| | |
01.06.2018 12:25 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3160596
|
|
Zdeneknet
|
Město: Luleč, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Ahojte, pořídil jsem teď C5 II s AM6. Občas vyskakovala čtyřka. Typicky z při řazení z trojky na čtyřku. Otáčky tedy pak vyletí nahoru, po putění plynu a klesnutí otáček rychlost zaskočí. Je to doprovázeno kubnutím. Udělali jsme olej (část), provedli "kalibraci" a dělá to furt. Jinak se chová vcelku normálně, řazení ostatních stupňů ani nepostřehnu. Jetě jsem vypozoroval, e jak je auto studené, i tu čtyřku to řadí normálně. Po zahřátí začne vyskakovat... Nějaké nápady? Díky.
Ahojte, pořídil jsem teď C5 II s AM6. Občas vyskakovala čtyřka. Typicky z při řazení z trojky na čtyřku. Otáčky tedy pak vyletí nahoru, po putění plynu a klesnutí otáček rychlost zaskočí. Je to doprovázeno kubnutím. Udělali jsme olej (část), provedli "kalibraci" a dělá to furt. Jinak se chová vcelku normálně, řazení ostatních stupňů ani nepostřehnu. Jetě jsem vypozoroval, e jak je auto studené, i tu čtyřku to řadí normálně. Po zahřátí začne vyskakovat... Nějaké nápady? Díky.
|
|
01.06.2018 12:29 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3160597
|
|
lubco
|
Město: , Auto: CITROEN BERLINGO Shine BlueHDI 130 S&S | Počet příspěvků: 76 |
|
|
vitaj medzi nami s nacatou prevodovkou, mam to od kupy auta, riesil som len vymenu oleja, ostatne budem riesit ked sa to radikalne zhorsi. Robi mi to len v lete, v zime je to pohoda.
Zdeneknet napsal(a): Ahojte, pořídil jsem teď C5 II s AM6. Občas vyskakovala čtyřka. Typicky z při řazení z trojky na čtyřku. Otáčky tedy pak vyletí nahoru, po putění plynu a klesnutí otáček rychlost zaskočí. Je to doprovázeno kubnutím. Udělali jsme olej (část), provedli "kalibraci" a dělá to furt. Jinak se chová vcelku normálně, řazení ostatních stupňů ani nepostřehnu. Jetě jsem vypozoroval, e jak je auto studené, i tu čtyřku to řadí normálně. Po zahřátí začne vyskakovat... Nějaké nápady? Díky.
vitaj medzi nami s nacatou prevodovkou, mam to od kupy auta, riesil som len vymenu oleja, ostatne budem riesit ked sa to radikalne zhorsi. Robi mi to len v lete, v zime je to pohoda.
|
|
01.06.2018 12:51 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3160598
|
|
jruze
|
|
|
Řekl bych e má AL4 a né AM6 a problém asi v hydrobloku.
Řekl bych e má AL4 a né AM6;-) a problém asi v hydrobloku.
|
|
01.06.2018 13:28 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3160602
|
|
Zdeneknet
|
Město: Luleč, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X | Počet příspěvků: 2 |
|
|
Je to estikvalt, tak věřím, e AM6 Ten hydroblok mě taky napadl...
@lubco: a jak to řeí při jízdě? Zkouel jsem v té oblasti přepínat na manuál a řadit bez plynu. To je lepí, ale docela otravné
Je to estikvalt, tak věřím, e AM6 :) Ten hydroblok mě taky napadl...
@lubco: a jak to řeí při jízdě? Zkouel jsem v té oblasti přepínat na manuál a řadit bez plynu. To je lepí, ale docela otravné :)
|
|
04.06.2018 15:05 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3161487
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Podle mě dobré shrnutí problematiky výměny oleje v automatu: .link.
ukazuje oleje v různém čase ivotnosti
ukazuje, co starý olej v převodovce ničí
říká, proč není dobrý nápad úplná výměna oleje, pokud u dolo k pokození částí převodovky
shrnuje, co zaznělo i tu, e pokud u dolo k pokození, výměna oleje to nezlepí, ale naopak
Moná a moc polopatické video pro amíky, ale líbí se mi názorností.
Podle mě to jasně podporuje závěr:
pokud chcete, aby převodovka vydrela déle ne odhadem 160-200t km, pravidelně měnit olej
interval výměny se (zde v diskuzi) navrhuje po 60t km, někde se uvádí, e první výměna můe být a 80-100t km
pokud má auto u patný olej a jím opotřebenou převodovku, radi u neměnit kompletní výměnou, protoe to můe zhorit začínající problémy a chování převodovky
Super by bylo mít jasnou informaci o intervalu i způsobu výměny od Citroënu, o čem si můeme nechat zdát.
Jinak co se týká úplné výměny, tak jsem v této diskuzi narazil pouze na jednu firmu zp-automatic.cz s dobrými, ale i jednou patnou recenzí. Jedna firma se patnými recenzemi. A mistr Procházka, na kterého jsem dostal já jednu dobrou referenci, co je dost málo informací.
Podle mě dobré shrnutí problematiky výměny oleje v automatu: https://www.youtube.com/watch?v=o690DovjDAc
ukazuje oleje v různém čase ivotnosti
ukazuje, co starý olej v převodovce ničí
říká, proč není dobrý nápad úplná výměna oleje, pokud u dolo k pokození částí převodovky
shrnuje, co zaznělo i tu, e pokud u dolo k pokození, výměna oleje to nezlepí, ale naopak
Moná a moc polopatické video pro amíky, ale líbí se mi názorností.
Podle mě to jasně podporuje závěr:
pokud chcete, aby převodovka vydrela déle ne odhadem 160-200t km, pravidelně měnit olej
interval výměny se (zde v diskuzi) navrhuje po 60t km, někde se uvádí, e první výměna můe být a 80-100t km
pokud má auto u patný olej a jím opotřebenou převodovku, radi u neměnit kompletní výměnou, protoe to můe zhorit začínající problémy a chování převodovky
Super by bylo mít jasnou informaci o intervalu i způsobu výměny od Citroënu, o čem si můeme nechat zdát.
Jinak co se týká úplné výměny, tak jsem v této diskuzi narazil pouze na jednu firmu zp-automatic.cz s dobrými, ale i jednou patnou recenzí. Jedna firma se patnými recenzemi. A mistr Procházka, na kterého jsem dostal já jednu dobrou referenci, co je dost málo informací.
|
|
04.06.2018 15:11 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3161491
|
|
Dawe
|
Město: Praha, Auto: Peugeot 508 R8 2,0BHDi | Počet příspěvků: 151 |
|
|
Z Citroenu je to jasné, interval není /celoivotní náplň/, způsob výměny v návodu od Citroenu je vypustit/napustit půlku náplně. Jinak někde jsem četl e podle výrobce převodovky je předepsáno výměna půlky náplně oleje po 60tKm.
Z Citroenu je to jasné, interval není /celoivotní náplň/, způsob výměny v návodu od Citroenu je vypustit/napustit půlku náplně. Jinak někde jsem četl e podle výrobce převodovky je předepsáno výměna půlky náplně oleje po 60tKm.
|
|
05.06.2018 21:51 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3161846
|
|
jindra pro
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 8 |
|
|
Koupil jsem v únoru 2014, najeto 99 000, nechal jsem hned vyměnit preventivně olej pruplachem, nalili tam Motul multi Atf, který jak jsem tu u psal, splňuje snad vekerý normy. Převodovka řadila v pohodě, ale bylo to takový vechno tvrdí. Nechal jsem minulý týden vyměnit znovu olej v Praze Vrovicích v servisu APPservis, který se zabývá opravami převodovek. Na Facebooku mají celkem sluně hodnocení. Vyměněn olej opět pruplachem, pouívají Ravenol. Podle vin nali, e tam patří jws 3324, co jsem jim říkal, stejně si to ověřování. Nalili tam RAVENOL ATF T-WS Lifetime. Je to malá dílna se třemi hevery, současně dělali dalí 2 auta. Objednávka přes internet, celou dobu jsem byl u toho. Provedli výplach celkem cca 8,5 litrů oleje, potom přes vypust zkontrolovali hladinu, reset přes diagnostiku. Jen asi neřeili 60 stupňů. Před výměnou technik auto projel v okolí asi 6 kilometrů, po výměně opět projíďka. Cena 7760 Kč, nejsou plátci daně. Auto ihned po výměně přestalo skubat při prehozeni páky z P na D, nebo R. Toho jsem si vsimnul před výměnou. Nevím, zda to skubalo kdy jsem to dovezl, zda to dělalo před první výměnou. O víkendu jsem najel cca 300 km, mám pocit, e se převodovka zklidnila. Před tím jsem měl pocit, e jsem přidal trochu plyn a převodovka hned začala přemýlet jakou rychlost tam dát, zbytečně podřazovala. Take to snad někomu v Praze pomůe....
Koupil jsem v únoru 2014, najeto 99 000, nechal jsem hned vyměnit preventivně olej pruplachem, nalili tam Motul multi Atf, který jak jsem tu u psal, splňuje snad vekerý normy. Převodovka řadila v pohodě, ale bylo to takový vechno tvrdí. Nechal jsem minulý týden vyměnit znovu olej v Praze Vrovicích v servisu APPservis, který se zabývá opravami převodovek. Na Facebooku mají celkem sluně hodnocení. Vyměněn olej opět pruplachem, pouívají Ravenol. Podle vin nali, e tam patří jws 3324, co jsem jim říkal, stejně si to ověřování. Nalili tam RAVENOL ATF T-WS Lifetime. Je to malá dílna se třemi hevery, současně dělali dalí 2 auta. Objednávka přes internet, celou dobu jsem byl u toho. Provedli výplach celkem cca 8,5 litrů oleje, potom přes vypust zkontrolovali hladinu, reset přes diagnostiku. Jen asi neřeili 60 stupňů. Před výměnou technik auto projel v okolí asi 6 kilometrů, po výměně opět projíďka. Cena 7760 Kč, nejsou plátci daně. Auto ihned po výměně přestalo skubat při prehozeni páky z P na D, nebo R. Toho jsem si vsimnul před výměnou. Nevím, zda to skubalo kdy jsem to dovezl, zda to dělalo před první výměnou. O víkendu jsem najel cca 300 km, mám pocit, e se převodovka zklidnila. Před tím jsem měl pocit, e jsem přidal trochu plyn a převodovka hned začala přemýlet jakou rychlost tam dát, zbytečně podřazovala. Take to snad někomu v Praze pomůe....
|
|
06.06.2018 12:41 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3161966
|
|
Majo77
|
Město: Pieany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 148 |
|
|
To sklbanie pri preradeni z P hocikam nie je sposobene tym ze su ozubene kola v prevodovke "na doraze"? Neviem ako to mam lepsie nazvat, ale mam x krat overene, ze ak pridem na parkovisko (ktore ma nejaky sklon, nie je v rovine), stojim na brzde, preradim do P, zabrzdim rucnou, pustim brzdovy pedal - tak mi to nikdy nesklbne. Ak zaparkujem, preradim do P, pustim brzdovy pedal ( auto popojede a tym idu zuby v prevodovke na doraz) vypnem auto + sa automaticky zabrzdi rucka, tak po opatovnom nastartovani a pohybe z P, vzdy kopne.
Ci tebe to kopalo permanentne pri radeni hociktorym smerom?
To sklbanie pri preradeni z P hocikam nie je sposobene tym ze su ozubene kola v prevodovke "na doraze"? Neviem ako to mam lepsie nazvat, ale mam x krat overene, ze ak pridem na parkovisko (ktore ma nejaky sklon, nie je v rovine), stojim na brzde, preradim do P, zabrzdim rucnou, pustim brzdovy pedal - tak mi to nikdy nesklbne. Ak zaparkujem, preradim do P, pustim brzdovy pedal ( auto popojede a tym idu zuby v prevodovke na doraz) vypnem auto + sa automaticky zabrzdi rucka, tak po opatovnom nastartovani a pohybe z P, vzdy kopne.
Ci tebe to kopalo permanentne pri radeni hociktorym smerom?
|
|
06.06.2018 18:29 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3162050
|
|
jumep
|
|
|
to trocha zle chapes, ono to trhnutie ktore popisujes je ze na tom P ked sa to natiahne tak sa silenty atd natiahnu a tym ze to vytiahnes z toho P tak to poskoci, lebo sa to uvolnilo
toto co sa tu hovori je ked by si mal auto v N a das ho do R, tak kopne, buchne, rovnako do D
to trocha zle chapes, ono to trhnutie ktore popisujes je ze na tom P ked sa to natiahne tak sa silenty atd natiahnu a tym ze to vytiahnes z toho P tak to poskoci, lebo sa to uvolnilo
toto co sa tu hovori je ked by si mal auto v N a das ho do R, tak kopne, buchne, rovnako do D
|
|
07.06.2018 07:51 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3162169
|
|
vilous
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 1256 |
|
|
Reagují zde na příspěvek jruze kolem elektrické ručky. Patří to toti sem. Jsem kolem automatu začátečník a děkuji za upozornění, co se stane s volbou P za jízdy. Je to logicke.
Jen mi vadí, e to není oetřené. Najezdil jsem předloni 4000 mil v USA v Chrysler 300. Volič automatu kolečko jako víko od pepsi. Ale kadý pokus o změnu reimu vyadoval seslapnuti brzdy.
Reagují zde na příspěvek jruze kolem elektrické ručky. Patří to toti sem. Jsem kolem automatu začátečník a děkuji za upozornění, co se stane s volbou P za jízdy. Je to logicke.
Jen mi vadí, e to není oetřené. Najezdil jsem předloni 4000 mil v USA v Chrysler 300. Volič automatu kolečko jako víko od pepsi. Ale kadý pokus o změnu reimu vyadoval seslapnuti brzdy.
|
|
13.06.2018 21:26 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3163809
|
|
mira1972
|
|
|
Ahoj vem, mám velký problém mám C5 Break 2007 100 Kw automat am6 20gk05 . Ji po třetí za rok se mi protočila poloosa v diferenciálu. Jsem z toho u na práky první oprava výmena diferenciálu(pouitý) 25000, po druhé jsem sehnal diferák z vadné převodovky , nové poloosy mechanik co u nás dělá automaty se s tím jetě nesetkal , převodovku měl rozhozenou a řekl, e je OK tak nevím mám sto chutí to zalít metalickým lepidlem a dát tam novu polosu . Poloosa je v diferáku zastrčena tak na 3 cm. Nemáte s tím někdo zkuenost ?
Ahoj vem, mám velký problém mám C5 Break 2007 100 Kw automat am6 20gk05 . Ji po třetí za rok se mi protočila poloosa v diferenciálu. Jsem z toho u na práky první oprava výmena diferenciálu(pouitý) 25000, po druhé jsem sehnal diferák z vadné převodovky , nové poloosy mechanik co u nás dělá automaty se s tím jetě nesetkal , převodovku měl rozhozenou a řekl, e je OK tak nevím mám sto chutí to zalít metalickým lepidlem a dát tam novu polosu . Poloosa je v diferáku zastrčena tak na 3 cm. Nemáte s tím někdo zkuenost ?
|
|
13.06.2018 21:46 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3163813
|
|
jumep
|
|
|
nemas to ciple?
mas tam spravny drziak motora (ten kde je lozisko poloosy a silent)?
nemas to ciple?
mas tam spravny drziak motora (ten kde je lozisko poloosy a silent)?
|
|
16.06.2018 20:46 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3164983
|
|
mira1972
|
|
|
Nemůe být problém v převodovce ? Kluk co u nás dělá automaty v ústí říká, e ta je v pohodě. Čipnuté to není u vozidla byl měněn motor ale pak najelo dalích 100000. Pro Jruze nemel by jsi z té jedné převodovky diferak. Neznáte nějakého odborníka, který by byl schopen zjistit co je patně. Přemýlím, e zkusíme tu poloosu zalepit metalickým lepidlem nemám co ztratit.
Nemůe být problém v převodovce ? Kluk co u nás dělá automaty v ústí říká, e ta je v pohodě. Čipnuté to není u vozidla byl měněn motor ale pak najelo dalích 100000. Pro Jruze nemel by jsi z té jedné převodovky diferak. Neznáte nějakého odborníka, který by byl schopen zjistit co je patně. Přemýlím, e zkusíme tu poloosu zalepit metalickým lepidlem nemám co ztratit.
|
|
16.06.2018 22:55 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3165035
|
|
jumep
|
|
|
zalepit tazko
ak hovoris ze vymeneny motor, ja by som 2x nepovedal ze ten silent tam neni dany nespravny
automat ma mat 1807 HV
manual ma mat 1807 HT
na pohlad asi moc rozdielne nebudu, ale poloos moze byt povysunuta na tom
zalepit tazko
ak hovoris ze vymeneny motor, ja by som 2x nepovedal ze ten silent tam neni dany nespravny
automat ma mat 1807 HV
manual ma mat 1807 HT
na pohlad asi moc rozdielne nebudu, ale poloos moze byt povysunuta na tom
|
|
22.11.2018 22:49 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3192711
|
|
myneur
|
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 310 |
|
|
Ahoj, mám takovej fajnmekrovskej dotaz asi pro pravý experty. Chtěl bych se poradit zda je normální následující chování X7 2.2 AM6:
Na trojce kolem 1500 otáček při lehkém záběru či brdění motorem jako by auto troku jemně vibrovalo rychlostí dopředu/dozadu. Je to cítit opravdu jen jemně, ale je cítit drobný rozdíl oproti jinak hladkému chodu. Od 2000 otáček vý, na jiných rychlostech, ani při intenzivnějím záběru nebo brdění motorem to cítit není.
Setkal se s tím někdo? Má někdo ponětí, čím to můe být? Nebo je to normální?
Přemýlím, jestli to řeit, protoe mi bude končit záruka.
Díky
Ahoj, mám takovej fajnmekrovskej dotaz asi pro pravý experty. Chtěl bych se poradit zda je normální následující chování X7 2.2 AM6:
Na trojce kolem 1500 otáček při lehkém záběru či brdění motorem jako by auto troku jemně vibrovalo rychlostí dopředu/dozadu. Je to cítit opravdu jen jemně, ale je cítit drobný rozdíl oproti jinak hladkému chodu. Od 2000 otáček vý, na jiných rychlostech, ani při intenzivnějím záběru nebo brdění motorem to cítit není.
Setkal se s tím někdo? Má někdo ponětí, čím to můe být? Nebo je to normální?
Přemýlím, jestli to řeit, protoe mi bude končit záruka.
Díky
|
|
18.12.2018 21:41 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
3197440
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Co poradí profíci se zkuenostmi s AM6?
C5II koupena na 205.000 km, po pár tisících hláka Gearbox faulty (jako řeení se ukázalo na pár minut vypnout motor), ale raději jsem nechal vyměnit olej v KAPS Kojetín. Působili na mě jako profíci. Doporučili výplach na 2x. Olej byl prý OK, červený, bez spálenin. Dalích 60.000 km v pohodě, jen několikrát opět pád do nouz.reimu.
Na 270.000 dalí výměna v KAPS Brno, starý olej prý v pohodě, opět dvojitý výplach. Ale měl jsem z těch kluků dost neprofesionální pocit ("kolik toho oleje - jetě?" "no já nevim, to u by mohlo stačit..." moná je to ale jen můj pocítek, kdoví). Jeliko ale znám svoje auto, okamitě po odjezdu ze servisu slyím, e převodovka citelně přenáí vibrace do interiéru (v pásmu kolem 1800-1900 ot., a to bez ohledu na stupeň a rychlost auta). Tak se vracím, zkuební jízda, a prej e to tak při vyích nájezdech u bejvá no...
Tak jsem si na to zvykl (vibrace byly jen mírné) a najel dalích 60.000 (bez zhorení). Občas to zahlásí Gearbox faulty (cca jednou za 4000 km), tak na 3 minuty vypnu motor a po nastartování ve OK a jede se dál. Během těchto 60.000 jsem ale začal slyet z převodovky (při rozjezdu a řazení 1->2) takové duté kovové zvuky. Ale pouze za studena, po zahřátí oleje je ve OK. Toto se začalo dost ozývat po té poslední výměně (moná to byl ale jen můj nezvyk), ale posledních 30.000 km celkem setrvalý stav, nezhoruje se to. Řazení OK, bez kolísání otáček. Jen mám pocit, e je řazení za studena tvrdí ne dřív, a to i v létě. Do ohřátí to řeím přepnutím na zimní reim.
Teď tam mám skoro 340.000 km a otázka s olejem zní: Měnit, či neměnit?
to otázka Auto je jinak cajk, poctivě udruju (hromada věcí nových vč. V6 motoru), tak bych rád, aby jetě chvíli jezdilo.
Po zkuenostech z předchozí výměny a při pročítání tohoto vlákna mám ale fakt obavy, e dalí výměnu ta převodovka nepřeije. A vybavuje se mi staré počítačové pravidlo: Dokud ten krám funguje, tak do toho neourej
Jak byste rozhodli vy, kteří máte s AM6 zkuenost?
Co poradí profíci se zkuenostmi s AM6?
C5II koupena na 205.000 km, po pár tisících hláka Gearbox faulty (jako řeení se ukázalo na pár minut vypnout motor), ale raději jsem nechal vyměnit olej v KAPS Kojetín. Působili na mě jako profíci. Doporučili výplach na 2x. Olej byl prý OK, červený, bez spálenin. Dalích 60.000 km v pohodě, jen několikrát opět pád do nouz.reimu.
Na 270.000 dalí výměna v KAPS Brno, starý olej prý v pohodě, opět dvojitý výplach. Ale měl jsem z těch kluků dost neprofesionální pocit ("kolik toho oleje - jetě?" "no já nevim, to u by mohlo stačit..." moná je to ale jen můj pocítek, kdoví). Jeliko ale znám svoje auto, okamitě po odjezdu ze servisu slyím, e převodovka citelně přenáí vibrace do interiéru (v pásmu kolem 1800-1900 ot., a to bez ohledu na stupeň a rychlost auta). Tak se vracím, zkuební jízda, a prej e to tak při vyích nájezdech u bejvá no...
Tak jsem si na to zvykl (vibrace byly jen mírné) a najel dalích 60.000 (bez zhorení). Občas to zahlásí Gearbox faulty (cca jednou za 4000 km), tak na 3 minuty vypnu motor a po nastartování ve OK a jede se dál. Během těchto 60.000 jsem ale začal slyet z převodovky (při rozjezdu a řazení 1->2) takové duté kovové zvuky. Ale pouze za studena, po zahřátí oleje je ve OK. Toto se začalo dost ozývat po té poslední výměně (moná to byl ale jen můj nezvyk), ale posledních 30.000 km celkem setrvalý stav, nezhoruje se to. Řazení OK, bez kolísání otáček. Jen mám pocit, e je řazení za studena tvrdí ne dřív, a to i v létě. Do ohřátí to řeím přepnutím na zimní reim.
Teď tam mám skoro 340.000 km a otázka s olejem zní: Měnit, či neměnit?
to otázka :-) Auto je jinak cajk, poctivě udruju (hromada věcí nových vč. V6 motoru), tak bych rád, aby jetě chvíli jezdilo.
Po zkuenostech z předchozí výměny a při pročítání tohoto vlákna mám ale fakt obavy, e dalí výměnu ta převodovka nepřeije. A vybavuje se mi staré počítačové pravidlo: Dokud ten krám funguje, tak do toho neourej
Jak byste rozhodli vy, kteří máte s AM6 zkuenost?
|
|
| |
|
|