 | |  |
05.06.2012 20:31 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2482721
|
|
JirkaŘ
|
|

|
Jestli si dobře pamatuji, tak ten kloubek ovládá regulaci klapky mezi krátkou a delší větví sání vzduchu do válců motoru. Prostě buď je zapnuté delší sání a nad určitý počet otáček motoru to přestaví na krátší sání vzduchu.
Jestli si dobře pamatuji, tak ten kloubek ovládá regulaci klapky mezi krátkou a delší větví sání vzduchu do válců motoru. Prostě buď je zapnuté delší sání a nad určitý počet otáček motoru to přestaví na krátší sání vzduchu.
|
|
05.06.2012 20:54 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2482729
|
|
zhrado
|
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SX | Počet příspěvků: 767 |
|
|
dvojliter nema SWIRL a vaha vzduchu sa diagnostikou nenastavuje.
dvojliter nema SWIRL a vaha vzduchu sa diagnostikou nenastavuje.
|
|
05.06.2012 22:08 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2482741
|
|
jumep
|
|

|
jo a este detail:
do September 30, 2001 - otvara, po tomto datume je to otvorene a pod 2000 otacok to zatvara (preto pri tychto otackach pada motor do nudzaku ked je tam prasknuta hadicka)
jo a este detail:
do September 30, 2001 - otvara, po tomto datume je to otvorene a pod 2000 otacok to zatvara (preto pri tychto otackach pada motor do nudzaku ked je tam prasknuta hadicka)
|
|
10.06.2012 07:37 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2483182
|
|
JERY
|
|
|
měl jsem podobný problém a byl to regulétor tlaku turba
měl jsem podobný problém a byl to regulétor tlaku turba
|
|
21.11.2012 18:21 -
Citroen C5 - ztráta výkonu
|
2523989
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Lidi mám C5 2.2 HDI 2003-4 break
Zniceho nic se mi snizil vykon auta. Proste to neni zive jak byvalo, Ani rychlostne nedosahnu toho sameho.
Zkousel jsem vymenit filtr byl zapraseny, nepomohlo, zkusil jsem Váhu vzduchu vycistit (jelikož podobny jev jsem měl před 3 lety jak byla vadna a po vymene vse OK) ale vypada ze je v pořádku - minule mi to na diagnostice a PC hlasilo chybu jak byla vadna ted ne.
Proste nevim co ted. mam najete 215t , uvazoval jsem turbo. piska normalne jako vzdy tak zvukove nic neslysim-
Poradte jak zmerit jeslti je turbo OK, nechal bych ho vymenit ale nejsem si jist jeslti to je ono
Mam lexiu, jenže nevim jake veliciny sledovat a jake maji byt.
Díky za rady
Lidi mám C5 2.2 HDI 2003-4 break
Zniceho nic se mi snizil vykon auta. Proste to neni zive jak byvalo, Ani rychlostne nedosahnu toho sameho.
Zkousel jsem vymenit filtr byl zapraseny, nepomohlo, zkusil jsem Váhu vzduchu vycistit (jelikož podobny jev jsem měl před 3 lety jak byla vadna a po vymene vse OK) ale vypada ze je v pořádku - minule mi to na diagnostice a PC hlasilo chybu jak byla vadna ted ne.
Proste nevim co ted. mam najete 215t , uvazoval jsem turbo. piska normalne jako vzdy tak zvukove nic neslysim-
Poradte jak zmerit jeslti je turbo OK, nechal bych ho vymenit ale nejsem si jist jeslti to je ono
Mam lexiu, jenže nevim jake veliciny sledovat a jake maji byt.
Díky za rady
|
|
21.11.2012 19:14 -
Re: Citroen C5 - ztráta výkonu
|
2524007
|
|
Mamlas
|
|

|
Staci hledat. Treba tady: .link. v sekci motor.
Staci hledat. Treba tady: http://www.c5club.cz/diskuze/c5club/2402493-rozcestnik-c5/#.UK0Z24aGVlY v sekci motor.
|
|
21.11.2012 20:12 -
Re: Citroen C5 - ztráta výkonu
|
2524028
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Nevěřil bys, ale pročetl jsem snad vše tady co se týče ztráty vykonu. Ale nikde nikdo nepise na co přišel. Mám zkusenost taky s ABS/ESR a nouzovym rezimem, a na diagnostikach mi rikali ze mam Turbo v haji, ve finale, kolega mi zjistil ze mam vadny blby podtlakovy ventil z boku motoru, a ejhle turbo bylo oka do ted /snad) nejakych 50t. Takže na specialisty v Citroenech fakt už nevěřím. Dokonce jsem to řešil i jednim pánem odtud z fora co dela diagnostiku.taky si vzal 1000 a rekl že mam vadne turbo... D
Takže radeji se ptam na vlastní zkušenost. Jak poznat že to je turbo. Jake veliciny na lexii mam sledovat.... Nejde o prachy. turbo repas s 3letou zarukou mam za blbych 3500 a EGR ventil novy kolem 3800 neli min. takze proste jen potrebuji zjistit co to muze byt a vymenim.
Nekde psali o regulaci turba, ten je kde umisten. Ci hadice na ovladani turba....
Nevěřil bys, ale pročetl jsem snad vše tady co se týče ztráty vykonu. Ale nikde nikdo nepise na co přišel. Mám zkusenost taky s ABS/ESR a nouzovym rezimem, a na diagnostikach mi rikali ze mam Turbo v haji, ve finale, kolega mi zjistil ze mam vadny blby podtlakovy ventil z boku motoru, a ejhle turbo bylo oka do ted /snad) nejakych 50t. Takže na specialisty v Citroenech fakt už nevěřím. Dokonce jsem to řešil i jednim pánem odtud z fora co dela diagnostiku.taky si vzal 1000 a rekl že mam vadne turbo... :DD
Takže radeji se ptam na vlastní zkušenost. Jak poznat že to je turbo. Jake veliciny na lexii mam sledovat.... Nejde o prachy. turbo repas s 3letou zarukou mam za blbych 3500 a EGR ventil novy kolem 3800 neli min. takze proste jen potrebuji zjistit co to muze byt a vymenim.
Nekde psali o regulaci turba, ten je kde umisten. Ci hadice na ovladani turba....
|
|
21.11.2012 20:13 -
Re: Citroen C5 - ztráta výkonu
|
2524029
|
|
szoteka
|
Město: Bohumín, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Break | Počet příspěvků: 39 |
|
|
Ono to auto jako tak neskub, jede plynule, jen proste tak o 20 procent sel vykon dolu, akcelerace je pomalejší, a vytahnu tak max 150-160 a to za dlouho, normalne jsem svistel za chvili 190
Ono to auto jako tak neskub, jede plynule, jen proste tak o 20 procent sel vykon dolu, akcelerace je pomalejší, a vytahnu tak max 150-160 a to za dlouho, normalne jsem svistel za chvili 190
|
|
21.11.2012 20:17 -
Re: Citroen C5 - ztráta výkonu
|
2524033
|
|
jumep
|
|

|
ked si toho tu dost precital, vies dobre ze tu sa poradit neda kym to clovek nevidi
prietok vzduchu, stav sania, stav intercooleru a potrubia, klapky zmiesavaca ....
ked si toho tu dost precital, vies dobre ze tu sa poradit neda kym to clovek nevidi
prietok vzduchu, stav sania, stav intercooleru a potrubia, klapky zmiesavaca ....
|
|
31.05.2013 11:06 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2585041
|
|
.45acp
|
|
|
Je možné, aby se SWIRL mechanicky zasekl? Asi před měsícem při dolévání ostřikovačů jem při otevřené kapotě zběžně prohlížel stav hadic a hadiček a ostatního co je dostupné pohledem a omakem při stoplém motoru. Po zatlačení na táhlo swirlu bylo potřeba vyvinout podstatně větší tlak než obvykle a bylo cítit i zadrhnutí. Od té doby se již swirl pohybuje jako dříve. Žádnou hlášku to nepsalo a na diagnostice jsem nebyl. Pokles výkonu jsem před tím taky nepozoroval, jezdím spíš " na klobouka", takže žádné kolmé starty ani závody s oktávkami. Jen mi na poslední nádrži stoupla spotřeba z obvyklých 7l na 8,3l. Teď teda mám pocit, že auto dost oživlo, lépe se zvedá z nižších otáček. Spotřebu uvidím po dalším tankování.
Je možné, aby se SWIRL mechanicky zasekl? Asi před měsícem při dolévání ostřikovačů jem při otevřené kapotě zběžně prohlížel stav hadic a hadiček a ostatního co je dostupné pohledem a omakem při stoplém motoru. Po zatlačení na táhlo swirlu bylo potřeba vyvinout podstatně větší tlak než obvykle a bylo cítit i zadrhnutí. Od té doby se již swirl pohybuje jako dříve. Žádnou hlášku to nepsalo a na diagnostice jsem nebyl. Pokles výkonu jsem před tím taky nepozoroval, jezdím spíš " na klobouka", takže žádné kolmé starty ani závody s oktávkami. Jen mi na poslední nádrži stoupla spotřeba z obvyklých 7l na 8,3l. Teď teda mám pocit, že auto dost oživlo, lépe se zvedá z nižších otáček. Spotřebu uvidím po dalším tankování.
|
|
31.05.2013 12:51 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2585068
|
|
jumep
|
|

|
mozne to je, naposledy ked som to mal otvorene som to nenafotil ale v podstate su to klaky ktore sa otvaraju a zatvaraju, ak bude zasnesene sanie tak to dokaze az uplne zalepit
pri rozvodoch odporucam dat dole sanie a cele to vycistit a rovno sa skontroluje aj stav napinaku vaciek, retiazky atd
mozne to je, naposledy ked som to mal otvorene som to nenafotil ale v podstate su to klaky ktore sa otvaraju a zatvaraju, ak bude zasnesene sanie tak to dokaze az uplne zalepit
pri rozvodoch odporucam dat dole sanie a cele to vycistit a rovno sa skontroluje aj stav napinaku vaciek, retiazky atd
|
|
01.06.2013 11:14 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2585301
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Co si představuješ pod pojmem protáhnout motor,jakou rychlost a jak dlouho,také bych ho rád provětral a vyčistil,nechám si poradit,dík
Co si představuješ pod pojmem protáhnout motor,jakou rychlost a jak dlouho,také bych ho rád provětral a vyčistil,nechám si poradit,dík
|
|
01.06.2013 11:43 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2585314
|
|
Hanz 397
|
|

|
Prostě ostřejší jízda při vyšších otáčkách. Samozřejmě vše v rámci bezpečnosti a pokud možno i předpisů...
Prostě ostřejší jízda při vyšších otáčkách. Samozřejmě vše v rámci bezpečnosti a pokud možno i předpisů... :palec
|
|
01.06.2013 21:29 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2585653
|
|
63zdenda
|
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 2972 |
|

|
Dobrá,tak jinak,projedu auto ostřejší jízdou a dám vědět o stavu zlepšení,občas si to cukne a zdá se mi,že auto má větší výkon při studeném motoru,jde líp za plynem,po zahřátí je o trochu línější,měněny rozvody,spojka a setrvák,oleje a filtry,spojkové ložisko,od výměn najeto cca 9tis.km
Dobrá,tak jinak,projedu auto ostřejší jízdou a dám vědět o stavu zlepšení,občas si to cukne a zdá se mi,že auto má větší výkon při studeném motoru,jde líp za plynem,po zahřátí je o trochu línější,měněny rozvody,spojka a setrvák,oleje a filtry,spojkové ložisko,od výměn najeto cca 9tis.km
|
|
19.09.2013 22:44 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2620302
|
|
fordík
|
Město: Kvasiny, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive Break | Počet příspěvků: 42 |
|

|
.45acp napsal(a): jezdím spíš " na klobouka", takže žádné kolmé starty ani závody s oktávkami. Jen mi na poslední nádrži stoupla spotřeba z obvyklých 7l na 8,3l. Teď teda mám pocit, že auto dost oživlo, lépe se zvedá z nižších otáček. Spotřebu uvidím po dalším tankování.
Momentálně mě taky znepokojuje spotřeba auta, přesně jak uvádíš výše. Před opravou jsem pořídil na cca 250 km spotřebu pohodovou jízdou dostat na 5,9l, jinak jezdím krátké trasy dost přes 7l. Měl jsem z toho radost... Pak jsem pár dní autem nejezdil a objevil jsem louži pod autem. Byla prasklá vodní pumpa. Je pravda, že drobný únik kapaliny jsem již delší dobu pozoroval. Výměna vodní pumpy včetně rozvodů. Po zahřátí motoru byl zjištěn únik chladící kapaliny po bloku motoru. Zjištěna křivá hlava, vadné těsnění a z hrůzou objeveny drážky v bloku motory na 2,3 a 4 válci . Hlava zafrézována, výměna těsnění hlavy a dodatečně ještě mrazovky. Po opravě auto nejede jako dříve. Spotřeba stoupla hodně přes 8 litrů. I okamžitá spotřeba hází šílené hodnoty. Auto se chová, jako když mu dochází dech a do kopců netáhne. Při větším sešlápnutí nejde za plynem, jak by mělo jít. V nouzovém režimu není, to je ještě větší utrpení. Hlášky nic nehlásí a diagnostika po opravě, také nic zásadního. Jak tady čtu, tak by to mohl být taky problém někde na ventilu SWIRL nebo nějaká nenapojená či vadná hadička. Mám něco přes 252 tis. a stává se z toho čím dál více pokladnička ...
jezdím spíš " na klobouka", takže žádné kolmé starty ani závody s oktávkami. Jen mi na poslední nádrži stoupla spotřeba z obvyklých 7l na 8,3l. Teď teda mám pocit, že auto dost oživlo, lépe se zvedá z nižších otáček. Spotřebu uvidím po dalším tankování.
Momentálně mě taky znepokojuje spotřeba auta, přesně jak uvádíš výše. Před opravou jsem pořídil na cca 250 km spotřebu pohodovou jízdou dostat na 5,9l, jinak jezdím krátké trasy dost přes 7l. Měl jsem z toho radost... Pak jsem pár dní autem nejezdil a objevil jsem louži pod autem. Byla prasklá vodní pumpa. Je pravda, že drobný únik kapaliny jsem již delší dobu pozoroval. Výměna vodní pumpy včetně rozvodů. Po zahřátí motoru byl zjištěn únik chladící kapaliny po bloku motoru. Zjištěna křivá hlava, vadné těsnění a z hrůzou objeveny drážky v bloku motory na 2,3 a 4 válci :-o. Hlava zafrézována, výměna těsnění hlavy a dodatečně ještě mrazovky. Po opravě auto nejede jako dříve. Spotřeba stoupla hodně přes 8 litrů. I okamžitá spotřeba hází šílené hodnoty. Auto se chová, jako když mu dochází dech a do kopců netáhne. Při větším sešlápnutí nejde za plynem, jak by mělo jít. V nouzovém režimu není, to je ještě větší utrpení. Hlášky nic nehlásí a diagnostika po opravě, také nic zásadního. Jak tady čtu, tak by to mohl být taky problém někde na ventilu SWIRL nebo nějaká nenapojená či vadná hadička. Mám něco přes 252 tis. a stává se z toho čím dál více pokladnička:-((((...
|
|
19.09.2013 23:01 -
Re: Motor vůbec netáhne
|
2620305
|
|
jumep
|
|

|
swirl by to nemal zabit, hlavne tebe ho ta membrana zatvara
vyfukove zvody ti tesnia ok? ake hodnoty dava vaha?
swirl by to nemal zabit, hlavne tebe ho ta membrana zatvara
vyfukove zvody ti tesnia ok? ake hodnoty dava vaha?
|
|
| |
|
|