| | |
01.05.2016 21:17 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2947865
|
|
jumep
|
|
|
nie, jedine co je mozne ze nerovnomerne opotrebovane / nafukane kola toto mozu robit - ale ventilky na to vplyv nemaju
nie, jedine co je mozne ze nerovnomerne opotrebovane / nafukane kola toto mozu robit - ale ventilky na to vplyv nemaju
|
|
01.05.2016 21:25 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2947867
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Díky.
Take kde by jsi hledal chybu?
Jak jsem psal. Pokud jedu pohodu nemám problém. Jen při razantnějím selápnutí se ta 6 nezařadila.
Faktem je, e jsem nevydrel, nad 2600 otáček, ale to proto, e dříve max 2100 a to jetě do kopce a byla tam.
Díky.
Take kde by jsi hledal chybu?
Jak jsem psal. Pokud jedu pohodu nemám problém. Jen při razantnějím selápnutí se ta 6 nezařadila.
Faktem je, e jsem nevydrel, nad 2600 otáček, ale to proto, e dříve max 2100 a to jetě do kopce a byla tam.
|
|
01.05.2016 21:56 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2947897
|
|
jumep
|
|
|
to bude tym ze sa zopla do sport modu, ak by si asi chvilu siel tak by sa prepla sama zasa a radila normalne
to bude tym ze sa zopla do sport modu, ak by si asi chvilu siel tak by sa prepla sama zasa a radila normalne
|
|
01.05.2016 22:59 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2947945
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Určitě to vyzkouím, ale je to má stálá trasa z chalupy a nikdy se tak nechovala. Proč tak najednou. Vyzkouím a uvidím, zda vůbec přeřadí.
Určitě to vyzkouím, ale je to má stálá trasa z chalupy a nikdy se tak nechovala. Proč tak najednou. Vyzkouím a uvidím, zda vůbec přeřadí.
|
|
01.05.2016 23:04 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2947946
|
|
jruze
|
|
|
Souhlas s Jumepem a buď se přepla do sportu a nebo nebyl dostatečný výkon pro zařazení estky.Jsou nějaké potíe = kope AP nebo nějaké jiné příznaky?Kdyby byla chyba v AP tak si myslím e by řadila se stejnými příznaky pořád - podle mne nenastaly provozní podmínky pro zařazení estky.
Souhlas s Jumepem a buď se přepla do sportu a nebo nebyl dostatečný výkon pro zařazení estky.Jsou nějaké potíe = kope AP nebo nějaké jiné příznaky?Kdyby byla chyba v AP tak si myslím e by řadila se stejnými příznaky pořád - podle mne nenastaly provozní podmínky pro zařazení estky.:nevim
|
|
02.05.2016 12:16 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948057
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Tak chlapci zlatí, měli jste pravdu. Nejprve jsem zahřál převodovku po nákupech a hurá na dálnici. Napoprvé se nepovedlo, napodruhé ze 4 přilápnutí ( né napodlahu) 5 ve 2100ot. 6 tam spadla při 3000ot. jako při tlačítku sport.
Vlastním auto rok a půl a nedělala to. Jsem si jist, e to není standartní chování, ale třeba mě vyvedete z omylu.
Auto je né 6 ale 5 tísíc km po výměně oleje. Musím přiznat, e mi to tak hladké řazení, jako před výměnou nepřipadá, ale nijak nekope, nekloue, otáčky nehoupou (do kopce), co by byl příznak patného měniče. Drí otáčky do kopce na těch 2100, rovinka 1800, při lehké noze ze svahu i daleko dříve, co mi při starém oleji nepřipadalo. Tam bych řekl, e ty svahové podmínky nebrala tolik na zřetel a řadila standartně 1800ot. Ale mohu se plést. Měnil jsem ve 137t. km a olej tam byl původní, černej jak bota. Vyputění- naputění- projetí-vyputění-naputění. (KAPS). Po přečtení vech diskuzí, kde mělo dost lidiček po výměně nějaký problém, jsem si říkal, kdy se do 5t.km od výměny nep.... mám vyhráno. Tak 5 tísíc ujeto, pro mě nestandartní chování a proto ta starost.
Díky předem za vá názor.
Tak chlapci zlatí, měli jste pravdu. Nejprve jsem zahřál převodovku po nákupech a hurá na dálnici. Napoprvé se nepovedlo, napodruhé ze 4 přilápnutí ( né napodlahu) 5 ve 2100ot. 6 tam spadla při 3000ot. jako při tlačítku sport.
Vlastním auto rok a půl a nedělala to. Jsem si jist, e to není standartní chování, ale třeba mě vyvedete z omylu.
Auto je né 6 ale 5 tísíc km po výměně oleje. Musím přiznat, e mi to tak hladké řazení, jako před výměnou nepřipadá, ale nijak nekope, nekloue, otáčky nehoupou (do kopce), co by byl příznak patného měniče. Drí otáčky do kopce na těch 2100, rovinka 1800, při lehké noze ze svahu i daleko dříve, co mi při starém oleji nepřipadalo. Tam bych řekl, e ty svahové podmínky nebrala tolik na zřetel a řadila standartně 1800ot. Ale mohu se plést. Měnil jsem ve 137t. km a olej tam byl původní, černej jak bota. Vyputění- naputění- projetí-vyputění-naputění. (KAPS). Po přečtení vech diskuzí, kde mělo dost lidiček po výměně nějaký problém, jsem si říkal, kdy se do 5t.km od výměny nep.... mám vyhráno. Tak 5 tísíc ujeto, pro mě nestandartní chování a proto ta starost.
Díky předem za vá názor.
|
|
02.05.2016 12:55 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948076
|
|
jumep
|
|
|
ked sa vymenil olej tak sa resetla adaptacia a to co bolo naucene a naucilo sa to spravanie nanovo
je to skor o tom ako zoslapujes ten plyn a vyhodnocuje to podla toho
ked sa vymenil olej tak sa resetla adaptacia a to co bolo naucene a naucilo sa to spravanie nanovo
je to skor o tom ako zoslapujes ten plyn a vyhodnocuje to podla toho
|
|
03.05.2016 09:35 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948278
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Tohle co popisuje mi opravdu nepřijde jako problém převodovky jako takové, ale řídícího software. Tedy adaptace, musí si ji prostě naučit znovu.
Tohle co popisuje mi opravdu nepřijde jako problém převodovky jako takové, ale řídícího software. Tedy adaptace, musí si ji prostě naučit znovu.
|
|
03.05.2016 15:57 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948374
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Já tedy nevím, kolik km taková adaptace převodovky trvá, ale jsem pohodovej řidič, neměla důvod se naučit vytáčet motor. Také proč a teď po 5000 km? A proč jen 6 převod? Na sport jsem jel jen jednou 500m a to jen proto, abych ji vyzkouel.
Jetě jsem měřil tlak v kolech. Kde tedy přední jsou foukané na 2,5 a zadní na 2,8. Ale to je dle tabulky normální tlak na naloené auto. A jsem cca měsíc po přezutí a udělalo to a tento týden.
Je mi z toho smutno.
Díky vem.
Já tedy nevím, kolik km taková adaptace převodovky trvá, ale jsem pohodovej řidič, neměla důvod se naučit vytáčet motor. Také proč a teď po 5000 km? A proč jen 6 převod? Na sport jsem jel jen jednou 500m a to jen proto, abych ji vyzkouel.
Jetě jsem měřil tlak v kolech. Kde tedy přední jsou foukané na 2,5 a zadní na 2,8. Ale to je dle tabulky normální tlak na naloené auto. A jsem cca měsíc po přezutí a udělalo to a tento týden.
Je mi z toho smutno.:nevim
Díky vem.
|
|
03.05.2016 17:10 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948386
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Zajeď si s tím na diagnostiku k někomu z místních borců. A nech ho a se v tom projede. Jinak bude pořád jen brečet e to nejde...
Zajeď si s tím na diagnostiku k někomu z místních borců. A nech ho a se v tom projede. Jinak bude pořád jen brečet e to nejde...
|
|
03.05.2016 17:35 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948388
|
|
jruze
|
|
|
Automat a řazení je přímo závyslej na výkonu motoru(musí mít potřebný krouák) - a to ovládá motorovka (pokud nemá potřebný krouák nepřeřadí)- proto řadí při zátěi a ve vyích otáčkách.
Automat a řazení je přímo závyslej na výkonu motoru(musí mít potřebný krouák) - a to ovládá motorovka (pokud nemá potřebný krouák nepřeřadí)- proto řadí při zátěi a ve vyích otáčkách.
|
|
03.05.2016 20:35 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948446
|
|
Hanz 397
|
|
|
Jen mě tak napadlo jetě s těma kolama: neměl jsi náhodou,kdy se to poprvé projevilo,čerstvě přezuto na letní?
A pokud ano,nemá jinej rozměr letní/zimní?
Jen mě tak napadlo jetě s těma kolama: neměl jsi náhodou,kdy se to poprvé projevilo,čerstvě přezuto na letní?
A pokud ano,nemá jinej rozměr letní/zimní?
|
|
03.05.2016 21:57 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948482
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Přezouval, ale jen na stejný ráfek své pouívané letňáky. Změna je pouze po uraení ventilku s čidlem, kde mám nyní 2 s čidlem a 2 obyč. Ale jak psal Peter, tím to nebude.
Při mé standartní lehké noze to nědělá, tak v případě nutnosti poádám Jardu o pomoc.( Zatím nikdy neřekl NE)
Jen jsem pátral, co je vastně standartní chování-řazení, naí AM6.
Přezouval, ale jen na stejný ráfek své pouívané letňáky. Změna je pouze po uraení ventilku s čidlem, kde mám nyní 2 s čidlem a 2 obyč. Ale jak psal Peter, tím to nebude.
Při mé standartní lehké noze to nědělá, tak v případě nutnosti poádám Jardu o pomoc.( Zatím nikdy neřekl NE)
Jen jsem pátral, co je vastně standartní chování-řazení, naí AM6.
|
|
03.05.2016 22:33 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948514
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
Ano.
Ano.
|
|
04.05.2016 00:41 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948534
|
|
jumep
|
|
|
este taka otazka, su vsetky nafukane rovnako a spravne (meral si si to?)
este taka otazka, su vsetky nafukane rovnako a spravne (meral si si to?)
|
|
04.05.2016 05:20 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948538
|
|
jruze
|
|
|
Já si myslím e ani pár desetin rozdílu tlaku by na to nemělo mít vliv,čidla tlaku v pneu podle mne také ne, to spí motor a jeho výkon a nebo pouitý olej (no ale co jsem zjioval tak mi bylo řečeno e pokud by se dělala GO převodovky tak i nahradit novej druh oleje za starej není problém - problém je e se nesmí míchat a e náhrady nejsou vhodné - buď origo a nebo po rozebrání celou náplň) Jetě dotaz:teplotu ukazuje AP správnou? nepřehřívá se při zatíení? - to by také mohl být důvod (máme to zasebou- dostali jsme AP po GO (ta provedena super)ale bylo v ní víc oleje (+- o 3/4L ) nekontrolovali jsme a ta převodovka nechtěla řadit po ohřátí(přehřátí) a jetě tam byl problém s chlazením (zapojení chlazení AP) = podobné příznaky.
Toto bych asi zkontroloval - do přehřátí super - po úpravě hladiny super A jetě mi trocho nesedí cena : dvojitá výměna s prací jestli si dobře pamatuji 6000,- ? to mi nesedí s cenou oleje(origo má jen citroen a e by měli takovou slevu e by se dostali s dvojitou dávkou na cenu mé jedné dávky?
Já si myslím e ani pár desetin rozdílu tlaku by na to nemělo mít vliv,čidla tlaku v pneu podle mne také ne, to spí motor a jeho výkon a nebo pouitý olej :nevim (no ale co jsem zjioval tak mi bylo řečeno e pokud by se dělala GO převodovky tak i nahradit novej druh oleje za starej není problém - problém je e se nesmí míchat a e náhrady nejsou vhodné - buď origo a nebo po rozebrání celou náplň) Jetě dotaz:teplotu ukazuje AP správnou? nepřehřívá se při zatíení? - to by také mohl být důvod:-o (máme to zasebou- dostali jsme AP po GO (ta provedena super)ale bylo v ní víc oleje (+- o 3/4L ) nekontrolovali jsme a ta převodovka nechtěla řadit po ohřátí(přehřátí) a jetě tam byl problém s chlazením (zapojení chlazení AP) = podobné příznaky.
Toto bych asi zkontroloval ;-) - do přehřátí super - po úpravě hladiny super;-) A jetě mi trocho nesedí cena : dvojitá výměna s prací jestli si dobře pamatuji 6000,- ? to mi nesedí s cenou oleje(origo má jen citroen a e by měli takovou slevu e by se dostali s dvojitou dávkou na cenu mé jedné dávky?
|
|
04.05.2016 08:24 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948576
|
|
Petras
|
Město: Praha 9, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) | Počet příspěvků: 28 |
|
|
To je to, co se mi honí od výměny hlavou. 2011 má ji olej AW1. ena měla jednání v Brně, Kaps v únoru 20 procent slevu na výměnu oleje, tak si říkám, tam vědí co dělají, jedu taky a sfouknu výměnu.
Po vyputění oleje si mě zavolali a ukázali, e olej je původní, černý a e doporučí proplach navíc. Říkám jasně, třeba třikrá, hlavně aby nebyl problém. Kdy jsem koukal na ten vyputěný olej, poznal jsem luté okraje. V Brně to vede mladí ochotnej klučina a říká: Nyní tam bude mít tento červený. Červený i kdy tam byl lutý? Ano teď bude vyměněn za červený. Take výměna byla za ATF T-IV Fluid(JWS 3309) a to 10 litrů. S prací a slevou 4173kč.
No zda tam mají odsávačku nevím, ale filtr se bez půlení nemění, tak jsem byl dost v překvapen. Ale stále si myslím, e taková firma ví co dělá. Proto jsem tam i jel.
Nejsem první od nás, kdo tam byl s madím vozem, tak se můou přidat, jak jsou na tom.
Ale pokud tam zůstal, jako e asi ano,( starí) původní AW1, bude to tento problém.
Asi jsem blb, ale kde najdu ukazatel teploty AP u X7.
To je to, co se mi honí od výměny hlavou. 2011 má ji olej AW1. ena měla jednání v Brně, Kaps v únoru 20 procent slevu na výměnu oleje, tak si říkám, tam vědí co dělají, jedu taky a sfouknu výměnu.
Po vyputění oleje si mě zavolali a ukázali, e olej je původní, černý a e doporučí proplach navíc. Říkám jasně, třeba třikrá, hlavně aby nebyl problém. Kdy jsem koukal na ten vyputěný olej, poznal jsem luté okraje. V Brně to vede mladí ochotnej klučina a říká: Nyní tam bude mít tento červený. Červený i kdy tam byl lutý? Ano teď bude vyměněn za červený. Take výměna byla za ATF T-IV Fluid(JWS 3309) a to 10 litrů. S prací a slevou 4173kč.
No zda tam mají odsávačku nevím, ale filtr se bez půlení nemění, tak jsem byl dost v překvapen. Ale stále si myslím, e taková firma ví co dělá. Proto jsem tam i jel.
Nejsem první od nás, kdo tam byl s madím vozem, tak se můou přidat, jak jsou na tom.
Ale pokud tam zůstal, jako e asi ano,( starí) původní AW1, bude to tento problém.
Asi jsem blb, ale kde najdu ukazatel teploty AP u X7.
|
|
04.05.2016 08:31 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2948577
|
|
johnny.m
|
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 498 |
|
|
Jetě přidám pár vlastních zkueností. Na zimu mám po zicovi 205/55 R16. Na léto byly 235/45 R17, dal jsem tam 225/50 R17. Ani jednou neměla moje AM6 problém s řazením. Průměr těchto pneu se lií o téměř 4% - 225/50 R17 jsou větí ne 205 a 235 (mají téměř identický průměr). Pokud bych dal jako nouzovku 215/55 R16, počítám e by to mohl být problém (lií se o 2% v průměru kola) - protoe budou jiné otáčky kola na levé a pravé straně na nápravě.
Jetě přidám pár vlastních zkueností. Na zimu mám po zicovi 205/55 R16. Na léto byly 235/45 R17, dal jsem tam 225/50 R17. Ani jednou neměla moje AM6 problém s řazením. Průměr těchto pneu se lií o téměř 4% - 225/50 R17 jsou větí ne 205 a 235 (mají téměř identický průměr). Pokud bych dal jako nouzovku 215/55 R16, počítám e by to mohl být problém (lií se o 2% v průměru kola) - protoe budou jiné otáčky kola na levé a pravé straně na nápravě.
|
|
| |
|
|