechaji prehrat sw v jednotce na nejnovejsi verzi a nechaji zkontrolovat vsriky, jejichz repase probehla letos na zacatku roku. A pak se uvidi dal.
Tak jen doufam, ze nebudu muset delat novy repas vstriku
Tak jen pro aktualizaci situace ... servis nevi. Podle nich jsou pry vsechny hodnoty v poradku, nikde se nic neprojevuje nestandardne, nikde nic nevyskakuje.
Takze netusi. Preventivne pry nechaji prehrat sw v jednotce na nejnovejsi verzi a nechaji zkontrolovat vsriky, jejichz repase probehla letos na zacatku roku. A pak se uvidi dal.
Tak jen doufam, ze nebudu muset delat novy repas vstriku :D
|
|
02.08.2016 12:33 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2977465
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
to prehrati sw..kde ho budou delat ? v citroenu ?
jinak to smrdi vypnutim FAP a DTC
to prehrati sw..kde ho budou delat ? v citroenu ?
jinak to smrdi vypnutim FAP a DTC:nevim
|
|
02.08.2016 12:34 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2977466
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Říkal, e to přijde přehrát v origo Citroen servise.
Říkal, e to přijde přehrát v origo Citroen servise.
|
|
09.08.2016 20:29 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980767
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Tak jen pro aktualizaci situace ..
Kontrola vstriku skoncila s vysledkem, ze vstriky jsou v poradku, byly i spravne nakodovane atd.
Zjistili ale, ze u jednoho vstriku byl zlomeny drzak. Zrejme nebyl spravne dotazen a diky vuli a pohybum vstriku doslo k jeho zlomeni. Nakolik to ale mohlo mit nejaky vliv na danou situaci (tedy zrejme spatne spalovani), lze jen tezko odhadnout. Ohledne te opakovane chyby, byl nazor servisu nakonec ten, ze jde zrejme o nejaky bug v sw ridici jednotky, jelikoz chyba, ktera vyskakuje (Risk of particle filter clogging) ma uplne jiny stav km, datum atd. ...
Podle domluvy doslo dneska k prehrati sw v origo Citroenu a ted se proste uvidi.
Co bych se ale zdejsiho znaleho osazenstva rad zeptal ... je mozne, ze update sw ma vliv na projev motoru? Jezdil jsem autem o vikendu, pred prehratim sw a prislo mi daleko zivejsi. Jako by turbo spinalo v nizsich otackach nez ted. Pocitove mam dojem, jako by turbo spinalo az tak kolem 2000rpm ...
A jedine, co na aute bylo zmeneno byl sw. Je mozne, ze ma vliv i na tohle?
Tak jen pro aktualizaci situace ..
Kontrola vstriku skoncila s vysledkem, ze vstriky jsou v poradku, byly i spravne nakodovane atd.
Zjistili ale, ze u jednoho vstriku byl zlomeny drzak. Zrejme nebyl spravne dotazen a diky vuli a pohybum vstriku doslo k jeho zlomeni. Nakolik to ale mohlo mit nejaky vliv na danou situaci (tedy zrejme spatne spalovani), lze jen tezko odhadnout. Ohledne te opakovane chyby, byl nazor servisu nakonec ten, ze jde zrejme o nejaky bug v sw ridici jednotky, jelikoz chyba, ktera vyskakuje (Risk of particle filter clogging) ma uplne jiny stav km, datum atd. ...
Podle domluvy doslo dneska k prehrati sw v origo Citroenu a ted se proste uvidi.
Co bych se ale zdejsiho znaleho osazenstva rad zeptal ... je mozne, ze update sw ma vliv na projev motoru? Jezdil jsem autem o vikendu, pred prehratim sw a prislo mi daleko zivejsi. Jako by turbo spinalo v nizsich otackach nez ted. Pocitove mam dojem, jako by turbo spinalo az tak kolem 2000rpm ...
A jedine, co na aute bylo zmeneno byl sw. Je mozne, ze ma vliv i na tohle?
|
|
09.08.2016 20:49 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980789
|
|
jumep
|
|
|
vplyv to moze mat, prehrava sa tam mapa
drziak striku ako? to nepodfukovalo? ak podfukovalo kludne to moze byt tym, lebo to pridavalo palivo a tym to aj dymilo
vplyv to moze mat, prehrava sa tam mapa
drziak striku ako? to nepodfukovalo? ak podfukovalo kludne to moze byt tym, lebo to pridavalo palivo a tym to aj dymilo
|
|
09.08.2016 20:53 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980791
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Tak to neni mila zprava
Predpokladam, ze vratit to zpet asi nebude uplne easy, co?
Jinak k tomu vstriku, technik presne tohle rikal ... ze tim klidne byt mohlo zpusobeno, ale ze uz se to ted bohuzel zpetne neda jednoznacne potvrdit.
Tak to neni mila zprava :(
Predpokladam, ze vratit to zpet asi nebude uplne easy, co?
Jinak k tomu vstriku, technik presne tohle rikal ... ze tim klidne byt mohlo zpusobeno, ale ze uz se to ted bohuzel zpetne neda jednoznacne potvrdit.
|
|
10.08.2016 07:39 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980933
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
jhonzatko napsal(a): Zjistili ale, ze u jednoho vstriku byl zlomeny drzak. Zrejme nebyl spravne dotazen a diky vuli a pohybum vstriku doslo k jeho zlomeni.
... je mozne, ze update sw ma vliv na projev motoru? Jezdil jsem autem o vikendu, pred prehratim sw a prislo mi daleko zivejsi. Jako by turbo spinalo v nizsich otackach nez ted. Pocitove mam dojem, jako by turbo spinalo az tak kolem 2000rpm ...
A jedine, co na aute bylo zmeneno byl sw. Je mozne, ze ma vliv i na tohle?
tak ja nevim ale pokud byl vstrikovac ulomenej tak asi uplne v poradku nebyl podle meho
update SW jednotky ma vliv v podstate na cokoliv...priklad jednotka SID803/A coz je 2.0 HDi 100kW ma treba jen na EGR 123 map ktere se o nej "staraji"...map vstriku je tusim neco kolem 20...dohromady ma SW pres 1000 ruznych map a svitchu
tak ja nevim ale pokud byl vstrikovac ulomenej tak asi uplne v poradku nebyl podle meho :nevim
update SW jednotky ma vliv v podstate na cokoliv...priklad jednotka SID803/A coz je 2.0 HDi 100kW ma treba jen na EGR 123 map ktere se o nej "staraji"...map vstriku je tusim neco kolem 20...dohromady ma SW pres 1000 ruznych map a svitchu
|
|
10.08.2016 07:46 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980934
|
|
jhonzatko
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 108 |
|
|
Dokáu pochopit, e ten se má velký vliv téměř na vechno v motoru.
Co nechápu je to, proč je ten projev motoru po update sw spí k horímu (subjektivně).
Celkově mám pocit, e to EURO5 byl čert dluen. FAP v ceně jak kdyby byl ze zlata a 120kW motor, který je o poznání línějí ne výrazně slabí motory.
Nejsem ádný závodník, ale třeba při předjídění někde na okresce se hodí, kdy to auto troku jede ...
Dokáu pochopit, e ten se má velký vliv téměř na vechno v motoru.
Co nechápu je to, proč je ten projev motoru po update sw spí k horímu (subjektivně).
Celkově mám pocit, e to EURO5 byl čert dluen. FAP v ceně jak kdyby byl ze zlata a 120kW motor, který je o poznání línějí ne výrazně slabí motory.
Nejsem ádný závodník, ale třeba při předjídění někde na okresce se hodí, kdy to auto troku jede ...
|
|
10.08.2016 08:01 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2980936
|
|
jruze
|
|
|
jhonzatko napsal(a): Dokáu pochopit, e ten se má velký vliv téměř na vechno v motoru.
Co nechápu je to, proč je ten projev motoru po update sw spí k horímu (subjektivně).
Celkově mám pocit, e to EURO5 byl čert dluen. FAP v ceně jak kdyby byl ze zlata a 120kW motor, který je o poznání línějí ne výrazně slabí motory.
Nejsem ádný závodník, ale třeba při předjídění někde na okresce se hodí, kdy to auto troku jede ...
No k pochopení je to jednoduché soft byl upraven aby to jelo a na motoru není ve jak by mělo být.Po přehrátí softu tam je bez ,,úprav"
No k pochopení je to jednoduché soft byl upraven aby to jelo a na motoru není ve jak by mělo být.Po přehrátí softu tam je bez ,,úprav"
|
|
10.08.2016 23:26 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2981250
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
nevie niekto ake origo software prehravaju v citroene. napr.na Hdi140 (r.v.maj 2013) je tam zvolavacka = novy soft. pre motor. som to nedovolil urobit. pokial nepochopim o co ide, odmietam si auto dat priskrtit napriklad koli VW afere. vie niekto o co ide? motor ma dnes 60tisic, cele auto bez zavad.....
nevie niekto ake origo software prehravaju v citroene. napr.na Hdi140 (r.v.maj 2013) je tam zvolavacka = novy soft. pre motor. som to nedovolil urobit. pokial nepochopim o co ide, odmietam si auto dat priskrtit napriklad koli VW afere. vie niekto o co ide? motor ma dnes 60tisic, cele auto bez zavad.....
|
|
10.08.2016 23:29 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2981251
|
|
jumep
|
|
|
viem ze tam bola spojka, ale najskor to boli emisie alebo nieco s egr, tazko takto povedat, no nemyslim zeby to bolo tak ako vw, zeby nieco takto hasili
changelog asi moc existovat nebude
viem ze tam bola spojka, ale najskor to boli emisie alebo nieco s egr, tazko takto povedat, no nemyslim zeby to bolo tak ako vw, zeby nieco takto hasili
changelog asi moc existovat nebude
|
|
10.08.2016 23:37 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2981252
|
|
robo
|
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) | Počet příspěvků: 1083 |
|
|
je k tomu taky 5 stranovy dokument asi postup....neviem iba som to videl, na prehliadke im to vyliezlo zo systemu ze to treba spravit.....nemal som cas ani ja ani oni. ale viem ze to musim uhlidat aby mi to tam nedali ked neviem o co ide. changelog asi bude tajny aj pre servisy
je k tomu taky 5 stranovy dokument asi postup....neviem iba som to videl, na prehliadke im to vyliezlo zo systemu ze to treba spravit.....nemal som cas ani ja ani oni. ale viem ze to musim uhlidat aby mi to tam nedali ked neviem o co ide. changelog asi bude tajny aj pre servisy
|
|
06.12.2017 19:14 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
3115719
|
|
h450
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v X Break | Počet příspěvků: 22 |
|
|
ahoj 1.6 hdi
nechodi me regulace turba elektromagnet je vymenen....kdyz sundam hadicku k podtlakovemu ventilu a nasaju pusou drzi podtlak a lopatky se pohybujou na co by jsem se mel jeste zamerit nadobku jsem kontroloval jen tak zevrubne je tam strasnej pristup hadicky k ni take...... ta treti hadicka co leze s elektoventilu je zaslepena na zastrcce do elektroventilu jsem nameril 8 voltu
ahoj 1.6 hdi
nechodi me regulace turba elektromagnet je vymenen....kdyz sundam hadicku k podtlakovemu ventilu a nasaju pusou drzi podtlak a lopatky se pohybujou na co by jsem se mel jeste zamerit nadobku jsem kontroloval jen tak zevrubne je tam strasnej pristup hadicky k ni take...... ta treti hadicka co leze s elektoventilu je zaslepena na zastrcce do elektroventilu jsem nameril 8 voltu
|
|
06.12.2017 19:48 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
3115739
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6541 |
|
|
no ja bych se zameril na turbinu mozna..nevim u auta nejsem....kazdopadne te nechci shazoval ale je lepsi zajet za nekym kdo tomu rozumi...merit nema smysl ,nenameris..solenoid je rizeny PWM
no ja bych se zameril na turbinu mozna..nevim u auta nejsem....kazdopadne te nechci shazoval ale je lepsi zajet za nekym kdo tomu rozumi...merit nema smysl ,nenameris..solenoid je rizeny PWM
|
|
| |
|
|