| | |
04.05.2016 08:37 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948580
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Jak jsem psal: ATF T-IV Fluid(JWS 3309)
Jak jsem psal: ATF T-IV Fluid(JWS 3309)
|
|
04.05.2016 09:26 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948595
|
|
jruze
|
|
|
Jetě jednou : rozměr pneu nemá vliv= dej to na 13. a nic se nestane pokud dá vechny(nebude ti souhlasit pouze tachometr) - ABSu je umák kolik napočíta inpulzů pokud jich napočítá na vech kolech stejně.S olejem je to horí = tam pokud se smíchájí ?? - nikdo neví co to vlastně udělá a nebo můe udělat(Citroen výslovně zakazuje jiný olej a také smíchání s jiným)!!! - bez rozebrání jak převodovky,tak z měniče nikdy nedostane vechen olej.Proto jsem psal e ani ten ,,ravenol" není to co je origo ale stačí aby byla trochu jiná hustota,rozpínavost-prostě cokoli a ???? Já osobně nenaleji do převodovky nic jiného ne tam patří - zákazníkovi(pokud budu mít jeho výslovně napsáno e to tam chce a e byl mnou seznámen s tím e AP můe zničit - zatím mne k tomu nikdo nedonutil) - sice mi bylo řečeno od servisu AP e pokud dělají kompletní GO tak do ,,suché" převodovky by mohli nalít i tento ale... Podle mne nikdo neví jestli průměr kanálů , průměr ventilů a vechno kolem je naprosto stejný a také rozpínavost a hustota těchto dvou olejů(starý-noví a náhrady) je naprosto stejný - pokud ano neměl by být problém ALE....V tomto případě bych asi chtěl vidět certifikát o tom e mohou lít do této AP cokoli jiného a to od kohokoli co to tam dá a to s razítkem Citroenu(výrobce)
Já osobně bych do své nedal nic jiného ne co tam patří(a to nemluvím o tom e info alespoň k této mám od Citroenu e ivotnost této je 200000Km a potom by se měla rozebrat zkontrolovat,vyměnit opotřebované díly,filtr a sloit dát noví olej) - sice se nebráním výměně oleje(pokud AP nezlobí nic se nezkazí) a část starého s nečistotami a degradovaného oleje jí asi prospěje a neublíí - pokud to někdo dělá jako,,záchranu začínajících problémů" jen to oddálí a zřejmě se bude snait to řeit jako chybu toho kdo měnil Uvauji o tom e před zásahem bude provedena zkuební jízda se zákazníkem + diag a po výměně také a to i s tím e byl zákazník upozorněn e neručím za moné problémy.
Jetě jednou : rozměr pneu nemá vliv= dej to na 13. a nic se nestane pokud dá vechny(nebude ti souhlasit pouze tachometr);-) - ABSu je umák kolik napočíta inpulzů pokud jich napočítá na vech kolech stejně.S olejem je to horí = tam pokud se smíchájí ?? - nikdo neví co to vlastně udělá a nebo můe udělat(Citroen výslovně zakazuje jiný olej a také smíchání s jiným)!!! - bez rozebrání jak převodovky,tak z měniče nikdy nedostane vechen olej.Proto jsem psal e ani ten ,,ravenol" není to co je origo :nevim ale stačí aby byla trochu jiná hustota,rozpínavost-prostě cokoli a ???? Já osobně nenaleji do převodovky nic jiného ne tam patří - zákazníkovi(pokud budu mít jeho výslovně napsáno e to tam chce a e byl mnou seznámen s tím e AP můe zničit - zatím mne k tomu nikdo nedonutil) - sice mi bylo řečeno od servisu AP e pokud dělají kompletní GO tak do ,,suché" převodovky by mohli nalít i tento ale... Podle mne nikdo neví jestli průměr kanálů , průměr ventilů a vechno kolem je naprosto stejný a také rozpínavost a hustota těchto dvou olejů(starý-noví a náhrady) je naprosto stejný - pokud ano neměl by být problém ALE....V tomto případě bych asi chtěl vidět certifikát o tom e mohou lít do této AP cokoli jiného a to od kohokoli co to tam dá a to s razítkem Citroenu(výrobce)
Já osobně bych do své nedal nic jiného ne co tam patří(a to nemluvím o tom e info alespoň k této mám od Citroenu e ivotnost této je 200000Km a potom by se měla rozebrat zkontrolovat,vyměnit opotřebované díly,filtr a sloit dát noví olej):nevim - sice se nebráním výměně oleje(pokud AP nezlobí nic se nezkazí) a část starého s nečistotami a degradovaného oleje jí asi prospěje a neublíí - pokud to někdo dělá jako,,záchranu začínajících problémů" jen to oddálí a zřejmě se bude snait to řeit jako chybu toho kdo měnil;-) Uvauji o tom e před zásahem bude provedena zkuební jízda se zákazníkem + diag a po výměně také a to i s tím e byl zákazník upozorněn e neručím za moné problémy.;-)
|
|
04.05.2016 10:03 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948608
|
|
Robert
|
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) Tourer | Počet příspěvků: 52 |
|
|
k tomuto tématu asi jen tolik, .... posílal jsem technickému řediteli Total ČR dotaz na nahraditelnost a mísitelnost oleje Fluidmatic MVLV který má potvrzené specifikace mj. i AW-1 poadovanou Citroenem a překvapivě jsem ádnou odpověď nedostal. Fyzicky je ale oproti originálu jiný, méně drí film na kolmé stěně, je řidí a stékavějí. Úsudek si musí udělat kadý sám.
k tomuto tématu asi jen tolik, .... posílal jsem technickému řediteli Total ČR dotaz na nahraditelnost a mísitelnost oleje Fluidmatic MVLV který má potvrzené specifikace mj. i AW-1 poadovanou Citroenem a překvapivě jsem ádnou odpověď nedostal. Fyzicky je ale oproti originálu jiný, méně drí film na kolmé stěně, je řidí a stékavějí. Úsudek si musí udělat kadý sám.
|
|
04.05.2016 10:32 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948618
|
|
jumep
|
|
|
3309 nie je AW1 a ma horsie vlastnosti ako AW1 a manual citroen hovori toto:
POZOR : Olej typu "AW-1" převodovek AT6 a AM6 ve spojení s motorem Euro 5 je specifický a nemůe být nahrazen olejem typu ""JWS 3309"".
o kapch som pocul uz vselico (a nie moc v dobrom ...) ale len pocul
3309 nie je AW1 a ma horsie vlastnosti ako AW1 a manual citroen hovori toto:
POZOR : Olej typu "AW-1" převodovek AT6 a AM6 ve spojení s motorem Euro 5 je specifický a nemůe být nahrazen olejem typu ""JWS 3309"".
o kapch som pocul uz vselico (a nie moc v dobrom ...) ale len pocul
|
|
04.05.2016 12:40 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948636
|
|
RimmerCZ
|
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400d | Počet příspěvků: 611 |
|
|
Ted mam vymeneny olej po treti. Opet ravenol. Radi porad stejne. Mel jsem to takove divocejsi. Kdyz jsem auto koupil, zajel jsem k opravari co dela automaty a delal mi repas na 4HP20, s tim, ze chci v tom novem Aisinu vymenit olej. Co tam nalil mi nesdelil, ale podle jeho slov olej do 6ti kvaltu. Zpetne je mi jasne, ze to urcite nebyl predepsany olej. Prevodovka radila stejne. Po cca 12tis jak jsem menil ten motor, jsem koupil ten ravenol a nechal je vymenit olej v AP za ravenol. Radila opet stejne. Ted jsem vymenil znova zase za ravenol a nepozoruju zadnou zmenu. Bud mam stesti, nebo to v pripade dobre fungujici prevodovky neni tak zhave jak to tu Jarda prezentuje. U nej spis chapu, ze s brani mozny problemum se zakazniky. AP ma ted najeto 155tis, prvni moje vymena byla ve 108tis.
Ted mam vymeneny olej po treti. Opet ravenol. Radi porad stejne. Mel jsem to takove divocejsi. Kdyz jsem auto koupil, zajel jsem k opravari co dela automaty a delal mi repas na 4HP20, s tim, ze chci v tom novem Aisinu vymenit olej. Co tam nalil mi nesdelil, ale podle jeho slov olej do 6ti kvaltu. Zpetne je mi jasne, ze to urcite nebyl predepsany olej. Prevodovka radila stejne. Po cca 12tis jak jsem menil ten motor, jsem koupil ten ravenol a nechal je vymenit olej v AP za ravenol. Radila opet stejne. Ted jsem vymenil znova zase za ravenol a nepozoruju zadnou zmenu. Bud mam stesti, nebo to v pripade dobre fungujici prevodovky neni tak zhave jak to tu Jarda prezentuje. U nej spis chapu, ze s brani mozny problemum se zakazniky. AP ma ted najeto 155tis, prvni moje vymena byla ve 108tis.
|
|
04.05.2016 13:18 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948643
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Má psanou C5 r.v. 2009. Tam se jetě 3309 dávala.
Má psanou C5 r.v. 2009. Tam se jetě 3309 dávala.
|
|
04.05.2016 14:07 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948653
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Petras napsal(a): Má psanou C5 r.v. 2009. Tam se jetě 3309 dávala. Navíc po repasi, tedy od začátku, jí to vadit nebude. Vadit bude mix olejů.
|
|
25.05.2016 21:19 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2955547
|
|
Luki_C5
|
Město: Holeov, Auto: C6 2.7 HDI Exclusive | Počet příspěvků: 971 |
|
|
Tak Ambi nebyl jedinej. Tady se to kluci Němečtí pokusili opravit vařením na autě. Prasátka
Tak Ambi nebyl jedinej. Tady se to kluci Němečtí pokusili opravit vařením na autě. Prasátka :-o
Přílohy: IMG_20160524_130827.jpg ( 1100448b ) - IMG_20160524_140717.jpg ( 1181328b ) - |
|
03.06.2016 10:22 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2957803
|
|
certik
|
Město: , Auto: None | Počet příspěvků: 37 |
|
|
Pripojim svoji aktualni zkusenost s KAPS. Cca pred 3 tydnama jsem jel na STK, chtel jsem auto prohnat tak jsem mu dal na dalnici pokourit. Behem toho me prevodovka zacala pri podrazovani na 4, a nasledne pri stani na krizovatce pri pusteni brzdy celkem citelne kopat. Na STK jsem nasel olej ve vode, takze padlo podezreni na tesneni pod hlavou, prevodovku nebo webasto. Tesneni pod hlavou mi v servisu vyloucili, objednal jsem se v KAPS na vymenu oleje + diagnostiku.
Vecer mi to nedalo a zacal jsem procitat toto vlako + jsem si neco precetl o tech olejich, takze jsem pochopitelne hned napsal do KAPS e-mail aby mi rekli jestli tam budou davat JWS 3309 nebo AW-1. Odpoved byla ve stylu "kazdy si to pojmenuje po svem, ale jedna se o spravny olej". O tom co tam teda chteji dat ani slovo. Rano jsem tam volal a poprosil pana aby mi rekl co tam teda daji a po chvili jsem z neho dostal ze JWS 3309. Rekl jsem mu ze podle informaci z Citroenu (a mimochodem, jde to snadno dohledat i na webu totalu, maji tam "Lubadvisor": .link. ), jsou to ruzny oleje, s ruznyma vlastnostma a nemichatelny/nezamenitelny. Na to byla jen odpoved, ze je to nezajima, ze kupujou olej od Ravenolu a ten jim rekl ze je to vporadku a JWS 3309 tam patri. Takze jsem tu objednavku zrusil.
u Fluidmatic MV LV (ten doporucuje Total pro X7 s Euro 5, ma splnovat AW-1) jsou tyto specifikace:
Toyota T-WS (JWS 3324),Hyundai/Kia SP-IV,Nissan Matic S, JASO 1A, GM Dexron VI
Ford Mercon LV, ZF M-1385.4 (6HP), Honda ATF DW-1, MB 236.12, 236.14,ZF 8-speed Ats
DSI H 6-speed Transmissions (ATF 3292), Aisin Warner AW-1, Ford M-SP, Hyundai NWS-9638
u Fluide XLD FE (doporuceno pro AM6 s tema starsima motorama) jsem nasel poznamku:
Vhodná kapalina pro vechny aplikace vyadující výkonnovou úroveň následujících tradičních severoamerických specifikací : DEXRON III-H, Mercon, Mercon V (před 2007), Neměla by být pouita pro DEXRON VI nebo Mercon LV.
A jsem z toho mirne zmaten, prijde mi divny ze by v Kaps tohle nevedeli. Neni to treba tak ze ta JWS 3309 ma vyssi viskozitu a tak dokaze "resit" problemy nacatych menicu?
Pripojim svoji aktualni zkusenost s KAPS. Cca pred 3 tydnama jsem jel na STK, chtel jsem auto prohnat tak jsem mu dal na dalnici pokourit. Behem toho me prevodovka zacala pri podrazovani na 4, a nasledne pri stani na krizovatce pri pusteni brzdy celkem citelne kopat. Na STK jsem nasel olej ve vode, takze padlo podezreni na tesneni pod hlavou, prevodovku nebo webasto. Tesneni pod hlavou mi v servisu vyloucili, objednal jsem se v KAPS na vymenu oleje + diagnostiku.
Vecer mi to nedalo a zacal jsem procitat toto vlako + jsem si neco precetl o tech olejich, takze jsem pochopitelne hned napsal do KAPS e-mail aby mi rekli jestli tam budou davat JWS 3309 nebo AW-1. Odpoved byla ve stylu "kazdy si to pojmenuje po svem, ale jedna se o spravny olej". O tom co tam teda chteji dat ani slovo. Rano jsem tam volal a poprosil pana aby mi rekl co tam teda daji a po chvili jsem z neho dostal ze JWS 3309. Rekl jsem mu ze podle informaci z Citroenu (a mimochodem, jde to snadno dohledat i na webu totalu, maji tam "Lubadvisor": http://total-dnk.lubricantadvisor.com/default.aspx?lang=eng&br=total ), jsou to ruzny oleje, s ruznyma vlastnostma a nemichatelny/nezamenitelny. Na to byla jen odpoved, ze je to nezajima, ze kupujou olej od Ravenolu a ten jim rekl ze je to vporadku a JWS 3309 tam patri. Takze jsem tu objednavku zrusil.
u Fluidmatic MV LV (ten doporucuje Total pro X7 s Euro 5, ma splnovat AW-1) jsou tyto specifikace:
Toyota T-WS (JWS 3324),Hyundai/Kia SP-IV,Nissan Matic S, JASO 1A, GM Dexron VI
Ford Mercon LV, ZF M-1385.4 (6HP), Honda ATF DW-1, MB 236.12, 236.14,ZF 8-speed Ats
DSI H 6-speed Transmissions (ATF 3292), Aisin Warner AW-1, Ford M-SP, Hyundai NWS-9638
u Fluide XLD FE (doporuceno pro AM6 s tema starsima motorama) jsem nasel poznamku:
Vhodná kapalina pro vechny aplikace vyadující výkonnovou úroveň následujících tradičních severoamerických specifikací : DEXRON III-H, Mercon, Mercon V (před 2007), Neměla by být pouita pro DEXRON VI nebo Mercon LV.
A jsem z toho mirne zmaten, prijde mi divny ze by v Kaps tohle nevedeli. Neni to treba tak ze ta JWS 3309 ma vyssi viskozitu a tak dokaze "resit" problemy nacatych menicu?
|
|
03.06.2016 15:16 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2957854
|
|
pikaso0000
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 38 |
|
|
certik napsal(a): Pripojim svoji aktualni zkusenost s KAPS. Cca pred 3 tydnama jsem jel na STK, chtel jsem auto prohnat tak jsem mu dal na dalnici pokourit. Behem toho me prevodovka zacala pri podrazovani na 4, a nasledne pri stani na krizovatce pri pusteni brzdy celkem citelne kopat. Na STK jsem nasel olej ve vode, takze padlo podezreni na tesneni pod hlavou, prevodovku nebo webasto. Tesneni pod hlavou mi v servisu vyloucili, objednal jsem se v KAPS na vymenu oleje + diagnostiku.
Vecer mi to nedalo a zacal jsem procitat toto vlako + jsem si neco precetl o tech olejich, takze jsem pochopitelne hned napsal do KAPS e-mail aby mi rekli jestli tam budou davat JWS 3309 nebo AW-1. Odpoved byla ve stylu "kazdy si to pojmenuje po svem, ale jedna se o spravny olej". O tom co tam teda chteji dat ani slovo. Rano jsem tam volal a poprosil pana aby mi rekl co tam teda daji a po chvili jsem z neho dostal ze JWS 3309. Rekl jsem mu ze podle informaci z Citroenu (a mimochodem, jde to snadno dohledat i na webu totalu, maji tam "Lubadvisor": .link. ), jsou to ruzny oleje, s ruznyma vlastnostma a nemichatelny/nezamenitelny. Na to byla jen odpoved, ze je to nezajima, ze kupujou olej od Ravenolu a ten jim rekl ze je to vporadku a JWS 3309 tam patri. Takze jsem tu objednavku zrusil.
u Fluidmatic MV LV (ten doporucuje Total pro X7 s Euro 5, ma splnovat AW-1) jsou tyto specifikace:
Toyota T-WS (JWS 3324),Hyundai/Kia SP-IV,Nissan Matic S, JASO 1A, GM Dexron VI
Ford Mercon LV, ZF M-1385.4 (6HP), Honda ATF DW-1, MB 236.12, 236.14,ZF 8-speed Ats
DSI H 6-speed Transmissions (ATF 3292), Aisin Warner AW-1, Ford M-SP, Hyundai NWS-9638
u Fluide XLD FE (doporuceno pro AM6 s tema starsima motorama) jsem nasel poznamku:
Vhodná kapalina pro vechny aplikace vyadující výkonnovou úroveň následujících tradičních severoamerických specifikací : DEXRON III-H, Mercon, Mercon V (před 2007), Neměla by být pouita pro DEXRON VI nebo Mercon LV.
A jsem z toho mirne zmaten, prijde mi divny ze by v Kaps tohle nevedeli. Neni to treba tak ze ta JWS 3309 ma vyssi viskozitu a tak dokaze "resit" problemy nacatych menicu?
Já jsem tam nechal dát originál Citroen AW-1 a je po starostech jaký olej
Já jsem tam nechal dát originál Citroen AW-1 a je po starostech jaký olej
|
|
03.06.2016 15:16 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2957855
|
|
pikaso0000
|
Město: Tachov, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi | Počet příspěvků: 38 |
|
|
certik napsal(a): Pripojim svoji aktualni zkusenost s KAPS. Cca pred 3 tydnama jsem jel na STK, chtel jsem auto prohnat tak jsem mu dal na dalnici pokourit. Behem toho me prevodovka zacala pri podrazovani na 4, a nasledne pri stani na krizovatce pri pusteni brzdy celkem citelne kopat. Na STK jsem nasel olej ve vode, takze padlo podezreni na tesneni pod hlavou, prevodovku nebo webasto. Tesneni pod hlavou mi v servisu vyloucili, objednal jsem se v KAPS na vymenu oleje + diagnostiku.
Vecer mi to nedalo a zacal jsem procitat toto vlako + jsem si neco precetl o tech olejich, takze jsem pochopitelne hned napsal do KAPS e-mail aby mi rekli jestli tam budou davat JWS 3309 nebo AW-1. Odpoved byla ve stylu "kazdy si to pojmenuje po svem, ale jedna se o spravny olej". O tom co tam teda chteji dat ani slovo. Rano jsem tam volal a poprosil pana aby mi rekl co tam teda daji a po chvili jsem z neho dostal ze JWS 3309. Rekl jsem mu ze podle informaci z Citroenu (a mimochodem, jde to snadno dohledat i na webu totalu, maji tam "Lubadvisor": .link. ), jsou to ruzny oleje, s ruznyma vlastnostma a nemichatelny/nezamenitelny. Na to byla jen odpoved, ze je to nezajima, ze kupujou olej od Ravenolu a ten jim rekl ze je to vporadku a JWS 3309 tam patri. Takze jsem tu objednavku zrusil.
u Fluidmatic MV LV (ten doporucuje Total pro X7 s Euro 5, ma splnovat AW-1) jsou tyto specifikace:
Toyota T-WS (JWS 3324),Hyundai/Kia SP-IV,Nissan Matic S, JASO 1A, GM Dexron VI
Ford Mercon LV, ZF M-1385.4 (6HP), Honda ATF DW-1, MB 236.12, 236.14,ZF 8-speed Ats
DSI H 6-speed Transmissions (ATF 3292), Aisin Warner AW-1, Ford M-SP, Hyundai NWS-9638
u Fluide XLD FE (doporuceno pro AM6 s tema starsima motorama) jsem nasel poznamku:
Vhodná kapalina pro vechny aplikace vyadující výkonnovou úroveň následujících tradičních severoamerických specifikací : DEXRON III-H, Mercon, Mercon V (před 2007), Neměla by být pouita pro DEXRON VI nebo Mercon LV.
A jsem z toho mirne zmaten, prijde mi divny ze by v Kaps tohle nevedeli. Neni to treba tak ze ta JWS 3309 ma vyssi viskozitu a tak dokaze "resit" problemy nacatych menicu?
Já jsem tam nechal dát originál Citroen AW-1 a je po starostech jaký olej
Já jsem tam nechal dát originál Citroen AW-1 a je po starostech jaký olej
|
|
03.06.2016 15:54 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2957866
|
|
jumep
|
|
|
problem je v tom ze v citroene kupis neviem ci je to 1l alebo 2 za 50E a ten total je za 9E / liter
co sa tyka kapchu, je skoda nieco hovorit
problem je v tom ze v citroene kupis neviem ci je to 1l alebo 2 za 50E a ten total je za 9E / liter
co sa tyka kapchu, je skoda nieco hovorit
|
|
23.06.2016 12:36 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2965375
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Máte někdo přímo návod z dílenské příručky citroen na výměnu oleje v AM6 u x7?
Máte někdo přímo návod z dílenské příručky citroen na výměnu oleje v AM6 u x7?
|
|
24.06.2016 14:37 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2965629
|
|
certik
|
Město: , Auto: None | Počet příspěvků: 37 |
|
|
tady, ale podle prispevku v tomto threadu (a nejen tady) rozhodne bude rozumny to resit s nekym s diagnostikou a udelat to fakt opatrne a presne, jinak si koledujes o problemy
tady, ale podle prispevku v tomto threadu (a nejen tady) rozhodne bude rozumny to resit s nekym s diagnostikou a udelat to fakt opatrne a presne, jinak si koledujes o problemy
Přílohy: postup_prevodovka_olej.xps ( 291195b ) - |
|
24.06.2016 18:04 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2965687
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Díky.. u jsem to měl jednou v citroenu a tam měli přesně tento návod podle kterého to dělali. Teďka u to dám svému mechanikovi a chci mu k tomu radi přibalit ten návod
Díky.. u jsem to měl jednou v citroenu a tam měli přesně tento návod podle kterého to dělali. Teďka u to dám svému mechanikovi a chci mu k tomu radi přibalit ten návod
|
|
04.08.2016 01:42 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2978247
|
|
Kouba
|
Město: Česká Třebová, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 3 |
|
|
Ahoj chlapi. Před týdnem jsem byl na výměně oleje v am6 u pana Voldana v Holetíně, a dnes se mi stalo při jízdě do kopce na 3 se auto rozvibrovalo. Po uvolnění plynu zase ok. Jetě jsem zpozoroval e při jízdě občas zahoupou otáčky. Nevíte čím by to mohlo být? U jsem tady četl e hodně odcházejí hydrobloky,myslíte e to bude muj problém? Jestli to tu u někde je tak se omlouvám. Děkuji za vechny rady.
Ahoj chlapi. Před týdnem jsem byl na výměně oleje v am6 u pana Voldana v Holetíně, a dnes se mi stalo při jízdě do kopce na 3 se auto rozvibrovalo. Po uvolnění plynu zase ok. Jetě jsem zpozoroval e při jízdě občas zahoupou otáčky. Nevíte čím by to mohlo být? U jsem tady četl e hodně odcházejí hydrobloky,myslíte e to bude muj problém? Jestli to tu u někde je tak se omlouvám. Děkuji za vechny rady.
|
|
| |
|
|