| | |
27.07.2015 23:31 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2845157
|
|
Royce
|
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) | Počet příspěvků: 221 |
|
|
Ahojte, tak mám dneska čerstvou zkuenost ze servisu.. Na základě článku .link. jsem si koupil olej ATF 3309 abych pak v servisu po vyputění oleje zjistil, e pro EURO 5 motory se má pouít AW-1.. Teprve potom jsem se v tomto vlákně .link. dočetl podrobnosti.. achjo, take starý olej zpátky a musím shánět olej.
Tak by moná nebylo marné ten článek o automatických převodovkách aktualizovat, aby dalí nedopadli jako já..
Ahojte, tak mám dneska čerstvou zkuenost ze servisu.. Na základě článku http://www.c5club.cz/clanky/uzivatelske-navody/automaticke-prevodovky-v-c5 jsem si koupil olej ATF 3309 abych pak v servisu po vyputění oleje zjistil, e pro EURO 5 motory se má pouít AW-1.. Teprve potom jsem se v tomto vlákně http://www.c5club.cz/diskuze/hydraulika-rizeni-brzdy/2572377-automaticka-prevodovka-nejde-zaradit-rychlost-c5-iii/4/ dočetl podrobnosti.. achjo, take starý olej zpátky a musím shánět olej.
Tak by moná nebylo marné ten článek o automatických převodovkách aktualizovat, aby dalí nedopadli jako já..
|
|
20.08.2015 11:12 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2852980
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
Jakub napsal(a): Odjel jsem z Kapsu a protoe u jsem s autem něco najezdil, poznal jsem nový zvuk. Převodovka v pásmu od 1.700 do 1.800 otáček mírně drnčela, vibrovala - dunivějí zvuk. Ne nahlas, jiný projev není, řadí stejně. Najel jsem zatím asi jenom 40km, uvidím, co se jetě změní. Nepozorovali jste někdo takový jev?
Jakube, popř. ostatní znalci - prosím, nali jste na to nějaké řeení?
Včera jsem odjíděl z KAPS Brno a najednou slyím ten stejný problém. Po výměně oleje se při otáčkách 1800-1900 při záběru motoru ozývají od motoru/převodovky vibrace (slyitelné i citelné do kabiny). Je to dost nepříjemný, a to i pro manelku na spolujedzci...
Jinak převodovka řadí OK. Mám najeto 270 tisíc, výměna po 55 tis., technik říkal, e takto krásně červenej olej při takovém nájezdu jetě neviděl. Udělal první výměnu, zku. jízda OK. Udělal druhou výměnu (proplach), u bez zku.jízdy, vechno se tvářilo OK. Akorát Bosch diagnostika mu s tím nechtěla kamarádit, tak jen resetoval chyby převodovky, nikam jinam ho to nepustilo.
Hned při odjezdu jsem si těch vibrací ale viml. Přijel jsem zpátky, zvedl to, upustil cca decku oleje, kolega v kabině to prořadil a ptá se ho: "není tam toho moc nebo málo?" A technik zdola odpovídá, "mně se zdá, e je tam toho akorát..." O nějakém měření teploty není ani řeč... A tady začínají moje pochybnosti - tak jedu do KAPSu, protoe platí za největí odborníky v ČR, já jim platím 3200,- a oni pak jen prohlásí, e to bude asi hydroměnič, e to se po výměně oleje projeví, a e a kdytak přijedu na repas, e je to "jen" za dvacku...
Poradíte, jak to vyřeit? Jak jste to vyřeili ti z vás, kterým, jak píete, se to taky stalo?
Jakube, popř. ostatní znalci - prosím, nali jste na to nějaké řeení?
Včera jsem odjíděl z KAPS Brno a najednou slyím ten stejný problém. Po výměně oleje se při otáčkách 1800-1900 při záběru motoru ozývají od motoru/převodovky vibrace (slyitelné i citelné do kabiny). Je to dost nepříjemný, a to i pro manelku na spolujedzci... :-)
Jinak převodovka řadí OK. Mám najeto 270 tisíc, výměna po 55 tis., technik říkal, e takto krásně červenej olej při takovém nájezdu jetě neviděl. Udělal první výměnu, zku. jízda OK. Udělal druhou výměnu (proplach), u bez zku.jízdy, vechno se tvářilo OK. Akorát Bosch diagnostika mu s tím nechtěla kamarádit, tak jen resetoval chyby převodovky, nikam jinam ho to nepustilo.
Hned při odjezdu jsem si těch vibrací ale viml. Přijel jsem zpátky, zvedl to, upustil cca decku oleje, kolega v kabině to prořadil a ptá se ho: "není tam toho moc nebo málo?" A technik zdola odpovídá, "mně se zdá, e je tam toho akorát..." O nějakém měření teploty není ani řeč... A tady začínají moje pochybnosti - tak jedu do KAPSu, protoe platí za největí odborníky v ČR, já jim platím 3200,- a oni pak jen prohlásí, e to bude asi hydroměnič, e to se po výměně oleje projeví, a e a kdytak přijedu na repas, e je to "jen" za dvacku...
Poradíte, jak to vyřeit? Jak jste to vyřeili ti z vás, kterým, jak píete, se to taky stalo?
|
|
20.08.2015 12:22 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2852988
|
|
jruze
|
|
|
crown napsal(a): Jakube, popř. ostatní znalci - prosím, nali jste na to nějaké řeení?
Včera jsem odjíděl z KAPS Brno a najednou slyím ten stejný problém. Po výměně oleje se při otáčkách 1800-1900 při záběru motoru ozývají od motoru/převodovky vibrace (slyitelné i citelné do kabiny). Je to dost nepříjemný, a to i pro manelku na spolujedzci...
Jinak převodovka řadí OK. Mám najeto 270 tisíc, výměna po 55 tis., technik říkal, e takto krásně červenej olej při takovém nájezdu jetě neviděl. Udělal první výměnu, zku. jízda OK. Udělal druhou výměnu (proplach), u bez zku.jízdy, vechno se tvářilo OK. Akorát Bosch diagnostika mu s tím nechtěla kamarádit, tak jen resetoval chyby převodovky, nikam jinam ho to nepustilo.
Hned při odjezdu jsem si těch vibrací ale viml. Přijel jsem zpátky, zvedl to, upustil cca decku oleje, kolega v kabině to prořadil a ptá se ho: "není tam toho moc nebo málo?" A technik zdola odpovídá, "mně se zdá, e je tam toho akorát..." O nějakém měření teploty není ani řeč... A tady začínají moje pochybnosti - tak jedu do KAPSu, protoe platí za největí odborníky v ČR, já jim platím 3200,- a oni pak jen prohlásí, e to bude asi hydroměnič, e to se po výměně oleje projeví, a e a kdytak přijedu na repas, e je to "jen" za dvacku...
Poradíte, jak to vyřeit? Jak jste to vyřeili ti z vás, kterým, jak píete, se to taky stalo?
Měním si olej sám(podle postupu citroenu) a co vím nikdo neměl problém
S tímhle bude asi problém protoe nedokáete stav AP před jejich zásahem a budou se hájit tím e závada na AP byla před jejich zásahem - na to aby se to dalo řeit ku prospěchu majitele vozu by musela být provedena zkuební jízda (asi jedno kde i třeba u nich) s protokolem e převodovka nevykazovala ádný problém atd.. - potom by to bylo prokazatelné e po jejich zákroku.
Měním si olej sám(podle postupu citroenu);-) a co vím nikdo neměl problém:-p
S tímhle bude asi problém protoe nedokáete stav AP před jejich zásahem a budou se hájit tím e závada na AP byla před jejich zásahem - na to aby se to dalo řeit ku prospěchu majitele vozu by musela být provedena zkuební jízda (asi jedno kde i třeba u nich) s protokolem e převodovka nevykazovala ádný problém atd.. - potom by to bylo prokazatelné e po jejich zákroku.
|
|
20.08.2015 12:55 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2852990
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
jruze napsal(a): Měním si olej sám(podle postupu citroenu) a co vím nikdo neměl problém
S tímhle bude asi problém protoe nedokáete stav AP před jejich zásahem a budou se hájit tím e závada na AP byla před jejich zásahem - na to aby se to dalo řeit ku prospěchu majitele vozu by musela být provedena zkuební jízda (asi jedno kde i třeba u nich) s protokolem e převodovka nevykazovala ádný problém atd.. - potom by to bylo prokazatelné e po jejich zákroku.
Jasně, nejde mi o to prokázat jim vinu, dokonce si myslím, e jsou v tom spí nevinně (i přes ten podivný postup postrádající jakékoli přesné měření). Jde mi o to, jak to vyřeit technicky, vzhledem k tomu, e jsou tu dva dalí členové, kterým se projevil ten stejný problém.
Doel někdo k tomu, čím to je a co pomohlo? Opravdu je jedinou správnou cestou repas hydroměniče?
Jasně, nejde mi o to prokázat jim vinu, dokonce si myslím, e jsou v tom spí nevinně (i přes ten podivný postup postrádající jakékoli přesné měření). Jde mi o to, jak to vyřeit technicky, vzhledem k tomu, e jsou tu dva dalí členové, kterým se projevil ten stejný problém.
Doel někdo k tomu, čím to je a co pomohlo? Opravdu je jedinou správnou cestou repas hydroměniče?
|
|
20.08.2015 13:31 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853002
|
|
jumep
|
|
|
chce to asi najprv preverit tu hladinu oleja
mali nastartovane ked kontrolovali tu hladinu?
a je jedno aky prevodovy stupen tam je ?
chce to asi najprv preverit tu hladinu oleja
mali nastartovane ked kontrolovali tu hladinu?
a je jedno aky prevodovy stupen tam je ?
|
|
20.08.2015 14:01 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853018
|
|
crown
|
Město: Blansko, Auto: Citroën C5 II 3.0i 24v Exclusive Break | Počet příspěvků: 16 |
|
|
jumep napsal(a): chce to asi najprv preverit tu hladinu oleja
mali nastartovane ked kontrolovali tu hladinu?
a je jedno aky prevodovy stupen tam je ?
Kdy upoutěl tu cca 1 deci, tak nastartované tuím nebylo (to by se snad ani nemělo, ne?) Nastartovali a pak za účelem prořazení. Ano, projevuje se to na vech stupních, ale pouze v záběru, kdy odlehčím nohu z plynu, tak to nedělá.
Jetě doplním, e před proplachem z toho prý vypustil "jen" 2,8L starého oleje (předchozí výměnu dělal KAPS Kojetín).
Kdy upoutěl tu cca 1 deci, tak nastartované tuím nebylo (to by se snad ani nemělo, ne?) Nastartovali a pak za účelem prořazení. Ano, projevuje se to na vech stupních, ale pouze v záběru, kdy odlehčím nohu z plynu, tak to nedělá.
Jetě doplním, e před proplachem z toho prý vypustil "jen" 2,8L starého oleje (předchozí výměnu dělal KAPS Kojetín).
|
|
20.08.2015 20:32 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853123
|
|
Hanz 397
|
|
|
Mě tohle dělala po výměně taky,ale po nějaký době to zmizelo,tak jsem to neřeil.
Podle mě je to způsobený adaptacema-a je smae,nebo ne,novej olej má prostě jiné vlastnosti,ne ten,kterej má najeto třeba 100000. Převodovka neustále snímá a kontroluje např.jakou silou musí zatlačit na tu a tu brzdu,nebo spojku,jak dlouho mu trvá s určitým tlakem zabrzdit,zapnout spojku,popř.opačně,atd...
A tyhle adaptace se načítají A při provozní teplotě převodovýho oleje(tuím 80 stupňů,ale to si nejsem jistej) a trvá jí to a několik desítek kilometrů. Do tý doby,ne si nový olej "osahá" řadí s nulovýma,nebo starýma adaptacema (podle toho,jestli se výměna zapíe). Proto je moný,e si po výměně občas kopne,i kdy to před tím nedělala,e si občas víc klouzne,nebo naopak nesmyslně přemostí měnič a e vůbec dělá nesmysly.
Navíc vadný měnič,co jsem zatím řeil (a nebylo jich málo) se projevuje mimo vibrací hlavně třeba tím,e při ustálený jízdě,hlavně při niích otáčkách jakoby houpou otáčky motoru...
Přítí pátek mám naplánovanou výměnu na jedný AM6,tak poreferuju... Kdy si teda vzpomenu
Mě tohle dělala po výměně taky,ale po nějaký době to zmizelo,tak jsem to neřeil.
Podle mě je to způsobený adaptacema-a je smae,nebo ne,novej olej má prostě jiné vlastnosti,ne ten,kterej má najeto třeba 100000. Převodovka neustále snímá a kontroluje např.jakou silou musí zatlačit na tu a tu brzdu,nebo spojku,jak dlouho mu trvá s určitým tlakem zabrzdit,zapnout spojku,popř.opačně,atd...
A tyhle adaptace se načítají A při provozní teplotě převodovýho oleje(tuím 80 stupňů,ale to si nejsem jistej) a trvá jí to a několik desítek kilometrů. Do tý doby,ne si nový olej "osahá" řadí s nulovýma,nebo starýma adaptacema (podle toho,jestli se výměna zapíe). Proto je moný,e si po výměně občas kopne,i kdy to před tím nedělala,e si občas víc klouzne,nebo naopak nesmyslně přemostí měnič a e vůbec dělá nesmysly.
Navíc vadný měnič,co jsem zatím řeil (a nebylo jich málo) se projevuje mimo vibrací hlavně třeba tím,e při ustálený jízdě,hlavně při niích otáčkách jakoby houpou otáčky motoru...
Přítí pátek mám naplánovanou výměnu na jedný AM6,tak poreferuju... Kdy si teda vzpomenu :-d
|
|
20.08.2015 21:40 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853140
|
|
jruze
|
|
|
Hanz 397 napsal(a): Mě tohle dělala po výměně taky,ale po nějaký době to zmizelo,tak jsem to neřeil.
Podle mě je to způsobený adaptacema-a je smae,nebo ne,novej olej má prostě jiné vlastnosti,ne ten,kterej má najeto třeba 100000. Převodovka neustále snímá a kontroluje např.jakou silou musí zatlačit na tu a tu brzdu,nebo spojku,jak dlouho mu trvá s určitým tlakem zabrzdit,zapnout spojku,popř.opačně,atd...
A tyhle adaptace se načítají A při provozní teplotě převodovýho oleje(tuím 80 stupňů,ale to si nejsem jistej) a trvá jí to a několik desítek kilometrů. Do tý doby,ne si nový olej "osahá" řadí s nulovýma,nebo starýma adaptacema (podle toho,jestli se výměna zapíe). Proto je moný,e si po výměně občas kopne,i kdy to před tím nedělala,e si občas víc klouzne,nebo naopak nesmyslně přemostí měnič a e vůbec dělá nesmysly.
Navíc vadný měnič,co jsem zatím řeil (a nebylo jich málo) se projevuje mimo vibrací hlavně třeba tím,e při ustálený jízdě,hlavně při niích otáčkách jakoby houpou otáčky motoru...
Přítí pátek mám naplánovanou výměnu na jedný AM6,tak poreferuju... Kdy si teda vzpomenu
Nechápu jak mohou vykonávat tyto práce kdy seřizují hladinu jak popsáno a k adaptaci v diag je kolonka ,,adaptace" - převodovka začne s ,,čistým títem"
Nechápu jak mohou vykonávat tyto práce kdy seřizují hladinu jak popsáno a k adaptaci v diag je kolonka ,,adaptace" - převodovka začne s ,,čistým títem";-)
|
|
20.08.2015 22:20 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853152
|
|
Hanz 397
|
|
|
jruze napsal(a): Nechápu jak mohou vykonávat tyto práce kdy seřizují hladinu jak popsáno a k adaptaci v diag je kolonka ,,adaptace" - převodovka začne s ,,čistým títem"
Ta kontrola hladiny v jejich podání je fakt rychta
Ano,adaptace,kdy má správnou diag smae,ale kdy jí nemá,tak má smůlu. Ta převodovka se s tím časem srovná,protoe si adaptace ukládá pořád,akorát jí to rozhodně nedělá dobře
Pokud je smae,začíná,jak píe,s čistým títem,nebo jak jsem psal já,s nulovýma adaptacema...
Ta kontrola hladiny v jejich podání je fakt rychta :-o
Ano,adaptace,kdy má správnou diag smae,ale kdy jí nemá,tak má smůlu. Ta převodovka se s tím časem srovná,protoe si adaptace ukládá pořád,akorát jí to rozhodně nedělá dobře ;-)
Pokud je smae,začíná,jak píe,s čistým títem,nebo jak jsem psal já,s nulovýma adaptacema...
|
|
20.08.2015 22:21 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2853153
|
|
jumep
|
|
|
mno, ak to robil pri zhasnutom motore tak tam je kazdopadne malo oleja ....
mno, ak to robil pri zhasnutom motore tak tam je kazdopadne malo oleja ....
|
|
30.10.2015 11:21 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2879716
|
|
tomee20
|
Město: Ozdany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 138k (100kW) Tourer | Počet příspěvků: 18 |
|
|
ahojte chcel by som sa opytat ako to je s vymenou oleja lebo v tom nemam celkom jasno. mam citroen c5 x7 2009 s am6 prevodovkou. kupil som olej 3309 ale ako citam uz by nemal ist do mojho auta. podla origo cisla a vinka mi dava tento original 9980D4 ktory mi prehodi na specifikaciu od swagu alebo febi 81 92 9934. dat tam toto co pise podla vinka alebo ist do oleja ktory som cital ze by tam teoreticky uz mal ist Mobil ATF 3324? a este jedna otazka pojde to do servisu diagnostika teplota a vsetko ako ma byt ale olej musim nalievat cez kontrolny srob? na vrchu vid priloha mam srob ako pise aj katalog a je to nalievaci otvor. nemozem ho jednoducho naliat z hora urobit ukony ktore treba a potom z dola len skontrolovat?
ahojte chcel by som sa opytat ako to je s vymenou oleja lebo v tom nemam celkom jasno. mam citroen c5 x7 2009 s am6 prevodovkou. kupil som olej 3309 ale ako citam uz by nemal ist do mojho auta. podla origo cisla a vinka mi dava tento original 9980D4 ktory mi prehodi na specifikaciu od swagu alebo febi 81 92 9934. dat tam toto co pise podla vinka alebo ist do oleja ktory som cital ze by tam teoreticky uz mal ist Mobil ATF 3324? a este jedna otazka pojde to do servisu diagnostika teplota a vsetko ako ma byt ale olej musim nalievat cez kontrolny srob? na vrchu vid priloha mam srob ako pise aj katalog a je to nalievaci otvor. nemozem ho jednoducho naliat z hora urobit ukony ktore treba a potom z dola len skontrolovat?
Přílohy: nalievaci otvor.jpg ( 148359b ) - nalievaci otvor |
|
30.10.2015 11:57 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2879723
|
|
jumep
|
|
|
specifikaciu AW1 ma priamo
Total FLUIDMATIC MV LV
mal by to robit niekto kto ma aspon trocha paru o tom
vypustit, tj kontrolny srob von, nieco vytece, potom vypustny srob (imbus 17), vytecie zbytok
namontovat vypustnu a zavret kontrolny
a cez tu vrchnu dieru naliat 4l oleja, zlozit to cele
nastartovat, zaradit vsetko co sa tam da navolit na tej prevodovke a potom otvorit ten kontrolny srob, pockat kym vytecie prebytocny olej - musi byt stane nastartovane ! - ostane z toho len slabo kvapat, zavret kontrolny otvor a az teraz sa moze zhasnut motor
tiez je potrebne aby auto bolo v rovine
specifikaciu AW1 ma priamo
Total FLUIDMATIC MV LV
mal by to robit niekto kto ma aspon trocha paru o tom
vypustit, tj kontrolny srob von, nieco vytece, potom vypustny srob (imbus 17), vytecie zbytok
namontovat vypustnu a zavret kontrolny
a cez tu vrchnu dieru naliat 4l oleja, zlozit to cele
nastartovat, zaradit vsetko co sa tam da navolit na tej prevodovke a potom otvorit ten kontrolny srob, pockat kym vytecie prebytocny olej - musi byt stane nastartovane ! - ostane z toho len slabo kvapat, zavret kontrolny otvor a az teraz sa moze zhasnut motor
tiez je potrebne aby auto bolo v rovine
|
|
30.10.2015 20:47 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2879910
|
|
jumep
|
|
|
ten olej bol normalne mobil atf3309, bolo ho tam normalne a problem sa predpokladam nasiel uz inde ... ale to je jedno ....
hlavne tu sa bavime o AW1 oleji, kde nesmie ist 3309 prave
dalsia vec je ze asi moc nejsom ochodny dat 180E za olej, ked moze byt za 50
ten olej bol normalne mobil atf3309, bolo ho tam normalne a problem sa predpokladam nasiel uz inde ... ale to je jedno ....
hlavne tu sa bavime o AW1 oleji, kde nesmie ist 3309 prave
dalsia vec je ze asi moc nejsom ochodny dat 180E za olej, ked moze byt za 50
|
|
30.10.2015 23:25 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2880011
|
|
bluemotion
|
Město: Ronov p.R., Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) Tourer | Počet příspěvků: 286 |
|
|
No ty zebyses spletl? zapomnel jsi to vynasobit dvema pí.. na druhou
Nejlepsi je to vypustit znova a teprve to budes vedet presne
No ty zebyses spletl? :-)))) zapomnel jsi to vynasobit dvema pí.. na druhou :-p
Nejlepsi je to vypustit znova a teprve to budes vedet presne ;-)
|
|
31.10.2015 11:14 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2880082
|
|
jumep
|
|
|
jruze napsal(a): A kde byl problém ? Oleje tam bylo o 3/4 litru víc (vypustil jsem 4L (to by mohlo být OK) - nalil jsem 4l a po zahřátí jsem vypustil 3/4 litru = z toho vyplívá e tam bylo o 3/4l více nebo se pletu? Nech mi to spočítá jiný matematik? - třeba se pletu Potom by byla jetě jedna monost= dal jsem málo oleje já = já se nepletu - moná jsou jiné postupy , ale já těsně před odputěním oleje a i několikrát během ohřívání prořazuji protoe pokud to udělám jen hned po nastartování se část oleje dostane zpět do převodovky.To by sice znamenalo e by ho tam mělo být méně , ale bylo ho tam skutečně více - z toho vyplývá i to e byl přepálenej a jak víme toto se stane tím e se převodovka při více olejové náplně přehřívá nebo se pletu? Nebo někomu kecá diag - má je origo.
Jinak tuhle chybu jsem udělal jednou - po dobré repasy 4HP20(3.0 ) jsem jí dostal s náplní s tím e je tam správné mnoství - e nemusím kontrolovat - no bylo tam také 3/4l navíc(ta převodovka začala zlobit - po ohodě a vzhledem ke vzdálenosti dolo ke kontrole v místě bydlitě (ve značce) kde upravily hladinu (najela asi +- 500-700Km) po úpravě co vím lape jak hodinky.Ty příznaky byly dost podobné a já si z těchto důvodů kontroluji mnoství oleje kolik tam bylo - jen se nezdruji s kontolou hladiny před a po , ale jen mnoství vyputěné a správnou hladinu ode mne.
to sa pletes, ja vzdy vypustim zhruba 3.5 a nalievam 4 a ostatok vypustam (ono je to aj v manuale v podstate tak napisane ze sa to ma, s tym ze oni dolievaju 3.5 a ked je malo tak este to opakuju co povazujem za nezmysel) - vylievas to do presne davkovanej nadoby?
ako som uz pisal, vsetko co sa da zaradit a castokrat este pre rychlejsie zohriatie (hlavne teraz ako je chladnejsie) tam stojim zo zaradenym Dckom aby sa to zohrialo
a problem bol najskor v tom ze ten blok si plmobuju a ta plomba predrala jeden kabel na ventile
to sa pletes, ja vzdy vypustim zhruba 3.5 a nalievam 4 a ostatok vypustam (ono je to aj v manuale v podstate tak napisane ze sa to ma, s tym ze oni dolievaju 3.5 a ked je malo tak este to opakuju co povazujem za nezmysel) - vylievas to do presne davkovanej nadoby?
ako som uz pisal, vsetko co sa da zaradit a castokrat este pre rychlejsie zohriatie (hlavne teraz ako je chladnejsie) tam stojim zo zaradenym Dckom aby sa to zohrialo
a problem bol najskor v tom ze ten blok si plmobuju a ta plomba predrala jeden kabel na ventile
|
|
31.10.2015 18:03 -
Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
|
2880246
|
|
jumep
|
|
|
no teraz co som z toho vypustil tak bolo tiez hnusne
kazdopadne je jasna pricina a moc ho tam nebolo, jedine netusim kde sa schoval, ako pri kazdej inej vymene bol naliaty a spraveny
no teraz co som z toho vypustil tak bolo tiez hnusne
kazdopadne je jasna pricina a moc ho tam nebolo, jedine netusim kde sa schoval, ako pri kazdej inej vymene bol naliaty a spraveny
|
|
| |
|
|