| | |
12.10.2013 23:06 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626492
|
|
igok
|
Město: Pezinok, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 517 |
|
|
kovboj napsal(a): akou diagnostikou alebo ako to ukaze
diadnostika nemusi vyhodit chybu ale clovek co sa v tom vyzna vie ake hodnoty ma pozriet a podla odchylky hodnot od normalu vie urcit kde moze byt chyba. Proste nech nech diagnostika ukaze cokolvek, tak len clovek so skusenostami ti dokaze zistit co je naozaj zle.
maly priklad o servisakoch , diagnostike a ludoch so skusenostami:
Mne sa stalo ze auto malo problem s Fapom , emisiami a neviem cim vsetkym este. Ked uz v znackovom servise vymenili takmer vsetko co sa dalo a auto stale chodilo do nudzoveho stavu, tak mi robili diag zadarmo len aby sa zistilo co to mu je, Ked sa raz zadarilo a dostali sme z auta chybovu hlasku o nizkom tlaku turba, tak mechanik zavalil ze budeme menit turbo. Nastastie som to mal s kym konzultovat a namiesto turba som nakoniec kupil za 50 korun benzinovu hadicku a pomenil vsetky spoje na podtlakoch. Odvtedy auto urobilo asi 70 tis km bez problemov.
diadnostika nemusi vyhodit chybu ale clovek co sa v tom vyzna vie ake hodnoty ma pozriet a podla odchylky hodnot od normalu vie urcit kde moze byt chyba. Proste nech nech diagnostika ukaze cokolvek, tak len clovek so skusenostami ti dokaze zistit co je naozaj zle.
maly priklad o servisakoch , diagnostike a ludoch so skusenostami:
Mne sa stalo ze auto malo problem s Fapom , emisiami a neviem cim vsetkym este. Ked uz v znackovom servise vymenili takmer vsetko co sa dalo a auto stale chodilo do nudzoveho stavu, tak mi robili diag zadarmo len aby sa zistilo co to mu je, Ked sa raz zadarilo a dostali sme z auta chybovu hlasku o nizkom tlaku turba, tak mechanik zavalil ze budeme menit turbo. Nastastie som to mal s kym konzultovat a namiesto turba som nakoniec kupil za 50 korun benzinovu hadicku a pomenil vsetky spoje na podtlakoch. Odvtedy auto urobilo asi 70 tis km bez problemov.
|
|
12.10.2013 23:14 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626493
|
|
jumep
|
|
|
diagnostiku - relativne akymkovlek OBD ale najlepsie citroenovou - a meranie paramatrov a porovnavat hodnoty
aj ked, stale si nenapisal aky to je rok (vypln si profil) - myslim si ze to bude hydroblok, v lepsom pripade len niektory ventil
diagnostiku - relativne akymkovlek OBD ale najlepsie citroenovou - a meranie paramatrov a porovnavat hodnoty
aj ked, stale si nenapisal aky to je rok (vypln si profil) - myslim si ze to bude hydroblok, v lepsom pripade len niektory ventil
|
|
13.10.2013 11:25 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626575
|
|
jumep
|
|
|
to vypada ze je tam este stary typ hydrobloku
este raz teda otazka, kedy a ako to zacalo robit
to vypada ze je tam este stary typ hydrobloku
este raz teda otazka, kedy a ako to zacalo robit
|
|
13.10.2013 11:42 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626592
|
|
kovboj
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
z nicoho nic ked som asi jazdil okolo 1 hodiny potom ked som chcel zaparkovat tak som dal P a stal som na brzde tak mi auto chciplo potom ked dam D tak mi zacne tak skakat a chcipne ked stojim na brzde aj v P prsim ta porad mi aka je to znacak aby som vedel pri kupe nahradnych delov CITROËN C5 2.0 HDi, 100kW; RERHRJ/-/-
z nicoho nic ked som asi jazdil okolo 1 hodiny potom ked som chcel zaparkovat tak som dal P a stal som na brzde tak mi auto chciplo potom ked dam D tak mi zacne tak skakat a chcipne ked stojim na brzde aj v P prsim ta porad mi aka je to znacak aby som vedel pri kupe nahradnych delov CITROËN C5 2.0 HDi, 100kW; RERHRJ/-/-
|
|
13.10.2013 13:04 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626629
|
|
kovboj
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
dal som cestinu do rt3 nemoze to byt tim lebo od vtedy mi to roby
dal som cestinu do rt3 nemoze to byt tim lebo od vtedy mi to roby
|
|
13.10.2013 13:15 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626636
|
|
jumep
|
|
|
to skutocne nemoze
a nepletes si to P R N D
chcipne ti to aj v P?
P - parkovacia poloha - zamknuty diferak, nemalo by byt v ziadnom pripade zaradene nic
R - spiatocka - ak bude stale zavrety hydromenic tak jasne ze to chcipne a pri rozbehu to len strasne prudrko hrkne
N - neutral
D - drive - normalne radi, rovnako ako pri R musi hodne seknut pri rozbehu (ako ked pri manuale bez spojky narves 1tku) a radenie musi byt tiez hodne sekave
skus kontaktovat KostaKE - pozna v KE nejakeho chlapika co robi aisin, sam nepodnikaj v tomto nic, uvedes to do este horsieho stavu
to skutocne nemoze :)
a nepletes si to P R N D
chcipne ti to aj v P?
P - parkovacia poloha - zamknuty diferak, nemalo by byt v ziadnom pripade zaradene nic
R - spiatocka - ak bude stale zavrety hydromenic tak jasne ze to chcipne a pri rozbehu to len strasne prudrko hrkne
N - neutral
D - drive - normalne radi, rovnako ako pri R musi hodne seknut pri rozbehu (ako ked pri manuale bez spojky narves 1tku) a radenie musi byt tiez hodne sekave
skus kontaktovat KostaKE - pozna v KE nejakeho chlapika co robi aisin, sam nepodnikaj v tomto nic, uvedes to do este horsieho stavu
|
|
13.10.2013 13:22 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626639
|
|
jruze
|
|
|
jumep napsal(a): to skutocne nemoze
a nepletes si to P R N D
chcipne ti to aj v P?
P - parkovacia poloha - zamknuty diferak, nemalo by byt v ziadnom pripade zaradene nic
R - spiatocka - ak bude stale zavrety hydromenic tak jasne ze to chcipne a pri rozbehu to len strasne prudrko hrkne
N - neutral
D - drive - normalne radi, rovnako ako pri R musi hodne seknut pri rozbehu (ako ked pri manuale bez spojky narves 1tku) a radenie musi byt tiez hodne sekave
skus kontaktovat KostaKE - pozna v KE nejakeho chlapika co robi aisin, sam nepodnikaj v tomto nic, uvedes to do este horsieho stavu
Utíká ? Mohli jste se vykoupat oba - on v lízních a ty v AP
Podle mne by mohl být seklej hydroměnič(buď ventil k němu,nebo samotný měnič) - ale to musí kopat jak sviňa a podle mne na vechny kvalty.(mělo by se to dát zkouknout v měřených hodnotách)
Nečetl jsem to celé - a teď - pokud to dělá i na P - to by vypadalo na rozpadlou lamelu(připečenou nebo tak něco),která to nepustí do prokluzu.Jen mi hlava nebere proč reaguje P na brzdu kdy to blokuje převodovku a proč chcípne a na selápnutí brzdy? to by zase vycházelo na nějaký problém v ovladači,počítači,kabelái.(na P je hydroměnič natlakovaný tak nebo tak - tak proč změna spínačem brzdy?)
Utíká ? Mohli jste se vykoupat oba - on v lízních a ty v AP:-))))
Podle mne by mohl být seklej hydroměnič(buď ventil k němu,nebo samotný měnič) - ale to musí kopat jak sviňa a podle mne na vechny kvalty.(mělo by se to dát zkouknout v měřených hodnotách)
Nečetl jsem to celé - a teď - pokud to dělá i na P - to by vypadalo na rozpadlou lamelu(připečenou nebo tak něco),která to nepustí do prokluzu.Jen mi hlava nebere proč reaguje P na brzdu kdy to blokuje převodovku a proč chcípne a na selápnutí brzdy? to by zase vycházelo na nějaký problém v ovladači,počítači,kabelái.(na P je hydroměnič natlakovaný tak nebo tak - tak proč změna spínačem brzdy?)
|
|
13.10.2013 14:04 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626654
|
|
jumep
|
|
|
osobne mam dojem ze je to cele zle popisovane a bez videnia to nepojde
dalsia vec, je jednoduchsie ist doma s tym niekde, ked chce moze prist, tomu nebranim ...
osobne mam dojem ze je to cele zle popisovane a bez videnia to nepojde
dalsia vec, je jednoduchsie ist doma s tym niekde, ked chce moze prist, tomu nebranim ...
|
|
13.10.2013 15:09 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626667
|
|
kovboj
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Nie neroby to v N iba keď mám D alebo v R ale keď stojím na mieste tak mi to roby
Keď dam do D a stojím na brzde tak mi začne tak trhat akoby chcelo ist ale mi chcípne
Keď mi napíe e parkovací asistent nereaguje
Nie neroby to v N iba keď mám D alebo v R ale keď stojím na mieste tak mi to roby
Keď dam do D a stojím na brzde tak mi začne tak trhat akoby chcelo ist ale mi chcípne
Keď mi napíe e parkovací asistent nereaguje
|
|
13.10.2013 21:06 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626817
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jak psal jruze dělá to zamčenej měnič. Ale není to tím měničem,ale tím,e se tam nedostane dostatečnej tlak,aby ho to regulovalo,take(a teď si nejsem úplně jistej-u je to dýl,co jsem to řeil naposledy) to způsobuje čerpadlo. Proto,kdy se povede to rozjet,tak to řadí normálně. Mini jeden čas dávalo Aisiny a měly a překvapivě často tenhle problém.
Jak psal jruze dělá to zamčenej měnič. Ale není to tím měničem,ale tím,e se tam nedostane dostatečnej tlak,aby ho to regulovalo,take(a teď si nejsem úplně jistej-u je to dýl,co jsem to řeil naposledy) to způsobuje čerpadlo. Proto,kdy se povede to rozjet,tak to řadí normálně. Mini jeden čas dávalo Aisiny a měly a překvapivě často tenhle problém.
|
|
13.10.2013 21:09 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2626819
|
|
jumep
|
|
|
tak v aisinoch tychto je povacsine hydroblok zly, uteka v nom tlak
ale moze byt aj cerpadlo, je to tazko takto popisovat atd. kazdopadne diagnostika nieco napovie a potom to riesit
tak v aisinoch tychto je povacsine hydroblok zly, uteka v nom tlak
ale moze byt aj cerpadlo, je to tazko takto popisovat atd. kazdopadne diagnostika nieco napovie a potom to riesit
|
|
14.10.2013 18:09 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2627036
|
|
kovboj
|
Město: Kosice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive Break | Počet příspěvků: 14 |
|
|
Dnes som bol na počítač a neukazalo nic ale mi povedal e to môe byt hydro spojka lebo to vizera e auto je stále v pohibe
Dnes som bol na počítač a neukazalo nic ale mi povedal e to môe byt hydro spojka lebo to vizera e auto je stále v pohibe
|
|
14.01.2014 11:29 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2657165
|
|
marcel C6
|
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW) | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Zdravim,
aj ja mam jedem problem s AM6, ale v C6-ke. Viem ze toto je C5 club ale nas je trochu malo a nenasiel som C6 club, tak to skusim tu. Je to 2,7 HDi rok 2006 a moj problem je, ze ked idem ustalenou jazdou ca. 90-100 km/h a prevodovka zaradi 6-ku tak po par sekundach nabehne zvuk kt. neviem identifikovat. Znie to ako elektromotorcek pri vysokych otackach povedal by som take bzucanie. Ked pridam alebo podradim tak to prestane. Neviete co by to mohlo byt? Auto ma ca. 180000 km a ca. pred 2000 km bol vymenevy olej a nejaka hydrodoska alebo ako sa to vola.... Robili to v KAPS Kojetin a stalo to 1200 ...
Dakujem
MS
Zdravim,
aj ja mam jedem problem s AM6, ale v C6-ke. Viem ze toto je C5 club ale nas je trochu malo a nenasiel som C6 club, tak to skusim tu. Je to 2,7 HDi rok 2006 a moj problem je, ze ked idem ustalenou jazdou ca. 90-100 km/h a prevodovka zaradi 6-ku tak po par sekundach nabehne zvuk kt. neviem identifikovat. Znie to ako elektromotorcek pri vysokych otackach povedal by som take bzucanie. Ked pridam alebo podradim tak to prestane. Neviete co by to mohlo byt? Auto ma ca. 180000 km a ca. pred 2000 km bol vymenevy olej a nejaka hydrodoska alebo ako sa to vola.... Robili to v KAPS Kojetin a stalo to 1200 ...
Dakujem
MS
|
|
14.01.2014 16:30 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2657290
|
|
jumep
|
|
|
chod im to reklamovat, predpokladam ze ti menili hydromenic
chod im to reklamovat, predpokladam ze ti menili hydromenic
|
|
14.01.2014 17:07 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2657305
|
|
jumep
|
|
|
okrem menica a diferaku su tie prevodovky myslim rovnake, kazdopadne ked mu to menili tak by som to reklamoval ... s tymi hydroblokmi je to aj tak problem
okrem menica a diferaku su tie prevodovky myslim rovnake, kazdopadne ked mu to menili tak by som to reklamoval ... s tymi hydroblokmi je to aj tak problem
|
|
15.01.2014 07:49 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2657525
|
|
marcel C6
|
Město: , Auto: Citroën XM 2,5 Turbo D (94,5 kW) | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Aka tam je prevodovka vobec netusim... ale predpokladam ze taka ista ako v C5 2,7 Hdi... Uz som do KAPSu volal a ma to dva haciky. Tu opravu robili ked auto este nebolo moje mam ho ca. mesiac, cize nemam doklad od tej opravy a druhy problem je ze sa mi nechce urobit 500 km iba preto aby mi povedali ze to nema nic spolocne s tym co robili, a zaruka sa na to teda nevstahuje. Zial netusim co je hydromenic, predchadzajuci majitel mi povedal ze menili hydrodosku... Ja myslim ze to je nejaka cast kde je asi zabudovany filter oleja ale ta cena sa mi zda prilis vysoka...
Vcera som si vsimol ze ten zvuk tam je aj ked sa rozbieham resp. vzdy ked prevodovka preradi. Nastupuje vzdy o nieco neskor ako je zaradena rychlost. Po chvyle to ale prestane, ostava iba pri 6-ke. Nieco podobne ako turbo ked zacne tlacit. Turbo som ale vylucil lebo ked idem napr. 90 km/h tak ma motor 1800 ot/min. a vtedy predsa nemoze turbo tlacit tak ze by piskalo a tiez nieje to piskanie ale skor bzucanie ako nejaky eletromotor na vysoke otacky...
Dnes som chcel ist na diagnostiku ak to stihnem.
zatial dakujem
M.
Aka tam je prevodovka vobec netusim... ale predpokladam ze taka ista ako v C5 2,7 Hdi... Uz som do KAPSu volal a ma to dva haciky. Tu opravu robili ked auto este nebolo moje mam ho ca. mesiac, cize nemam doklad od tej opravy a druhy problem je ze sa mi nechce urobit 500 km iba preto aby mi povedali ze to nema nic spolocne s tym co robili, a zaruka sa na to teda nevstahuje. Zial netusim co je hydromenic, predchadzajuci majitel mi povedal ze menili hydrodosku... Ja myslim ze to je nejaka cast kde je asi zabudovany filter oleja ale ta cena sa mi zda prilis vysoka...
Vcera som si vsimol ze ten zvuk tam je aj ked sa rozbieham resp. vzdy ked prevodovka preradi. Nastupuje vzdy o nieco neskor ako je zaradena rychlost. Po chvyle to ale prestane, ostava iba pri 6-ke. Nieco podobne ako turbo ked zacne tlacit. Turbo som ale vylucil lebo ked idem napr. 90 km/h tak ma motor 1800 ot/min. a vtedy predsa nemoze turbo tlacit tak ze by piskalo a tiez nieje to piskanie ale skor bzucanie ako nejaky eletromotor na vysoke otacky...
Dnes som chcel ist na diagnostiku ak to stihnem.
zatial dakujem
M.
|
|
| |
|
|